Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.334 μηνύματα σε 12.381 θέματα από 6.300 Μέλη / Τελευταίο μέλος: CharlesjeF
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Σάββατο, 20 Απρ 2024, 09:29:11

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Σάββατο, 20 Απρ 2024, 09:29:11

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 00:14]

    από chris 1975
    [Χθες στις 19:04]

    από Yiannis_S
    [Πέμπτη, 18 Απρ 2024, 00:29:29]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 17 Απρ 2024, 13:52:00]

    από tsiou
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 23:05:11]

    από dominicm
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 14:57:47]

    από Yiannis_S
    [Δευτέρα, 15 Απρ 2024, 23:14:33]

    από tasospap
    [Σάββατο, 13 Απρ 2024, 09:47:39]

    [Παρασκευή, 12 Απρ 2024, 17:02:03]

    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 20:51:06]

    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 12:49:07]

    από hpergm
    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 08:22:03]

    από Yiannis_S
    [Τρίτη, 9 Απρ 2024, 00:01:58]

    από jjkor
    [Δευτέρα, 8 Απρ 2024, 00:59:23]

    [Πέμπτη, 4 Απρ 2024, 22:49:28]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6300
    Τελευταίο: CharlesjeF
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304334
    Σύνολο θεμάτων: 12381
    Online σήμερα: 40
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 1
    Επισκέπτες: 30
    Συνολικά: 31
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 2 3 [4]     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: αεροπλανικά gyro  (Αναγνώστηκε 5562 φορές)
    Χρήστος Καΐτσας
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.849


    I LoVe <3 <3 FreeStyLe & AeRomuSicaL....


    WWW
    « Απάντηση #45 στις: Τρίτη, 6 Οκτ 2020, 13:40:54 »

    Πάρα πολύ σωστή η τοποθέτηση του κ. Αντώνη !  Thumbs up

    Εννοείται, μιλάω για την χρήση στους Αγώνες και μόνο γι΄αυτές που έχω κάποια μικρή εμπειρία και μπορώ να θέσω την μικρή μου γνώμη !
    Αν το δούμε ως Hobby φυσικά ο καθένας μπορεί να πετάξει όπως θέλει ακόμα και με Ardupilot , είναι κάτι διαφορετικό και σίγουρα διασκεδαστικό που και αυτό θέλει μεγάλο κόπο να στηθεί σωστά, ότι σύστημα και να είναι !

    Με την αναφορά μου σε mixes σε κάθε φιγούρα , δεν εννοώ κάποια σειρά αυτόματων κινήσεων σε ένα χρόνο (όπως είχαν κάποιες παλιές Τκ το Snap όπως είπε ο κύριως Αντώνης), δεν το εξήγησα εγώ σωστά .
    Εννοώ , ότι αναλόγως με την κάθε φιγούρα που έπρεπε να πράξει ο Πιλότος είχε ασχοληθεί τόσο πολύ που για κάθε φιγούρα είχε φτιάξει το Αντίστοιχο Flight Mode , Με τα αντίστοιχα Differentials-Expo-Mixes.

    Πχ, λέω εγώ τώρα Stall Turn, την στιγμή που δίνει το Rudder να έχει και ένα αντίστοιχο 5% Aileron (συνήθως συναντάμε τέτοιο φαινόμενο σε αρκετά μοντέλα στο Stall Turn) ή στην κάθοδο με έναν διακόπτη  (λόγο ότι θέλουμε να φρενάρουμε το μοντέλο) να μεταβάλλουμε την καμπύλη ώστε να έχουμε το καλύτερο αποτέλεσμα ταχύτητας  στην κάθοδο με βάση τις δοκιμές που έχουμε κάνει ή όταν θέλουμε να κάνουμε ένα Spin κλπ.

    Με τις νέες ΤΚ ,όπως ξέρετε και εσείς ,σε κάθε Διακόπτη βάζουμε ότι τέτοια λειτουργία θέλουμε !
    Καταγράφηκε

    Fly it like a Bitch... Land it like a Lady !! Wink
    Dell Gatto Grande
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 656


    when you see a bird walking, don't fly.


    « Απάντηση #46 στις: Τρίτη, 6 Οκτ 2020, 18:04:17 »

    Καλησπέρα Αντώνη,

    ναι έχεις δίκιο έκανα λάθος τον όρο . Το gyro κάνει continuing trimming κατι που η τηλεκατεύθυνση μπορεί να κάνει μέσα από τις μίξεις της . Δεν κάνει mixing.

    Αυτό που δεν αποδέχονται οι ποιο πολλοί είναι οτι oi δυνάμεις / ροπές που παράγονται απο το αεροπλάνο και εφαρμόζονται σε αυτο ειναι συγκεκριμένες και ίδιες κάθε φορά .
    Γιαυτο και δεν αλλάζουμε τριμ κάθε φορά που πάμε να πετάξουμε.
    Γιαυτο και είναι εφικτό  αυτες οι μίξεις να γίνουν και να μείνουν μόνιμα ενεργοποιημένες.

    Αν έχουμε ενα καταγραφικό κινήσεων και κάνουμε δυο ίδιες πτήσεις σε μηδέν άνεμο , η μια με gyro ,και η άλλη με σεταρισμενες τις μίξεις στην εντέλεια , η καταγραφή των κινήσεων των πηδαλίων θα είναι η ίδια.


    Προσωπικά αναφέρομε στα gyro και οχι σε autopilots ή SAS τα οποία με βρίσκουν αντίθετο για χρήση σε αγώνες.Το gyro για μενα θα πρέπει να επιβάλετε στους αγώνες για την εξής αδικία .
    Οι περισσότεροι δεν γνωρίζουν τις δυνατότητες  μιας τηλεκατεύθυνσης και πως να την προγραμματίσουν .
    Η μόνη επιπλέων διαφορά που εχουν τα γυροσκόπια στο αποτέλεσμα σε σχέση με τις μιξεις των τηλεκατευθύνσεων ειναι οτι αφαιρούν και τον άνεμο .
    Καταγράφηκε

    Γιώργος Παπαγιάννης
    www.rcjet.gr 
    Proud Official Pilot of www.powerbox-systems.com
    Dell Gatto Grande
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 656


    when you see a bird walking, don't fly.


    « Απάντηση #47 στις: Τρίτη, 6 Οκτ 2020, 18:07:49 »

    ...
    Η θεωρία του Αργύρη και του Χρήστου λέει "Αφού ξέρω καλά αριθμητική και πράξεις ή θέλω να βελτιωθώ σαυτό γιατί να χρησιμοποιήσω κομπιουτεράκι ή υπολογιστή?"  Η θεωρία του Γιώργου λέει "Γιατί να κάθομαι να παιδεύομαι όταν η τεχνολογία μου δίνει την δυνατότητα να μην χάνω χρόνο και μου δινει εκ του ασφαλούς το αποτέλεσμα της πράξης". Και οι δύο θεωρίες είναι δεκτές και μένει στον καθένα να αποφασίσει τι θα ακολουθήσει.



    Ας συγκρίνουμε την χρήση rudder στην κάθε θεωρία. To ως γνωστών rudder εχei couplings και χρειάζεται χρήση και ailerons και elevator για να καθαρίσει και να πάρουμε μόνο κίνηση rudder.  Βλεπε KNIFE.

    Ας υποθέσουμε σε μια στιγμιαία φαση της προσγείωσης που χρειάζεται άμεση διόρθωση rudder. Ο Αργύρης θα πρέπει να διορθώσει και aileron και elevator ΚΑΙ στο σωστό ποσοστό . Εγώ απλά θα κινήσω μονό rudder με τα aileron και elevator να διορθώνουν ακριβός όσο χρειάζεται σε κάθε κίνηση του stick μέσω των μίξεων  . 

    Minimum 2/3 Less workload αν ο φίλτατος Αργύρης πετυχαίνει την αυξομείωση των ποσοστών ακριβός πάντα !
    Less workload  σημαίνει ελευθερία να συγκεντρωθείς αλλού .Τώρα κολλάει το video του Jase
    Καταγράφηκε

    Γιώργος Παπαγιάννης
    www.rcjet.gr 
    Proud Official Pilot of www.powerbox-systems.com
    Epilogisptwsi
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 14


    « Απάντηση #48 στις: Τρίτη, 6 Οκτ 2020, 18:30:04 »

    Ή απλώς κάνεις πολύ εξάσκηση στο simulator ώστε να σου λυθούν τα χέρια κάποια στιγμή!
    Καταγράφηκε
    Dell Gatto Grande
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 656


    when you see a bird walking, don't fly.


    « Απάντηση #49 στις: Τρίτη, 6 Οκτ 2020, 18:32:36 »

    οπότε το χειριστικό λάθος σε έναν αγώνα δεν θα φανεί αλλά θα το καλύψει, πως είναι το ίδιο πράγμα τότε ?

    Χρήστο το gyro ΔΕΝ καλύπτει χειριστικά λάθη .  
    Εάν εννοείς οτι θα δώσεις DOWN να καρφώσεις  έδαφος και το gyro δε θα σε αφήσει κάνεις λάθος.
    Το gyro κάνει ακριβός το αντίθετο: Επιτρέπει στο αεροπλάνο μόνο οτι χειρισμός προέρχεται από τα stick.


    ....Εννοώ , ότι αναλόγως με την κάθε φιγούρα που έπρεπε να πράξει ο Πιλότος είχε ασχοληθεί τόσο πολύ που για κάθε φιγούρα είχε φτιάξει το Αντίστοιχο Flight Mode , Με τα αντίστοιχα Differentials-Expo-Mixes....


    Τα diferentials και τα mixes δεν αλλάζουν με τα flight modes αλλά παραμένουν ίδια πάντα. Και στην απλή πτήση και στην 3D πτήση .Γιατί το σύστημα  αεροπλάνο ειναι σταθερό και χρειάζεται τριμαρετε μια φορά .
    Μόνο τα RATES αλλάζουν για να μην κάνουμε overcontrolling το αεροπλάνο σε μεγάλες ταχύτητες με 3D  κινήσεις.


    ...Πχ, λέω εγώ τώρα Stall Turn, την στιγμή που δίνει το Rudder να έχει και ένα αντίστοιχο 5% Aileron (συνήθως συναντάμε τέτοιο φαινόμενο σε αρκετά μοντέλα στο Stall Turn) ή στην κάθοδο με έναν διακόπτη ....


    Όχι . Καταρχάς δεν υπάρχει φαινόμενο το οποίο να εμφανίζετε τυχαία σε κάποια φάση της πτήσης.
    Αναφέρεσαι στο coupling του rudder γιαυτο και σου φεύγει aileron.
    Εάν ακολουθήσεις σωστά την διαδικασία του τριμαρισματος και φτάσεις και φτιάξεις την μίξη RUDDER TO AILERON , δε θα σου ξαναφύγει ποτέ . Δοκίμασε το Thumbs up Thumbs up

    Και επαναλαμβάνω , οι δυνάμεις / ροπές που παράγονται απο το αεροπλάνο και εφαρμόζονται πίσω σε αυτό , ΔΕΝ επηρεάζονται εαν το αεροπλάνο ειναι ανάποδα , σε βύθιση , με τα φτερά κάθετα στο έδαφος.
    Γιαυτο οι μίξεις δεν μπαίνουν σε διακόπτη να ανοιγοκλείνουν αλλά μένουν μόνιμα ενεργοποιημένες
    Καταγράφηκε

    Γιώργος Παπαγιάννης
    www.rcjet.gr 
    Proud Official Pilot of www.powerbox-systems.com
    Dell Gatto Grande
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 656


    when you see a bird walking, don't fly.


    « Απάντηση #50 στις: Τρίτη, 6 Οκτ 2020, 18:37:37 »

    Ή απλώς κάνεις πολύ εξάσκηση στο simulator ώστε να σου λυθούν τα χέρια κάποια στιγμή!


    Κανένα sim δεν μπορεί να αντικαταστήσει την πραγματική πτήση . Κανένα πρόγραμμα δεν μπορεί να παρουσιάσει την πραγματικότητα .
    Γιαυτο στους full-size πιλότους το SIM-TIME δεν μετριέται. Μετράει μονό το FLIGHT-TIME. ...Προσωπικά μακριά απο εξομοιωτές. Χαλάνε τα χέρια εαν έχετε φτάσει σε κάποιο επίπεδο
    Καταγράφηκε

    Γιώργος Παπαγιάννης
    www.rcjet.gr 
    Proud Official Pilot of www.powerbox-systems.com
    Epilogisptwsi
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 14


    « Απάντηση #51 στις: Τρίτη, 6 Οκτ 2020, 18:42:19 »

    Θα συμφωνήσουμε ότι διαφωνούμε κάθετα! Όλοι οι πραγματικοί πιλότοι του πλανήτη δε νοείται -απαγορεύεται- να πετάξουν δίχως να περάσουν από προσομοίωση.  Ίσως να έχεις κακή εμπειρία λόγω αποτυχημένου software - απαρχαιωμένο εξομοιωτή.
    Καταγράφηκε
    GRELE
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 896



    « Απάντηση #52 στις: Τρίτη, 6 Οκτ 2020, 18:43:44 »

    Διαφωνω με την αποψη που υποστηριζει την χρηση gyro σε αγωνες διοτι δημιουργει ενα ειδος Σ.Α.Ε (συστημα αυτο ματου ελεγχου). Αρα ο πιλοτος εχει διορθωτικη βοηθεια για καθε ειδους μεταβολης της ευσταθειας της πτησης.
    Αυτο ομως που νομιζω οτι ειναι τελειως λαθος ειναι το παρακατω.....
    Προσωπικά αναφέρομε στα gyro και οχι σε autopilots ή SAS τα οποία με βρίσκουν αντίθετο για χρήση σε αγώνες.Το gyro για μενα θα πρέπει να επιβάλετε στους αγώνες για την εξής αδικία .
    Οι περισσότεροι δεν γνωρίζουν τις δυνατότητες  μιας τηλεκατεύθυνσης και πως να την προγραμματίσουν .

    Αυτη η αιτιολογηση ειναι ισοδυναμη με το να μην γνωριζεις να παιζεις χαρτια και να θελεις να παιξεις σε αγωνες ΠΟΚΕΡ !

    Το παρακατω ειναι απολυτως σωστο και επισης ισοδυναμο του βοηθου που αντισταθμιζει τους εξωτερικους παραγοντες,
    Η μόνη επιπλέων διαφορά που εχουν τα γυροσκόπια στο αποτέλεσμα σε σχέση με τις μιξεις των τηλεκατευθύνσεων ειναι οτι αφαιρούν και τον άνεμο .


    Στους αγωνες ομως πετας μονος σου !!

    Καταγράφηκε

    ......electrics are here to stay......
    ArgyrisGiannetakis
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 10.756



    WWW
    « Απάντηση #53 στις: Τρίτη, 6 Οκτ 2020, 22:36:04 »

    ...
    Η θεωρία του Αργύρη και του Χρήστου λέει "Αφού ξέρω καλά αριθμητική και πράξεις ή θέλω να βελτιωθώ σαυτό γιατί να χρησιμοποιήσω κομπιουτεράκι ή υπολογιστή?"  Η θεωρία του Γιώργου λέει "Γιατί να κάθομαι να παιδεύομαι όταν η τεχνολογία μου δίνει την δυνατότητα να μην χάνω χρόνο και μου δινει εκ του ασφαλούς το αποτέλεσμα της πράξης". Και οι δύο θεωρίες είναι δεκτές και μένει στον καθένα να αποφασίσει τι θα ακολουθήσει.



    Ας συγκρίνουμε την χρήση rudder στην κάθε θεωρία. To ως γνωστών rudder εχei couplings και χρειάζεται χρήση και ailerons και elevator για να καθαρίσει και να πάρουμε μόνο κίνηση rudder.  Βλεπε KNIFE.

    Ας υποθέσουμε σε μια στιγμιαία φαση της προσγείωσης που χρειάζεται άμεση διόρθωση rudder. Ο Αργύρης θα πρέπει να διορθώσει και aileron και elevator ΚΑΙ στο σωστό ποσοστό . Εγώ απλά θα κινήσω μονό rudder με τα aileron και elevator να διορθώνουν ακριβός όσο χρειάζεται σε κάθε κίνηση του stick μέσω των μίξεων  .  

    Minimum 2/3 Less workload αν ο φίλτατος Αργύρης πετυχαίνει την αυξομείωση των ποσοστών ακριβός πάντα !
    Less workload  σημαίνει ελευθερία να συγκεντρωθείς αλλού .Τώρα κολλάει το video του Jase

    Φίλε Γιωργο  καμμία προσγείωση δεν ειναι ίδια!Ολα ειναι  μεταβαλόμενα συνέχεια κατα την γνώμη μου!Εχεις αφερέσει απο το σκεπτικό σου και την φιλοσοφία των μιξεων ΤΕΡΑΣΤΙΑ  θέματα αεροδυναμικής!Ποτε δεν ξερεις τι ποσοστό μίξης θα χρειαστείς σε καθε γωνία προσπτώσεως της αεροτομής και της άντωσης της συγκεκριμένης στιγμής!!!Ποτε!!! Πριν ακουμπήσεις στο παραδειγμα που έθεσες υπαρχουν τάσεις που αλλαζουν το κεντρο βάρους του αεροσκάφους και το συνεχόμενα μεταβαλόμενο σημείο πίεσης της αεροτομής  ακόμα και το ground effect που σε καμμια περίπτωση δεν θα σετάρεις καμμία μίξη να διορθώνει πάντα  ΠΑΝΤΑ αυτό που θα σου παρουσιαστει σε καθε σημείο ! Σε καθε 1 μοίρα γωνία προσβολής της αεροτομής μεταβάλονται εκθετικά όλα τα συνεχόμενα μεταβαλόμενα χαρακτηριστικά των ροπών ! Φαντάσου την γωνία που περνει ο δίσκος της προπέλας και τι γυροσκοπικά φαινόμενα δημιουργούνται εαν μεταβάλεις την γωνία αυτού του δισκου!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Ποια μιξη απο αυτες που λες θα σβησει τρισδιάστατο γυρισκοπικό φαινόμενο περιστερφόμενης προπέλας ? Ειλικρινά απορω γιατι σε απασχολει οι  στανταρ αριστερή ροπή του κινητήρα  οι οποία ειναι το 1/10 όλων των άλλων μεταβαλόμενων ροπων σε συνεχόμενη κίνηση!!!

    Βαζω και ένα βιντεάκι για να καταλαβεις το γυροσκοπικό φανόμενο της προπέλας!Το αεροδυναμικό στο εξηγησα σε προηγούμενο μου μηνυμα! Φαντασου άλλη γωνία προσβολής αυτού του δίσκου και τον τάσεων που δημιουργεί σε άνοδο σε καθοδο σε στροφή !Φαντασου να κρατάς αυτην την ρόδα και να την κουνας ετσι οπως περιστρέφεται και φαντασου ποσες τρισδιαστατες ροπές δημιουργεί! Μετά φαντάσου και αυτό που κουβαλάει απο πισω του ενα περιστρεφόμενο τετοιο φαινόμενο και τι αερδυναμικά φαινόμενα δημιουργεί σε ολο τον συνδιαμό αξόνων ενός αεροσκάφους!
    Δεν εχω αλλο τρόπο να σου το εξηγήσω ! Σε καμία περίπτωση δεν θα μπορεί να σβήσει και να επενεργεί καθε φορά οπως λές μία στανταρ μίξη σε  διαφορετικές ισορροποίες μεταβαλόμενες!
    Δεν θα ανακαλύψουμε ξανά τον τροχό επειδή υπαρχει και μια φιλοσοφία μιξεων περιορισμένων δυνατοτητων!
    Αυτά πάντα φιλικά !

    Καταγράφηκε

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    Dell Gatto Grande
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 656


    when you see a bird walking, don't fly.


    « Απάντηση #54 στις: Τετάρτη, 7 Οκτ 2020, 21:48:13 »

    φιλτατε Αργυρη

    Το βίντεο που ανέβασες και το ιπτάμενο σύστημα μας  τα αεροπλάνα , δεν έχουν σχέση.
    Βλέπεις ο κινητήρας μας δεν συνδέεται στο firewall με κανενός είδους άρθρωση. Το σύστημα είναι άκαμπτο και σταθερό.
    Ενώ τις στροφές του κινητήρα μας δεν τις επηρεάζει η βαρύτητα. Alla to throttle stick.


    .... ο δίσκος της προπέλας και τι γυροσκοπικά φαινόμενα δημιουργούνται EAN μεταβάλεις την γωνία αυτού του δισκου!!!!!


    Αυτό το "εάν" δε βρίσκει εφαρμογή στα αεροπλάνα μας . Πρέπει να καταλάβεις ότι ο δίσκος της προπέλας τα ailerons τα elevators και το rudder ,βρίσκονται σε συγκεκριμένη θέση πάνω στο αεροπλάνο και δεν μεταβάλλεται ούτε η απόσταση ούτε η γωνία μεταξύ τους . Στο χώρο αυτά τα αντικείμενα βρίσκονται πάντα σε συγκεκριμένη θέση που δεν αλλάζει ποτέ.


    ....Ποια μιξη απο αυτες που λες θα σβησει τρισδιάστατο γυρισκοπικό φαινόμενο περιστερφόμενης προπέλας ? ......

    Συνδυασμός τριών μιξεων σε αντιστοιχία με το γκάζι.
    throttle to aileron
    throttle to elevator
    throttle to rudder


    Ειλικρινά απορω γιατι σε απασχολει οι  στανταρ αριστερή ροπή του κινητήρα  οι οποία ειναι το 1/10 όλων των άλλων μεταβαλόμενων ροπων σε συνεχόμενη κίνηση!!!

    Την έφερα ως παράδειγμα .
    Εάν ακολουθήσεις με τη σειρά της άσκησης των ακροβατικών του Peter Goldwing Θα μπορέσεις να διαπιστώσεις πώς να χρησιμοποιήσεις τους τρεις άξονες  AILERON ELEVATOR RUDDER ώστε να εξουδετερωσεις όλες τις ροπές.

    Και θα εχεις πτήση χωρίς couplings , γιατι και το γυροσκόπιο αυτα τα couplings αφαιρεί .

    Φαντασου άλλη γωνία προσβολής αυτού του δίσκου και τον τάσεων που δημιουργεί σε άνοδο σε καθοδο σε στροφή !

    Όχι σε ένα αεροπλάνο ο δίσκος της προπέλας δεν μεταβάλει ούτε την απόσταση του ούτε την γωνία του σε σχέση με το ιδιο το αεροπλάνο.
    Και επαναλαμβάνω , οι δυνάμεις / ροπές που παράγονται απο το ιδιο το αεροπλάνο και εφαρμόζονται πίσω σε αυτό , ΔΕΝ επηρεάζονται εαν το αεροπλάνο ειναι ανάποδα , σε βύθιση , με τα φτερά κάθετα στο έδαφος.

    ....στιγμιαιες ροπές άλλου άξονα που επενεργούν σε άκυρη στιγμή ταχύτητας .....

    ΔΕΝ υπάρχουν στιγμιαίες ροπές που εμφανίζονται και εξαφανίζονται σε τυχαίο χρόνο .
    Αντιθέτως ΟΛΕΣ οι δυνάμεις που εφαρμόζονται στο ιπτάμενο σύστημα ειναι απολύτως προβλέψιμες και μετρήσιμες.

    Εγώ προτείνω κάτι πολύ απλό που θα σου λύσει όλες τις απορίες .Να πειραματιστείς. Παρε το P-47 Και εφάρμοσε την διαδικασία του Peter .


    Και κάτι τελευταίο για την ιστορία δεν υπάρχει φυγόκεντρος δύναμη αλλά μονο κεντρομόλος   Azn

    Με εκτίμηση ,
    φιλικά George
    Καταγράφηκε

    Γιώργος Παπαγιάννης
    www.rcjet.gr 
    Proud Official Pilot of www.powerbox-systems.com
    Dell Gatto Grande
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 656


    when you see a bird walking, don't fly.


    « Απάντηση #55 στις: Τετάρτη, 7 Οκτ 2020, 21:52:44 »

    .....Αυτο ομως που νομιζω οτι ειναι τελειως λαθος ειναι το παρακατω.....
    Προσωπικά αναφέρομε στα gyro και οχι σε autopilots ή SAS τα οποία με βρίσκουν αντίθετο για χρήση σε αγώνες.Το gyro για μενα θα πρέπει να επιβάλετε στους αγώνες για την εξής αδικία .
    Οι περισσότεροι δεν γνωρίζουν τις δυνατότητες  μιας τηλεκατεύθυνσης και πως να την προγραμματίσουν .


    Αυτη η αιτιολογηση ειναι ισοδυναμη με το να μην γνωριζεις να παιζεις χαρτια και να θελεις να παιξεις σε αγωνες ΠΟΚΕΡ !


    Ακριβώς AYTO συμβαίνει με αρκετους .

    Peter Goldwing :
    "I judged at the Nationals this year and thoroughly enjoyed the experience. I was impressed with the skills, especially in the lower classes, displayed by pilots but noticed most of them trying to fly around a poor trim setup. It drove me crazy to watch! I remember bouncing out of my judging chair and saying to Mike, “boy, I need to help these people!” ...... "
    Καταγράφηκε

    Γιώργος Παπαγιάννης
    www.rcjet.gr 
    Proud Official Pilot of www.powerbox-systems.com
    ArgyrisGiannetakis
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 10.756



    WWW
    « Απάντηση #56 στις: Τετάρτη, 7 Οκτ 2020, 22:14:17 »

    Φίλε Γιωργος επειδη διαφωνω με την θεωρία αυτή και εχω άλλη άποψη και γνώση  θα προτημούσα καποια στιγμή να κατευθυνθώ μόνο προς gyro!Kαι αυτό παλι παιζεται και μονο για λόγους καιρικών συνθηκών. Thumbs up
    Καταγράφηκε

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    Dell Gatto Grande
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 656


    when you see a bird walking, don't fly.


    « Απάντηση #57 στις: Τρίτη, 13 Οκτ 2020, 09:47:22 »

    .... πχ ένα snap roll που με το πάτημα ενός κουμπιού το μοντέλο κάνει από μόνο του ένα snap. Και αυτό όμως στον αγώνα ακροβατικών απαγορεύεται...

    Να είμαι ειλικρινής αυτό δεν το γνώριζα . Σε ποιο σημείο του κανονισμού αναγράφετε ?
    Καταγράφηκε

    Γιώργος Παπαγιάννης
    www.rcjet.gr 
    Proud Official Pilot of www.powerbox-systems.com
    Σελίδες: 1 2 3 [4]     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Το αερομοντελιστικό εργαστήρι  |  Ηλεκτρονικά (Συντονιστές: DEPRON MANIAC, kolotoympas)  |  Θέμα: αεροπλανικά gyro
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.053 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.