Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
290.102 μηνύματα σε 11.838 θέματα από 6.132 Μέλη / Τελευταίο μέλος: realeshop
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Κυριακή, 25 Οκτ 2020, 21:33:14

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Κυριακή, 25 Οκτ 2020, 21:33:14

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από aru
    [Σήμερα στις 21:14]

    από Nikolas K
    [Σήμερα στις 20:57]

    [Σήμερα στις 20:33]

    από Markhelis
    [Σήμερα στις 15:16]

    από Chris71
    [Χθες στις 22:39]

    από Greekjets
    [Χθες στις 16:35]

    από KKKKKK
    [Χθες στις 13:04]

    από salasgr
    [Χθες στις 11:37]

    [Χθες στις 08:47]

    [Χθες στις 08:40]

    [Πέμπτη, 22 Οκτ 2020, 22:07:23]

    από Yiannis_S
    [Πέμπτη, 22 Οκτ 2020, 20:56:19]

    [Τετάρτη, 21 Οκτ 2020, 18:31:11]

    [Τετάρτη, 21 Οκτ 2020, 00:31:25]

    [Τρίτη, 20 Οκτ 2020, 19:48:18]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6132
    Τελευταίο: realeshop
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 290102
    Σύνολο θεμάτων: 11838
    Online σήμερα: 63
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 9
    Επισκέπτες: 47
    Συνολικά: 56
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: [1] 2 3 4     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: αεροπλανικά gyro  (Αναγνώστηκε 1843 φορές)
    Dell Gatto Grande
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 452


    when you see a bird walking, don't fly.


    « στις: Τρίτη, 29 Σεπ 2020, 20:04:22 »


    Aπαντώ σε ένα καινούργιο θέμα για να μην γεμίζουμε με άσχετα post την ωραία παρουσίαση του Νίκου.  beer
    Για την ιστορία η συζήτηση ξεκίνησε από εδώ
    https://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=57660.30




    Πολύ καθαρή εγκατάσταση που χαίρεσαι να την βλέπεις έστω και σε φωτογραφία.

    Το θέμα είναι για όσους πετάνε ήδη F3A και κοιτάνε και την F3S. Στην μία τα περισσότερα γίνονται με το χέρι χωρίς την διαμεσολάβηση ηλεκτρονικών. Στην άλλη έχεις και αυτή την επιλογή και φαντάζομαι ότι οι περισσότεροι θα την χρησιμοποιούν.

    Μήπως η F3S θα δυσκολέψει τους μετέχοντες στην F3A? To ερώτημα το κάνω στον Νίκο που πετά χρόνια F3A.

    Αίσθηση μου είναι ότι σε λίγα χρόνια και η F3A θα επιτρέπει την χρήση όλων αυτών των ηλεκτρονικών δυνατοτήτων για ένα και απλό λογο ότι κανένας κατασκευαστής δεν θα σου προσφέρει απλούς πομπούς ή δέκτες οπότε και θα είναι πολύ δύσκολο να διαπιστώσεις αν κάποιος θα έχει κάνει χρήση gyro ή gps στην διάρκεια της πτήσης.

    Οταν κάποτε προς τα τέλη της δεκαετίας του 70 προέκυψαν dual rates στην αρχή και λίγο μετά travel adjustments ολοι λέγαμε δεν θέλω τίποτα άλλο. Και όμως.......

    Αντώνη καλημέρα.
    Δεν έχουν όλοι τις πτητικές μας γνώσεις . Δε γνωρίζουν όλοι ότι για να κάνεις ενα σωστό loop πρέπει τα aileron να κουνιούνται και με το stick του γκαζιού.
    Και γιαυτο ακριβός το παράδειγμα , αυτοί αδυνατούν να καταλάβουν τι ακριβός κάνει ενα gyro και γιατί πρέπει να επιβάλλεται στους αγώνες ώστε να υπάρχει ισότητα.



    Προτείνω κατι  beer
    να προσπαθήσουμε να συμφωνήσουμε στο τι ΔΕΝ κανει ενα gyro!
    Ετσι μήπως μέσω της ατόπου απαγωγής αφαιρέσουμε μερικές ευθύνες απο αυτή την συσκευή και γλιτώσει το πυρ το εξώτερον.


    So food for thought, τα τέσσερα βασικά συστατικά μιας πτήσης.
    Κατεύθυνση :
    1-Εαν το μοντέλο κατευθύνετε προς το έδαφος, έχει δυνατότητα το gyro  να του αλλάξει κατεύθυνση ? Οχι  … δυστυχώς. Δεν ευθύνεται για την κατεύθυνση.

    Υψόμετρο:
    2-Ειναι ενα gyro υπεύθυνο για μια οριζόντια πτήση? Όχι   τα gyro δεν έχουν αισθητήρα να καταλαβαίνουν που είναι το έδαφος.

    Βασικό όλων των ακροβατικών : Loop.
    3-Ειναι το gyro υπεύθυνο για το εαν ενα loop ειναι αυγό ή κύκλος ή τετράγωνο ? Απο που θα αρχίσει και που θα τελειώσει . Όχι  

    Βασικό όλων των ακροβατικών :  Roll.
    4-Ειναι το gyro υπεύθυνο για την ταχύτητα περιστροφής ενός roll ? Για το εάν τα φτερά στο τέλος σταματήσουν παράλληλα με το έδαφος ή σε γωνία 90 μοιρών ? οχι  

    Αν συμφωνήσουμε με τα παραπάνω αποτελέσματα ,  μήπως ο συνδυασμός τους αποδεικνύει οτι το gyro δεν μπορεί να έχει αντίκτυπο στις ικανότητες του χειριστή ?
    Μπορεί η παραπάνω διαπίστωση να μπερδεύει περισσότερο αλλά ειναι ποιο ευκολοχώνευτη απο το (για να κάνεις ενα σωστό loop πρέπει τα aileron να κουνιούνται και με το stick του γκαζιού ) που εξηγεί το gyro !



    1988 JR PCM10 λειτουργία στο menu: "Throttle to Aileron Mixing"
    - και τι θες αν μας πεις δηλαδή οτι αυτά που κάνει το gyro σήμερα , μπορούν και το κάνουν όλες οι τηλεκατευθύνσεις μας απο το 88?
    - ν α ι

    (p.s. Nick sorry i hijacked your post  Ντροπή )


    Καταγράφηκε

    Γιώργος Παπαγιάννης
    www.rcjet.gr 
    Proud Official Pilot of www.powerbox-systems.com
    Dell Gatto Grande
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 452


    when you see a bird walking, don't fly.


    « Απάντηση #1 στις: Τρίτη, 29 Σεπ 2020, 20:12:34 »

    Eγω θα διαφωνησω ! Thumbs up
    Δεν βαζουμε το gyro για τους παρακατω λόγους ετσι και αλλιως!Ειναι ενα αμορτεσέρ !Σβήνει τα πάντα!

    Κατεύθυνση :
    1-Εαν το μοντέλο κατευθύνετε προς το έδαφος, έχει δυνατότητα το gyro  να του αλλάξει κατεύθυνση ? Οχι  … δυστυχώς. Δεν ευθύνεται για την κατεύθυνση.
    Εαν το μοντέλο φαει σφαλίαρα αερα, για να παει προς το εδαφος ,απο πανω η απο το πλαι, η λόγο ροπής και αδράνειας ναι τοτε το gyro θα του αλλαξει κατευθηνση.Η διορθωση ειναι αλλαγη κατευθηνσης.

    Υψόμετρο:
    2-Ειναι ενα gyro υπεύθυνο για μια οριζόντια πτήση? Όχι   τα gyro δεν έχουν αισθητήρα να καταλαβαίνουν που είναι το έδαφος.
    Για να κανεις μία ευθεία οριζοντία με ασχημο καιρό χωρις να αλλαξει κατευθηνση μονο με το γυρο θα το πραγματοποιησεις.Δεν εχουν αισθητηρα εδαφους βεβαια!Αν και υπαρχουν και τετοια!
    Επισης και για το loop η οταν πας και κανεις αξονικό ρολ τοτε το gyro θα κανει όλα τα υπολοιπα και εσυ θα βαλεςι μόνο ενα input, Aileron.ολα τα αλλα θα τα κανει το gyro!

    Ολα αυτά τα κανει το gyro.
    Γιαυτο ειναι τοσο πολύτιμο ! Thumbs up Thumbs up

     

    Αργύρη ,sorry φιλαράκι για την αργοπορημένη απάντηση λόγο φόρτου εργασίας .

    Όχι δεν σβήνει τα πάντα. Συμφωνώ μαζί σου στο οτι το γυροσκόπιο αφαιρεί τον “αέρα” ! Αλλά μέχρι ενός ορισμένου σημείου . Εκεί που το έχανες στο ένα μέτρο,  με το γυροσκόπιο ξεσέρνει στα 5 μέτρα και πρέπει να διορθώσεις .Δε ξέρω με ποιο gyro κάνεις ROLL κρατώντας μόνο AILERON. Εγώ στο ROLL με gyro εαν δεν βάλω  RUDDER  δεν βγαίνει .Και εκτιμώ οτι εαν το γυροσκόπιο σου βγάζει ROLL μόνο με ΑΙLERON πρέπει να εχει HOLD και οχι NORMAL στο RUDDER. ..κάτι που μπορεί να σε βάλει σε ανεξέλεγκτες καταστάσεις γιαυτο και δεν συνιστάτε για αεροπλάνα.

    Αναφέρθηκες σε “σφαλιάρες” απο αέρα . Αν κάποιος σπάσει μοντέλο απο  “σφαλιάρα αέρα”  , για μένα ευθύνεται ενα απο τα ακολούθα ή συνδυασμός αυτών:
    - Άπειρος χειριστής ή χειριστής που δεν πετάει συχνά το συγκεκριμένο μοντέλο .
    - Καιρικές συνθήκες που υπερβαίνουν τις δυνατότητες του μοντέλου να διορθώσει .
    - Μοντέλο που δεν έχει στηθεί σωστά. Για παράδειγμα αντί ο χειριστής να ασχολείται με την πορεία του μοντέλου,  ασχολείται να διορθώσει την επίδραση που έχει η ροπή του κινητήρα στο μοντέλο με AILERON, κάθε φορά που θα χρειαστεί να ανοιγοκλείσει το γκάζι στην προσγείωση !!!! θα σου σχολιάσω την ροπή αυτή που αναφέρθηκες μετά

    Μπορώ να σε διαβεβαιώσω για κάτι που έχει εξαντληθεί και σε άλλα forum.  Εαν είναι να φάει σφαλιάρα αέρα κατηγορίας (σπάει τώρα ), είναι ανθρώπινος ΑΔΥΝΑΤΟΝ κάποιος να έχει τα αντανακλαστικά να διορθώσει την ριπή αυτή (από το μέχρι βλέπω την απρόβλεπτη κίνηση στο μέχρι να αντιδράσω να κουνήσω το δάχτυλο να την διορθώσω) . Ενώ το gyro ΝΑΙ ειναι κλάσεις ποιο γρήγορο απο τα ανθρώπινα αντανακλαστικά και θα σώσει και το μοντέλο. Κάθε φορά!

    -Και ρωτάω σε επίπεδο HOBBY. Έφτιαξα το μοντέλο που κάνει 300Ε 1000Ε 9000Ε 20000Ε. Γιατί να ρισκάρω την ακεραιότητα του ; Για να παρηγοριούνται καποιοι για τα δικά τους σπασμένα χρήματα ?

    -Και ρωτάω σε επίπεδο αθλητισμού. Υπάρχει επιπλέων βαθμολόγηση εάν το σώσεις απο την ριπή του αέρα ?  Και γιατί δηλαδή να πλακώσει αέρας σε κάποιον και αυτος να μειονεκτεί έναντι των υπολοίπων που πέταξαν χωρίς αέρα .Γιαυτο πρέπει να επιβάλλετε παντού για να συνεισφέρει στην ισότητα.

    Ξαναλέω , συμφωνώ μαζί σου για το οτι αφαιρεί ριπή αέρα μέχρι ενος ορισμένου σημείου αλλα δεν βλέπω κανένα αρνητικό με αυτό . Μην μπερδεύεις το gyro με τον αυτόματο πιλότο. Το gyro δεν ειναι υπεύθυνο για την κατεύθυνση ,εαν πετάω παράλληλα με τους κριτές σε συγκεκριμένο ύψος και συγκεκριμένο χώρο.

    Σχετικά με την ροπή στην οποια αναφέρθηκες. Δε χρειάζεται κανένα γυροσκόπιο για να απαλλαχτεί κάποιος απο τον επιπλέον φόρτο εργασίας να διορθώνει και την ροπή του κινητήρα.
    Το πρόβλημα έχει λυθεί απο το 1988 . Μίξη THROTLE TO AILERONS και εξαφανίστηκε η ροπή!

    Τα gyro τα βγάλαμε για :
    -έμενα , που βαριέμαι να πετάξω τις 50+ πτήσεις που χρειάζονται για να ρυθμιστεί σωστά το οποιοδήποτε αερομοντέλο
    -και γιαυτους που δεν γνωρίζουν τις δυνατότητες μιας οποιαδήποτε τηλεκατεύθυνσης .

    Άλλο πράγμα αυτόματος πιλότος άλλο το gyro. Το gyro είναι mixing devise .
    Η ευχάριστη εμπειρία που έχετε οταν πετάτε με gyro μεταφράζετε ως εξής. Σας αφαιρέθηκε ο επιπλέον φόρτος εργασίας να διορθώνετε τα couplings του αεροπλάνου γιατι ρυθμιστήκαν οι μίξεις.
    Αφαιρέστε το gyro και ρυθμίστε τις μίξεις απο την τηλεκατεύθυνση για να αφαιρεθούν τα couplings .Το μοντέλο θα πετάει σαν να έχει gyro.
     
     beer
    Καταγράφηκε

    Γιώργος Παπαγιάννης
    www.rcjet.gr 
    Proud Official Pilot of www.powerbox-systems.com
    ArgyrisGiannetakis
    Board moderator
    *****
    Συνδεδεμένος Συνδεδεμένος

    Μηνύματα: 8.747



    WWW
    « Απάντηση #2 στις: Τρίτη, 29 Σεπ 2020, 22:03:01 »

    Φίλε Γιωργο συμφωνώ απόλυτα οτι ειναι μεγάλη υπόθεση να εχεις βοήθεια και ασφάλεια σε ένα ακριβό και δυσκολο αερομοντελο και εχω σκοπό να το χρησιμοποιήσω και εγω στο μέλλον οποσδήποτε! Thumbs up
    Για την επιπλέον βαθμολόγηση και για το εαν δεν χρησιμοποιεί καποιος gyro θα με εβρισκέ απόλυτα σύμφωνο, απλά γιατί κατα την γνώμη μου και βέβαια βάση της λογικής ειναι ενα αδιαμφισβήτητο βοήθημα κατασκευασμένο για τους λόγους που ξέρουμε.Απο την στιγμή που το εχουν δεχθεί στους αγώνες χωρίς να το προσμετράνε παει να πεί οτι ό λόγος που το επιτρέπουν ειναι καποιος άλλος εκτός της ικανότητας.Πχ ασφαλεια? περισσότερες συμμετοχές?
    Και δεν ειναι το μόνο κουλό που εχουν οι κανονισμοί......χαχαχαχ
    Η αλήθεια είναι μία, ενας που μπορεί και κανει μία απολυτα σωστή πτήση χωρίς την χρήση του παει να πεί οτι εχει ικανότητα που άλλος δεν εχει .Παιζουν πολλά αλλα ρόλο επίσης! τυπος  και χαρακτηριστηκά αερπλάνου ,ακρίβεια ασκήσεων , καιρικές συνθήκες...
    Το αιλερον μιξη με γκάζι που ειπες δεν ειναι κάτι που εχει την ιδια χρηση με την αντίστοιχη του gyro. Μιξη που,σε ποια φάση της πτησης ?Μονο σε ανοδο πχ ?Ναι εκει ισως να μπορείς να βρείς εναν τέτοιο  ''μηχανικό'' συνδιασμό που συνδιάζει δυο σερβο να λειτουργούν απο τα τρία τεταρτα και μετά της κίνησης του γκαζιού.Σε άλλη φάση της πτήσης αυτός ο συνδιασμός δεν εχει καμμία αντιστοιχία.Με το gyro ολα αυτά δεν εχουν καμμία απολύτως ομοιότητα.
    Οταν κανεις μία απογείωση με gyro  και ραντερ βαζει μόνο του και αιλερον θα βάλει μονο του στην ροπή και θα κρατήσει όλους τους άξονες της ευθείας οριζοντίας ακέραιες .Εβαλες άνοδο και εβαλες τερμα γκάζι ? Δεν βαζεις αίλερον για την ροπή , ούτε ραντερ, και ούτω καθεξής.Για καιρικές συνθήκες ακόμα ουτε λόγος!
    Πιστέυω ειναι απλά τα πράγματα μην τα κανουμε πολύπλοκα χωρίς λόγο.
    Βεβαια δεν ειναι έυκολο να σετάρεις ενα gyro σωστά , θελει πολύ ψάξιμο άναλογα το αερομοντέλο και την χρηση του.
    Καταγράφηκε

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    Dell Gatto Grande
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 452


    when you see a bird walking, don't fly.


    « Απάντηση #3 στις: Τετάρτη, 30 Σεπ 2020, 00:45:24 »

    .....Το αιλερον μιξη με γκάζι που ειπες δεν ειναι κάτι που εχει την ιδια χρηση με την αντίστοιχη του gyro. Μιξη που,σε ποια φάση της πτησης ?Μονο σε ανοδο πχ ?Ναι εκει ισως να μπορείς να βρείς εναν τέτοιο  ''μηχανικό'' συνδιασμό που συνδιάζει δυο σερβο να λειτουργούν απο τα τρία τεταρτα και μετά της κίνησης του γκαζιού.Σε άλλη φάση της πτήσης αυτός ο συνδιασμός δεν εχει καμμία αντιστοιχία.


    Χαίρομαι που βρήκαμε μια άκρη! Για τα γυροσκόπια θα μιλήσουμε στην σειρά τους. Στόχος τώρα είναι να μην χάσουμε την άκρη.

    Αργύρη και εγώ αυτό πίστευα πριν 20 χρόνια . Αλλά έκανα ΛΑΘΟΣ. ΛΑΘΟΣ .   Λ Α Θ Ο Σ
    Θα σε παρακαλέσω να ανεχτείς για λιγο την πιθανότητα οτι μπορεί και εσύ να κάνεις λάθος.Αυτό είναι το πρώτο και το ποιο δύσκολο βήμα .
    Το επόμενο βήμα είναι να δείξεις λίγο υπομονή με διαβασμα , να πάρεις  την απάντηση σου  όχι από εμένα αλλά απο το άρθρο του Peter Goldsmith.

    Ποιος είναι αυτός ο Peter Goldsmith? :
    - ΠΡΩΤΗ θέση F3A PATTERN Αυστραλίας : '95 -'96 - '97 - '98 - '99 - 2000.
    - Πέρασε στους τελικούς σε τρία απο τα πέντε παγκόσμια πρωταθλήματα που πήρε μέρος.
    - Τρεις φορές Oceanic Champion.
    - Τρεις φορές δεύτερη θέση AMA Nationals
    - ΠΡΩΤΗ θέση Freestyle National Championship
    - own designs scratch-building εμπειρία 25years+
    - Κριτής αμέτρητες φορές
    - (και κάτι που θα σου αρέσει  Thumbs up ) ΠΡΩΤΗ θέση Scale Aerobatics Masters 2001.

     Μεταφράζω την εισαγωγή που περιγραφεί το πρώτο δύσκολο βήμα , να δεχθούμε καινούργια μάθηση , μπας και καταφέρουμε και κανέναν άλλον να διαβάσει :
    "Ας υποθέσουμε ότι από στιγμή που ξεκινήσατε τον αερομοντελισμό μάθατε να πετάτε κρατώντας την τηλεκατεύθυνση ανάποδα. Και μετά από δυο χρόνια έρχεται κάποιος και σας λέει ότι πρέπει να την γυρίσετε και να την κρατάτε σωστά. Μάλλον θα είναι πολύ δύσκολο να αλλάξετε γιατί μάθατε τα πάντα λάθος."

    Άλλο ενα quote:

    "I judged at the Nationals this year and thoroughly enjoyed the experience. I was impressed with the skills, especially in the lower classes, displayed by pilots but noticed most of them trying to fly around a poor trim setup. It drove me crazy to watch! I remember bouncing out of my judging chair and saying to Mike, “boy, I need to help these people!” ...... "

    Περιμένω την διαπίστωση σου φιλαράκι .
    Με εκτίμηση
    Γιώργος
    « Τελευταία τροποποίηση: Τετάρτη, 30 Σεπ 2020, 01:08:43 από Dell Gatto Grande » Καταγράφηκε

    Γιώργος Παπαγιάννης
    www.rcjet.gr 
    Proud Official Pilot of www.powerbox-systems.com
    Dell Gatto Grande
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 452


    when you see a bird walking, don't fly.


    « Απάντηση #4 στις: Τετάρτη, 30 Σεπ 2020, 00:49:50 »

    Peter Goldsmith link interview/article  :

     Thumbs up   http://www.flyinggiants.com/forums/attachments/fg191/117494d1217541937-trim-chart-based-article-peter-goldsmith-pgoldsmithtrimming.pdf  Thumbs up





    .
    Καταγράφηκε

    Γιώργος Παπαγιάννης
    www.rcjet.gr 
    Proud Official Pilot of www.powerbox-systems.com
    ArgyrisGiannetakis
    Board moderator
    *****
    Συνδεδεμένος Συνδεδεμένος

    Μηνύματα: 8.747



    WWW
    « Απάντηση #5 στις: Τετάρτη, 30 Σεπ 2020, 01:08:38 »

    Φίλε Γιώργο κανένα βημα δεν ειναι δύσκολο αρκεί να μπορεί κανείς να τεκμειριώσει την αποψη του!

    Λατρέυουμε Peter !Eιναι ένας φίλος ''facebook'' απο τους αγαπημένους μου και τον παρακολουθώ χρόνια !Καταπληκτικός!
    Τρομερή εμπειρία!
    Θα διαβάσω το άθρο του ξανά αρκεί να με κατευθύνεις τι θέλεις να καταλάβω.
    Και βέβαια μπορεί να κανω λάθος! Με ξέρεις οτι ακούω παντα τα πάντα !
    Εαν κατάλαβαίνω καλά θέλεις να μου συνδιάσεις τις ομοιότητες που μπορει να έχουν το servo mixing με το gyro? Σωστά?
    Καταγράφηκε

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    Dell Gatto Grande
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 452


    when you see a bird walking, don't fly.


    « Απάντηση #6 στις: Τετάρτη, 30 Σεπ 2020, 16:43:31 »

    .......Εαν κατάλαβαίνω καλά θέλεις να μου συνδιάσεις τις ομοιότητες που μπορει να έχουν το servo mixing με το gyro? Σωστά? ....



    Σε παρακαλώ βράσε τα γυροσκόπια για λίγο, να προσπαθήσουμε να γυρίσουμε την τηλεκατεύθυνση γιατί αυτή και μόνο η προσπάθεια θα σου φανεί πολύ ενοχλητική .
    Θα πρέπει να δεχθείς νεα δεδομένα.Τα γυροσκόπια ειναι το τρέξιμο ,η τηλεκατεύθυνση το περπάτημα. Πρέπει να περπατήσουμε πρώτα για να τρέξουμε.
    Είναι τόσο αποκαλυπτικό αυτο που εξηγεί ο P.G που ειναι ΕΝΟΧΛΗΤΙΚΟ . Εγώ κατάλαβα  πριν πολλά χρόνια οτι μέχρι εκείνη την στιγμή τα έκανα ολα ΛΑΘΟΣ .
    Δε θα φτάσουμε πουθενά εαν δεν προσπαθήσουμε να κρατήσουμε την τηλεκατεύθυνση σωστά και αυτο θα ειναι το μεγαλύτερο κρίμα. Γιαυτο και ζητάω λίγο την υπομονή σου πριν μπερδευτούμε με τα γυροσκόπια . ...Open your mind.

    Peter Goldsmith "Ας υποθέσουμε ότι από στιγμή που ξεκινήσατε τον αερομοντελισμό μάθατε να πετάτε κρατώντας την τηλεκατεύθυνση ανάποδα. Και μετά από δυο χρόνια έρχεται κάποιος και σας λέει ότι πρέπει να την γυρίσετε και να την κρατάτε σωστά. Μάλλον θα είναι πολύ δύσκολο να αλλάξετε γιατί μάθατε τα πάντα λάθος."
    Καταγράφηκε

    Γιώργος Παπαγιάννης
    www.rcjet.gr 
    Proud Official Pilot of www.powerbox-systems.com
    Dell Gatto Grande
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 452


    when you see a bird walking, don't fly.


    « Απάντηση #7 στις: Τετάρτη, 30 Σεπ 2020, 16:53:41 »

    .....Το αιλερον μιξη με γκάζι που ειπες...Μιξη που,σε ποια φάση της πτησης ?Μονο σε ανοδο πχ ?Ναι εκει ισως να μπορείς να βρείς εναν τέτοιο  ''μηχανικό'' συνδιασμό που συνδιάζει δυο σερβο να λειτουργούν απο τα τρία τεταρτα και μετά της κίνησης του γκαζιού.Σε άλλη φάση της πτήσης αυτός ο συνδιασμός δεν εχει καμμία αντιστοιχία.


     -Σου λέει λοιπόν  (o Peter Goldsmith )οτι το ιπτάμενο σύστημα που αποκαλούμε αεροπλάνο έχει τρεις άξονες κίνησης που ελέγχονται απο RUDDEN AILERON ELEVATOR και εναν κινητήρα με ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ στροφές σε καθε σημείο του stick, τις ίδιες κάθε φορά που πετάς.
    -σου λέει οτι αυτό το σύστημα αυτο ειναι άκαμπτο , συγκεκριμένο αρα και ΜΕΤΡΗΣΙΜΟ.
    -σου  λέει οτι όλες οι δυνάμεις που εφαρμόζονται σε αυτό είναι συγκεκριμένες και μετρήσιμες οχι στο χιλιοστό αλλά στο ΔΕΚΑΤΟ
    -Πριν 15 χρόνια έβαζα την μίξη KNIFE σε διακόπτη και την ενεργοποιούσα όταν έκανα KNIFE . Το ποιο ενοχλητικό για μένα ήταν που ο P.G. λέει οτι όλες αυτές οι δυνάμεις ειναι ΙΔΙΕΣ σε ΟΛΕΣ τις φάσεις της πτήσης. Δηλαδή ΔΕΝ εχει σημασία γιαυτες τις δυνάμεις σε αυτό το ιπτάμενο σύστημα αν η μύτη κοιτά τον ουρανό ή τα φτερά ειναι κάθετα στο έδαφος.
    -σου λέει οτι όλες αυτές οι δυνάμεις θα είναι ΙΔΙΕΣ ΚΑΘΕ φορά και ΕΚΕΙ όταν πας να πετάξεις.

    >>>Γιαυτο και αυτές οι ρυθμίσεις / μίξεις που σου λέει να κάνεις ΔΕΝ μπαίνουν σε διακόπτη αλλά ειναι  ΜΟΝΙΜΑ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΜΕΝΕΣ !!!!!κάθε φορά που ανοίγεις την τηλεκατεύθυνση να πετάξεις.
    Καταγράφηκε

    Γιώργος Παπαγιάννης
    www.rcjet.gr 
    Proud Official Pilot of www.powerbox-systems.com
    Dell Gatto Grande
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 452


    when you see a bird walking, don't fly.


    « Απάντηση #8 στις: Τετάρτη, 30 Σεπ 2020, 16:55:28 »

    Σου λέει ο P.G. οτι στο Ryan και στο ThunderBolt κάθε φορά που ανοίγεις τον πομπό
    ..οσο θα επιστρέφεις το THROTTLE στο ρελαντί , πρέπει το ELEVATOR να δίνει όλο και περισσότερο DOWN.
    ..οσο θα επιστρέφεις το THROTTLE στο ρελαντί , πρέπει το RUDDER να δίνει όλο και περισσότερο LEFT.
    ..οσο θα επιστρέφεις το THROTTLE στο ρελαντί , πρέπει το AILERONS να δίνουν όλο και περισσότερο LEFT.
    ..για να μην φλυαρώ όλα τα υπόλοιπα “ όσο  ” είναι στο άρθρο

    Και σου λέει λοιπόν ο P.G. οτι εαν ακολουθήσεις τις οδηγίες του να ρυθμίσεις την τηλεκατεύθυνση σου

    Θα δίνεις μόνο AILERON και θα κάνει μόνο ROLL προς την κατεύθυνση που θες !! Τίποτα άλλο !!!!!!!
    Θα δίνεις μόνο Rudder και θα κάνει μόνο FLAT TURN ή KFIFE! Πες αυτήν την κατεύθυνση όπως θες !!!!!! (Δεν έχει σημασία για τις δυνάμεις αυτές που είναι το έδαφος )
    Θα δίνεις μόνο THROTTLE  και θα πετά ακριβός προς το σημείο που κοιτά η μύτη ! Δεν θα κάνει τίποτα άλλο!!!

    Πρόσεχε , δεν τα λέω εγώ . Αυτός με το ελαφρύ βιογραφικό από πάνω τα λέει .
    Μήπως αυτός κρατάει την τηλεκατεύθυνση λάθος?
    Δεν συζητώ για γυροσκόπια. Δεν έχει ΚΑΜΙΑ σημασία να μιλάμε για τρέξιμο εάν δεν ξέρουμε να περπατάμε.
    « Τελευταία τροποποίηση: Τετάρτη, 30 Σεπ 2020, 17:44:59 από Dell Gatto Grande » Καταγράφηκε

    Γιώργος Παπαγιάννης
    www.rcjet.gr 
    Proud Official Pilot of www.powerbox-systems.com
    Dell Gatto Grande
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 452


    when you see a bird walking, don't fly.


    « Απάντηση #9 στις: Τετάρτη, 30 Σεπ 2020, 17:05:01 »

    Ο άνθρωπος αυτός τιναζόταν απο την θέση του κριτή αγανακτισμένος , γιατί έβλεπε ταλέντα αντί να συγκεντρώνονται για το επόμενο ακροβατικό με ενα αεροπλάνο που ΑΠΟ ΜΟΝΟ ΤΟΥ πρέπει να βρίσκετε σε ήρεμη πορεία , να προσπαθούν να το κρατήσουν σε μια πορεία παλεύοντας με Rudder Aileron & Elevator με χάλια αποτελέσματα .
     Γιατί ; Γιατί δεν γνωρίζαν τις δυνατότητες των τηλεκατευθύνσεων τους , να ρυθμίσουν τις μίξεις , όχι γιατί τους έλειπε το ταλέντο .

    Εγώ προσφέρομε για έργα επειδή μιλάνε περισσότερο από τα λόγια  .
    Όποτε θες προσφέρομε να σου προγραμματίσω το ThunderBolt σύμφωνα με το άρθρο του P.G.  
    Αντίγραψε το μοντέλο στην τηλεκατεύθυνση διπλό για να μην πειράξουμε το παλιό
    Μόλις τελειώσω πετάς το μοντέλο σου που το γνωρίζεις χρόνια με το καινούργιο πρόγραμμα και μου λες τις εντυπώσεις σου.

    Όταν λοιπόν το throttle stick στο ThunderBold θα κουνάει  aileron elevator & rudder γιατί αλλιώς δε θα δέχεσαι να το πετάς ! , τότε θα είμαστε στο ίδιο μήκος κύματος να σου εξηγήσω νέους ορίζοντες. Τα γυροσκόπια.

    Αργύρη thank u 4 your time reading me.
    Με εκτίμηση
    Γιώργος

    p.s. Tα παραπάνω οι 3dαδες και οι patternαδες τα ξέρετε . Γιατί αυτή η μυστικοπάθεια . Θα αυξηθεί ο ανταγωνισμός?
    Peter Goldsmith “You can not beat a person with the less skills as you that flies a better trimmed model . It took me 20 years to figure this out.
    Καταγράφηκε

    Γιώργος Παπαγιάννης
    www.rcjet.gr 
    Proud Official Pilot of www.powerbox-systems.com
    Dell Gatto Grande
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 452


    when you see a bird walking, don't fly.


    « Απάντηση #10 στις: Τετάρτη, 30 Σεπ 2020, 17:37:26 »

    system problem cant  reply  white flag


    Καταγράφηκε

    Γιώργος Παπαγιάννης
    www.rcjet.gr 
    Proud Official Pilot of www.powerbox-systems.com
    ArgyrisGiannetakis
    Board moderator
    *****
    Συνδεδεμένος Συνδεδεμένος

    Μηνύματα: 8.747



    WWW
    « Απάντηση #11 στις: Τετάρτη, 30 Σεπ 2020, 19:43:38 »

    Είναι πολύ σεβαστή αποψη αυτή που προτείνει ο Peter! To οτι την συστήνει δεν παει να πει οτι πρεπει να την αποδεχτεί και κάποιος.Ειναι μία φιλοσοφία! Αλλοι αερομοντελιστές πολλοι περισσότεροι έχουν άλλη φιλοσοφία που δεν εμπλέκουν μίξεις στα χειριστήρια τους.Δεν παει να πει οτι αυτοί κάνουν κατι λάθος.Και υπάρχουν πολλές  καταστάσεις που το αποδεικνείουν!
    Καταρχήν η βασικότερη!
    Κανένα πραγματικό αεροπλάνο δεν εχει μίξη στις κινήσεις του!Γιατί πρεπει να εχει και το μοντέλο?Για ευκολία ?Δεν θέλουν όλοι την ευκολία.Θελουν να έχουν τον έλεγχο των κινήσεων οι ίδιοι! Αδιαπραγμάτευτο και σεβαστό!
    Γιατί πρεπει όταν κατεβάζω η ανεβάζω το γκάζι μου να μπαινει το αντίστοιχο ραντερ αριστερά οπως λές ,την στιγμή που εγω θελω να παω με αιλερον δεξιά ?Επειδή μου το είπε ο Peter?
    Γιατί πρεπει να μπαίνει καποιο input  απο το ραντερ όταν θελω να κανω ενα 360 decent  δεξιό και να μου βαζει DOWN η να μου βγαζει ραντερ η αιλερον ? To κανει το πραγματικό θαντερμπολτ η Ryan αυτό?

    Σου λέει ο P.G. οτι στο Ryan και στο ThunderBolt κάθε φορά που ανοίγεις τον πομπό
    ..οσο θα επιστρέφεις το THROTTLE στο ρελαντί , πρέπει το ELEVATOR να δίνει όλο και περισσότερο DOWN.Γιατί πρεπει να μου δίνει DOWN αφου δεν μου φουσκώνει?
    ..οσο θα επιστρέφεις το THROTTLE στο ρελαντί , πρέπει το RUDDER να δίνει όλο και περισσότερο LEFT. Κατι λαθος λες εδω.Μαλλον λίγοτερο ηθελες να γράψεις
    ..οσο θα επιστρέφεις το THROTTLE στο ρελαντί , πρέπει το AILERONS να δίνουν όλο και περισσότερο LEFT.
    Επισης και εδω
    .

    Δεν θελω να βάλω μίξεις για να καταλαβω την χρησιμότητα τους η την μή χρησιμότητα τους.Οπου με διευκολίνει κάποια εντελώς ουδέτερη μίξη πολύ ευχαριστως να την χρησιμοποιήσω.ΠΧ λίγο down όταν ανοιγω τα FLAPS και μόνο σε ορισμένα αερομοντέλα  και μόνο για λιγότερο φόρτο εργασίας στα στίκ.Κανονικά και αυτό ενας 'εμπειρος πιλότος μπορεί να το διαχειριστεί!
    Επειδή το προτείνει κάποιος σαν τον PETER  δεν παει να πεί οτι καποιος ειναι κουλός και πετάγωνται όλοι να κρυφτούν όσοι δεν πετάνε με μίξεις? η οτι κρατάνε ανάποδα την τηλεκατέυηνση τόσα χρόνια?Εχεις δεν κανέναν απο μάς που δεν πετάμε με μίξεις να κρατάμε ανάποδα (υποθετικά) την τηλεκατέυθηνση?Ο καθέ ένας μπορεί να εχει την φιλοσοφία του!
    Η φιλοσοφία των πραγματικών αεροσκαφών παντως δεν εχει μίξεις κινήσεων! Αυτο λέει περισσότερα για μένα προσωπικά.


    Ωραία η συνδεση των μίξεων στην πτήση σε καποια αεροπλάνα ....αλλα δεν εχει να κανει την ίδια δουλειά ενα συστημα αυτοματοποιημένων συνδιασμών πηδαλίων (coordinate system) με οτι κάνει και ενα γυροσκόπιο.
    Το γυροσκόπιο είναι ενα συστημα αυτόνομο και εμπλέκεται πάντα σε όλη την πτηση του αεροσκάφους αυτόνομα και ξεχωριστά για κάθε άξονα.
    Καταγράφηκε

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    Pantelis Papageorgiou
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 360


    « Απάντηση #12 στις: Πέμπτη, 1 Οκτ 2020, 08:05:11 »

    Είναι πολύ σεβαστή αποψη αυτή που προτείνει ο Peter! To οτι την συστήνει δεν παει να πει οτι πρεπει να την αποδεχτεί και κάποιος.Ειναι μία φιλοσοφία! Αλλοι αερομοντελιστές πολλοι περισσότεροι έχουν άλλη φιλοσοφία που δεν εμπλέκουν μίξεις στα χειριστήρια τους.Δεν παει να πει οτι αυτοί κάνουν κατι λάθος.Και υπάρχουν πολλές  καταστάσεις που το αποδεικνείουν!
    Καταρχήν η βασικότερη!
    Κανένα πραγματικό αεροπλάνο δεν εχει μίξη στις κινήσεις του!Γιατί πρεπει να εχει και το μοντέλο?Για ευκολία ?Δεν θέλουν όλοι την ευκολία.Θελουν να έχουν τον έλεγχο των κινήσεων οι ίδιοι! Αδιαπραγμάτευτο και σεβαστό!
    Γιατί πρεπει όταν κατεβάζω η ανεβάζω το γκάζι μου να μπαινει το αντίστοιχο ραντερ αριστερά οπως λές ,την στιγμή που εγω θελω να παω με αιλερον δεξιά ?Επειδή μου το είπε ο Peter?
    Γιατί πρεπει να μπαίνει καποιο input  απο το ραντερ όταν θελω να κανω ενα 360 decent  δεξιό και να μου βαζει DOWN η να μου βγαζει ραντερ η αιλερον ? To κανει το πραγματικό θαντερμπολτ η Ryan αυτό?

    Σου λέει ο P.G. οτι στο Ryan και στο ThunderBolt κάθε φορά που ανοίγεις τον πομπό
    ..οσο θα επιστρέφεις το THROTTLE στο ρελαντί , πρέπει το ELEVATOR να δίνει όλο και περισσότερο DOWN.Γιατί πρεπει να μου δίνει DOWN αφου δεν μου φουσκώνει?
    ..οσο θα επιστρέφεις το THROTTLE στο ρελαντί , πρέπει το RUDDER να δίνει όλο και περισσότερο LEFT. Κατι λαθος λες εδω.Μαλλον λίγοτερο ηθελες να γράψεις
    ..οσο θα επιστρέφεις το THROTTLE στο ρελαντί , πρέπει το AILERONS να δίνουν όλο και περισσότερο LEFT.
    Επισης και εδω
    .

    Δεν θελω να βάλω μίξεις για να καταλαβω την χρησιμότητα τους η την μή χρησιμότητα τους.Οπου με διευκολίνει κάποια εντελώς ουδέτερη μίξη πολύ ευχαριστως να την χρησιμοποιήσω.ΠΧ λίγο down όταν ανοιγω τα FLAPS και μόνο σε ορισμένα αερομοντέλα  και μόνο για λιγότερο φόρτο εργασίας στα στίκ.Κανονικά και αυτό ενας 'εμπειρος πιλότος μπορεί να το διαχειριστεί!
    Επειδή το προτείνει κάποιος σαν τον PETER  δεν παει να πεί οτι καποιος ειναι κουλός και πετάγωνται όλοι να κρυφτούν όσοι δεν πετάνε με μίξεις? η οτι κρατάνε ανάποδα την τηλεκατέυηνση τόσα χρόνια?Εχεις δεν κανέναν απο μάς που δεν πετάμε με μίξεις να κρατάμε ανάποδα (υποθετικά) την τηλεκατέυθηνση?Ο καθέ ένας μπορεί να εχει την φιλοσοφία του!
    Η φιλοσοφία των πραγματικών αεροσκαφών παντως δεν εχει μίξεις κινήσεων! Αυτο λέει περισσότερα για μένα προσωπικά.


    Ωραία η συνδεση των μίξεων στην πτήση σε καποια αεροπλάνα ....αλλα δεν εχει να κανει την ίδια δουλειά ενα συστημα αυτοματοποιημένων συνδιασμών πηδαλίων (coordinate system) με οτι κάνει και ενα γυροσκόπιο.
    Το γυροσκόπιο είναι ενα συστημα αυτόνομο και εμπλέκεται πάντα σε όλη την πτηση του αεροσκάφους αυτόνομα και ξεχωριστά για κάθε άξονα.


    Ούτε και εμένα μου αρέσουν οι μείξεις αλλά σε πολλές περιπτώσεις είναι αναπόφευκτες. Το gyro κάνει ακριβώς αυτή την δουλειά (των μείξεων) και μάλιστα όχι πάντα το ίδιο αποτελεσματικά -ειδικά σε ό,τι έχει να κάνει με το rudder. Είναι όμως γεγονός ότι ένα σωστά τριμαρισμένο αεροπλάνο (με μείξεις ή gyro) πετάει καλύτερα, ομαλότερα και πιο ξεκούραστα.

    Κάνεις λάθος στο ότι  τα αληθινά αεροπλάνα δεν έχουν μείξεις. Δεν έχουν μίξεις με την έννοια που το κάνουμε στην τηλεκατεύθυνση. Έχουν όμως dampers για ομαλοποίηση της πτήσης, συνήθως ελεγχόμενα από γυροσκόπιο. Έχουν επίσης αυτόματους πιλότους οι οποίοι σε συνεργασία με τα γυροσκόπια και τα όργανα του αεροπλάνου κρατούν σταθερό ύψος, πορεία, ταχύτητα και μάλιστα ομαλότατα. Τα παραπάνω δεν τα έχουν μόνο τα μεγάλα airliners αλλά και σχεδόν όλα τα σύγχρονα μικρά αεροπλάνα, ακόμα και τα cessna. Για να μην σε πάω στα σύγχρονα (?) μαχητικά τύπου F35 ή τα ελικόπτερα που έχουν μέχρι autohover.

    Επειδή οι αδράνεια ενός τηλεκατευθυνομένου αεροπλάνου, όσο μεγάλο και αν είναι, δεν συγκρίνεται με αυτή ενός full scale, τα φαινόμενα εκτροπής είναι πολύ εντονότερα και έτσι το τριμάρισμα με κάθε διαθέσιμο τρόπο (γωνία έλξης, γωνίες πτητικών επιφανειών, γωνίες πηδαλίων, μείξεις, γυροσκόπια) είναι απαραίτητο εάν θέλεις το αεροπλάνο σου να πετάει ομαλά και ξεκούραστα σε όλες (σχεδόν) τις συνθήκες.
    Καταγράφηκε
    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.314



    « Απάντηση #13 στις: Πέμπτη, 1 Οκτ 2020, 09:34:17 »

    Καλημέρα

    Η συζήτηση στο άλλο thread ξεκίνησε για άλλο λόγο. Και η συζήτηση έχει άλλες παραμέτρους αναλόγως γιατί κατηγορία συζητάμε (ακροβατικά, scale, helis, ανεμόπτερα ή ακόμα και free flight).

    Επίσης αν μιλάμε για συμμετοχή σε αγώνες ή απλά μία πτήση αναψυχής όσο και αν το μοντέλο είναι πολύπλοκο.

    Θα πρέπει επίσης να δούμε οτι οι κανονισμοί δεν μιλάνε μόνο για gyro αλλά για stability augmentation systems (SAS). To systems δεν είναι μία απλή συσκευή αλλά ένα ολοκληρωμένο σύστημα.

    Η συζήτηση είναι διεθνώς σε εξέλιξη και δεν είναι μόνο ασπρο ή μαύρο. Το πρόβλημα είναι οτι δεν είναι δυνατόν να υπάρξει μία μόνο αποδεκτή αποψη ή απόφαση τελικά. Αλλα είναι τα θέματα που εξετάζονται ανά αγωνιστική κατηγορία. Για πτήσεις αναψυχής ή επίδειξης προφανώς και δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα.

    Για έναν αγώνα όμως αυτό που είναι σημαντικό είναι αν η χρήση SAS προσδίδει στον αθλητή ιδιότητες (όχι πλεονέκτημα) που δεν έχει ή θα αποκτήσει μετά από ΧΧ ώρες προπόνησης.

    Καταγράφηκε
    ArgyrisGiannetakis
    Board moderator
    *****
    Συνδεδεμένος Συνδεδεμένος

    Μηνύματα: 8.747



    WWW
    « Απάντηση #14 στις: Πέμπτη, 1 Οκτ 2020, 09:52:42 »

    Συμφωνώ Παντελή ! θα πετάει καλύτερα σε καποιες μεμονομένες μίξεις.Σε καμμία περιπτωση ποτέ σε όλο το φασμα.Και σε καμμία περίπτωση δεν παει να πεί οτι εαν δεν εχεις μίξεις δεν πετάς καλύτερα!Γιαυτό και εχουν δημιουργηθεί σαν επιπρόσθετα συμπληρωματικά συστήματα βελτίωσης πτητικά και για φόρτο εργασίας.
    Οχι ομως οτι ειναι το Α και το Ω.
    Πάντως θα συνεχήσω να υποστηρίζω  την άποψη μου οτι κανένα αεροσκάφος δεν ειναι κατασκευασμένο  να πεταει με μίξεις μηχανικές (εκτός του ERCOUPE) xaxaxaxaxa  για συγκεκριμένους λόγους χαχαχαχα (αγαπη μου πάω για ψώνια)
    Ολα τα συγχρονα αεροσκάφη  εχουν gyro επιπρόσθετο μόνο για ασφάλεια και πλοήγηση .Και ειδικά τα μαχητικά που είναι αεροδυναμικά ασταθές ζυγισμένα (πισώβαρα) επίτηδες για ευελιξία δεν μπορούν να πετάξουν κάν χωρίς gyro!
    Τωρα ας επικεντρωθούμε στα μοντέλα και την χρήση τους γιατι πιστέυω οτι όλη η συζήτηση εχει αρχίσει για το αν πετάμε με βοήθεια η χωρίς βοήθεια.Οπου βοήθεια = gyro.
    Εγώ προσωπικά χρειάζομαι την βοήθεια του ! και εχω σκοπό να το χρησιμοποιώ!
    Καταγράφηκε

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    Σελίδες: [1] 2 3 4     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Το αερομοντελιστικό εργαστήρι  |  Ηλεκτρονικά (Συντονιστές: DEPRON MANIAC, kolotoympas)  |  Θέμα: αεροπλανικά gyro
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.038 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.