Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
290.102 μηνύματα σε 11.838 θέματα από 6.132 Μέλη / Τελευταίο μέλος: realeshop
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Κυριακή, 25 Οκτ 2020, 21:49:00

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Κυριακή, 25 Οκτ 2020, 21:49:00

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από aru
    [Σήμερα στις 21:14]

    από Nikolas K
    [Σήμερα στις 20:57]

    [Σήμερα στις 20:33]

    από Markhelis
    [Σήμερα στις 15:16]

    από Chris71
    [Χθες στις 22:39]

    από Greekjets
    [Χθες στις 16:35]

    από KKKKKK
    [Χθες στις 13:04]

    από salasgr
    [Χθες στις 11:37]

    [Χθες στις 08:47]

    [Χθες στις 08:40]

    [Πέμπτη, 22 Οκτ 2020, 22:07:23]

    από Yiannis_S
    [Πέμπτη, 22 Οκτ 2020, 20:56:19]

    [Τετάρτη, 21 Οκτ 2020, 18:31:11]

    [Τετάρτη, 21 Οκτ 2020, 00:31:25]

    [Τρίτη, 20 Οκτ 2020, 19:48:18]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6132
    Τελευταίο: realeshop
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 290102
    Σύνολο θεμάτων: 11838
    Online σήμερα: 63
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 5
    Επισκέπτες: 45
    Συνολικά: 50
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: [1]     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: F3A Olympus PNP, 1400mm και βελτιωσεις  (Αναγνώστηκε 424 φορές)
    Rc Anastasioo
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 59


    « στις: Τρίτη, 29 Σεπ 2020, 16:23:02 »

    Πρόσφατα απόκτησα το συγκεκριμένο αεροπλάνο και έχω αρχίσει τις προπονήσεις για τις πρώτες κατηγορίες GRA και GRB . Από πρώτης όψης και ποιότητα πτήσης είναι ικανοποιητικό για τα χρήματα που κάνει. θα ήθελα να βελτιώσω την ταχύτητα καθόδου του. θα ήθελα να του κόβω ταχύτητα. η πρώτη μου σκέψη είναι να φαρδύνω το rudder στο τελείωμα του. κάθε πρόταση είναι ευπρόσδεκτη!   
    Καταγράφηκε
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.522


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #1 στις: Τρίτη, 29 Σεπ 2020, 16:52:48 »

    Υπάρχει ένας τρόπος να μειώσεις την ταχύτήτα καθόδου, με τις στροφές της έλικας.
    Κόβεις το γκάζι μερικά κλικ μόνο, το πόσο θα το βρεις σε μερικές προσπάθειες, και εφ' όσον η έλικα ελαττώσει τις στροφές της θα ενεργεί κόντρα στην απόκτηση ταχύτητας.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Rc Anastasioo
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 59


    « Απάντηση #2 στις: Τρίτη, 29 Σεπ 2020, 17:26:27 »

    Ευχαριστώ για την συμβουλή το έχω στο μυαλό μου σαν λύση και το έχω ψιλοβρεί.. θα ήθελα όμως  μια πιο μόνιμη λύση που σε συνδυασμό με την μείωση στροφών να έχω ένα πολύ καλό αποτέλεσμα!
    Καταγράφηκε
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.522


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #3 στις: Τρίτη, 29 Σεπ 2020, 18:28:22 »

    Δεν υπάρχει κάποια λύση σύγχρονη.

    Παλαιότερα, και εννοώ πολύ παλαιότερα, έβγαζαν brakes, διπλά flaps επάνω κάτω, ή είχαν διπλό rudder, που άνοιγε δεξιά αριστερά.
    Διαλέγεις και παίρνεις.

    Βέβαια το αεροπλάνο σου είναι πολύ μικρό, δεν ξέρω αν έχει μόνιμο σύστημα τροχών κάτω ή ανασυρόμενο.
     
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Rc Anastasioo
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 59


    « Απάντηση #4 στις: Τρίτη, 29 Σεπ 2020, 20:10:08 »

    Εχει μονιμο συστημα τροχων ναι..
    Καταγράφηκε
    Rc Anastasioo
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 59


    « Απάντηση #5 στις: Τρίτη, 29 Σεπ 2020, 20:12:34 »

    κατι τετοιο σκεφτομουν να εκανα στο ραντερ


    * Leitwerk_2.jpg (67.51 KB, 360x757 - εμφανίστηκε 193 φορές.)
    Καταγράφηκε
    red_baron
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 200



    « Απάντηση #6 στις: Τρίτη, 29 Σεπ 2020, 21:53:52 »

    Βεβαιωσου οτι το brake function ειναι ενεργοποιημενο στο ESC σου.
    Αν δεν ειναι αρκετο μπορεις να αλλαξεις ελικα σε μεγαλύτερης διαμετρου ή ακομα και να δοκιμασεις 3 blade ελικα.

    Καταγράφηκε
    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.314



    « Απάντηση #7 στις: Τετάρτη, 30 Σεπ 2020, 11:45:09 »

    Η λύση που δείχνεις στην φωτογραφία είναι μόνιμη. Δηλαδή τι όποια προσφορά την έχεις σε όλη την διάρκεια της πτήσης. Αυτό θέλεις.

    Στις κατηγορίες GR A και GR B, δεν νομίζω να είναι απαραίτητο. Παλαιότερα υπήρχαν έλικες που είχες την δυνατότητα να ενεργοποιήσεις ανάποδο βήμα όποτε ήθελες.

    Τώρα που οι περισσότεροι στα ακροβατικά (επίπεδο FAI αγώνων) χρησιμοποιούν ηλεκτρικά μοτέρ έχουν αντί μία δύο counter-rotating ελικες. Το καλύτερο που έχω δεί είναι μια ηλεκτρονική συσκευή της Jeti που στην κάθοδο σταματά την περιστροφή της έλικας που προωθεί το μοντέλο και αφήνει σε λειτουργία μόνο αυτή που λειτουργεί με ανάποδο βήμα αρα φρενάρει το μοντέλο. Αλλά είναι ψιλά γράμματα για τις ελληνικές κατηγορίες.
    Καταγράφηκε
    red_baron
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 200



    « Απάντηση #8 στις: Τετάρτη, 30 Σεπ 2020, 12:33:59 »

    Η λύση που δείχνεις στην φωτογραφία είναι μόνιμη. Δηλαδή τι όποια προσφορά την έχεις σε όλη την διάρκεια της πτήσης. Αυτό θέλεις.

    Στις κατηγορίες GR A και GR B, δεν νομίζω να είναι απαραίτητο. Παλαιότερα υπήρχαν έλικες που είχες την δυνατότητα να ενεργοποιήσεις ανάποδο βήμα όποτε ήθελες.

    Τώρα που οι περισσότεροι στα ακροβατικά (επίπεδο FAI αγώνων) χρησιμοποιούν ηλεκτρικά μοτέρ έχουν αντί μία δύο counter-rotating ελικες. Το καλύτερο που έχω δεί είναι μια ηλεκτρονική συσκευή της Jeti που στην κάθοδο σταματά την περιστροφή της έλικας που προωθεί το μοντέλο και αφήνει σε λειτουργία μόνο αυτή που λειτουργεί με ανάποδο βήμα αρα φρενάρει το μοντέλο. Αλλά είναι ψιλά γράμματα για τις ελληνικές κατηγορίες.

    Τις μέρες με αρκετο αέρα, το μονιμο break απο το rudder δυσκολευει την πτηση και θα αυξήσει την κατανάλωση σου. Δοκίμασε και τις δυο λυσεις και δες ποια σε βολευει περισσοτερο.

    Πολύ παρόμοιο break με το contra έχει και η single prop (ιδανικα 22x12 ή 22x13) σε συνδυασμόμε με το ESC με governor. Εξάλλου γιαυτο οι περισσοτεροι top pilots εχουν αλλαξει σε "απλα" σεταπ πχ Plettenberg ή Hacker Q80 με D3 ESC (απο τον Hacker ή τον Adam Dębowski).    
    Καταγράφηκε
    Μιχάλης Λουκάκης
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2


    WWW
    « Απάντηση #9 στις: Τετάρτη, 30 Σεπ 2020, 15:32:28 »

    Η δύναμη που προκαλεί την επιτάχυνση στην κάθοδο είναι η βαρύτητα..... δηλ. αν μειώσεις το βάρος του αεροπλάνου τότε θα έχεις και λιγότερη επιτάχυνση. Το μοντέλο σου είναι φοαμενιο rtf και ισως να μην μπορείς να ελαφρύνεις την κατασκευή. Όμως αν μπορείς να χρησιμοποιήσεις τη μικρότερη δυνατον μπαταρία που σου βγάζει το πρόγραμμα μια φορά, θα μειώσεις το βάρος της μπαταρίας....Αυτο βέβαια γινεται αν τώρα χρησιμοποιείς μπαταρία που είτε διαρκεί περισσότερο είτε σου δίνει ωση που δεν χρειάζεσαι...λέω εγώ τώρα.... Στριφογύρισμα ματιών
    Καλό βέβαια ειναι να ανησυχείς περισσότερο να κρατάς το κάθετο επιπεδο  τις γραμμές και το box αντι να πετάς σαν δελφίνι..... έχεις βέβαια μια ιδιαίτερη σχέση με τη θάλασσα... Grin

    Καταγράφηκε
    Rc Anastasioo
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 59


    « Απάντηση #10 στις: Τετάρτη, 30 Σεπ 2020, 16:52:58 »

    Αποφασισα να φτιαξω το rudder με τροπο να μην ειναι και τοσο μονιμο σε περίπτωση που δν κανει δουλεια να το αφαιρεσω.. .  Θα γινει το τεστ σε συνδυασμό με τις στροφες του μοτερ και ελπιζω να εχει αποτελεσμα..  Αν και παλι δν μείνω ευχαριστημένος η χρηση μικρότερης μπαταριας και μεγαλύτερης προπελας είναι μονοδρομος!!


    * rps20200930_164407.jpg (43.81 KB, 450x800 - εμφανίστηκε 126 φορές.)

    * rps20200930_164336.jpg (32.51 KB, 450x800 - εμφανίστηκε 128 φορές.)

    * rps20200930_164419.jpg (30.22 KB, 450x800 - εμφανίστηκε 127 φορές.)
    Καταγράφηκε
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.522


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #11 στις: Τετάρτη, 30 Σεπ 2020, 18:52:05 »

    Μπορείς να υπολογίσεις την φόρτιση της πτέρυγας;
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Dell Gatto Grande
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 452


    when you see a bird walking, don't fly.


    « Απάντηση #12 στις: Τετάρτη, 30 Σεπ 2020, 19:26:44 »

    Η δύναμη που προκαλεί την επιτάχυνση στην κάθοδο είναι η βαρύτητα..... δηλ. αν μειώσεις το βάρος του αεροπλάνου τότε θα έχεις και λιγότερη επιτάχυνση. Το μοντέλο σου είναι φοαμενιο rtf και ισως να μην μπορείς να ελαφρύνεις την κατασκευή. Όμως αν μπορείς να χρησιμοποιήσεις τη μικρότερη δυνατον μπαταρία που σου βγάζει το πρόγραμμα μια φορά, θα μειώσεις το βάρος της μπαταρίας....Αυτο βέβαια γινεται αν τώρα χρησιμοποιείς μπαταρία που είτε διαρκεί περισσότερο είτε σου δίνει ωση που δεν χρειάζεσαι...λέω εγώ τώρα.... Στριφογύρισμα ματιών
    Καλό βέβαια ειναι να ανησυχείς περισσότερο να κρατάς το κάθετο επιπεδο  τις γραμμές και το box αντι να πετάς σαν δελφίνι..... έχεις βέβαια μια ιδιαίτερη σχέση με τη θάλασσα... Grin




    Η επιτάχυνση της βαρύτητας  είναι 9.81 m/s²   
    Δυο μπουκάλια ίδια , το ένα άδειο και το άλλο γεμάτο χαλίκια , αν τα αφήσεις την ίδια στιγμή θα φτάσουν ταυτόχρονα στο έδαφος   idiot2

    ..
    Καταγράφηκε

    Γιώργος Παπαγιάννης
    www.rcjet.gr 
    Proud Official Pilot of www.powerbox-systems.com
    Μιχάλης Λουκάκης
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2


    WWW
    « Απάντηση #13 στις: Τετάρτη, 30 Σεπ 2020, 19:42:16 »

    Η δύναμη που προκαλεί την επιτάχυνση στην κάθοδο είναι η βαρύτητα..... δηλ. αν μειώσεις το βάρος του αεροπλάνου τότε θα έχεις και λιγότερη επιτάχυνση. Το μοντέλο σου είναι φοαμενιο rtf και ισως να μην μπορείς να ελαφρύνεις την κατασκευή. Όμως αν μπορείς να χρησιμοποιήσεις τη μικρότερη δυνατον μπαταρία που σου βγάζει το πρόγραμμα μια φορά, θα μειώσεις το βάρος της μπαταρίας....Αυτο βέβαια γινεται αν τώρα χρησιμοποιείς μπαταρία που είτε διαρκεί περισσότερο είτε σου δίνει ωση που δεν χρειάζεσαι...λέω εγώ τώρα.... Στριφογύρισμα ματιών
    Καλό βέβαια ειναι να ανησυχείς περισσότερο να κρατάς το κάθετο επιπεδο  τις γραμμές και το box αντι να πετάς σαν δελφίνι..... έχεις βέβαια μια ιδιαίτερη σχέση με τη θάλασσα... Grin




    Η επιτάχυνση της βαρύτητας  είναι 9.81 m/s²   
    Δυο μπουκάλια ίδια , το ένα άδειο και το άλλο γεμάτο χαλίκια , αν τα αφήσεις την ίδια στιγμή θα φτάσουν ταυτόχρονα στο έδαφος   idiot2

    ..
    Πολύ σωστή διόρθωση στο ηλίθιο λαθος μου.  Ευχαριστώ!
    Καταγράφηκε
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.522


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #14 στις: Τετάρτη, 30 Σεπ 2020, 20:02:55 »

    Μία μάζα σε ελεύθερη πτώση, ελκόμενη από την βαρύτητα, επιταχύνει έως ότου φθάσει στην οριακή ταχύτητα. Αυτή εξαρτάται από την οπισθέλκουσα η οποία είναι ανάλογη με το τετράγωνο της ταχύτητας. Τότε βρίσκεται σε ισορροπία η έλξη της γης και η οπισθέλκουσα από τον αέρα.

    Ενας αλεξιπτωτιστής σε ελεύθερη πτώση, επιταχύνει έως την οριακή ταχύτητα που έντεχνα μπορεί να ελέγχει, με ανοιχτά ή κλειστά χέρια και λυγισμένα ή όχι πόδια. Όταν ανοίξει το αλεξίπτωτο, απλά μεταβάλλεται η οριακή ταχύτητα. Η έλξη παραμένει.

    Εμείς στα μοντέλα μας θέλουμε να πιάσουμε μικρότερη οριακή ταχύτητα. Η επιτάχυνση υφίσταται μέχρι την επίτευξή της. Μετά δεν υπάρχει επιτάχυνση.

    Αρα πράγματι ένα ελαφρύτερο αεροπλάνο έλκεται με μικρότερη δύναμη, και μπορεί να πετύχει μικρότερη οριακή ταχύτητα κατακόρυφης καθόδου. Για ακόμα μικρότερη ταχύτητα πρέπει να αυξήσουμε την οπισθέλκουσα, με διάφορες προσθήκες επιφανειών, που ή θα είναι μόνιμες ή θα ενεργοποιούνται κατά περίπτωση.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Σελίδες: [1]     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Μοντέλα για αγώνες  |  Ακροβατικά ακριβείας - F3A - F3A GR (Συντονιστές: 3DJunk, stavros)  |  Θέμα: F3A Olympus PNP, 1400mm και βελτιωσεις
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.032 δευτερόλεπτα. 29 ερωτήματα.