Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
301.217 μηνύματα σε 12.269 θέματα από 6.228 Μέλη / Τελευταίο μέλος: ΣΩΤΗΡΗΣ ΠΑΠΠΑΣ
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Παρασκευή, 3 Φεβ 2023, 02:57:13

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Παρασκευή, 3 Φεβ 2023, 02:57:13

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Χθες στις 23:45]

    [Χθες στις 17:26]

    [Χθες στις 17:01]

    από Yiannis_S
    [Χθες στις 08:14]

    [Χθες στις 00:16]

    από AKISSSS
    [Τετάρτη, 1 Φεβ 2023, 08:06:41]

    [Δευτέρα, 30 Ιαν 2023, 23:19:26]

    [Κυριακή, 29 Ιαν 2023, 22:07:15]

    από Yiannis_S
    [Κυριακή, 29 Ιαν 2023, 19:34:58]

    από 3DJunk
    [Παρασκευή, 27 Ιαν 2023, 17:57:49]

    από Greekjets
    [Παρασκευή, 27 Ιαν 2023, 16:29:51]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 25 Ιαν 2023, 00:31:41]

    [Τρίτη, 24 Ιαν 2023, 12:40:08]

    [Δευτέρα, 23 Ιαν 2023, 17:52:21]

    από CMarkop
    [Κυριακή, 22 Ιαν 2023, 18:26:48]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6228
    Τελευταίο: ΣΩΤΗΡΗΣ ΠΑΠΠΑΣ
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 301217
    Σύνολο θεμάτων: 12269
    Online σήμερα: 46
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 1
    Επισκέπτες: 46
    Συνολικά: 47
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 ... 8 9 10 [11] 12     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Avanti S - Sport Aerobatic Jet  (Αναγνώστηκε 21117 φορές)
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.100



    « Απάντηση #150 στις: Τετάρτη, 5 Οκτ 2022, 14:29:40 »

    Καλησπέρα,

    Επανέρχομαι στο θέμα των tank πολύ σημαντικό. Χρησιμοποιούμε kevlar tanks του CM Jets κατασκευασμένα για τον Seba Slivestri που τελικά κατέληξαν σε εμάς. Είμαστε τυχεροί κατά κάποιο τρόπο γιατί είναι πολύ προσεγμένα.  Χαμόγελο

    Ο βοσκός πολύ σημαντικό θέμα, πρέπει να είναι βαρύς χωρίς να τραυματίζει τα τοιχώματα του tank. Η επιλογή μας είναι μια, FCT, τόσο αναφορικά με την προέκταση όσο και το clunk / βοσκός ο οποίος έχει o'rings για να δημιουργεί dumping κατά την κρούση.

    Ο βασικός μας στόχος είναι η διάμετρος του σωλήνα τροφοδοσίας από το βοσκό μέχρι το UAT, την αντλία καυσίμου και την τουρμπίνα, να είναι σταθερή. Πιθανές μεταβολές δλδ. από 6mm σε 3mm και αντιστρόφως κτλ ενδέχεται να δημιουργήσουν, διαφορές πιέσεων, air bubbles και προβλήματα κατά την τροφοδοσία σε λειτουργία. Με το setup που επιλέξαμε αυτό εξασφαλίζεται με το παραπάνω.

    Τα "κοσμήματα" της FCT η οποία κατασκευάζει τα κορυφαία UATs της αγοράς θα βρείτε στο κατάστημα Hobbytrip.gr. O Λυκούργος μπορεί να σας συμβουλέψει σχετικά με συστήματα τροφοδοσίας για το Jet σας ανά περίπτωση. Thumbs up


    * FCT.jpg (63.83 KB, 576x768 - εμφανίστηκε 680 φορές.)
    « Τελευταία τροποποίηση: Τετάρτη, 5 Οκτ 2022, 14:57:34 από 3DJunk » Καταγράφηκε
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.100



    « Απάντηση #151 στις: Παρασκευή, 30 Δεκ 2022, 10:26:25 »

    Καλημέρα στους φίλους αερομοντελιστές και Χρόνια Πολλά,

    Ένα video με το AreS Jet από την τελευταία εκδρομή στο Μεσολόγγι μαζί με το φίλο μου Δημήτρη. Αυτές λογικά είναι και οι τελευταίες αξιομνημόνευτες πτήσεις του 2022, ένα έτος αρκετά περιέργο για όλους μας, ωστόσο αερομοντελιστικά κερδίσαμε κάποιες εμπειρίες ειδικά με το συγκεκριμένο μοντέλο. Thumbs up

    Το μοντέλο έχει πλέον τριμμαριστεί, σημαντικό ήταν να ευθυγραμμιστεί σωστά το vector εδικά δεξιά/αριστερά.Υπάρχουν ωστόσο 1/2 πραγματάκια που εκκρεμούν και θα δούμε την επόμενη φορά. Σε κάποια σημεία πετάμε αρκετά ψηλά κι αυτό γιατί δοκιμάζουμε για πρώτη-πρώτη φορά κάποιες μανούβρες πχ Rifle rolls (με Full Span Ailerons) και Hover που ευτυχώς καταγράφηκαν. Όλα πήγαν μια χαρά και πιστεύω την επόμενη φορά πως θα γίνουν πιο χαμηλά. Στριφογύρισμα ματιών Πλέον το log book έχει γράψει 7 πτήσεις συνολικά άρα έχουμε αρκετό δρόμο μπροστά μας πτητικά. Το μοντέλο είναι απλώς ανεξάντλητο... angel

    Αναμένουμε με ανυπομονησία την επόμενη μας εκδρομή. Χαμόγελο

    Καλές Γιορτές,
    Ν

    Καταγράφηκε
    Dell Gatto Grande
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 629


    when you see a bird walking, don't fly.


    « Απάντηση #152 στις: Παρασκευή, 30 Δεκ 2022, 13:05:44 »

    Ωραίο Νίκο  Cheesy
     
    ..τι βάρος έχει βγεί ?
    Καταγράφηκε

    Γιώργος Παπαγιάννης
    www.rcjet.gr 
    Proud Official Pilot of www.powerbox-systems.com
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.100



    « Απάντηση #153 στις: Παρασκευή, 30 Δεκ 2022, 15:41:26 »

    Ωραίο Νίκο  Cheesy
     
    ..τι βάρος έχει βγεί ?

    Γιώργο ευχαριστώ! Έχει βγει 24,999 Kg 😂😂 Νομίζω πως είμαι καθόλα νόμιμος και σύμφωνα με το καινούργιο «πλαίσιο ασφάλειας» που έρχεται από την Κομισιόν 👈🏿😂😂…α μην ξεχαστούμε έχω και ταμπελάκι μέσα με την παλιά δ/νση μου στη Γερμανία (όταν έμενα) όμως αφού στην Ελλάδα είμαστε υπεράνω τέτοιων κανόνων…😂🥳
    Καταγράφηκε
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.100



    « Απάντηση #154 στις: Τρίτη, 3 Ιαν 2023, 15:09:45 »

    Καλή Χρονιά,

    Επανερχόμαστε με φωτογραφίες από το πεδίο Μεσολογγίου. Ο AreS είναι λίγο φαγανό παιδί αλλά εντάξει θα τα πάρει μπόι.... Grin

    @Γιιώργο: Επανέρχομαι με "σοβαρή απάντηση"  Cheesy σχετικά με το βάρος=> 21Kg Dry

    Καλές πτήσεις σε όλους με πιστοποιήσεις, πτυχία, βραβεία κτλ και ουσιαστική ασφάλεια που ξεκινάει από το εργαστήριο αλλά και την εκπαίδευση / προπόνηση του καθένα μας... Wink

    Φιλικά,
    Ν


    * IMG_4483.jpg (247.83 KB, 1280x960 - εμφανίστηκε 473 φορές.)
    Καταγράφηκε
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.100



    « Απάντηση #155 στις: Τρίτη, 3 Ιαν 2023, 15:11:48 »

    ...


    * IMG_4517.jpg (222.29 KB, 1280x960 - εμφανίστηκε 473 φορές.)
    Καταγράφηκε
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.100



    « Απάντηση #156 στις: Τρίτη, 3 Ιαν 2023, 15:12:45 »

    ...


    * IMG_4501.jpg (235.22 KB, 768x1024 - εμφανίστηκε 471 φορές.)
    Καταγράφηκε
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.100



    « Απάντηση #157 στις: Τρίτη, 3 Ιαν 2023, 15:13:12 »

    ...


    * IMG_4502.jpg (195.31 KB, 768x1024 - εμφανίστηκε 470 φορές.)
    Καταγράφηκε
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.100



    « Απάντηση #158 στις: Τρίτη, 3 Ιαν 2023, 15:18:09 »

    ...


    * IMG_4507_ (1).jpg (219.12 KB, 1024x768 - εμφανίστηκε 472 φορές.)
    Καταγράφηκε
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.100



    « Απάντηση #159 στις: Τρίτη, 3 Ιαν 2023, 15:18:42 »

    ...


    * IMG_4507_ (2)_.jpg (234.43 KB, 1024x768 - εμφανίστηκε 471 φορές.)
    Καταγράφηκε
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 958



    « Απάντηση #160 στις: Παρασκευή, 6 Ιαν 2023, 19:19:17 »

    Καλή Χρονιά Νίκο.

    Φανταστική πτήση και μοντέλο - διεθνούς επιπέδου θέαμα! Thumbs up Thumbs up
    Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.100



    « Απάντηση #161 στις: Κυριακή, 8 Ιαν 2023, 16:45:33 »

    Καλησπέρα,

    Ευχαριστώ πολύ για τα ευγενικά σου σχόλια Έκτορα τα εκτιμώ. Χαμόγελο

    Κάθε λίτρο είναι απόκτηση εμπειρίας στα Jet (είμαστε ακόμα freshers  Στριφογύρισμα ματιών), με τις πτήσεις η εμπειρία αυτή γίνεται πιο απολαυστική ιδιαίτερα με μια πτητική μηχανή που έχει αυτά τα χαρακτηριστικά. Για εμένα ό,τι καλύτερο έχω πετάξει από χαρτοπετσέτα μέχρι 40% Giant Scale. Αν σταματούσα το hobby σήμερα θα ήταν το πρώτο μοντέλο που θα θυμόμουν αν έκανα ανάκληση. Στριφογύρισμα ματιών

    Ελπίζω να έχουμε επιπλέον υλικό σύντομα.

    Καλή Χρονιά,
    Ν
    Καταγράφηκε
    Dell Gatto Grande
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 629


    when you see a bird walking, don't fly.


    « Απάντηση #162 στις: Κυριακή, 15 Ιαν 2023, 13:37:24 »

    Καλή Χρονιά,

    Επανερχόμαστε με φωτογραφίες από το πεδίο Μεσολογγίου. Ο AreS είναι λίγο φαγανό παιδί αλλά εντάξει θα τα πάρει μπόι.... Grin

    @Γιιώργο: Επανέρχομαι με "σοβαρή απάντηση"  Cheesy σχετικά με το βάρος=> 21Kg Dry

    Καλές πτήσεις σε όλους με πιστοποιήσεις, πτυχία, βραβεία κτλ και ουσιαστική ασφάλεια που ξεκινάει από το εργαστήριο αλλά και την εκπαίδευση / προπόνηση του καθένα μας... Wink

    Φιλικά,
    Ν


    Καλή χρονιά Νίκο !
    Μωρέ ούτε 5 kg δεν φαίνεται στην πτήση , πετάει ωραία!
    Καταγράφηκε

    Γιώργος Παπαγιάννης
    www.rcjet.gr 
    Proud Official Pilot of www.powerbox-systems.com
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.100



    « Απάντηση #163 στις: Δευτέρα, 16 Ιαν 2023, 15:37:08 »

    Ευχαριστώ πολύ Γιώργο. Thumbs up

    Λοιπόν μετά από κάποιες δοκιμές στα stick inputs αλλά και με το κατάλληλο throttle management καταφέραμε να βγάλουμε Snap Rolls με Jet σαν τον Luca Baumann (χαχα λεμε τωρα), προσεγγίσαμε ένα 80% τουλάχιστον??. Έχουμε περιθώριο βελτίωσης αν μπούμε με περισσότερα γκάζια κάτι που θα δοκιμάσουμε την επόμενη φορά. Έρχεται και ένα πιο δομημένο video από την εκδρομή μας το περασμένο ΣΚ (προχθές) στο Μεσολόγγι.

    Καταγράφηκε
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.100



    « Απάντηση #164 στις: Δευτέρα, 23 Ιαν 2023, 21:06:41 »

    Καλησπέρα σας,

    Ένα video από τις δύο πρώτες πτήσεις του έτους στο Αεροδρόμιο Μεσολογγίου. Επικεντρωθήκαμε κυρίως να σεττάρουμε τα conditions για Snap Roll και 3D aka High Alpha.

    Μερικές διαπιστώσεις:

    - Τα Snap Roll θέλουν ταχύτητα ή/και ισχύ, αν δεν έχουμε το μοντέλο απλά κρεμάει. Επίσης δεν δίνουμε μεγάλη κίνηση σε elevator και rudder γιατί δημιουργούν drag και ρίχουν την ταχύτητα ειδικά στις ανόδους 45 μοιρών.
    - Τόσο στα Snap Roll όσο και στο Extreme Condition (Full Span Ailerons δλδ τα Ailerons κινούνται μαζί με τα Flaps) δεν χρησιμοποιούμε gyro είναι όλα manual thumb moves για αυτό έχουμε και διορθώσεις χειροκίνητες στις μεταβολές από τη μια φορά στην άλλη, αυτό είναι ζήτημα χαμηλου EXPO value αλλά και έλλειψης τριβής με το μοντέλο. Το Full Span Ailleron είναι πολύ δυνατό σαν πηδάλιο ειδικά σε αυτό το μοντέλο.
    - Αναφορικά με το 3D Mode χρειάζεται ιδιαίτερη προσοχή στα harrier και στα hover να είναι το stick του γκαζιού ψηλά δλδ 3/4 με Full. Μετά τα 3-4 λεπτά πτήσης το μοντέλο ξεκολάει εύκολα από harrier / hover στο video μετά το 7:10 μπαίνει και σε rolling harrier. Όλα αυτά θέλουν αρκετά στοιχεία στον κινητήρα και είναι κάτι που δεν είμαι συνηθισμένος από τις προπέλες.

    Σημ: To μοντέλο ζυγίζει τελικά ~20Kg και το tank έχει όγκο 6,5lt. Αρχικά νόμιζα ότι ζύγιζε 21Κg με tank 6lt. Άρα για να έχουμε καλό Power to Weight με την 30Kg τουρμπίνα θα ήταν καλό το 3D να ξεκινάει με ένα συνολικό βάρος του μοντέλου κοντά στα 23-24Kg δλδ με μισό tank.

    Καλές πτήσεις και κατασκευές σε όλους! Thumbs up

    « Τελευταία τροποποίηση: Δευτέρα, 23 Ιαν 2023, 21:28:02 από 3DJunk » Καταγράφηκε
    Σελίδες: 1 ... 8 9 10 [11] 12     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Τζετ και τουρμπίνες  |  Θέμα: Avanti S - Sport Aerobatic Jet
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.033 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.