Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
300.718 μηνύματα σε 12.250 θέματα από 6.222 Μέλη / Τελευταίο μέλος: sakis 62
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Τετάρτη, 7 Δεκ 2022, 09:16:49

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Τετάρτη, 7 Δεκ 2022, 09:16:49

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 00:25]

    από Markhelis
    [Χθες στις 23:58]

    [Χθες στις 23:34]

    [Χθες στις 17:50]

    από Dimko
    [Χθες στις 14:57]

    από Karamicel
    [Δευτέρα, 5 Δεκ 2022, 21:16:54]

    από chris 1975
    [Δευτέρα, 5 Δεκ 2022, 17:09:12]

    [Κυριακή, 4 Δεκ 2022, 17:03:43]

    από jony b
    [Κυριακή, 4 Δεκ 2022, 16:10:00]

    από pacman
    [Κυριακή, 4 Δεκ 2022, 08:45:01]

    από eolos30
    [Τετάρτη, 30 Νοέ 2022, 15:20:29]

    από hlsat
    [Δευτέρα, 28 Νοέ 2022, 19:02:45]

    [Κυριακή, 27 Νοέ 2022, 16:48:11]

    από hpergm
    [Σάββατο, 26 Νοέ 2022, 22:38:17]

    από Loukis35
    [Παρασκευή, 25 Νοέ 2022, 13:41:09]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6222
    Τελευταίο: sakis 62
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 300718
    Σύνολο θεμάτων: 12250
    Online σήμερα: 89
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 3
    Επισκέπτες: 34
    Συνολικά: 37
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 ... 7 8 9 [10] 11     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Avanti S - Sport Aerobatic Jet  (Αναγνώστηκε 18904 φορές)
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.078



    « Απάντηση #135 στις: Πέμπτη, 22 Σεπ 2022, 12:38:42 »

    1. H σχεδίαση, ότι πιο advanced υπάρχει αυτή τη στιγμή για Freestyle & 3D Aerobatics με Jet.

    Ένα σύντομο δείγμα, το αεροπλάνο σναπάρει σαν προπέλα και καλύτερα. Wink

    Υπάρχει αρκετό υλικό από τη JP22 που θα ανεβαίνει σιγά σιγά, ο χρόνος δεν μου επιτρέπει να ασχοληθώ με editing κτλ. ελπίζω σύντομα...

    Καταγράφηκε
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.078



    « Απάντηση #136 στις: Πέμπτη, 22 Σεπ 2022, 23:14:45 »

    Τελευταία τάση...fuelbag.de...απλή και ελαφριά λύση με πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα. Στριφογύρισμα ματιών



    * IMG_2859.jpg (74.85 KB, 576x768 - εμφανίστηκε 335 φορές.)
    Καταγράφηκε
    carapis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 563


    ... ΠΕΤΑΩ ΓΙΑΤΙΙΙ,...ΒΑΡΕΘΗΚΑ ΕΔΩ ΚΑΤΩ...!!!


    WWW
    « Απάντηση #137 στις: Παρασκευή, 23 Σεπ 2022, 11:20:05 »

    Τελευταία τάση...fuelbag.de...απλή και ελαφριά λύση με πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα. Στριφογύρισμα ματιών




      Ωραίοοοο.., παίζει αρκετά χρόνια από ότι θυμάμαι, γιααα πες και για εμας τους αδαείς... worry
    Καταγράφηκε

    FLY SAFE - FLY HIGH ?!!!
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.078



    « Απάντηση #138 στις: Κυριακή, 2 Οκτ 2022, 00:37:28 »

    Τελευταία τάση...fuelbag.de...απλή και ελαφριά λύση με πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα. Στριφογύρισμα ματιών




      Ωραίοοοο.., παίζει αρκετά χρόνια από ότι θυμάμαι, γιααα πες και για εμας τους αδαείς... worry


    Χρήστο καλησπέρα,

    Θετικά:
    1. Χαμηλότερο βάρος
    2. Δεν χρειάζεται UATαφού δεν δημιουργούνται Air Bubbles εφόσον το καύσιμο διοχετευθεί σωστά από το Fuel Station
    3. Εύκολο να αλλαχτούν
    4. Δεν τρυπάνε εύκολα (δεν είναι απλοί ουροσυλλέκτες) έχουν πολλαπλά Layers

    Αρνητικά:
    1. Πιθανή ανάφλεξη σε κρούση και όχι μόνο (πχ βραχυκύκλωμα)
    2. Χρειάζεται συχνή αλλαγή του Τubing του βοσκού
    3. Απαιτούνται βοσκοί (με λάστιχο ιδανικά) που δεν τραυματίζουν το υλικό
    4. Χρειάζεται προσοχή στην παροχή καυσίμου από το Fuel Station, δεν πρέπει να δημιουργηθούν air bubbles
    Καταγράφηκε
    ichiban
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 79



    « Απάντηση #139 στις: Κυριακή, 2 Οκτ 2022, 08:57:01 »

    Καλημέρα, αν δεν δημιουργήσεις φυσαλίδες στον ανεφοδιασμό μπορείς να μην χρησιμοποιείς βοσκό, ή απλότητα στό μέγιστο!
    Τον χρησιμοποιώ τον τρόπο πάνω από είκοσι χρόνια.
    Καταγράφηκε
    carapis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 563


    ... ΠΕΤΑΩ ΓΙΑΤΙΙΙ,...ΒΑΡΕΘΗΚΑ ΕΔΩ ΚΑΤΩ...!!!


    WWW
    « Απάντηση #140 στις: Κυριακή, 2 Οκτ 2022, 09:03:11 »

    Καλημέρα, αν δεν δημιουργήσεις φυσαλίδες στον ανεφοδιασμό μπορείς να μην χρησιμοποιείς βοσκό, ή απλότητα στό μέγιστο!
    Τον χρησιμοποιώ τον τρόπο πάνω από είκοσι χρόνια.

    ..., χμμμμ, Γιάννη ένα-ένα μαααας τα λες... Ποοολύ άνεση

      Χρησταρας
    Καταγράφηκε

    FLY SAFE - FLY HIGH ?!!!
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.078



    « Απάντηση #141 στις: Κυριακή, 2 Οκτ 2022, 11:03:28 »

    Ναι είναι ο Γιατρός των Jet τα θεραπεύει με υλικά που παίρνει από τον Μπακάκο... Thumbs up Grin

    Από το περίπτερο της Krill Model. Από αριστερά ο Ivo Krill, Owner και CEO (αν υπάρχει τέτοιος τίτλος για εταιρίες αυτού του μεγέθους, πολλοί ΤΣΕΟ υπάρχουν πλέον)  Grin, στη μέση ο Jiri υπεύθυνος πωλήσεων και δεξιά ο Marek Plichta πολύ γνωστός πιλότος IMAC και Freestyle που είναι μέλος της ομάδας Krill.



    * IMG_2823.jpg (62.38 KB, 450x600 - εμφανίστηκε 194 φορές.)
    Καταγράφηκε
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.078



    « Απάντηση #142 στις: Κυριακή, 2 Οκτ 2022, 11:12:11 »

    To setup του Luca, λιτό, ελαφρύ και απέριττο όπως πρέπει να είναι σε ένα τέτοιο Jet. Το δικό μας βασίζεται στην ίδια λογική και ίδιο Hardware. Μόνο που μας λείπουν τα φώτα, ο Lights Controller και ένα Bavarian Demon Cortex για τα Flaps που είναι κρυμμένο κάτω από το Carbon Plate. Grin Τα κανάλια του iGyro Sat στο Pioneer δεν φτάνουν χρειάζεται το τελευταίο SR2 που είναι λίγο βαρύ και ογκώδες όπως μου είπε ο Luca.



    * IMG_2860.jpg (60.24 KB, 450x600 - εμφανίστηκε 196 φορές.)
    Καταγράφηκε
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.078



    « Απάντηση #143 στις: Κυριακή, 2 Οκτ 2022, 11:21:26 »

    ...Electron ER50 NG...απλά πράγματα και με ουσία που αξιοποιούνται στο έπακρον στο επίπεδο που παίζει ο Luca...Thumbs up


    * IMG_2858.jpg (58.9 KB, 450x600 - εμφανίστηκε 192 φορές.)
    Καταγράφηκε
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.078



    « Απάντηση #144 στις: Κυριακή, 2 Οκτ 2022, 11:59:56 »

    ...και ακριβώς στην ίδια φιλοσοφία το δικό μας setup...Στριφογύρισμα ματιών, το αεροπλάνο πρέπει να είναι άδειο χωρίς πολλά μέσα... Grin



    * IMG_2080.jpg (96.95 KB, 462x768 - εμφανίστηκε 187 φορές.)
    Καταγράφηκε
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.078



    « Απάντηση #145 στις: Κυριακή, 2 Οκτ 2022, 12:02:33 »

    ...ER 50...απλό τα NG είναι για επίπεδα Luca... Ποοολύ άνεση


    * IMG_2079.jpg (145.44 KB, 1011x768 - εμφανίστηκε 189 φορές.)
    Καταγράφηκε
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.078



    « Απάντηση #146 στις: Δευτέρα, 3 Οκτ 2022, 11:37:35 »

    H τουρμπίνα στα συγκεκριμένα μοντέλα. Jetcat P300 Pro, με Τηλεμετρία ενσωματωμένη στο PRO Interface, Autorestart κτλ. To throttle curve πολύ γραμμικό, κάτι που θέλουμε για ακροβατικά. Αν είναι επαρκής για το show του Luca είναι επαρκής για χιλιάδες μοντελιστές στον κόσμο αυτό... Wink

    Περισσότερες φωτογραφίες από το desk της Jetcat αργότερα.


    * IMG_2831.jpg (50.73 KB, 800x600 - εμφανίστηκε 148 φορές.)
    Καταγράφηκε
    Dell Gatto Grande
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 613


    when you see a bird walking, don't fly.


    « Απάντηση #147 στις: Δευτέρα, 3 Οκτ 2022, 15:10:52 »

    Τελευταία τάση...fuelbag.de...απλή και ελαφριά λύση με πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα. Στριφογύρισμα ματιών




      Ωραίοοοο.., παίζει αρκετά χρόνια από ότι θυμάμαι, γιααα πες και για εμας τους αδαείς... worry


    Χρήστο καλησπέρα,

    Θετικά:
    1. Χαμηλότερο βάρος
    2. Δεν χρειάζεται UATαφού δεν δημιουργούνται Air Bubbles εφόσον το καύσιμο διοχετευθεί σωστά από το Fuel Station
    3. Εύκολο να αλλαχτούν
    4. Δεν τρυπάνε εύκολα (δεν είναι απλοί ουροσυλλέκτες) έχουν πολλαπλά Layers

    Αρνητικά:
    1. Πιθανή ανάφλεξη σε κρούση και όχι μόνο (πχ βραχυκύκλωμα)
    2. Χρειάζεται συχνή αλλαγή του Τubing του βοσκού
    3. Απαιτούνται βοσκοί (με λάστιχο ιδανικά) που δεν τραυματίζουν το υλικό
    4. Χρειάζεται προσοχή στην παροχή καυσίμου από το Fuel Station, δεν πρέπει να δημιουργηθούν air bubbles

    5. Σωστή στερέωση αφού γεμάτη μπορεί να ζυγίζει 3kg+

    6. Η δεξαμενή δεν έχει υπερχείλιση. Και κατά το γέμισμα μπορεί να σκάσει αν δεν ακολουθηθεί σωστή διαδικασία .

    Οι κλασσικές άκαμπτες δεξαμενές που γνωρίζουμε στα rc jet επιβάλλονται μόνο στην Αμερική με νόμο.
    Τα fuel bladders για μένα είναι ανώτερα για κάποιον που ξέρει τι κάνει.
    photo of one of mine



    p.s. oμορφιές Νικόλα Thumbs up
    Καταγράφηκε

    Γιώργος Παπαγιάννης
    www.rcjet.gr 
    Proud Official Pilot of www.powerbox-systems.com
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.078



    « Απάντηση #148 στις: Τρίτη, 4 Οκτ 2022, 09:59:19 »

    Καλημέρα σας,

    Γιώργο ευχαριστούμε για τις τις προσθήκες και τα σχόλια σου. Thumbs up Το bladder του Luca στο AreS είναι 5,5 λίτρα, η κατασκευή με carbon tubing φαίνεται αρκετά ασφαλής.

    Από το περίπτερο της Jetcat, ήταν το πρώτο μπαίνοντας στην έκθεση.


    * IMG_2814.jpg (120.73 KB, 1024x768 - εμφανίστηκε 95 φορές.)
    Καταγράφηκε
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.078



    « Απάντηση #149 στις: Τρίτη, 4 Οκτ 2022, 10:08:10 »

    Ο φίλος Πάρης Χριστοδουλίδης συζητάει με τον Chief Engineer της Jetcat. Τον Πάρη τον γνωρίζουν όλοι πολύ καλά...δεν χρειάζεται συστάσεις. Πέρασαμε πολύ ωραία φάγαμε και μεσημεριανό με τον Seba παρεούλα... Χαμόγελο και μόνο που συζητάς με αυτούς τους ανθρώπους μαθαίνεις πολλά. Στριφογύρισμα ματιών


    * IMG_2830.jpg (103.76 KB, 1024x768 - εμφανίστηκε 92 φορές.)
    Καταγράφηκε
    Σελίδες: 1 ... 7 8 9 [10] 11     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Τζετ και τουρμπίνες  |  Θέμα: Avanti S - Sport Aerobatic Jet
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.036 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.