Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
290.040 μηνύματα σε 11.837 θέματα από 6.132 Μέλη / Τελευταίο μέλος: realeshop
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Τετάρτη, 21 Οκτ 2020, 19:23:50

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Τετάρτη, 21 Οκτ 2020, 19:23:50

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    [Σήμερα στις 18:31]

    από Markhelis
    [Σήμερα στις 14:07]

    [Σήμερα στις 00:31]

    [Χθες στις 19:48]

    [Χθες στις 18:36]

    [Χθες στις 14:09]

    [Χθες στις 09:46]

    από panioul
    [Χθες στις 00:35]

    [Δευτέρα, 19 Οκτ 2020, 21:58:30]

    [Δευτέρα, 19 Οκτ 2020, 19:08:48]

    [Δευτέρα, 19 Οκτ 2020, 12:37:35]

    [Δευτέρα, 19 Οκτ 2020, 11:32:40]

    [Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 20:27:44]

    από hpergm
    [Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 17:28:25]

    από hpergm
    [Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 17:24:45]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6132
    Τελευταίο: realeshop
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 290040
    Σύνολο θεμάτων: 11837
    Online σήμερα: 64
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 4
    Επισκέπτες: 38
    Συνολικά: 42
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 2 3 [4] 5     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Avanti S - Sport Aerobatic Jet  (Αναγνώστηκε 3960 φορές)
    ArgyrisGiannetakis
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 8.734



    WWW
    « Απάντηση #45 στις: Τετάρτη, 23 Σεπ 2020, 16:32:19 »

    Eγω θα διαφωνησω ! Thumbs up
    Δεν βαζουμε το gyro για τους παρακατω λόγους ετσι και αλλιως!Ειναι ενα αμορτεσέρ !Σβήνει τα πάντα!

    Κατεύθυνση :
    1-Εαν το μοντέλο κατευθύνετε προς το έδαφος, έχει δυνατότητα το gyro  να του αλλάξει κατεύθυνση ? Οχι  … δυστυχώς. Δεν ευθύνεται για την κατεύθυνση.
    Εαν το μοντέλο φαει σφαλίαρα αερα, για να παει προς το εδαφος ,απο πανω η απο το πλαι, η λόγο ροπής και αδράνειας ναι τοτε το gyro θα του αλλαξει κατευθηνση.Η διορθωση ειναι αλλαγη κατευθηνσης.

    Υψόμετρο:
    2-Ειναι ενα gyro υπεύθυνο για μια οριζόντια πτήση? Όχι   τα gyro δεν έχουν αισθητήρα να καταλαβαίνουν που είναι το έδαφος.
    Για να κανεις μία ευθεία οριζοντία με ασχημο καιρό χωρις να αλλαξει κατευθηνση μονο με το γυρο θα το πραγματοποιησεις.Δεν εχουν αισθητηρα εδαφους βεβαια!Αν και υπαρχουν και τετοια!
    Επισης και για το loop η οταν πας και κανεις αξονικό ρολ τοτε το gyro θα κανει όλα τα υπολοιπα και εσυ θα βαλεςι μόνο ενα input, Aileron.ολα τα αλλα θα τα κανει το gyro!

    Ολα αυτά τα κανει το gyro.
    Γιαυτο ειναι τοσο πολύτιμο ! Thumbs up Thumbs up

     
    « Τελευταία τροποποίηση: Τετάρτη, 23 Σεπ 2020, 16:56:02 από ArgyrisGiannetakis » Καταγράφηκε

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.314



    « Απάντηση #46 στις: Τετάρτη, 23 Σεπ 2020, 20:02:31 »

    Το ερώτημα μου προς τον Νίκο και ίσως ο Χάρης ή ο Γιάννης που πετάνε και αυτοί F3A σε επίπεδο αγώνων μπορεί να πουν, δεν ήταν τόσο για την λειτουργικότητα ή χρησιμότητα των ηλεκτρονικών αυτών βοηθημάτων όσο για το πόσο η παράλληλη ενασχόληση με πτήση και κυρίως προετοιμασία για συμμετοχή σε αγώνες στις δύο κατηγορίες κάποια στιγμή σε δυσκολεύει.

    Σε επίπεδο ελικοπτέρων που εκεί υπάρχει η F3C και η F3N πολύ δύσκολο να βρείς αθλητές που να μετέχουν και στις δύο κατηγορίες. Βέβαια εκεί είναι άλλη η φιλοσοφία της κάθε κατηγορίας και δεν είναι σαν τα ακροβατικά όπου ένα loop  ή ένα roll είναι το ίδιο. Οχι στον τρόπο της εκτέλεσης πιθανώς αλλά στο τι βλέπει ο κριτής ή ο θεατής από το έδαφος.   

    Καταγράφηκε
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.866



    « Απάντηση #47 στις: Παρασκευή, 25 Σεπ 2020, 01:09:07 »

    ΟΚ... Thumbs up Μας μπέρδεψες όμως με τη δεύτερη φωτογραφία.. Cheesy.το Mercury έχει integrated gyro, γίατι χρησιμοποιείς και εξωτερικό;

    ...πολύ παρατηρητικό σε βρίσκω !
    Στα gyro οι έξοδοι για το vector-control ελέγχουν rudder και elevator κατεύθυνση μόνο .Για το μοντέλο προστίθεται το Aileron control.
    Το SU-37 http://www.petame.gr/forumv/showthread.php?t=10963 που έφτιαξα ειναι δικινητήριο με δυο συστήματα vector.  Το οποίο σημαίνει οτι μπορώ να έχω και Aileron διόρθωση με τα vector .
    Γιαυτο χρησιμοποιώ ξεχωριστό iGyro που περνάω μέσα απο το Mercury για να ελέγχω και aileron-input στα vector  Thumbs up το Mercury ελέγχει μόνο το μοντέλο.

    ..my turn  beer Συμφωνείς με την άτοπον επαγωγή που έκανα ?


    Γιώργο καλησπέρα,

    Πολύπλοκο αλλά ενδιαφέρον setup. Wink. Η θεωρία πρέπει να επιβεβαιώνεται και από πράξη συνεπώς από τη στιγμή που δεν είμαι σε θέση να το επιβεβαιώσω δεν μπορώ να ούτε να συμφωνήσω ούτε να διαφωνήσω προς το παρόν. Χαμόγελο Έχοντας αρκετές ως πολλές πτήσεις με το EDF χωρίς gyro το θερμικό μου φαίνεται ευκολότερο, συνεπώς δεν νομίζω πως θα χρειαστώ πολύ gyro on. Σίγουρα όμως και αυτός είναι ο κύριος λόγος που υπάρχει το gyro σε αυτό το αεροπλάνο, είναι σε 3D καταστάσεις και σαν "3DJunk" που είμαι  Cheesy αναμένω τη στιγμή που το Avanti S 2.2m θα κάνει hover down on the deck ή λίγο ψηλότερα. angel Για αυτό όμως θα χρειαστώ Gyro 1000% δεν υπάρχει άλλη λύση δυστυχώς. Thumbs up

    Φιλικά,
    Νίκος
    « Τελευταία τροποποίηση: Παρασκευή, 25 Σεπ 2020, 01:36:07 από 3DJunk » Καταγράφηκε
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.866



    « Απάντηση #48 στις: Παρασκευή, 25 Σεπ 2020, 01:28:02 »

    Το ερώτημα μου προς τον Νίκο και ίσως ο Χάρης ή ο Γιάννης που πετάνε και αυτοί F3A σε επίπεδο αγώνων μπορεί να πουν, δεν ήταν τόσο για την λειτουργικότητα ή χρησιμότητα των ηλεκτρονικών αυτών βοηθημάτων όσο για το πόσο η παράλληλη ενασχόληση με πτήση και κυρίως προετοιμασία για συμμετοχή σε αγώνες στις δύο κατηγορίες κάποια στιγμή σε δυσκολεύει.

    Σε επίπεδο ελικοπτέρων που εκεί υπάρχει η F3C και η F3N πολύ δύσκολο να βρείς αθλητές που να μετέχουν και στις δύο κατηγορίες. Βέβαια εκεί είναι άλλη η φιλοσοφία της κάθε κατηγορίας και δεν είναι σαν τα ακροβατικά όπου ένα loop  ή ένα roll είναι το ίδιο. Οχι στον τρόπο της εκτέλεσης πιθανώς αλλά στο τι βλέπει ο κριτής ή ο θεατής από το έδαφος.    



    Αντώνη καλησπέρα,

    Κατά τη γνώμη μου δεν πρέπει να γίνονται οι αγώνες F3A και F3S μαζί γιατί τόσο οι sensors (μάτια, εγκέφαλος, κτλ) όσο και οι actuators (αντίχειρες)  πρέπει να είναι διαφορετικά καλιμπραρισμένοι σε κάθε κατηγορία. Αλλάζοντας την ίδια μέρα μοντέλο, κινήσεις, ταχύτητες κτλ δεν έιναι η βέλτιστη κατάσταση αν θέλεις να έχεις μια καλή επίδοση κατά τη γνώμη μου. Ωστόσο, για πρακτικούς λόγους λόγω του ότι έχουμε σχετικά μικρό αριθμό συμμετοχών καθώς και συμμετέχοντες που λαμβάνουν και στις 2 κατηγορίες, γίνονται την ίδια μέρα και στον ίδιο αγώνα.

    Ένα πολύ πρόσφατο παράδειγα δικό μου: Τις περασμένες 2 βδομάδες έδωσα έμφαση στην εκμάθηση των jet καθώς και στα EDF,  κάνοντας κάποιες πτήσεις γύρω στις 25 όλες μαζί Jet και EDF. Προχτές πήγα να ξεφορτίσω τα F3A πακ πετώντας για να τα ετοιμάσω για το ταξίδι μου στην Ελλάδα. Μέχρι να φέρω την F3A πτήση στο όποιο επίπεδο ήταν πριν τα jet έπρεπε να κάψω / χαλάσω 3 μπαταρίες, γιατί είχα συνηθίσει πλέον σε άλλα stick inputs, καμπυλη γκαζιού κτλ. Αυτό συμβαίνει σε εμένα που είμαι ένας μέσος πιλότος (θελω να πιστευω  Χαμόγελο),  αν φέρναμε κάποιον σαν τον Chip Hyde στα νιάτα του όταν πετούσε pylon, F3A, ελικόπτερα κτλ σε επίπεδο world class, ίσως να μην είχε κανένα πρόβλημα σε αντίστοιχη περίπτωση, αλλά αυτός είναι μαλλον η εξαίρεση στον κανόνα.  Στριφογύρισμα ματιών Χαμόγελο

    Φιλικά,
    Νίκος
    Καταγράφηκε
    socratesb
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 103


    « Απάντηση #49 στις: Κυριακή, 27 Σεπ 2020, 17:54:50 »

    Καλησπέρα σε Όλους,
    Από καιρό είχα βάλει στο μάτι το Avanti της Freewind και η παρουσίαση του 3Djunk ήταν η "σκανδάλη" για να πάρω την απόφαση.
    Όλοι όσοι το έχουν μιλάνε με καταπληκτικά λόγια. Σήμερα ήταν η παρθενική για εμένα.
    Ευτυχώς για εμένα -παρότι η επιλογή του δέκτη δεν ήταν η κατάλληλη και είδαμε το μοντέλο να είναι εκτός ελέγχου για κάποια δευτερόλεπτα, το σήμα ανακτήθηκε και το μοντέλο επέστρεψε σώο. Θα επανέλθω με περισσότερες φωτό και εντυπώσεις από την επόμενη φορά.


    * IMG_20200927_120501-3.jpg (231.73 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 444 φορές.)

    * IMG_20200927_120837-3.jpg (201.81 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 445 φορές.)
    Καταγράφηκε
    socratesb
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 103


    « Απάντηση #50 στις: Κυριακή, 27 Σεπ 2020, 18:00:26 »

    Ευχαριστώ τον 3Djunk για τις πληροφορίες του αλλά και τον φίλο Ηλία (kolotoympas) που έβαλε το μηχανουργείο του σε λειτουργία για να φτιάξουμε το stop του ριναίου και την απόληξη του αέρα για πολύ πιο ωραία εμφάνιση!


    * IMG_20200919_205506-3.jpg (97.32 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 432 φορές.)

    * IMG_20200927_120521-3.jpg (201.87 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 444 φορές.)
    Καταγράφηκε
    carapis
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 463


    ... ΠΕΤΑΩ ΓΙΑΤΙΙΙ,...ΒΑΡΕΘΗΚΑ ΕΔΩ ΚΑΤΩ...!!!


    WWW
    « Απάντηση #51 στις: Κυριακή, 27 Σεπ 2020, 21:33:39 »


      Thumbs up Μπράβο Σωκράτη μεγιέεεεες....!!!  Thumbs up
    Καταγράφηκε

    FLY SAFE - FLY HIGH ?!!!
    kolotoympas
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.164



    WWW
    « Απάντηση #52 στις: Κυριακή, 27 Σεπ 2020, 21:37:55 »

    Πολυ όμορφο Σωκράτη το ζαχαρωνα και εγώ όπως σου είπα.
    Όσο για τον δέκτη  πάλι καλά... Αλλά δεν με ακούει κανείς τελικά!
    Πάρτε taranis το φελεκι μου!  Grin
    Καταγράφηκε

    Ή Αστοχία Υλικού Ή Μ…κια Τεχνικού!
    kolotoympas Youtube
    kolotoympas Vimeo
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.866



    « Απάντηση #53 στις: Δευτέρα, 28 Σεπ 2020, 01:10:43 »

    Καλησπέρα σε Όλους,
    Από καιρό είχα βάλει στο μάτι το Avanti της Freewind και η παρουσίαση του 3Djunk ήταν η "σκανδάλη" για να πάρω την απόφαση.
    Όλοι όσοι το έχουν μιλάνε με καταπληκτικά λόγια. Σήμερα ήταν η παρθενική για εμένα.
    Ευτυχώς για εμένα -παρότι η επιλογή του δέκτη δεν ήταν η κατάλληλη και είδαμε το μοντέλο να είναι εκτός ελέγχου για κάποια δευτερόλεπτα, το σήμα ανακτήθηκε και το μοντέλο επέστρεψε σώο. Θα επανέλθω με περισσότερες φωτό και εντυπώσεις από την επόμενη φορά.


    Καλές πτήσεις Σωκράτη! Αχ...αυτός ο 3DJunk.... Cheesy Grin

    Με Futaba προς το παρόν κανένα πρόβλημα, δοκίμασα στο μοντέλο αυτό έναν Fut 7008SB που είχε τρελαθεί στις παρεμβολές στην Ιταλία (Mάλλον λόγω noisy χώρου), ωστόσο σε Ελλάδα, Γερμανία δουλεύει μια χαρά. Έχω καμιά 70ρια πτήσεις εύκολα.

    Από τα καλύτερα μοντέλα που έχω πετάξει.. Το 9 blade πώς πάει αλήθεια; Καταναλώσεις; Το 12Β μου αρέσει πολύ, αλλά μου ξελιγώνει τις μπαταρίες. Περιμένω τα τελευταία pack του Hacker 6S 5.800 να τους κάνω μια δοκιμή (στην Ελλάδα πλεόν αν φτάσω σε ένα κομμάτι.) Grin

    Άντε να τα πούμε από κοντά στην Πετμε. Thumbs up

    Φιλικά,
    Νίκος
    Καταγράφηκε
    Yiannis_S
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 74


    « Απάντηση #54 στις: Τετάρτη, 30 Σεπ 2020, 23:56:04 »

    πολυ ομορφο το Avanti, μπραβο
    Καταγράφηκε

    Johngrc Team RC
    Γαβανάς Χάρης
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 208


    « Απάντηση #55 στις: Παρασκευή, 2 Οκτ 2020, 20:55:41 »

    Το ερώτημα μου προς τον Νίκο και ίσως ο Χάρης ή ο Γιάννης που πετάνε και αυτοί F3A σε επίπεδο αγώνων μπορεί να πουν, δεν ήταν τόσο για την λειτουργικότητα ή χρησιμότητα των ηλεκτρονικών αυτών βοηθημάτων όσο για το πόσο η παράλληλη ενασχόληση με πτήση και κυρίως προετοιμασία για συμμετοχή σε αγώνες στις δύο κατηγορίες κάποια στιγμή σε δυσκολεύει.

    Σε επίπεδο ελικοπτέρων που εκεί υπάρχει η F3C και η F3N πολύ δύσκολο να βρείς αθλητές που να μετέχουν και στις δύο κατηγορίες. Βέβαια εκεί είναι άλλη η φιλοσοφία της κάθε κατηγορίας και δεν είναι σαν τα ακροβατικά όπου ένα loop  ή ένα roll είναι το ίδιο. Οχι στον τρόπο της εκτέλεσης πιθανώς αλλά στο τι βλέπει ο κριτής ή ο θεατής από το έδαφος.   


    Καλησπέρα σας
    Συμφωνω και εγω με τον Νίκο, στο οτι δεν θα πρεπει να γίνονται αγώνες F3A και F3S μαζί γιατι είναι πολύ δυσκολο στον χειριστή να μεταβεί σε ενα αλλο κοσμο.. απο αυτο του F3A στα JET και στο F3S.
    Ολες οι λειτουργιες ειναι διαφορετικες, διακοπτες, κινητηρας.. τα παντα και το βασκοτερο ο τροπος που αντιδρα στις εντολες απεχει το ενα αεροπλανο απο το αλλο..
    Μπορουμε να πεταξουμε ταυτοχρονα και το εχουμε κανει.... απλα δεν αποδιδουμε το ιδιο καλα και στις δυο περιπτωσεις και παντα αφηνουμε το ενα λιγο πιο πισω σε αποδοση απο το αλλο....
    Παντα φιλικα Χάρης
     
    Καταγράφηκε
    socratesb
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 103


    « Απάντηση #56 στις: Δευτέρα, 5 Οκτ 2020, 07:59:30 »


    [/quote]

     Το 9 blade πώς πάει αλήθεια; Καταναλώσεις; Το 12Β μου αρέσει πολύ, αλλά μου ξελιγώνει τις μπαταρίες. Περιμένω τα τελευταία pack του Hacker 6S 5.800 να τους κάνω μια δοκιμή (στην Ελλάδα πλεόν αν φτάσω σε ένα κομμάτι.) Grin

    Άντε να τα πούμε από κοντά στην Πετμε. Thumbs up

    Φιλικά,
    Νίκος
    [/quote]

    Xθες επιτέλους πετάξαμε με το Avanti! Χάρμα οφθαλμών! Καθόλου δύστροπο, αλλά δεν έχω συνηθίσει τέτοιες ταχύτητες και τα χέρια μου έτρεμαν κυριολεκτικά.
    Οι μπαταρίες που έχω "προίκα" από το 6cell ελικόπτερο ήταν Turnigy 5000 mah 30C αγορασμένες το 2015 - φροντίζοντας βέβαια να είναι στο ψυγείο και storage volt. Με το χρονόμετρο στο 3,30 sec στην πρώτη πτήση με τον Mog που του τα "έδωσε" σε 3-4 περάσματα κατεβήκε με 3,73V ανά κελί. Εγώ το πήγα πιο συντηριτικά και κατέβαινα στα 3,83V. Μάλλον 2 μπαταρίες 6000 mah θα είναι το επόμενο "απαραίτητο" έξοδο!
    Νίκο δώσε σήμα μόλις έρθεις να σε δούμε!!!
    Καταγράφηκε
    socratesb
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 103


    « Απάντηση #57 στις: Δευτέρα, 5 Οκτ 2020, 08:00:11 »



     Το 9 blade πώς πάει αλήθεια; Καταναλώσεις; Το 12Β μου αρέσει πολύ, αλλά μου ξελιγώνει τις μπαταρίες. Περιμένω τα τελευταία pack του Hacker 6S 5.800 να τους κάνω μια δοκιμή (στην Ελλάδα πλεόν αν φτάσω σε ένα κομμάτι.) Grin

    Άντε να τα πούμε από κοντά στην Πετμε. Thumbs up

    Φιλικά,
    Νίκος
    [/quote]

    Xθες επιτέλους πετάξαμε με το Avanti! Χάρμα οφθαλμών και ήχου! Καθόλου δύστροπο, αλλά δεν έχω συνηθίσει τέτοιες ταχύτητες και τα χέρια μου έτρεμαν κυριολεκτικά.
    Οι μπαταρίες που έχω "προίκα" από το 6cell ελικόπτερο ήταν Turnigy 5000 mah 30C αγορασμένες το 2015 - φροντίζοντας βέβαια να είναι στο ψυγείο και storage volt. Με το χρονόμετρο στο 3,30 sec στην πρώτη πτήση με τον Mog που του τα "έδωσε" σε 3-4 περάσματα κατεβήκε με 3,73V ανά κελί. Εγώ το πήγα πιο συντηριτικά και κατέβαινα στα 3,83V. Μάλλον 2 μπαταρίες 6000 mah θα είναι το επόμενο "απαραίτητο" έξοδο!
    Νίκο δώσε σήμα μόλις έρθεις να σε δούμε!!!
    [/quote]
    Καταγράφηκε
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.866



    « Απάντηση #58 στις: Τετάρτη, 7 Οκτ 2020, 19:29:53 »



     Το 9 blade πώς πάει αλήθεια; Καταναλώσεις; Το 12Β μου αρέσει πολύ, αλλά μου ξελιγώνει τις μπαταρίες. Περιμένω τα τελευταία pack του Hacker 6S 5.800 να τους κάνω μια δοκιμή (στην Ελλάδα πλεόν αν φτάσω σε ένα κομμάτι.) Grin

    Άντε να τα πούμε από κοντά στην Πετμε. Thumbs up

    Φιλικά,
    Νίκος

    Xθες επιτέλους πετάξαμε με το Avanti! Χάρμα οφθαλμών και ήχου! Καθόλου δύστροπο, αλλά δεν έχω συνηθίσει τέτοιες ταχύτητες και τα χέρια μου έτρεμαν κυριολεκτικά.
    Οι μπαταρίες που έχω "προίκα" από το 6cell ελικόπτερο ήταν Turnigy 5000 mah 30C αγορασμένες το 2015 - φροντίζοντας βέβαια να είναι στο ψυγείο και storage volt. Με το χρονόμετρο στο 3,30 sec στην πρώτη πτήση με τον Mog που του τα "έδωσε" σε 3-4 περάσματα κατεβήκε με 3,73V ανά κελί. Εγώ το πήγα πιο συντηριτικά και κατέβαινα στα 3,83V. Μάλλον 2 μπαταρίες 6000 mah θα είναι το επόμενο "απαραίτητο" έξοδο!
    Νίκο δώσε σήμα μόλις έρθεις να σε δούμε!!!
    [/quote]
    [/quote]

    Φίλε Σωκράτη καλησπέρα,

    Έφτασαν όλα μοντέλα, μπαταρίες, μαζί τους κι εγώ. Ξεπακετάρω, σύντομα δοκιμές με τα νέα cells του Hacker 6S 5.800 mAh τα οποία φαίνονται αρκετά υποσχόμενα. Βασικά έπρεπε να τα φέρω οδικώς, δεν μπορούν να σταλούν με air mail ή με άλλο τρόπο επειδή ξεπερνούν συγκεκριμένα watt αν τεμάχιο. Περίεργο αλλά έτσι μου είπε ο Hacker.

    Συγχαρητήρια για την παρθενική, οι τάσεις ανά κελί φαίνονται μια χαρά.

    Φιλικά,
    Νίκος



    * Topfuel 5800.jpg (166.64 KB, 1280x960 - εμφανίστηκε 153 φορές.)
    Καταγράφηκε
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.866



    « Απάντηση #59 στις: Παρασκευή, 16 Οκτ 2020, 18:44:03 »

    Οι πρώτες πτήσεις του Avanti EDF επί ελληνικού εδάφους / αέρα  είναι πλέον γεγονός. Thumbs up. Οι 5.800 mAh καλές αλλά τις στρώνουμε ακόμα.

    Πρώτο session στο Μελσσοχώρι μαζί τους φίλους μου Ηλία και Πάναγιώτη. Στη συνέχεια επίσκεψη στην αερολέσχη Λάρισσας για να δούμε το χώρο που ελπίζουμε να πετάξουμε το Jet σύντομα. Thumbs up. Ευχαριστούμε τον Πρόεδρο της Αερολέσχης Λάρισσας κο Τριανταφύλλου για την πρόσκληση και το χρόνο του να μας ξεναγήσει στο χώρο. Χαμόγελο



    * IMG_5547.jpg (216.61 KB, 1024x768 - εμφανίστηκε 35 φορές.)

    * IMG_5548.jpg (211.97 KB, 1024x768 - εμφανίστηκε 35 φορές.)

    * IMG_5552.jpg (63.88 KB, 1024x768 - εμφανίστηκε 35 φορές.)
    Καταγράφηκε
    Σελίδες: 1 2 3 [4] 5     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Τζετ και τουρμπίνες  |  Θέμα: Avanti S - Sport Aerobatic Jet
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.032 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.