Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
288.122 μηνύματα σε 11.764 θέματα από 6.088 Μέλη / Τελευταίο μέλος: Loukis35
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Κυριακή, 31 Μάι 2020, 00:23:24

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Κυριακή, 31 Μάι 2020, 00:23:24

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Χθες στις 23:56]

    [Χθες στις 21:16]

    [Χθες στις 20:49]

    από jony b
    [Χθες στις 13:56]

    [Χθες στις 09:17]

    [Χθες στις 07:34]

    από carapis
    [Παρασκευή, 29 Μάι 2020, 23:25:17]

    από BP1011
    [Παρασκευή, 29 Μάι 2020, 15:22:44]

    [Παρασκευή, 29 Μάι 2020, 14:13:54]

    [Παρασκευή, 29 Μάι 2020, 11:29:36]

    [Πέμπτη, 28 Μάι 2020, 22:40:45]

    [Πέμπτη, 28 Μάι 2020, 16:49:07]

    [Πέμπτη, 28 Μάι 2020, 14:29:50]

    [Πέμπτη, 28 Μάι 2020, 14:18:14]

    από Demetre
    [Πέμπτη, 28 Μάι 2020, 03:08:33]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6088
    Τελευταίο: Loukis35
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 288122
    Σύνολο θεμάτων: 11764
    Online σήμερα: 31
    Online έως τώρα: 362
    (Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 8
    Επισκέπτες: 25
    Συνολικά: 33
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: [1]     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Futaba Radios: Questions, News, Applications, Setups  (Αναγνώστηκε 853 φορές)
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.811



    « στις: Τετάρτη, 22 Απρ 2020, 11:15:53 »

    Καλημέρα,

    Από τον τίτλο και μόνο μπορούμε να καταλάβουμε το σκοπό του θέματος.

    Δεν ξέρω κατά πόσο έχει προχωρήσει η τεχνολογία των TK, μάλλον έχει αλλά όχι τόσο όσο οι δυνατότητες των σύγχρονων ηλεκτρονικών. Σε κάθε περίπτωση οι ΤΚ της τελευταίας 15ετίας έχουν αρκετές δυνατότητες τις οποίες οι περισσότεροι μοντελιστές δεν εκμεταλλεύονται στο μέγιστο, μεταξύ αυτών κι εγώ. Στριφογύρισμα ματιών

    Για τους χρήστες της Futaba που είναι και ένα σημαντικό μερίδιο της αγοράς (σαν να λεμε Toyota στα αυτοκίνητα), θεώρησα καλό να ανοίξουμε ένα θέμα στο οποίο θα αναλύονται, παρατίθενται Ερωτήσεις, Νέα, Πρακτικές Εφαρμογές (πχ μίξεις, conditions σε ακροβατικά μέχρι logic sequences σε scale κτλ) και Setup σε αεροπλάνα (πχ από trainer μέχρι jet και scale).

    Φυσικά όποιος χρήστης Futaba ανάλογα με τις περιοχές εξειδίκευσης του έχει να μοιραστεί κάτι, είναι ευπρόσδεκτος να το κάνει και να το αναλύσει εδώ. Συνεπώς, αναμένουμε... Thumbs up

    Συνεχίζεται...



    Καταγράφηκε
    Chris71
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 273



    « Απάντηση #1 στις: Τετάρτη, 22 Απρ 2020, 14:21:34 »

    Πολύ καλό θέμα άνοιξες Νίκο μπράβο! Έλειπε για εμάς τους φουταμπακηδες ένα τέτοιο νήμα. Thumbs up
    Καταγράφηκε

    Always look on the bright side of life!
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.811



    « Απάντηση #2 στις: Παρασκευή, 24 Απρ 2020, 00:24:03 »

    Ευχαριστώ Χρήστο,

    Κουβέντα να γίνεται ειδικά τώρα που δεν πετάμε. Δάκρυ

    Ξεκινάω κάνοντας μια σύντομη αναδρομή από την αρχή του έτους. Συνήθως στις αρχές του έτους κάνουμε πλάνα ή βάζουμε στόχους ακόμη και στα hobby. Βέβαια η παρούσα κατάσταση προς το παρόν μας αναγκάζει να μείνουμε στα πλάνα και όχι σε δράσεις θέλοντας και μη. Στο πλάσιο αυτό ήταν και μια πιθανή αναβάθμιση ενός συστήματος ΤΚ λόγω ανανέωσης και βελτιωμένης εμπειρίας.

    Έχοντας δύο συστήματα ήδη: Μια Futaba 14SG την οποία χρησιμοποιώ για sport μοντέλα, foamies, και 3D ακροβατικά εδώ και χρόνια και μια T18MZ με την οποία πετάω F3A μοντέλα κυρίως, η επιλογή για αναβάθμιση δεν ήταν παρά η τελευταία Τ32ΜΖ για την οποία γράφονται πολλά και διάφορα. Συγκεκριμένα πολλοί χρήστες Futaba ισχυρίζονται πως δεν παρέχει υπεραξία σε σχέση με το προγενέστερο μοντέλο και ότι είναι μια κίνηση της Futaba να αντιμετωπίσει τον ανταγωνισμό με ένα face lift σε επίπεδο σχεδιασμού και software. Με την ευκαιρία η Futaba ειδικά στην Ευρώπη αντιμετωπίζει πολύ δυνατό ανταγωνισμό από την Jeti και πλέον από την Powerbox.

    Κάνοντας μια λεπτομερή έρευνα αγοράς και διαβάζοντας κατέληξα στο ότι η Τ32ΜΖ παρέχει τα ακόλουθα τα οποία θα αποτελούσαν κριτήρια μιας πιθανής αγοράς μου ή όχι:

    1. Καλύτερο σχεδιασμό κεραίας κάτι πολύ σημαντικό ειδικά σε πεδία με μεγάλα επίπεδα θορύβου
    2. Stick με Hall Sensor χωρίς ποτενσιόμετρο (Made in Japan, όχι Γερμανικά από την ACT Europe)
    3. Πολύ εύκολη μετροπή από Mode 1-4
    4. USB καλώδιο φόρτισης
    5. Βελτιωμένο Menu σε πρώτο επίπεδο παρέχοντας το Look & Feel κινητού
    6. Δυνατότητα Model ID σαν τη Spektrum, ο δέκτης κάνει match με τη μνήμη σε περίπτωση λανθασμένης επιλογής
    7. GPS built in στο HW
    8. Προοπτική για μελλοντικές και ενδιαφέρουσες αναβαθμίσεις στο SW αφού θα έιναι και το μοντέλο που θα επικεντρωθεί η Futaba από εδώ και εμπρός

    Είναι τα παραπάνω αρκετά για μια πιθανή επιλογή; Δεν ξέρω αυτό είναι ίσως και υποκειμενικό. Προσωπικά επικεντρώθηκα στα 1 και 2 και μάλλον περισσότερο στο 2.

    Το ερώτημα είναι το εξής εδώ: Τί μας προσφέρει το Potless Stick με Hall Sensor αλήθεια;

    1. Αξιοπιστία αφού δεν φθείρεται και δεν χρειάζεται αλλαγή ή calibration ακομα μετά από χιλιάδες πτήσεις, θα τις κάνω; Δεν ξέρω, μακάρι... Στριφογύρισμα ματιών
    2. Βελτιωμένη απόκριση και ανάλυση στο stick μεχρι και 4096 βήματα εφόσον και τα servo που χρησιμοποιούνται είναι συμβατά. Μην περιμένετε κάτι τέτοιο με τα servo του Hobbyking των 5 δολαρίων  Χαμόγελο

    Διαβάζοντας και σχόλια των Ιαπωνέζων πιλότων κατέληξα πως αυτό είναι και το δυνατό σημείο της, μάλιστα ο Suzuki αναφέρει πως ενώ το stick είναι αρκετα σκληρό (τουλάχιστον όπως έρχεται από το εργοστάσιο, μην ξεχνάμε ότι έχει ρυθμιζόμενη τάση), είναι πολύ ευαίσθητο και έχει πολύ γρήγορη απόκριση με αποτέλεσμα να πετάει με μεγαλύτερες τιμες Expo σε σχέση με την Τ18ΜΖ. Επίσης τα σταματήματα του μοντέλου και κατά τις επαναφορές στην ουδέτερη θέση ειδικά σε snap roll, είναι ακαριαία.

    Λαμβάνοντας λοιπόν υπόψη τα παραπάνω, άρχισα να αναρωτιέμαι αν και πώς μπορώ να αναβαθμίσω τα stick στα συστήματα που ήδη έχω χωρίς να μπω σε παραπάνω έξοδα. Είναι που κάτι που και τελικά έκανα και για αυτό θα αναφερθώ στο επόμενο μου post, λογικά αύριο.

    Μέχρι τότε, καλό σας βράδυ. Thumbs up

    ΜΦΧ,
    Νίκος

    Καταγράφηκε
    _ΤΑΣΟΣ_
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.766


    MPX Profi 4000


    « Απάντηση #3 στις: Παρασκευή, 1 Μάι 2020, 21:08:50 »

    Η τελευταία έκδοση λογισμικού (v3.9) για τις Futaba 16sz και 18Sz συμπεριλαμβάνει το 'model ID' - το αντίστοιχο 'model match' - που σημαίνει οτι δεν μπορείς να πετάς πλέον με επιλεγμένο λάθος μοντέλο.

    Εκτίμηση μου είναι ότι αυτό θα εφαρμοσθεί σε μελλοντική έκδοση για τις 18mz.

    Αυτ;o όμως εχει εφαρμογή σε μοντέλα εφοδιασμένα με δέκτες  FASSTest and T-FHSS

    για να το ενεργοποιήσουμε ακολουθούμε τα παρακάτω βήματα :
    1) Μετά το update επιλέγουμε το μοντέλο και στο LINKAGE menu
    2) επιλέγουμε SYSTEM Type
    3) Επιλέγουμε το τύπο του δέκτη μετά "YES" (18ch FASSTest/12ch FASSTest/T-FHSS)
    4) Πίσω μετα στο μενου και ξανακάνουμε  re-link όπως πρίν
    Δουλεύι και με 2 δέκτες linked σε Dual Mode.


    Πηγή διαδίκτυο ...
    Software download page
    https://www.rc.futaba.co.jp/dl/index.html?fbclid=IwAR26aoaOcCGG0nCVGAV8jxWlJEZGoU8kGIvb00_YsV1daUSjxFd2W-ZHkN4
    Καταγράφηκε

    Ένα γραμμάριο δράσης αξίζει ένα τόνο θεωρίας.
    GRE-F-0611
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.811



    « Απάντηση #4 στις: Σάββατο, 23 Μάι 2020, 09:57:08 »

    Καλημέρα,

    Σήμερα ευτυχώς υπάρχει διάθεση και χρόνος για λίγο γράψιμο. Χαμόγελο

    Αρχικά Τάσο σε ευχαριστώ για τη συμμετοχή σου εδώ και τις πληροφορίες που παραθέτεις, έχεις εκτενή εμπειρία σε Futaba και είμαι σίγουρος πως μπορείς να μας βοηθήσεις σε πιθανές ερωτήσεις που μπορεί να προκύψουν.

    Συνέχεια στο θέμα μας. Πριν αναφερθώ στην αντικατάσταση των stick, ας καταλάβουμε λίγο τις βασικές αρχές του φαινομένου Hall:

    Καταγράφηκε
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.811



    « Απάντηση #5 στις: Σάββατο, 23 Μάι 2020, 10:18:33 »

    Όπως μπορείτε να δείτε στο παρακάτω link, καθώς ο κυλινδρικός μαγνήτης ο οποίος είναι τοποθετημένος στο stick κινείται μηχανικά, δημιουργεί ένα μεταβλητό πεδίο το οποίο με τη σειρά του διαβάζει ο Hall sensor δίνοντας ένα μεταβλητό Hall voltage output παρόμοιο με αυτό του ποτενσιομέτρου (στην περίπτωση του κλασσιου μηχανικού stick).

    https://www.act-europe.eu/potless-technologie-02.html



    * potless2-02_.jpg (47.49 KB, 800x310 - εμφανίστηκε 246 φορές.)
    Καταγράφηκε
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.811



    « Απάντηση #6 στις: Σάββατο, 23 Μάι 2020, 10:30:53 »

    Φτάνοντας στο Pforrzheim, μια μικρή σχετικά πόλη ή κωμόπολη, εκεί που ήταν ανέκαθεν η αντιπροσωπία  της Futaba (Robbe, Ripmax και ACT EU), η αγωνία μου μεγάλη να συναντήσω τον Oliver τον αρχιμηχανικό και να του δώσω τις TK για τις αλλαγές. Δεν ήταν σίγουρο αν θα τις τελείωνε την ίδια μέρα και τις δύο δυστυχώς.





    Καταγράφηκε
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.811



    « Απάντηση #7 στις: Σάββατο, 23 Μάι 2020, 10:52:45 »

    Μετά από αναμονή περίπου 2 ωρών, μου φέρνει τη 18ΜΖ. Βλέποντας λίγο το stick του γκαζιού το οποίο είχε αλλαχτεί παρατήρησα πως είχε περιορισμένη μηχανική διαδρομή λόγω του πλαστικού limiter που έρχεται από το εργοστάσιο. Του εξήγησα πως αυτό θα μου έδινε μειωμένη ανάλυση και θα ήθελα να είναι παρόμοιο σε διαδρομή με το παλαιό. Μου εξήγησε ότι αυτή η διάταξη είναι το λεγόμενο factory setting αλλά προθυμοποιήθηκε να το αλλάξει. Εδώ είναι που παθαίνεις λίγο πλάκα, αφού μέσα σε 5 λεπτά την ανοίγει και βγάζει τον πλαστικό limiter. Στη συνέχεια κάνουμε calibration και είμαστε έτοιμοι για πτήση. Επίσης μου έλεγξε και το RF Output στα πλαίσια του γενικότερου ελέγχου της TK.

    Μετά τη 18ΜΖ σειρά είχε η 14SG, την οποία χρησιμοποιώ σε μικρότερα μοντέλα κυρίως και έχει πολλές ώρες πτήσεων. Υπό άλλες συνθήκες δεν θα τα άλλαζα, δεδομένου όμως του τελευταίου το έκανα.

    Μετά από μια ώρα περίπου μου φέρνει την ΤΚ με τα καινούργια stick. Σε τέτοιες περιπτώσεις για να ελέγξεις την ακρίβεια του stick πρέπει να πας στο servo monitor function. Εκέι μπορείς να δεις χονδρικά αλλά και σε καλή λεπτομέρεια θέλω να πιστεύω τη μηχανική κίνηση σε σχέση με τα moving bars στην οθόνη. Άσχημα μαντάτα, παρατήρησα ότι υπήρχε dead band, δλδ οι μπάρες τερμάτιζαν πριν τερματίσει μηχανικά το stick. Του εξήγησα ότι αυτό δεν έιναι σωστό, η απόκριση ήταν να κάνουμε αμέσως calibration το οποίο δεν δούλεψε δυστυχώς. Είδα τον Oliver να προβληματίζεται λίγο τελικά την παίρνει μέσα στο εργαστήριο για επανέλεγχο και να επανέρχεται. Την έβαλε στην κονσόλα ελέγχου και είδε ότι ήταν κάποιο hardware setting, ωστόσο μετά την αλλαγή όλα καλά.

    Δεν θέλω να βομβαρδίζω με λεπτομέρειες, απλώς θέλω αν αναδείξω τη γρήγορη απόκριση στις παρατηρήσεις οι οποίες χαίρομαι που έγιναν δια ζώσης και δεν είχαμε μπρος πίσω στα ταχυδρομεία.

    Πιο κάτω μπορείτε να δείτε τα νέα pots στη 14SG:






    « Τελευταία τροποποίηση: Σάββατο, 23 Μάι 2020, 11:17:52 από 3DJunk » Καταγράφηκε
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.811



    « Απάντηση #8 στις: Σάββατο, 23 Μάι 2020, 11:03:52 »

    Επιστρέφοντας στο σπίτι το πρώτο πράγμα ήταν να δοκιμάσω τις TK στο "παραγωγικό" περιβάλλον που λένε... Grin

    Δοκιμές με δέκτες 7008SB και MKS servos σε HV. Δεν ξέρω, ίσως ήταν Placebo effect ή ψυχολογικό θέμα, η απόκριση μου φάνηκε άμεση  / ακαριαία. Αυτό βέβαια δεν είναι μετρήσιμο και βασίζεται καθαρά στην όποια εμπειρία έχω. Δυστυχώς δεν υπάρχει video αλλά επιφυλάσσομαι σχετικά στο άμεσο μέλλον.

    Σε γενικές γραμμές έμεινα ευχαριστημένος με την εξυπηρέτηση και την όλη διαδικασία αλλαγής αν και έκανα περισσότερα από 500Km. Αυτό που μένει και δεν είμαστε μακρυά είναι η δοκιμή στο πεδίο πλέον αφού και τις 2ΤΚ περιμένουν κάποια καινούργια και συναρπαστικά θέλω να πιστεύω μοντέλα... Wink



    Καταγράφηκε
    _ΤΑΣΟΣ_
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.766


    MPX Profi 4000


    « Απάντηση #9 στις: Σάββατο, 23 Μάι 2020, 12:41:12 »

    Νικόλα,

    Πόσο κοστισαν για την 18ΜΖ, να στειλω και την διή μου ;
    Καταγράφηκε

    Ένα γραμμάριο δράσης αξίζει ένα τόνο θεωρίας.
    GRE-F-0611
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.811



    « Απάντηση #10 στις: Σάββατο, 23 Μάι 2020, 23:33:08 »

    Τάσο PM! Το κόστος δεν είναι μεγάλο γιατί σου κρατάνε τα παλιά stick. Το κόστος μεταφοράς πρέπει να λάβεις υπόψη.
    « Τελευταία τροποποίηση: Σάββατο, 23 Μάι 2020, 23:55:36 από 3DJunk » Καταγράφηκε
    _ΤΑΣΟΣ_
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.766


    MPX Profi 4000


    « Απάντηση #11 στις: Δευτέρα, 25 Μάι 2020, 16:38:53 »

    Ευχαριστώ Νίκο !!!  Thumbs up
    Καταγράφηκε

    Ένα γραμμάριο δράσης αξίζει ένα τόνο θεωρίας.
    GRE-F-0611
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.811



    « Απάντηση #12 στις: Τρίτη, 26 Μάι 2020, 12:45:05 »

    Παρακαλώ Τάσο φίλε μου!

    Μετά από τα stick συνεχίζουμε στο θέμα Setup. Τo μέγεθος 50-70cc σε ακροβατικό είναι πολύ δημοφιλές στις μέρες λόγω μεγέθους, πρακτικότητας, κόστους κτλ.
    Αναρωτήθηκα πολλές φορές στο παρελθόν όπως επίσης φίλοι μου έχουν κάνει την ερώτηση:

    Χρειαζόμαστε αλήθεια κατανομή τύπου Powerbox, Smartfly, Emcotec σε μοντέλο αυτού μεγέθους;

    H απάντηση πολύ απλή και είναι OXI.

    Η επόμενη ερώτηση όμως είναι, πώς μπορούμε να έχουμε μια εύκολη διάταξη και συνάμα αξιόπιστη με επαρκή κατανομή ρευμάτων ακόμη και σε ακραίες συνθήκες, δλδ τη στιγμή που τα servo μας με 2 inch+ servo arms ζητάνε ρεύματα πχ σε ένα deep snap, cranck shaft, high speed rifle κτλ.

    Τη λύση εδώ μας τη δίνει η Futaba με τους δέκτες τύπου FasTest Serial Bus.

    Για να μπορέσουμε να έχουμε ένα όσο το δυνατό κατανεμημένο σύστημα από πλευράς ρευμάτων ιδιαίτερα με servo τόσο μεγάλων απαιτήσεων (στα 8,4v) μπορούν να χρησιμοποιηθούν δύο δέκτες Futaba HV7008 paired σύμφωνα πάντα με τις δυνατότητες pairing που προσφέρει η Futaba 14SG, 16SZ, 18SZ, 18MZ, 32MZ.

    O δέκτης Α σερβίρει:

    - To δεξί Ail
    - To αριστερό Εl
    - To γκάζι
    - Το kill switch

    O δέκτης B σερβίρει:

    - To αριστερό Ail
    - To δεξί Εl
    - To Rudder

    Σημ: Οι δύο paired δέκτες λειτουργούν σαν ένας, ο ένας έχει τα κάναλια 1-7 και ό άλλος από το 8-14.

    Κάθε δέκτης τροφοδοτείται από δύο αρσενικά connectors προερχόμενα από τους HV διακόπτες της Fromeco (Badger).

    Με αυτό τον τρόπο εκτός από το ότι έχουμε load balancing των ρευμάτων έχουμε και redundancy. Έτσι έστω κι αν ένας δέκτης χάσει σήμα λόγω συνθηκών, υπερβολικού θορύβου κτλ εξακολουθούμε να ελέγχουμε το υπόλοιπο μισό του αεροπλάνου αφού η πιθανότητα να αποτύχουν και οι δύο δέκτες είναι πάρα πολύ μικρή.



    * Tank_.jpg (85.73 KB, 922x519 - εμφανίστηκε 49 φορές.)

    * 7008Rx_.jpg (91.28 KB, 922x519 - εμφανίστηκε 50 φορές.)
    « Τελευταία τροποποίηση: Τρίτη, 26 Μάι 2020, 13:08:12 από 3DJunk » Καταγράφηκε
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.811



    « Απάντηση #13 στις: Τρίτη, 26 Μάι 2020, 12:50:04 »

    Για HV setup χρειαζόμαστε τους κατάλληλους διακόπτες. Μια απλή, φθηνή λύση και πάνω απ' όλα δοκιμασμένη είναι αυτή της Fromeco (Made in US).

    Δεν θα μπλεκόμουν ιδιαίτερα με περίπλοκα προιόντα γνωστής εταιρίας από τη Γερμανία τα οποία είναι εξαιρετικά σε ποιότητα αλλά όχι κατάλληλα για τις συγκεκριμένες ανάγκες (λόγω περιπλοκότητας) + το ότι είναι λίγο τσουχτερά στην τιμή.

    Σημ: Αυτό το setup μπορεί να χρησιμοποιηθεί και σε 100cc άνετα.


    * Badger_ (1).jpg (68.28 KB, 922x692 - εμφανίστηκε 52 φορές.)

    * Badger_ (2).jpg (93.95 KB, 922x692 - εμφανίστηκε 52 φορές.)
    Καταγράφηκε
    Σελίδες: [1]     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Το αερομοντελιστικό εργαστήρι  |  Η τηλεκατεύθυνση και τα αξεσουάρ (Συντονιστές: DEPRON MANIAC, kolotoympas)  |  Θέμα: Futaba Radios: Questions, News, Applications, Setups
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.032 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.