Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.321 μηνύματα σε 12.378 θέματα από 6.238 Μέλη / Τελευταίο μέλος: JasonCrent
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τρίτη, 16 Απρ 2024, 08:54:22

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τρίτη, 16 Απρ 2024, 08:54:22

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Yiannis_S
    [Χθες στις 23:14]

    από Markhelis
    [Χθες στις 14:02]

    από chris 1975
    [Σάββατο, 13 Απρ 2024, 11:21:01]

    από tasospap
    [Σάββατο, 13 Απρ 2024, 09:47:39]

    [Παρασκευή, 12 Απρ 2024, 17:02:03]

    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 20:51:06]

    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 12:49:07]

    από hpergm
    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 08:22:03]

    από Yiannis_S
    [Τρίτη, 9 Απρ 2024, 00:01:58]

    από jjkor
    [Δευτέρα, 8 Απρ 2024, 00:59:23]

    [Πέμπτη, 4 Απρ 2024, 22:49:28]

    από dominicm
    [Δευτέρα, 1 Απρ 2024, 12:53:25]

    [Κυριακή, 31 Μάρ 2024, 23:37:58]

    από panyaek
    [Κυριακή, 31 Μάρ 2024, 19:13:03]

    [Πέμπτη, 28 Μάρ 2024, 22:30:14]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6238
    Τελευταίο: JasonCrent
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304321
    Σύνολο θεμάτων: 12378
    Online σήμερα: 55
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 0
    Επισκέπτες: 33
    Συνολικά: 33
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: [1]     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Airco - de Havilland 9  (Αναγνώστηκε 1872 φορές)
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.248



    « στις: Δευτέρα, 10 Φεβ 2020, 14:32:30 »

    .


    * 3-02 Airco d.H.9.jpg (212.59 KB, 1440x592 - εμφανίστηκε 453 φορές.)
    « Τελευταία τροποποίηση: Σάββατο, 29 Φεβ 2020, 15:25:58 από Γιώργος Κανδυλάκης » Καταγράφηκε

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.248



    « Απάντηση #1 στις: Σάββατο, 29 Φεβ 2020, 17:36:17 »

    1η φωτογραφία, η πρώτη μοίρα της Ναυτικής Αεροπορικής Υπηρεσίας στον Μούδρο το 1918. Φαίνονται 2 d.H. 9 και 3 d.H.4. Δεν φαίνεται καλά στη φωτογραφία, αλλά όλα έχουν την Ελληνική σημαία στην άτρακτο. Δεύτερο φαίνεται το "Σπέτσαι" (D7211) στην αρχική του εμφάνιση. Πρώτο ίσως είναι το E8991, δεν βοηθάει η ποιότητα της φωτογραφίας για επιβεβαίωση. Από το αρχείο του Χ. Μοσχοβίνου, μέσω Π. Τσέκα.

    2η φωτογραφία, πάλι το Σπέτσαι με αρκετό κόσμο εμπρός. Από κάποια έκδοση της Αεροπορίας. Η λεζάντα είναι λανθασμένη, αποκλείεται να ήταν το 1920. Νομίζω υπάρχει και στο αρχείο του Πολεμικού Μουσείου.

    3η φωτογραφία, το Σπέτσαι ανατραπέν, με τον Μοσχοβίνο σκαρφαλωμένο επάνω. Φαίνεται αρκετά άνετος... Από το αρχείο του, μέσω του Π. Τσέκα

    4η φωτογραφία, άλλη μία από την ίδια περίσταση, ίδια πηγή. Εκτιμώ ότι η ανατροπή ακολούθησε την πτήση πάνω από την Κωνσταντινούπολη, με προσγείωση στον Αγ. Στέφανο που έγινε στις 1 Νοεμβρίου 1918 (Βροντάκης σελ. 154).

    Συμμετείχε μεταξύ των πιλότων και ο Μοσχοβίνος.Αργότερα την ίδια μέρα έγινε πτήση των 4 αεροπλάνων σε χαμηλό ύψος πάνω από την Πόλη. Κατά την επιστροφή του σμήνους, το αεροπλάνο του Μοσχοβίνου ανετράπη κατά την προσγείωση...(Βροντάκης, σελ. 156)

    Δεν υπάρχουν άλλες γνωστές φωτογραφίες με αυτό το βάψιμο σε μεταγενέστερη ημερομηνία.



    * 3-02-01 1 PC260031.JPG (204.95 KB, 1029x735 - εμφανίστηκε 457 φορές.)

    * 3-02-02.JPG (229.76 KB, 963x733 - εμφανίστηκε 452 φορές.)

    * 3-02-03 1 PB190036.JPG (206.45 KB, 1062x806 - εμφανίστηκε 453 φορές.)

    * 3-02-04 PB190038.JPG (212.65 KB, 1120x840 - εμφανίστηκε 454 φορές.)
    « Τελευταία τροποποίηση: Σάββατο, 29 Φεβ 2020, 18:19:42 από Γιώργος Κανδυλάκης » Καταγράφηκε

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.248



    « Απάντηση #2 στις: Σάββατο, 29 Φεβ 2020, 17:41:51 »

    άλλες δύο φωτογραφίες σε αυτό το χρωματισμό. Στην πρώτη ο Μοσχοβίνος, στη δεύτερη ο Ιωάννης Θεολόγης

    Η πρώτη από το αρχείο του Μοσχοβίνου, η δεύτερη από κάποιο βιβλίο της Π.Α.


    * 3-02-05 1 PC260025.JPG (205.53 KB, 832x1173 - εμφανίστηκε 470 φορές.)

    * 3-02-06 d.H. 9 Ιωάννης Θεολόγης.jpg (68.33 KB, 591x872 - εμφανίστηκε 455 φορές.)
    Καταγράφηκε

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.248



    « Απάντηση #3 στις: Σάββατο, 29 Φεβ 2020, 17:56:24 »

    Από το 1919 το Σπέτσαι εμφανίζεται με την γνωστή παραλλαγή καμουφλάζ. Λογικά πρέπει να βάφτηκε έτσι μετά την πτώση και την ανατροπή. Αξιοσημείωτο ότι υπάρχουν αρκετές φωτογραφίες πολύ καλής ποιότητας, μια σπάνια εξαίρεση για τα αεροπλάνα μας της εποχής.

    1η φωτογραφία, σε πτήση, άνωθεν της Σμύρνης

    2η, 3η, 4η φωτογραφία, στο αεροδρόμιο Καζαμίρ της Σμύρνης

    Όλες από το αρχείο του Χ. Μοσχοβίνου

    Δύο θέματα έχουν απασχολήσει σχετικά με το χρωματισμό και δεν έχουμε σίγουρη ξεκάθαρη απάντηση.

    το χρώμα των ακτίνων στο κάτω φτερό
    το χρώμα του rudder, αν ήταν μπλε-άσπρο-κόκκινο ή μπλε-άσπρο-μπλε

    Για τα φτερά οι εκτιμήσεις είναι για μπλε, κόκκινο και PC-10. Δεν θα επεκταθώ άλλο.

    Για το rudder υπάρχει η παλιά χρωματισμένη πλάγια όψη από το περιοδικό Αθλητική Αεροπορία του 1979 (?) που το δείχνει κόκκινο. Κάποιες φωτογραφίες δείχνουν επίσης κάποια διαφορά. Ανάλογα με τη γωνία, το φωτισμό και την ποιότητα...

    Άλλες πάλι δείχνουν ίδιο χρώμα.

    Εκτίμησή μου ότι ήταν μπλε, μου φαίνεται απίθανο να μπήκαν σε τέτοιο κόπο να βάψουν το αεροπλάνο και να άφησαν το rudder με Αγγλικά χρώματα...


    * 3-02-07 1 dH9 in flight.JPG (214.65 KB, 1248x960 - εμφανίστηκε 461 φορές.)

    * 3-02-08 2 PB190054-print.jpg (246.77 KB, 1246x697 - εμφανίστηκε 475 φορές.)

    * 3-02-09 1 PB190056.JPG (209.11 KB, 1104x719 - εμφανίστηκε 443 φορές.)

    * 3-02-10 PB190057.JPG (231 KB, 1047x745 - εμφανίστηκε 453 φορές.)
    Καταγράφηκε

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.248



    « Απάντηση #4 στις: Σάββατο, 29 Φεβ 2020, 18:00:49 »

    Άλλες δύο φωτογραφίες, αρκετά γνωστές, με επίκεντρο το cockpit και από τις δύο πλευρές.

    Στη δεύτερη φαίνεται ο Μοσχοβίνος στη θέση του πιλότου, ο Γαλανόπουλος ως παρατηρητής

    Δεν θυμάμαι αρχική πηγή... Ίσως αρχείο Μοσχοβίνου, ισως Πολεμικό Μουσείο. Στο παρελθόν σίγουρα στην Αθλητική Αεροπορία.

    Η τρίτη φωτογραφία από το facebook, ανάρτηση από τον Σταύρο Βέρα


    * 3-02-11 1 cockpit view left.jpg (93.09 KB, 800x585 - εμφανίστηκε 449 φορές.)

    * 3-02-12 cockpit view right.jpg (215.88 KB, 1248x936 - εμφανίστηκε 451 φορές.)

    * 3-02-13 facebook Βέρας 61528559_861829164169767_325304722829344768_o.jpg (211.27 KB, 1229x922 - εμφανίστηκε 460 φορές.)
    Καταγράφηκε

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.248



    « Απάντηση #5 στις: Σάββατο, 29 Φεβ 2020, 18:28:00 »

    1η φωτογραφία, μέτριας ποιότητας αντίγραφο, δείχνει το Ε8991, μάλλον στον Μούδρο το 1918.

    2η φωτογραφία, Ν.Α.Υ. 75 με όνομα Θέτις, από το Πολεμικό Μουσείο

    3η φωτογραφία, άγνωστος αριθμός Ν.Α.Υ., ενδιαφέρον έχει η κάτω πτέρυγα όπου τα εθνόσημα έχουν αντικατασταθεί με Ελληνικές σημαίες. Πολεμικό Μουσείο

    4η φωτογραφία, αρχείο ΕΡΤ, άγνωστος αριθμός Ν.Α.Υ.


    * 3-02-14.jpg (137.21 KB, 1162x820 - εμφανίστηκε 436 φορές.)

    * 3-02-15 ΝΑΥ 75 [122].jpg (199.29 KB, 1181x833 - εμφανίστηκε 445 φορές.)

    * 3-02-16.JPG (246.58 KB, 1342x1042 - εμφανίστηκε 440 φορές.)

    * 3-02-17 2 ΕΡΤ media-3780.jpg (75.01 KB, 800x603 - εμφανίστηκε 426 φορές.)
    « Τελευταία τροποποίηση: Δευτέρα, 2 Μάρ 2020, 14:41:33 από Γιώργος Κανδυλάκης » Καταγράφηκε

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.248



    « Απάντηση #6 στις: Δευτέρα, 2 Μάρ 2020, 15:24:01 »

    1η φωτογραφία, κρυμμένος ο αριθμός Ν.Α.Υ. ενδιαφέρον το όνομα "ΝΙΝΑ ?" στην άτρακτο...Από Ηλία Κορομπίλη μέσω Γεράσιμου Βέβη

    2η φωτογραφία, άγνωστος αριθμός Ν.Α.Υ. αρκετοί στρατιώτες με βόμβες που έφερε το d.H. 9. Πολεμικό Μουσείο

    3η φωτογραφία, το Ν.Α.Υ. 84, πηγή Ε.Λ.Ι.Α.

    4η φωτογραφία, το Ν.Α.Υ.66 με ιδιόμορφη γραμματοειρά... Από Ηλία Κορομπίλη μέσω Γεράσιμου Βέβη


    Συγκρίνοντας τα διάφορα d.H.9 εύκολα διαπιστώνει κανείς ότι οι αριθμοί γράφτηκαν από τελείως διαφορετικά άτομα, μάλλον σε διαφορετικές τοποθεσίες.

    Ένα ερώτημα που έχουμε είναι πότε ακριβώς εκδόθηκε η διαταγή για την εφαρμογή του αριθμού Ν.Α.Υ., κάπου μεταξύ 1919-1920 αλλά πότε ακριβώς...

    Ένα δεύτερο, φυσικά σε ποιό αεροπλάνο αντιστοιχούσε ο κάθε αριθμός. Είναι μάλλον σίγουρο ότι η αρίθμηση ξεκίνησε από το σύνολο συγκεκριμένου τύπου αεροπλάνου και μετά ακολουθούσε άλλος τύπος. Επιβεβαιωμένα μέχρι στιγμής:

    Sopwith Camel
    Sopwith Baby
    Avro 504K
    de Havilland 9
    Ansaldo Ballila


    * 3-02-18 DH_9_21.jpg (123.84 KB, 1023x695 - εμφανίστηκε 407 φορές.)

    * 3-02-19.jpg (235.22 KB, 1463x1030 - εμφανίστηκε 397 φορές.)

    * 3-02-21 ΝΑΥ 84 L212.051.jpg (70.08 KB, 600x443 - εμφανίστηκε 401 φορές.)

    * 3-02-23 ΝΑΥ 66 σάρωση0004.jpg (180.57 KB, 790x1179 - εμφανίστηκε 414 φορές.)
    Καταγράφηκε

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.248



    « Απάντηση #7 στις: Δευτέρα, 2 Μάρ 2020, 15:31:03 »

    1η φωτογραφία, αναγκαστική (ή απλά κακή...) προσγείωση, σπασμένα σκέλη προσγείωσης. αρχείο Χ. Μοσχοβίνου μέσω Π. Τσέκα. Η ημερομηνία στη λεζάντα μπορεί να ισχύει, μπορεί και όχι. Ο ρουχισμός ταιριάζει πάντως...

    2η φωτογραφία, άλλη μία όπου το αεροπλάνο κρύβεται από πλήθος κόσμου... αρχείο Χ. Μοσχοβίνου μέσω Π. Τσέκα

    3η φωτογραφία, το ίδιο... Ο Μοσχοβίνος διακρίνεται κάτω αριστερά

    4η φωτογραφία, Εσκί Σεχίρ, Μάρτιος 1922, από facebook, αρχική σπό αρχείο Π. Παλαβούζη


    * 3-02-27 006 PC260042.JPG (209.43 KB, 1072x745 - εμφανίστηκε 399 φορές.)

    * 3-02-28 PB190040.JPG (212.45 KB, 1056x726 - εμφανίστηκε 406 φορές.)

    * 3-02-29 PB190070.JPG (223.92 KB, 1056x730 - εμφανίστηκε 407 φορές.)

    * 3-02-33 21753147_1690328777666192_7839655128206573604_o copyright.jpg (203.21 KB, 1083x671 - εμφανίστηκε 317 φορές.)
    « Τελευταία τροποποίηση: Δευτέρα, 9 Μάρ 2020, 21:14:23 από Γιώργος Κανδυλάκης » Καταγράφηκε

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.248



    « Απάντηση #8 στις: Δευτέρα, 2 Μάρ 2020, 15:35:14 »

    1η φωτογραφία, από eBay

    2η φωτογραφία, από eBay

    3η φωτογραφία, από eBay

    4η φωτογραφία, το Ν.Α.Υ.92, από Ηλία Κορομπίλη μέσω Γεράσιμου Βέβη


    * 3-02-34 DH-9.jpg (221.94 KB, 1051x952 - εμφανίστηκε 397 φορές.)

    * 3-02-35 ebay 2017-10-08.jpg (200.51 KB, 1483x946 - εμφανίστηκε 395 φορές.)

    * 3-02-36 ebay 2017-09-29.jpg (96.72 KB, 902x703 - εμφανίστηκε 424 φορές.)

    * 3-02-37 σάρωση0003.jpg (140.04 KB, 1181x663 - εμφανίστηκε 401 φορές.)
    Καταγράφηκε

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.248



    « Απάντηση #9 στις: Δευτέρα, 2 Μάρ 2020, 15:52:07 »

    1η φωτογραφία, το Ν.Α.Υ.73 "στο χαντάκ...". Από facebook

    2η φωτογραφία, Από βιβλίο της Π.Α.

    3η φωτογραφία, το Ν.Α.97 (διάδοχο του Ν.Α.Υ., ίδιος αριθμός) ως υδροπλάνο. Η ανακατασκευή κάποιων d.H.9 σε υδροπλάνα έγινε το 1925-1926 στο Κ.Ε.Α. (Κρατικό Εργοστάσιο Αεροπλάνων)...

    4η φωτογραφία, το Ν.Α.101, επίσης ως υδροπλάνο, επίσης μετά το 1925... Η φωτογραφία μάλλον είναι τραβηγμένη στο Κ.Ε.Α. Από facebook, Νίκος Χριστοφίλης


    * 3-02-38 ΝΑΥ 73.jpg (175.09 KB, 1128x668 - εμφανίστηκε 392 φορές.)

    * 3-02-39.JPG (217.48 KB, 1043x796 - εμφανίστηκε 398 φορές.)

    * 3-02-41 PB260002.JPG (45.27 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 390 φορές.)

    * 3-02-42 15591439_1339575182759397_7999798580311354142_o.jpg (91.15 KB, 1277x656 - εμφανίστηκε 411 φορές.)
    Καταγράφηκε

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.248



    « Απάντηση #10 στις: Δευτέρα, 2 Μάρ 2020, 15:58:17 »

    1η φωτογραφία, χάλια ποιότητα χάλια και η προσγείωση... πηγή δεν θυμάμαι (χάλια μνήμη...)

    2η φωτογραφία, από το βιβλίο "Ενιαία Πολεμική Αεροπορία". Τέλεια απόκρυψη οποιουδήποτε χαρακτηριστικού που θα βοηθούσε στην ταυτοποίηση του..

    3η φωτογραφία, από το βιβλίο "Ενιαία Πολεμική Αεροπορία", αυτό μάλλον δεν ξαναπέταξε...


    * 3-02-44 .jpg (176.07 KB, 1176x716 - εμφανίστηκε 390 φορές.)

    * 3-02-45 1 Ενιαία Πολεμική Αεροπορία 67.jpg (119.69 KB, 782x476 - εμφανίστηκε 402 φορές.)

    * 3-02-46 Ενιαία Πολεμική Αεροπορία 88 bot.jpg (98.06 KB, 768x377 - εμφανίστηκε 420 φορές.)
    Καταγράφηκε

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.248



    « Απάντηση #11 στις: Δευτέρα, 2 Μάρ 2020, 16:15:04 »

    1η φωτογραφία, το D667 (αγγλικός αριθμός). Δεν αποκλείεται να έχει ληφθεί κατά τον Α' Π.Π. Από facebook

    2η φωτογραφία, από το αρχείο της ΕΡΤ

    3η φωτογραφία, από το αρχείο της ΕΡΤ. Το Ν.Α.Υ.92


    * 3-02-47 24297214_1951613765100903_3749105473771318597_o.jpg (100.98 KB, 1015x694 - εμφανίστηκε 392 φορές.)

    * 3-02-49 ΕΡΤ media-3775.jpg (78.14 KB, 800x611 - εμφανίστηκε 381 φορές.)

    * 3-02-22 2 media-3776.jpg (71.97 KB, 800x607 - εμφανίστηκε 408 φορές.)
    Καταγράφηκε

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.248



    « Απάντηση #12 στις: Παρασκευή, 27 Νοέ 2020, 14:45:50 »

    facebook, από John Korellis:

    "2 φωτογραφίες ατυχήματος DH.9 της NAY στη Μικρά Aσία, με αναφορά στο έτος 1922. Δυστυχώς δε φαίνεται κάποιος σειριακός αριθμός."


    * 115908733_10220989031567976_2014667806064084913_o Korellis 24-07-2020.jpg (248.52 KB, 1238x894 - εμφανίστηκε 291 φορές.)

    * 115797344_10220989031367971_3297020993652156676_o Korellis 24-07-2020.jpg (196.67 KB, 1200x1203 - εμφανίστηκε 291 φορές.)
    Καταγράφηκε

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    Σελίδες: [1]     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αερομοντέλα υπό κλίμακα (scale)  |  Ελληνικά αεροπλάνα 1912-1941  |  1919-1922  |  Θέμα: Airco - de Havilland 9
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.031 δευτερόλεπτα. 29 ερωτήματα.