Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
286.494 μηνύματα σε 11.704 θέματα από 6.070 Μέλη / Τελευταίο μέλος: gewrgios
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Πέμπτη, 2 Απρ 2020, 18:22:40

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Πέμπτη, 2 Απρ 2020, 18:22:40

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    [Σήμερα στις 17:44]

    [Σήμερα στις 16:24]

    από CMarkop
    [Σήμερα στις 13:56]

    από ExtraRed
    [Σήμερα στις 13:33]

    από dim sofos
    [Σήμερα στις 12:17]

    από DeltaMan
    [Σήμερα στις 11:04]

    από modeller2
    [Χθες στις 20:32]

    [Χθες στις 17:43]

    [Χθες στις 17:33]

    από ExtraRed
    [Χθες στις 16:29]

    από salax54
    [Χθες στις 10:36]

    [Χθες στις 06:07]

    από ExtraRed
    [Χθες στις 00:48]

    [Τρίτη, 31 Μάρ 2020, 22:40:53]

    από psioutis
    [Τρίτη, 31 Μάρ 2020, 17:13:54]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6070
    Τελευταίο: gewrgios
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 286494
    Σύνολο θεμάτων: 11704
    Online σήμερα: 32
    Online έως τώρα: 362
    (Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 5
    Επισκέπτες: 9
    Συνολικά: 14
    Στυλ εμφάνισης

    Μην ανοίγετε εδώ θέματα που δεν έχουν καμμία σχέση με αερομοντελισμό. Το πιθανότερο είναι οτι θα διαγραφούν γιατί είναι εκτός αντικειμένου του Aeromodelling GR.

    Σελίδες: [1]     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: ΑΣΧΗΜΑ ΝΕΑ ΓΙΑ ΑΘΛΗΤΗ F3F AΝΕΜΟΠΤΕΡΟΥ ΠΛΑΓΙΑΣ  (Αναγνώστηκε 909 φορές)
    alex.cularis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 884


    « στις: Κυριακή, 3 Νοέ 2019, 15:29:57 »

     Σε αγωνα πλαγιας F3F  στην ταιβαν μια γυναικα χτυπηθηκε από καλουπωτο ανεμοπτερο και σκοτωθηκε ακαριαια
         ο αθλητης από αμερικη εχασε τον ελενχο από δυνατο ανεμο  κατά την διαρκεια του αγωνα και το ανεμπτερο αφου πεταξε 500 μετρα μακρια επεσε στο κεφαλι της ατυχης γυναικας  που περπατουσε σε ενα μονοπατι στο βουνο  μαλιστα κρατουσε το παιδι της που τραυματιστηκε κι αυτό
         ο αθλητης συνεληφθη  και θα παει σε δικη .
        οσα φερνει η ωρα η κακια δεν τα φερνει ολος ο χρονος
     πιο πολλες  πιθανότητες ειχε να χτυπηθεί από κεραυνο παρα από αυτό που εγινε


    * cortina[1].jpg (39.4 KB, 530x445 - εμφανίστηκε 696 φορές.)
    Καταγράφηκε
    jony b
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Συνδεδεμένος Συνδεδεμένος

    Μηνύματα: 152


    « Απάντηση #1 στις: Κυριακή, 3 Νοέ 2019, 18:12:40 »

    πολύ σωστά έκαναν, αυτό για αυτούς που λένε σου έφερα στο κεφάλι (αμάξι) το αεροπλάνο,drone άλλα εγώ δεν πληρώνω τιποτα γιατί φταις  εσύ(που ήσουν  εκη )  άμα δεν σου αρέσει φύγε ,,να πάτε σε μοντελοδρόμιο κύριε  Ντροπή
    Καταγράφηκε
    Mandarakas Andreas
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 259



    « Απάντηση #2 στις: Κυριακή, 3 Νοέ 2019, 18:17:19 »

    Και όμως συνέβη δυστυχώς..
    Και όπως είδατε καμία "ασφάλεια" δεν σε καλύπτει ως αερομοντελιστή-αθλητή όταν συμβεί κάτι ατυχές...
    Για αυτό προσέχετε που πετάτε και πως πετάτε,ασφαλισμένοι και μη. police
    Καταγράφηκε
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.436


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #3 στις: Κυριακή, 3 Νοέ 2019, 19:00:13 »

    Και όμως συνέβη δυστυχώς..
    Και όπως είδατε καμία "ασφάλεια" δεν σε καλύπτει ως αερομοντελιστή-αθλητή όταν συμβεί κάτι ατυχές...
    Για αυτό προσέχετε που πετάτε και πως πετάτε,ασφαλισμένοι και μη. police

    Θα ήθελα να προσθέσω ότι το θέμα της αστικής κάλυψης είναι το ένα θέμα. Το άλλο είναι η ποινική ευθύνη για το ατύχημα.

    Ποιος θα ήθελε να χάσει την περιουσία του και να βρεθεί και στην φυλακή;

    Γι' αυτό όπως λέει και ο Αντρέας, προσέχετε που πετάτε και πως πετάτε, (αλλά εγώ θα πω : πάντα ασφαλισμένοι).
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    alex.cularis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 884


    « Απάντηση #4 στις: Κυριακή, 3 Νοέ 2019, 19:14:45 »

    kaλησπερα
     jony b  εδώ 0 αθλητης πεταγε κανονικα εχοντας παρει όλα τα μετρα ασφαλειας στο καλυτερο μερος πλαγιας στο κοσμο χωρις μοτερ  και πεταγε μπροστα του 100-150 το πολύ
    μαλλον του εφυγε στο υπηνεμο και ταξιδεψε μακρια πισω από το βουνο που ηταν και το μοιραιο μονοπατι
          προφανως θα δικαιωθεί ηταν ένα ατύχημα δεν το ηθελε ο ανθρωπος σε κανενα να μην τυχει
    Στους ανεμοστροβιλους που εκτοξεύονται αντικείμενα και υπαρχουν τραυματισμοι δεν τιμωρείται κανεις δεν μπορούμε να τα βαλουμε με το θεο
        τωρα  για  οσους  πετανε στις αλανες χωρις κανονες μην περιμενεις να σε αποζημειωσει κανεις από την μικρη πειρα που εχω
        ο κανονας είναι ποτε δεν περνω καλο αυτοκινητο στις αλανες και όταν πετουν τρελλαμενοι  κρανος


    * 1572698381-5dbd790d976a5[2].png (230.35 KB, 364x268 - εμφανίστηκε 663 φορές.)
    Καταγράφηκε
    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.300



    « Απάντηση #5 στις: Δευτέρα, 4 Νοέ 2019, 08:09:58 »

    Καλημέρα,

    Ο τίτλος του θέματος δεν ανταποκρίνεται ακριβώς στην πραγματικότητα. Το πρόβλημα το έχει εκτός των άλλων και η ίδια η δραστηριότητα στην χώρα αυτή αλλά κυριότερα το μεγαλύτερο θέμα έχει ο οργανωτής.

    Ο συγκεκριμένος αγώνας είναι ενταγμένος στο αγωνιστικό πρόγραμμα της  FAI και η συγκεκριμένη τοποθεσία είναι από τις καλύτερες που υπάρχουν στον κόσμο για F3F. Είναι η τέταρτη φορά που διοργανώνεται αγώνας στην συγκεκριμένη περιοχή και προφανώς μέχρι τώρα δεν είχε δημουργηθεί κανένα θέμα.

    Η ιδιαιτερότητα της κατηγορίας αυτής είναι ότι ενώ σε όλες τις άλλες κατηγορίες η παρουσία του ανέμου δεν βοηθά αντίετα σε αυτή όχι μόνο βοηθά αλλά είναι και απαραίτητη. Το όριο σε αυτή την κατηγορία είναι διπλάσιο από όλες τις άλλες. Δηλαδή ενώ το οριο πχ για ποιαδήποτε άλλη ανεμοπορική κατηγορία είναι 12m/s εδώ ανεβαίνει στα 25m/s. 

    Τα ανεμόπτερα αυτά είναι σχεδόν όμοια με αυτά της F3B αλλά πολύ πιο γερά γιατί είναι φτιαγμένα για να δέχονται πολύ περισσότερα φορτία. Μάλιστα όταν υπάρχει άνεμος μεγάλης έντασης πολλές φορές το έρμα φτάνει στα όρια και το μοντέλο ζυγίζει περίπου 4.5 κιλά.

    Το ατύχημα δεν συνέβει την ώρα της δοκιμασίας αλλά την ώρα της προσγείωσης. Αφού ο πιλότος κάνει τις 10 διαδρομές στην συνέχεια ανεβαίνει πάρα πολύ ψηλά και αφού πρώτα ηρεμίσει στην συνέχεια προγραμματίζει την προσγείωση σε συγκεκριμένη περιοχή που έχει οριστεί από τον οργανωτή. Η περιοχή του αγώνα αλλά και η περιοχή της προσγείωσης πρέπει να είναι σαφώς προσδιορισμένες από τον οργανωτή και κανονικά δεν επιτρέπεται η πρόσβαση σε αυτές όχι μόνο σε επισκέπτες αλλά ούτε και σε άλλους συμμετέχοντες ή οργανωτές ή κριτές. Επειδή ο οργανωτής στην συγκεκριμένη περίπτωση ήταν και είναι πολύ έμπειρος θα έλεγα ότι το είχε κάνει και αυτή την φορά.

    Το ίδιο ήταν και ο άτυχος αθλητής από την Αμερική. Ο David C...... είναι μέλος της ΕΟ των ΗΠΑ και έχει λάβει μέρος σε πολλά Παγκόσμια Πρωταθλήματα. Το ίδιο και ο βοηθός του στην συγκεκριμένη περίπτωση.

    Από τις πληροφορίες που έχω προκύπτει ότι ο αθλητής μετά από τις 10 διαδρομές ανέβηκε ψηλά ώστε να προετοιμαστεί για την προσγείωση. Σημειώνω οτι πολλές φορές η προσγείωση γίνεται αρκετά λεπτά μετά την ολοκλήρωση της προσπάθειας. Στην φάση αυτή και ενώ το μοντέλο πέταγε με χαμηλή ταχύτητα  και αρκετά χαμηλά (ήταν στην τελική) μπήκε στον ήλιο και το έχασε. Μετά οτι έγινε ήταν ανεξέλεγκτο. Η άτυχη επισκέπτης δεν είχε καμία σχέση με την εκδήλωση. Μπορεί και να μην το ήξερε καν. Ο χώρος ήταν ένα μεγάλο δημόσιο πάρκο που μαζεύει πολλούς επισκέπτες.

    Αυτή την στιγμή τόσο ο αθλητής όσο και ο οργανωτής δεν βρίσκονται υπό κράτηση. Προφανώς και ο αγώνας διακόπηκε.

    Βάλτε τον ευατό σας στην θέση του αθλητή. Ακόμα και αν δεν προκύψει πρόθεση (που είναι σίγουρο) ακόμα και αν η ποινή είναι η μικρότερη δεν είναι δύσκολο να καταλάβετε σε τι άσκημη ψυχολογική κατάσταση θα είναι μετά από αυτό το συμβάν.

    Η ασφαλιστική κάλυψη που σίγουρα υπήρχε τόσο από την πλευρά του οργανωτή όσο και από την πλευρά του αθλητή δεν είναι δυνατόν να σβήσει το γεγονός.

    Οι αρχές έχουν επικοινωνήσει ήδη με την FAI και έχουν ζητήσει συγκεκριμένες πληροφορίες.

    Ασχετο με το συγκεκριμένο θέμα αλλά δυστυχώς η νοοτροπία μας είναι τις περισσότερες φορές "δεν υπάρχει περίπτωση αυτό να συμβεί σε μένα".

    Αυτή την στιγμή οι αρχές εξετάζουν τον αθλητή, τους οργανωτές αλλά και τους υπευθύνους του πάρκου για να εξακριβώσουν τι μέτρα είχαν ληφθεί.

    Καλό είναι να μην μπλέκουμε το θέμα με πτήση σε αλάνες κλπ γιατί δεν νομίζω ότι έχει σχέση. Το ατύχημα μπορεί να συμβεί παντού και στον καθένα. Μετά τι κάνεις?
    Καταγράφηκε
    Pantelis Papageorgiou
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 346


    « Απάντηση #6 στις: Δευτέρα, 4 Νοέ 2019, 09:22:12 »

    Πολύ ωραίο το ερώτημα που θέττεις στο κλείσιμο του post σου Αντώνη.

    Εν προκειμένω, ο αθλητής και ο διοργανωτής τί θα κάνουν; Εννοώ, ποιά είναι η ενδεδειγμένη σειρά ενεργειών που πρέπει να ακολουθηθούν;

    Το ερωτημα δεν είναι μόνο ακαδημαϊκό. Έχει και πρακτικό ενδιαφέρον για τους αγωνιζομένους.
    Υποθέτω ότι η FAI έχει πλάνο αντιμετώπισης τέτοιων κρίσεων.
    Καταγράφηκε
    alex.cularis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 884


    « Απάντηση #7 στις: Δευτέρα, 4 Νοέ 2019, 09:29:00 »

    kaλημερα
       Aντωνη αν θυμαμαι καλα περσι ειχες παει σε αντιστοιχη εκδηλωση στην Γερμανια γιατι λες ότι ευθυνη φερουν οι διοργανωτες ποσα μετρα μακρια από αστικο ιστο η επισκεψιμο περιβαλον όπως αυτό του βουνου πρεπει να απεχει μια τετοια διοργανωση?
     επρεπε να ειχαν βαλει ασφαλεια που να απαγορευει την διελευση στο βουνο?
    Καταγράφηκε
    jony b
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Συνδεδεμένος Συνδεδεμένος

    Μηνύματα: 152


    « Απάντηση #8 στις: Δευτέρα, 4 Νοέ 2019, 10:30:39 »

    κύριοι  οποιος κάνει ζημία πρέπει να μάθουμε να πληρώνουμε(το τίμιο και ηθικό ) αν ήταν η κόρη σας ?
    αν είσαι ασφαλισμένος θα έχεις μια στήριξη ,αλλιώς χάνεις οτι έχεις
    δηλαδή παίρνω ενα βέλος καρπον γύρο στο κιλό το πετάω όπου γουστάρω (αλάνες)και όπιον πάρει ο χάρος ?
    ο.κ και εγώ θα βγάλω καραμπίνα !! Ντροπή
    Καταγράφηκε
    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.300



    « Απάντηση #9 στις: Δευτέρα, 4 Νοέ 2019, 11:19:07 »

    @ Παντελής.

    Προφανώς και υπάρχει διαδικασία που θα πρέπει να ακολουθηθεί για ανάλογες περιπτώσεις. Μην βλέπεις ότι στον αερομοντελισμό τα συμβάντα είναι περιορισμένα τουλάχιστον σε διεθνές επίπεδο, αλλά σε επίπεδο άλλων αεραθλημάτων τα συμβάντα είναι πολύ περισσότερα και δυστυχώς υπάρχουν και θάνατοι. Το μετά τι κάνεις δεν το αναφέρω αν βρίσκεσαι ή συμμετέχεις σε οργάνωση διεθνή αλλά αν σου συμβεί σε καθημερινό επίπεδο ακόμα και σε μοντελοδρόμιο οργανωμένο. Στην συγκεκριμένη περίπτωση αυτά που έπρεπε να γίνουν είχαν γίνει. Μην ξεχνάμε ότι έχουμε να κάνουμε με ηλεκτρονικούς μηχανισμούς και βασιζόμαστε σαυτούς. Δεν σημαίνει ότι δεν μπορούν να αστοχήσουν. Το θέμα είναι να μπορείς να αποδείξεις ότι είχες λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα και αυτό που συνέβει ήταν κάτι που σε ξεπερνούσε.

    @Βαγγέλης.
    Ναι είχα πάει. Δεν είναι η απόσταση το μέτρο που θα εξασφαλίσει την ασφάλεια από μόνο του. Είναι μία σειρά μέτρων. Αναφέρω ότι την ευθύνη (όχι μόνο στην συγκεκριμένη περίπτωση) την έχουν κυρίως οι οργανωτές γιατί αυτοί είναι που γνωρίζουν τις ιδιαιτέρότητες του κάθε χώρου και αυτοί που θα πρέπει να λάβουν μέριμνα που πρέπει να πετάξουν οι αγωνιζόμενοι και που όχι. Γιαυτό άλλωστε υπάρχουν τα local rules. Για την συγκεκριμένη περίπτωση αυτό που ανέφερα ήταν αυτό που γνωρίζω αυτή την στιγμή από τις αναφορές που έχουμε λάβει. Τώρα αν υπήρχε και θέμα απώλειας σήματος και το μοντέλο εκτός από το πρόβλημα του ήλιου που αναφέρθηκε είχε και κάποιο άλλο θέμα δεν το ξέρω. Πριν από χρόνια είχε γίνει σε airshow στην Ουγγαρία πάλι θανατηφόρο με γερμανό συμμετέχοντα. Το μοντέλο του έπεσε χιλιόμετρα μακριά και σκοτώθηκε άνθρωπος. Τελικά αποδείχτηκε ότι παρά την ύπαρξη σχετικού Notam μία στρατιωτική βάση έκανε update σε ηλεκτρονικά συστήματα και "βούλωσε" το μοντέλο. Γιαυτό λέω ότι σε τέτοιες περιπτώσεις θα πρέπει να έχεις κάνει ότι είναι ανθρωπίνως δυνατό για να αποφύγεις τα δυσάρεστα.

    Επειδή μας αφορά το γεγονός και επειδή είναι σπάνια τέτοια περιστατικά γιαυτό και υπάρχουν ανάλογες συζητήσεις σήμερα σε όλο τον κόσμο. Πόσα ατυχήματα γίνονται στον δρόμο κάθε μέρα? Πολλά περισσότερα. Προφανώς και δεν σημαίνει ότι δεν θα πρέπει να κάνουμε την ασχολία μας ασφαλέστερη.
    Καταγράφηκε
    snoopy
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 315



    « Απάντηση #10 στις: Δευτέρα, 4 Νοέ 2019, 13:50:18 »

    http://focustaiwan.tw/news/asoc/201911030004.aspx

    https://www.taiwannews.com.tw/en/news/3809731

    Καταγράφηκε
    Σελίδες: [1]     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αερομοντελλισμός στο Aeromodelling GR  |  Aeromodelling GR - γενικές συζητήσεις (Συντονιστής: ArgyrisGiannetakis)  |  Θέμα: ΑΣΧΗΜΑ ΝΕΑ ΓΙΑ ΑΘΛΗΤΗ F3F AΝΕΜΟΠΤΕΡΟΥ ΠΛΑΓΙΑΣ
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.033 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.