Ως γνωστόν τα καύσιμα που χρησιμοποιούν τα τζετ μας ειναι υδρόφιλα με αποτέλεσμα να δεσμεύουν όποια υγρασία απο το περιβάλλον.
Στο νερό αυτο δημιουργούνται μύκητες που με την σειρά τους θα βουλόσουν αντλίες ήλεκτρο βαλβίδες φίλτρα κλπ
Mε αποτέλεσμα ο κινητήρας να δυσλειτουργεί .... και έσβησε , το σπάσαμε ...και τα ρίχνουμε στον κατασκευαστή , σε παρεμβολές και δε συμμαζεύεται .
Αυτοί οι μύκητες στα διάφανα σωληνάκια φαίνονται σαν μικρές τρίχες .
Το να αδειάσουμε το σύστημα και να γεμίσουμε με καθαρό καύσιμο δε θα αλλάξει τίποτα. Έχουν ήδη μολυνθεί όλα .
Τα δοχεία που χρησιμοποιούμε , οι αντλίες και τα μοντέλα . Και θα μολυνθεί και το καινούργιο καύσιμο που θα γεμίζουμε.
Για την επιτυχή αντιμετώπιση εμπιστεύομαι εδώ και πάρα πολλά χρόνια δύο προϊόντα .
Το ενα ειναι το MRFUNNEL φίλτρο που διαχωρίζει το νερό και το δεύτερο ειναι το BioBor .
Φιλτράρουμε το καύσιμο και πετάμε το νερό , προσθέτουμε το BioBor στην αναλογία που αναγράφετε στην συσκευασία.
Για το "shock treatment" περιμένουμε 24 ώρες . Το "maintenance treatment" να επαναλαμβάνετε σε κάθε καινούργιο καύσιμο.
Cat over+out
Καλημέρα.
Ήθελα να ρωτήσω αν το φίλτρο αυτό μπορεί να χρησιμοποιηθεί και για καύσιμο στο οποίο έχει προστεθεί turbine oil ή χρησιμοποιείται πριν γίνει η ανάμιξη.
Επίσης αν στην Ελλάδα μπορούμε να βρούμε το BioBor.
Ευχαριστώ.