Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.410 μηνύματα σε 12.382 θέματα από 6.240 Μέλη / Τελευταίο μέλος: Νικ.
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τρίτη, 30 Απρ 2024, 15:08:15

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τρίτη, 30 Απρ 2024, 15:08:15

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 14:15]

    από geoli
    [Χθες στις 20:29]

    από Yiannis_S
    [Χθες στις 20:12]

    από jnkmilos
    [Χθες στις 00:26]

    [Παρασκευή, 26 Απρ 2024, 12:30:31]

    [Τετάρτη, 24 Απρ 2024, 19:34:42]

    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 23:33:41]

    από ysmario
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 18:49:06]

    από micknaf
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 14:17:30]

    από micknaf
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 14:16:39]

    από Yiannis_S
    [Πέμπτη, 18 Απρ 2024, 00:29:29]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 17 Απρ 2024, 13:52:00]

    από dominicm
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 14:57:47]

    από Yiannis_S
    [Δευτέρα, 15 Απρ 2024, 23:14:33]

    [Παρασκευή, 12 Απρ 2024, 17:02:03]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6240
    Τελευταίο: Νικ.
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304410
    Σύνολο θεμάτων: 12382
    Online σήμερα: 38
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 3
    Επισκέπτες: 28
    Συνολικά: 31
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: [1]     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Ερωτηση σχετικα με Power Box Sensor  (Αναγνώστηκε 1299 φορές)
    stefanoathens
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 106


    « στις: Πέμπτη, 18 Ιούλ 2019, 22:13:15 »

    Το Power Box Sensor εχει δυο εξοδους. Εαν βραχυκυκλωθει η μια, τι συμβαινει στην αλλη;
    Συνεχιζει να λειτουργει ή καιγεται και η δευτερη;
    Ξερει καποιος κυριος στα σιγουρα?
    Διαβασα το manual, εψαξα και στα forum αλλα δεν το βρηκα.
    Επισης το site της Power Box δεν ειδα να δεχεται ερωτησεις (σε παραπεμπει σε ενα forum)


    * 6320_01_Hauptbild.png (238.3 KB, 535x560 - εμφανίστηκε 300 φορές.)
    Καταγράφηκε
    DEPRON MANIAC
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.060


    Μην αναγκάζεις άλλους να αγαπήσουν αυτό που κάνεις


    « Απάντηση #1 στις: Πέμπτη, 18 Ιούλ 2019, 23:41:41 »

      Καλησπέρα
      Αν δεν αναφέρει κάτι σχετικά για "διπλό κύκλωμα" τότε πιθανόν είναι κοινή η συνδεσμολογία.
      Για πιο σίγουρα, με ένα πολύμετρο ρυθμισμένο για μικρές αντιστάσεις (ή buzzer αν έχει) αν το (+) με το (+) και το (-) με το (-) εμφανίζει 0 τότε έχουν κοινή συνδεσμολογία και αν βραχυκυκλώσει το ένα θα είναι σαν βραχυκυκλωμένο και το άλλο
     Χαμόγελο
    Καταγράφηκε

    Τα καύσιμα κάποτε θα τελειώσουν. Τα ηλεκτρόνια δεν τελειώνουν ποτέ

    Βρε μανία με το depron

     Ο flight controller είναι θαυμάσιο μηχάνημα αλλά δεν κάνει θαύματα
    και προπαντώς δεν έχει νοημοσύνη, γι'αυτό χρησιμοποίησε την δική σου

     Όσο πιο smart γίνεται η τεχνολογία τόσο πιο χαζός γίνεται ο άνθρωπος
    bjtamp
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 77



    « Απάντηση #2 στις: Παρασκευή, 19 Ιούλ 2019, 00:03:43 »

    Καλησπέρα! Το σύστημα δείχνει να είναι "dual mono" σχεδίαση. Δηλαδή, δύο ξεχωριστά και ανεξάρτητα κυκλώματα σε μία "κάσα". Δύο ξεχωριστές τροφοδοσίες που οδηγούν δύο ξεχωριστά κυκλώματα με δύο ξεχωριστές εξόδους. Τουλάχιστον αυτό καταλαβαίνω εγώ από τη περιγραφή του στο site της Power box systems. Λογικά σε περίπτωση βραχυκυκλώματος στο ένα, δεν επηρεάζεται το άλλο με τη προυπόθεση ότι δεν οδηγούν το ίδιο φορτίο. Γιατί αν οδηγούν το ίδιο φορτίο, βραχυκύκλωμα στην έξοδο του πρώτου σημαίνει το ίδιο και στην έξοδο του δεύτερου οπότε "domino effect". Στη περίπτωση που οδηγούν ξεχωριστά φορτία, αν αστοχήσει το ένα δεν επηρεάζει το άλλο και πάλι με τη προυπόθεση ότι δεν τροφοδοτούνται από την ίδια μπαταρία γιατί σε τέτοια περίπτωση δεν γνωρίζουμε αν βραχυκύκλωμα στην έξοδο του ενός σημαίνει βραχυκύκλωμα και στην είσοδό του οπότε bye bye μπαταρία και κατ'επέκταση bye bye και το δεύτερο regulator. Είναι βολικό όμως στην εξοικονόμηση χώρου. Στο FMS Corsair 1700mm που έχω θα ήταν εγκληματικό να άφηνα την "αστεία" λύση του BEC ενός ESC να τροφοδοτεί όλα τα κυκλώματα ενός σκάφους 5,5 κιλών με 10 servos και ηλεκτρικά retracts και sequencers. Έτσι χρησιμοποίησα 2 διαφορετικά regulatos, 2 ξεχωριστές μπαταρίες τροφοδοσίας με ένα HV opto ESC. Το μόνο ουσιαστικό πλεονέκτημα εδώ στο power box sensor είναι η μία "κάσα" λιγότερη (πέρα από τη ποιότητα της τάσης που παρέχεται από αυτό αλλά αυτό είναι άσχετο με το ερώτημα που τέθηκε).
    Καταγράφηκε
    stefanoathens
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 106


    « Απάντηση #3 στις: Παρασκευή, 19 Ιούλ 2019, 09:12:04 »

    Σας ευχαριστω για τις απαντησεις σας.
    Δοκιμασα με το πολυμετρο εαν τα + και τα - των εξοδων ειναι ενωμενα.
    Δεν το περιμενα, αλλα ειναι ενωμενα!...
    Και για να περιγραψω πιο απλα ακριβως αυτο που εκανα:
    Ακουμπησα τα 2+ και εκανε μπιπ.
    Ακουμπησα τα 2- και εκανε μπιπ.
    Φυσικα το τεστ εγινε χωρις καποια μπαταρια ενωμενη.
    Αρα αν καταλαβαινω σωστα, εαν βραχυκυκλωσει η μια εξοδος (η καθε εξοδος να οδηγει διαφορετικο φορτιο), τοτε το πιθανοτερο να βραχυκυκλωσει και η αλλή;;;
    Καταγράφηκε
    DEPRON MANIAC
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.060


    Μην αναγκάζεις άλλους να αγαπήσουν αυτό που κάνεις


    « Απάντηση #4 στις: Παρασκευή, 19 Ιούλ 2019, 11:41:28 »

      "Κοιτάζοντάς" το, βέβαια καλύτερα τώρα, στο μόνο διπλό που αναφέρεται είναι στην σταθεροποίηση (double-regulated output). Αυτό μάλλον αναφέρετε σε μια τεχνική που χρησιμοποιόταν παλιά όπου έχοντας 12ν τροφοδοσία, βάζοντας σε σειρά έναν σταθεροποιητή 7809 πριν το 7805 "μείωνε" το ζόρι στο 7805. (12ν>9ν>5ν αντί 12ν>>5ν)

      Αν και δεν έχουμε τόσο μεγάλες διαφορές σε τάση εδώ, υποθέτω, και αφού είδα και την πλακέτα του στον σύνδεσμο του άρθρου παρουσίασης (φωτό), ότι τα δύο εξαρτήματα που είναι δίπλα δίπλα είναι οι πρώτοι σταθεροποιητές (ή διακόπτες mosfet) όπου επιλέγουν ποιά μπαταρία θα "δώσει" ενέργεια και το μόνο του αυτό που κάνει την τελική σταθεροποίηση.

      Στον προβληματισμό για το βραχυκύκλωμα, αφού ξέρουμε οτι έχουν κοινή συνδεσμολογία, αν καεί κάποιο εξάρτημα στην μια έξοδο τροφοδοσίας και βραχυκυκλώσει, δεν θα καούν αυτά που είναι στην άλλη. Απλά δεν θα δουλεύουν.

      Σημ.: Σε ορισμένα εξαρτήματα (και ίσως σέρβο) που χρησιμοποιούν mosfet ισχύος σε περιπτώσεις χαμηλής τάσης, μπορεί να καούν.


    * doubreg.jpg (38.82 KB, 399x446 - εμφανίστηκε 246 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Τα καύσιμα κάποτε θα τελειώσουν. Τα ηλεκτρόνια δεν τελειώνουν ποτέ

    Βρε μανία με το depron

     Ο flight controller είναι θαυμάσιο μηχάνημα αλλά δεν κάνει θαύματα
    και προπαντώς δεν έχει νοημοσύνη, γι'αυτό χρησιμοποίησε την δική σου

     Όσο πιο smart γίνεται η τεχνολογία τόσο πιο χαζός γίνεται ο άνθρωπος
    bjtamp
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 77



    « Απάντηση #5 στις: Παρασκευή, 19 Ιούλ 2019, 21:58:06 »

    Αγαπητοί φίλοι αν έχουμε βραχυκυκλωμένο φορτίο, τότε ΤΕΛΟΣ. Δεν έχει νόημα να δίνουμε τάση είτε από 1, είτε από 10 regulators ταυτόχρονα. Η διπλοκαλωδίωση (δηλαδή διπλά καλώδια τροφοδοσίας στο δέκτη που είναι γεφυρωμένα στην άλλη τους άκρη) έχει το πλεονέκτημα τη πιο στέρεη και διπλής επάρκειας παροχής ρεύματος στο δέκτη μόνο. Είναι κάτι που χρησιμοποιώ για αρκετά χρόνια. Αλλά δύο ανεξάρτητα regulators να τροφοδοτούν το ίδιο φορτίο (με διπλοκαλωδίωση) όπως εικάζεται προηγουμένως? Δέν έχει λογική. Αν έχουν καταφέρει εδώ οι τεχνικοί της power box systems (πάλι αν έχω καταλάβει σωστά) να κανουν δυνατόν να δουλέψουν δύο ξεχωριστά regulators και να τροφοδοτούν το ίδιο φορτίο (κάτι που εγώ έχω κάνει δοκιμαστικά με δύο διόδους ισχύος στην έξοδό τους και μετά γεφύρωση των εξόδων τους), γίνεται με σκοπό στην ενδεχόμενη αστοχία του ενός να συνεχίζει να δίνει το άλλο. Αλλά τότε γιατί να χρησιμοποιώ δύο αδύναμα regulators των 4Α και όχι ένα δυνατό των 8Α? Εδώ σημαντικότερο δεν είναι η ποσότητα αλλά η ποιότητα του κυκλώματος τροφοδοσίας. Διαλέξτε αυτό που έχει την καλύτερη φήμη και δοκιμάστε το στον πάγκο πρώτα. Η βελτίωση της αξιοπιστίας  του συστήματος στην περίπτωση των δύο regulators αντί του ενός είναι για μένα ασήμαντη. Απόλυτη ασφάλεια δεν θα υπάρξει ποτέ και είναι καλύτερο να χρησιμοποιεί κανείς λιγότερα και ποιοτικότερα εξαρτήματα παρά περισσότερα και φτηνότερα (με δοδομένο το ίδιο τελικό κόστος βέβαια).

    Κάτι που επίσης δεν καταλαβαίνω είναι οι δύο μπαταρίες τροφοδοσίας. Η λογική είναι αν αστοχήσει η μία να έχουμε την άλλη? Μα γιατί να βάλουμε δύο μικρότερες (και φτηνότερες) αντί να βάλουμε μια μεγαλύτερη ή και ποιοτικότερη? Γιατί να τροφοδοτώ με δύο μπαταρίες π.χ. 1500mAh και όχι με μια των 3000mAh? Ειδικά στη περίπτωση των linear regulators η ποιοτική μπαταρία είναι απαραίτητη γιατί δουλεύουν με υψηλότερα ρεύματα τροφοδοσίας και με δύο στοιχεία (2S Li-xx).Αν κάποιο στοιχείο αστοχήσει τότε bye bye. Αυτός ήταν και ο λόγος που μετά από "τρελό" πονοκεφάλιασμα αποφάσισα τελικά να εγκαταλείψω τα linear regulators και να δουλεύω τα switching bec στα 3-4 S. Αν αστοχήσει κάποιο στοιχείο της μπαταρίας, θα εξακολουθώ να έχω τάση αρκετή για να τροφοδοτήσω το bec. Και αυτό για ηλεκτροκίνηση μόνο γιατί στη περίπτωση του καυσίμου (εγώ πετάω μόνο ηλεκτρικά) αλλάζουν κάπως τα δεδομένα. Οι κραδασμοί είναι οι χειρότεροι εχθροί των ηλεκτρονικών, ακόμα χειρότεροι και από τη ζέστη. Ένα regulator σε ένα θερμικό μοντέλο κινδυνεύει περισσότερο και απαιτεί ισχυρή θωράκιση από τους κραδασμούς. Αν εδώ οποσδήποτε πρέπει να χρησιμοποιηθεί regulator, τότε ίσως θα ήταν λίγο προτιμότερο να χρησιμοποιήσετε ένα ακριβό και ποιοτικό linear (όπως το παραπάνω το οποίο είναι πιστεύω κορυφαίο, δεν αμφισβητώ την power box systems) γιατί τα linear είναι "γερές" και απλούστερες κατασκευές με λιγότερα εξαρτήματα αλλά πολύ ακριβότερες. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι αποκλείονται τα switching becs.

    Η απόλυτη λύση είναι μία! Στη περίπτωση που ξεκινάτε από το μηδέν, εκγαταλείψτε εντελώς τα regulators-becs. Χρησιμοποιείστε HV servos και οδηγήστε τα (αν το επιτρέπει ο δέκτης) κατευθείαν με 2S Li-xx. Δεν υπάρχει ποιοτικότερη τροφοδοσία των ηλεκτρονικών στο σκάφος.
    Αυτά!
    Καταγράφηκε
    bjtamp
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 77



    « Απάντηση #6 στις: Παρασκευή, 19 Ιούλ 2019, 22:01:13 »

    ....κάποιοι ίσως με πουν γραφικό αλλά και εδώ πάλι η Hyperion ήταν μπροστά και γι'αυτό λυπάμαι που δεν κατόρθωσα να τροποποιήσω τα ακριβότερα μοντέλα μου χρησιμοποιώντας Hyperion HV servos την εποχή που ήταν απίστευτα προσιτά από πλευράς τιμής και διαθέσιμα. Sad
    Καταγράφηκε
    DEPRON MANIAC
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.060


    Μην αναγκάζεις άλλους να αγαπήσουν αυτό που κάνεις


    « Απάντηση #7 στις: Σάββατο, 20 Ιούλ 2019, 02:38:33 »

      Καλησπέρα

    Παράθεση
    Αγαπητοί φίλοι αν έχουμε βραχυκυκλωμένο φορτίο, τότε ΤΕΛΟΣ

      Συμφωνώ

    Παράθεση
    Αλλά δύο ανεξάρτητα regulators να τροφοδοτούν το ίδιο φορτίο (με διπλοκαλωδίωση) όπως εικάζεται προηγουμένως? Δέν έχει λογική

      Βασικά έχει να κάνει με την μετάφραση και ως γνωστό τα Αγγλικά δεν βοηθάνε και τόσο. Το double-regulated output μεταφράζεται σε "διπλά σταθεροποιημένη έξοδος" Αν είχε δύο κυκλώματα λογικά θα έπρεπε να λέει double-regulated outputs.
      Η λογική της μίας εξόδου με διπλή ή και παραπάνω καλωδίωση υπάρχει σε αρκετά τροφοδοτικά ακόμα και στους ίδιους του υπολογιστές!!! χαρακτηριστικά να πώ οτι η φισέτα του Η/Υ παρόλο που έχει πληθώρα καλωδίων απο τάσεις 12ν, 5ν, 3,3ν όλες τους ξεκινάνε απο κοινές νησίδες (κλικ εδώ)

    Παράθεση
    Αλλά τότε γιατί να χρησιμοποιώ δύο αδύναμα regulators των 4Α και όχι ένα δυνατό των 8Α?

      εδώ μπορούμε να πούμε και το εξής: Γιατί να μην έχουμε ένα δυνατό των 8Α και να πάρουμε δύο παροχές που να τις ορίσουμε στα 4Α, για ευνόητους λόγους, έτσι ώστε να μην περνάνε μέσω δέκτη τα 8Α;

      Για όλα τα υπόλοιπα.
      Σίγουρα υπάρχουν πολλές επιλογές και όλες έχουν τα προτερήματα και τα μειονεκτήματά τους η τελική επιλογή έχει να κάνει σε τι έχουμε διαθέσιμο και αν, λέω αν, χρειαστεί ή ευκαιρήσουμε τότε ναι αναβαθμίζουμε
     Χαμόγελο
    Καταγράφηκε

    Τα καύσιμα κάποτε θα τελειώσουν. Τα ηλεκτρόνια δεν τελειώνουν ποτέ

    Βρε μανία με το depron

     Ο flight controller είναι θαυμάσιο μηχάνημα αλλά δεν κάνει θαύματα
    και προπαντώς δεν έχει νοημοσύνη, γι'αυτό χρησιμοποίησε την δική σου

     Όσο πιο smart γίνεται η τεχνολογία τόσο πιο χαζός γίνεται ο άνθρωπος
    DEPRON MANIAC
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.060


    Μην αναγκάζεις άλλους να αγαπήσουν αυτό που κάνεις


    « Απάντηση #8 στις: Σάββατο, 20 Ιούλ 2019, 11:37:10 »

    .....Το double-regulated output μεταφράζεται σε "διπλά σταθεροποιημένη έξοδος" .....

      Διόρθωση και συγνώμη Ντροπή
      η πλήρης πρόταση είναι "double-regulated output voltages" = διπλά σταθεροποιημένες τάσεις.

      Θα σταθώ μόνο στα χαρακτηριστικά όπου αναφέρει μονή τάση 5,9ν

    Features
    double-regulated output voltages for receivers and servos
    5.9V output voltage
    Separate voltage display for each battery
    Minimum value memory alerts the user to voltage collapses
    Support for three battery types: LiPo, NiMH / NiCd, LiFePo
    Suppression of any servo feedback currents which may occur

    Technical Data
    Operating voltage   4.0V - 9.0V
    Power supply   2S LiPo, 2S LiIon, 2S LiFePo, 5S NiCd/NiMH
    Current drain Power-on state   30mA
    Current drain Standby   5µA
    Maximum load current   Peak 2x4A
    Drop-out voltage   0.3V
    Output voltage   5.9V regulated
    Dimensions   65 x 23 x 26 mm

      ενώ στο μόνο διπλό που αναφέρεται είναι στα αμπέρ "Peak 2x4A" που τα ορίζει όπως είπα παραπάνω για ευνόητους λόγους
    Καταγράφηκε

    Τα καύσιμα κάποτε θα τελειώσουν. Τα ηλεκτρόνια δεν τελειώνουν ποτέ

    Βρε μανία με το depron

     Ο flight controller είναι θαυμάσιο μηχάνημα αλλά δεν κάνει θαύματα
    και προπαντώς δεν έχει νοημοσύνη, γι'αυτό χρησιμοποίησε την δική σου

     Όσο πιο smart γίνεται η τεχνολογία τόσο πιο χαζός γίνεται ο άνθρωπος
    bjtamp
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 77



    « Απάντηση #9 στις: Σάββατο, 20 Ιούλ 2019, 15:19:39 »

    ….όπως όλοι γνωρίζουμε μια εικόνα κάνουν χίλιες λέξεις. Και δυστυχώς αυτή η εικόνα εδώ (με τη μορφή block διαγράμματος σχεδίου) δεν παρέχεται.
    Εδώ ακόμα και στα Ελληνικά μπορεί κανείς να μην καταλάβει τι του λέει ο άλλος, σκέψου και να στο λέει στα Αγγλικά κάποιος που έχει σαν μητρική γλώσσα τα Γερμανικά.

    «The PowerBox Sensor provides genuine redundancy in the power supply system, and is in no way inferior to its big brothers in terms of security, as it features two integral, completely independent regulatory and switching systems.»

    Αυτό που καταλαβαίνω μου θυμίζει μια παλαιά εποχή που κάποιοι παλιοί μοντελιστές μεγάλων και ακριβών μοντέλων (giant scale που λένε, εγώ το έχω δει στο εσωτερικό jet μοντέλου) είχαν τη τάση να χρησιμοποιούν διπλούς δέκτες (εποχή των FM δεκτών), διπλές μπαταρίες τροφοδοσίας Nicd η Nimh (μιλάμε για βάρος!) και διπλά servos για ασφάλεια. Τότε ήταν που άκουσα για πρώτη φορά τη λέξη power box systems, μια τεχνολογία εύστοχα προσανατολισμένη στο “redundancy concept” με διπλά συστήματα.
    Είναι κάτι που το βλέπω εδώ και χρόνια στη δουλειά μου, υπάρχει εδώ και δεκαετίες πριν στα πραγματικά αεροσκάφη. Οι άνθρωποι της εν λόγω εταιρίας δεν είναι τυχαίοι, γνωρίζουν αυτό το concept και αποφάσισαν να το περάσουν και στα R/C μοντέλα και το έκαναν με μεγάλη επιτυχία. Αλλά δεν μπορεί και δεν αξίζει να εφαρμοστεί παντού, πλέον με τα 2,4 Ghz, τις Lixx μπαταρίες, ακόμα και μετα νέα servos και παρελκόμενα η ασφάλεια έχει εκτιναχτεί απίστευτα. Περισσότερη σημασία έχει η ποιότητα της συναρμολόγησης του σκάφους (κολλήματα-βιδώματα) και της εγκατάστασης των εξαρτημάτων του, παρά οι περιττές διπλές «παροχές» όταν δεν προσφέρουν ουσιαστικά τίποτα παραπάνω.

    Δεν θα ήθελα να συνεχίσω τη κουβέντα στη λογική του powerbox εξαρτήματος από οποιαδήποτε εταιρία και αν προέρχεται (με κυρίαρχο την ίδια τη power box systems), είναι κάτι για άλλη συζήτηση που αφορά τη τροφοδοσία ενός σκάφους γενικότερα. Είναι άκρως απαραίτητο εκεί που χρειάζεται και μόνο εκεί. Αυτό που τελικά θα ήθελα να πω ότι ένα καλό επώνυμο bec (ή και regulator) δεν με πρόδωσε ποτέ, και εγώ όμως με τη σειρά μου δεν του ζήτησα τίποτα παράλογο και δεν του φέρθηκα ποτέ σαν να ήταν «σάκος του μπόξ!» Έχω χρησιμοποιήσει Western Robotics, Castle Creations, Hobbywing, Hyperion, ακόμα και Turnigy με επιτυχία. ¨Ήταν πάντα σημαντικότερο ένα τεστ πριν την εγκατάσταση και ένα pre-flight check παρά οτιδήποτε άλλο! Είμαι σίγουρος οτι και αυτό (το sensor) είναι από τα κορυφαία, αρκεί να κάνει για τη δουλειά που θέλεις!
    Καταγράφηκε
    Σελίδες: [1]     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Το αερομοντελιστικό εργαστήρι  |  Ηλεκτρονικά (Συντονιστές: DEPRON MANIAC, kolotoympas)  |  Θέμα: Ερωτηση σχετικα με Power Box Sensor
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.033 δευτερόλεπτα. 29 ερωτήματα.