Aeromodelling GR
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide
E-mail
303.445
μηνύματα σε
12.345
θέματα από
6.254
Μέλη
/ Τελευταίο μέλος:
LukeSkywalker
Καλώς όρισες,
Επισκέπτη
. Παρακαλούμε
συνδεθείτε
ή
εγγραφείτε
.
Κυριακή, 3 Δεκ 2023, 13:37:34
1 ώρα
1 μέρα
1 εβδομάδα
1 μήνας
Χωρίς όριο
Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:
Στο θέμα
Στον πίνακα
Σε όλο το φόρουμ
στο Google
Σύνθετη αναζήτηση
Κώστας Κωστόπουλος - Ο δημιουργός του Aeromodelling GR
Αρχική
|
Forum
|
Album
|
Βοήθεια
|
Αναζήτηση
|
Ημερολόγιο
|
Σύνδεση
|
Εγγραφή
Περιεχόμενα
Καταστήματα
Κεντρική σελίδα
Αρθρα
Links
Σύλλογοι
Γιατί αυτή η σελίδα;
Στοιχεία χρήσης
Καλώς όρισες,
Επισκέπτη
. Παρακαλούμε
συνδεθείτε
ή
εγγραφείτε
.
Κυριακή, 3 Δεκ 2023, 13:37:34
1 ώρα
1 μέρα
1 εβδομάδα
1 μήνας
Χωρίς όριο
Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Πρόσφατα θέματα
ΠΩΛΕΙΤΑΙ - ΑΕΡΟΠΛΑΝΑ - Δώστε εδώ την αγγ...
από
giamous
[
Σήμερα
στις 01:15]
Εντυπωσιακά βίντεο #6
από
Markhelis
[
Σήμερα
στις 00:52]
Καταλογος Pilot
από
hlsat
[
Χθες
στις 15:55]
FrSky TARANIS
από
Θόδωρος
[Παρασκευή, 1 Δεκ 2023, 00:45:08]
JET WORLD MASTERS 2023 ITALY RIVANAZANNO
από
ArgyrisGiannetakis
[Πέμπτη, 30 Νοέ 2023, 23:00:05]
www.Diamond-Models.gr
από
Diamond-Models Ι. Γεωγιάδης
[Τετάρτη, 29 Νοέ 2023, 19:14:18]
Futaba Radios: Questions, News, Applicat...
από
3DJunk
[Τετάρτη, 29 Νοέ 2023, 17:39:34]
Futaba 14SG
από
3DJunk
[Τετάρτη, 29 Νοέ 2023, 17:37:44]
futaba
από
3DJunk
[Τετάρτη, 29 Νοέ 2023, 17:35:56]
Προστασία Jet-Fuel απο μόλυνση
από
Elias Sopeoglou
[Τετάρτη, 29 Νοέ 2023, 08:58:57]
Avro 504 N/O Ναυτικής Αεροπορίας
από
carapis
[Κυριακή, 26 Νοέ 2023, 21:33:23]
Pixhawk σε ελικοπτερο
από
pq
[Κυριακή, 26 Νοέ 2023, 11:09:26]
ZHTEITAI - Δώστε εδώ την αγγελία σας σαν...
από
modeller2
[Παρασκευή, 24 Νοέ 2023, 10:44:53]
ΠΩΛΕΙΤΑΙ - ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ - Δώστε εδώ την α...
από
Αντώνης Σπύρου
[Δευτέρα, 20 Νοέ 2023, 23:51:53]
Κοπή foam(φελιζόλ) με θερμό νήμα
από
Yiannis_S
[Κυριακή, 19 Νοέ 2023, 21:48:06]
Google search
WWW
Aeromodelling GR
Στατιστικά
Μέλη
Σύνολο μελών: 6254
Τελευταίο:
LukeSkywalker
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 303445
Σύνολο θεμάτων: 12345
Online σήμερα: 45
Online έως τώρα: 959
(Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 38
Συνολικά: 39
NIKOS5113
Στυλ εμφάνισης
Aeromodelling GR - I
Babylon Theme
Classic YaBB SE Them
Delta TP
NetBiz TP
Omega TP
SMF Default Theme
Aeromodelling GR
|
Forum
|
Αεροπλάνα R/C - Ηλεκτρικά
|
Εκπαιδευτικά - Trainers
| Θέμα:
Αρχαριος σε flaps και aileron...
Σελίδες:
1
[
2
]
Όλοι
Κάτω
« προηγούμενο
επόμενο »
Αποστολέας
Θέμα: Αρχαριος σε flaps και aileron... (Αναγνώστηκε 3632 φορές)
Nikolas K
Aeromodeller Hero Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 830
Απ: Αρχαριος σε flaps και aileron...
«
Απάντηση #15 στις:
Δευτέρα, 30 Δεκ 2019, 17:25:28 »
Να τα κάνεις flapperons δηλαδή. Ναι υπάρχει τρόπος. Φυσικά θέλεις δύο σέρβο, ένα σε κάθε flapperon. Έπειτα, πρέπει να ρυθμιστεί η μίξη της τηλεκατεύθυνσής σου ώστε να τα κινεί ταυτόχρονα προς τα κάτω όταν θέλεις flaps και διαφορικά όταν θέλεις ailerons. Το πώς γίνεται αυτό, το λένε οι οδηγίες της τηλεκατεύθυνσής σου. Κάθε σέρβο συνδέεται υποχρεωτικά σε άλλο κανάλι (π.χ. στο 1 το δεξί σέρβο και στο 5 το αριστερό).
Επίσης, σε ποιό μοντέλο θέλεις να εφαρμόσεις flapperons; Θα πρέπει τα κινητά μέρη που θα γίνουν flapperons να εκτείνονται σε όλη την πτέρυγα ή στο εσωτερικό μέρος της. Δεν θα πρέπει να βρίσκονται μόνο στο εξωτερικό μέρος της, όπως τα κλασσικά ailerons, γιατί ως φλαπς θα δημιουργούν θετική συστροφή (washin), και θα αυξηθεί ο κίνδυνος για στολάρισμα στα ακροπτερύγια (tip stalling) στις στροφές. Τα ανωτέρω έχουν ξανααναφερθεί και από άλλους συναδέλφους σε αυτό το θέμα, οπότε κάνε έναν κόπο και διάβασέ το προσεκτικά.
Καταγράφηκε
Το να φτιάξεις ένα αεροπλάνο είναι εύκολο. Το θέμα είναι να φτιάξεις το αεροπλάνο που ΘΕΛΕΙΣ!
Δεδομένων των συνθηκών, μία μόνο σχεδίαση πληρεί τις προδιαγραφές, ανεξάρτητοι δε σχεδιαστές θα συγκλίνουν σε αυτήν την σχεδίαση μετά από εξελικτική διαδικασία.
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Master contributor
Aeromodeller Hero Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 5.923
AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"
Απ: Αρχαριος σε flaps και aileron...
«
Απάντηση #16 στις:
Δευτέρα, 30 Δεκ 2019, 18:14:35 »
Τον συνδυασμό flaps και ailerons = flaperons, τον χρησιμοποιούμε πολύ στα ανεμόπτερα και μοτοανεμόπτερα.
Συνήθως έχουμε τέσσερα πηδάλια, δύο ανεξάρτητα flaps στη μέση και δύο ανεξάρτητα ailerons στις άκρες. Μερικά νεώτερα σχέδια, έχουν και ενδιαμέσως ακόμα από ένα πηδάλιο, που έχει διπλό ρόλο και flaps και aileron.
Οι κινήσεις που θέλουμε είναι οι εξής:
Απλή μεταβολή της καμπυλότητας της αεροτομής, περίπου 2-3 χιλιοστά επάνω (για ταχύτητα) και 3-6 προς τα κάτω (για αργή θερμική πτήση). Και τα τέσσερα πηδάλια μετατοπίζονται μαζί προς την ίδια φορά, με διακόπτη τριών θέσεων.
Επίσης μεταβολή της καμπυλότητας, μόνο προς τα κάτω, με την κίνηση up elevator, και λέγεται snap flap. Όπως βλέπουμε στα δέσμια ακροβατικά.
Θέση butterfly, για την προσγείωση, τα δύο flaps όσο πιο κάτω είναι εφικτό, και τα δύο ailerons, μερικά χιλιοστά προς τα επάνω.
Κίνηση των δύο flaps σαν ailerons, μαζί με τα κανονικά ailerons.
Τα ανεμόπτερα που απογειώνονται με νήμα, έχουν επι πλέον απαιτήσεις στην προς τα κάτω καμπυλότητα των πηδαλίων, π.χ. 13 χιλ, για να ενισχύεται η τάσης του νήματος στο τράβηγμα.
Ολες οι παραπάνω περιπτώσεις ζητούν αντιστάθμισμα μερικών χιλιοστών από το elevator.
Δεν χρειάζεται να αναφερθώ στις πολλές μίξεις που είναι απαραίτητες για να γίνονται όσα περιέγραψα.
Καταγράφηκε
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Πρόεδρος Ε.Α.Α.
akis19861986
Aeromodeller
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 6
Απ: Αρχαριος σε flaps και aileron...
«
Απάντηση #17 στις:
Κυριακή, 24 Μάι 2020, 17:08:16 »
Καταγράφηκε
akissofronas
Aeromodeller
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 11
Απ: Αρχαριος σε flaps και aileron...
«
Απάντηση #18 στις:
Τρίτη, 7 Νοέ 2023, 09:22:15 »
καλησπερα σας . διαβαζοντας το θεμα αυτο αντιμετωπιζω και εγω το ιδιο προβλημα . με το που απογειωνεται το αεροπλανο πεταει 20 μετρα τραβαει αριστερα και πεφτει με τη μυτη.
ειχα αλλαξει το αριστερο σερβο του aileron γιατι ειχε κολλησει αλλα δε το κολλησα στο φτερο .το στερεωσα με μονωτικη ,καλλυμενο.
το προβλημα θεωρειται οτι ειναι στο κεντρο βαρους?
'Η πρεπει να ρυθμισω το αριστερο aileron να τριμαριστει ποιο κατω ωσθε να τραβει δεξιοτερα?
γενικα τα τριμαρισματα πως πρεινα ειναι,εχουμε καν βιντεο?
το αεροπλανο ειναι multiplex cub περιπου στο 1 μετρο φτερο.τ/κ εχω fly sky.
Καταγράφηκε
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Master contributor
Aeromodeller Hero Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 5.923
AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"
Απ: Αρχαριος σε flaps και aileron...
«
Απάντηση #19 στις:
Τρίτη, 7 Νοέ 2023, 18:22:46 »
Πριν ασχοληθούμε με τα ailerons ή κάποιο σκεύρωμα, ή το κέντρο ισορροπίας, σε παρακαλώ πες μου αν είναι με κινητήρα εσωτ. καύσης, ή ηλεκτροκίνητο, και αυτό που έχει τι μέγεθος έχει και ποιό είναι το μέγεθος της έλικας (διάμετρος και βήμα)
Επίσης διευκρίνησε όταν λες ότι πετάει 20 μέτρ και μετά στρίβει αριστερά, αυτά τα 20 πρώτα μέτρα πετάει ευθεία και οριζόντια ή η κλίση αρχίζει νωρίτερα;
Καταγράφηκε
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Πρόεδρος Ε.Α.Α.
akissofronas
Aeromodeller
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 11
Απ: Αρχαριος σε flaps και aileron...
«
Απάντηση #20 στις:
Τρίτη, 7 Νοέ 2023, 18:49:46 »
Παράθεση από: Γιάννης Κωνσταντακάτος στις Τρίτη, 7 Νοέ 2023, 18:22:46
Πριν ασχοληθούμε με τα ailerons ή κάποιο σκεύρωμα, ή το κέντρο ισορροπίας, σε παρακαλώ πες μου αν είναι με κινητήρα εσωτ. καύσης, ή ηλεκτροκίνητο, και αυτό που έχει τι μέγεθος έχει και ποιό είναι το μέγεθος της έλικας (διάμετρος και βήμα)
Επίσης διευκρίνησε όταν λες ότι πετάει 20 μέτρ και μετά στρίβει αριστερά, αυτά τα 20 πρώτα μέτρα πετάει ευθεία και οριζόντια ή η κλίση αρχίζει νωρίτερα;
κινητηρα ηλεκτρικο και η ελικα ειναι 9χ6 APC γκρι λεπτη.
απο την αρχη ειχε παρει μεντα αριστερη ελαφρυα αλλα μετα πηρε αποτομα.
Καταγράφηκε
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Master contributor
Aeromodeller Hero Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 5.923
AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"
Απ: Αρχαριος σε flaps και aileron...
«
Απάντηση #21 στις:
Τετάρτη, 8 Νοέ 2023, 11:22:38 »
Το να εκτρέπεται ένα μοντέλο προς τα αριστερά, μπορεί να οφείλεται σε δύο ακόμα αιτίες, απ’ ότι αν εκτρέπεται δεξιά.
Και οι επί πλέον αυτές αιτίες είναι η ροπή του μοτέρ και το ελικόρευμα.
Και δεν το αποκλείουμε αφού η αριστερή εκτροπή αρχίζει με ελαφρά κλίση, και μετά εκδηλώνεται σαν αριστερή βύθιση.
Και όταν η έλικα φαίνεται αρκετά μεγάλη για τέτοια διάσταση αεροπλάνου
Όταν πετούσαμε στον Μαραθώνα την δεκαετία του 80, φέρανε ένα Citabria με δυνατό κινητήρα .40, το οποίο μόλις ξεκολλούσε από τον διάδρομο, έκανε (μισό) αριστερό ρολλ και έσκαγε ανάποδα. Δεν μπορούσαν να το κρατήσουν οριζόντιο ούτε τα πηδάλια κλίσης.
Αλλά πριν οριστικοποιήσουμε την αιτία, πρέπει να εξετάσεις
Α) είναι τα δύο πηδάλια κλίσης στην ουδέτερη θέση τους ως προς την αεροτομή; Μήπως οι ντίζες έχουν τζόγο; Μήπως ο τρόπος που είναι στερεωμένο στους μεντεσέδες, αφήνει κάποιο σκαλοπάτι που δημιουργεί αυξημένη οπισθέλκουσα;
Β) είναι το πηδάλιο διεύθυνσης κεντραρισμένο ακριβώς στον άξονα του σκάφους; Είκναι το σταθερό πτερύγιο (fin) και αυτό στην ευθεία; Μήπως είναι σκευρωμένο;
Γ) μηπως υπάρχει σκεύρωμα στο φτερό ή στο οριζόντιο σταθερό ή τα δύο τμήματα του πηδάλιου ανόδου καθόδου δεν είναι στο ίδιο επίπεδο;
Δ) μήπως το αριστερό τμήμα του φτερού είναι βαρύτερο από το δεξί; Το φτερό κάθεται στην άτρακτο συμμετρικά (δεξιά-αριστερά):
Ε) Ο άξονας του μοτέρ σκοπεύει ευθεία μπροστά, ή λίγο αριστερά ή λίγο δεξιά;
Αφού γνωρίζεις ότι πρόκειται να εκτραπεί προς τα αριστερά, ξέρεις να διορθώνεις από νωρίς με τα πηδάλια κλίσης προς τα δεξιά για να κρατηθεί οριζόντιο;
Μήπως τα πηδάλια κλίσης δεν έχουν διαφορική κίνηση, ή αντίθετη διαφορική κίνηση, οπότε δίνοντας σήμα για δεξιά, εκτρέπουν αντίθετα την μύτη;
Σε ένα φτερό με αεροτομή με επίπεδη κάτω επιφάνεια, το πηδάλιο κλίσης που ανεβαίνει πρέπει να στρέφει σε διπλάσια γωνία από αυτό που κατεβαίνει.
Μήπως τα δύο πηδάλια είναι ρυθμισμένα να εκτρέπονται αντίθετα από το σήμα;
Και μία τελευταία υποψία, είναι αν το μοντέλο είναι scale, ίσως οι επιφάνειες της ουράς να είναι μικρές για σταθερή πτήση.
Δώσε μας link να δούμε το αεροπλάνο σε φωτογραφία του κατασκευαστή
Κάποτε αγόρασα από ένα Γερμανικό Hobby Shop στην έκθεση του Dortmund ένα μικρό ηλεκτροκίνητο διπλάνο, Pits Special με άτρακτο profile (σανίδα). Οταν ξαναπήγα την επόμενη χρονιά στην έκθεση του λέω: Θέλω να σου πω κάτι για το διπλάνο. Μου απαντάει: ξέρω τι θέλεις να μου πεις ότι δεν πετάει καλά. Το ξέρουμε.
Καταγράφηκε
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Πρόεδρος Ε.Α.Α.
cosmic
Aeromodeller Full Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 243
Απ: Αρχαριος σε flaps και aileron...
«
Απάντηση #22 στις:
Τετάρτη, 8 Νοέ 2023, 21:12:00 »
Παράθεση από: akissofronas στις Τρίτη, 7 Νοέ 2023, 09:22:15
καλησπερα σας . διαβαζοντας το θεμα αυτο αντιμετωπιζω και εγω το ιδιο προβλημα . με το που απογειωνεται το αεροπλανο πεταει 20 μετρα τραβαει αριστερα και πεφτει με τη μυτη.
ειχα αλλαξει το αριστερο σερβο του aileron γιατι ειχε κολλησει αλλα δε το κολλησα στο φτερο .το στερεωσα με μονωτικη ,καλλυμενο.
το προβλημα θεωρειται οτι ειναι στο κεντρο βαρους?
'Η πρεπει να ρυθμισω το αριστερο aileron να τριμαριστει ποιο κατω ωσθε να τραβει δεξιοτερα?
γενικα τα τριμαρισματα πως πρεινα ειναι,εχουμε καν βιντεο?
το αεροπλανο ειναι multiplex cub περιπου στο 1 μετρο φτερο.τ/κ εχω fly sky.
το πιθανοτερο σεναριο ειναι οτι το αεροπλανο πεταει μια χαρα, αλλα πρέπει να κολλησεις το σερβο πανω στο φτερο και μην το στηριζεις με μονωτικη! Ειλικρινα πως το σκεφτηκες να κρατησεις σερβο που δινει κινηση σε πηδαλιο με μονωτικη? σε γενικα πλαισια βρες καποιον εμπειρο να δει το αεροπλανο, πως το εχεις σεταρει και γενικα να σου πει καποια πραγματα για να μπορεσεςι να το χαρεις!
Καταγράφηκε
Dinosaurs went extinct...Better stay in your extinction!
akissofronas
Aeromodeller
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 11
Απ: Αρχαριος σε flaps και aileron...
«
Απάντηση #23 στις:
Σάββατο, 11 Νοέ 2023, 17:09:35 »
Παράθεση από: cosmic στις Τετάρτη, 8 Νοέ 2023, 21:12:00
Παράθεση από: akissofronas στις Τρίτη, 7 Νοέ 2023, 09:22:15
καλησπερα σας . διαβαζοντας το θεμα αυτο αντιμετωπιζω και εγω το ιδιο προβλημα . με το που απογειωνεται το αεροπλανο πεταει 20 μετρα τραβαει αριστερα και πεφτει με τη μυτη.
ειχα αλλαξει το αριστερο σερβο του aileron γιατι ειχε κολλησει αλλα δε το κολλησα στο φτερο .το στερεωσα με μονωτικη ,καλλυμενο.
το προβλημα θεωρειται οτι ειναι στο κεντρο βαρους?
'Η πρεπει να ρυθμισω το αριστερο aileron να τριμαριστει ποιο κατω ωσθε να τραβει δεξιοτερα?
γενικα τα τριμαρισματα πως πρεινα ειναι,εχουμε καν βιντεο?
το αεροπλανο ειναι multiplex cub περιπου στο 1 μετρο φτερο.τ/κ εχω fly sky.
το πιθανοτερο σεναριο ειναι οτι το αεροπλανο πεταει μια χαρα, αλλα πρέπει να κολλησεις το σερβο πανω στο φτερο και μην το στηριζεις με μονωτικη! Ειλικρινα πως το σκεφτηκες να κρατησεις σερβο που δινει κινηση σε πηδαλιο με μονωτικη? σε γενικα πλαισια βρες καποιον εμπειρο να δει το αεροπλανο, πως το εχεις σεταρει και γενικα να σου πει καποια πραγματα για να μπορεσεςι να το χαρεις!
το αεροπλανο ειναι φοαμ και μπαινει πολυ σφηνωτα το σερβο.ο πρηγουμενος ιδιοκτητης το ειχε κολλημενο το σερβο που χαλασε και μου βγηκε το λαδι να το αλλαξω γιαυτο δε κολλησα το νεο.
θα δουμε αυριο με καποιους πιο εμπειρους,.
Καταγράφηκε
cosmic
Aeromodeller Full Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 243
Απ: Αρχαριος σε flaps και aileron...
«
Απάντηση #24 στις:
Σάββατο, 11 Νοέ 2023, 18:30:41 »
το κολλάς με θερμοκολλα κι αν χρειαστει να βγει, το βγάζεις με οινοπνευμα
Καταγράφηκε
Dinosaurs went extinct...Better stay in your extinction!
akissofronas
Aeromodeller
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 11
Απ: Αρχαριος σε flaps και aileron...
«
Απάντηση #25 στις:
Κυριακή, 12 Νοέ 2023, 18:05:56 »
Παράθεση από: cosmic στις Σάββατο, 11 Νοέ 2023, 18:30:41
το κολλάς με θερμοκολλα κι αν χρειαστει να βγει, το βγάζεις με οινοπνευμα
α οριστε μαθαμε και κατι.ευχαριστω πολυ.
κανα simulator free μπορω να βρω πουθενα??
Καταγράφηκε
Σελίδες:
1
[
2
]
Όλοι
Πάνω
Aeromodelling GR
|
Forum
|
Αεροπλάνα R/C - Ηλεκτρικά
|
Εκπαιδευτικά - Trainers
| Θέμα:
Αρχαριος σε flaps και aileron...
« προηγούμενο
επόμενο »
Μεταπήδηση σε:
Επιλέξτε προορισμό:
-----------------------------
Αερομοντελλισμός στο Aeromodelling GR
-----------------------------
=> Aeromodelling GR - γενικές συζητήσεις
===> Test board
===> Σκουπιδοτενεκές
=> Aeromodelling GR Café International
===> Français
===> Deutche
===> Italiano
=> Aeromodelling GR, λειτουργία, βοήθεια, προτάσεις
=> Εμείς και τα μοντέλα μας
-----------------------------
Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο
-----------------------------
=> Εκπαιδευτικά - Πως θα ξεκινήσω
=> Sport - fun και γενικά
=> Μοντέλα για αγώνες
===> Ακροβατικά ακριβείας - F3A - F3A GR
===> Pylon racing - F3D - Q500
=> Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη
=> Τζετ και τουρμπίνες
=> Μηχανές - καύσιμα - έλικες
-----------------------------
Αεροπλάνα R/C - Ηλεκτρικά
-----------------------------
=> Εκπαιδευτικά - Trainers
=> Sport - Ακροβατικά - 3D
=> Slowflyers & Parkflyers - Indoor & Microlight
===> Foamies
=> Κινητήρες - Ρυθμιστές - Μπαταρίες
-----------------------------
Ανεμόπτερα R/C
-----------------------------
=> Ολα τα ανεμόπτερα R/C
===> F3B - Thermal soaring
===> F3J - Thermal duration gliders
=> Ηλεκτροκίνητα ανεμόπτερα
-----------------------------
Ελικόπτερα R/C
-----------------------------
=> Μικρά ηλεκτρικά εκπαιδευτικά ΕΠ - Το πρώτο ξεκίνημα
=> Ελικόπτερα με καύσιμο
===> F3C και κατηγορίες GR
=> Ελικόπτερα ηλεκτρικά
-----------------------------
Αερομοντέλα υπό κλίμακα (scale)
-----------------------------
=> Ελληνικά αεροπλάνα 1912-1941
===> 1912-1915
===> 1916-1918
===> 1919-1922
===> 1923-1930
===> 1931-1941
===> Πολιτικά Αεροπλάνα έως το 1941
=> Ελληνικά αεροσκάφη σε ιπτάμενα αερομοντέλα
=> Κλίμακος (scale) F4C και semi scale
-----------------------------
Αερομοντέλα Control line
-----------------------------
=> Ο κόσμος του control line
===> F2A - Speed
===> F2B - Aerobatics
===> F2C - Team racing
===> F2D - Combat
-----------------------------
Αερομοντέλα Free Flight
-----------------------------
=> Ο κόσμος του Free Flight
=> Κατασκευές Free Flight
-----------------------------
Πτήσεις - Εκδηλώσεις - Ενημέρωση
-----------------------------
=> Ανακοινώσεις
=> Σύλλογοι Αερομοντελισμού
=> Χώροι πτήσης - Μοντελοδρόμια
=> Οι Ελληνικές ιστοσελίδες αερομοντελλισμού
-----------------------------
Το αερομοντελιστικό εργαστήρι
-----------------------------
=> Υλικά, εργαλεία και τεχνικές
=> Η τηλεκατεύθυνση και τα αξεσουάρ
=> Ηλεκτρονικά
=> Βιβλία και περιοδικά - Θεωρητικά θέματα
=> Λογισμικό και εξομοιωτές πτήσεων
-----------------------------
Η αγορά αερομοντελλιστικού υλικού
-----------------------------
=> Ελληνικά καταστήματα-αντιπροσωπείες-βιοτεχνίες
=> Ο Ελληνας αερομοντελλιστής και η αγορά υλικών
=> Aeromodelling GR Παζάρι
=> Πού θα βρω τι;
-----------------------------
Διάφορα
-----------------------------
=> Drones - Multicopters - Πολλαπλών στροφείων
=> FPV
=> Πυραυλομοντελισμός
=> Αεροπλάνα από χαρτί
=> Χαρταετοί, stunt kites και διάφορα
Φόρτωση...