Aeromodelling GR
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide
E-mail
302.055
μηνύματα σε
12.310
θέματα από
6.213
Μέλη
/ Τελευταίο μέλος:
efreg
Καλώς όρισες,
Επισκέπτη
. Παρακαλούμε
συνδεθείτε
ή
εγγραφείτε
.
Παρασκευή, 2 Ιούν 2023, 08:28:39
1 ώρα
1 μέρα
1 εβδομάδα
1 μήνας
Χωρίς όριο
Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:
Στο θέμα
Στον πίνακα
Σε όλο το φόρουμ
στο Google
Σύνθετη αναζήτηση
Κώστας Κωστόπουλος - Ο δημιουργός του Aeromodelling GR
Αρχική
|
Forum
|
Album
|
Βοήθεια
|
Αναζήτηση
|
Ημερολόγιο
|
Σύνδεση
|
Εγγραφή
Περιεχόμενα
Καταστήματα
Κεντρική σελίδα
Αρθρα
Links
Σύλλογοι
Γιατί αυτή η σελίδα;
Στοιχεία χρήσης
Καλώς όρισες,
Επισκέπτη
. Παρακαλούμε
συνδεθείτε
ή
εγγραφείτε
.
Παρασκευή, 2 Ιούν 2023, 08:28:39
1 ώρα
1 μέρα
1 εβδομάδα
1 μήνας
Χωρίς όριο
Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Πρόσφατα θέματα
Εντυπωσιακά βίντεο #6
από
Markhelis
[
Σήμερα
στις 00:33]
Ζητώ πληροφορίες για κατασκευή Τηλέμαχου...
από
Δημήτρης Άρτα
[
Χθες
στις 19:50]
Crash after engine failure and too low f...
από
dominicm
[
Χθες
στις 16:52]
Μπαταρίες Πομπού
από
Yiannis_S
[
Χθες
στις 15:05]
F4C-H World Championship 2022, Jarlsbe...
από
ArgyrisGiannetakis
[Τετάρτη, 31 Μάι 2023, 16:11:07]
Scratch built indoor Short Scion
από
dominicm
[Τρίτη, 30 Μάι 2023, 14:21:49]
ΠΩΛΕΙΤΑΙ - ΑΕΡΟΠΛΑΝΑ - Δώστε εδώ την αγγ...
από
chris 1975
[Κυριακή, 28 Μάι 2023, 13:08:41]
5 big 1:5 scale F-16s flown fast and clo...
από
dominicm
[Σάββατο, 27 Μάι 2023, 12:51:06]
www.Diamond-Models.gr
από
Diamond-Models Ι. Γεωγιάδης
[Παρασκευή, 26 Μάι 2023, 16:58:43]
11 years old and his first RC warbird
από
dominicm
[Πέμπτη, 25 Μάι 2023, 16:20:55]
Scratch built indoor Vickers Vimy
από
dominicm
[Τρίτη, 23 Μάι 2023, 09:21:20]
Pilot RC YAK 54 G.Bruckman Scheme :)
από
3DJunk
[Σάββατο, 20 Μάι 2023, 23:32:41]
Giant XXL Aero L-39 Albatros turbine jet
από
dominicm
[Παρασκευή, 19 Μάι 2023, 12:54:38]
F-4E Phantom AUP Skymaster 1/7.5 scale
από
carapis
[Παρασκευή, 19 Μάι 2023, 10:54:45]
Επιλογή ηλεκτρικού αεροπλάνου.
από
terrys76
[Τετάρτη, 17 Μάι 2023, 22:24:06]
Google search
WWW
Aeromodelling GR
Στατιστικά
Μέλη
Σύνολο μελών: 6213
Τελευταίο:
efreg
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 302055
Σύνολο θεμάτων: 12310
Online σήμερα: 70
Online έως τώρα: 959
(Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 2
Επισκέπτες: 28
Συνολικά: 30
flaperon35
DSheli
Στυλ εμφάνισης
Aeromodelling GR - I
Babylon Theme
Classic YaBB SE Them
Delta TP
NetBiz TP
Omega TP
SMF Default Theme
Aeromodelling GR
|
Forum
|
Αεροπλάνα R/C - Ηλεκτρικά
|
Κινητήρες - Ρυθμιστές - Μπαταρίες
| Θέμα:
Ερώτηση για συντήρηση κινητήρων θερμικού αεροπλάνου
Σελίδες: [
1
]
2
Όλοι
Κάτω
« προηγούμενο
επόμενο »
Αποστολέας
Θέμα: Ερώτηση για συντήρηση κινητήρων θερμικού αεροπλάνου (Αναγνώστηκε 5226 φορές)
SKIES
Aeromodeller
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 15
Ερώτηση για συντήρηση κινητήρων θερμικού αεροπλάνου
«
στις:
Τετάρτη, 3 Ιαν 2018, 14:57:13 »
Καλησπέρα,
έχω μεγάλο διάστημα να πάω για πτήσεις λόγω έλλειψης χρόνου, θέλω να σας ρωτήσω για την συντήρηση του κινητήρα πέρα από το after run που υπάρχει στο εμπόριο,αν μπορώ να χρησιμοποιήσω άλλο είδος όπως ψιλό 10αράκι λαδί.
Ευχαριστώ.
Καταγράφηκε
Chris71
Aeromodeller Sr. Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 285
Απ: Ερώτηση για συντήρηση κινητήρων θερμικού αεροπλάνου
«
Απάντηση #1 στις:
Τετάρτη, 3 Ιαν 2018, 15:03:01 »
Καλησπέρα, μια χαρά κάνει κάθε ψιλό λαδάκι ραπτομηχανής που είναι και αρκετά οικονομικότερο απο το συσκευασμένο after run του εμπορίου. Με 3 ευρώ αγοράζεις 400ml λάδι Singer.
Καταγράφηκε
Always look on the bright side of life!
SKIES
Aeromodeller
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 15
Απ: Ερώτηση για συντήρηση κινητήρων θερμικού αεροπλάνου
«
Απάντηση #2 στις:
Τετάρτη, 3 Ιαν 2018, 15:33:51 »
Καλησπέρα Chris71,
σε ευχαριστώ για την άμεση ανταπόκριση.
Καλή Χρονιά να έχεις.
Καταγράφηκε
Chris71
Aeromodeller Sr. Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 285
Απ: Ερώτηση για συντήρηση κινητήρων θερμικού αεροπλάνου
«
Απάντηση #3 στις:
Τετάρτη, 3 Ιαν 2018, 15:41:45 »
Καλή χρονιά και σε σένα φίλε μου με πάντα καλές προσγειώσεις!
Καταγράφηκε
Always look on the bright side of life!
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Master contributor
Aeromodeller Hero Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 5.908
AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"
Απ: Ερώτηση για συντήρηση κινητήρων θερμικού αεροπλάνου
«
Απάντηση #4 στις:
Τετάρτη, 3 Ιαν 2018, 16:22:12 »
Θέλουμε να προστατέψουμε τα μέταλλα από την υγρασία.
Στο τελευταίο προγραμματισμένο δούλεμα της ημέρας, στεγνώνουμε τον κινητήρα εν λειτουργία, τραβώντας το σωληνάκι από το καρμπυρατέρ. Οχι στο ρελαντί, αλλά στο φουλ, για να κάψει και το ελάχιστο καύσιμο που έχει μείνει.
Μετά του ρίχνουμε το λαδάκι, και τον γυρίζουμε να πάει παντού,να καλύψει τις επιφάνειες.
Ακόμα καλύτερα τον τυλίγουμε σε νάϋλον σακούλα.
Πριν τον εκκινήσουμε ξανά, τον ξεπλένουμε καλά από το λάδι.
Καταγράφηκε
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Πρόεδρος Ε.Α.Α.
sakis art
Aeromodeller Sr. Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 346
Απ: Ερώτηση για συντήρηση κινητήρων θερμικού αεροπλάνου
«
Απάντηση #5 στις:
Παρασκευή, 17 Απρ 2020, 15:15:38 »
Παράθεση από: Γιάννης Κωνσταντακάτος στις Τετάρτη, 3 Ιαν 2018, 16:22:12
Θέλουμε να προστατέψουμε τα μέταλλα από την υγρασία.
Στο τελευταίο προγραμματισμένο δούλεμα της ημέρας, στεγνώνουμε τον κινητήρα εν λειτουργία, τραβώντας το σωληνάκι από το καρμπυρατέρ. Οχι στο ρελαντί, αλλά στο φουλ, για να κάψει και το ελάχιστο καύσιμο που έχει μείνει.
Μετά του ρίχνουμε το λαδάκι, και τον γυρίζουμε να πάει παντού,να καλύψει τις επιφάνειες.
Ακόμα καλύτερα τον τυλίγουμε σε νάϋλον σακούλα.
Πριν τον εκκινήσουμε ξανά, τον ξεπλένουμε καλά από το λάδι.
Διαβαζα γενικά στο φόρουμ και ξανανοιγω το θέμα. Με φουλ γκάζι όμως δε μένει κ.Γιαννη( με ολο το σεβασμο αν κάνω λάθος)εντελώς φτωχό έστω για λίγο και εγκυμονεί κίνδυνο στον κινητήρα;
Καταγράφηκε
ArgyrisGiannetakis
Board moderator
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 10.456
Απ: Ερώτηση για συντήρηση κινητήρων θερμικού αεροπλάνου
«
Απάντηση #6 στις:
Παρασκευή, 17 Απρ 2020, 16:08:45 »
Oντως το να το σβήσεις στο φούλ δεν εχει κανενα όφελος απο τον να σβησεις ρελαντί.Και στα δυο θα σβησει απο φτωχό καυσιμο.Με φουλ γκαζι υπαρχει πιθανότητα να πάθει !Περισσοτερες στροφες περισσοτερα ζορια στα κομβία που θα στεγνωσουν.Μην ξεχναμε οτι πρωτα περναει απο τα κομβία και κουζινετα και μετα παει στον θαλαμο.Αρα μεχρι να παει μικρή ποσοτητα στον θαλαμο τα κομβία ηδη χανουν ποσοτο φιλμ λίπανσης.
Παλια στα ducted fan καναμε και ένα τέχνασμα τερμα γκαζι για να δούμε εαν το μιγμα που ειχαμε ρυθμίσει ήταν κοντά στο σωστό αλλα και ασφαλές σημείο.Αμα ηταν πολύ φτωχή η ρυθμιση επεφταν πολύ οι στροφες , και το αντιθετο.Κλειναμε στιγμιαία το σωληνακι με το νύχι.Ωραια τεχνική αλλα πολλοι κατασκευαστές και εμπειροι του χώρου (ΒΟΒ VIOLETT) ειχαν βγαλει bulleting στα μανουαλ τους να μην το κάνουν.Προτειναν καλύτερα με στροφόμετρο να τσεκαρουν. .
Καταγράφηκε
Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.
http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Master contributor
Aeromodeller Hero Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 5.908
AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"
Απ: Ερώτηση για συντήρηση κινητήρων θερμικού αεροπλάνου
«
Απάντηση #7 στις:
Παρασκευή, 17 Απρ 2020, 16:16:41 »
Παράθεση από: sakis art στις Παρασκευή, 17 Απρ 2020, 15:15:38
Διαβαζα γενικά στο φόρουμ και ξανανοιγω το θέμα. Με φουλ γκάζι όμως δε μένει κ.Γιαννη( με ολο το σεβασμο αν κάνω λάθος)εντελώς φτωχό έστω για λίγο και εγκυμονεί κίνδυνο στον κινητήρα;
Η δική μου γνώση είναι ότι δεν προλαβαίνει να υπερθερμανθεί, ούτε καν να θερμανθεί. Ακούμπα με το χέρι σου τα μέταλλα και θα διαπιστώσεις αυτό που λέω. Το ότι χάνει την αναλογία υγρού/αέρα και σβήνει, δεν σημαίνει ότι στεγνώνει τελείως. Παραμένει λίγο λάδι για να τον προστατέψει. (δυστυχώς παραμένει και λίγη μεθανόλη/νιτρομεθάνιο). Γι' αυτό μετά βάζουμε το κατάλληλο λάδι συντήρησης.
Πόσες φορές δεν έχει σβήσει ένας κινητήρας στον αέρα από έλλειψη καύσιμου; Και ήταν και ζεστός.
Θα επαναλάβω και εδώ: Δεν υποχρεώνω κανέναν να ακολουθήσει τις οδηγίες/συμβουλές μου. Σας παραθέτω την εμπειρία μου. Κάντε αυτό που εσείς πιστεύετε ότι είναι πιο σωστό.
Καταγράφηκε
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Πρόεδρος Ε.Α.Α.
Skyline
Aeromodeller Full Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 173
Απ: Ερώτηση για συντήρηση κινητήρων θερμικού αεροπλάνου
«
Απάντηση #8 στις:
Παρασκευή, 17 Απρ 2020, 16:39:12 »
εγω προσωπικα χρησιμοποιω μετα απο προταση εμπειρου μοντελιστη λαδακι κοκκινο για αυτοματα σασμαν αυτοκινητου,το γνωστο atf red το παιρνω απο το βενζιναδικο σχεδον 5-6 ευρω το 1 λιτρο
Καταγράφηκε
Τα μυστικα ειναι για μικρους ανθρωπους!!
sakis art
Aeromodeller Sr. Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 346
Απ: Ερώτηση για συντήρηση κινητήρων θερμικού αεροπλάνου
«
Απάντηση #9 στις:
Παρασκευή, 17 Απρ 2020, 18:35:18 »
Παράθεση από: Γιάννης Κωνσταντακάτος στις Παρασκευή, 17 Απρ 2020, 16:16:41
Παράθεση από: sakis art στις Παρασκευή, 17 Απρ 2020, 15:15:38
Διαβαζα γενικά στο φόρουμ και ξανανοιγω το θέμα. Με φουλ γκάζι όμως δε μένει κ.Γιαννη( με ολο το σεβασμο αν κάνω λάθος)εντελώς φτωχό έστω για λίγο και εγκυμονεί κίνδυνο στον κινητήρα;
Η δική μου γνώση είναι ότι δεν προλαβαίνει να υπερθερμανθεί, ούτε καν να θερμανθεί. Ακούμπα με το χέρι σου τα μέταλλα και θα διαπιστώσεις αυτό που λέω. Το ότι χάνει την αναλογία υγρού/αέρα και σβήνει, δεν σημαίνει ότι στεγνώνει τελείως. Παραμένει λίγο λάδι για να τον προστατέψει. (δυστυχώς παραμένει και λίγη μεθανόλη/νιτρομεθάνιο). Γι' αυτό μετά βάζουμε το κατάλληλο λάδι συντήρησης.
Πόσες φορές δεν έχει σβήσει ένας κινητήρας στον αέρα από έλλειψη καύσιμου; Και ήταν και ζεστός.
Θα επαναλάβω και εδώ: Δεν υποχρεώνω κανέναν να ακολουθήσει τις οδηγίες/συμβουλές μου. Σας παραθέτω την εμπειρία μου. Κάντε αυτό που εσείς πιστεύετε ότι είναι πιο σωστό.
Συζητηση κάνουμε προς Θεού και εκτιμάμε τις γνώσεις σας. Θεωρούσα ότι στις φουλ στροφές και με την έλλειψη καυσίμου-λαδιου που ουσιαστικά λιπαινει, μεγαλώσει την τριβή και φθείρει στιγμιαία αν μείνει στεγνό. Δηλ αν βγάλουμε το σωληνάκι στο ρελαντί ή στο 1/3 των στροφων παραμένει καύσιμο στο καρμυρατερ;
Στο αέρα που λέτε ναι συμβαίνει αλλα εκεί είναι άθελά μας
Ήθελα να ρωτήσω και κάτι ακόμη. Αν δεν έχουμε καθαριστικό υπερήχων με ποιο τρόπο και ποια καθαριστικά είναι καλύτερα να καθαρίσουμε εσωτερικά τον κινητήρα όταν χρειαστεί;
Καταγράφηκε
ArgyrisGiannetakis
Board moderator
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 10.456
Απ: Ερώτηση για συντήρηση κινητήρων θερμικού αεροπλάνου
«
Απάντηση #10 στις:
Παρασκευή, 17 Απρ 2020, 18:47:22 »
Ο Ηλίας εδω εχει όλες τις πληροφορίες για υπέρηχους.Ειναι υπερηχητικός τυπος!
https://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=57347.0
Καταγράφηκε
Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.
http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
Demetre
Aeromodeller Full Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 231
Απ: Ερώτηση για συντήρηση κινητήρων θερμικού αεροπλάνου
«
Απάντηση #11 στις:
Παρασκευή, 17 Απρ 2020, 21:40:03 »
Any thin oil will do,like raptomixani e.t.c.
Stay away from any Automatic Transmission oil.Do NOt use Transmission oil,it contains detergent in it and it may attack your O" rings, bearing seals,piston to wrist pin spacers,e.t.c.
That's one of the reasons we can not use any type of trans.oil for our cars except the one that is recommended by the manufacturer.
P.S.If you remember your auto mechanic told you to be carful with the trans.oil because it will damage your car's paint.
Kali Anastasi / Kalo Pasxa se olous.
Καταγράφηκε
Yiannis_S
Aeromodeller Sr. Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 293
Απ: Ερώτηση για συντήρηση κινητήρων θερμικού αεροπλάνου
«
Απάντηση #12 στις:
Παρασκευή, 25 Μάρ 2022, 14:14:07 »
Παράθεση από: SKIES στις Τετάρτη, 3 Ιαν 2018, 14:57:13
Καλησπέρα,
έχω μεγάλο διάστημα να πάω για πτήσεις λόγω έλλειψης χρόνου, θέλω να σας ρωτήσω για την συντήρηση του κινητήρα πέρα από το after run που υπάρχει στο εμπόριο,αν μπορώ να χρησιμοποιήσω άλλο είδος όπως ψιλό 10αράκι λαδί.
Ευχαριστώ.
αν και παλιο θα απαντησω,
το λαδι singer δεν ειναι καταλληλο για after run oil,
το λαδι διχρονων μηχανων επσιη δεν κανει για τους μοντελιστικες μηχανες νιτρο για after run
το καλυτερο ειναι το ATF - 8-9e.λιτρο, βαζεις στο στροφαλο και το αφηνεις ολο το χειμωνα, η οσο δεν την χρησιμοποεις , εχω κρατησει μηχανη 10 χρονια με συντηρηση με ATF
Καταγράφηκε
Το μάτι δειλό αλλά το χέρι τολμηρό,
Η βελτίωση δεν τελειώνει ποτέ..
Yiannis_S
Aeromodeller Sr. Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 293
Απ: Ερώτηση για συντήρηση κινητήρων θερμικού αεροπλάνου
«
Απάντηση #13 στις:
Τρίτη, 21 Μάρ 2023, 21:02:37 »
Παράθεση από: Demetre στις Παρασκευή, 17 Απρ 2020, 21:40:03
Any thin oil will do,like raptomixani e.t.c.
Stay away from any Automatic Transmission oil.Do NOt use Transmission oil,it contains detergent in it and it may attack your O" rings, bearing seals,piston to wrist pin spacers,e.t.c.
That's one of the reasons we can not use any type of trans.oil for our cars except the one that is recommended by the manufacturer.
P.S.If you remember your auto mechanic told you to be carful with the trans.oil because it will damage your car's paint.
Kali Anastasi / Kalo Pasxa se olous.
ATF is used as after run , it has lubrication properties also
Καταγράφηκε
Το μάτι δειλό αλλά το χέρι τολμηρό,
Η βελτίωση δεν τελειώνει ποτέ..
viper1
Aeromodeller Jr. member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 39
Απ: Ερώτηση για συντήρηση κινητήρων θερμικού αεροπλάνου
«
Απάντηση #14 στις:
Παρασκευή, 31 Μάρ 2023, 22:59:39 »
Ο κινητήρας πρέπει να σβήσει κανονικά χωρίς πολλές στροφές . Το καλύτερο είναι να καθαριστεί εσωτερικα με μπλε οινόπνευμα να στεγνώσει με αέρα (αν υπάρχει κομπρεσέρ ακόμα καλύτερα )και μετά λάδι κινητήρα λεπτόρρευστο . Ότι αλλά λάδια χρησιμοποιηθούν που περιέχουν χημικές ουσίες οι οποίες μπορεί να κάψουν τα oring δεν θα το δοκίμαζα . Μιλάμε πάντα για κινητήρες που θα μείνουν καιρό εκτός λειτουργίας .
Αν και εγώ το έκανα αυτό μετά από καθέ ημέρα πτήσης
Καταγράφηκε
Σελίδες: [
1
]
2
Όλοι
Πάνω
Aeromodelling GR
|
Forum
|
Αεροπλάνα R/C - Ηλεκτρικά
|
Κινητήρες - Ρυθμιστές - Μπαταρίες
| Θέμα:
Ερώτηση για συντήρηση κινητήρων θερμικού αεροπλάνου
« προηγούμενο
επόμενο »
Μεταπήδηση σε:
Επιλέξτε προορισμό:
-----------------------------
Αερομοντελλισμός στο Aeromodelling GR
-----------------------------
=> Aeromodelling GR - γενικές συζητήσεις
===> Test board
===> Σκουπιδοτενεκές
=> Aeromodelling GR Café International
===> Français
===> Deutche
===> Italiano
=> Aeromodelling GR, λειτουργία, βοήθεια, προτάσεις
=> Εμείς και τα μοντέλα μας
-----------------------------
Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο
-----------------------------
=> Εκπαιδευτικά - Πως θα ξεκινήσω
=> Sport - fun και γενικά
=> Μοντέλα για αγώνες
===> Ακροβατικά ακριβείας - F3A - F3A GR
===> Pylon racing - F3D - Q500
=> Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη
=> Τζετ και τουρμπίνες
=> Μηχανές - καύσιμα - έλικες
-----------------------------
Αεροπλάνα R/C - Ηλεκτρικά
-----------------------------
=> Εκπαιδευτικά - Trainers
=> Sport - Ακροβατικά - 3D
=> Slowflyers & Parkflyers - Indoor & Microlight
===> Foamies
=> Κινητήρες - Ρυθμιστές - Μπαταρίες
-----------------------------
Ανεμόπτερα R/C
-----------------------------
=> Ολα τα ανεμόπτερα R/C
===> F3B - Thermal soaring
===> F3J - Thermal duration gliders
=> Ηλεκτροκίνητα ανεμόπτερα
-----------------------------
Ελικόπτερα R/C
-----------------------------
=> Μικρά ηλεκτρικά εκπαιδευτικά ΕΠ - Το πρώτο ξεκίνημα
=> Ελικόπτερα με καύσιμο
===> F3C και κατηγορίες GR
=> Ελικόπτερα ηλεκτρικά
-----------------------------
Αερομοντέλα υπό κλίμακα (scale)
-----------------------------
=> Ελληνικά αεροπλάνα 1912-1941
===> 1912-1915
===> 1916-1918
===> 1919-1922
===> 1923-1930
===> 1931-1941
===> Πολιτικά Αεροπλάνα έως το 1941
=> Ελληνικά αεροσκάφη σε ιπτάμενα αερομοντέλα
=> Κλίμακος (scale) F4C και semi scale
-----------------------------
Αερομοντέλα Control line
-----------------------------
=> Ο κόσμος του control line
===> F2A - Speed
===> F2B - Aerobatics
===> F2C - Team racing
===> F2D - Combat
-----------------------------
Αερομοντέλα Free Flight
-----------------------------
=> Ο κόσμος του Free Flight
=> Κατασκευές Free Flight
-----------------------------
Πτήσεις - Εκδηλώσεις - Ενημέρωση
-----------------------------
=> Ανακοινώσεις
=> Σύλλογοι Αερομοντελισμού
=> Χώροι πτήσης - Μοντελοδρόμια
=> Οι Ελληνικές ιστοσελίδες αερομοντελλισμού
-----------------------------
Το αερομοντελιστικό εργαστήρι
-----------------------------
=> Υλικά, εργαλεία και τεχνικές
=> Η τηλεκατεύθυνση και τα αξεσουάρ
=> Ηλεκτρονικά
=> Βιβλία και περιοδικά - Θεωρητικά θέματα
=> Λογισμικό και εξομοιωτές πτήσεων
-----------------------------
Η αγορά αερομοντελλιστικού υλικού
-----------------------------
=> Ελληνικά καταστήματα-αντιπροσωπείες-βιοτεχνίες
=> Ο Ελληνας αερομοντελλιστής και η αγορά υλικών
=> Aeromodelling GR Παζάρι
=> Πού θα βρω τι;
-----------------------------
Διάφορα
-----------------------------
=> Drones - Multicopters - Πολλαπλών στροφείων
=> FPV
=> Πυραυλομοντελισμός
=> Αεροπλάνα από χαρτί
=> Χαρταετοί, stunt kites και διάφορα
Φόρτωση...