Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
300.591 μηνύματα σε 12.246 θέματα από 6.222 Μέλη / Τελευταίο μέλος: sakis 62
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Δευτέρα, 28 Νοέ 2022, 20:32:04

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Δευτέρα, 28 Νοέ 2022, 20:32:04

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    [Σήμερα στις 19:57]

    από hlsat
    [Σήμερα στις 19:02]

    [Σήμερα στις 09:46]

    [Χθες στις 22:46]

    [Χθες στις 16:48]

    από eolos30
    [Χθες στις 10:32]

    από hpergm
    [Σάββατο, 26 Νοέ 2022, 22:38:17]

    από stefos
    [Σάββατο, 26 Νοέ 2022, 20:05:14]

    από Loukis35
    [Παρασκευή, 25 Νοέ 2022, 13:41:09]

    [Πέμπτη, 24 Νοέ 2022, 18:02:10]

    από antonisng
    [Τετάρτη, 23 Νοέ 2022, 15:02:14]

    [Κυριακή, 20 Νοέ 2022, 23:26:20]

    [Κυριακή, 20 Νοέ 2022, 23:21:00]

    από 3DJunk
    [Κυριακή, 20 Νοέ 2022, 21:56:07]

    [Παρασκευή, 18 Νοέ 2022, 17:58:36]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6222
    Τελευταίο: sakis 62
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 300591
    Σύνολο θεμάτων: 12246
    Online σήμερα: 60
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 3
    Επισκέπτες: 29
    Συνολικά: 32
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 ... 4 5 6 [7] 8     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Spartan 7W Executive 1/4 SCALE BUILD.  (Αναγνώστηκε 10237 φορές)
    Λαυρέντης
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 102



    « Απάντηση #90 στις: Κυριακή, 29 Αύγ 2021, 22:56:07 »

    επόμενες


    * 42.jpg (255.59 KB, 990x743 - εμφανίστηκε 571 φορές.)

    * 22.jpg (205.18 KB, 950x713 - εμφανίστηκε 600 φορές.)

    * 32.jpg (228.49 KB, 990x743 - εμφανίστηκε 606 φορές.)
    Καταγράφηκε
    Λαυρέντης
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 102



    « Απάντηση #91 στις: Κυριακή, 29 Αύγ 2021, 23:03:42 »

    more


    * 72.jpg (228.18 KB, 990x743 - εμφανίστηκε 616 φορές.)
    Καταγράφηκε
    ArgyrisGiannetakis
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 10.219



    WWW
    « Απάντηση #92 στις: Κυριακή, 29 Αύγ 2021, 23:33:43 »

    Φιλαράκι δεν υπάρχουν λόγια !!!Ειναι ενα αριστούργημα!!!Εκπληκτική δουλειά και μοναδική!Μας λείπεις παρα πολύ !Ελπίζω να συνατηθούμε να πετάξουμε μαζί σε σχηματισμό!
    ΑΑΑΑ ΡΡΡΡ ΙΙΙΙ ΣΣΣΣ ΤΤΤΤ ΟΟΟΟ ΥΥΥΥ ΡΡΡΡ ΓΓΓΓ ΗΗΗΗ ΜΜΜΜ ΑΑΑΑ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Εκπληξη Εκπληξη Εκπληξη Εκπληξη
    Καταγράφηκε

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    Chris71
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 285



    « Απάντηση #93 στις: Δευτέρα, 30 Αύγ 2021, 20:33:20 »

    Συγχαρητηριαααααα!!!!! Cheesy ΑΕΡΟΠΛΑΝΑΡΑ!!! Μας έφτασε η γλώσσα στις φτέρνες...Καλές πτήσεις!! Thumbs up
    Καταγράφηκε

    Always look on the bright side of life!
    kolotoympas
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.344



    WWW
    « Απάντηση #94 στις: Δευτέρα, 30 Αύγ 2021, 21:17:22 »

    Τέλειο!!!! ❤️❤️❤️
    Καταγράφηκε

    Ή Αστοχία Υλικού Ή Μ…κια Τεχνικού!
    kolotoympas Youtube
    kolotoympas Vimeo
    Dell Gatto Grande
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 608


    when you see a bird walking, don't fly.


    « Απάντηση #95 στις: Παρασκευή, 3 Σεπ 2021, 11:41:12 »

    ουΑΑΟΟΟΟΟΟ!!
    Καταγράφηκε

    Γιώργος Παπαγιάννης
    www.rcjet.gr 
    Proud Official Pilot of www.powerbox-systems.com
    ArgyrisGiannetakis
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 10.219



    WWW
    « Απάντηση #96 στις: Δευτέρα, 11 Οκτ 2021, 14:12:23 »

    Το αριστουργημα του φίλου μας Λαυρέντη εκανε τις πρωτες δοκιμές τροχοδρόμησης! Λαυρετντάκο ειναι απίστευτο! ΚΟΣΜΗΜΑ !!!  Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Thumbs up Thumbs up Thumbs up Thumbs up



    Καταγράφηκε

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    Λαυρέντης
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 102



    « Απάντηση #97 στις: Δευτέρα, 11 Οκτ 2021, 15:31:29 »

    Ευχαριστώ Αργυράκο,

    δυστυχώς δεν είναι ακόμη για πτήση. Ο Μοκι εϊναι πολύ δύσκολο να πάρει μπροστα. Συν ότι αν μου σβήσει στην απογείωση με full throttle θα κλαίω για κάνα μήνα.
    Πρέπει να κάψω μερικά ντεπόζιτα ακόμη για να δω μήπως αλλάξει.
    Φοβάμαι ότι δεν έχει αρκετή έξοδο για τον αέρα στο cowl που σημαίνει ότι θα πρέπει να το ανοίξω από κατω και να βάλω louvres.
    Χωρίς το cowl δεν έσβησε σε full throttle. Μετά από αυτό δεν πηρε μπροστά και είπαμε να τα μαζέψουμε.

    Έχω διαβάσει πολύ για το τι θέλει για να είναι πιο αξιόπιστος. Άλλοι λένε θέλει αντλία, άλλο λένε όχι. Γενικα δεν μου αρέσει να αρχίσω βάζω έξτρα. Πάντως ο airworld επιμένει ότι δεν χρειάζεται τίποτα παραπάνω.
    Το μόνο κακό είναι ότι θέλει πολλές ώρες για να καταλάβεις τι γίνεται, συν ότι για να μεταφέρω το spartan είναι ολόκληρη μετακόμηση.

    Όποιος έχει συμβουλές ή ιδέες για τον Μοκι, τα αφτιά μου είναι "ορθάνοιχτα".

    Ο επόμενος κινητήρας που θα πάρω θα είναι Zenoah. idiot2

    Φιλικά από Βέλγιο,
    Λαυρέντης
    Καταγράφηκε
    ExtraRed
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 533


    LearnFrom Everyone Follow NoOne Always Be Original


    « Απάντηση #98 στις: Δευτέρα, 11 Οκτ 2021, 21:14:25 »

    Πανέμορφο φίλε Λαυρέντη !!! Cheesy Θα την βρεις τη λύση.
    Καταγράφηκε
    ArgyrisGiannetakis
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 10.219



    WWW
    « Απάντηση #99 στις: Δευτέρα, 11 Οκτ 2021, 21:52:00 »

    Υπομονή φιλαρακι τα κοσμήματα θελουν λεπτομέρεια.Υπομονη στο στρώσιμο και καποια στιγμή θα δουλέυει οπως πρεπει!Πολλες ωρες κατω να γνωριστείτε μεχρι να εχετε εμπιστοσύνη μεταξύ σας.!Εχεις όλο το χειμώνα μπροστα σου! Θέλει executive διαδικασία το εργαλειο!
    Συγχαρητήρια και πάλι φίλε !!Ελπίζω να μαστε καλα να το θαυμάσω και απο κοντά! Thumbs up Thumbs up Thumbs up Thumbs up Thumbs up Thumbs up Thumbs up Thumbs up Thumbs up
    Καταγράφηκε

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 928



    « Απάντηση #100 στις: Τρίτη, 12 Οκτ 2021, 08:57:12 »

    Λαυρέντη καταρχάς συγχαρητήρια για το άψογο αεροπλάνο-καλλιτέχνημα! Έχεις κάνει φοβερή δουλειά - όπως πάντα.

    Για το θέμα του Moki, μπορείς να περιγράψεις το πρόβλημα με λίγο περισσότερη λεπτομέρεια;
    Τί παρατηρείς ακριβώς; Ότι στον πάγκο παίζει, off-cowl παίζει και on-cowl δεν παίζει; Τί ακριβώς κάνει και δεν παίζει;

    Ρωτάω επειδή έχω παρόμοια εμπειρία (με gas radial, αλλά όχι Moki) και οι λύσεις εξαρτώνται αρκετά από τις παραπάνω παρατηρήσεις.

    Εκτός από την περιγραφή, μπορείς να μας πείς και τα εξής:
    - Την έχεις στρώσει σε πάγκο; Αν ναι, πόσα λίτρα;
    - Έχεις instrumentation να βλέπεις θερμοκρασίες κυλίνδρων και rpm; Στον πάγκο ή και με τηλεμετρία στην Τ/Κ;
    - Εάν ναι, τί διαφορές παρατηρείς στις θερμοκρασίες και rpm μεταξύ πάγκου και στο αεροπλάνο cowl-on/cowl-off?
    - Πιάνει τις στροφές που περιμένεις με την προπέλα που χρησιμοποιείς;
    - Το μέσο ύψος του τεπόζιτου που βρίσκεται σε σχέση με το spray bar του carb?
    - Προσπαθείς να ρυθμίσεις με γεμάτο ντεπόζιτο ή μισο-άδειο;
    - Η άτρακτος έχει εισαγωγές/εξαγωγές αέρα*;

    *Ένα έκ των προβλημάτων που ανακαλύψαμε σε κάποιο μοντέλο στο οποίο o gas radial άρχιζε να ρετάρει μετά από 5 λεπτά πτήσης (ενώ στο έδαφος/cowl-on όλα τέλεια) ήταν ότι επειδή οι gas δουλεύουν σε 30-50% υψηλότερες θερμοκρασίες από τους glow αλλά και έχουν το carb πίσω (οπότε αυτό ρουφάει αέρα μέσα από το firewall, αναπνέοντας από το "plenum" της εσωτερικής ατράκτου), ο θερμός αέρας από το διαμέρισμα του cowl είτε "γλίστραγε" από την τρύπα για το carb του firewall μέσα στην άτρακτο/είτε η άτρακτος μέσα κάπως θερμαίνονταν από τη λειτουργία του κινητήρα) και το καρμπυρατέρ ρούφαγε όλο και ζεστότερο αέρα (πιο αραιός) και έτσι έβγαζε συμπεριφορά πλούσιου μίγματος (μετά από λίγο και ανέβαζε θερμοκρασίες και ρέταρε)... Η λύση ήταν άπλετος αερισμός (είσοδος ΚΑΙ έξοδος) στο εσωτερικό της ατράκτου. Problem solved!

    Βλ. και εδώ: https://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=56336.msg318706#msg318706
    Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    Λαυρέντης
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 102



    « Απάντηση #101 στις: Τρίτη, 12 Οκτ 2021, 11:28:07 »

    Καλημέρα,

    ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια.
    Εχει δουλέψει στον πάγκο λιγότερο από δυο ντεπόζιτα γιατί διάβασα ότι είναι καλύτερα να πετάξει για να μην υπερθερμανθεί. Δεν μπορώ να βρω πουθενά πως πρέπει να τον στρώσεις.
    Διαβάζω τις θερμοσκρασίες με ΙR. Ο Νο3 είναι πάντα πιο χαμηλά στους 70C. Στο ρελαντί δεν δούλευε και ο airworld μου είπε να σφίξω την χαμηλή. Είναι κάπως καλύτερα τώρα. Την Κυριακή είδαμε ότι μετά από κάποια λεπτά δουλευε σωστά.
    Δεν διάβασα μέσα στο cowl γιατι τον έβαλα μπροστά μόνο μία φορά με cowl και όταν έσβησε δεν έπαιρνε και τα μαζεψαμε.
    Το κυριότερο πρόβλημα είναι ότι παίρνει πάρα πολύ δυσκολα μπροστά.
    Προσέξαμε ότι όταν φυσαμε από το σωληνάκι υπερχείλησης τότε κάνει να πάρει αλλά και πάλι δύσκολα.
    Ανεβάζει στροφές σωστά. Αν δεις το βιντεο στο τέλος μόλις πάω να ανεβάσω full throttle σβήνει. Βέβαια αυτό συνέβη μόλις μία φορά αφου δουλεψε μόνο μία φορά με cowl.
    Ο κινητήρας έχει buffles αλλά δεν έχει αρκετή έξοδο στο cowl. Πρέπει να ανοίξω το cowl από κάτω που είναι κρίμα.
    Το ντεπόζιτο είναι ακριβώς στο κέντρο και τον ρυθμίζω με full ντεπόζιτο.
    Το έχω φτιάξει εγώ άρα είναι ακριβώς στο firewall και δεν νομίζω ότι παίρνει αέρα από την άτρακτο. To firewall έχει τρύπες και παίρνει αέρα από το cowl.
    Δυστυχώς επειδή είναι scale δεν βλέπω τρόπο να ανοίξω την ατρακτο. Είναι εντελώς κλειστή.

    Ευχαριστώ,
    Λαυρέντης
    Καταγράφηκε
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 928



    « Απάντηση #102 στις: Τετάρτη, 13 Οκτ 2021, 09:19:23 »

    OK. Με τα στοιχεία αυτά, νομίζουμε ότι ξεκαθαρίζουν πολλά πράγματα.

    Μιλάμε για έναν πολύπλοκο κινητήρα, ο οποίος είναι άστρωτος, αρρύθμιστος, χωρίς αντλία, τοποθετημένος πάνω στο μοντέλο και δοκιμασμένος cowl-on, με το καρμπυρατέρ να αναπνέει μέσα από το ζεστό διαμέρισμα του κινητήρα. Το ότι έπαιξε έτσι όπως περιγράφεις δεν πρέπει να αποτελεί ιδιαίτερη έκπληξη. Ίσα-ίσα, μάλλον καλά τα πήγε, δεδομένων των άνωθεν συνθηκών.

    Εξίσου όπως και το να παίξει σωστά δε θα είναι ιδιαίτερη πρόκληση.  angel Μόνον που ίσως θα πρέπει να γίνουν κάποιες διορθωτικές κινήσεις...

    Καταρχάς, οι 4-χρονοι gas χρειάζονται καλή λίπανση όταν πρωτο-στρώνουν. Αυτό επιτυγχάνεται κυρίως από πλούσιο μίγμα στην αρχή και ίσως από μια πρόσκαιρη ενίσχυση του λιπαντικού στο καύσιμο. Ιδιαίτερα όταν είναι πολυκύλινδροι ΚΑΙ radial, ο βαθμός δυσκολίας για σωστό στρώσιμο αυξάνεται αφού οι κύλινδροι δεν είναι balanced στη λειτουργία τους - είτε λόγω ανομοιόμορφων συμπιέσεων (ακόμα άστρωτοι) είτε λόγω ανομοιογενούς διανομής του πλούσιου μίγματος (οι κάτω τρέχουν πιο πλούσιοι και οι πάνω πιο φτωχοί) λόγω της επιρροής της βαρύτητας στη μοιρασιά του καυσίμου στις χαμηλότερες στροφές στρωσίματος.

    Εκτός από την επίτευξη των αναμενόμενων max στροφών, σωστό στρώσιμο σημαίνει ότι όλοι οι κύλινδροι αποκτούν παρόμοιες θερμοκρασίες, στο σωστό επίπεδο, με τη ρύθμιση του κινητήρα να είναι flight-ready (δηλ. να παίζει καλά και αξιόπιστα). Αυτό δε γίνεται εύκολα πάνω στο αεροπλάνο, αφού εκεί παίζει ρόλο και η εκάστοτε εγκατάσταση του κινητήρα, η οποία μπορεί να μπερδέψει τα πράγματα, μήν επιτρέποντας το σωστό "διάβασμα" της συμπεριφοράς με αποτέλεσμα να "κυνηγάς" συνεχώς μια ρύθμιση. Και για το σωστό διάβασμα σε 4χρονους πολυκύλινδρους, δε φτάνει μόνον το αυτί (ήχος) και το μάτι (καπνός), αλλά χρειάζεται θερμομέτρηση των κυλίνδρων μαζί με στροφόμετρο. Και αυτό γιατί μπορεί κάποιοι από τους κυλίνδρους να δουλεύουν σωστά και κρύβουν δυσλειτουργία άλλων κυλίνδρων.

    Μετά την παραπάνω εισαγωγή, προτείνουμε:
    - Βγάλε τον κινητήρα από το αεροπλάνο και βάλτον πάνω σε πάγκο. Ο λόγος που λένε ότι πρέπει να πετάξει ο κινητήρας γρήγορα/αμέσως είναι ότι με τις κλήσεις του αεροπλάνου στις στροφές, η έναυση των κάτω και πλάγιων κυλίνδρων είναι ευκολότερη με το αρχικό πλουσιότερο μίγμα. Οπότε, από πλευράς κινητήρα αυτό είναι σωστό. Από πλευράς συνδυασμού με νέο και scale μοντέλο (με 1,000δες ώρες εργασίας), όμως αποτελεί ένα πολύ μεγάλο ρίσκο! Δηλ. μεγαλύτερο ρίσκο να σβήσεις και να σπάσεις παρά να υπερθερμάνεις τον κινητήρα. Κάτι σαν το εμβόλιο και τις παρενέργειες Vs τα πιθανά αποτελέσματα της ανεμβολίαστης νόσησης.
    - Η υπερθέρμανση κατά το αρχικό στρώσιμο στον πάγκο μπορεί να προέρχεται κυρίως από 2 παράγοντες; την κακή κυκλοφορία του αέρα σε σχέση με την πραγματική πτήση (το αερόρευμα χτυπάει πάνω στον καθρέπτη του σταντ πίσω από τους κυλίνδρους) και την φιξαρισμένη οριζόντια τοποθέτηση του κινητήρα (οι πάνω κύλινδροι θα τρέχουν πιο φτωχοί/ζεστοί καθώς ο κινητήρας δεν αλλάζει γωνίες όπως στην πτήση να διαμοιράσει το βαρύ πλούσιο μίγμα καλύτερα γύρω γύρω). Έτσι, πάντα κάποιοι κύλινδροι θα υπολειτουργούν σε σχέση με άλλους, με αποτέλεσμα να έχεις διαφορετική συμπίεση/απόδοση/θερμοκρασία σε διαφορετικές πλευρές του κινητήρα.
    - Αυτό λύνεται με τον εξής απλό τρόπο: τοποθετείς τον radial κατακόρυφα (ο άξονας κοιτάει τον... ουρανό), ώστε να μπορεί να λειτουργήσει για αρχή με πολύ πλούσιο μίγμα και όλους του κυλίνδρους να παίρνουν παρόμοιες θερμοκρασίες (αδρανοποίηση του effect της βαρύτητας). Εδώ θέλει προσοχή, διότι δυσκολεύεται να τραβήξει καύσιμο κατακόρυφα (οπότε οι βελόνες στο max rich). Αφού παίξει έτσι μόνον για 1-2 τεπόζιτα και πάρει ομοιογενές heat-cycling σε όλους τους κυλίνδρους, τον γυρνάς κανονικά και αρχίζεις να ρυθμίζεις.

    - Εάν μπορείς, χρησιμοποίησε θερμόμετρα επαφής αντί για το IR. Αφ' ένος δεν είναι καθόλου ακριβές και αφ'ετέρου δεν μπορείς να διαβάσεις τους κυλίνδρους ταυτόχρονα να καταλάβεις τί παίζει εκείνη τη στιγμή. Εάν η Τ/Κ σου υποστηρίζει τηλεμετρία, αυτό θα σου λύσει τα χέρια με σχετικά ΟΚ κόστος. Εάν όχι, χρησιμοποιείς βολτόμετρα με thermocouple (αλλά θέλεις πολλά... worry)

    Εάν για κάποιον λόγο δε θέλεις να μπεις σε τόσο ψαγμένη διαδικασία (με την οποία όμως θα μάθεις τον κινητήρα σου), τότε εναλλακτικά θα μπορούσες να δοκιμάσεις κάτι πιο fast-track:

    - Άνοιξε τις βελόνες όσο γίνεται ώστε ο κινητήρας να παίξει σε όλο το φάσμα στροφών. Συνήθως όταν σε αφήνει ψηλά, ενώ αρπάζει καλά χαμηλά και στη μέση, έχει fuel starvation. Μη σου κάνει εντύπωση αυτό: σε μονοκύλινδρο δε θα έπαιρνε καν μπρος εάν δεν είχε αρκετό καύσιμο. Ο Radial στέλνει στους κάτω χαμηλά οπότε και παίρνει και αρπάζει. Στις ψηλές όμως δε μπορεί να μοιράσει αρκετά και σβήνει.
    - Το γεγονός ότι δεν παίρνει εύκολα θα πρέπει να σε προϊδεάσει ότι είτε είσαι πολύ φτωχός χαμηλά...
    - Όταν προσπαθήσεις να ρυθμίσεις, θα βρείς ότι η ρύθμιση στην οποία παίζει αξιόπιστα (δηλ. πρώτα με πλούσια χαμηλή βελόνα, η οποία ελέγχει το 80% του εύρους της πεταλούδας και μετά με τη μεγάλη), μάλλον ο κινητήρας δε θα αρπάζει, αλλά θα βραχνιάζει χαμηλά και μέση. Θα παίζει, αλλά όχι καλά.
    - Αυτό είναι ο λόγος που ο πωλητής σου λέει ότι δε χρειάζεται αντλία (παίζει, απλά όχι έτσι όπως θές), αλλά οι χρήστες λένε βάλε αντλία και μην το ψάχνεις.
    - Καλό λοιπόν θα ήταν να επενδύσεις σε μια αξιόπιστη αντλία (π.χ. Powerbox) και να τελειώνεις.

    Εάν αισθάνεσαι καλά με το αποτέλεσμα που θα πάρεις, τότε έχεις την επιλογή να πετάξεις και βλέπεις στον αέρα.
    Δεν έχεις αντιμετωπίσει όμως τα πιθανά προβλήματα της εγκατάστασης.

    Εκεί, θα μας επιτρέψεις να πούμε ότι τα πράγματα δεν είναι και τόσο απελπιστικά.  Έχεις το άνοιγμα του ουραίου για να αναπνέει η ουρά της ατράκτου και τα scale θυριδάκια εξαερισμού στην οροφή του cockpit (είναι functional? Αν όχι, ξανασκέψου το). Εάν ανοίξεις μικρές θυρίδες μέσα στις φωλιές των σκελών (δε χαλάνε το outline, θα κρύβονται όταν έχεις ανασύρει) θα μπορέσει να αναπνεύσει σωστά το cockpit, μέσα από το οποίο (από ότι βλέπουμε στις φωτό) τραβάει το καρμπυρατέρ μπροστά από το τεπόζιτο. Το μόνο πρόβλημα είναι ότι στην προσπάθειά σου να αναπαραγάγεις σωστά την καμπίνα, την έχεις ουσιαστικά κλείσει/απομονώσει από την ουρά και το φτερό, και αναπνέει μόνον μέσω του firewall (άρα ζεστό αέρα, κυμαινόμενης υπο-πίεσης). Άρα, θα χρειαστεί να κόψεις έξυπνα το μονοκόμματο πάτωμα (π.χ. κάτω από τα καθίσματα, για να μη φαίνεται) προκειμένου να ανοίξουν οι παραπάνω αναπνοές. Και τέλος θα πρέπει να κλείσεις όλες τις τρύπες αναπνοής του firebox να απομονώσεις τα 2 διαμερίσματα (cockpit/tank από cowl).

    Τέλος, μη σε προβληματίζει η μικρή επιφάνεια εξόδου από το cowl. Αυτό που έχει σημασία είναι η αναλογία εισόδου εξόδου που πρέπει να είναι τουλάχιστον 3 ή 4 προς 1. Εάν έχεις baffles (είναι τελείως απαραίτητα!) τότε φρόντισε η απόσταση τους από τα fin των κυλίνδρων να είναι μηδαμινή (π.χ. 0.5mm!). Αυτό θα είναι αρκετό να δημιουργεί την απαραίτητη υποπίεση κατά την πτήση και να περνά το αέρα. Η μικρή επιφάνεια απαγωγής έχει ως κυρίως αποτέλεσμα τη γρήγορη υπερθέρμανση του κινητήρα κατά τη στάση και τροχοδρόμηση (δηλ. όταν δεν υπάρχει ταχύτητα).

    Φιλικά,
    Έκτορας.
    Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    G.Skargiotis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.609



    WWW
    « Απάντηση #103 στις: Τετάρτη, 13 Οκτ 2021, 16:54:51 »

    Ευχαριστώ Αργυράκο,

    δυστυχώς δεν είναι ακόμη για πτήση. Ο Μοκι εϊναι πολύ δύσκολο να πάρει μπροστα. Συν ότι αν μου σβήσει στην απογείωση με full throttle θα κλαίω για κάνα μήνα.
    Πρέπει να κάψω μερικά ντεπόζιτα ακόμη για να δω μήπως αλλάξει.
    Φοβάμαι ότι δεν έχει αρκετή έξοδο για τον αέρα στο cowl που σημαίνει ότι θα πρέπει να το ανοίξω από κατω και να βάλω louvres.
    Χωρίς το cowl δεν έσβησε σε full throttle. Μετά από αυτό δεν πηρε μπροστά και είπαμε να τα μαζέψουμε.

    Έχω διαβάσει πολύ για το τι θέλει για να είναι πιο αξιόπιστος. Άλλοι λένε θέλει αντλία, άλλο λένε όχι. Γενικα δεν μου αρέσει να αρχίσω βάζω έξτρα. Πάντως ο airworld επιμένει ότι δεν χρειάζεται τίποτα παραπάνω.
    Το μόνο κακό είναι ότι θέλει πολλές ώρες για να καταλάβεις τι γίνεται, συν ότι για να μεταφέρω το spartan είναι ολόκληρη μετακόμηση.

    Όποιος έχει συμβουλές ή ιδέες για τον Μοκι, τα αφτιά μου είναι "ορθάνοιχτα".

    Ο επόμενος κινητήρας που θα πάρω θα είναι Zenoah. idiot2

    Φιλικά από Βέλγιο,
    Λαυρέντης

    Έχω τον ίδιο μοτέρ και θα συμβούλευα τα παρακάτω
    Γιια να στρώσιμο θέλει τουλάχιστον 10 λίτρα 

    Στρώνεις χωρίς το  λάλημα του κινητήρα με προπέλα 32χ10

    Μετά από τα δέκα λίτρα αρχίζεις να ρυθμίζεις πάντα χωρίς το   Κάλυμμα και να είναι πλούσιο το μίγμα  και στα χαμηλά  L αλλά με στην  H ψηλά ! Με την προπέλα  που θέλεις (εγώ έχω 32Χ18 ) δεν την ρυθμίζεις ποτέ στο όριο !

    Μετα βάζεις το  κάλυμμα  και εάν δεν  δουλεύει καλά είναι μόνο από θερμοκρασίες και θα πρέπει να ανοίξεις από κάτω για Ψύξη
    Γενικά είναι εύκολη μηχανή και αξιόπιστη θέλει προσοχή  στην θερμοκρασία και για αυτό δεν κάνει να την αφήνεις πολύ ώρα στο ρελαντί
    Δεν θέλει αντλία και εάν βάλεις προέκταση στης εξάτμιση θέλει μεγαλύτερη διατομή σωλήνα

    Μετά τα 20 λίτρα ξανα ρυθμίζεις λίγο τα πρώτα 10 με τις ρυθμίσεις του εργοστασίου (την έχουν βάλει μπροστά στο εργοστάσιο ) 



    Καταγράφηκε

    Γιωργος Σκαργιωτης

     Η αλήθεια πάντα λάμπει,
     Η λάσπη του επιστρέφει!

        (Κυνηγός Τroll)
    G.Skargiotis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.609



    WWW
    « Απάντηση #104 στις: Τετάρτη, 13 Οκτ 2021, 17:20:08 »

    Μπορείς να δεις εδώ την μηχανή  μου
    https://youtube.com/watch?v=svp3Cbm2vrg&feature=share
    Καταγράφηκε

    Γιωργος Σκαργιωτης

     Η αλήθεια πάντα λάμπει,
     Η λάσπη του επιστρέφει!

        (Κυνηγός Τroll)
    Σελίδες: 1 ... 4 5 6 [7] 8     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αερομοντέλα υπό κλίμακα (scale)  |  Κλίμακος (scale) F4C και semi scale (Συντονιστής: ArgyrisGiannetakis)  |  Θέμα: Spartan 7W Executive 1/4 SCALE BUILD.
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.097 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.