Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.331 μηνύματα σε 12.381 θέματα από 6.300 Μέλη / Τελευταίο μέλος: CharlesjeF
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 19 Απρ 2024, 05:27:08

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 19 Απρ 2024, 05:27:08

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 01:10]

    από Yiannis_S
    [Χθες στις 00:29]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 17 Απρ 2024, 13:52:00]

    από tsiou
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 23:05:11]

    από dominicm
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 14:57:47]

    από Yiannis_S
    [Δευτέρα, 15 Απρ 2024, 23:14:33]

    από chris 1975
    [Σάββατο, 13 Απρ 2024, 11:21:01]

    από tasospap
    [Σάββατο, 13 Απρ 2024, 09:47:39]

    [Παρασκευή, 12 Απρ 2024, 17:02:03]

    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 20:51:06]

    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 12:49:07]

    από hpergm
    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 08:22:03]

    από Yiannis_S
    [Τρίτη, 9 Απρ 2024, 00:01:58]

    από jjkor
    [Δευτέρα, 8 Απρ 2024, 00:59:23]

    [Πέμπτη, 4 Απρ 2024, 22:49:28]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6300
    Τελευταίο: CharlesjeF
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304331
    Σύνολο θεμάτων: 12381
    Online σήμερα: 48
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 0
    Επισκέπτες: 60
    Συνολικά: 60
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: [1]     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Προτασεις τροποποιησης κανονισμου F5J-GR 2018-19  (Αναγνώστηκε 2057 φορές)
    GRELE
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 896



    « στις: Τρίτη, 31 Οκτ 2017, 11:58:35 »

    Αγαπητοι φιλοι
    Ο καιρος για την υποβολη προτασεων τροποποιησης κανονισμων εφτασε .
    Μετα απο συζητηση το ΔΣ της ΕΑΘ θα προτεινει δυο τροποποιησεις για τον αγωνα F5J-GR που ειναι οι παρακατω..

    1) Καταγραφη του "υψους κοψιματος"(starting height η startheight) ακομη και σε αυτους που προσγειωθηκαν πριν το δεκαλεπτο δηλαδη σε ολους.  
    Αυτο για να εξαλειφθει η περιπτωση οπου καποιος ξεπερνα τα 230μετρα αλλα δεν γινεται αντιληπτο ετσι ωστε να ποινολογηθει επειδη προσγειωνεται πριν την ληξη του 10λεπτου.

    2)Η απορριψη μονον ενος (του χειροτερου) γυρου να γινεται εφ οσον εχουν ολοκληρωθει τουλαχιστον πεντε γυροι .Αυτο να ισχυει και στον Πανελληνιο.
    Δηλαδη στους τεσσερεις δεν απορριπτεται κανεις στους πεντε και πανω(οσοι επιπλεον καινα γινουν) ενας.Ετσι συμβαδιζουμε και με την FAI

    Επισης συζητηθηκε και ο τροπος παραγωγης των σειρων (group) ανα γυρο.
    Αυτο μπορει να γινει με την καταλληλη υποδομη διαθεσιμη το πρωι του αγωνα ετσι ωστε να δημιουργουνται σειρες μονον απο τους παροντες αθλητες.
    Εδω ειναι που θα χρειασθει ο εξαιρετικος προγραμματιστης Αντωνης Παπαδοπουλος να τα καταφερει και παλι εξελισσοντας το ηδη υπαρχον επιτυχημενο προγραμμα(δικο του δημιουργημα και αυτο που ανιδιοτελως εφτιαξε και προσεφερε σε μας)
    Επισης θα χρειασθει να υπαρχει και ενας εκτυπωτης επι τοπου για να τυπωνονται οι σειρες).Το τεχνικο μερος (hardware) ειναι βεβαιως πιο ευκολο απο το κομματι του λογισμικου (software) αλλα εκει ειμαστε σιγουροι οτι ο "μαιτρ" του ειδους θα κανει το θαυμα του και παλι !!

    Φιλικα
    Βασιλης Παπαδοπουλος  
    « Τελευταία τροποποίηση: Τρίτη, 31 Οκτ 2017, 15:33:48 από GRELE » Καταγράφηκε

    ......electrics are here to stay......
    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.387



    « Απάντηση #1 στις: Τρίτη, 31 Οκτ 2017, 14:06:40 »

    Τέτοιους φίλους να έχεις.......
    Καταγράφηκε
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #2 στις: Τρίτη, 31 Οκτ 2017, 14:30:23 »

    Κατάλαβα καλά;;

    Προκηρύσσονται θέσεις εργασίας;

    Αν ναι, δέχεστε και άλλους που δεν τους λένε "Παπαδόπουλους";
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    GRELE
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 896



    « Απάντηση #3 στις: Τρίτη, 31 Οκτ 2017, 15:42:09 »

    Μα αφου εισαι ηδη μεσα στην ομαδα εργασιας απο την αρχη του εγχειρηματος και μαλιστα αμισθι !
    Με την ευκαιρια ομως να βαλω και το θεμα της εναρξης του χρονου ισχυος μιας τετοιας τροποποιησης.
    Πιστευετε οτι μπορει να ισχυσει (εαν εγκριθει) απο του χρονου δηλαδη και για το 2018 ?
    Βασιλης
    Καταγράφηκε

    ......electrics are here to stay......
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #4 στις: Τρίτη, 31 Οκτ 2017, 17:10:34 »


    Με την ευκαιρια ομως να βαλω και το θεμα της εναρξης του χρονου ισχυος μιας τετοιας τροποποιησης.
    Πιστευετε οτι μπορει να ισχυσει (εαν εγκριθει) απο του χρονου δηλαδη και για το 2018 ?


    Αφού δεν αλλάζει την σύνθεση του εξοπλισμού, πιστεύω ότι ναι, μπορεί να ισχύσει από το 2018
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #5 στις: Δευτέρα, 13 Νοέ 2017, 13:33:46 »

    Εν όψει της ετήσιας υποβολής προτάσεων για τροποποιήσεις κανονισμών, που θα ισχύσουν από το έτος 2018, επιθυμούμε να ρωτήσουμε την γνώμη των συναδέλφων, για την εξής πρόταση:

    κατηγορία F5J-GR
    Παράγραφος 12.12.3 … Εφ’ όσον υπάρχουν ισοβαθμούντες για τις τρεις πρώτες θέσεις, αυτοί διαγωνίζονται μεταξύ τους σε έως και δύο (2) επιπλέον πτήσεις κατάταξης με χρόνο εργασίας τα 15  10 λεπτά. Η δεύτερη πτήση ……(το κείμενο που ακολουθεί δεν αφορά το ερώτημα).

    Δηλαδή προτείνεται ο χρόνος εργασίας των πτήσεων fly-off, να μειωθεί από 15 λεπτά, σε 10 λεπτά.

    Την πρότασή μας την υποστηρίζουμε με τους εξής λόγους:

    Πρώτος λόγος:
    Τα περισσότερα από τα σημερινά μοντέλα δεν φέρουν μπαταρία ικανή να καλύψει πτήση μεγαλύτερη των 10 λεπτών (με την σχετική ασφάλεια). Δεν υπάρχει λόγος να προκαλέσουμε την ανάγκη αλλαγής στις προδιαγραφές του μοντέλου που έχει ήδη πετάξει ένα ολόκληρο αγώνα, μόνο για χωρέσει μεγαλύτερη μπαταρία και να καλύψει 5 λεπτά παραπάνω στα fly-off.

    Σημειωτέον ότι πολλά νέα σχέδια δεν χωράνε την μεγάλη μπαταρία, οπότε τότε αναγκαστικά θα χρειαστεί άλλο διαφορετικό μοντέλο.

    Δεύτερος λόγος:
    Εως πέρυσι, δεν είχαμε εφαρμόσει το start height, και βασιζόμαστε στον μεγαλύτερο χρόνο για να γίνει συναγωνισμός και διαχωρισμός.

    Με το start height που ήδη έχει εγκριθεί από το 2018, τα 10 λεπτά είναι υπεραρκετά για να έχουμε επίσης και καλό συναγωνισμό και καθαρό αποτέλεσμα.

    Ας μη ξεχνάμε ότι πρόκειται για αγώνα –GR με στόχο να είναι προσιτός στο ευρύτερο κοινό.

    Παρακαλούμε πείτε μας εγκαίρως τη γνώμη σας (έως το μεσημέρι της Τετάρτης 15/11).
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    GRELE
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 896



    « Απάντηση #6 στις: Δευτέρα, 13 Νοέ 2017, 14:15:26 »

    Αγαπητοι φιλοι
    Η γνωμη μου ειναι οτι καθως ο δικος μας αγωνας ειναι ενα "προσαρμοσμενο υποσυνολο" του F5J FAI πρεπει να εχουμε παρομοιες δοκιμασιες δηλαδη 15 λεπτα στον flyoff .
    Πιστευω οτι ,αφου τα μοντελα ειναι τα ιδια και στους δυο αγωνες, οπως ακριβως  προετοιμαζεται καποιος (επιλεγοντας καταλληλο setup) για τον ενα αγωνα μπορει μια χαρα να το κανει και στον αλλο.
    Μου ειναι λιγο δυσκολο να πιστεψω οτι καποιοι πετουν για το 10λεπτο με μπαταρια που δεν διαθετει επαρκες αποθεμα χωρητικοτητας για αλλα 5 λεπτα πτησης οπου θα καταναλωθουν περιπου 50-60mAh επιπλεον.
    Επιπροσθετως ο χρονος των 15 λεπτων δημιουργει την αναγκη διαφορετικης στρατηγικης που κανει τον flyoff πιο ενδιαφεροντα.
    Φιλικα
    Βασιλης Παπαδοπουλος
    Καταγράφηκε

    ......electrics are here to stay......
    GASTON
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.300



    « Απάντηση #7 στις: Δευτέρα, 13 Νοέ 2017, 15:32:01 »

    Μπορούν να πετάνε FAI με 450 mA μπαταρία και εμείς δεν μπορούμε. Huh
    Το ευρύτερο κοινό αν έχει φτάσει στα fly off θα πρέπει να αντέξει και το 15 λεπτό. worry
    Ταπεινή μου γνώμη.
    Καταγράφηκε

    Κώστας Σπυριάδης
    ΕΑΘ Ενωση Αερομοντελιστων Θεσσαλονικης
    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.387



    « Απάντηση #8 στις: Δευτέρα, 13 Νοέ 2017, 15:49:10 »

    Δεν κρίνω την πρόταση ούτε τις απαντήσεις. Μία σκέψη κάνω.

    Αν κάποιος θέλει να είναι ανταγωνιστικός με τον καινούργιο κανονισμό θα πρέπει προφανώς να κόψει πολύ νωριτερα από τον χρόνο των 30 δευτερολέπτων. Αν δεν το κάνει θα πάει σε τέτοιο ύψος που εκ των πραγμάτων θα τον φέρει σε πολύ μειονεκτική θέση λογικά. Ετσι για να είναι ανταγωνιστικός θα καταναλώσει λιγότερη ενέργεια από αυτή που καταναλώνει σήμερα. Κάνω λαθος?

    Καταγράφηκε
    GRELE
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 896



    « Απάντηση #9 στις: Δευτέρα, 13 Νοέ 2017, 17:01:59 »

    Αγαπητε Αντωνη δεν κανεις λαθος !
    Συνεχισε λοιπον την σκεψη σου.....
    Καταγράφηκε

    ......electrics are here to stay......
    _ΤΑΣΟΣ_
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.936


    Xplooer or Explorer, here’s the question !


    « Απάντηση #10 στις: Δευτέρα, 13 Νοέ 2017, 23:02:49 »

    Εγω με 1000mAh μπαταρια και φθάνοντας στον κόφτη (30δλτ η 200+ μετρα) και βγάζοντας 10λεπτο καταναλώνω κατά μ.ο. 350mAh
    Στα υπόψιν οτι το ανεμόπτερο μου είναι 4μερο και 2+ κιλά που σημαίνει μεγαλύτερη κατανάλωση.

    Βέβαιa η αιτιολόγηση του θείου δεν στέκει αλλά τα 10' λεπτα ειναι αρκετά με το Start Height για να μην κουραζόμαστε και οι γηραιότεροι Χαμόγελο
    Καταγράφηκε

    Ένα γραμμάριο δράσης αξίζει ένα τόνο θεωρίας.
    GRE-F-0611
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #11 στις: Τετάρτη, 15 Νοέ 2017, 15:57:36 »

    Βέβαιa η αιτιολόγηση του θείου δεν στέκει αλλά τα 10' λεπτα ειναι αρκετά με το Start Height για να μην κουραζόμαστε και οι γηραιότεροι Χαμόγελο
    Μου αρκεί να ξέρω ότι υπάρχουν και άλλοι γέροι σαν και εμένα.

    Η πρόταση κατετέθη όπως είναι εδώ, μαζί με το σύνολο των προτάσεων. Θα αποφασισουν τα σωματεία στην ετήσια συνεδρίασή τους.

    Ευχαριστώ όλους.

    Τόπο στους γέρους. Αυτοί είναι η ελπίδα μας. Αυτοί είναι το μέλλον.
    « Τελευταία τροποποίηση: Τετάρτη, 15 Νοέ 2017, 17:32:48 από Γιάννης Κωνσταντακάτος » Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Markhelis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 6.208


    Προσέχουμε για να έχουμε!!!


    « Απάντηση #12 στις: Τετάρτη, 15 Νοέ 2017, 18:06:42 »

    Τόπο στους γέρους. Αυτοί είναι η ελπίδα μας. Αυτοί είναι το μέλλον.

    Και αυτοί που έχουν το χρήμα (συντάξεις)!! Thumbs up
    Καταγράφηκε
    Σελίδες: [1]     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ανεμόπτερα R/C  |  Ηλεκτροκίνητα ανεμόπτερα (Συντονιστής: _ΤΑΣΟΣ_)  |  Θέμα: Προτασεις τροποποιησης κανονισμου F5J-GR 2018-19
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.056 δευτερόλεπτα. 29 ερωτήματα.