Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
290.102 μηνύματα σε 11.838 θέματα από 6.132 Μέλη / Τελευταίο μέλος: realeshop
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Κυριακή, 25 Οκτ 2020, 22:12:24

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Κυριακή, 25 Οκτ 2020, 22:12:24

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από aru
    [Σήμερα στις 21:14]

    από Nikolas K
    [Σήμερα στις 20:57]

    [Σήμερα στις 20:33]

    από Markhelis
    [Σήμερα στις 15:16]

    από Chris71
    [Χθες στις 22:39]

    από Greekjets
    [Χθες στις 16:35]

    από KKKKKK
    [Χθες στις 13:04]

    από salasgr
    [Χθες στις 11:37]

    [Χθες στις 08:47]

    [Χθες στις 08:40]

    [Πέμπτη, 22 Οκτ 2020, 22:07:23]

    από Yiannis_S
    [Πέμπτη, 22 Οκτ 2020, 20:56:19]

    [Τετάρτη, 21 Οκτ 2020, 18:31:11]

    [Τετάρτη, 21 Οκτ 2020, 00:31:25]

    [Τρίτη, 20 Οκτ 2020, 19:48:18]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6132
    Τελευταίο: realeshop
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 290102
    Σύνολο θεμάτων: 11838
    Online σήμερα: 63
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 8
    Επισκέπτες: 54
    Συνολικά: 62
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 2 [3]  Όλοι     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: To F3P (Ακροβατικά Κλειστού Χώρου) στην Ελλάδα !  (Αναγνώστηκε 3977 φορές)
    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.314



    « Απάντηση #30 στις: Τετάρτη, 4 Οκτ 2017, 08:00:15 »

    και μερικές ακόμα φωτογραφίες για αυτά που περιγράφεις Χρήστο


    * AGP_2610.jpg (95.59 KB, 827x552 - εμφανίστηκε 326 φορές.)
    Καταγράφηκε
    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.314



    « Απάντηση #31 στις: Τετάρτη, 4 Οκτ 2017, 08:00:56 »

    ..


    * AGP_2611.jpg (99.18 KB, 827x623 - εμφανίστηκε 333 φορές.)
    Καταγράφηκε
    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.314



    « Απάντηση #32 στις: Τετάρτη, 4 Οκτ 2017, 08:01:36 »

    ..


    * AGP_2613.jpg (78.89 KB, 827x552 - εμφανίστηκε 347 φορές.)
    Καταγράφηκε
    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.314



    « Απάντηση #33 στις: Τετάρτη, 4 Οκτ 2017, 08:02:16 »

    ..


    * AGP_2608.jpg (100.97 KB, 827x552 - εμφανίστηκε 348 φορές.)
    Καταγράφηκε
    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.314



    « Απάντηση #34 στις: Τετάρτη, 4 Οκτ 2017, 08:02:47 »

    ..


    * AGP_2604.jpg (88.27 KB, 827x552 - εμφανίστηκε 321 φορές.)
    Καταγράφηκε
    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.314



    « Απάντηση #35 στις: Τετάρτη, 4 Οκτ 2017, 08:03:52 »

    κσι ο Gernot ξεκινώντας το τραίνο


    * AGP_2571.jpg (95.86 KB, 827x510 - εμφανίστηκε 330 φορές.)
    Καταγράφηκε
    ArgyrisGiannetakis
    Board moderator
    *****
    Συνδεδεμένος Συνδεδεμένος

    Μηνύματα: 8.747



    WWW
    « Απάντηση #36 στις: Τετάρτη, 4 Οκτ 2017, 10:31:16 »

    Τώρα , από θέμα υλικών , στην Ελλάδα εγώ δεν έχω βρει ότι ακριβώς χρειάζεται. Δηλαδή carbon βέργες σε νούμερα 0.3 - 0.5 - 0.8 mm δεν υπάρχουν απ ' όσο ξέρω . 1mm και αυτό με το ζόρι κάποιες φορές !
    Επίσης kevlar κλωστή  που χρησιμοποιείται για δεσίματα των carbon και ενίσχυση στη Πάτρα τουλάχιστον δεν βρήκα . Mylar πρέπει να έχει κάποιο κατάστημα στην Αθήνα αλλά ακόμα δεν έχω μπει στην διαδικασία να αγοράσω ώστε να δω ότι όντως είναι αυτό που χρειάζεται ! Ευτυχώς depron και μπάλσα υπάρχει !  laugh laugh
    Επίσης ταινία Blenderm για τα πηδάλια όπου είναι πραγματικά πανάλαφρη δεν μπόρεσα να βρω !
    Οπότε , καταλαβαίνεται πως απλά υλικά έστω για τη κατασκευή πρέπει να έρθουν απέξω ή να προσαρμοστεί ο καθένας με ότι βρει και να φτιάξει το καλύτερο αποτέλεσμα που μπορεί ! Σίγουρα όμως το κάθε γραμμάριο παίζει τεράστια σημασία !  Wink

    Χρηστο μου μην αγχωνεσαι υπαρχουν τα υλικά και μαλιστα μπορεις να τα φτιαξεις και εσυ μονος σου!Σου στελνω ενα βιντεακι με ενα παραδειγμα το πως μπορεις να φτιαξεις ενα οποιοδηποτε σχημα απο καρμπον βεβαια σε ακόμα ποιο μικρη κλίμακα που θες εσυ !Αυτος τα βαζει σε θερμοσυστελόμενα .αλλα μπορεις να τα τεντοσεις και να στεγνωσεις και χωρις  θερμοσυστελόμενα και να φτιαξεις οτι διαμετρο θες !Ινες καρμπον ειναι και μπορεις να βρεις ανετα σε κουλούρα.Πουλάνε !Κεβλαρ κλωστη επισης υπαρχει και αν θελεις μπορεις και να μαδισεις κανονικό υφασμα ξηλώνοντας το τριχα τριχα !Απο οτι βλεπω στα πολύ HI....το ντεπρον και η μπαλσα ειναι ανυπαρκτα υλικά.!

    Καταγράφηκε

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.314



    « Απάντηση #37 στις: Τετάρτη, 4 Οκτ 2017, 12:09:41 »

    Αργύρη σωστα τα λες, αλλά......

    Η μη χρήση του depron αλλά mylar, ήταν απαραίτητη τουλάχιστον στους κορυφαίους γιατί το pattern που είχαν να πετάξουν απαιτούσε μοντέλο όσο πιο ελεαφρύ ήταν δυνατόν γιατί είχε πολλά κατακόρυφα τμήματα στις ασκήσεις και τουλάχιστον οι καλοί διατηρούσαν την ταχύτητα σταθερή σε όλες τις φάσεις. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα τα μοντέλα τουλάχιστον τα διαθέσιμα ως kit να είναι αρκετά ακριβά.

    Το νέο pattern θεωρητικά δεν θα έχει τις ίδιες απαιτήσεις άρα και βαρύτερα μοντέλα (από depron) θα είναι κατάλληλα.

    Ενδεικτικά αναφέρω ότι το ελαφρύτερο μοντέλο αν δεν κάνω λάθος ήταν του Γάλλου κοντά στα 37 γραμμάρια. Σκέτη τρέλλα. Από depron θα ήταν με προσεκτική κατασκευή κοντά στα 100.Οχι ότι και έτσι είναι βαρύ αλλά λέμε τωρα.

    Αυτά προς το παρόν

    Καταγράφηκε
    ArgyrisGiannetakis
    Board moderator
    *****
    Συνδεδεμένος Συνδεδεμένος

    Μηνύματα: 8.747



    WWW
    « Απάντηση #38 στις: Τετάρτη, 4 Οκτ 2017, 12:31:14 »

    ααα Οκ οπότε ακομα καλύτερα και πιο φτηνά!Νομιζα οτι  εχουν περασει μονο σε τετοια υλικά!! Thumbs up
    Καταγράφηκε

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    Χρήστος Καΐτσας
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.847


    I LoVe <3 <3 FreeStyLe & AeRomuSicaL....


    WWW
    « Απάντηση #39 στις: Τετάρτη, 4 Οκτ 2017, 16:16:18 »

    Super  οι φωτό !  Thumbs up Thumbs up 

    Λοιπόν, είχα δει στο παρελθόν το συγκεκριμένο βιντεάκι από Donatas αλλά μου φαίνεται λίγο δύσκολο μιας και δεν έχω σχοληθεί με συγκεκριμένα υλικά, ρητίνες κλπ.  Πάντως η ίνα που βρήκα στο νετ έχει 100-200 ευρώ το κουβάρι. Μεγάλο το κόστος δεν ξέρω αν συμφέρει . Εκτός και κόβουν σε μέτρα ! Και πάλι όμως φαίνεται πολύπλοκο ! Πιστεύω πως υπάρχουν Depron μοντέλα με mylar που κάθονται πολύ καλά δίπλα τους όπως το elanor . Ένας αρχάριος δεν πιστεύω πως χρειάζεται να ανέβει σε τέτοια κόστη .Σίγουρα όμως , είναι τα TOP μοντέλα !  Wink

    Μιας και εχω επαφές με ένα Champιονι καθημερινά και με βοηθάει, μου ανέφερε πως επίσης τα μπάλσινα μοντέλα πετάνε εξίσου καλά όπως τα carbon απλά αν πει και πέσει δεν είναι επισκευάσιμο. Αντιθέτως το depron σηκώνει επισκευές και είναι η καλύτερη επιλογή για κάποιον αρχάριο. Πιστεύω ένα μοντέλο depron με mylar γύρω στα 80 γρ. θα είναι δυνατό οπλάκι ! Βέβαια επειδή με την τελευταία μου κατασκευή είδα πως τα γραμμάρια μαζεύονται από το πουθενά (μήπως από τη σκόνη  laugh laugh ? ) , θα δω κατα πόσο είναι εφικτό να βγει και 80γρ. Πάντως μην ξεχνάμε ότι κάποτε πέταγαν απίστευτα και με βαριά μοντέλα αλλά όπως είπε και ο Αντώνης τα προγράμματα δυσκολέυουν . Αν ισχύει όντως ότι θα το διευκολύνουν τόσο καλύτερα και πιο οικονομικά για κάποιον που θέλει να ασχοληθεί !  Χαμόγελο
    Καταγράφηκε

    Fly it like a Bitch... Land it like a Lady !! Wink
    ArgyrisGiannetakis
    Board moderator
    *****
    Συνδεδεμένος Συνδεδεμένος

    Μηνύματα: 8.747



    WWW
    « Απάντηση #40 στις: Τρίτη, 29 Σεπ 2020, 23:21:08 »

    Και ένα βιντεάκι που ανηκει εδω!

    Καταγράφηκε

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    kakofonixx
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 453



    « Απάντηση #41 στις: Τετάρτη, 30 Σεπ 2020, 12:53:57 »

    Δράττομαι της ευκαιρίας μιας και ξεθάφτηκε το παρόν θέμα  Cheesy
    Υπάρχει κάποιος χώρος που θα μπορούσαμε να πετάμε οργανωμένα αεροπλάνα της εν λόγω κατηγορίας?
    ή έστω εν όψει χειμώνα, υπάρχει κανείς που θα ενδιαφερόταν ίσως να ερχόμασταν σε επαφή με κάποιο Δήμο / φορέα για παραχώρηση χώρου?
    Καταγράφηκε

    wasting space via Architecture...
    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.314



    « Απάντηση #42 στις: Τετάρτη, 30 Σεπ 2020, 13:25:54 »

    Θα πρέπει να δεί κανείς τι χρειάζεται επιπλέον για τα μέτρα του COVID.
    Καταγράφηκε
    Σελίδες: 1 2 [3]  Όλοι     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Ηλεκτρικά  |  Slowflyers & Parkflyers - Indoor & Microlight (Συντονιστής: _ΤΑΣΟΣ_)  |  Θέμα: To F3P (Ακροβατικά Κλειστού Χώρου) στην Ελλάδα !
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.033 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.