Νεώτερες ειδήσεις φωτογραφίες από το Takumi 700 cf
Κάποιοι μιλάνε για υψηλή τιμή αγοράς (όταν βγεί στην αγορά), κάπου στα 3000 euro και για περιορισμένο αριθμό σε παραγωγή. Μάλλον θα το δούμε να πωλείται στα καταστήματα του….Cartier !!!!
Καμιά φορά είναι όμορφο να ονειρευόμαστε. Λένε επίσης ότι το project προχωρεί με την συνεργασία και την βοήθεια της Boca bearings. Επίσης βλέπουμε διαφημιστικά της Dry fluid extreme (προιόντα λίπανσης). Σίγουρα ένας καλός αρραβώνας για ένα ελικόπτερο που θα παρουσιαστεί μελλοντικά, σε περιορισμένο αριθμό και με υψηλό κόστος, άρα 2 εταιρείες που ψάχνουν μία φέτα στην αγορά, σίγουρα όχι μεγάλη αλλά ποιοτική όπως και το ελικόπτερο Takumi. Σε κάποιες φωτογραφίες επίσης φαίνονται και τα αυτοκόλλητα της MKS (servos) και της Scorpion (motor)
Για την τοποθέτηση του μοτέρ κάνουμε κάποιες υποθέσεις.
- Αισθητική ιδιαιτερότητα.
- Πλαίσιο πιο συμπαγές.
- Περισσότερος χώρος για τις μπαταρίες και τα ηλεκτρονικά. Για τα speed ελικόπτερα με τις 14-16 s και τα τερατώδη ESC ο χώρος είναι συγκεκριμένος και πολύτιμος.
- Το βάρος του μοτέρ (σημαντικό σε ένα ελικόπτερο) πρέπει να βρίσκεται όσο το δυνατόν πιο κοντά στους άξονες και είναι ψηλά τοποθετημένο και αυτό προς όφελος του ανυψωμένου κέντρου βάρους πράγμα σωστό σε ένα ελικόπτερο.
- Μετάδοση συμπαγής.
Εδώ τώρα είναι μία φωτογραφία του ελικοπτέρου DUZI R5 στο οποίο βλέπουμε τον τρόπο τοποθέτησης του μοτέρ και της μετάδοσης. Το ελικόπτερο αυτό παρουσιάστηκε πρίν 5 χρόνια
http://www.duzi.cz/shop01/index.php?main_page=index&cPath=16_17Επανερχόμαστε στο Takumi αλλά αναρωτιόμαστε γιατί δεν υπάρχει από τον κατασκευαστή καμία πληροφορία για τα θετικά ή αρνητικά στοιχεία του ελικοπτέρου και των τεχνικών επιλογών του. Το σίγουρο είναι ότι ο σχεδιαστής λέγεται Yuri Katom.
Τα μηχανικά
Εδώ βλέπουμε και το προκατασκευασμένο κανάλι των καλωδίων αλλά γεννιέται ένα ερώτημα. Τα καλώδια από την μπαταρία στο μοτέρ δηλαδή εκεί που περνούν τα περισσότερα αμπέρ θα πρέπει κανονικά να έχουν το μικρότερο δυνατόν μήκος (μπορεί να κάνω και λάθος ας με διορθώσει κάποιος) και εδώ μάλλον θα έχουν αρκετό μήκος . Ίσως να χρησιμοποιηθεί AVG8 για μείωση των απωλειών αλλά θα υπάρχει θέση και γι’αυτό στο κανάλι ?. Λένε ότι εάν μεταξύ μπαταρίας και esc τα καλώδια είναι μακριά σε μήκος θα πρέπει να τοποθετηθεί πυκνωτής. Εάν όμως είναι μακριά τα καλώδια του μοτέρ τότε τι γίνεται ?.
Βιντεο 1
Blades Align, BX CC160A, 12S, 2100rpm, X8 (MKS)
https://www.youtube.com/watch?v=zXfrAKTD_gYΒίντεο 2
https://www.youtube.com/watch?v=7fyrUVDkQQsCore 700, MSH 700V2, Velos 880, Gaui R5, Goblin speed competition και πιθανώς Takumi 700 CF. Μάλλον θα είναι μία καλή χρονιά για το χόμπυ. Αρκεί να υπάρχουν τα λεφτά.
Λίγες φωτογραφίες ακόμη.
Σε αυτή την φωτογραφία είναι όνειρο !!!
Εάν δεν σας αρέσει ο χρωματισμός του canopy τότε ……κάντε το κόκκινο.