Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
306.465 μηνύματα σε 12.459 θέματα από 6.279 Μέλη / Τελευταίο μέλος: makis_planes
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τετάρτη, 22 Ιαν 2025, 10:37:20

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τετάρτη, 22 Ιαν 2025, 10:37:20

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από stavros
    [Σήμερα στις 09:59]

    από spirost
    [Σήμερα στις 08:47]

    από Markhelis
    [Χθες στις 22:54]

    [Χθες στις 11:47]

    [Δευτέρα, 20 Ιαν 2025, 11:30:54]

    [Κυριακή, 19 Ιαν 2025, 23:35:14]

    από alex r/c
    [Κυριακή, 19 Ιαν 2025, 16:56:34]

    [Κυριακή, 19 Ιαν 2025, 14:28:05]

    από ZTRAMP
    [Κυριακή, 19 Ιαν 2025, 10:05:54]

    από spirost
    [Σάββατο, 18 Ιαν 2025, 22:12:47]

    από spirost
    [Σάββατο, 18 Ιαν 2025, 14:55:20]

    από AKISSSS
    [Σάββατο, 18 Ιαν 2025, 12:47:14]

    από CMarkop
    [Σάββατο, 18 Ιαν 2025, 12:19:34]

    από spirost
    [Σάββατο, 18 Ιαν 2025, 12:03:32]

    από savasp2
    [Παρασκευή, 17 Ιαν 2025, 22:41:30]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6279
    Τελευταίο: makis_planes
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 306465
    Σύνολο θεμάτων: 12459
    Online σήμερα: 27
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 6
    Επισκέπτες: 13
    Συνολικά: 19
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 2 [3]  Όλοι     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Hangar Rat - άρθρο κατασκευής  (Αναγνώστηκε 10602 φορές)
    spirost
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 467


    « Απάντηση #30 στις: Σάββατο, 7 Δεκ 2024, 14:09:05 »

    Και απο ότι φαίνεται, κάτι κάνω λάθος με τη τεχνολογία.........


    * IMG_3983_1.jpg (214.54 KB, 1229x1639 - εμφανίστηκε 240 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Τερζήμπασης Σπύρος. Πρόεδρος του εαυτού μου.
    Οι ηλίθιοι είναι ανίκητοι. Βιβλίο του Δρ. Άγγελου Ραδαφήνου
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 6.037


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #31 στις: Τρίτη, 17 Δεκ 2024, 16:37:53 »

    Καλησπέρα στην παρέα, επι τέλους επανήλθε το φόρουμ.

    Τις ημέρες που δεν είχαμε τίποτα να διαβάσουμε και να γράψουμε, συναρμολόγησα 6 Hangar Rat.
    Εχω αρκετή εμπειρία από την συναρμολόγηση υπερ-υπερ ελαφρών λαστιχοκίνητων, και θα συμφωνήσω ότι η συναρμολόγηση ενός Hangar Rat, δεν είναι «δύσκολη», όσον αφορά το πως κόβονται και πως κολλιούνται τα ξύλα, αλλά θα προσθέσω ότι η διαχείριση λεπτής και μαλακής μπάλσα θέλει πολύ φινέτσα, εγώ ένα ξύλο κόλλαγα - ένα άλλο έσπαγα.

    Άλλο η εμπειρία και άλλο η ευλυγισία των χεριών του παρελθόντος. Ισως η επιλογή πιο ανθεκτικής μπάλσα, για τα φτερά και την ουρά, να ήταν συμφερότερη επιλογή για εμένα, σίγουρα επειδή οι διατομές είναι μικρές, δεν θα βάραινε υπερβολικά το σκάφος.

    Αλλά τέλος καλό, όλλα καλά.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    spirost
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 467


    « Απάντηση #32 στις: Πέμπτη, 19 Δεκ 2024, 21:30:38 »

    Μετά απο ένα χαλαρωτικό χτίσιμο, και αρκετά λάθη που κάποια διορθώθηκαν, το τελικά αποτέλεσμα.........

    Ελπίζω την Κυριακή στο κλειστό του Ολυμπιακού Χωριού να κάνει την πρώτη πτήση.......


    * IMG_4310_1.jpg (206.89 KB, 1946x1460 - εμφανίστηκε 245 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Τερζήμπασης Σπύρος. Πρόεδρος του εαυτού μου.
    Οι ηλίθιοι είναι ανίκητοι. Βιβλίο του Δρ. Άγγελου Ραδαφήνου
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 6.037


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #33 στις: Τετάρτη, 1 Ιαν 2025, 08:05:26 »

    Ισως η επιλογή πιο ανθεκτικής μπάλσα, για τα φτερά και την ουρά, να ήταν συμφερότερη επιλογή για εμένα, σίγουρα επειδή οι διατομές είναι μικρές, δεν θα βάραινε υπερβολικά το σκάφος.

    Αγαπητοί φίλοι, καλή χρονιά, με υγεία, ευτυχία και πολλές ώρες αερομοντελισμού.

    Βρήκα λίγο χρόνο να ζυγίσω τα 6 φτερά των Hangar Rat

    Το αποτέλεσμα (με την χάρτινη επικάλυψη, και τον πυλώνα), είναι 5,1, 5,3, 5,7. 5,9, 6,1, 6,3 γραμμάρια. Δηλαδή η διαφορά μεταξύ του ελαφρύτερου και του βαρύτερου είναι 1,2 γραμμάρια. Αλλά η αντοχή των βαρύτερων είναι σημαντικά μεγαλύτερη.

    Μία σοβαρή προσθήκη βάρους προέρχεται από τον πυλώνα. Για την πτήση επαρκούν πηχάκια από ελαφρυά μπάλσα. Η επιλογή σκληρής μπάλσα γίνεται για να αντέχει σε πιθανές προσκρούσεις στον τοίχο του γυμναστήριου.

    Καλή συνέχεια.
    « Τελευταία τροποποίηση: Τετάρτη, 1 Ιαν 2025, 08:31:09 από Γιάννης Κωνσταντακάτος » Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 6.037


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #34 στις: Κυριακή, 19 Ιαν 2025, 14:28:05 »

    Αγαπητοί φίλοι καλησπέρα

    Όπως προείπε ο κ. Κανδυλάκης, αν το μοντέλο είναι ελαφρύ, μπορούμε να του βάλουμε λάστιχο μικρότερης διατομης.
    Επιθυμώ να αναλύσω την περίπτωση, με περισσότερες λεπτομέρειες.

    Δεν περιμένουμε απλά να καταλήξει το μοντέλο ελαφρύ για να του βάλουμε λάστιχο μικρότερης διατομής.
    Στοχεύουμε από την αρχή να φτιάξουμε ελαφρύτερο μοντέλο..
    Η συνθήκη είναι αμφίδρομη: ελαφρύτερο μοντέλο = ελαφρύτερο λάστιχο, ελαφρύτερο λάστιχο = ελαφρύτερο μοντέλο.

    Από την στιγμή που η τάση του τυλιγμένου λάστιχου θα είναι μικρότερη, ο πήχυς της ατράκτου μπορεί να γίνει και αυτός με μικρότερη διατομή. Μικρή η ελάφρυν-ση, αλλά κάθε γραμμάριο μετράει.
    Ετσι αφαιρείται βάρος και από το λάστιχο και από τα ξύλα.

    Αλλά υπάρχει και ένα ακόμα μικρό κέρδος. Εφ’ όσον το λάστιχο είναι ελαφρύτερο, σημαίνει ότι το μήκος του πίσω από το φτερό (που είναι μακρύτερο από αυτό μπροστά από το φτερό), θα είναι και στο τμήμα αυτό ελαφρύτερο, συμβάλλοντας στην επίτευξη του επιθυμητού κέντρου βάρους με λιγότερο έρμα στη μύτη.

    Η μικρή διατομή λάστιχου μπορεί να συνδυαστεί με μικρότερη (και ελαφρύτερη), έλικα αλλά αυτό δεν είναι πάντα επιθυμητό. Θα αφήσεις την μεγαλύτερη έλικα που μπορεί να γυρίσει το ασθενέστερο λάστιχο, με στόχο να μειωθεί ο χρόνος της περιστροφής και να διαρκέσει η ελξη περισσότερη ώρα. Η μεγαλύτερη έλικα απορροφά καλύτερα την ισχύ του στριμμένου λάστιχου.

    Αν βέβαια βάλεις ελαφρύτερη έλικα, θα προσθέσεις στην μύτη το αντίστοιχο βάρος που λείπει, πλέον της ποσότητας που χρειάζεται για την ισορροπία.

    Υπερισχύει η σωστή θέση του κέντρου βάρους του έτοιμου μοντέλου.  
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Σελίδες: 1 2 [3]  Όλοι     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αερομοντέλα Free Flight  |  Κατασκευές Free Flight (Συντονιστής: Γιώργος Κανδυλάκης)  |  Θέμα: Hangar Rat - άρθρο κατασκευής
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.041 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.