Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.201 μηνύματα σε 12.375 θέματα από 6.237 Μέλη / Τελευταίο μέλος: SKRIM
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 29 Μάρ 2024, 08:10:27

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 29 Μάρ 2024, 08:10:27

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 00:09]

    [Χθες στις 22:30]

    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 21:25:44]

    από afilos
    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 14:52:26]

    από hpergm
    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 10:46:22]

    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 07:32:40]

    από 3DJunk
    [Τρίτη, 26 Μάρ 2024, 16:49:01]

    [Κυριακή, 24 Μάρ 2024, 21:58:01]

    από chris 1975
    [Παρασκευή, 22 Μάρ 2024, 17:25:32]

    από dominicm
    [Τρίτη, 19 Μάρ 2024, 19:24:15]

    [Τρίτη, 19 Μάρ 2024, 17:48:59]

    [Δευτέρα, 18 Μάρ 2024, 23:05:57]

    από viper1
    [Κυριακή, 17 Μάρ 2024, 13:18:58]

    [Κυριακή, 17 Μάρ 2024, 12:46:42]

    [Σάββατο, 16 Μάρ 2024, 15:32:06]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6237
    Τελευταίο: SKRIM
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304201
    Σύνολο θεμάτων: 12375
    Online σήμερα: 194
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 3
    Επισκέπτες: 132
    Συνολικά: 135
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: [1] 2 3  Όλοι     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Προβλημα με σερβο  (Αναγνώστηκε 5189 φορές)
    Niklas
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 18


    « στις: Τρίτη, 10 Ιαν 2017, 00:11:44 »

    Καλημερα σε ολους σας.Ειναι το πρωτο ποστ οποτε δυο λογια .Ασχολουμε ερασιτεχνικα με τον αερομοντελισμο.Συγκεκριμενα αγορασα ενα αεροπλανο πριν χρονια το οποιο παρατησα γιατι ειχε "ατυχημα" και τωρα προσπαθω να το επιδιορθωσω.Αλλαξα σχεδον τα παντα αλλα αντιμετωπιζω προβλημα με το καναλι 4 στην τηλεκατευθυνση.Οποιο σερβο και να συνδεσω αυτο τρεμει συνεχεια .Τι να κοιταξω πρωτα;μερικα στοιχεια.Εχω και ψηφιακο και αναλογικο αλλα και με τα δυο τρεμει.Το αεροπλανακι ειναι το parkfun scout.
    Καταγράφηκε
    jnkmilos
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 147



    « Απάντηση #1 στις: Τρίτη, 10 Ιαν 2017, 02:34:42 »

    Άλλαξε δεκτή μήπως και έχει χτυπηθεί  και δεν φταίνε τα Σέρβο
    Καταγράφηκε

    Τι είναι το σημερα παρά το χθές του αύριο.
    kolotoympas
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.353



    WWW
    « Απάντηση #2 στις: Τρίτη, 10 Ιαν 2017, 08:06:25 »

    Επίσης δοκίμασε να βγάλεις όλα τα άλλα σερβο και δοκίμασε τα υπόλοιπα  Σέρβο μόνα τους πάνω  στο κανάλι 4 που έχει πρόβλημα αν στο κάνει μόνο εκεί ίσως έχει πρόβλημα ο δέκτης.
    Επίσης δοκίμασε σε διαφορετική θέση το στικ της τηλ/σης
    Μήπως είναι θέμα τηλ/σης που δεν νομίζω 

    Καταγράφηκε

    Ή Αστοχία Υλικού Ή Μ…κια Τεχνικού!
    kolotoympas Youtube
    kolotoympas Vimeo
    kolotoympas
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.353



    WWW
    « Απάντηση #3 στις: Τρίτη, 10 Ιαν 2017, 09:36:35 »

    Και ένα Σέρβο τεστερ βοηθάει την διάγνωση.
    Μου έχει τύχει ένα  απλό αναλογικό που δεν είχε εμφανές  πρόβλημα να επηρεάζετε από ένα ψηφιακό Σέρβο.  Τελικά τα γύρισα όλα σε αναλογικά και δεν είχα πρόβλημα
    Καταγράφηκε

    Ή Αστοχία Υλικού Ή Μ…κια Τεχνικού!
    kolotoympas Youtube
    kolotoympas Vimeo
    DEPRON MANIAC
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.055


    Μην αναγκάζεις άλλους να αγαπήσουν αυτό που κάνεις


    « Απάντηση #4 στις: Τρίτη, 10 Ιαν 2017, 09:48:32 »

    Επίσης δοκίμασε σε διαφορετική θέση το στικ της τηλ/σης 

      Υπάρχει περίπτωση να είναι και αυτό.
      Με ένα καθαριστικό επαφών στο ποτενσιόμετρο του καναλιού 4 ίσως διορθωθεί, αλλά αν το ξανακάνει, πρέπει να αντικατασταθεί
    Καταγράφηκε

    Τα καύσιμα κάποτε θα τελειώσουν. Τα ηλεκτρόνια δεν τελειώνουν ποτέ

    Βρε μανία με το depron

     Ο flight controller είναι θαυμάσιο μηχάνημα αλλά δεν κάνει θαύματα
    και προπαντώς δεν έχει νοημοσύνη, γι'αυτό χρησιμοποίησε την δική σου

     Όσο πιο smart γίνεται η τεχνολογία τόσο πιο χαζός γίνεται ο άνθρωπος
    Niklas
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 18


    « Απάντηση #5 στις: Τρίτη, 10 Ιαν 2017, 10:24:03 »

    Ευχαριστώ για τις απαντήσεις .Πρόκειται για FM 35 MHZ τηλεκατεύθυνση.Έχω δοκιμάσει όλα μαζί τα σέρβο όπως επίσης και χωριστά μόνο στο 4οΚανάλι τηλεκατεύθυνσης και έχω το ίδιο θέμα.Το ατύχημα που είχε το αεροπλάνο πρίν χρόνια είναι ότι λόγω βλακείας μου και απο βιασύνη είχα συνδέσει την μπαταρία απευθείας στον δέκτη.Τότε έκαψε το esc και τα σερβο .Τα αλλαξα όλα και τώρα έχω αυτό. Δυστηχώς άλλη τηλεκατεύθυνση ή δέκτη δέν μπορω να βρώ για να δοκιμάσω.Υπάρχει τρόπος να δώ πόσο ρεύμα δίνει στο 4ο κανάλι ,πχ συνδέωντας στο - και το + αντίστοιχα? τί τιμές θεωρούντε φυσιολογικές?
    Απο ότι κατάλαβα μάλλον πάω για καινούργια τηλεκατεύθυνση .Αυτό που φοβόμουνα.

    Επίσης δοκίμασε σε διαφορετική θέση το στικ της τηλ/σης  

      Υπάρχει περίπτωση να είναι και αυτό.
      Με ένα καθαριστικό επαφών στο ποτενσιόμετρο του καναλιού 4 ίσως διορθωθεί, αλλά αν το ξανακάνει, πρέπει να αντικατασταθεί

    Τί εννοείς σε άλλο στίκ?

    Και ένα Σέρβο τεστερ βοηθάει την διάγνωση.
    Μου έχει τύχει ένα  απλό αναλογικό που δεν είχε εμφανές  πρόβλημα να επηρεάζετε από ένα ψηφιακό Σέρβο.  Τελικά τα γύρισα όλα σε αναλογικά και δεν είχα πρόβλημα

    Όπως προανέφερα όλα τα σέρβο είναι καινούργια .Και το αναλογικό αλλα και τό ψηφιακό κάνουν το ίδιο είτε όταν τα συνδέω όλα μαζί είτε χωριστά ΜΟΝΟ στο 4ο κανάλι στα άλλα παίζουν φυσιολογικά.

    Καταγράφηκε
    kolotoympas
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.353



    WWW
    « Απάντηση #6 στις: Τρίτη, 10 Ιαν 2017, 10:33:51 »

    Πολύ πιθανό να μην άντεξε ο δέκτης...
    Οι Φυσιολογικες τιμές που πρέπει να βρεις στο κόκκινο και μαύρο + και - δηλαδή είναι από 4.8- 5.3 στο περίπου 5v δηλαδή.
    Υποθέτω  ότι η τροφοδοσία δεκτή και Σέρβο γίνεται μέσω του Εσωτερικού bec τού esc έτσι.
    Καταγράφηκε

    Ή Αστοχία Υλικού Ή Μ…κια Τεχνικού!
    kolotoympas Youtube
    kolotoympas Vimeo
    Niklas
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 18


    « Απάντηση #7 στις: Τρίτη, 10 Ιαν 2017, 10:35:28 »

    ΝΑΙ τα volt που πρέπει να δίνει να είναι σταθερή τιμή?πρέπει να κοιτάξω κάτι άλλο στις μετρήσεις?
    Καταγράφηκε
    DEPRON MANIAC
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.055


    Μην αναγκάζεις άλλους να αγαπήσουν αυτό που κάνεις


    « Απάντηση #8 στις: Τρίτη, 10 Ιαν 2017, 10:41:54 »

      Τα + και - είναι κοινό σε όλα τα σέρβο. Δλδ αν είχε πρόβλημα στα + - θα είχαν όλα.

      Απ'ότι κατάλαβα το πρόβλημα επικεντρώνεται καθαρά στο σήμα στο κανάλι 4 και όλα τ'άλλα δουλεύουν κανονικά.

      Οπότε πρέπει να δούμε που ξεκινάει το πρόβλημα στο σήμα και συνήθως αρχίζουμε απο το ποτενσιόμετρο στο στικ που αντιστοιχεί στο κανάλι 4 Χαμόγελο

    Καταγράφηκε

    Τα καύσιμα κάποτε θα τελειώσουν. Τα ηλεκτρόνια δεν τελειώνουν ποτέ

    Βρε μανία με το depron

     Ο flight controller είναι θαυμάσιο μηχάνημα αλλά δεν κάνει θαύματα
    και προπαντώς δεν έχει νοημοσύνη, γι'αυτό χρησιμοποίησε την δική σου

     Όσο πιο smart γίνεται η τεχνολογία τόσο πιο χαζός γίνεται ο άνθρωπος
    kolotoympas
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.353



    WWW
    « Απάντηση #9 στις: Τρίτη, 10 Ιαν 2017, 10:46:08 »

    Μια πιθανή βλάβη είναι αυτή που αναφέρει ο φίλος Depron   κάνε μια δοκιμή ακόμα Αν το κανάλι 4 είναι πχ το ruder στη τηλ/ση δοκίμασε να δεις αν πηγαίνοντας το ruder τέρμα δεξιά η αριστερά συνεχίζει ή όχι το πρόβλημα.  Έτσι θα διαπιστώσεις άν είναι πρόβλημα του ποτενσιομετρου τής τηλ/σης.
    Καταγράφηκε

    Ή Αστοχία Υλικού Ή Μ…κια Τεχνικού!
    kolotoympas Youtube
    kolotoympas Vimeo
    Niklas
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 18


    « Απάντηση #10 στις: Τρίτη, 10 Ιαν 2017, 11:16:55 »

    Ορθώς καταλάβατε πρόκειται για το rudder.Το έχω στο αριστερό στίκ δεξιά-αριστερά.
    Οπότε πρέπει σε πρώτη φάση να ανοίξω τον τηλεχειρισμό.Επειδή όμως δέν σκαμπάζω και απο ηλεκτρονικά στο ποτενσιόμετρο τί μετρήσεις πρέπει να κάνω
    τί να ελέγξω εκεί?
    Υπόψιν.Τις εντολές το 4ο κανάλι τις δίνει κανονικά ,δηλαδή το σέρβο πάει δεξιά -αριστερά .Απλά τρέμει συνέχεια ακόμη και όταν δίνει τις εντολές.
    Παρατήρηση.καμία φορά σταματάει για λίγο.Αν μετακινήσω το δεξί στίκ,δείχνει να μήν παρεμβάλεται το σέρβο του rudder,ΩΣΤΟΣΟ όταν μετακινώ και ελάχιστα το throttle αρχίζει πάλι και τρέμει .Λές και το throttle κάνει παρεμβολές στο σήμα του rudder

    Βρήκα βίντεο στο youtube που μετράει την αντίσταση στο ποτενσιόμετρο για το throttle .Ανάλογες μετρήσεις πρέπει να κάνω και εγώ με το rudder?
    « Τελευταία τροποποίηση: Τρίτη, 10 Ιαν 2017, 14:27:34 από Serafim » Καταγράφηκε
    DEPRON MANIAC
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.055


    Μην αναγκάζεις άλλους να αγαπήσουν αυτό που κάνεις


    « Απάντηση #11 στις: Τρίτη, 10 Ιαν 2017, 11:43:07 »

      Αν έχει σκόνη και η παραμικρή κίνηση επιρεάζεται ακόμα και απο το φαινομενικά "ακίνητο" όταν κινείς το γκάζι.

      Όντως χρειάζεται να το ανοίξεις

      Όταν εντοπίσεις ποιο ποτενσιόμετρο είναι, τότε με το σωληνάκι που έχει το καθαριστικό ρίχνεις απο το κενό που κάνει η μεταλική κάσα του με τους ακροδέκτες



      και ύστερα το κινείς σε όλη τη διαδρομή του στικ ακόμα και του τριμ.

      Αν διορθωθεί, τότε αυτό ήταν το πρόβλημα, αλλά αμα το ξανακάνει, χρειάζεται αντικατάσταση το ποτενσιόμετρο, ή κρατάς την Τ/Κ μόνο για πτέρυγες laugh
    Καταγράφηκε

    Τα καύσιμα κάποτε θα τελειώσουν. Τα ηλεκτρόνια δεν τελειώνουν ποτέ

    Βρε μανία με το depron

     Ο flight controller είναι θαυμάσιο μηχάνημα αλλά δεν κάνει θαύματα
    και προπαντώς δεν έχει νοημοσύνη, γι'αυτό χρησιμοποίησε την δική σου

     Όσο πιο smart γίνεται η τεχνολογία τόσο πιο χαζός γίνεται ο άνθρωπος
    Niklas
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 18


    « Απάντηση #12 στις: Τρίτη, 10 Ιαν 2017, 11:48:25 »

     Grin Grin Grin

    Οκ οπότε θα έχετε νεώτερα μου
    έχεις να προτείνεις κάποιο καθαριστικό ή οποιοδήποτε κάνει?
    Καταγράφηκε
    kolotoympas
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.353



    WWW
    « Απάντηση #13 στις: Τρίτη, 10 Ιαν 2017, 14:01:25 »

    Υπάρχουν καθαριστικά σπρέι επαφών σε μαγαζιά με ηλεκτρονικά η και σε κάποιον Καυκά.

    Καταγράφηκε

    Ή Αστοχία Υλικού Ή Μ…κια Τεχνικού!
    kolotoympas Youtube
    kolotoympas Vimeo
    Niklas
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 18


    « Απάντηση #14 στις: Τρίτη, 10 Ιαν 2017, 16:52:32 »

    Oκ ακολούθησα όλες τις συμβουλές .Το αποτέλεσμα είναι ότι τρέμει αρκετά λιγότερο από οτι εχτές το σέρβο,άν και δέν εντόπισα σκόνη στο εσωτερικό του τηλεχειρισμού.
    Στο παραπάνω βίντεο που δημοσίευσα μιλάει για μετρήσεις του ποτενσιόμετρου .Είπα να δοκιμάσω.Οι μετρήσεις που πήρα είναι
    οι εξής:

    Αριστερό στίκ που βρήσκετε το throttle και το rudder
    Εξωτερικά καλώδια (κόκκινο-μαύρο καλώδιο) : 4,50 kΩ
    Μία πλευρά (κόκκινο-κιτρινο): 2,15 kΩ
    Δευτερη πλευρά (κίτρινο-μαυρο): 2,50 ΚΩ

    Ετσι απο απωρεία ήθελα να δώ τί μετρήσεις θα μου δώσει το άλλο ποτενσιόμετρο

    Δεξί στίκ που βρίσκεται το aileron και elevator
    Εξωτερικά καλώδια (κόκκινο-μαύρο καλώδιο) : 4,68 kΩ
    Μία πλευρά (κόκκινο-κιτρινο): 2,60 kΩ
    Δευτερη πλευρά (κίτρινο-μαυρο): 2,32 ΚΩ

    Δέν ξέρω αν λένε κάτι οι μετρήσεις σε εσάς πάντως σύμφωνα με το βίντεο οι δύο πλευρές πρέπει να έχουν απόκλιση 10% περίπου διαφορετικά θέλει αλλαγή.

    Καταγράφηκε
    Σελίδες: [1] 2 3  Όλοι     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Το αερομοντελιστικό εργαστήρι  |  Η τηλεκατεύθυνση και τα αξεσουάρ (Συντονιστές: DEPRON MANIAC, kolotoympas)  |  Θέμα: Προβλημα με σερβο
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.036 δευτερόλεπτα. 29 ερωτήματα.