Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.202 μηνύματα σε 12.375 θέματα από 6.237 Μέλη / Τελευταίο μέλος: SKRIM
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 29 Μάρ 2024, 14:38:21

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 29 Μάρ 2024, 14:38:21

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 14:18]

    [Χθες στις 22:30]

    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 21:25:44]

    από afilos
    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 14:52:26]

    από hpergm
    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 10:46:22]

    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 07:32:40]

    από 3DJunk
    [Τρίτη, 26 Μάρ 2024, 16:49:01]

    [Κυριακή, 24 Μάρ 2024, 21:58:01]

    από chris 1975
    [Παρασκευή, 22 Μάρ 2024, 17:25:32]

    από dominicm
    [Τρίτη, 19 Μάρ 2024, 19:24:15]

    [Τρίτη, 19 Μάρ 2024, 17:48:59]

    [Δευτέρα, 18 Μάρ 2024, 23:05:57]

    από viper1
    [Κυριακή, 17 Μάρ 2024, 13:18:58]

    [Κυριακή, 17 Μάρ 2024, 12:46:42]

    [Σάββατο, 16 Μάρ 2024, 15:32:06]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6237
    Τελευταίο: SKRIM
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304202
    Σύνολο θεμάτων: 12375
    Online σήμερα: 194
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 2
    Επισκέπτες: 36
    Συνολικά: 38
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: [1] 2  Όλοι     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Καύσιμο για jet  (Αναγνώστηκε 6918 φορές)
    dimkav
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 487



    « στις: Τρίτη, 29 Ιαν 2008, 17:04:35 »

    Καλησπέρα σε όλους.

    Έχω πάρει μια WREN MW44 GOLD turbine και σκοπεύω να την βάλω σε ένα Phantom F-4 το οποίο κοντεύω να τελειώσω (κατασκευασμένο από σχέδιο που το προμηθεύτικα από το περιοδικό RCM).
    Πρώτα όμως για να συνηθίσω λίγο τη λειτουργία της MW44 την έχω τοποθετήσει σε ένα seamaster (όχι υδροπλάνο) κατά 10% μεγαλωμένο πάνω στο πυλώνα, το οποίο πρόκειται αυτές τις μέρες να πετάξω.

    Θα ήθελα να ρωτήσω όποιο φίλο μοντελιστή γνωρίζει να μου πει που μπορώ να βρω κηροζίνη.
    Επικοινώνισα με το αεροδρόμιο της πόλης που μένω, μήπως μπορώ να αγοράσω λίγο Jet A1 αλλά μου είπαν ότι αυτό έρχεται transit παρουσία τελωνιακού και δεν μπορούν να μου δώσουν.
    Επίσης ήθελα να ρωτήσω αν κάνει να χρησιμοποιήσω κηροζίνη θέρμανσης δηλ. αυτή που χρησιμοποιούν στις σόμπες τύπου kero-sun.
    Λάδι έχω πάρει από το εξωτερικό (Αγγλία) γιατί στην Ελλάδα διατείθεται μόνο σε πακέτα των 24 quart.

                                                                                                                                            Ευχαριστώ...
    Καταγράφηκε
    esport
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 32



    « Απάντηση #1 στις: Τρίτη, 29 Ιαν 2008, 17:21:08 »

    Σε ποια πόλη μένεις;
    Η κηροζίνη θέρμανσης δεν είναι ότι καλύτερο.
    Καταγράφηκε
    dimkav
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 487



    « Απάντηση #2 στις: Τρίτη, 29 Ιαν 2008, 17:34:17 »

    Μένω στη Μυτιλήνη.
    Καταγράφηκε
    esport
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 32



    « Απάντηση #3 στις: Τρίτη, 29 Ιαν 2008, 17:44:30 »

    Δυστυχώς θα χρησιμοποιήσεις κηροζίνη θέρμανσης. Ψυχραιμία.
    Καταγράφηκε
    dimkav
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 487



    « Απάντηση #4 στις: Τετάρτη, 30 Ιαν 2008, 18:57:00 »

    Παρακαλώ όποιο φίλο αερομοντελιστή γνωρίζει να μου πει αν μπορώ για καύσιμο στην MW44 Gold turbine να χρησιμοποιήσω lamp oil  Νο 1.

                                                                                                                                    Ευχαριστώ......
    Καταγράφηκε
    dim sofos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.534


    ..Καλύτερα να πετάς παρά να μιλάς.


    « Απάντηση #5 στις: Τετάρτη, 30 Ιαν 2008, 19:13:44 »

    Καλησπέρα

    Κηροζίνη για σόμπα kerosan με 2.5-3% λάδι και δουλεύει άψογα. Wink
    « Τελευταία τροποποίηση: Τετάρτη, 30 Ιαν 2008, 19:44:22 από dim sofos » Καταγράφηκε
    dimkav
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 487



    « Απάντηση #6 στις: Τετάρτη, 30 Ιαν 2008, 19:41:09 »

    Κύριε Σοφέ. Ευχαριστώ.
    Καταγράφηκε
    blackrider
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 34



    « Απάντηση #7 στις: Τετάρτη, 13 Φεβ 2008, 22:04:30 »

    Μένω στη Μυτιλήνη.
    Καλησπέρα φίλε μου.
    Μιάς και μένεις Μυτιλήνη για ρίξε μια ματιά στο αεροδρόμιο Μυτιλήνης, μάθε ποιος τους προμηθεύει με
    καύσημα και αν είναι εύκολο στην επόμενη παραγγελία να προσθέσουν όσα λίτρα επιθυμείς.
    Καταγράφηκε

    Football, Basketball, Tennis, Golf Require one ball.
    Flying Jets requires TWO!!
    Γκούσκος Διονύσιος
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.268


    Ζάκυνθος


    WWW
    « Απάντηση #8 στις: Τετάρτη, 3 Αύγ 2016, 09:32:54 »

    Καλησπέρα εις τους Jet-άδες της παρέας.

    Έχετε παρατηρήσει διαφορές ανάμεσα στην κηροζίνη θέρμανσης και του Jet A1?

    Όσο αφορά την απόδοση του κινητήρα πιστεύω δεν υπάρχει καμιά διαφορά αλλά ως προς τη μακροχρόνια χρήση, ρουλεμάν, service interval, κατάλοιπα κλπ..?

    Πρόσφατα μπόρεσα να βρω Jet A1  Χαμόγελο και μετά από μερικές δοκιμαστικές πτήσεις πιστεύω ότι είναι πολύ καθαρότερη η καύση του κρίνοντας από τις εξατμίσεις του κινητήρα μου.. Στο λάδι παρέμεινα στα ίδια ποσοστά (5%).

    Επειδή όμως είχα να το πετάξω πολύ καιρό δεν είμαι σίγουρος καθώς το μυαλό μου το είχα σε πολλά..

    Διονύσης
    Καταγράφηκε

    john_p51d
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 47



    « Απάντηση #9 στις: Πέμπτη, 1 Σεπ 2016, 20:56:10 »

    Diesel κάνει;
    Καταγράφηκε
    Μιχαλης
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 109


    TURBINE JET LOVER.......


    « Απάντηση #10 στις: Πέμπτη, 1 Σεπ 2016, 22:06:57 »

    Εγω παντος φιλοι μου δουλευω εδω και σχεδον 2 χρονια diesel (κατα προτιμηση) ECO AVIO με 5% λαδι και δεν ειχα ΚΑΝΕΝΑ απολυτως προβλημα!!!!
    Καταγράφηκε
    Γκούσκος Διονύσιος
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.268


    Ζάκυνθος


    WWW
    « Απάντηση #11 στις: Πέμπτη, 1 Σεπ 2016, 22:14:44 »

    Εγω παντος φιλοι μου δουλευω εδω και σχεδον 2 χρονια diesel (κατα προτιμηση) ECO AVIO με 5% λαδι και δεν ειχα ΚΑΝΕΝΑ απολυτως προβλημα!!!!

    Καλησπέρα Μιχάλη.

    Σε τι κινητήρα?
    Καταγράφηκε

    Μιχαλης
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 109


    TURBINE JET LOVER.......


    « Απάντηση #12 στις: Πέμπτη, 1 Σεπ 2016, 23:03:18 »

    Εγω παντος φιλοι μου δουλευω εδω και σχεδον 2 χρονια diesel (κατα προτιμηση) ECO AVIO με 5% λαδι και δεν ειχα ΚΑΝΕΝΑ απολυτως προβλημα!!!!

    Καλησπέρα Μιχάλη.

    Σε τι κινητήρα?
    Καλησπερα!!!!
    Kingtech k80g!!!! Thumbs up Thumbs up Thumbs up
    Καταγράφηκε
    Γκούσκος Διονύσιος
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.268


    Ζάκυνθος


    WWW
    « Απάντηση #13 στις: Πέμπτη, 1 Σεπ 2016, 23:30:49 »

    Εγω παντος φιλοι μου δουλευω εδω και σχεδον 2 χρονια diesel (κατα προτιμηση) ECO AVIO με 5% λαδι και δεν ειχα ΚΑΝΕΝΑ απολυτως προβλημα!!!!

    Καλησπέρα Μιχάλη.

    Σε τι κινητήρα?
    Καλησπερα!!!!
    Kingtech k80g!!!! Thumbs up Thumbs up Thumbs up

    Έχω την εντύπωση ότι η Kingtech εγκρίνει επίσημα την χρήση diesel στους κινητήρες της.. (δεν είμαι σίγουρος όμως..)

    Έχω ακούσει από αρκετούς ότι καίνε diesel ιδίως σε μεγάλες τουρμπίνες, αλλά μόλις το ανέφερα στη WREN ήταν κάθετοι.. ''Do not try it Dennis!!''  Grin

    Καταγράφηκε

    Μιχαλης
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 109


    TURBINE JET LOVER.......


    « Απάντηση #14 στις: Παρασκευή, 2 Σεπ 2016, 01:21:16 »

    Εγω παντος φιλοι μου δουλευω εδω και σχεδον 2 χρονια diesel (κατα προτιμηση) ECO AVIO με 5% λαδι και δεν ειχα ΚΑΝΕΝΑ απολυτως προβλημα!!!!

    Καλησπέρα Μιχάλη.

    Σε τι κινητήρα?
    Καλησπερα!!!!
    Kingtech k80g!!!! Thumbs up Thumbs up Thumbs up

    Έχω την εντύπωση ότι η Kingtech εγκρίνει επίσημα την χρήση diesel στους κινητήρες της.. (δεν είμαι σίγουρος όμως..)

    Έχω ακούσει από αρκετούς ότι καίνε diesel ιδίως σε μεγάλες τουρμπίνες, αλλά μόλις το ανέφερα στη WREN ήταν κάθετοι.. ''Do not try it Dennis!!''  Grin


    Δεν το γνωριζω Διονυση για τις WREN αλλα σιγουρα η οι περισσοτερες εταιρειες ενκρινουν τη χρηση πετρελαιου επισημα οπως και η kingtech!!!!Και πιστεψε με σιγουρα δεν παιζει το σεναριο της λιπανσης!Η χρηση πετρελαιου φερνει χαμηλοτερη θερμοκρασια λειτουργιας και χαμηλοτερη καταναλωση..........Οσο για τη WREN Sad Sad Sad
    Καταγράφηκε
    Σελίδες: [1] 2  Όλοι     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Τζετ και τουρμπίνες  |  Θέμα: Καύσιμο για jet
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.035 δευτερόλεπτα. 27 ερωτήματα.