dimkav
|
|
« στις: Τρίτη, 29 Ιαν 2008, 17:04:35 » |
|
Καλησπέρα σε όλους.
Έχω πάρει μια WREN MW44 GOLD turbine και σκοπεύω να την βάλω σε ένα Phantom F-4 το οποίο κοντεύω να τελειώσω (κατασκευασμένο από σχέδιο που το προμηθεύτικα από το περιοδικό RCM). Πρώτα όμως για να συνηθίσω λίγο τη λειτουργία της MW44 την έχω τοποθετήσει σε ένα seamaster (όχι υδροπλάνο) κατά 10% μεγαλωμένο πάνω στο πυλώνα, το οποίο πρόκειται αυτές τις μέρες να πετάξω.
Θα ήθελα να ρωτήσω όποιο φίλο μοντελιστή γνωρίζει να μου πει που μπορώ να βρω κηροζίνη. Επικοινώνισα με το αεροδρόμιο της πόλης που μένω, μήπως μπορώ να αγοράσω λίγο Jet A1 αλλά μου είπαν ότι αυτό έρχεται transit παρουσία τελωνιακού και δεν μπορούν να μου δώσουν. Επίσης ήθελα να ρωτήσω αν κάνει να χρησιμοποιήσω κηροζίνη θέρμανσης δηλ. αυτή που χρησιμοποιούν στις σόμπες τύπου kero-sun. Λάδι έχω πάρει από το εξωτερικό (Αγγλία) γιατί στην Ελλάδα διατείθεται μόνο σε πακέτα των 24 quart.
Ευχαριστώ...
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
esport
Aeromodeller Jr. member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 32
|
|
« Απάντηση #1 στις: Τρίτη, 29 Ιαν 2008, 17:21:08 » |
|
Σε ποια πόλη μένεις; Η κηροζίνη θέρμανσης δεν είναι ότι καλύτερο.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
dimkav
|
|
« Απάντηση #2 στις: Τρίτη, 29 Ιαν 2008, 17:34:17 » |
|
Μένω στη Μυτιλήνη.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
esport
Aeromodeller Jr. member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 32
|
|
« Απάντηση #3 στις: Τρίτη, 29 Ιαν 2008, 17:44:30 » |
|
Δυστυχώς θα χρησιμοποιήσεις κηροζίνη θέρμανσης. Ψυχραιμία.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
dimkav
|
|
« Απάντηση #4 στις: Τετάρτη, 30 Ιαν 2008, 18:57:00 » |
|
Παρακαλώ όποιο φίλο αερομοντελιστή γνωρίζει να μου πει αν μπορώ για καύσιμο στην MW44 Gold turbine να χρησιμοποιήσω lamp oil Νο 1.
Ευχαριστώ......
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
dim sofos
|
|
« Απάντηση #5 στις: Τετάρτη, 30 Ιαν 2008, 19:13:44 » |
|
Καλησπέρα Κηροζίνη για σόμπα kerosan με 2.5-3% λάδι και δουλεύει άψογα.
|
|
« Τελευταία τροποποίηση: Τετάρτη, 30 Ιαν 2008, 19:44:22 από dim sofos »
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
dimkav
|
|
« Απάντηση #6 στις: Τετάρτη, 30 Ιαν 2008, 19:41:09 » |
|
Κύριε Σοφέ. Ευχαριστώ.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
blackrider
Aeromodeller Jr. member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 34
|
|
« Απάντηση #7 στις: Τετάρτη, 13 Φεβ 2008, 22:04:30 » |
|
Μένω στη Μυτιλήνη.
Καλησπέρα φίλε μου. Μιάς και μένεις Μυτιλήνη για ρίξε μια ματιά στο αεροδρόμιο Μυτιλήνης, μάθε ποιος τους προμηθεύει με καύσημα και αν είναι εύκολο στην επόμενη παραγγελία να προσθέσουν όσα λίτρα επιθυμείς.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Football, Basketball, Tennis, Golf Require one ball. Flying Jets requires TWO!!
|
|
|
Γκούσκος Διονύσιος
|
|
« Απάντηση #8 στις: Τετάρτη, 3 Αύγ 2016, 09:32:54 » |
|
Καλησπέρα εις τους Jet-άδες της παρέας. Έχετε παρατηρήσει διαφορές ανάμεσα στην κηροζίνη θέρμανσης και του Jet A1? Όσο αφορά την απόδοση του κινητήρα πιστεύω δεν υπάρχει καμιά διαφορά αλλά ως προς τη μακροχρόνια χρήση, ρουλεμάν, service interval, κατάλοιπα κλπ..? Πρόσφατα μπόρεσα να βρω Jet A1 και μετά από μερικές δοκιμαστικές πτήσεις πιστεύω ότι είναι πολύ καθαρότερη η καύση του κρίνοντας από τις εξατμίσεις του κινητήρα μου.. Στο λάδι παρέμεινα στα ίδια ποσοστά (5%). Επειδή όμως είχα να το πετάξω πολύ καιρό δεν είμαι σίγουρος καθώς το μυαλό μου το είχα σε πολλά.. Διονύσης
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
john_p51d
Aeromodeller Jr. member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 47
|
|
« Απάντηση #9 στις: Πέμπτη, 1 Σεπ 2016, 20:56:10 » |
|
Diesel κάνει;
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
Μιχαλης
Aeromodeller Full Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 109
TURBINE JET LOVER.......
|
|
« Απάντηση #10 στις: Πέμπτη, 1 Σεπ 2016, 22:06:57 » |
|
Εγω παντος φιλοι μου δουλευω εδω και σχεδον 2 χρονια diesel (κατα προτιμηση) ECO AVIO με 5% λαδι και δεν ειχα ΚΑΝΕΝΑ απολυτως προβλημα!!!!
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
Γκούσκος Διονύσιος
|
|
« Απάντηση #11 στις: Πέμπτη, 1 Σεπ 2016, 22:14:44 » |
|
Εγω παντος φιλοι μου δουλευω εδω και σχεδον 2 χρονια diesel (κατα προτιμηση) ECO AVIO με 5% λαδι και δεν ειχα ΚΑΝΕΝΑ απολυτως προβλημα!!!!
Καλησπέρα Μιχάλη. Σε τι κινητήρα?
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
Μιχαλης
Aeromodeller Full Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 109
TURBINE JET LOVER.......
|
|
« Απάντηση #12 στις: Πέμπτη, 1 Σεπ 2016, 23:03:18 » |
|
Εγω παντος φιλοι μου δουλευω εδω και σχεδον 2 χρονια diesel (κατα προτιμηση) ECO AVIO με 5% λαδι και δεν ειχα ΚΑΝΕΝΑ απολυτως προβλημα!!!!
Καλησπέρα Μιχάλη. Σε τι κινητήρα? Καλησπερα!!!! Kingtech k80g!!!!
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
Γκούσκος Διονύσιος
|
|
« Απάντηση #13 στις: Πέμπτη, 1 Σεπ 2016, 23:30:49 » |
|
Εγω παντος φιλοι μου δουλευω εδω και σχεδον 2 χρονια diesel (κατα προτιμηση) ECO AVIO με 5% λαδι και δεν ειχα ΚΑΝΕΝΑ απολυτως προβλημα!!!!
Καλησπέρα Μιχάλη. Σε τι κινητήρα? Καλησπερα!!!! Kingtech k80g!!!! Έχω την εντύπωση ότι η Kingtech εγκρίνει επίσημα την χρήση diesel στους κινητήρες της.. (δεν είμαι σίγουρος όμως..) Έχω ακούσει από αρκετούς ότι καίνε diesel ιδίως σε μεγάλες τουρμπίνες, αλλά μόλις το ανέφερα στη WREN ήταν κάθετοι.. ''Do not try it Dennis!!''
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
Μιχαλης
Aeromodeller Full Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 109
TURBINE JET LOVER.......
|
|
« Απάντηση #14 στις: Παρασκευή, 2 Σεπ 2016, 01:21:16 » |
|
Εγω παντος φιλοι μου δουλευω εδω και σχεδον 2 χρονια diesel (κατα προτιμηση) ECO AVIO με 5% λαδι και δεν ειχα ΚΑΝΕΝΑ απολυτως προβλημα!!!!
Καλησπέρα Μιχάλη. Σε τι κινητήρα? Καλησπερα!!!! Kingtech k80g!!!! Έχω την εντύπωση ότι η Kingtech εγκρίνει επίσημα την χρήση diesel στους κινητήρες της.. (δεν είμαι σίγουρος όμως..) Έχω ακούσει από αρκετούς ότι καίνε diesel ιδίως σε μεγάλες τουρμπίνες, αλλά μόλις το ανέφερα στη WREN ήταν κάθετοι.. ''Do not try it Dennis!!'' Δεν το γνωριζω Διονυση για τις WREN αλλα σιγουρα η οι περισσοτερες εταιρειες ενκρινουν τη χρηση πετρελαιου επισημα οπως και η kingtech!!!!Και πιστεψε με σιγουρα δεν παιζει το σεναριο της λιπανσης!Η χρηση πετρελαιου φερνει χαμηλοτερη θερμοκρασια λειτουργιας και χαμηλοτερη καταναλωση..........Οσο για τη WREN
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
|