Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.201 μηνύματα σε 12.375 θέματα από 6.237 Μέλη / Τελευταίο μέλος: SKRIM
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 29 Μάρ 2024, 06:59:01

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 29 Μάρ 2024, 06:59:01

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 00:09]

    [Χθες στις 22:30]

    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 21:25:44]

    από afilos
    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 14:52:26]

    από hpergm
    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 10:46:22]

    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 07:32:40]

    από 3DJunk
    [Τρίτη, 26 Μάρ 2024, 16:49:01]

    [Κυριακή, 24 Μάρ 2024, 21:58:01]

    από chris 1975
    [Παρασκευή, 22 Μάρ 2024, 17:25:32]

    από dominicm
    [Τρίτη, 19 Μάρ 2024, 19:24:15]

    [Τρίτη, 19 Μάρ 2024, 17:48:59]

    [Δευτέρα, 18 Μάρ 2024, 23:05:57]

    από viper1
    [Κυριακή, 17 Μάρ 2024, 13:18:58]

    [Κυριακή, 17 Μάρ 2024, 12:46:42]

    [Σάββατο, 16 Μάρ 2024, 15:32:06]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6237
    Τελευταίο: SKRIM
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304201
    Σύνολο θεμάτων: 12375
    Online σήμερα: 21
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 0
    Επισκέπτες: 166
    Συνολικά: 166
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 2 [Όλοι]     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Σωληνάκια τροφοδοσίας νίτρου.  (Αναγνώστηκε 2504 φορές)
    sakis art
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 348



    « στις: Παρασκευή, 6 Μάι 2016, 20:35:09 »

    Παιδιά κάθε πότε κάνετε αντικατάσταση τα σωληνάκια τροφοδοσίας;
    Μετά από καιρό έβγάλα ένα μοντέλο και το έβαλα μπρος,όλα καλά!  Όμως όταν πήγα να βγάλω το φίλτρο καυσίμου κόπηκε το σωληνάκι στο σημείο ένωσης με το φίλτρο. Το ξαναένωσα και στο επόμενο τράβηγμα πάλι κόπηκε.
    Καταγράφηκε
    StZ
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 50


    « Απάντηση #1 στις: Παρασκευή, 6 Μάι 2016, 20:47:20 »

    Εγω συνηθιζω να αλλαζω τα σωληνακια του νιτρου καθε δευτερη σεζον.  Αν βεβαια εχω δειγμα οπως και των δικων σου που κοβονται, τοτε αλλαζονται ολα επιτοπου.
    Καταγράφηκε
    sakis art
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 348



    « Απάντηση #2 στις: Τρίτη, 11 Φεβ 2020, 21:58:04 »

    Παιδιά αυτή η βαλβίδα τροφοδοσίας είναι καλή;
    Είχα την κλασική αλλά φθείρεται το λαστιχάκι και παίρνει αερα
    https://www.ebay.com/itm/Dubro-997-E-Z-Fill-Fueling-Valve-Large/191707771238?_trkparms=aid%3D111001%26algo%3DREC.SEED%26ao%3D1%26asc%3D20160908105057%26meid%3D4a0d8ff7bb6344ff8ea20be1cd3dfba3%26pid%3D100675%26rk%3D1%26rkt%3D15%26mehot%3Dnone%26sd%3D191707771238%26itm%3D191707771238%26pmt%3D1%26noa%3D1%26pg%3D2380057&_trksid=p2380057.c100675.m4236&_trkparms=pageci%3A3a798c11-4d09-11ea-b2bf-74dbd18080eb%7Cparentrq%3A35d737791700a4e9229a1c6affdfffda%7Ciid%3A1
    Καταγράφηκε
    MOGOLOS
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 640



    « Απάντηση #3 στις: Τετάρτη, 12 Φεβ 2020, 09:58:57 »

    Η καλύτερη βαλβίδα είναι η τάπα.
    Κατά τη γνώμη που, είναι καλύτερα να μην βάζεις τέτοιες βαλβίδες. Κάποια στιγμή κολλάνε και μπάζουν αέρα. Το καλύτερο είναι να έχεις 2 βοσκούς στο ντεπόζιτο. Έναν για γέμισμα - άδειασμα και έναν για το μοτέρ. Και βάζεις απλή τάπα, που δεν χαλάει ποτέ.  Thumbs up
    Καταγράφηκε

    Γιατί εαν δεν εχει πολυβόλα δεν πετάει
    Chris71
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 286



    « Απάντηση #4 στις: Τετάρτη, 12 Φεβ 2020, 11:04:26 »

    Η καλύτερη βαλβίδα είναι η τάπα.   +10000!!!!!
    Καταγράφηκε

    Always look on the bright side of life!
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #5 στις: Τετάρτη, 12 Φεβ 2020, 12:15:42 »

    καλημέρα στην παρέα,

    ποτέ μου δεν κατάλαβα γιατί το καύσιμο για τους κινητήρες glow το λένε, λανθασμένα,  "νίτρου" αντί για "μεθανόλης" αφού το ποσοστό του νιτρομεθάνιου αφ' ενός είναι μικρό, αφ' ετέρου δεν είναι η κύρια καύσιμος ύλη.
     
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    sakis art
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 348



    « Απάντηση #6 στις: Τετάρτη, 12 Φεβ 2020, 13:05:40 »

    καλημέρα στην παρέα,

    ποτέ μου δεν κατάλαβα γιατί το καύσιμο για τους κινητήρες glow το λένε, λανθασμένα,  "νίτρου" αντί για "μεθανόλης" αφού το ποσοστό του νιτρομεθάνιου αφ' ενός είναι μικρό, αφ' ετέρου δεν είναι η κύρια καύσιμος ύλη.
     
    Έχετε δίκαιο κ.Γιαννη λανθασμένα τους λέμε πολλοί νιτρου. Ίσως ακούγεται πιο "δυναμικά" το νιτρο Χαμόγελο
    Αρα το αφήνω με την τάπα όπως λένε και τα παιδιά.Με τις άλλες βαλβίδες μάζευε αερα και έσβηνε σε πτήση σε συγκεκριμένο χρόνο.
    Ευχαριστώ
    Καταγράφηκε
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #7 στις: Τετάρτη, 12 Φεβ 2020, 16:03:13 »

    Αρα το αφήνω με την τάπα όπως λένε και τα παιδιά.Με τις άλλες βαλβίδες μάζευε αερα και έσβηνε σε πτήση σε συγκεκριμένο χρόνο.
    Ευχαριστώ

    Δεν κατάλαβα, πού μαζεύει τον αέρα;
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    ArgyrisGiannetakis
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 10.751



    WWW
    « Απάντηση #8 στις: Τετάρτη, 12 Φεβ 2020, 16:26:46 »

    Ουσιαστικά δεν μαζέυει αερα, αλλα επειδή η βαλβίδα παντα την τοποθετούμε αναμεσα στην γραμμή του καυσίμου , εαν δεν ξανακλήσει σωστα με το ελατηριο της και να σπρωξει την μπρουτζινη ταπα ξανα και να ακουμπήσει στο o-ring , τοτε η γραμμη ρουφάει αερα με αποτέλεσμα να εχει προβλημα ο κινητήρας η ακόμα και να σβήσει.Παιζει μεγάλο ρόλο πως την χρησιμοποιούμε,Δεν θελει βία μην την  γδαρουμε και παντα να συγουρευόμαστε οτι εχει επιστρέψει πισω το πιστονακι.Μερικές φορές καλό ειναι να την αλείφουμε με λιγο βαζελινη η λαδι σιληκόνης να την κραταμε μαλακιά ειδικά τον χειμώνα.
    Οσα χρόνια την χρησιμοποιώ προσωπικά δεν ειχα ποτε θέματα.Ομως εχω δει και θεματα σε οσους δεν της χρησιμοποίησαν σωστα.
    Ειναι ιδανικές στο οτι όταν γεμίζεις δεν στελνει αλλού καυσιμο ( καρμπυρατερ) , αλλα μονο στο ρεζερβουαρ.Με ολλους τους αλλους τρόπους υπαρχει θέμα να μπουκώσεις  το μοτερ.


    * 15393_DUBRO-SCHNELLBETANKUNGS-VENTIL-METHANOL_570x570.jpg (30.98 KB, 570x570 - εμφανίστηκε 158 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #9 στις: Τετάρτη, 12 Φεβ 2020, 17:20:49 »

    Κύριε  Γιαννετάκη, σωστά τα λέτε.

    Προσωπικά αποφεύγω αυτού του είδους τις βαλβίδες, ακριβώς γιατί θέλουν κάποια συντήρηση.
    Προτιμώ να ανοίγω ένα κομμένο σωληνάκι για το γέμισμα προς την δεξαμενή, και να το ξανακλείνω (με ένα μεταλλικό σωληνάκι) για την πτήση.

    Απλά θέλω να λύσω το πρόβλημα γιατί ο κινητήρας σταματάει κατά την διάρκεια της πτήσης.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    sakis art
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 348



    « Απάντηση #10 στις: Τετάρτη, 12 Φεβ 2020, 17:29:17 »

    Δύο φορές με τέτοια βαλβίδα είχα πρόβλημα στο 5λεπτο πτήσης έσβηνε το μοτέρ. Εβαζα-εβγαζα το ανταποράκι του εφοδιασμού δεν εκανα κατι στη χρήση.Βέβαια έβγαινε με λίγο τράβηγμα. Δε ξέρω αν παιζει ρόλο η ποιότητα, ενα απλό κινέζικο ειχα και όχι πχ της du pro.
    Γι'αυτο είχα μετά απλή ταπα.
    Καταγράφηκε
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #11 στις: Τετάρτη, 12 Φεβ 2020, 17:34:21 »

    Όταν σβήνει πάντα σε «συγκεκριμένο χρόνο», θα μπορούσαμε να το μεταφράσουμε ότι σβήνει όταν αναλωθεί «συγκεκριμένη ποσότητα» καύσιμου.

    Ισως λοιπόν να συμβαίνει το εξής:
    Εχει κοπεί το εσωτερικό σωληνάκι που ενώνει τον βοσκό με το εσωτερικό άκρο του σωλήνα στο πώμα. Οπότε όσο υπάρχει περισσότερο ύψος στο καύσιμο και καλύπτεται το κόψιμο, θα λειτουργεί. Μόλις αναλωθεί καύσιμο και εκτεθεί το κόψιμο στον αέρα, δεν θα τραβάει πλέον καύσιμο και θα σταματήσει.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    sakis art
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 348



    « Απάντηση #12 στις: Τετάρτη, 12 Φεβ 2020, 17:44:36 »

    Όταν σβήνει πάντα σε «συγκεκριμένο χρόνο», θα μπορούσαμε να το μεταφράσουμε ότι σβήνει όταν αναλωθεί «συγκεκριμένη ποσότητα» καύσιμου.

    Ισως λοιπόν να συμβαίνει το εξής:
    Εχει κοπεί το εσωτερικό σωληνάκι που ενώνει τον βοσκό με το εσωτερικό άκρο του σωλήνα στο πώμα. Οπότε όσο υπάρχει περισσότερο ύψος στο καύσιμο και καλύπτεται το κόψιμο, θα λειτουργεί. Μόλις αναλωθεί καύσιμο και εκτεθεί το κόψιμο στον αέρα, δεν θα τραβάει πλέον καύσιμο και θα σταματήσει.

    κ.Γιαννη τα ειχα αλλάξει τα εσωτερικά σωληνάκια της σιλικόνης και έβαλα και αλουμινίου τα υπόλοιπα. Αρχικά κι εγώ θεώρησα ότι εκεί θα είναι το πρόβλημα. Από τη βαλβίδα προς το καρμυρατερ έβλεπα φυσαλίδες.
    Πάντως όταν έβγαλα τη βαλβίδα δουλευε σωστά.
    Δε ξέρω αν παίζει ρόλο η πίεση κατά την πτώση της στάθμης του καυσίμου σε σχέση με τη βαλβιδα που ενδεχομένως παίρνει αέρα από εκεί.
    Σωστή η λογική που λέτε αλλά δε βρήκα κάποια τρύπα εσωτερικά.
    Καταγράφηκε
    ArgyrisGiannetakis
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 10.751



    WWW
    « Απάντηση #13 στις: Τετάρτη, 12 Φεβ 2020, 17:57:24 »

    Πιθανόν οσο ειχες την βαλβίδα και ηταν γεμάτο το ρεζερβουαρ και είχε περισότερη ροή λογο σταθμης ( εαν και το ρεζερβουαρ ήταν λίγο πιο ψηλά) η ροή του εφτανε και ας ειχε φυσαλλίδες.Μετα οταν κατέβαινε η σταθμή φτώχαινε το μίγμα ισως και εσβηνε.
    Ναι παιζει ρόλο η ποιότητα της βαλβίδας.DU-BRO και top flite  ειναι οι πιο καλές.
    Καταγράφηκε

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #14 στις: Τετάρτη, 12 Φεβ 2020, 18:39:48 »

    Μιλάμε για δίχρονη με πίεση από την εξάτμιση, ή για τετράχρονη;
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    sakis art
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 348



    « Απάντηση #15 στις: Τετάρτη, 12 Φεβ 2020, 19:33:28 »

    Μιλάμε για δίχρονη με πίεση από την εξάτμιση, ή για τετράχρονη;
    Δίχρονη
    Καταγράφηκε
    Σελίδες: 1 2 [Όλοι]     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Μηχανές - καύσιμα - έλικες (Συντονιστής: andreas)  |  Θέμα: Σωληνάκια τροφοδοσίας νίτρου.
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.042 δευτερόλεπτα. 27 ερωτήματα.