Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
285.708 μηνύματα σε 11.353 θέματα από 5.920 Μέλη / Τελευταίο μέλος: zepos
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Δευτέρα, 11 Δεκ 2017, 13:29:46

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Δευτέρα, 11 Δεκ 2017, 13:29:46

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Τελευταίες 10 φωνές:
Δευτέρα, 20 Νοέ 2017, 22:44:55
Τα βλέπω όλα πράσινα !!!
Πρόσφατα θέματα
[Σήμερα στις 12:26]

από danthimos
[Σήμερα στις 11:58]

από danthimos
[Σήμερα στις 11:51]

από dominicm
[Σήμερα στις 11:05]

από tritongr
[Χθες στις 21:38]

από dimis-mjt
[Χθες στις 17:36]

από dhiotis
[Χθες στις 12:49]

[Χθες στις 11:52]

[Χθες στις 11:01]

από sliver
[Χθες στις 10:43]

από vagelis
[Σάββατο, 9 Δεκ 2017, 19:08:02]

από dominicm
[Σάββατο, 9 Δεκ 2017, 17:48:36]

[Σάββατο, 9 Δεκ 2017, 15:42:38]

από Apostolos
[Παρασκευή, 8 Δεκ 2017, 17:57:02]

από DIAMOND
[Παρασκευή, 8 Δεκ 2017, 10:34:33]
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Μέλη
Σύνολο μελών: 5920
Τελευταίο: zepos
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 285708
Σύνολο θεμάτων: 11353
Online σήμερα: 49
Online έως τώρα: 362
(Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 5
Επισκέπτες: 22
Συνολικά: 27
Στυλ εμφάνισης

  Aeromodelling GR - 20 χρόνια
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Συντονιστής: ArgyrisGiannetakis)  |  Θέμα: ESM T-28B Trojan « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: 1 ... 3 4 5 [6]  Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: ESM T-28B Trojan  (Αναγνώστηκε 12930 φορές)
   
Γαβανάς Χάρης
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 200


Προφίλ
« Απάντηση #75 στις: Κυριακή, 11 Δεκ 2016, 15:47:26 »

Απο οτι φαίνεται θα χρειαστεί αρκετή δουλειά για να γίνει τέλειο. Ομως δεν σε φοβαμαι γιατι και υπομονή εχεις και τις γνώσεις, οπότε συνέχισε ακάθεκτος!!!

Καταγράφηκε
hpergm
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 608



Προφίλ
« Απάντηση #76 στις: Κυριακή, 18 Δεκ 2016, 21:57:31 »

Χάρη, πράγματι η δουλειά είναι αρκετή.. Αλλά αποφασίσαμε να την κάνουμε αφού η εναλλακτική είναι είτε απογοήτευση είτε κατασκευή από σχέδια που ο χρόνος μας δε μας επιτρέπει (όσο και εάν το θέλουμε..)

Πάμε σιγά-σιγά να τελειώνουμε τις εσωτερικές ενισχύσεις στο δεξί φτερό - δείχνουμε στη φωτό όσα shear webs έχουμε προσθέσει από ply 3 και 5mm.
Πρίν προχωρήσουμε σε glassing θα βάλουμε μερικά τριγωνικά stock στις ενώσεις για να είμαστε σίγουροι ότι η μεταφορά δυνάμεων δε θα διακόπτεται από μερικά διάκενα που αναγκαστικά είχαμε λόγω "τυφλών" κολλήσεων, καθώς και απο το γεγονός ότι στην ουσία κατασκευάσαμε false spars με ply, που όμως διακόπτονται από τα ribs..


*  (78.04 KB, 600x389 - εμφανίστηκε 357 φορές.)
Καταγράφηκε

Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
hpergm
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 608



Προφίλ
« Απάντηση #77 στις: Κυριακή, 18 Δεκ 2016, 22:02:39 »

Μία μικρή (?) επέμβαση που χρειάστηκε επίσης να κάνουμε πρίν πέσει υαλούφασμα ήταν να φάμε τις κολλήσεις των κινέζων οι οποίες μάλλον έγιναν με σκόνη balsa για να καλύψουν "κενά"....  Sad

Εδώ χρειαστήκαμε το extension του Dremel. Στο βάθος φαίνονται οι τοποθετημένες ενισχύσεις πάνω στο false trailing edge.


* 2016-12-18 14.09.04.jpg (27.21 KB, 640x360 - εμφανίστηκε 358 φορές.)

* 2016-12-18 14.14.38.jpg (23.13 KB, 640x360 - εμφανίστηκε 354 φορές.)
Καταγράφηκε

Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
hpergm
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 608



Προφίλ
« Απάντηση #78 στις: Κυριακή, 18 Δεκ 2016, 22:05:28 »

Κλείνουμε τις πληγές σαν καλοί γιατροί...


* 2016-12-18 16.37.37.jpg (21.2 KB, 640x360 - εμφανίστηκε 356 φορές.)
Καταγράφηκε

Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
hpergm
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 608



Προφίλ
« Απάντηση #79 στις: Κυριακή, 18 Δεκ 2016, 22:08:25 »

Και μέχρι να στεγνώσουν οι κόλλες, γυρίσαμε την προσοχή μας στο flap. Εκεί ο Κινέζος είχε κάνει άτσαλα κοψίματα για τους μεντεσέδες, οι οποίοι και θα στηρίζονταν σε 3-5mm από balsa. Αποφασίσαμε να γεμίσουμε ξανά τα κοψίματα για καλύτερη στήριξη του μεντεσέ. Καλύψαμε με cub yellow, το οποίο θα βαφτεί από πάνω με χρώμα μονής που έχουμε ταιριάξει (βλ. αρχικά post).


* 2016-12-18 15.26.44.jpg (17.07 KB, 640x360 - εμφανίστηκε 356 φορές.)

* 2016-12-18 15.26.50.jpg (16.62 KB, 640x360 - εμφανίστηκε 349 φορές.)

* 2016-12-18 15.35.42.jpg (69.14 KB, 360x640 - εμφανίστηκε 355 φορές.)

* 2016-12-18 15.44.19.jpg (58.91 KB, 360x640 - εμφανίστηκε 354 φορές.)
Καταγράφηκε

Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
hpergm
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 608



Προφίλ
« Απάντηση #80 στις: Δευτέρα, 19 Δεκ 2016, 21:37:49 »

Γυρνάμε για λίγο την προσοχή μας και στην τοποθέτηση των servo στο φτερό. Εδώ, έχουμε την κλασσική λύση της κόλλησης βάσεων των servo κατευθείαν στο καπάκια των θυρίδων πρόσβασης του φτερού. Να τονίσουμε τα εξής διαδικαστικά που ακολουθούμε πάντα σε τέτοιες περιπτώσεις:

- Πάντοτε χρησιμοποιούμε βίδες για να πιάσουμε τα hardwood blocks πάνω στο καπάκι. Ποτέ μόνον κόλλα, διότι κανείς δε μας λέει πόσο καλή είναι η κατασκευή του ply το οποίο και μπορεί να κάνει delaminate οποιαδήποτε στιγμή (και bye bye μοντέλο).

- Κολλάμε, όμως, τα Blocks ώς επιπρόσθετη ασφάλιση. Πάντα σε τέτοιες κολλήσεις τρυπάμε ρηχά με καρφίτσα πολλές φορές τις 2 επιφάνειες (σαν.. τρυποκάρυδοι!) για να ποτίσει καλά η epoxy και πέραν της εξωτερικής στοιβάδας του ply.

Στο ESM, και επειδή τα καπάκια πιάνουν επάνω σε τελάρα από Liteply κολλημένα στο κάτω πέτσωμα, πρέπει να "γωνιάσουμε" τα blocks για να μην χτυπάνε πάνω στις γεμάτες γωνίες των τελάρων. Κλασσική ESM, δίνει τα blocks τετράγωνα (και... ανισοπαχή - τα τροχίσαμε  Huh) οπότε πρέπει να βάλουμε μπρος το belt sander (πάλι καλά που το έχουμε δηλαδή, με το χέρι δε λέει αυτή η δουλειά). Προσέχουμε επίσης να αφήνουμε τουλάχιστον 5mm κενό μεταξύ των blocks και των ακμών του καπακιού προκειμένου να μην έχουμε προβλήματα με τα τελάρα.


* 2016-12-19 19.49.00.jpg (42.64 KB, 640x360 - εμφανίστηκε 282 φορές.)

* 2016-12-19 20.21.48.jpg (33.8 KB, 640x360 - εμφανίστηκε 287 φορές.)

* 2016-12-19 20.21.59.jpg (25.64 KB, 640x360 - εμφανίστηκε 285 φορές.)

* 2016-12-19 20.22.13.jpg (40.7 KB, 640x360 - εμφανίστηκε 280 φορές.)
Καταγράφηκε

Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
w1ndsurfer
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.408



Προφίλ
« Απάντηση #81 στις: Τρίτη, 20 Δεκ 2016, 08:26:19 »

Και μέχρι να στεγνώσουν οι κόλλες, γυρίσαμε την προσοχή μας στο flap. Εκεί ο Κινέζος είχε κάνει άτσαλα κοψίματα για τους μεντεσέδες, οι οποίοι και θα στηρίζονταν σε 3-5mm από balsa. Αποφασίσαμε να γεμίσουμε ξανά τα κοψίματα για καλύτερη στήριξη του μεντεσέ. Καλύψαμε με cub yellow, το οποίο θα βαφτεί από πάνω με χρώμα μονής που έχουμε ταιριάξει (βλ. αρχικά post).

Καλημέρα Έκτωρα,
Πολλά μπράβο για την αναλυτική προσέγγιση και την ωραία παρουσίαση της (ανα-)κατασκευής

Αφού έφτασες έως εδώ, με λίγη παραπάνω δουλειά μπορείς να κάνεις scale μεντεσέδες και εσωτερικά control horns - βελτιώνοντας και την εμφάνιση και την πτήση




Καταγράφηκε

Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
hpergm
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 608



Προφίλ
« Απάντηση #82 στις: Τρίτη, 20 Δεκ 2016, 16:23:19 »

Νίκο, πραγματικά είναι τόση η δουλειά που πρέπει να γίνει για να φέρουμε το standard κίτ σε επίπεδο αξιοπιστίας που μας έχει φύγει οποιαδήποτε όρεξη να κάνουμε το παραπάνω...  Undecided

Τί να ανοίγουμε δουλειές τώρα για scale flaps... Μόνον και μόνον για τις εσωτερικές ενισχύσεις που θα χρειαστούν οι μεντεσέδες, θα χρειαστεί να ξεκοιλιάσουμε το φτερό. Ούτως ή άλλως, έχουμε αποφασίσει να πάμε για sport scale κατάσταση. Ευχαριστούμε όμως για την παραίνεση!

Προχωράμε με τη σύνδεση των πηδαλίων με τα servo. Εδώ αποφασίσαμε να χρησιμοποιήσουμε τα όμορφα αλουμινένια hornάκια που είχαμε στο spares box μας από άλλες κατασκευές (να... τρώμε και το stock!). Πάντα χρησιμοποιούμε περαστά horns για να μήν έχουμε αποτραβήγματα.

Εδώ, για να ενισχύσουμε το σημείο του flap που θα περάσει η βίδα, αλλά και για να μην συμπιέσουμε τη balsa, βάλαμε ένα καρμπονένιο σωληνάκι με 3mm εσωτερική διάμετρο. Αφού ξε-τρυπήσαμε την επιφάνεια προσεκτικά, ανοίξαμε τη διαμπερή τρύπα με 0,5mm μικρότερο τρυπάνι από την εξωτερική του σωλήνα για να μπεί με press fit. Τον κολλήσαμε με κόλλα πολυουρεθάνης για να πάρει τα "μπόσικα". Η φωτό εξηγεί...


* 2016-12-20 15.08.59.jpg (53 KB, 800x450 - εμφανίστηκε 213 φορές.)
Καταγράφηκε

Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
hpergm
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 608



Προφίλ
« Απάντηση #83 στις: Τρίτη, 20 Δεκ 2016, 18:30:16 »

Η πρώτη ημιπτέρυγα,  με τα "ορθοπεδικά" των ενισχύσεων και τα κινηματικά επιφανειών (μεντεσέδες, σέρβο, ντιζοδουλειά) τελειωμένα.
Οι πληγές των επεμβάσεων (δηλ. όπου υπάρχει μονοκότ διαφορετικής χροιάς χρώματος) θα βαφτούν και δε θα φαίνονται.

Σε γενικές γραμμές πρώτα κατασκευάζουμε και κάνουμε dry assembly και μετά ρίχνουμε χρώματα και τελικά κοσμητικά (ακούς Χάρη...;;;  ) διότι όλο και κάτι κατασκευαστικό θα μένει και μετά θα έχουμε να κάνουμε ατελείωτα touch-ups...

Μένουν τα εξής:
- Glass-άρισμα φωλέων. Θα πρέπει να τυλίξουμε το φτερό για προστασία πρίν από οποιαδήποτε τέτοια εργασία...
- Ενίσχυση τελάρων των βάσεων servo (ναί, είναι κολλημένα μόνον πάνω στο κάτω skin...) - δηλ. δοκαράκια να τα στηρίξουν πάνω στα κοντινότερα ribs.
- Ανύψωση βάσεων servo διότι μόλις τις σφίξαμε βυθιστήκανε 1.5mm κάτω από το skin (βλ. φωτό).
- Πέρασμα καλωδίων (θα παρουσιάσουμε μετά ποιά και τί..  Wink)
- Τοποθέτηση σκελών
- τοποθέτηση καλλυμάτων σκελών (εκεί έχει να γίνει το έλα να δείς...!  )
- Βάψιμο φωλέων
- Λίπανση και κολλήματα μεντεσέδων
- Μακρύτερα servo horns
- Βαψίματα επισκευών, βιδών και ντιζών να μη φαίνονται

Και όλα αυτά για την πρώτη ημιπτέρυγα (έχει και τη δεύτερη) και μετά από 5-10 ώρες δουλειάς.. Endless Sadistic Mods.  Sad
(Και μετά συζητάμε για scale flap hinges..  Tongue.)


* 2016-12-20 18.06.17.jpg (61.11 KB, 360x640 - εμφανίστηκε 197 φορές.)

* 2016-12-20 18.06.24.jpg (23.54 KB, 640x360 - εμφανίστηκε 193 φορές.)

* 2016-12-20 18.06.34.jpg (20.67 KB, 640x360 - εμφανίστηκε 193 φορές.)
Καταγράφηκε

Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
Γαβανάς Χάρης
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 200


Προφίλ
« Απάντηση #84 στις: Τετάρτη, 21 Δεκ 2016, 11:05:00 »

Τι περιμενες να κανει ενας αναποδος ανθρωπος οπως εγω......... χαχαχαχαχαχαχα!!!!!!!
Παντως αξιζει η δουλεια που βαζεις, γιατι η αβεβαιότητα σε αυτα τα αεροπλάνα ειναι οτι χειρότερο για την ψυχολογία σου....
Καλή συνέχεια στο project σου!!!! Thumbs up Thumbs up
Καταγράφηκε
Σελίδες: 1 ... 3 4 5 [6]  Πάνω Εκτύπωση 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Συντονιστής: ArgyrisGiannetakis)  |  Θέμα: ESM T-28B Trojan « προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.178 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.