panioul
|
|
« Απάντηση #135 στις: Σάββατο, 19 Μάρ 2016, 16:26:44 » |
|
Νίκο ο συμβιβασμός που κάνεις έχει πολύ καλό αποτέλεσμα και δείχνει πολύ καλύτερα από το να βγει όλη η ντίζα έξω. Θα μπορούσες επίσης αντί για το ball link που χρησιμοποιείς στο aileron να έβαζες μεταλλικό σαν τα Sullivan Gold-N-Clevis για να έρθεις στην ίδια ευθεία με το σέρβο αλλά και να έχει μικρότερο όγκο και να δείχνει πιο όμορφο στο μάτι.
|
|
« Τελευταία τροποποίηση: Σάββατο, 19 Μάρ 2016, 17:14:18 από panioul »
|
Καταγράφηκε
|
Ιωαννίδης Παναγιώτης Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
|
|
|
panioul
|
|
« Απάντηση #136 στις: Κυριακή, 20 Μάρ 2016, 23:18:07 » |
|
Τα servo για τα flaps έχουν τοποθετηθεί...
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Ιωαννίδης Παναγιώτης Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
|
|
|
panioul
|
|
« Απάντηση #137 στις: Κυριακή, 20 Μάρ 2016, 23:19:12 » |
|
Και στο ενδιάμεσο μέχρι να στεγνώσουν κάποιες κόλλες άρχισαν οι δοκιμές με τις ρόδες που μόλις ήρθαν...
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Ιωαννίδης Παναγιώτης Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
|
|
|
panioul
|
|
« Απάντηση #138 στις: Κυριακή, 20 Μάρ 2016, 23:20:56 » |
|
Η επιλογή των τροχών με άφησε απόλυτα ικανοποιημένο, η διάστασή τους (4 1/4") είναι η ιδανική, το ελαστικό τους είναι αρκετά συμπαγές και η ζάντα με λίγο βαψιματάκι θα γίνει σούπερ!!
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Ιωαννίδης Παναγιώτης Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
|
|
|
dgiatr
|
|
« Απάντηση #139 στις: Δευτέρα, 21 Μάρ 2016, 07:37:48 » |
|
Η επιλογή των τροχών με άφησε απόλυτα ικανοποιημένο, η διάστασή τους (4 1/4") είναι η ιδανική, το ελαστικό τους είναι αρκετά συμπαγές και η ζάντα με λίγο βαψιματάκι θα γίνει σούπερ!! Παναγιώτη πολύ ωραίοι οι τροχοί!! (....βλέπω με τα retracts ....έκανες τη σωστή επιλογή... .....)
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
panioul
|
|
« Απάντηση #140 στις: Τρίτη, 22 Μάρ 2016, 21:58:19 » |
|
Παναγιώτη πολύ ωραίοι οι τροχοί!! (....βλέπω με τα retracts ....έκανες τη σωστή επιλογή... .....) Μα τι να κάνω!! Ήμουν στα ηλεκτρικά Eurokit και τώρα επειδή έμπλεξα με έσας που είστε "πνευματικοί" άνθρωποι, πήγα αναγκαστικά στα πνευματικά!!
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Ιωαννίδης Παναγιώτης Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
|
|
|
panioul
|
|
« Απάντηση #141 στις: Τρίτη, 22 Μάρ 2016, 22:02:40 » |
|
Το σχέδιο για τα σκέλη ολοκληρώθηκε και ακονίζουμε τα μαχαίρια στον τόρνο!!
|
Ιωαννίδης Παναγιώτης Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
|
|
|
w1ndsurfer
|
|
« Απάντηση #142 στις: Τετάρτη, 23 Μάρ 2016, 07:28:11 » |
|
Παναγιώτη, πολύ High-tech το thread !! Συνεχίζω με το σχέδιο για την τοποθέτηση του Moki 30, ο οποίος χωράει ολόκληρος μέσα στο cowl αλλά οι σωλήνες της εξάτμισης απολήγουν στο σημείο που βρίσκεται το dummy carb intake στο κάτω μέρος, Θα βρούμε τρόπο να τα βολέψουμε
|
|
« Τελευταία τροποποίηση: Τετάρτη, 30 Μάρ 2016, 13:59:03 από w1ndsurfer »
|
Καταγράφηκε
|
Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
|
|
|
w1ndsurfer
|
|
« Απάντηση #143 στις: Τετάρτη, 23 Μάρ 2016, 07:32:26 » |
|
Βάση από G-10 1.5mm για μείωση των κραδασμών
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
|
|
|
w1ndsurfer
|
|
« Απάντηση #144 στις: Τετάρτη, 23 Μάρ 2016, 07:35:52 » |
|
Προστέθηκαν οι αποστάτες και στηρίχθηκε το μοντέλο σε όρθια θέση για έλεγχο του κεντραρίσματος
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
|
|
|
w1ndsurfer
|
|
« Απάντηση #145 στις: Τετάρτη, 23 Μάρ 2016, 07:37:12 » |
|
Πρώτα με χάρτινο πατρόν και μετά με το spinner
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
|
|
|
w1ndsurfer
|
|
« Απάντηση #146 στις: Τετάρτη, 23 Μάρ 2016, 07:43:43 » |
|
Και τώρα τα δύσκολα: πως θα ψυχθεί ο κινητήρας μέσα στο cowl Θα φτιαχτούν αγωγοί και φράγματα (baffles) που θα οδηγούν το ρεύμα αέρα μόνο επάνω στις ψύκτρες της κεφαλής και στην εξάτμιση - έχει δουλέψει καλά σε άλλα μοντέλα Πατρόν με χαρτόνι και πρόβες με το cowl
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
|
|
|
w1ndsurfer
|
|
« Απάντηση #147 στις: Τετάρτη, 23 Μάρ 2016, 07:51:45 » |
|
Αποστάτες από Ertalon 8mm με τρύπα για βίδες Μ3
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
|
|
|
w1ndsurfer
|
|
« Απάντηση #148 στις: Τετάρτη, 23 Μάρ 2016, 07:53:20 » |
|
Και πάλι πρόβες
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
|
|
|
panioul
|
|
« Απάντηση #149 στις: Τετάρτη, 23 Μάρ 2016, 22:23:45 » |
|
Βάση από G-10 1.5mm για μείωση των κραδασμών Νίκο μου κάνει εντύπωση που χρησιμοποιείς το G-10 για μείωση κραδασμών. Στο σημείο που σφίγγουν οι αποστάτες δεν έχει κίνδυνο να ραγίσει και να αρχίσει να θρυμματίζεται;; Αν γίνει κάτι τέτοιο τότε θα λασκάρουν οι βίδες...
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Ιωαννίδης Παναγιώτης Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
|
|
|
|