Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.201 μηνύματα σε 12.375 θέματα από 6.237 Μέλη / Τελευταίο μέλος: SKRIM
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 29 Μάρ 2024, 07:49:03

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 29 Μάρ 2024, 07:49:03

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 00:09]

    [Χθες στις 22:30]

    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 21:25:44]

    από afilos
    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 14:52:26]

    από hpergm
    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 10:46:22]

    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 07:32:40]

    από 3DJunk
    [Τρίτη, 26 Μάρ 2024, 16:49:01]

    [Κυριακή, 24 Μάρ 2024, 21:58:01]

    από chris 1975
    [Παρασκευή, 22 Μάρ 2024, 17:25:32]

    από dominicm
    [Τρίτη, 19 Μάρ 2024, 19:24:15]

    [Τρίτη, 19 Μάρ 2024, 17:48:59]

    [Δευτέρα, 18 Μάρ 2024, 23:05:57]

    από viper1
    [Κυριακή, 17 Μάρ 2024, 13:18:58]

    [Κυριακή, 17 Μάρ 2024, 12:46:42]

    [Σάββατο, 16 Μάρ 2024, 15:32:06]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6237
    Τελευταίο: SKRIM
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304201
    Σύνολο θεμάτων: 12375
    Online σήμερα: 194
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 3
    Επισκέπτες: 137
    Συνολικά: 140
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 2 [Όλοι]     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Δυναμική πτήση σε συστάδα δένδρων  (Αναγνώστηκε 14732 φορές)
    eolos30
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 861



    « στις: Τρίτη, 19 Μάι 2015, 19:12:30 »


      Κερδίζει ενέργεια ακολουθώντας το ρότορα πίσω και πάνω απο τα δέντρα.
    Θάθελα να το δοκιμάσω. Σκέψου να βγάλεις δεκάλεπτο έτσι στο Μπούρμπουλα, σε αγώνα με starthight. 20μ μέγιστο.


                https://youtu.be/HCKcCT_UmuI
      https://www.youtube.com/watch?v=HCKcCT_UmuI
    Καταγράφηκε

    The desire for safety stands against every great and noble enterprise. -Tacitus
    orck
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.623


    game over :|


    « Απάντηση #1 στις: Τρίτη, 19 Μάι 2015, 22:51:32 »

    Ισως δεν καταλαβα καλα αλλα το βιντεο αναφερεται σε δυναμικο πλαγιας οπου η πλαγια ειναι τα δεντρα, οποτε μιλαμε για προσυνεμη μερια.
    Εσυ λες για πισω, δηλαδη υπηνεμη μερια. Εχεις πεταξεις σε υπηνεμη και σου αρεσε, μεσα σε ροτορα;
    Καταγράφηκε

    Παναγιωτης, Π.Φαληρο
    Οι αγγελιες μου
    evan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 7.065


    Ευάγγελος Μιχαηλίδης


    WWW
    « Απάντηση #2 στις: Τρίτη, 19 Μάι 2015, 23:13:13 »

    Το Dynamic Soaring αναφέρεται σε πτήση στο υπήνεμο

    Για περισσότερα: http://en.wikipedia.org/wiki/Dynamic_soaring

    Παγκόσμιο ρεκόρ ταχύτητας DS: 505 mph



    * dynamic-soaring.gif (59.17 KB, 496x260 - εμφανίστηκε 698 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
    eolos30
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 861



    « Απάντηση #3 στις: Τετάρτη, 20 Μάι 2015, 15:23:29 »


     Δλδ με αυτο που κάνει
     έχει πολυ μεγαλυτερη ταχύτητα , απο το να τραβερσάρει πάνω απο τα δεντρα.
           Δεν έχω δει κανέναν να το κάνει. ¨Οταν πλησιάζεις το έδαφος θα θέλει απόλυτη συγκέντρωση.

    Ετσι πετουν τα Αλμπαντρος για μήνες στο ύψος του κύματος ,τσιμπάνε αφρόψαρα, δεν πληρώνουν ΕΝΦΙΑ, εκμεταλευόμενα την  "δύνη"στην υπήνεμη πλευρα του κύματος, μιλάμε για χορογραφία! Κομικη βέβαια ειναι η απογείωσή τους. (3.5μέτρα φτερό)
    Καταγράφηκε

    The desire for safety stands against every great and noble enterprise. -Tacitus
    eolos30
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 861



    « Απάντηση #4 στις: Τετάρτη, 20 Μάι 2015, 15:38:25 »



                 Η ανάλυση χαμηλή , μουσική συμπαθητική:

                    https://youtu.be/1jNBTrHPVN4?t=472
    Καταγράφηκε

    The desire for safety stands against every great and noble enterprise. -Tacitus
    vhal
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 432



    « Απάντηση #5 στις: Τετάρτη, 20 Μάι 2015, 15:42:06 »

    Το έχουν κάνει με f3B ανεμοπτερο άλλοι:


     Thumbs up

    ΠΡΟΣΟΧΗ: Μη το δοκιμάσετε σπίτι (με τα f5j που έχετε) γιατί θα τα πάρετε πίσω "χαρτοπόλεμο"  Grin Grin Grin
    "Είναι πολλα τα G Άρη "
    Καταγράφηκε

    Βαγγέλης Χαλκιαδάκης - Αερολέσχη Φθιώτιδας

    Ζηλεύω του σταυραετού
    απου πετά στα νέφη
    και παίζει με τσι αστραπές
    και με τ' αστροπελέκια.
    Fly.
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 89



    « Απάντηση #6 στις: Τετάρτη, 20 Μάι 2015, 18:05:16 »

     Την τεχνική αυτή την ασκούν τα θαλασσοπούλια για να καλύπτουν αποστάσεις χωρίς να κουράζονται,να δαπανούν ενέργεια δηλαδή!
    Κατέρχονται εκμεταλεύομενα την ταχύτητα του αέρα,και αυξάνουν την κινητική τους ενέργεια. Όταν πλησιάσουν την επιφάνεια της θάλασσας γυρίσουν" πρόσωπο" στον αέρα και πέρνουν ύψος. Ο άνεμος όμως που κινείται κοντά στην επιφάνεια της θάλασσας έχει μικρότερη ταχύτητα (λόγο τριβών),.ετσι αποκτούν θετικό ενεργειακό πρόσημο το οποίο συνήθως μεταφράζεται σε μεγαλύτερο ύψος.







    Κάτι ανάλογο γίνεται και στην στεριά. ο άνεμος έχει την ιδιότητα να ακολουθεί το ανάγλυφο του εδάφους. έτσι όταν περνάει από την πίσω μεριά μιας πλαγιάς τείνει να ακολουθήσει την" κλίση" της.
    Αυτό ακριβώς εκμεταλεύονται όσοι κάνουν αυτού του είδους την πτήση ,βουτώντας κυριολεκτικά, εκμεταλευόμενει ταχυτητα και διεύθυνση του άνεμου. Πόσο μεγάλο θα είναι το θετικό ενεργειακό σου πρόσημο, εξαρτάται απο το πόσο χαμηλά μπορείς να πάς.



               
                 
               
    Καταγράφηκε
    mikrosdedalos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 654


    Η κρίση θέλει καλοπέραση και καλή παρέα !


    WWW
    « Απάντηση #7 στις: Πέμπτη, 21 Μάι 2015, 08:05:40 »

    Πως γίνεται ενώ ο άνεμος είναι 50 ή 100 μίλια, το μοντέλο να φτάνει τα 200 ή 500 μίλια; Εκπληξη
    Καταγράφηκε

    ΖΗΤΕΙΤΑΙ ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΠΛΑΓΙΑ:

    http://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=32374.0
    vhal
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 432



    « Απάντηση #8 στις: Πέμπτη, 21 Μάι 2015, 09:09:00 »

    Πως γίνεται ενώ ο άνεμος είναι 50 ή 100 μίλια, το μοντέλο να φτάνει τα 200 ή 500 μίλια; Εκπληξη

    Χμμ! Με 50 ή 100 μίλια την ώρα άνεμο θα πετάξεις κι εσύ από την κορφή του λόφου.
    Ενας τυφώνας (12 Bf) ανιστοιχεί σε ανέμους ταχύητητας 120 km/h ...
    Τα 4 Bf αντιστοιχούν σε περίπου 20 km/h ή 13 miles/h.

    Στην ερώτηση σου τώρα η γρήγορη απάντηση είναι πρόκειται για μετατροπή της δυναμικής ενέργειας του ανεμόπτερου συν την κινητική του αέρα σε κινητική ενέργεια του ανεμόπτερου.
    (Αντίστοιχο παράδειγμα είναι όταν ανεβαίνεις με ένα θερμικό ανοδικό ψηλά και βουτάς με ταχύτητα προς τα κάτω ... Ακόμα και με άπνοια μπορείς να αναπτύξεις μεγάλη ταχύτητα.)

    Τον μηχανισμό εξηγεί πολύ καλά το λήμμα στην Wikipedia:
    http://en.wikipedia.org/wiki/Dynamic_soaring
    Καταγράφηκε

    Βαγγέλης Χαλκιαδάκης - Αερολέσχη Φθιώτιδας

    Ζηλεύω του σταυραετού
    απου πετά στα νέφη
    και παίζει με τσι αστραπές
    και με τ' αστροπελέκια.
    mikrosdedalos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 654


    Η κρίση θέλει καλοπέραση και καλή παρέα !


    WWW
    « Απάντηση #9 στις: Πέμπτη, 21 Μάι 2015, 14:09:30 »

    Ουσιαστικά λοιπόν πρόκειται για συνεχόμενη  κλιμακωτή πτώση.
    Το οριζόντιο  κομμάτι της κλίμακας είναι το κάτω κομμάτι της πτήση και το κάθετο το πάνω!

    Να και μια χαλαρή πτήση με 80 χλμ την ώρα: (δείτε στο 3:45)
    Καταγράφηκε

    ΖΗΤΕΙΤΑΙ ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΠΛΑΓΙΑ:

    http://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=32374.0
    eolos30
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 861



    « Απάντηση #10 στις: Πέμπτη, 21 Μάι 2015, 14:57:29 »

     

               Στο παραπάνω βίντεο του δεδαλου μετά το 3.40 περνα σε υπίνεμη πτήση και τα πράγματα σοβαρεύουν άγρια.
             Δείτε το ύψος που πέρνει στο 4.40 ! ( Και η μουσική επένδυση  καλή !)

    Στο παρακάτω βίντεο, απο τη χώρα της Άντζελας:
    Ο προντεστάντης με την ευγενική γλώσσα , μάλλον λέει οτι μπορουν αυτα να γίνουν και στο επίπεδο, στο κάμπο!

       ¨Ενα αρνί ή ας το κάνουμε καλύτερα κοκορέτσι, σε όποιον μας το δείξει live.


          https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=g3zAZpWFsuU#t=315

    « Τελευταία τροποποίηση: Πέμπτη, 21 Μάι 2015, 15:11:07 από evan » Καταγράφηκε

    The desire for safety stands against every great and noble enterprise. -Tacitus
    Fly.
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 89



    « Απάντηση #11 στις: Πέμπτη, 21 Μάι 2015, 15:03:44 »

     Ακριβώς. Στο βίντεο μέχρι το 3:45 εκτελεί πτήση στο προσύνεμο μέρος της πλαγιάς.μετά αλλάζει και πηγαίνει στο υπήνεμο και κάνει πτήση σε σχήμα κυκλικού βρόχου.
    Καταγράφηκε
    mikrosdedalos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 654


    Η κρίση θέλει καλοπέραση και καλή παρέα !


    WWW
    « Απάντηση #12 στις: Πέμπτη, 21 Μάι 2015, 15:50:38 »

    Τι μαθαίνει ο άνθρωπο-μοντελιστής  μεσημεριάτικα!!!!! Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy
    Ο αερομοντελιστής είναι:
    Μισός θεωρητικός επιστήμονας, μισός χειροπράκτης αεροναυπηγός  αεροσκαφών, μισός πιλότος, μισός καλλιτέχνης μισός ηλεκτρονικός μισός μηχανικός...
    Άντε να σταματήσω εδώ!!!!

    Σύνολο: 3 προσωπικότητες!!!

    Μήπως είμαστε διαταραγμένες προσωπικότητες τελικά! Grin Grin Grin Grin
    Καταγράφηκε

    ΖΗΤΕΙΤΑΙ ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΠΛΑΓΙΑ:

    http://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=32374.0
    eolos30
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 861



    « Απάντηση #13 στις: Πέμπτη, 21 Μάι 2015, 17:13:19 »

    Ποιό αρμόδιες να απαντήσουν είναι οι γυναίκες μας. Η δικιά σου τι λέει;
    Καταγράφηκε

    The desire for safety stands against every great and noble enterprise. -Tacitus
    eolos30
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 861



    « Απάντηση #14 στις: Πέμπτη, 21 Μάι 2015, 18:35:24 »

    το παρακάτω ειναι του ιδιου με το αρχικό.
     εδώ οι ταχύτητες ειναι πιό μεγάλες απο το πρώτο βιντεο αλλα
              και πάλι ενα γερο 2κιλο F5J  τις έχει. Ε, τι λέτε;


                  https://youtu.be/qWFWpkdECtg?t=103
    Καταγράφηκε

    The desire for safety stands against every great and noble enterprise. -Tacitus
    mikrosdedalos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 654


    Η κρίση θέλει καλοπέραση και καλή παρέα !


    WWW
    « Απάντηση #15 στις: Πέμπτη, 21 Μάι 2015, 23:01:47 »

    Ποιό αρμόδιες να απαντήσουν είναι οι γυναίκες μας. Η δικιά σου τι λέει;

    Δόξα το θεό έχω καλή γυναίκα που με λατρεύει!!!!! Cheesy Cheesy Cheesy
    Γιαυτό μου δίνει λευκή επιταγή!!!
    Ή καλύτερα γράφει την μονάδα μπροστά και εγώ βάζω όσα μηδενικά θέλω!!!!

    Το θέμα είναι ενδιαφέρον άλλα πρέπει να βρούμε και το κατάλληλο μέρος , εδώ κοντά, για πρακτική εφαρμογή.

    Ηλία και Βιργίλιε, περιμένω την ιστορική πρόσκληση σας για πτήσεις, στο λόφο πάνω από την ιστορική Βεργίνα. Thumbs up Thumbs up Thumbs up
    Καταγράφηκε

    ΖΗΤΕΙΤΑΙ ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΠΛΑΓΙΑ:

    http://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=32374.0
    vhal
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 432



    « Απάντηση #16 στις: Παρασκευή, 22 Μάι 2015, 09:07:07 »

    το παρακάτω ειναι του ιδιου με το αρχικό.
     εδώ οι ταχύτητες ειναι πιό μεγάλες απο το πρώτο βιντεο αλλα
              και πάλι ενα γερο 2κιλο F5J  τις έχει. Ε, τι λέτε;


                  https://youtu.be/qWFWpkdECtg?t=103

    Νομίζω πως ένα 2-κιλο f5j θα καταλήξει με εκπετασμα 1,60μ μετά από τον πρώτο κύκλο...  Grin
    Καταγράφηκε

    Βαγγέλης Χαλκιαδάκης - Αερολέσχη Φθιώτιδας

    Ζηλεύω του σταυραετού
    απου πετά στα νέφη
    και παίζει με τσι αστραπές
    και με τ' αστροπελέκια.
    eolos30
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 861



    « Απάντηση #17 στις: Παρασκευή, 22 Μάι 2015, 12:31:54 »



                 Όταν έκανα τα μαθήματα για το παραπέντε, πιθανόν για να μας φοβίσει
     ο δάσκαλος (Βλασόπουλος), έλεγε πως 7 φορές το ύψος του εμποδίου, τόσο εκτινετε πίσω του, στο υπήνεμο η δίνη, ο ρότορας,η περισροφική κίνηση του αέρα.
                Ας πούμε πως τόσο μακριά ειναι ανυχνεύσιμο μόνο στις αεροσύραγγες και πως εκμεταλεύσιμη απο εμας είναι 1-2 φορές το ύψος.
                Όταν πάνε για ρεκόρ ταχύτητας διαλέγουν μια μέρα με τρελό αέρα.
                    Ενω στα 2-3Bf, θα υπάρχει ένας ασθενικός ρότορας.

              Σε έναν αγώνα διάρκειας πτήσης ανεμοπτέρων, τι σε συνφέρει , άραγε από τα δύο,
    να κάθεσαι και να περιμένεις το δυναμικό απο το εμπόδιο (δέντρα), ή να πέρνεις όλο και περισσότερη ενέργεια ακολουθώντας τη δύνη;
                  Αυτα απο εμένα, δεν ξέρω να προσθέσω κάτι άλλο, Πεδίον δόξης λαμπρόν για τους τολμηρούς.
    Καταγράφηκε

    The desire for safety stands against every great and noble enterprise. -Tacitus
    Fly.
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 89



    « Απάντηση #18 στις: Παρασκευή, 22 Μάι 2015, 19:17:56 »

    Οι δίνες πιστεύω δεν οφελούν σε τίποτε ,για να κάνεις Δυναμική Πτήση,μάλλον θα πρέπει να αποφεύγονται !!! Χαμόγελο Χαμόγελο Χαμόγελο
    Καταγράφηκε
    eolos30
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 861



    « Απάντηση #19 στις: Σάββατο, 23 Μάι 2015, 08:07:47 »



                Οι δύνες γενικά ναι ( και στη ζωή),πρέπει να αποφεύγονται .
                 Αυτο που δέίχνει ο Evan με κόκκινο χρώμα, πιό πάνω, αυτο εκμεταλεύονται!
     Πες το δίνη, ρότορα θα υπάρχουν κι άλλες εκφράσεις.
     Αυτα ειναι σύγουρα επικίνδυνα ,ειναι για σοβαρη ,όχι για πρόχειρη προσέγγιση. Αλλα πάλι , δεν πάμε εμεις για 500μίλια , αυτα ειναι για τα παλικαράκια με τα αντιστοιχα μοντέλα ( ίσως ο Σεπέογλου). Εμεις πάμε οχι για 500 αλλα για 5.!
    Καταγράφηκε

    The desire for safety stands against every great and noble enterprise. -Tacitus
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #20 στις: Σάββατο, 23 Μάι 2015, 08:43:23 »

              Σε έναν αγώνα διάρκειας πτήσης ανεμοπτέρων, τι σε συνφέρει , άραγε από τα δύο,
    να κάθεσαι και να περιμένεις το δυναμικό απο το εμπόδιο (δέντρα), ή να πέρνεις όλο και περισσότερη ενέργεια ακολουθώντας τη δύνη;
     

    Λυπάμαι αλλά δεν καταλαβαίνω τι εννοείς.

     
    Παράθεση
    ταχύτητες ειναι πιό μεγάλες απο το πρώτο βιντεο αλλα και πάλι ενα γερο 2κιλο F5J  τις έχει. Ε, τι λέτε;

    Μου φαίνεται ότι δεν έχεις αντιληφθεί το μέγεθος της αντοχής που απαιτείται για δυναμική πτήση.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Fly.
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 89



    « Απάντηση #21 στις: Σάββατο, 23 Μάι 2015, 10:00:22 »



                Οι δύνες γενικά ναι ( και στη ζωή),πρέπει να αποφεύγονται .
                 Αυτο που δέίχνει ο Evan με κόκκινο χρώμα, πιό πάνω, αυτο εκμεταλεύονται!
     Πες το δίνη, ρότορα θα υπάρχουν κι άλλες εκφράσεις.
     Αυτα ειναι σύγουρα επικίνδυνα ,ειναι για σοβαρη ,όχι για πρόχειρη προσέγγιση. Αλλα πάλι , δεν πάμε εμεις για 500μίλια , αυτα ειναι για τα παλικαράκια με τα αντιστοιχα μοντέλα ( ίσως ο Σεπέογλου). Εμεις πάμε οχι για 500 αλλα για 5.!
    [/quote

     Αν το θέτεις έτσι.... συμφωνώ !
    Καταγράφηκε
    Fly.
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 89



    « Απάντηση #22 στις: Σάββατο, 23 Μάι 2015, 10:31:30 »


     εδώ οι ταχύτητες ειναι πιό μεγάλες απο το πρώτο βιντεο αλλα
              και πάλι ενα γερο 2κιλο F5J  τις έχει. Ε, τι λέτε;


                  https://youtu.be/qWFWpkdECtg?t=103
    [/quote]
     Σίγουρα κατάλληλα ανεμόπτερα είναι αυτά τηs κατηγορίας f3b. Εχουν άλλο τρόπο προσαρμογής του φτερού πάνω στην 'ατρακτο έχουν "δίσπαστο" φτερό, πολύ γερή ουρά (δημοφιλή τα V-ουρα), και κυρίως άλλες αεροτομές (HD4- ,ΗΝ-...)
     
     Ένα πολύ ενδιαφέρων ανεμόπτερο περασμένων δεκαετιών ,που έχει τρέξει σε  F3B,με κάποιες μετατροπές είναι το ''ALGEBRA 2M''
    Για όσους πιάνουν τα χέρια τους τα σχέδια εδώ!http://www.myhobbystore.co.uk/product/16027/algebra-2m-model-aircraft-plan-rc1406
    Καταγράφηκε
    Mandarakas Andreas
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 263



    « Απάντηση #23 στις: Σάββατο, 23 Μάι 2015, 13:26:48 »

    Καλησπέρα σε όλους.
    Επειδή τυγχάνει να κάνω δυναμική πτήση όταν είμαι το καλοκαίρι στην Άνδρο,σχεδόν όλα τα παραπάνω είναι σωστά σε γενικές γραμμές πλην αυτών που γράφονται περί γέρου 2κιλου F5j η κοινών μοντέλων τα οποία περιορίζονται σε απαλή και "επεισοδειακη" πτήση σε συνθήκες έως 4 bf η 30-35χλμ/ωρα αέρα.Μετα απο πολλές προσπάθειες με διαφορά μοντέλα και ψάξιμο πλάγιων και μελέτημα βίντεο και βιβλιογραφίας κατέληξα στα εξής:
    α)Η πλαγιά πρέπει να έχει ομαλή κλίση έως 45•και τουλάχιστον 300μ ύψος.Να έχει σχήμα παραβολής στο προσήνεμο και να έχει ομαλή μετάβαση στο υπήνεμο,ώστε το δυναμικό να εκτείνεται πίσω απο το ψηλότερο σημείο της πλαγιάς.Αυτο το δοκιμάζεις πετώντας με γρήγορες οριζόντιες διελεύσεις απο την κορυφή της πλαγιας στο πίσω μέρος ξεκινώντας απο τα 50μ αρχικό ύψος και ελαττώνοντας το σταδιακά.Η ομαλή κλίση της πλαγιάς και μετάβασης της στο πίσω μέρος βοηθά στο να περιοριστεί το πάχος του στρώματος των δινων όπου και θα είναι ο χώρος της δυναμικής πτήσης.Βεβαια οι δίνες όσο απομακρύνεσαι απο το πίσω μέρος της πλαγιάς ανοίγουν σαν χωνί για αυτό ο άξονας περιστροφής της δυναμικής πτήσης πρέπει να είναι κοντά στο πίσω μέρος της.Το ιδανικό στρώμα δινων είναι 1-3μ και οταν το ξεπεράσεις το μοντέλο πετά κανονικά.
    β)Επιλογή μοντέλου.
    Πτέρυγες και ξύλινα μοντέλα του εμπορίου τα ξεχνάτε ακόμα και αν έχετε βρει το ιδανικό μέρος η και αν το προσπαθήσετε με 30-40χλμ/ω μετά τις 5 περιστροφές θα δείτε τα φτερά-επιφάνειες ελέγχου να δοκιμάζονται άγρια.Ξυλινο μοντέλο με αρκετές τροποποιήσεις στο φτερό απο πλευρά ενισχύσεων έως 1,2μ εκπετασμα και fiberglass άτρακτο π,χ speedo.Πρεπει να έχει γρήγορη αεροτομή,να δέχεται ballast και όταν πετά στο μπροστινό μέρος της πλαγιάς με 45-50χλμ/ω αέρα να αναπτύσσει πολλά χιλ/τρα τύπου F3F.Τα μοντέλα που δεν σφυρίζουν παρά την μεγάλη ταχύτητα έχουν καλύτερη αεροδυναμική και κάνουν για αυτό το είδος πτήσης.
    Το δικό μου μοντέλο είναι το Minivec full carbon,στα 1,7μ εκπετασμα με 1,6 κιλά.Ολα τα Σέρβο ψηφιακά,μεταλλικά με 3,5κιλα στα φτερά,4κιλα στο elevator και 3κιλα στο rudder.Εχω πετάξει έως 75χιλ/ω αέρα στα 2,4 κιλά και μετά τις 15 περιστροφές τα Σέρβο άρχιζαν να στολαρουν.
    Αν προσέξετε και στα βίντεο θα παρατηρήσετε ότι το χαρακτηριστικό κροτάλισμα της δυναμικής πτήσης γίνεται όταν το μοντέλο μπαίνει και βγαίνει στο στρώμα των δινων.Το σφύριγμα απο την μεγάλη ταχύτητα περιστροφής που έχεις αναπτύξει έρχεται αργότερα.
    Τα κιλά στα Σέρβο ανεβαίνουν κατα πολύ με το εκπετασμα και την ταχύτητα που έχεις πρόθεση να φτάσεις!Εγω έχω σκοπό να πάω σε 5,5 κιλά.
    γ)Πτήση.
    Είναι μέχρι να πάρεις την αίσθηση!Παρακολουθηστε πολλά βίντεο και προσέξτε τον τροπο εισόδου στο πίσω μέρος της πλαγιάς καθώς και τις 2 πρώτες περιστροφές που είναι πολύ σημαντικές.Ερχεσαι απο ψηλά,βουτας στο πίσω μέρος και κανεις την περιστροφή σου όσο το δυνατόν πιο μαλακά,χωρίς να χάσεις ενέργεια-ταχύτητα.Η περιστροφή σου είναι το πολύ 45•,αλλιώς σε φτύνει,και φροντίζεις στο πάνω μισό της περιστροφής τα φτερά σου να τα χτυπά το δυναμικό της πλαγιάς.ενω στο κάτω μισό να μην ξοδεύεις ενέργεια-να μην κλείνεις την στροφή.Μετα τις 2-3 περιστροφές όλα γίνονται πιο εύκολα μιας και η ταχύτητα που αυξάνεται σε βοηθά.
    Ξεκινάς με κανονικές κινήσεις και καθώς τα χιλιόμετρα ανεβαίνουν πας σε μικρές και ακόμα πιο μικρές!

    Όλον τον καιρό μόνο μια πλαγιά έχω βρει στα 750 μέτρα υψόμετρο στην Άνδρο που πλήρεις τις προϋποθέσεις.Πολλες φορές νωρίς το πρωί και επειδή είναι κοντά στο χωριό μου,η ομίχλη που σχηματίζεται σου δείχνει ακριβώς ότι και το σχεδιάγραμμα παραπάνω και καταλαβαίνω αν είναι η μέρα για δυναμική πτήση.
    Είναι μοναδικό συναίσθημα που δεν περιγράφεται για όποιον μπει στην διαδικασία να ασχοληθεί και αξίζει τον κόπο και την προσπάθεια.
    « Τελευταία τροποποίηση: Σάββατο, 23 Μάι 2015, 13:41:31 από Mandarakas Andreas » Καταγράφηκε
    eolos30
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 861



    « Απάντηση #24 στις: Σάββατο, 23 Μάι 2015, 15:37:18 »



              Τα μοντέλα που δεν σφυρίζουν παρά την μεγάλη ταχύτητα έχουν καλύτερη αεροδυναμική και κάνουν για αυτό το είδος πτήση

    Το ιδανικό στρώμα δινων είναι 1-3μ και οταν το ξεπεράσεις το μοντέλο πετά κανονικά.


    Ωραίες παρατηρήσεις.

    Εχω πετάξει έως 75χιλ/ω αέρα στα 2,4 κιλά.

    Πολλες φορές νωρίς το πρωί και επειδή είναι κοντά στο χωριό μου,η ομίχλη που σχηματίζεται σου δείχνει ακριβώς ότι και το σχεδιάγραμμα παραπάνω και καταλαβαίνω αν είναι η μέρα για δυναμική πτήση.


    ! Μα ς ταξίδεψες !

    Καλή σου επιτυχία στο FAI.
    Καταγράφηκε

    The desire for safety stands against every great and noble enterprise. -Tacitus
    Σελίδες: 1 2 [Όλοι]     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Το αερομοντελιστικό εργαστήρι  |  Βιβλία και περιοδικά - Θεωρητικά θέματα  |  Θέμα: Δυναμική πτήση σε συστάδα δένδρων
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.036 δευτερόλεπτα. 27 ερωτήματα.