Αστέρα το καυσιμο+λαδι μου κοστιζει 1,5ευρώ οχι η μεθανόλη σκέτη.
Ποίος σου είπε οτι η μεθανόλη έχει 70% νερό?Θεωρητικά ο παρασκευαστής δίνει 92%+5% τολουόλη+ 3% οτι άλλο μαζί με νερό.
Το καστορέλαιο καθως ξέρεις είναι το καλύτερο λιπαντικό.
Κοίτα και δοκιμαστικούς σωλήνες έχω και ογκομετρικούς κυλίνδρους και προχοϊδες μιας και έχω εργαστήριο
αλλα πιστεψέ με το μονο που χρειάζομαι είναι ενα απλό ογκομετρικό δοχείο.
Εξω απο τον χώρο της δουλειάς μου έχω δημιουργήσει ένα μοντελοδρόμιο αρκετά πρόχειρο
http://www.youtube.com/watch?v=3XB7kzoWM8o(το μοντελάκι στο βίντεο καει σπιτικό)
αλλα αρκετό για να πετάω ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ.

Ετσι το βαρελακι το βλέπω να τελειώνει πολυ σύντομα.
Με κόστος 1,5 αντί για 5 ευρώ πετάς ΣΥΝΕΧΕΙΑ.
Οσο για τη υγρασία γίνεται πολύς λόγος αλλα τα πράγματα δεν είναι και τόσο τραγικά
Εχω ξεχάσει ανοικτό δοχείο ολόκληρο Σ/Κ στην αποθήκη με φουλ υγρασία (μεσα φυτρώνουν μανιτάρια)
χωρίς τραγικές διαφορές.Εξάλλου δεν πετάω σε F3A.

Μετά απο 1,5χρόνια ανοιξα τα μοτερ για να καθαρίσω το "βερνίκι" αλλα ως εκ θαυματος είχε μονο κατι
ψεγαδια στο κεντρο της πάνω πλευράς του εμβολου τα οποία έφυγαν με αλκοολη και χαρτοπετσέτα.
Οσο για τα 99,99999% φιλε μου .....ασε κατι ξερω απο χημικά.Ψαξε να δεις διαφορες στην τιμη
οποιασδήποτε ουσίας (παντα για εργαστηριακή χρήση πλεον) μεταξυ καθαρότητας 99,95% και 99,97%
και τοτε θα καταλάβεις γιατι το καθε "τύπου" tornado με τα τιγανόλαδά του δεν περιέχει ΣΙΓΟΥΡΑ πανω απο 95% καθαρότητα μεθανόλη
και πάνω απο 16% τιγανολαδάκι.
....Να μη μιλήσω και για την σκουρια στα ρουλμαν απο το νιτρικο οξυ (νιτρο+αερας+υγρασία) και όχι απο την υγρασία όπως συνήθως λέγεται....

Εμένα στην όλη ιστορία πιο πολύ με προβληματίζει η τολουόλη.
