Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
285.892 μηνύματα σε 11.358 θέματα από 5.924 Μέλη / Τελευταίο μέλος: H KOINH GNWMH
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Δευτέρα, 18 Δεκ 2017, 16:38:55

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Δευτέρα, 18 Δεκ 2017, 16:38:55

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Πρόσφατα θέματα
από kios100
[Σήμερα στις 16:09]

από STRATOS77
[Σήμερα στις 15:33]

[Σήμερα στις 10:25]

από harris31a
[Σήμερα στις 08:10]

[Σήμερα στις 07:45]

από Alex v22
[Σήμερα στις 00:58]

από tzdim
[Σήμερα στις 00:34]

από hpergm
[Χθες στις 22:18]

από dominicm
[Χθες στις 21:08]

από modelers
[Χθες στις 21:06]

[Χθες στις 16:49]

[Χθες στις 16:39]

από mpamphs
[Σάββατο, 16 Δεκ 2017, 22:23:42]

από chris 1975
[Παρασκευή, 15 Δεκ 2017, 18:25:05]

[Παρασκευή, 15 Δεκ 2017, 13:20:56]
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Μέλη
Σύνολο μελών: 5924
Τελευταίο: H KOINH GNWMH
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 285892
Σύνολο θεμάτων: 11358
Online σήμερα: 58
Online έως τώρα: 362
(Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 12
Επισκέπτες: 32
Συνολικά: 44
Στυλ εμφάνισης

  Aeromodelling GR - 20 χρόνια

Μην ανοίγετε εδώ θέματα που δεν έχουν καμμία σχέση με αερομοντελισμό. Το πιθανότερο είναι οτι θα διαγραφούν γιατί είναι εκτός αντικειμένου του Aeromodelling GR.

Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αερομοντελλισμός στο Aeromodelling GR  |  Aeromodelling GR Καφέ, γενικές συζητήσεις (Συντονιστής: ArgyrisGiannetakis)  |  Θέμα: Νομοθεσία - Κανονισμός ΥΠΑ « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: 1 [2] 3 4 5 ... 8  Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Νομοθεσία - Κανονισμός ΥΠΑ  (Αναγνώστηκε 24806 φορές)
   
MOGOLOS
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 417



Προφίλ
« Απάντηση #15 στις: Τετάρτη, 4 Μάρ 2015, 09:25:38 »

Ξαναδιάβασε τον κανονισμό. Από την στιγμή που θεωρείται αερομοντέλο (Α-Β κατηγορία) πρέπει να πετά σε συγκεκριμένους χώρους.
και όπως έχει ειπωθεί:
"Παίδες νομίζω οτι ο κανονισμός (ΦΕΚ 9 /13-1-2010) είναι σαφέστατος.

* Καταρχήν απο τον ορισμό του ΚΑΙ το τετρακόπτερο θεωρείτε αερομοντελο
(εκτος αν ειναι κατω απο 350 γραμμαρια οποτε και δεν υπάγεται στον κανονισμο) 

παράγραφος 1 & 7

* Οι πτήσεις αερομοντέλων Α ́ και Β ́ κατηγορίας θα
είναι περιορισμένες στον εναέριο χώρο που προσφέ−
ρεται για τον σκοπό αυτ
ό και σε απόσταση ασφαλεί−
ας 50 μέτρων από ανθρώπους συμπεριλαμβανομένων
των θεατών της ίδιας της πτήσης, ζώα, οχήματα,
εγκαταστάσεις

παράγραφος 4.

που σημαίνει οτι πετάμε ΜΟΝΟ σε μοντελοδρομια και εγκεκριμένους για αυτό το σκοπό χώρους

*  <<...Δεν επιτρέπονται πτήσεις αερομοντέλων χωρίς
άδεια από την αρμόδια αρχή:
...
άνωθεν η πλησίον κατοικημένων περιοχών...>>

παράγραφος 4

* << Ο Διοικητής της ΥΠΑ μετά
από αιτιολογημένη απόφαση δύναται να επιβάλλει
στον παραβάτη, την ποινή της επίπληξης ή χρηματική
ποινή ύψους μέχρι 1.000 € (Χίλια Ευρώ). Οι παραπάνω
ποινές δεν απαλλάσσουν τον παραβάτη από τυχόν
άλλες ποινικές ευθύνες>>

παράγραφος 8 "
Καταγράφηκε

Γιατί εαν δεν εχει πολυβόλα δεν πετάει
Nikolas K
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 652



Προφίλ
« Απάντηση #16 στις: Τετάρτη, 4 Μάρ 2015, 09:27:46 »


Το θέμα των FPV/UAV απασχολεί παγκόσμια όλες τις αερολέσχες και τις αντιτρομοκρατικές υπηρεσίες, και τις κυβερνήσεις και δεν θα αργήσει να βγει κάποια δυσμενής απόφαση που θα χαλάσει την ενασχόληση με τον αερομοντελισμό όπως τον γνωρίζουμε σήμερα.

Ο κανονισμός της ΥΠΑ δίνει στον αερομοντελιστή την δυνατότητα να αποδείξει ότι το αερομοντέλο του ΔΕΝ EINAI UAV.  

Ότι και αν κάνει ο Μανωλιός με το FPV multicopter του ΔΕΝ τον συμφέρει να το δηλώσει ως UAV γιατί και παράνομο είναι και εγείρει κακές σκέψεις. Και αν κάποιος του πει ότι είναι UAV να έχει τα στοιχεία και την ετοιμότητα να τον αντικρούσει.


Εν γένει, έχω καταλάβει!
Θέλει πλέον προσοχή. Ίσως να μην αργήσει η μέρα που καθένας που κρατάει πομπό θα αντιμετωπίζεται ως ύποπτος. Sad
Καταγράφηκε

Το να φτιάξεις ένα αεροπλάνο είναι εύκολο. Το θέμα είναι να φτιάξεις το αεροπλάνο που ΘΕΛΕΙΣ!

Δεδομένων των συνθηκών, μία μόνο σχεδίαση πληρεί τις προδιαγραφές, ανεξάρτητοι δε σχεδιαστές θα συγκλίνουν σε αυτήν την σχεδίαση μετά από εξελικτική διαδικασία.
Nikolas K
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 652



Προφίλ
« Απάντηση #17 στις: Τετάρτη, 4 Μάρ 2015, 09:36:58 »

Ξαναδιάβασε τον κανονισμό. Από την στιγμή που θεωρείται αερομοντέλο (Α-Β κατηγορία) πρέπει να πετά σε συγκεκριμένους χώρους.

παράγραφος 1 & 7

* Οι πτήσεις αερομοντέλων Α ́ και Β ́ κατηγορίας θα
είναι περιορισμένες στον εναέριο χώρο που προσφέ−
ρεται για τον σκοπό αυτ
ό και σε απόσταση ασφαλεί−
ας 50 μέτρων από ανθρώπους συμπεριλαμβανομένων
των θεατών της ίδιας της πτήσης, ζώα, οχήματα,
εγκαταστάσεις

παράγραφος 4.

που σημαίνει οτι πετάμε ΜΟΝΟ σε μοντελοδρομια και εγκεκριμένους για αυτό το σκοπό χώρους



Μα αφού αναφέρει "...στον εναέριο χώρο που προσφέρεται για τον σκοπό αυτό...". Το προσφέρεται, είναι η λέξη-κλειδί.
Έχω την εντύπωση ότι θέλει να δώσει ευελιξία με αυτή την λέξη, κι όχι να το περιορίσει σε Μοντελοδρόμια. Δηλαδή και μια αλάνα, όταν πληρεί τις προυποθέσεις του κανονισμού (μακριά από κατοικημένες περιοχές κλπ,κλπ να μην επαναλαμβανόμαστε), είναι εντάξει. Αλλιώς θα χρησιμοποιούσε μια άλλη έκφραση, όπως πχ "στον εναέριο χώρο που έχει οριστεί για τον σκοπό αυτό". Είμαι λάθος;
Αν περιοριζόταν στα μοντελοδρόμια, τότε η συνέχεια "και σε απόσταση ασφαλεί−
ας 50 μέτρων από ανθρώπους συμπεριλαμβανομένων
των θεατών της ίδιας της πτήσης, ζώα, οχήματα,
εγκαταστάσεις..."


..θα ήταν απλά ο κανονισμός ίδρυσης μοντελοδρομίου, που δεν νομίζω όμως να είναι κάτι τέτοιο!
Καταγράφηκε

Το να φτιάξεις ένα αεροπλάνο είναι εύκολο. Το θέμα είναι να φτιάξεις το αεροπλάνο που ΘΕΛΕΙΣ!

Δεδομένων των συνθηκών, μία μόνο σχεδίαση πληρεί τις προδιαγραφές, ανεξάρτητοι δε σχεδιαστές θα συγκλίνουν σε αυτήν την σχεδίαση μετά από εξελικτική διαδικασία.
MOGOLOS
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 417



Προφίλ
« Απάντηση #18 στις: Τετάρτη, 4 Μάρ 2015, 10:50:35 »

Πώς θα είσαι ασφαλισμένος σε αλάνα? Είναι βασική προϋπόθεση για την χρήση αερομοντέλων.  Ο χώρος που προσφέρεται καθορίζεται ξεκάθαρα από τον νόμο.
Από εκεί και πέρα ο καθένας πράττει σύμφωνα με την λογική του...
Καταγράφηκε

Γιατί εαν δεν εχει πολυβόλα δεν πετάει
Nikolas K
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 652



Προφίλ
« Απάντηση #19 στις: Τετάρτη, 4 Μάρ 2015, 11:37:57 »

Πώς θα είσαι ασφαλισμένος σε αλάνα? Είναι βασική προϋπόθεση για την χρήση αερομοντέλων.  Ο χώρος που προσφέρεται καθορίζεται ξεκάθαρα από τον νόμο.
Από εκεί και πέρα ο καθένας πράττει σύμφωνα με την λογική του...

Δεν μπορείς να ασφαλιστεί κάποιος για πτήση αερομοντέλου εκτός μοντελοδρομίου; Ρωτάω γιατί δεν γνωρίζω.
Καταγράφηκε

Το να φτιάξεις ένα αεροπλάνο είναι εύκολο. Το θέμα είναι να φτιάξεις το αεροπλάνο που ΘΕΛΕΙΣ!

Δεδομένων των συνθηκών, μία μόνο σχεδίαση πληρεί τις προδιαγραφές, ανεξάρτητοι δε σχεδιαστές θα συγκλίνουν σε αυτήν την σχεδίαση μετά από εξελικτική διαδικασία.
MOGOLOS
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 417



Προφίλ
« Απάντηση #20 στις: Τετάρτη, 4 Μάρ 2015, 12:42:37 »

Να σου πώ.
Μπορεί να ασφαλιστεί κανείς εάν ειναι 90 χρονών με καρκίνο στο τελευταίο στάδιο? Ναι μπορεί με το ανάλογο ποσό (1,000,000,000,000 €).
Με λίγα λόγια δεν μπορείς. Καμία ασφαλιστική δεν θα έπαιρνε ένα τέτοιο ρίσκο.
Καταγράφηκε

Γιατί εαν δεν εχει πολυβόλα δεν πετάει
Αντώνης Παπαδόπουλος
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.193



Προφίλ
« Απάντηση #21 στις: Τετάρτη, 4 Μάρ 2015, 13:30:04 »

Καλησπέρα,

Μερικές διευκρινήσεις.

1. Aerial Works. Οτιδήποτε γίνεται με χρήση αεροπορικού μέσου που ξεφεύγει από την στενή έννοια της πτήσης αναψυχής, ή πτήσης για συμμετοχή σε αγώνες. Η μεταφορά επιβατών εξαιρείται επίσης αλλά και δεν αφορά τον αερομοντελισμό. Δεν είναι απαραίτητο να υπάρχει οικονομικό αντίτιμο για να χαρακτηρισθεί κάτι σαν aerial work. Αρα η πτήση για παρακολούθηση του Σίφη είναι καθαρά aerial work, άρα δεν εμπίπτει στον κανονισμό του αερομοντελισμού.

2. Αεροφωτογράφιση. Οποιαδήποτε μορφή αεροφωτογράφισης ή αεροβιντεοσκόπησης απαγορεύεται, χωρίς πριν να έχει πάρει ο ενδιαφερόμενος άδεια αρχικά από την Πολεμική Αεροπορία και στην συνέχεια από την ΥΠΑ. Υπάρχει κίνδυνος για κατάσχεση εξοπλισμού και άλλα συναφή.

3. Πτήσεις UAV/FPV. Από την στιγμή που η πτήση ασχέτως βάρους πτητικής συσκευής ξεφεύγει από την πτήση ενός αερομοντέλου (ως προς τον ορισμό) τότε όπως σε όλο τον κόσμο έτσι και δώ, εφαρμόζονται άλλου είδους κανονισμοί. Εφόσον δηλαδή η πτήση δεν είναι πτήση αναψυχής ή αγωνιστική, τότε ισχύουν οι υπόλοιποι κανονισμοί εναερίου κυκλοφορίας που ισχύουν και για τα λοιπά πτητικά μέσα. Σε περίπτωση δε που το ύψος της πτήσης ξεπεράσει το προβλεπόμενο από τον κανονισμό αερομοντέλων μέγιστο ύψος, κανονικά θα πρέπει ο χειριστής να έρθει υποχρεωτικά σε επικοινωνία με τον πλησιέστερο Σταθμό Εναερίου Κυκλοφορίας και να ενημερώσει για την πτήση η οποία γίνεται πλέον σε ελεγχόμενο εναέριο χώρο.

4. Ασφάλιση. Η ασφάλιση δεν προκύπτει μόνο από τις προβλέψεις του κανονισμού αλλά και από τους όρους του ασφαλιστηρίου συμβολαίου. Σε όσα ασφαλιστικά συμβόλαια έχω δεί, αφενός δεν έχω δεί να ασφαλίζεται ποτέ μεμονωμένος αερομοντελιστής αλλά ένας σύλλογος αερομοντελισμού. Συνήθως τα ασφαλιστήρια συμβόλαια προβλέπουν ότι οι πτήσεις των μελών γίνονται σε αποδεκτό από το ΔΣ του συλλόγου χώρο. Και δεν νομίζω ότι κανένα ΔΣ συλλόγου είναι δυνατόν να προβλέπει πτήσεις σε ελεύθερο χώρο από την στιγμή μάλιστα που δεν έχει και την έγγραφη συγκατάθεση του ιδιοκτήτη του χώρου. Αρα η πτήση σε αλάνα είναι πολύ δύσκολο να καλυφθεί από ασφαλιστική εταιρεία.

Αντώνης Παπαδόπουλος

Καταγράφηκε
Nikolas K
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 652



Προφίλ
« Απάντηση #22 στις: Τετάρτη, 4 Μάρ 2015, 15:02:53 »


4. Ασφάλιση. Η ασφάλιση δεν προκύπτει μόνο από τις προβλέψεις του κανονισμού αλλά και από τους όρους του ασφαλιστηρίου συμβολαίου. Σε όσα ασφαλιστικά συμβόλαια έχω δεί, αφενός δεν έχω δεί να ασφαλίζεται ποτέ μεμονωμένος αερομοντελιστής αλλά ένας σύλλογος αερομοντελισμού. Συνήθως τα ασφαλιστήρια συμβόλαια προβλέπουν ότι οι πτήσεις των μελών γίνονται σε αποδεκτό από το ΔΣ του συλλόγου χώρο. Και δεν νομίζω ότι κανένα ΔΣ συλλόγου είναι δυνατόν να προβλέπει πτήσεις σε ελεύθερο χώρο από την στιγμή μάλιστα που δεν έχει και την έγγραφη συγκατάθεση του ιδιοκτήτη του χώρου. Αρα η πτήση σε αλάνα είναι πολύ δύσκολο να καλυφθεί από ασφαλιστική εταιρεία.

Αντώνης Παπαδόπουλος

Οι "αλανιάρηδες", λοιπόν, για να είναι 100% νόμιμοι ως προς τον χώρο πτήσης χωρίς ασφάλιση, θα πρέπει να περιορίζονται σε αερομοντέλα μάζας μικρότερης των 350 γραμμαρίων.
Καταγράφηκε

Το να φτιάξεις ένα αεροπλάνο είναι εύκολο. Το θέμα είναι να φτιάξεις το αεροπλάνο που ΘΕΛΕΙΣ!

Δεδομένων των συνθηκών, μία μόνο σχεδίαση πληρεί τις προδιαγραφές, ανεξάρτητοι δε σχεδιαστές θα συγκλίνουν σε αυτήν την σχεδίαση μετά από εξελικτική διαδικασία.
MOGOLOS
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 417



Προφίλ
« Απάντηση #23 στις: Τετάρτη, 4 Μάρ 2015, 15:05:27 »

Ακριβώς. Η πλάκα είναι ότι μια μπάλα ποδοσφαίρου ειναι βαρύτερη
χαχαχαχαχα
Καταγράφηκε

Γιατί εαν δεν εχει πολυβόλα δεν πετάει
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Master contributor
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.971


AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


Προφίλ WWW
« Απάντηση #24 στις: Τετάρτη, 4 Μάρ 2015, 15:24:57 »

Αγαπητοί φίλοι, το έχουμε ξαναπεί.

Εφ' όσον έχετε ιδέες πως να βελτιωθεί ο ισχύον σήμερα κανονισμός, παρακαλούμε - για το καλό όλων - να τις παρουσιάσετε.
Καταγράφηκε

Γιάννης Κωνσταντακάτος
Πρόεδρος Ε.Α.Α.
vhal
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 449



Προφίλ
« Απάντηση #25 στις: Τετάρτη, 4 Μάρ 2015, 15:43:27 »

Καλησπέρα,

Μερικές διευκρινήσεις.
...

2. Αεροφωτογράφιση. Οποιαδήποτε μορφή αεροφωτογράφισης ή αεροβιντεοσκόπησης απαγορεύεται, χωρίς πριν να έχει πάρει ο ενδιαφερόμενος άδεια αρχικά από την Πολεμική Αεροπορία και στην συνέχεια από την ΥΠΑ. Υπάρχει κίνδυνος για κατάσχεση εξοπλισμού και άλλα συναφή.
...
Αντώνης Παπαδόπουλος



Καλησπέρα.

Αντώνη η απαγόρευση αεροφωτογράφησης δεν προκύπτει από τον κανονισμό. Δηλαδή δεν υπάρχει απαγόρευση πτήσης αερομοντέλου κατηγορίας Α' με φωτογραφική μηχανή και λήψη φωτογραφιών για ΜΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΥΣ ΣΚΟΠΟΥΣ εφόσον βέβαια τηρούνται οι υπόλοιπες απαιτήσεις. Αν υπάρχει κάποιο σχετικό άρθρο σε παρακαλώ ενημέρωσέ μας.

Βαγγέλης
Καταγράφηκε

Βαγγέλης Χαλκιαδάκης - Αερολέσχη Φθιώτιδας

Ζηλεύω του σταυραετού
απου πετά στα νέφη
και παίζει με τσι αστραπές
και με τ' αστροπελέκια.
vhal
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 449



Προφίλ
« Απάντηση #26 στις: Τετάρτη, 4 Μάρ 2015, 15:49:23 »

Συμβουλή προς αλανιάρηδες:

Εντοπίστε τον ιδιοκτήτη της αλάνας που χρησιμοποιείτε και ζητείστε του να σας υπογράψει ένα απλό χαρτί ότι συμφωνεί να πετάτε τα αερομοντέλα στο χώρο του.
Μπορεί να ζητήσει αντίτιμο γι αυτό, μπορεί και όχι. Συζητείστε το πάντως μαζί του. Στην ανάγκη φωνάξτε τον στο χώρο και δείξτε του τι κάνετε. Αν δεν έχετε πέσει σε στραβόξυλο θα δεχθεί. Μπορεί και να αρχίσει και αυτός (ή ο γιος του) να πετάει.

Φτιάξτε σύλλογο (αστικό ή αθλητικό) και ζητείστε προσφορά από τις ασφαλιστικές για ασφάλιση.

Και καλυμένοι θα είστε και ωραία θα περνάτε!

Β.
Καταγράφηκε

Βαγγέλης Χαλκιαδάκης - Αερολέσχη Φθιώτιδας

Ζηλεύω του σταυραετού
απου πετά στα νέφη
και παίζει με τσι αστραπές
και με τ' αστροπελέκια.
Nikolas K
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 652



Προφίλ
« Απάντηση #27 στις: Τετάρτη, 4 Μάρ 2015, 16:03:16 »

Αγαπητοί φίλοι, το έχουμε ξαναπεί.

Εφ' όσον έχετε ιδέες πως να βελτιωθεί ο ισχύον σήμερα κανονισμός, παρακαλούμε - για το καλό όλων - να τις παρουσιάσετε.

Τίποτα, ευτυχώς που υπάρχει και η εξαίρεση με αυτά των 350 γραμμαρίων. Υπάρχουν μερικά ενδιαφέροντα αερομοντέλα σε αυτή την κατηγορία.
Αλλιώς..... police

 
Καταγράφηκε

Το να φτιάξεις ένα αεροπλάνο είναι εύκολο. Το θέμα είναι να φτιάξεις το αεροπλάνο που ΘΕΛΕΙΣ!

Δεδομένων των συνθηκών, μία μόνο σχεδίαση πληρεί τις προδιαγραφές, ανεξάρτητοι δε σχεδιαστές θα συγκλίνουν σε αυτήν την σχεδίαση μετά από εξελικτική διαδικασία.
MOGOLOS
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 417



Προφίλ
« Απάντηση #28 στις: Τετάρτη, 4 Μάρ 2015, 16:07:12 »

Συμβουλή προς αλανιάρηδες:

Εντοπίστε τον ιδιοκτήτη της αλάνας που χρησιμοποιείτε και ζητείστε του να σας υπογράψει ένα απλό χαρτί ότι συμφωνεί να πετάτε τα αερομοντέλα στο χώρο του.
Μπορεί να ζητήσει αντίτιμο γι αυτό, μπορεί και όχι. Συζητείστε το πάντως μαζί του. Στην ανάγκη φωνάξτε τον στο χώρο και δείξτε του τι κάνετε. Αν δεν έχετε πέσει σε στραβόξυλο θα δεχθεί. Μπορεί και να αρχίσει και αυτός (ή ο γιος του) να πετάει.

Φτιάξτε σύλλογο (αστικό ή αθλητικό) και ζητείστε προσφορά από τις ασφαλιστικές για ασφάλιση.

Και καλυμένοι θα είστε και ωραία θα περνάτε!

Β.

Βαγγέλη ούτε για αστείο το πρώτο μέρος της απάντησής σου.
Όσο αφορά το δεύτερο είναι πλέον μονόδρομος για όσους πραγματικά θέλουν να ασχοληθούν με τον αερομοντελισμό. Σύλλογος και μοντελοδρόμιο
Καταγράφηκε

Γιατί εαν δεν εχει πολυβόλα δεν πετάει
vhal
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 449



Προφίλ
« Απάντηση #29 στις: Τετάρτη, 4 Μάρ 2015, 16:19:14 »

Συμβουλή προς αλανιάρηδες:

Εντοπίστε τον ιδιοκτήτη της αλάνας που χρησιμοποιείτε και ζητείστε του να σας υπογράψει ένα απλό χαρτί ότι συμφωνεί να πετάτε τα αερομοντέλα στο χώρο του.
Μπορεί να ζητήσει αντίτιμο γι αυτό, μπορεί και όχι. Συζητείστε το πάντως μαζί του. Στην ανάγκη φωνάξτε τον στο χώρο και δείξτε του τι κάνετε. Αν δεν έχετε πέσει σε στραβόξυλο θα δεχθεί. Μπορεί και να αρχίσει και αυτός (ή ο γιος του) να πετάει.

Φτιάξτε σύλλογο (αστικό ή αθλητικό) και ζητείστε προσφορά από τις ασφαλιστικές για ασφάλιση.

Και καλυμένοι θα είστε και ωραία θα περνάτε!

Β.

Βαγγέλη ούτε για αστείο το πρώτο μέρος της απάντησής σου.
...

Για ποιο λόγο Γιάννη; Αν ο χώρος πληροί τις προϋποθέσεις του κανονισμού (ελάχιστες αποστάσεις από κατοικημένες περιοχές, αεροδρόμια και άλλα μοντελοδρόμια) δεν έχεις πρόβλημα. Πού είναι το λάθος κατά τη γνώμη σου;
Καταγράφηκε

Βαγγέλης Χαλκιαδάκης - Αερολέσχη Φθιώτιδας

Ζηλεύω του σταυραετού
απου πετά στα νέφη
και παίζει με τσι αστραπές
και με τ' αστροπελέκια.
Σελίδες: 1 [2] 3 4 5 ... 8  Πάνω Εκτύπωση 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αερομοντελλισμός στο Aeromodelling GR  |  Aeromodelling GR Καφέ, γενικές συζητήσεις (Συντονιστής: ArgyrisGiannetakis)  |  Θέμα: Νομοθεσία - Κανονισμός ΥΠΑ « προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.234 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.