Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
285.893 μηνύματα σε 11.358 θέματα από 5.924 Μέλη / Τελευταίο μέλος: H KOINH GNWMH
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Δευτέρα, 18 Δεκ 2017, 16:47:38

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Δευτέρα, 18 Δεκ 2017, 16:47:38

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Πρόσφατα θέματα
από Bocian
[Σήμερα στις 16:39]

από kios100
[Σήμερα στις 16:09]

[Σήμερα στις 10:25]

από harris31a
[Σήμερα στις 08:10]

[Σήμερα στις 07:45]

από Alex v22
[Σήμερα στις 00:58]

από tzdim
[Σήμερα στις 00:34]

από hpergm
[Χθες στις 22:18]

από dominicm
[Χθες στις 21:08]

από modelers
[Χθες στις 21:06]

[Χθες στις 16:49]

[Χθες στις 16:39]

από mpamphs
[Σάββατο, 16 Δεκ 2017, 22:23:42]

από chris 1975
[Παρασκευή, 15 Δεκ 2017, 18:25:05]

[Παρασκευή, 15 Δεκ 2017, 13:20:56]
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Μέλη
Σύνολο μελών: 5924
Τελευταίο: H KOINH GNWMH
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 285893
Σύνολο θεμάτων: 11358
Online σήμερα: 58
Online έως τώρα: 362
(Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 12
Επισκέπτες: 28
Συνολικά: 40
Στυλ εμφάνισης

  Aeromodelling GR - 20 χρόνια

Μην ανοίγετε εδώ θέματα που δεν έχουν καμμία σχέση με αερομοντελισμό. Το πιθανότερο είναι οτι θα διαγραφούν γιατί είναι εκτός αντικειμένου του Aeromodelling GR.

Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αερομοντελλισμός στο Aeromodelling GR  |  Aeromodelling GR Καφέ, γενικές συζητήσεις (Συντονιστής: ArgyrisGiannetakis)  |  Θέμα: Νομοθεσία - Κανονισμός ΥΠΑ « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 8  Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Νομοθεσία - Κανονισμός ΥΠΑ  (Αναγνώστηκε 24807 φορές)
   
datamedic
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 116

Knowledge is power and information is strength


Προφίλ
« στις: Δευτέρα, 2 Μάρ 2015, 02:40:25 »

Καλησπέρα

Είδα ενα βίντεο στο youtube από επαγγελμάτιες όπου με κάποια τετρακόπτερα κάνανε εναέριες λήψεις μέσα και πάνω απο κατοικημένες περιοχές

Κάνω αυτο το τοπικ γιατι δεν μπορώ πουθενά να βρώ εαν υπάρχει κάποιος σχετικός νόμος με τις πτήσεις αερομοντέλων δηλαδή

Που επιτρέπεται να πετάνε , τι καλύπτει και που η ασφάλεια για αστική ευθύνη κτλ

Πέρα απο τα προφανή που οι περισσότεροι εφαρμόζουμε όσον αφορά τα μέτρα ασφαλείας και τους πέταγμα στους οργανομένους χώρους ήθελα να μάθω αν υπάρχει και σχετικός νόμος, γνωρίζει κανείς κάτι?
Καταγράφηκε

Velocity Outrage Nitro 50
T-Rex 600 Scaled to Jet Ranger Bell 206
T-Rex 550
Dji Phantom Vision
Gnauper A6 Texan 91 4 stroke
Hobbyking Breeze FPV
costasp
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3


Προφίλ
« Απάντηση #1 στις: Δευτέρα, 2 Μάρ 2015, 06:45:59 »

http://www.serresairclub.gr/Kanonismos%20Aeromontelon.pdf
Καταγράφηκε
Sfakias
Aeromodeller Jr. member
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 58


ScratchCrasher


Προφίλ
« Απάντηση #2 στις: Δευτέρα, 2 Μάρ 2015, 23:44:09 »

Καλησπέρα και από εμένα,

Ενδιαφέρων το ΦΕΚ costasp, ευχαριστούμε.

Διαβάζοντάς το δεν είδα πουθενά να προβλέπεται καμία εξαίρεση στους κανόνες της ελάχιστης απόστασης 50 μέτρων από άνθρωπους, ζώα κτλ. ή της πτήσης εκτός κατοικημένης περιοχής. Δηλαδή όλοι αυτοί που με ένα τετρακόπτερο βιντεοσκοπούν ανθρώπινες δραστηριότητες (πχ.γαμους, συναυλίες κτλ.) ή ακόμα και τον Σίφη τον κροκόδειλο (!) παραβαίνουν τον κανονισμό.

Άραγε έχει πέσει ποτέ κανένα πρόστιμο (ή έστω "επίπληξη" από τον Διοικητή της ΥΠΑ) ή είναι ακόμα ένας Ελληνικός νόμος που υφίσταται μόνο στα χαρτιά?

Φιλικά,
Σταύρος

Καταγράφηκε
datamedic
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 116

Knowledge is power and information is strength


Προφίλ
« Απάντηση #3 στις: Τρίτη, 3 Μάρ 2015, 00:10:22 »

Τι προστιμο να πεσει? Εγω πηρα  την αφορμη απο βιντεο διαφημιση  καλυψης διαφορων εκδηλωσεων με πλανα πανω απο την θεσσαλονικη κεντρο κ απο κατω γεματο κοσμο.
Καταγράφηκε

Velocity Outrage Nitro 50
T-Rex 600 Scaled to Jet Ranger Bell 206
T-Rex 550
Dji Phantom Vision
Gnauper A6 Texan 91 4 stroke
Hobbyking Breeze FPV
MOGOLOS
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 417



Προφίλ
« Απάντηση #4 στις: Τρίτη, 3 Μάρ 2015, 08:45:50 »

Κάτσε να πέσει κανένα σε κάποιο κεφάλι και θα δεις ύστερα πώς ξυπνάνε για τα πρόστιμα.
Καταγράφηκε

Γιατί εαν δεν εχει πολυβόλα δεν πετάει
alex r/c
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 204


with uP PIC they fly better!


Προφίλ
« Απάντηση #5 στις: Τρίτη, 3 Μάρ 2015, 12:14:47 »

Για να απαντήσω στο φιλο sfakias & datamedic:  NΑΙ κανονικα παραβαίνουν τον κανονισμό και προβλέπεται πρόστιμο.

Παίδες νομίζω οτι ο κανονισμός (ΦΕΚ 9 /13-1-2010) είναι σαφέστατος.

* Καταρχήν απο τον ορισμό του ΚΑΙ το τετρακόπτερο θεωρείτε αερομοντελο
(εκτος αν ειναι κατω απο 350 γραμμαρια οποτε και δεν υπάγεται στον κανονισμο)  

παράγραφος 1 & 7

* <<Οι πτήσεις αερομοντέλων Α ́ και Β ́ κατηγορίας θα
είναι περιορισμένες στον εναέριο χώρο που προσφέ−
ρεται για τον σκοπό αυτό και σε απόσταση ασφαλεί−
ας 50 μέτρων από ανθρώπους συμπεριλαμβανομένων
των θεατών της ίδιας της πτήσης, ζώα, οχήματα,
εγκαταστάσεις>>

παράγραφος 4.

που σημαίνει οτι πετάμε ΜΟΝΟ σε μοντελοδρομια και εγκεκριμένους για αυτό το σκοπό χώρους

*  <<...Δεν επιτρέπονται πτήσεις αερομοντέλων χωρίς
άδεια από την αρμόδια αρχή:
...
άνωθεν η πλησίον κατοικημένων περιοχών...
>>

παράγραφος 4

* << Ο Διοικητής της ΥΠΑ μετά
από αιτιολογημένη απόφαση δύναται να επιβάλλει
στον παραβάτη, την ποινή της επίπληξης ή χρηματική
ποινή ύψους μέχρι 1.000 € (Χίλια Ευρώ). Οι παραπάνω
ποινές δεν απαλλάσσουν τον παραβάτη από τυχόν
άλλες ποινικές ευθύνες>>

παράγραφος 8
Καταγράφηκε
AlexVag
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 621


Προφίλ
« Απάντηση #6 στις: Τρίτη, 3 Μάρ 2015, 13:23:17 »

Παρομοια συζητηση ειχα ξεκινησει στο θεμα που ποσταρουν βιντεο απο μουλτικοπτερα μελη του φορουμ και παραθεσα και τον παραπανω νομο...αλλα αν δεν υπαρξουν προστιμα δεν θα βαλει κανενας μυαλο.
Εχουν πεσει μουλτικοπτερα σε κεφαλια και μαλιστα στο εξωτερικο εγινε και σε αθλητικη διοργανωση. Εδω πετουσαν εξω απο τη βουλη και επεσαν στο δρομο. Δεν προκειται να γινει τιποτα...ο καθε ενας πεταει οπου θελει.
Καταγράφηκε
Αντώνης Παπαδόπουλος
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.193



Προφίλ
« Απάντηση #7 στις: Τρίτη, 3 Μάρ 2015, 13:56:04 »

Καλημέρα,

Το θέμα της χρήσης των multicopters αλλά και των FPV's δεν είναι τόσο απλό όσο φαίνεται και υπάρχουν αρκετές συζητήσεις σε πάρα πολύ υψηλό επίπεδο. ICAO δηλαδή.

Μην νομίζεται ότι τους προβληματίζουμε εμείς ή τα παιδάκια που αγοράζουν από καταστήματα τύπου jumbo κάτι σχετικό. Υπάρχουν δυστυχώς τόσες άλλες χρήσεις που δεν μπορούν να προβλεφθούν που εκεί μαζί με τα ξερά θα καούν και τα χλωρά.

Τέλος Μαρτίου στην έδρα του ICAO στο Μόντρεαλ υπάρχει μία παγκόσμια συνάντηση για το θέμα και η FAI/CIAM θα έχει εκπρόσωπο εκεί.

Θα πρέπει όμως να είμαστε προσεκτικοί γιατί οι καταγγελίες που έχουν γίνει διεθνώς (αλλά και στην Ελλάδα) αρχίζουν να είναι ανησυχητικές.

Το πρόστιμο δεν είναι η λύση ούτε και ο φόβος για την δραστηριότητα αυτή.

Αντώνης Παπαδόπουλος
Καταγράφηκε
Nikolas K
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 652



Προφίλ
« Απάντηση #8 στις: Τρίτη, 3 Μάρ 2015, 17:35:13 »

Ο ελληνικος κανονισμος ειναι ελλιπης σε αυτον τον τομεα, των FPV δηλαδη. Αυτο εγινε γιατι εκεινη την περιοδο που συνταχθηκε δεν ειχαν τοση εξαπλωση, ή λογω ελλειψης σχετικης διεθνους εμπειριας;

Και κατι ακομη: η εξαιρεση απο τον κανονισμο των αερομοντελων με μαζα μικροτερη των 3xx γραμμαριων με βαση ποιο σκεπτικο εχει οριστει;
Καταγράφηκε

Το να φτιάξεις ένα αεροπλάνο είναι εύκολο. Το θέμα είναι να φτιάξεις το αεροπλάνο που ΘΕΛΕΙΣ!

Δεδομένων των συνθηκών, μία μόνο σχεδίαση πληρεί τις προδιαγραφές, ανεξάρτητοι δε σχεδιαστές θα συγκλίνουν σε αυτήν την σχεδίαση μετά από εξελικτική διαδικασία.
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Master contributor
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.971


AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


Προφίλ WWW
« Απάντηση #9 στις: Τρίτη, 3 Μάρ 2015, 19:19:45 »

Ο ελληνικος κανονισμος ειναι ελλιπης σε αυτον τον τομεα, των FPV δηλαδη. Αυτο εγινε γιατι εκεινη την περιοδο που συνταχθηκε δεν ειχαν τοση εξαπλωση, ή λογω ελλειψης σχετικης διεθνους εμπειριας;

Τι ακριβώς νομίζεις ότι λείπει;
Προσωπικά πιστεύω ότι καλύπτει 100% το θέμα. Η πτήση αερομοντέλων πρέπει να γίνεται με οπτική επαφή χειριστή/μοντέλου. Αν έχεις FPV, αυτό θα είναι ο δεύτερος χειριστής, πρέπει να έχεις και κύριο χειριστή με buddybox, ο οποίος θα καλύπτει οπτικά την πτήση- και για την ουσία και για την νομιμότητα.
Δεν επιτρέπεται να απομακρυνθεί το FPV περισσότερο απ' ότι μπορεί να το βλέπει ο κύριος χειριστής απ' ευθείας.

Παράθεση
Και κατι ακομη: η εξαιρεση απο τον κανονισμο των αερομοντελων με μαζα μικροτερη των 3xx γραμμαριων με βαση ποιο σκεπτικο εχει οριστει;

Τα μοντέλα κάτω των 3ΧΧ γραμμαρίων είναι  μικρής ταχύτητας, και η επαφή με την μάζα τους δεν είναι το ίδιο επικίνδυνη όπως με ένα βαρύ και γρήγορο μοντέλο.

Δεν είναι λογικό όταν ο γονιός αγοράζει ένα τέτοιο μοντέλο από το μαγαζί, να γίνεται αυτόματα και παράνομος επειδή δεν γνωρίζει το θέμα.

Γι' αυτό δεν είναι υποχρεωτική η ασφάλιση έναντι αστικής ευθύνης.

Ομως δεν εξαιρούνται από τους κανόνες αποφυγής ατυχήματος.

Αν κάποιος με μοντέλο κάτω των 3ΧΧ γραμμαρίων βγάλει το μάτι κάποιου, θα πληρώσει μόνος του το αστικό μέρος. Τότε θα σκεφθεί ότι τον συνέφερε να είχε ασφαλιστεί.

Φυσικά, ασχέτως ασφάλισης ή μη, δεν απαλλάσεται από το ποινικό.

Το θέμα είναι πολύ απλό. Οτι κανονισμός και αν έχει ισχύ, το ατύχημα θα προληφθεί με την σωστή γνώση και σκέψη πριν την απογείωση. Στον κανονισμό δεν αναφέρεται ειδικά ότι δεν πρέπει να πετάμε επάνω από Εθνική Οδό, και άλους δρόμους. Αυτό δεν σημαίνει ότι μπορούμε να πετάμε εκεί. Ορισμένα θέματα θα τα κρίνουμε και θα αποφασίζουμε με βάση την κοινή λογική.

Οπως έχουμε ξαναζητήσει, όποιος έχει κάποια πρόταση για βελτίωση του υπάρχοντος κανονισμού, καλόν είναι να το αναφέρει το συντομώτερο.
Καταγράφηκε

Γιάννης Κωνσταντακάτος
Πρόεδρος Ε.Α.Α.
Nikolas K
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 652



Προφίλ
« Απάντηση #10 στις: Τρίτη, 3 Μάρ 2015, 21:24:54 »

Δεν διευκρινησα επαρκως τι δεν καταλαβαινω:  ποτε ενα αερομοντελο γινεται UAV και τι ειναι aerial works.
Εχουμε λοιπον τον Σηφη τον κροκοδειλο και τον φιλο μας τον Μανωλιο με το multicopter που τον βιντεοσκοπει.
Το multicopter ειναι 349 γραμμαρια(!)  Grin.  Ο φιλος μας ο Μανωλιος μπορει να υποστηριξει οτι το multicopter του ειναι uav και οτι το χρησιμοποιει για επιστημονικο σκοπο, δηλαδη την παρατηρηση του κροκοδειλου στον βιοτοπο;Και αυτο που κανει θεωρειται aerial works;Ή μονο εαν εμπορευοταν το βιντεο του θα εκανε aerial works;
Επισης, ο Μανωλιος εν μερει εχει οπτικη επαφη με το μουλτικοπτερο του και εν μερει βασιζεται στην καμερα του πομποδεκτη.Ειναι παρανομος ή νομιμος, δεδομενης της μαζας του αερομοντελου;
Καταγράφηκε

Το να φτιάξεις ένα αεροπλάνο είναι εύκολο. Το θέμα είναι να φτιάξεις το αεροπλάνο που ΘΕΛΕΙΣ!

Δεδομένων των συνθηκών, μία μόνο σχεδίαση πληρεί τις προδιαγραφές, ανεξάρτητοι δε σχεδιαστές θα συγκλίνουν σε αυτήν την σχεδίαση μετά από εξελικτική διαδικασία.
datamedic
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 116

Knowledge is power and information is strength


Προφίλ
« Απάντηση #11 στις: Τετάρτη, 4 Μάρ 2015, 02:25:39 »

Σε αυτο ειχα κ εγω απορια
Τι ονομαζεται aerial work κ αν και που επιτρεπεται
Καταγράφηκε

Velocity Outrage Nitro 50
T-Rex 600 Scaled to Jet Ranger Bell 206
T-Rex 550
Dji Phantom Vision
Gnauper A6 Texan 91 4 stroke
Hobbyking Breeze FPV
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Master contributor
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.971


AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


Προφίλ WWW
« Απάντηση #12 στις: Τετάρτη, 4 Μάρ 2015, 08:22:51 »

Εφ’ όσον το βάρος είναι κάτω από 360  γραμμάρια, αφήνει στην κρίση του να ασφαλιστεί ή όχι.

Οτιδήποτε πετούμενο έως 7 κιλά μπορεί να χρησιμοποιηθεί για aerial works, (αεροφωτογράφιση, αερο-βίντεο, τοπογραφία κ.λ.π.) χωρίς προηγούμενη άδεια της  ΥΠΑ.

Φυσικά πρέπει να αποφεύγεται η φωτογράφιση στρατιωτικών, και άλλων ευαίσθητων περιοχών, ή πάνω από ιδιωτικές κατοικίες παραβιάζοντας την προσωπική ζωή των ατόμων.
Απαγορεύεται η πτήση πάνω από άτομα, κοντύτερα από 50 μέτρα οριζοντίως (αυτό δεν σημαίνει ότι ψηλότερα από 50 μέτρα επιτρέπεται) και άλλες απαγορεύσεις που λέει ο κανονισμός της ΥΠΑ.

Από την στιγμή που φέρει τεχνολογία FPV, έχει δύο επιλογές:

Αν το χειρίζεται μόνο μέσω κάμερας είναι παράνομο (τότε είναι αναγκαστικά και UAV),  ή να έχει και άλλο χειριστή/πομπό που θα έχει πάντα τον πρωταρχικό χειρισμό με οπτική επαφή, με δυνατότητα να περνάει τον έλεγχο στον δεύτερο χειριστή (με τη δυνατότητα FPV), και να επανακτά τον έλεγχο/χειρισμό οποτεδήποτε κρίνει αναγκαίο για την ασφάλεια της πτήσης.

Τελικά είναι ή δεν είναι UAV? Στην πρώτη ανωτέρω περίπτωση είναι γιατί ο έλεγχός του γίνεται μέσω κάμερας. Αρα δεν είναι αερομοντέλο.
Στην δεύτερη περίπτωση είναι ένας τύπος αερομοντέλου, που πετάει νόμιμα, και φωτογραφίζει νόμιμα, άνεξάρτητα αν έχει και παράλληλη δυνατότητα ελέγχου μέσω κάμερας και εφόσον τηρεί τις υποχρεωτικές παραμέτρους:

Να το ελέγχεις με οπτική επαφή, να μην απομακρυνθεί περισσότερο από ότι μπορείς να το ελέγχεις με οπτική επαφή, και όχι σε ύψος μεγαλύτερο των 400 ποδών (120 μέτρα) (αυτές οι παράμετροι ισχύουν παγκοσμίως).

Αρα το πιο έξυπνο που μπορεί να κάνει ο κάτοχος ενός FPV είναι να δηλώνει ότι η πτήση μέσω κάμερας χρησιμοποιείται επικουρικώς από δεύτερο χειριστή, κατά την διάρκεια της κανονικής και νόμιμης πτήσης με οπτική επαφή με τον κύριο χειριστή.

Το θέμα των FPV/UAV απασχολεί παγκόσμια όλες τις αερολέσχες και τις αντιτρομοκρατικές υπηρεσίες, και τις κυβερνήσεις και δεν θα αργήσει να βγει κάποια δυσμενής απόφαση που θα χαλάσει την ενασχόληση με τον αερομοντελισμό όπως τον γνωρίζουμε σήμερα.

Ο κανονισμός της ΥΠΑ δίνει στον αερομοντελιστή την δυνατότητα να αποδείξει ότι το αερομοντέλο του ΔΕΝ EINAI UAV.  

Ότι και αν κάνει ο Μανωλιός με το FPV multicopter του ΔΕΝ τον συμφέρει να το δηλώσει ως UAV γιατί και παράνομο είναι και εγείρει κακές σκέψεις. Και αν κάποιος του πει ότι είναι UAV να έχει τα στοιχεία και την ετοιμότητα να τον αντικρούσει.
Καταγράφηκε

Γιάννης Κωνσταντακάτος
Πρόεδρος Ε.Α.Α.
MOGOLOS
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 417



Προφίλ
« Απάντηση #13 στις: Τετάρτη, 4 Μάρ 2015, 08:55:04 »

Θα συμφωνήσω με τον κ. Κωσταντακάτο. Μια παρατήρηση όμως. Η χρήση των αερομοντέλων γίνεται σε συγκεκριμένους χώρους.
Συνεπώς τί το ψάχνουμε?? Σύμφωνα με τον νόμο ΔΕΝ μπορεί να χρησιμοποιηθεί ένα πολυκόπτερο - fpv για φωτογράφιση ή video, εκτός εάν φωτογραφίζει ή βιντεοσκοπεί το μοντελοδρόμιο που πετάει!!!
Είναι σίγουρο λοιπόν ότι ο νόμος δεν καλύπτει τους fpv-αδες.

Τώρα, το εάν σαν μοντελιστές - αεραθλητές θα πρέπει να ασχοληθούμε με τα "δικαιώματα - προβλήματα" ενόν νέου επαγγελματικού χώρου που τώρα αναπτύσεται είναι νομίζω το κύριο ερώτημα που θα πρέπει να μας απασχολεί.
Καταγράφηκε

Γιατί εαν δεν εχει πολυβόλα δεν πετάει
Nikolas K
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 652



Προφίλ
« Απάντηση #14 στις: Τετάρτη, 4 Μάρ 2015, 09:17:55 »

Θα συμφωνήσω με τον κ. Κωσταντακάτο. Μια παρατήρηση όμως. Η χρήση των αερομοντέλων γίνεται σε συγκεκριμένους χώρους.
Συνεπώς τί το ψάχνουμε?? Σύμφωνα με τον νόμο ΔΕΝ μπορεί να χρησιμοποιηθεί ένα πολυκόπτερο - fpv για φωτογράφιση ή video, εκτός εάν φωτογραφίζει ή βιντεοσκοπεί το μοντελοδρόμιο που πετάει!!!


Δεν έχω καταλάβει το ίδιο από τον κανονισμό. Εγώ έχω καταλάβει ότι μπορεί να χρησιμοποιηθεί για aerial works οπουδήποτε, αρκεί βέβαια να τηρεί τους γνωστούς περιορισμούς και φυσικά να ελέγχεται με οπτική επαφή, δηλ. να μην είναι FPV.
Καταγράφηκε

Το να φτιάξεις ένα αεροπλάνο είναι εύκολο. Το θέμα είναι να φτιάξεις το αεροπλάνο που ΘΕΛΕΙΣ!

Δεδομένων των συνθηκών, μία μόνο σχεδίαση πληρεί τις προδιαγραφές, ανεξάρτητοι δε σχεδιαστές θα συγκλίνουν σε αυτήν την σχεδίαση μετά από εξελικτική διαδικασία.
Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 8  Πάνω Εκτύπωση 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αερομοντελλισμός στο Aeromodelling GR  |  Aeromodelling GR Καφέ, γενικές συζητήσεις (Συντονιστής: ArgyrisGiannetakis)  |  Θέμα: Νομοθεσία - Κανονισμός ΥΠΑ « προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.134 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.