Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
285.737 μηνύματα σε 11.353 θέματα από 5.948 Μέλη / Τελευταίο μέλος: giourgg.1
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τετάρτη, 13 Δεκ 2017, 05:31:41

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τετάρτη, 13 Δεκ 2017, 05:31:41

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Τελευταίες 10 φωνές:
Δευτέρα, 20 Νοέ 2017, 22:44:55
Τα βλέπω όλα πράσινα !!!
Πρόσφατα θέματα
[Σήμερα στις 00:25]

[Χθες στις 21:42]

από red_baron
[Χθες στις 20:26]

από 470lp
[Χθες στις 18:39]

[Χθες στις 16:00]

[Χθες στις 10:53]

από niro
[Δευτέρα, 11 Δεκ 2017, 21:50:40]

από dominicm
[Δευτέρα, 11 Δεκ 2017, 11:05:46]

από tritongr
[Κυριακή, 10 Δεκ 2017, 21:38:35]

από dhiotis
[Κυριακή, 10 Δεκ 2017, 12:49:29]

[Κυριακή, 10 Δεκ 2017, 11:52:52]

από sliver
[Κυριακή, 10 Δεκ 2017, 10:43:25]

από vagelis
[Σάββατο, 9 Δεκ 2017, 19:08:02]

από dominicm
[Σάββατο, 9 Δεκ 2017, 17:48:36]

[Σάββατο, 9 Δεκ 2017, 15:42:38]
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Μέλη
Σύνολο μελών: 5948
Τελευταίο: giourgg.1
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 285737
Σύνολο θεμάτων: 11353
Online σήμερα: 31
Online έως τώρα: 362
(Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 14
Συνολικά: 14
Στυλ εμφάνισης

  Aeromodelling GR - 20 χρόνια
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Συντονιστής: ArgyrisGiannetakis)  |  Θέμα: ESM HAWKER TYPHOON « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: 1 2 [3] 4  Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: ESM HAWKER TYPHOON  (Αναγνώστηκε 11684 φορές)
   
dgiatr
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 595


Προφίλ
« Απάντηση #30 στις: Τετάρτη, 4 Μάρ 2015, 09:05:08 »

Μήτσο για τον kolm δεν το συζητώ είναι τούμπανο αλλά ειναι και γύρω στα 1400 ευρώ πιο ακριβός απο τον ngh38  του Νίκου είναι πιο οικονομικός και θα τον τσεκάρω! παίζει και άλλη
μια περίπτωση που το σίγουρο ειναι πως με αυτό το μοτερ δεν πρόκειται να βάλω βάρος μπροστά 
http://www.amr-rc.com/products/engines-accessories/gas-engines-electric-motors/gas-engines/ohc-a70-gas-engines/

Μήτσο δεν μου είπες τελικά το βάρος του δικού σου?
θα στο πω στ'αυτί....
Καταγράφηκε
flaperon35
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 421



Προφίλ
« Απάντηση #31 στις: Τετάρτη, 4 Μάρ 2015, 11:05:57 »

ωραίο το torqpro tp70 Νίκο, το έψαξα λίγο και φαίνεται  μπομπα! για τον τυφώνα μου. χωράει σχετικά εύκολα συκονει 20Χ14 τετραφτερη ευκολα και εχει απίστευτο ήχο.  στην τιμή μας τα χαλάει!  699 δολάρια και φαντάζομαι + μεταφορικά + τελωνείο =      
παντός Νίκο μπράβο για την ανακάλυψη σου, παρόλο το το ψάχνω αρκετά με τους κινητήρες αυτών δεν τον γνώριζα.
Καταγράφηκε

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΧΑΖΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ.... ΜΟΝΟ ΧΑΖΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ.
gnou
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 23



Προφίλ
« Απάντηση #32 στις: Τετάρτη, 4 Μάρ 2015, 14:24:10 »

Του Δημητρη με τις ενισχυσεις το κοβω γυρω στα 15.300!!!!! Cheesy
Καταγράφηκε
dgiatr
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 595


Προφίλ
« Απάντηση #33 στις: Τετάρτη, 4 Μάρ 2015, 14:40:08 »

Του Δημητρη με τις ενισχυσεις το κοβω γυρω στα 15.300!!!!! Cheesy
το συγκεκριμένο μοντέλο έχει βγεί σε δυο εκδόσεις.
Α. Στην βαριά και
Β. Στην ελαφριά,
εγώ ήμουν άτυχος και πήρα την "βαριά" έκδοση ...μετά βγήκε η "ελαφριά" έκδοση στην αγορά. Cheesy
Καταγράφηκε
gnou
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 23



Προφίλ
« Απάντηση #34 στις: Τετάρτη, 4 Μάρ 2015, 22:02:57 »

Τυχερε!Προλαβες και πηρες την βαρια εκδοση!!!!Παρεπιπτοντως σημερα εκανα μια αγορα και
ελπιζω να εχει καλο αποτελεσμα.
Καταγράφηκε
w1ndsurfer
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.408



Προφίλ
« Απάντηση #35 στις: Πέμπτη, 5 Μάρ 2015, 07:21:11 »

Τυχερε!Προλαβες και πηρες την βαρια εκδοση!!!!Παρεπιπτοντως σημερα εκανα μια αγορα και
ελπιζω να εχει καλο αποτελεσμα.


TorqPro 70cc 4-χρονο;

Kolm 110cc inline?
Καταγράφηκε

Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
dgiatr
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 595


Προφίλ
« Απάντηση #36 στις: Πέμπτη, 5 Μάρ 2015, 07:44:02 »

Παρεπιπτοντως σημερα εκανα μια αγορα και ελπιζω να εχει καλο αποτελεσμα.
....με το ζόρι να μας κρατάτε σε αγωνία σε αυτό το THREAD... Huh
.....μήπως ενα μεγαλύτερο ....TYPHOON;
Καταγράφηκε
flaperon35
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 421



Προφίλ
« Απάντηση #37 στις: Πέμπτη, 5 Μάρ 2015, 08:21:32 »

Παρεπιπτοντως σημερα εκανα μια αγορα και ελπιζω να εχει καλο αποτελεσμα.
....με το ζόρι να μας κρατάτε σε αγωνία σε αυτό το THREAD... Huh
.....μήπως ενα μεγαλύτερο ....TYPHOON;
μεγαλητερο typhoon  buck2  buck2  buck2
και τι μοτερ θα του βαλει Huh κανενα caterpillar ίσως Grin  Grin  Grin
Καταγράφηκε

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΧΑΖΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ.... ΜΟΝΟ ΧΑΖΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ.
flaperon35
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 421



Προφίλ
« Απάντηση #38 στις: Πέμπτη, 5 Μάρ 2015, 08:42:14 »

παντός πέραν της πλάκας τελικά εχω κατασταλάξει σε δύο μοτερ....

ngh 38cc + scale ήχο + scale εξάτμιση+ ευκολότερη τοποθέτηση.  - οριακή δύναμη - μικρή προπελα. ολλα αυτα βέβαια σε σχέση με τον dle 55ra.


dle 55ra + ατέλειωτη δύναμη + scale προπελα + αξιοπιστία.  - οχι scale εξάτμιση - ήχος - τιμή.
παντα σε σχέση με τον ngh 38cc.

ενα απο αυτά τα δύο θα βάλω τελικά,  το πιο θα το αποφασίσω όταν θα έρθει η ώρα. ...
Καταγράφηκε

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΧΑΖΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ.... ΜΟΝΟ ΧΑΖΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ.
flaperon35
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 421



Προφίλ
« Απάντηση #39 στις: Πέμπτη, 5 Μάρ 2015, 09:43:37 »

ερώτηση. έχει δοκιμάσει κανενας να βαλεις ηλεκτρική προπελα σε βενζηνα ?? Ρωτάω γιατί στα calculator prop βλέπω πως η ηλεκτρικες προπελες θέλουν λιγότερη ιπποδύναμη σε ίδιο μέγεθος σε σχέση με της gas. αν αυτό είναι γεγονός τοτε βάζοντας ηλεκτρικη μπορούμε να ανεβάσουμε απο 18Χ10 σε 19Χ12 με βάση πάντα τα calculator,  το έχει κάνει ομος κάνεις στην πράξη ??
Καταγράφηκε

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΧΑΖΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ.... ΜΟΝΟ ΧΑΖΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ.
MOGOLOS
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 416



Προφίλ
« Απάντηση #40 στις: Πέμπτη, 5 Μάρ 2015, 13:27:55 »

Ασε τα χαζά.  idiot2
Καταγράφηκε

Γιατί εαν δεν εχει πολυβόλα δεν πετάει
flaperon35
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 421



Προφίλ
« Απάντηση #41 στις: Πέμπτη, 5 Μάρ 2015, 14:31:27 »

Γιάννη οταν έβαλα προπελα από θερμικό σε ηλεκτρονικό,  κατάφερα τότε και πέτυχα αυτό που ήθελα!  δηλαδή να έχω πολύ δυναμη και ταχύτητα σε πολύ μικροτερο δίσκο! τορα έχουμε ας πούμε έναν κινητήρα ο οποίος παράγει στάνταρ ιπποδύναμη στης 7000 στ. και για να φτάσει σε αυτες της στροφές πρέπει να μην του βάλουμε π.χ μεγαλύτερη προπελα απο 18Χ10 η οποία μας καλύπτει σε όση και ταχύτητα αλλά οχι στο μάτι.
λέω λιπών αν μπει μια προπελα πιο ελαφριά (οχι στο βάρος της αλλα στην απόδοση της) δεν θα παρω το ίδιο αποτέλεσμα με μεγαλύτερη προπελα ?? ερώτηση κανω δεν είπα πως είναι σίγουρο.
Καταγράφηκε

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΧΑΖΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ.... ΜΟΝΟ ΧΑΖΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ.
dgiatr
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 595


Προφίλ
« Απάντηση #42 στις: Πέμπτη, 5 Μάρ 2015, 14:45:30 »

εάν είναι να βάλεις ηλεκτρική έλικα σε βενζίνα γιατί δε βάζεις καλύτερα εκείνες τις πανέμορφες 3φυλες STATIC PROP  που είναι ελαφρύτερες ακόμα και απο τις ηλεκτρικές. Έτσι θα έχεις ακόμα καλύτερη απόδοση αλλά και SCALE ΕΜΦΑΝΙΣΗ Cheesy Cheesy
(.....παιδιά ΠΛΑΚΑ ΚΑΝΩ ...μη το δοκιμάσετε σπίτι.....)  idiot2


* thumb-P-51-Pin-Up-Girl[1].jpg (8.71 KB, 120x200 - εμφανίστηκε 180 φορές.)
Καταγράφηκε
MOGOLOS
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 416



Προφίλ
« Απάντηση #43 στις: Πέμπτη, 5 Μάρ 2015, 15:00:17 »

Γιάννη οταν έβαλα προπελα από θερμικό σε ηλεκτρονικό,  κατάφερα τότε και πέτυχα αυτό που ήθελα!  δηλαδή να έχω πολύ δυναμη και ταχύτητα σε πολύ μικροτερο δίσκο! τορα έχουμε ας πούμε έναν κινητήρα ο οποίος παράγει στάνταρ ιπποδύναμη στης 7000 στ. και για να φτάσει σε αυτες της στροφές πρέπει να μην του βάλουμε π.χ μεγαλύτερη προπελα απο 18Χ10 η οποία μας καλύπτει σε όση και ταχύτητα αλλά οχι στο μάτι.
λέω λιπών αν μπει μια προπελα πιο ελαφριά (οχι στο βάρος της αλλα στην απόδοση της) δεν θα παρω το ίδιο αποτέλεσμα με μεγαλύτερη προπελα ?? ερώτηση κανω δεν είπα πως είναι σίγουρο.

To moter θα δουλέψει πιο χαλαρά, οι στροφές πιθανών να αυξηθούν, αλλά η στρέβλωση της προπέλας θα ειναι μεγαλύτερη με αποτέλεσμα να μην εχεις την ανάλογη όση, και η αντοχή της...Huh!!!!
Το 2009 ειχα βαλει μια 3φυλλη σε 26αρι κινέζο. Μετά από 6-7 πτήσεις έφυγε το ένα blade στον αέρα. Σε κλάσματα του δευτέρου έσπασε η βάση του μοτέρ και κρέμασε σχεδόν ολόκληρο έξω από το κοουλ. Ευτυχώς το σκάφος προσγειώθηκε με ασφάλεια. Καλά ειναι μη μην κάνεις τέτοια πειράματα. Μπορεί να δουλέψει, αλλά η καταπόνηση είναι συνεχής και δεν ξέρεις πότε θα σου σπάσει.  Thumbs up
Καταγράφηκε

Γιατί εαν δεν εχει πολυβόλα δεν πετάει
flaperon35
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 421



Προφίλ
« Απάντηση #44 στις: Πέμπτη, 5 Μάρ 2015, 15:35:05 »

Γιάννη με κάλυψες  Thumbs up
αν τελικά βαλω την τετράχρονη θα της βαλω μια 18Χ10 που σκοτώνει και τέλος.
Καταγράφηκε

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΧΑΖΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ.... ΜΟΝΟ ΧΑΖΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ.
Σελίδες: 1 2 [3] 4  Πάνω Εκτύπωση 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Συντονιστής: ArgyrisGiannetakis)  |  Θέμα: ESM HAWKER TYPHOON « προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.193 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.