Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
287.410 μηνύματα σε 11.390 θέματα από 5.942 Μέλη / Τελευταίο μέλος: naidenis
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Τρίτη, 23 Ιαν 2018, 19:44:38

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Τρίτη, 23 Ιαν 2018, 19:44:38

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Πρόσφατα θέματα
[Σήμερα στις 19:28]

από snoopy
[Σήμερα στις 18:13]

[Σήμερα στις 17:17]

από Georgos
[Σήμερα στις 17:13]

[Σήμερα στις 17:00]

[Σήμερα στις 15:45]

από snoopy
[Σήμερα στις 11:14]

από CMarkop
[Σήμερα στις 07:44]

[Χθες στις 22:14]

[Χθες στις 10:59]

από akiste
[Κυριακή, 21 Ιαν 2018, 23:20:05]

[Κυριακή, 21 Ιαν 2018, 22:47:02]

από manolaki
[Κυριακή, 21 Ιαν 2018, 21:57:11]

από Kiril
[Κυριακή, 21 Ιαν 2018, 19:30:29]

[Κυριακή, 21 Ιαν 2018, 19:11:05]
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Μέλη
Σύνολο μελών: 5942
Τελευταίο: naidenis
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 287410
Σύνολο θεμάτων: 11390
Online σήμερα: 74
Online έως τώρα: 362
(Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 16
Επισκέπτες: 39
Συνολικά: 55
Στυλ εμφάνισης

Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Εκπαιδευτικά - Πως θα ξεκινήσω (Συντονιστής: Yankos)  |  Θέμα: Τηλέμαχος - Διάφορες κατασκευές « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: 1 ... 15 16 17 [18] 19  Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Τηλέμαχος - Διάφορες κατασκευές  (Αναγνώστηκε 16674 φορές)
   
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Master contributor
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 5.031


AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


WWW
« Απάντηση #255 στις: Σάββατο, 2 Ιαν 2016, 08:10:02 »

Μπράβο, είναι πολύ όμορφος ο Τηλέμαχός σου.

Καταγράφηκε

Γιάννης Κωνσταντακάτος
Πρόεδρος Ε.Α.Α.
ΔημητρηςΚ80
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1


« Απάντηση #256 στις: Τρίτη, 25 Οκτ 2016, 21:25:27 »

  Πολύ  καλώ
Καταγράφηκε
vangelis.evang
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2


WWW
« Απάντηση #257 στις: Τετάρτη, 25 Οκτ 2017, 12:19:03 »

Καλημερα σας
Αρχικα θα ηθελα να ευχαριστησω τον κ.Γιαννη Κωνσταντακατο για τα σχεδια του Τηλεμαχου τα οποια και μου εστειλε ταχυδρομικως καθως και τον κ.Ιωνα Λαλαγιαννη για την βοηθεια στην επιλογη των υλικων.
Ανυπομονω να παραλαβω τα απαραιτητα ωστε να μπω στην κατασκευη. Να ευχαριστησω επισης και ολα τα μελη για το αφθονο πληροφοριακο υλικο. Για την ωρα διαβαζω....Ελπιζω να μην σας κουρασω με τις ερωτησεις-αποριες που φυσιολογικα θα δημιουργηθουν.
Ευχαριστω και παλι και θα επανελθω.
Βαγγελης Ευαγγελιδης

Καταγράφηκε
vangelis.evang
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2


WWW
« Απάντηση #258 στις: Δευτέρα, 27 Νοέ 2017, 15:20:31 »

Καλησπερα σας.
1. Θα ηθελα να ρωτησω τι κολλα χρησιμοποιουμε για να ενωσουμε τα πλαινα  με τους νομεις και την κατω πλευρα της ατρακτου. Απο τις οδηγιες του κου. Μιχαηλιδη βλεπω οτι χρησιμοποιουμε κυανοκρυλικη.Αυτο κατα μηκος ολων των αρμων της κατασκευης ή τσιμπαμε με CA και συνεχιζουμε με αλλη κoλλα;
2. Το τεποζιτο που πηρα ειναι χωρητικοτητας 4oz και εχει υπο κλιση την ταπα του. Θα υπαρξει προβλημα;
3. Μπορειτε να βοηθησετε απο που μπορω να παρω εποξικη κολλα που να την αναμειγνυω εγω;
4. Στην θεσσαλονικη μηπως γνωριζετε εαν υπαρχει λεσχη ωστε να μπορω να συναντω μοντελιστες για τυχον ερωτησεις-αποριες; Και ειναι πολλές.....

Ευχαριστω εκ των προτερων.
Καταγράφηκε
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Master contributor
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 5.031


AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


WWW
« Απάντηση #259 στις: Δευτέρα, 27 Νοέ 2017, 16:15:41 »

Ότι κόλλα και αν χρησιμοποιήσετε θα βάζετε σε όλο το μήκος της συνδεόμενης επιφάνειας. Περισσότερα για όλα τα είδη κόλλας μπορείετ να βρείτε στο βιβλίο μου.

Το τεπόζιτο είναι εντάξει εφ’ όσον χωράει στη θέση που προβλέπεται. Υποθέτω ότι γνωρίζεται πώς να αναπτύξετε και να συνδέσετε τα σωληνάκια.

Ολες οι εποξικές κόλλες προσφέρονται σε χωριστά δοχεία/σωληνάρια, και η ανάμιξη γινεται από τον χρήστη, στην ποσότητα που θα χρησιμοποιήσει εκείνη τη στιγμή.

Πάρτε τηλέφωνο τον κύριο Βασίλη Παπαδόπουλο, 2310 944430 για επαφή με την Ενωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης.
Καταγράφηκε

Γιάννης Κωνσταντακάτος
Πρόεδρος Ε.Α.Α.
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Master contributor
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 5.031


AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


WWW
« Απάντηση #260 στις: Τρίτη, 26 Δεκ 2017, 08:35:29 »

Κάποιος φίλος, μου έδωσε την ιδέα να σχεδιάσουμε τον Τηλέμαχο "ανεμόπτερο".

Απλό ειναι, θα χρησιμοποιήσουμε την ίδια άτρακτο, με φτερό μεγαλύτερου ανοίγματος.

Και μία ρόδα αντί για δύο.

Πόσο θα θέλατε να είναι αυτό το άνοιγμα; Εγώ το σκέφτομαι για 155-160 εκατοστά. (με μεγαλύτερη ενίσχυση φυσικά).
Καταγράφηκε

Γιάννης Κωνσταντακάτος
Πρόεδρος Ε.Α.Α.
cosmic
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 152



WWW
« Απάντηση #261 στις: Τρίτη, 26 Δεκ 2017, 08:51:06 »

Γνώμη μου είναι οτι ο Τηλεμαχος ειναι ο αρχικος Τηλέμαχος !  Οτιδηποτε αλλο ειναι απλα ενα αλλο αεροπλανο και ουδεμια σχεση εχει με τον Τηλεμαχο! Κατ επεκταση θείο θα μου επιτρέψεις να σου πω, απλα να μην ασχολεισαι με μετατροπες του αρχικου σου πετυχημενου και ιστορικου μοντελου!

Στην τελική υπαρχουν παρα πολλα σχέδια για να φτιαξει κανεις ανεμοπτερο, ακροβατικο,διπλανο κτλ! Τον τηλεμαχο θα τον φτιαξει καποιος γιατι ειναι ιστορια του αερομοντελισμου στην Ελλαδα!

Φιλικα Θοδωρης
Καταγράφηκε
cosmic
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 152



WWW
« Απάντηση #262 στις: Τρίτη, 26 Δεκ 2017, 08:57:18 »

Καλησπερα σας.
1. Θα ηθελα να ρωτησω τι κολλα χρησιμοποιουμε για να ενωσουμε τα πλαινα  με τους νομεις και την κατω πλευρα της ατρακτου. Απο τις οδηγιες του κου. Μιχαηλιδη βλεπω οτι χρησιμοποιουμε κυανοκρυλικη.Αυτο κατα μηκος ολων των αρμων της κατασκευης ή τσιμπαμε με CA και συνεχιζουμε με αλλη κoλλα;
2. Το τεποζιτο που πηρα ειναι χωρητικοτητας 4oz και εχει υπο κλιση την ταπα του. Θα υπαρξει προβλημα;
3. Μπορειτε να βοηθησετε απο που μπορω να παρω εποξικη κολλα που να την αναμειγνυω εγω;
4. Στην θεσσαλονικη μηπως γνωριζετε εαν υπαρχει λεσχη ωστε να μπορω να συναντω μοντελιστες για τυχον ερωτησεις-αποριες; Και ειναι πολλές.....

Ευχαριστω εκ των προτερων.

Η ΕΑΘ ειναι ανατολικά, το μοντελοδρομιο ειναι στην Ραιδεστο και αν σε βολευει παρε ενα τηλ ή http://www.eath.gr/
Αν εισαι Δυτικά και δεν σε βολευει να πας Aνατολικά, μπορούμε να βρεθούμε και να σε ενημερώσω εγώ με τις αρχικες σου αποριες! Αν ειναι πες μου για να σου στειλω τηλέφωνο κτλ

Να και ο Τηλεμαχος που ειχα φτιαξει https://www.youtube.com/watch?v=h1uxC5V3nOQ

« Τελευταία τροποποίηση: Τρίτη, 26 Δεκ 2017, 09:46:06 από cosmic » Καταγράφηκε
DEPRON MANIAC
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 703


Μην αναγκάζεις άλλους να αγαπήσουν αυτό που κάνεις


« Απάντηση #263 στις: Τρίτη, 26 Δεκ 2017, 10:12:30 »

  Φίλε cosmic προφανώς αυτό που προτείνεται είναι μια έκδοση PSS του τηλέμαχου.
  Δεν είναι κακό κατα την γνώμη μου να μπορείς να χαρείς το "σουλούπι" του τηλέμαχου και σε μια πλαγιά

  Όσον αφορά το φτερό του Τηλέμαχου, αυτό που έχω παρατηρήσει στα ανεμόπτερα εκτός απο το μεγαλύτερο εκπέτασμα έχουν και μικρότερη χορδή αεροτομής. Είναι δλδ σαν να κρατάνε μια ίδια πτερυγική επιφάνεια με την μηχανοκίνητη έκδοση. Και έχει μια λογική οτι η τριβή απο την μικρότερη αεροτομή ισοσκελίζει την τριβή στο μεγαλύτερο εκπέτασμα του φτερού.
Καταγράφηκε

Τα καύσιμα κάποτε θα τελειώσουν. Τα ηλεκτρόνια δεν θα τελειώσουν ποτέ!!!

Βρε μανία με το depron!!!

  Ο flight controller δεν έχει νοημοσύνη, γι'αυτό χρησιμοποίησε την δική σου

 "γκουγκλ" ..........τρομάξατε;;;
ΜΑΥΡΟΣ79Β
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 212


ΙΤΕ ΠΑΙΔΕΣ ΕΛΛΗΝΩΝ- ΠΑΣ ΜΗ ΕΛΛΗΝ ΒΑΡΒΑΡΟΣ


« Απάντηση #264 στις: Τρίτη, 26 Δεκ 2017, 10:18:10 »

Κάποιος φίλος, μου έδωσε την ιδέα να σχεδιάσουμε τον Τηλέμαχο "ανεμόπτερο".

Απλό ειναι, θα χρησιμοποιήσουμε την ίδια άτρακτο, με φτερό μεγαλύτερου ανοίγματος.

Και μία ρόδα αντί για δύο.

Πόσο θα θέλατε να είναι αυτό το άνοιγμα; Εγώ το σκέφτομαι για 155-160 εκατοστά. (με μεγαλύτερη ενίσχυση φυσικά).


                     καλημερα και χρονια πολλα .......κ.γιαννη

                    Η ιδέα είναι καλή  και  τα 160 εκατοστά  είναι καλά…..
                         Το φτερό θα είναι  διαιρούμενο   η μονοκόμματο……….
                         (για λόγο μεταφορας)

                         θα ειναι  ανεμοπτερο η μοτοανεμοπτερο.................................. Thumbs up
Καταγράφηκε

ΖΗΤΩ Ο ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΣ
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Master contributor
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 5.031


AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


WWW
« Απάντηση #265 στις: Τρίτη, 26 Δεκ 2017, 15:54:13 »

  Φίλε cosmic προφανώς αυτό που προτείνεται είναι μια έκδοση PSS του τηλέμαχου.
  Δεν είναι κακό κατα την γνώμη μου να μπορείς να χαρείς το "σουλούπι" του τηλέμαχου και σε μια πλαγιά
Οχι για πλαγιά, ιδίως όχι PSS, γαιτί πρέπει να έχει μεγάλη μάζα, για να κρατιέται κόντρα στον πνέονα άνεμο, χώρια την μεγάλη αντοχή.

Απλά για να κάνει πολλές στροφές μέχρι να κατέβει στην πεδιάδα.

Παράθεση
  Όσον αφορά το φτερό του Τηλέμαχου, αυτό που έχω παρατηρήσει στα ανεμόπτερα εκτός απο το μεγαλύτερο εκπέτασμα έχουν και μικρότερη χορδή αεροτομής. Είναι δλδ σαν να κρατάνε μια ίδια πτερυγική επιφάνεια με την μηχανοκίνητη έκδοση. Και έχει μια λογική οτι η τριβή απο την μικρότερη αεροτομή ισοσκελίζει την τριβή στο μεγαλύτερο εκπέτασμα του φτερού.

Τα φτερά που έχουν μεγάλο λόγο ανοίγματος, παράγουν μικρότερες δίνες. Ακόμα περισσότερο αν έχουν και μικρή χορδή στα ακροπτερύγια. Η μικρότερη χορδή στο κέντρο, δεν είναι επιθυμητή, γιατί είναι και πιό λεπτή, άρα μικρότερο πάχος δοκού, και μικρότερος αριθμός Reynold.

Αυτό που θα σχεδιάσουμε είναι πιό απλό. το ίδιο φτερό, με μακρύτερο άνοιγμα, και επιφάνεια, και με λόγο ανοίγματος 8 αντί για 6. Δεν πάμε για ανεμοπορία αξιώσεων, απλά για την πλάκα μας να κάνουμε καμιά στροφή παραπάνω χωρίς έλξη.

Η άτρακτος θα είναι η ίδια. Βγάζεις το ένα φτερό βάζεις το άλλο και δοκιμάζεις. Το κόστος ενός νέου φτερού μηδαμινό.
Καταγράφηκε

Γιάννης Κωνσταντακάτος
Πρόεδρος Ε.Α.Α.
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Master contributor
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 5.031


AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


WWW
« Απάντηση #266 στις: Τρίτη, 26 Δεκ 2017, 15:58:23 »

                   Η ιδέα είναι καλή  και  τα 160 εκατοστά  είναι καλά…..
                         Το φτερό θα είναι  διαιρούμενο   η μονοκόμματο……….
                         (για λόγο μεταφορας)
                         θα ειναι  ανεμοπτερο η μοτοανεμοπτερο.................................. Thumbs up
Μοτοανεμόπτερο, με μονοκόμματο φτερό γιατί βολεύει στην κατασκευή (δυσκολεύει τη μεγαφορά). 

Αλλά αυτό δεν είναι υποχρεωτικό, αν θέλεις μπορείς να το κάνεις διαιρούμενο.

Πολλά αμερικάνικα ανεμόπτερα έχουν μονοκόμματο φτερό στα 2 μέτρα, και δεν ενοχλείται κανένας στην μεταφορά τους.
Καταγράφηκε

Γιάννης Κωνσταντακάτος
Πρόεδρος Ε.Α.Α.
DEPRON MANIAC
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 703


Μην αναγκάζεις άλλους να αγαπήσουν αυτό που κάνεις


« Απάντηση #267 στις: Τετάρτη, 27 Δεκ 2017, 01:36:21 »

  Βάση αυτών
....."ανεμόπτερο".......
........(με μεγαλύτερη ενίσχυση φυσικά).

    υπέθεσα οτι ετοιμάζατε κάτι σε Power Scale (όχι Slope) Soaring, που το scale δεν είναι απαραίτητο να είναι και δυνατός ο αέρας

  καλή συνέχεια
Καταγράφηκε

Τα καύσιμα κάποτε θα τελειώσουν. Τα ηλεκτρόνια δεν θα τελειώσουν ποτέ!!!

Βρε μανία με το depron!!!

  Ο flight controller δεν έχει νοημοσύνη, γι'αυτό χρησιμοποίησε την δική σου

 "γκουγκλ" ..........τρομάξατε;;;
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Master contributor
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 5.031


AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


WWW
« Απάντηση #268 στις: Παρασκευή, 19 Ιαν 2018, 08:17:02 »

Οι Τηλέμαχοι γίνονται όλο και περισσότεροι.

“Τηλέμαχος ultra light”

Τροχοί, οριζόντιο ατσαλόσυρμα μέσα από τρύπα στο τριπλό κοντρα πλακέ. Διάμετρος τροχών 100 χιλ. (GWS)

Δοκός μοτέρ, στρογγυλός σωλήνας κάρβουνο  ή τετράγωνος ξύλο, ή καβίλια ξύλο

Υποστηρίγματα βάσης μοτέρ, κόντρα πλακέ 4χιλ  ή καβίλια 4 χιλ σε σχήμα «Λ»

Η μπαταρία θα περνάει από μπροστά, δεν θα υπάρχει το κάθετο υλικό που σήμερα κολλάει επάνω του η βάση του μοτέρ.

Ο πιλότος κάθεται με μαγνήτες


* tele ultra light small.jpg (64.54 KB, 600x348 - εμφανίστηκε 105 φορές.)
Καταγράφηκε

Γιάννης Κωνσταντακάτος
Πρόεδρος Ε.Α.Α.
jony b
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 19


« Απάντηση #269 στις: Παρασκευή, 19 Ιαν 2018, 09:40:50 »

καλημέρα
περιμένω τα σχέδια να ξεκινήσω τη κατασκευή
 Thumbs up
Καταγράφηκε
Σελίδες: 1 ... 15 16 17 [18] 19  Πάνω Εκτύπωση 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Εκπαιδευτικά - Πως θα ξεκινήσω (Συντονιστής: Yankos)  |  Θέμα: Τηλέμαχος - Διάφορες κατασκευές « προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.129 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.