Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.201 μηνύματα σε 12.375 θέματα από 6.237 Μέλη / Τελευταίο μέλος: SKRIM
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 29 Μάρ 2024, 08:06:56

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 29 Μάρ 2024, 08:06:56

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 00:09]

    [Χθες στις 22:30]

    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 21:25:44]

    από afilos
    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 14:52:26]

    από hpergm
    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 10:46:22]

    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 07:32:40]

    από 3DJunk
    [Τρίτη, 26 Μάρ 2024, 16:49:01]

    [Κυριακή, 24 Μάρ 2024, 21:58:01]

    από chris 1975
    [Παρασκευή, 22 Μάρ 2024, 17:25:32]

    από dominicm
    [Τρίτη, 19 Μάρ 2024, 19:24:15]

    [Τρίτη, 19 Μάρ 2024, 17:48:59]

    [Δευτέρα, 18 Μάρ 2024, 23:05:57]

    από viper1
    [Κυριακή, 17 Μάρ 2024, 13:18:58]

    [Κυριακή, 17 Μάρ 2024, 12:46:42]

    [Σάββατο, 16 Μάρ 2024, 15:32:06]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6237
    Τελευταίο: SKRIM
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304201
    Σύνολο θεμάτων: 12375
    Online σήμερα: 194
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 4
    Επισκέπτες: 140
    Συνολικά: 144
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 ... 4 5 6 [7]     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΩΝ ΑΓΩΝΩΝ SCALE  (Αναγνώστηκε 26556 φορές)
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.248



    « Απάντηση #90 στις: Δευτέρα, 3 Νοέ 2014, 16:19:41 »

    και επίσης συμφωνώ και με το ότι ο κριτής δεν πρέπει να γνωρίζει τον αγωνιζόμενο

    Το ανέφερε και νωρίτερα ο Γ. Μέσκος. Ας το απαντήσω, μια και διαφωνώ...

    Όπως σωστά λες Κώστα, δεν είμαστε και τόσοι πολλοί που να μην γνωριζόμαστε. Μέρος (αν όχι κύριο) της ευχαρίστησης, είναι η παρουσίαση της δουλειάς μας. Οπότε ήδη γνωρίζει ο ένας τι φτιάχνει ο άλλος. Είτε είναι απλά συνάδελφος, είτε κριτής.

    Επίσης,αν ίσχυε κάτι τέτοιο (πως όμως?), τότε ή τα μοντέλα ή οι κριτές θα είχαν διάρκεια ζωής μόνο ένα έτος. Γιατί του χρόνου τι θα κάναμε, αφού θα τα είχαν ήδη δει? Και βέβαια, στην πτήση θα βάζαμε τον πιλότο να πετάει με μάσκα ?  Grin

    Αυτό που λέτε δεν έχει καμία βάση, ούτε μπορεί ποτέ να εφαρμοστεί ρεαλιστικά. Ούτε και εφαρμόζεται σε κανενα επίπεδο (Πανευρωπαϊκό-Παγκόσμιο). Δεν θα ανακαλύψουμε την Αμερική...

    Εκτός να πρέπει να βρούμε κριτές από το εξωτερικό (βλέπε π.χ. αρχιδιαιτητή ποδοσφαίρου από τη Σκωτία, που να μη σχολιάσω τα αποτελέσματα του  Grin).


    Και βέβαια, το πιο σημαντικό για μένα, είναι ότι δεν το θεωρώ καν προαπαιτούμενο. Ο σωστός κριτής κρίνει ασχέτως γνωριμιών, με βάση αυτά που βλέπει στο μοντέλο και στην πτήση. Υπεύθυνα και ωραία. Αρκεί να κατέχει το αντικείμενό του...

    Το σημαντικότερο για μένα είναι να είναι πολύ καλός γνώστης του αντικειμένου. Αν είναι και σωστός, αυτόματα θα λυθούν τα όποια προβλήματα αξιοπιστίας, στο βαθμό που το επιτρέπει η έμφυτη καχυποψία μας.

    Αν δεν είναι καλός και επηρεάζεται, τότε, απλά δεν κάνει για το συγκεκριμένο καθήκον.

    gkan

    ΥΓ. διορθώθηκε το όνομα, συγγνώμη Γιώργο, βιασύνη και απροσεξία...
    « Τελευταία τροποποίηση: Δευτέρα, 3 Νοέ 2014, 22:38:56 από Γιώργος Κανδυλάκης » Καταγράφηκε

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΤΕΤΡΑΔΑΚΟΣ
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 229


    tiger


    « Απάντηση #91 στις: Δευτέρα, 3 Νοέ 2014, 17:36:19 »

                 Kαλησπερα και απο εμενα.Δεν θα μπω, και ισως ξεφυγω λιγο απο την ουσια του θεματος, καθως τις αποψεις  μου οσον αφορα την κατηγορια των SCALE, τις μετεφερα στους εμπλεκομενους του αγωνα και του σεμιναριου,  αφου συζητησα αρκετες ωρες με τον GRAHAM KENEDY μιας και ημουνα αυτος που τον μετεφερε απο την Αθηνα στον Βολο και το αντιστροφο.Για  εμενα  προσωπικα, οι μη περευρισκομενοι τουλαχιστον στο σεμιναριο, απο τον chief judge της κατηγοριας, (δεν μιλαω για τον αγωνα, που δικαιωμα του καθενος ειναι να μην θελει να συμμετασχει), και ανεξαρτητα απο το ποιος ανελαβε την πρωτοβουλια και το οργανωσε, αυτοματως κατα την ταπεινη μου αποψη,  καθιστανται ελιπεις, στο να εχουν ολοκληρωμενη εικονα.Αλλα και παλι μπορω και αυτο να  το παρακαμψω.
                 Κριτικη οσον αφορα το διαδικαστικο των αγωνων, επισης θα μπορουσα να δεχτω, απο ανθρωπους που εχουν παρευρεθει στο παρελθον στους αγωνες, και συνεχιζουν ειναι παροντες, και οχι απο διατωντες αστερες, με 0 συμμετοχες ακομη και σε εναν ερμο περιφεριακο, αλλα με πολλα  κιλα αποψη κατα τα αλλα, επι παντως επισθητου.Επιθετικοι προσδιορισμοι και χαρακτηρισμοι, μπορει να εντυπωσιαζουν τους καινουργιους του χωρου, σε καμοια περιπτωση ομως δεν <ψαρωνουν> κατι τυπους, ομοιους με εμενα που εχουμε γυρισει το μισο κοσμο, για να πεταξουμε αγωνες, ιδιοις εξοδοις, στις περισοτερες των περιπτωσεων, απο το 2000 και μετα.
                 Αλλα και παλι μπορω να κανω υπομονη και να μην απαντησω.Αυτο που δεν επιτρεπω σε κανεναν ειναι να με αποκαλει με  τον τροπο του λαμογιο,και συστημικο επειδη  ειμαι μελος της επιτροπης αερομοντελισμου, και μελος του Δ.Σ. της ΕΛ.Α.Ο, και κατα την αποψη καποιων που μπορει και να μην με γνωριζουν και προσωπικα, απολαμβανω ειδικων προνομιων.
                  Ειναι αληθεια, οτι απο την αρχη του χρονου, μεχρι τωρα  εχω κανει και καμια δεκαρια ταξιδια, (προνομιακα βεβαια), προπληρωμενα σε πενταστερα ξενοδοχεια, ειτε για να προετημασω καποιους αγωνες,  ειτε για να κανω τον κριτη και τον αλυταρχη σε αλλους, ειτε για  να περευρισκομαι σαν Ε.ΛΑ.Ο, (παντα  προνομιακα)
                  Επισης πρεπει να υπενθυμισω στους <διαφωνουντες>, οτι στις επομενες εκλογες, για την νεα ΕΠΑΕ, δεν εχουν παρα να θεσουν υποψηφιοτητα, και να πεταξουν τα <λαμογια> σα και του λογου μου εκτος των κοινων του αερομοντελισμου.
                                                  Με εκτιμηση  προς ολους
    « Τελευταία τροποποίηση: Τρίτη, 4 Νοέ 2014, 14:31:54 από ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΤΕΤΡΑΔΑΚΟΣ » Καταγράφηκε

    Alphasportrc official pilot, Scorpion Power Systems team pilot, LYNX Inovations team pilot
    GMeskos
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 336



    « Απάντηση #92 στις: Δευτέρα, 3 Νοέ 2014, 22:29:23 »

    Πρώτα μία διόρθωση.Τό όνομά μου γράφεται μέ "Κ" καί όχι μέ"Χ"
    Δεύτερο Στό προηγούμενο post μου έγραψα
    Ο κριτής τήν ώρα τού άγώνα ΔΕΝ πρέπει νά γνωρίζει τόν άγωνιζόμενο
    Παρά μόνο νά βλέπει τό μοντέλο στό στατικό καί στήν πτήση
    Καί ξανά  ΤΗΝ ΩΡΑ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ΔΕΝ........
    Αύτά
    Καταγράφηκε

    SO MANY PLANES,SO LITTLE TIME!!
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.248



    « Απάντηση #93 στις: Δευτέρα, 3 Νοέ 2014, 22:46:48 »

    Το 1ο διορθώθηκε, συγγνώμη.

    Το 2ο, και ξανά: τι εννοείς?

    Πως μπορεί να γίνει αυτό που λες? Θα ξεχνάει ότι το ξέρει?

    Αν το εννοείς κυριολεκτικά ότι δεν θα πρέπει να το ξέρει, τότε μάλλον θα ψάχνεις για άσχετους κριτές, τόσο με τα scale μοντέλα όσο και με το αντικείμενο.

    Εκτός αν το εννοείς μεταφορικά,  ότι πρέπει να αφήνει πίσω του γνωριμίες κλπ και να συγκεντρώνεται μόνο στα του αγώνα, οπότε συμφωνούμε.

    Καταγράφηκε

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.248



    « Απάντηση #94 στις: Τρίτη, 4 Νοέ 2014, 09:17:29 »

    Εκτός να πρέπει να βρούμε κριτές από το εξωτερικό (βλέπε π.χ. αρχιδιαιτητή ποδοσφαίρου από τη Σκωτία, που να μη σχολιάσω τα αποτελέσματα του  Grin).

    Έχοντας διαβάσει το μήνυμα του Δ. Τετραδάκου λίγο παραπάνω και σκεφτόμενος στο δρόμο ότι και ο Graham Kennedy είναι Σκωτσέζος, και ότι η παρουσία του στους αγώνες είχε ένα παραπλήσιο ρόλο με αυτόν που ανέφερα παραπάνω, συνειδητοποίησα ότι μπορεί κάποιος να νομίσει ότι το παραπάνω σχόλιο που έκανα ήταν μπηχτή, τόσο για τον ίδιο, όσο και για εκείνους που τον έφεραν.

    Επειδή αυτό φυσικά δεν συμβαίνει (τι ειρωνία όμως και τι σύμπτωση), να ξεκαθαρίσω ότι η παρουσία του ήταν (και μακάρι να συνεχίσει να έρχεται) εξαιρετικά χρήσιμη και εποικοδομητική για τους αγώνες και για τη βελτίωση όλων μας.

    Τυχαίνει να τον γνωρίζω περίπου 10 χρονια και υπάρχει αμοιβαία εκτίμηση... Αυτά, για αποφυγή τυχόν παρεξηγήσεων  Wink

    Το σχόλιο είχε να κάνει αποκλειστικά με τη λογική του να μην γνωρίζει ο κριτής το μοντέλο ή τον αγωνιζόμενο, που θα ήταν εφικτό μόνο αν φέρναμε κριτές από το εξωτερικό, που ουδεμία σχέση έχουν με την Ελλάδα...Λες και αυτό θα διόρθωνε τα προβλήματα...

    gkan

    ΥΓ. δεν θα σχολιάσω τις λεπτομέρειες του μηνύματος του Δ. Τετραδάκου. Θα πω μόνο ότι συμφωνώ ΑΠΟΛΥΤΑ μαζί του και του δίνω δίκαιο σε ΟΛΑ όσα γράφει...
    Καταγράφηκε

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    GMeskos
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 336



    « Απάντηση #95 στις: Τρίτη, 4 Νοέ 2014, 12:22:32 »

    Φυσικά καί μιλάω μεταφορικά.Τό "τήν ώρα..."τό λέει ξεκάθαρα
    Καταγράφηκε

    SO MANY PLANES,SO LITTLE TIME!!
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.248



    « Απάντηση #96 στις: Τρίτη, 4 Νοέ 2014, 12:53:34 »

    Ε, τότε συμφωνούμε...

    Παρασύρθηκα από το μήνυμα του Κώστα, που λέει κάτι διαφορετικό, και μάλλον το εννοεί κυριολεκτικά.

    Το δικό σου "για την ώρα" δεν τα είχα προσέξει...
    Καταγράφηκε

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    CMarkop
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.207



    « Απάντηση #97 στις: Τρίτη, 4 Νοέ 2014, 13:59:23 »

    Κάπως έτσι το εννοώ και εγώ. Όπως άλλωστε είπα, λίγο πολύ όλοι γνωριζόμαστε μεταξύ μας, αλλά όχι και να είναι κριτές και αγωνιζόμενοι «κολλητάρια»  και παρέα με όλο το σόι…! Μη πάμε και στο άλλο άκρο! Να γίνονται δηλαδή οι αγώνες υπόθεση  της «παρέας» και της οικογένειας!
    Κώστας Μαρκόπουλος.
    Καταγράφηκε

    μοντελισμός = κατασκευή._
    GRELE
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 893



    « Απάντηση #98 στις: Τρίτη, 4 Νοέ 2014, 15:26:27 »

    Αγαπητοι φιλοι
    Για να εχετε μια επιπλεον πληροφορηση ,επανω στο θεμα των κριτων, σας πληροφορω οτι εχουν ηδη γινει εφετος 2 περιφερειακοι αγωνες οπου οι αγωνιζομενοι ηταν και κριτες (χρονομετρες).
    Υποθετω οτι αυτο εγινε λογω αδυναμιας της λεσχης να παρασχει το υπεσχημενο απαραιτητο εμψυχο δυναμικο στελεχωσης των αγωνων και οχι για καποιον αλλον λογο.
    Δεν ξερω ποια ειναι η θεση της ΕΛΑΟ σε ενα τετοιου ειδους ζητημα το οποιο προσωπικα με βρισκει αντιθετο.
    Αξιον αποριας ειναι οτι και τις δυο φορες ουδεις εκ των συμμετεχοντων εξεφρασε αντιρρησεις κατι το οποιον με οδηγει να σκεφτομαι οτι μηπως και εσεις πρεπει να το λαβετε υπ'οψιν σας καθως ετσι θα εχετε θεωρητικα αριστα ενημερωμενους κριτες αφου θα ξερουν οσα και οι διαγωνιζομενοι.
    Φιλικα
    Βασιλης Παπαδοπουλος
    Καταγράφηκε

    ......electrics are here to stay......
    vhal
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 432



    « Απάντηση #99 στις: Τρίτη, 4 Νοέ 2014, 16:27:47 »

    Αγαπητοι φιλοι
    Για να εχετε μια επιπλεον πληροφορηση ,επανω στο θεμα των κριτων, σας πληροφορω οτι εχουν ηδη γινει εφετος 2 περιφερειακοι αγωνες οπου οι αγωνιζομενοι ηταν και κριτες (χρονομετρες).
    Υποθετω οτι αυτο εγινε λογω αδυναμιας της λεσχης να παρασχει το υπεσχημενο απαραιτητο εμψυχο δυναμικο στελεχωσης των αγωνων και οχι για καποιον αλλον λογο.
    Δεν ξερω ποια ειναι η θεση της ΕΛΑΟ σε ενα τετοιου ειδους ζητημα το οποιο προσωπικα με βρισκει αντιθετο.
    Αξιον αποριας ειναι οτι και τις δυο φορες ουδεις εκ των συμμετεχοντων εξεφρασε αντιρρησεις κατι το οποιον με οδηγει να σκεφτομαι οτι μηπως και εσεις πρεπει να το λαβετε υπ'οψιν σας καθως ετσι θα εχετε θεωρητικα αριστα ενημερωμενους κριτες αφου θα ξερουν οσα και οι διαγωνιζομενοι.
    Φιλικα
    Βασιλης Παπαδοπουλος

    Σχολιάζω υποθέτοντας ότι μιλάτε για τους αγώνες f5j fai (και παίζοντας λίγο το ρόλο του έχοντος τη μύγα):

    Νομίζω πως έχετε την ευστροφία να αντιληφθείτε πως άλλο κριτής σε αγώνα scale (που η κρίση εμπεριέχει ΜΕΓΑΛΟ βαθμό υποκειμενικότητας), και άλλο χρονομέτρης όπου μιλάμε για ελάχιστη υποκειμενικότητα. Εξάλλου ο συνεχής δειγματοληπτικός έλεγχος (που έγινε στους αγώνες f5j fai που υποννοείτε) λειτουργεί και ως "μπαμπούλας", υποχρεώνοντας τους χρονομέτρες να επιδεικνύουν αυξημένη επιμέλεια.

    Αλλωστε, όπως μπορούν να επιβεβαιώσουν και οι συνάδελφοι που έχουν πάρει μέρος σε αντίστοιχου βεληνεκούς αγώνες (όχι μόνο f5j αλλά και f3j) εκτός Ελλάδας, η συγκεκριμένη πρακτική εφαρμόζεται και εκεί.

    Οπως παραδέχεστε και ο ίδιος δεν υπήρξε κανένα παράπονο, και το κατά πόσο αυτό το σύστημα λειτουργεί ή όχι, μπορείτε να το κρίνετε και ο ίδιος αν λάβετε μέρος σε ένα τέτοιο αγώνα (με χαρά θα σας φιλοξενήσουμε).

    Βαγγέλης

    ΥΓ: Ας σταματήσει πλέον αυτή η κόντρα Βορείων / Νοτίων ανεμοπτεράδων σε κάθε πιθανό και απίθανο θέμα... Δεν περιποιεί τιμή για κανέναν ...

    ΥΓ2: Προσωπικά απολογούμαι στους αγαπητούς SCALEάδες για το άσχετο του μηνύματος ...


    Καταγράφηκε

    Βαγγέλης Χαλκιαδάκης - Αερολέσχη Φθιώτιδας

    Ζηλεύω του σταυραετού
    απου πετά στα νέφη
    και παίζει με τσι αστραπές
    και με τ' αστροπελέκια.
    ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΤΕΤΡΑΔΑΚΟΣ
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 229


    tiger


    « Απάντηση #100 στις: Τρίτη, 4 Νοέ 2014, 17:02:42 »

                     Bασιλη καλησπερα.Δεν θα απαντησω εκ' μερους ολης της ΕΠ.ΑΕ, καθως δεν νομιμοποιουμαι για κατι τετοιο , μπορω ομως να σου πω την αποψη  μου.Κατ αρχας οπως και εσυ καταλαβαινεις πεφτουμε στην κατασταση, του να κανουμε την αναγκη φιλοτιμο, καθως οι συλλογοι που αναλαμβανουν καποιον αγωνα, ειναι σχεδον αδυνατον να παρεχουν ενημερωμενους κριτες για τις διαφορες κατηγοριες , αφου καθε χρονο ο καθε συλλογος, μπορει να αναλαβει και μια διαφορετικη κατηγορια.
                     Στην περιπτωση των ανεμοπτερων που ο κριτης ειναι μονο χρονομετρης, και δεν υπεισερχεται καποιο ειδος κρισεως, (πραγμα που απαιτει εκπαιδευση), τα πραγματα ειναι πιο απλα, και θα μπορουσα να δεχτω οτι ενας συλλογος, ισως και να ειχε την δυνατοτητα να διαθεσει εναν ικανο αριθμο χρονομετρων,αλλα που στην πραξη πολλες φορες  και αυτο ειναι δυσκολο.
                   Τα πραγματα περιπλεκονται  στις υπολοιπες κατηγοριες, που ο κριτης απαιτειται να βαθμολογησει ειται μια πτηση που περιλαμβανει καποιες ασκησεις, ειται ενα προγραμμα ακροβατικων, ειται ακομη και την στατικη αξιολογηση ενος SCALE μοντελου.Εκει αναγκαστικα πρεπει να χρησιμοποιηθουν κριτες που να εχουν παρακολουθησει καποιο σεμιναριο, (στα Ε/Π, το κανουμε εδω και αρκετα χρονια), και να ειναι αυτο που εγω λεω  <εν ενεργεια κριτες>, δηλαδη να εχουν συνεχη επαφη με το αντικειμενο που κρινουν.Αυτο ειδικα στις FAI κατηγοριες το θεωρω ακρως απαραιτητο.
                   Αυτο λοιπον αυτοματως περιοριζει τον αριθμο αυτων που ειναι ικανοι, και που επιθυμουν να συμμετεχουν ως κριτες, αφου κακα τα ψεματα, ο ρολος του κριτη και δυσκολος ειναι, (ατελειωτες κατω απο τον ηλιο), και αχαρος πολλες φορες.Αν σε ολα αυτα προσθεσεις και την παραμετρο των εξοδων της μετακινησης και διαμονης, ειδικα στις μερες μας, καταλαβαινεις οτι ο αριθμος αυτος συρικνωνεται ακομη περισοτερο.
                   Αρα οπως προειπα κανουμε την αναγκη φιλοτιμο και καλυπτουμε τις αναγκες των αγωνων, χρησιμοποιωντας και καποιους αγωνιζομενους αλλων κατηγοριων του ιδιου αγωνα, αν δεν καλυπτεται ο απαραιτητος αριθμος απο τους <εξωτερικους> κριτες.Δεν λεω οτι ειναι το δεον, αλλα και αλλη λυση δεν μπορω να σκεφτω  αυτη την στιγμη.Ειμαι ομως ανοικτος σε ιδεες και προτασεις.
                                                                       Φιλικα Δημητρης  
    Καταγράφηκε

    Alphasportrc official pilot, Scorpion Power Systems team pilot, LYNX Inovations team pilot
    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.387



    « Απάντηση #101 στις: Τρίτη, 4 Νοέ 2014, 20:02:39 »

    Καλησπέρα,

    Παρακολουθώ το θέμα που άνοιξε ο Παντελής, όσο μου επιτρέπει ο χρόνος μου, που σκοπό έχει να ακουστούν προτάσεις που θα αυξήσουν την συμμετοχή σε αγώνες scale.

    Επειδή βλέπω ότι αρκετοί αναφέρονται στους κριτές και με την γνώση που έχω και από το εξωτερικό θα έλεγα ότι το ίδιο θέμα ακούγεται ακόμα και σε επίπεδο Παγκοσμίων Αγώνων FAI. Και όχι μόνο στην scale κατηγορία αλλά και στις υπόλοιπες.

    Θα ήθελα επίσης και με το πρόσφατο post του Βαγγέλη (vhal) να προσθέσω ότι τόσο στους κριτές όσο και στους χρονομέτρες αν δεν υπάρχει η κατάλληλη γνώση του αντικειμένου, τα λάθη με ότι συνεπάγονται είναι το επακόλουθο. Για τους παλαιότερους να θυμίσω τι λεγόταν και στους αγώνες pylon για τους χρονομέτρες. Αρα δεν είναι μόνο το θέμα της κρίσης που απαιτεί και περισσότερη γνώση αλλά και ακόμα και στον χρονομέτρη η γνώση του αντικειμένου είναι εξίσου απαραίτητη. Προς επιβεβαίωση αυτών σας λέω ότι το καλοκαίρι ο αγώνας pylon στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα των ηλεκτρικών κόντεψε να πάει περίπατο εξαιτίας ενός κακού χρονομέτρη που έκανε συνεχώς και αποδεδειγμένα, λάθη.

    Φαντάζομαι ότι αυτό που ήθελε να πεί ο Βασίλης (grele) δεν αφορούσε την ποιότητα του χρονομέτρη αλλά την ίδια την ροή του αγώνα που δημιουργεί η παράλληλη απασχόληση ενός ατόμου ως χρονομέτρης ή κριτής και ως αγωνιζομένος. Αν κάτι συμβεί στο μοντέλο του αθλητή σε ένα γύρο και θα πρέπει να κάνει κάποια επιδιόρθωση δύο πράγματα μπορεί να συμβούν. Η να μην λάβει μέρος στην συνέχεια του αγώνα ως αθλητής γιατί θα πρέπει να κάνει τον χρονομέτρη στην επόμενη σειρά, ή να επιδιορθώσει το μοντέλο του και να πάει πίσω η ροή του αγώνα. Μόνο με αυτό το πνεύμα πρέπει να το δει κανείς και όχι με τίποτα άλλο.

    Περιοριζόμενος τώρα στο θέμα του κριτή και της καχυποψίας περί σωστής κρίσης και άλλα σχετικά. Από την στιγμή που μπαίνει αυτό σαν παράγων τα υπόλοιπα πάνε περίπατο. Και δεν μιλώ μόνο για την Ελλάδα. το έχω αντιμετωπίσει αυτό και στο CIAM.

    Και εκεί άκουσα προτάσεις για να μην ξέρει ο κριτής και ουσιαστικά αλλά και μεταφορικά ποιος είναι ο αθλητής, που ειδικά στην κατηγορία scale αυτό είναι και το πιο δύσκολο να συμβεί, από την στιγμή που ο ίδιος ο αθλητής πρέπει να δίνει εξηγήσεις στους κριτές τουλάχιστον στην στατική κρίση. Αυτό στο ουσιαστικό κομμάτι. Στο μεταφορικό κατά τον Γιώργο φαντάζομαι ότι είναι στην ίδια την προσωπικότητα του κάθε συμμετέχοντα είτε ως κριτή είτε ως αγωνιζομένου να αποφύγει την έκθεση του. Και δυστυχώς η έλλειψη της απαραίτητης γνώσης και από τις δύο πλευρές δημιουργεί αυτό το κλίμα της καχυποψίας.

    Και όπως είπα και πιο πριν τα ίδια φαινόμενα είναι υπαρκτά και γίνεται συζήτηση ακόμα και στο υψηλότερο επίπεδο. Θα βάλω δε και εδώ το ερώτημα που έβαλα σε συνεδρίαση του CIAM σε ανάλογη συζήτηση.

    Το θέμα ήταν πως θα ήταν δυνατόν ο αθλητής να ήταν "αόρατος" από τον κριτή για όλα τα όσα έχουν ειπωθεί και πιο πριν. Εκανα αντιστροφή του ερωτήματος. Τους ρώτησα ότι εφόσον είναι πιο εύκολο να γίνουν οι κριτές "αόρατοι" από τους αθλητές, με λίγα λόγια να μην γνωρίζουν οι αθλητές ποιος τους κρίνει, θα λυνόταν το πρόβλημα?

    Δεν θα σας πω τι απαντήσεις πήρα, περιμένοντας τις δικές σας πρώτα.

    Αντώνης Παπαδόπουλος





    Καταγράφηκε
    Pantelis Papageorgiou
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 390


    « Απάντηση #102 στις: Τρίτη, 4 Νοέ 2014, 23:21:41 »

    Η γκρίνια για την αξιολόγηση από τους κριτές θα υπάρχει πάντα είτε αυτοί είναι φανεροί είτε κρυφοί, για δύο λόγους:
     1ον, είναι στην ανθρώπινη φύση και μάλλιστα κάποιοι είναι περισσότερο γκρινιάρηδες από τους άλλους.
     2ον, πολύ συχνά και οι καλύτεροι κριτές κάνουν λάθη. Όσοι από εσάς παρακολουθείτε από παλιά ενόργανη γυμναστική, θα θυμάστε κραυγαλαίες περιπτώσεις αδικίας μεγάλων ή και λιγότερο μεγάλων αθλητών σε κορυφαίες διοργανώσεις. Επίσης θα γνωρίζετε από πόσα κύματα πέρασε ο τρόπος βαθμολογίας και αξιολόγησης ώστε να γίνει κατά το δυνατό αντικειμενικότερος και να αποδονται τα του Καίσαρος τω Καίσαρι. Εκεί ο κανονισμός σου λέει με αναλυτικότητα και ακρίβεια πόσο θα απομειωθεί η βαθμολογία για το παραμικρό λάθος.
    Πιστεύω ότι, πέραν των καθαρά λειτουργικών και διαδικαστικών ζητημάτων που ενσκύπτουν, οι κρυφοί κριτές τίποτε διαφορετικό δεν θα μπορούσαν να δώσουν ούτε στο τελικό αποτάλεσμα ούτε και στις γκρίνιες, Νομίζω μάλλιστα ότι θα δημιουγούσαν πρόσθετα προβλήματα γκρίνιας του τύπου "οι τάδε έστησαν την κριτική επιτροπή για να κερδίσει ο δείνα".
    Καλώς ή κακώς όταν συμμετέχεις σε αγώνες είσαι υποχρεωμένος να αποδέχεσαι και να σέβεσαι τους κανονισμούς, τις διαδικασίες και τους συντελεστές του αγώνα, σημαντικότατο τμήμα των οποίων είναι οι κριτές, καθώς και τα αποτελέσματα που προκύπτουν από τις παραπάνω διαδικασίες. Φυσικά αυτό δεν σημαίνει ότι μία στρεβλή ή και διαβλητή διαδικασία δεν πρέπει να προσπαθείς να την αλλάξεις και να την βελτιώσεις. Αυτό όμως γίνεται μόνο με την παρουσία μας και τη συμμετοχή μας. Μαγικά δεν αλλάζει τίποτα. Και καθήμενοι μακρυά κάνοντας αφ' υψηλού κριτική λέγοντας "ποιός είναι ο τάδε που θα κρίνει εμένα" το μόνο που καταφέρνουμε είναι να απαξιώνουμε τους αγώνες. Αυτό που χρειάζεται είναι περισσότερη διάθεση για συμμετοχή  και λιγότερη καχυποψία. Γιατί δεν θα αλλάξει τίποτε στη ζωή μας τη Δευτέρα άν την Κυριακή δεν είμαστε  νικητές σε έναν αγώνα scale...
    Καταγράφηκε
    Σελίδες: 1 ... 4 5 6 [7]     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αερομοντέλα υπό κλίμακα (scale)  |  Κλίμακος (scale) F4C και semi scale (Συντονιστής: ArgyrisGiannetakis)  |  Θέμα: ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΩΝ ΑΓΩΝΩΝ SCALE
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.037 δευτερόλεπτα. 27 ερωτήματα.