w1ndsurfer
|
|
« στις: Τρίτη, 15 Ιούλ 2014, 17:21:58 » |
|
Ο κινέζος είναι ασταμάτητος, τώρα και στα scale μοντέλα! Με 230 ευρώ πήρα από το κατάστημα στην Ολλανδία το νέο Macchi με 1.92 εκπέτασμα για 30cc κινητήρα: http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=58010Το Macchi είναι ένα σπάνιο warbird, όμορφο κατά την γνώμη μου και από τα πλέον εξελιγμένα καταδιωκτικά με γερμανικό κινητήρα DB.605 που είχαν τα Bf-109 G, και διάφορες ιταλικές καινοτομίες όπως ασύμμετρα φτερά.
|
|
« Τελευταία τροποποίηση: Τετάρτη, 16 Ιούλ 2014, 07:05:11 από w1ndsurfer »
|
Καταγράφηκε
|
Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
|
|
|
|
w1ndsurfer
|
|
« Απάντηση #2 στις: Τρίτη, 15 Ιούλ 2014, 17:30:26 » |
|
Το μοντέλο ήρθε από την Ολλανδία σε 1 εβδομάδα, οι πρώτες εντυπώσεις είναι καλές: Το φτερό είναι μερικώς πετσωμένο, το μονοκοτ είναι γκρι γυαλιστερό και χαμηλής ποιότητας, θα το ξηλώσω και θα ξαναντυθεί με Fliteskin
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
|
|
|
w1ndsurfer
|
|
« Απάντηση #3 στις: Τρίτη, 15 Ιούλ 2014, 17:31:36 » |
|
Οι επιφάνειες ελέγχου είναι κλασικής κατασκευής ARF με μεγάλα κενά, και εδώ θα γίνουν ψιλοεπεμβάσεις
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
|
|
|
w1ndsurfer
|
|
« Απάντηση #4 στις: Τρίτη, 15 Ιούλ 2014, 17:33:43 » |
|
Το φτερό έχει έτοιμες βάσεις για retracts
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
|
|
|
w1ndsurfer
|
|
« Απάντηση #5 στις: Τρίτη, 15 Ιούλ 2014, 17:35:48 » |
|
Η εποξική άτρακτος πέρα από το πρόχειρο βάψιμο είναι αρκετά καλή σε λεπτομέρεια Η ουρά φαίνεται κάπως μεγενθυμένη σε σχέση με τις scale διαστάσεις, προφανώς για ευκολότερη πτήση
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
|
|
|
w1ndsurfer
|
|
« Απάντηση #6 στις: Τρίτη, 15 Ιούλ 2014, 17:37:01 » |
|
Εσωτερικά θα χρειαστεί κάποιες ενισχύσεις, βρήκα και ένα σπασμένο νομέα
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
|
|
|
w1ndsurfer
|
|
« Απάντηση #7 στις: Τρίτη, 15 Ιούλ 2014, 17:38:43 » |
|
Έχει άπλετο χώρο για ηλεκτρονικά, retract, κλπ Η βάση θα χρειαστεί καλύτερο κόλημα και ενίσχυση
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
|
|
|
w1ndsurfer
|
|
« Απάντηση #8 στις: Τρίτη, 15 Ιούλ 2014, 17:39:37 » |
|
Ψυγείο από laser cut κοντρα πλακέ
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
|
|
|
w1ndsurfer
|
|
« Απάντηση #9 στις: Τρίτη, 15 Ιούλ 2014, 17:41:29 » |
|
Το cowl χωράει άνετα 30-35cc βενζίνη με wraparound εξάτμιση
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
|
|
|
w1ndsurfer
|
|
« Απάντηση #10 στις: Τρίτη, 15 Ιούλ 2014, 17:42:16 » |
|
Χρειάζεται spinner 125mm (5 inches)
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
|
|
|
w1ndsurfer
|
|
« Απάντηση #11 στις: Τρίτη, 15 Ιούλ 2014, 17:43:43 » |
|
Stabilizer - πηδάλια όλα ΟΚ
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
|
|
|
w1ndsurfer
|
|
« Απάντηση #12 στις: Τρίτη, 15 Ιούλ 2014, 17:46:37 » |
|
Τα διάφορα παρελκόμενα, pull-pull για rudder και ουραίο, ρόδες 80mm (μικρές), τεπόζιτο 350cc (μικρό), σύρματα για σταθερά σκέλη. Ψάχνοντας την κούτα για manual δεν βρήκα ΤΙΠΟΤΑ! Άρα είναι για έμπειρους μοντελιστές μόνο ...
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
|
|
|
w1ndsurfer
|
|
« Απάντηση #13 στις: Τρίτη, 15 Ιούλ 2014, 17:52:55 » |
|
Συνοψίζοντας λοιπόν τις πρώτες εντυπώσεις! Αρνητικές:- Το βάψιμο δεν βλέπεται ! - Η άτρακτος χρειάζεται ενισχύσεις - Το φτερό είναι καλοχτισμένο αλλά μερικώς πετσωμένο - Τα παρελκόμενα είναι μικρά ή/και αμφιβόλου ποιότητας - Χωρίς manual :-) Θετικές:- Εξαιρετική τιμή για ένα σχεδόν 2-μετρο σπάνιο warbird - Όλα τα ξύλινα μέρη έχουν σχεδιαστεί σε CAD/CNC κομμένα με laser και καλοχτισμένα - Πολύ ελαφρύ: άτρακτος-φτερά χωρίς εξοπλισμό μόνο 3,2 κιλά Φυσικά θα χρειαστεί ένα καλό βάψιμο:
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
|
|
|
Δημήτρης Άρτα
|
|
« Απάντηση #14 στις: Τρίτη, 15 Ιούλ 2014, 22:20:58 » |
|
ΜΠΡΑΒΟ!!!! Για την επιλογή του μοντέλου αλλά και για την τεχνική του ARF Makeover!!! Αναμένουμε την συνέχεια της κατασκευής!!!
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Πετάμε ?
|
|
|
w1ndsurfer
|
|
« Απάντηση #15 στις: Τετάρτη, 16 Ιούλ 2014, 06:57:12 » |
|
Καλημέρα Δημήτρη, Όταν τελειώσεις το Stuka θα σε συνοδέυσω σε αποστολή! Η δουλειά ξεκίνησε με το ξήλωμα του μονοκοτ, το φτερό είναι πραγματικά καλοσχεδιασμένο και καλοφτιαγμένο με νομεις από laser cut ply και ακόμα και το πέτσωμα είναι κομμένο σε CNC και έχει "κουμπώματα" στις ενώσεις
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
|
|
|
w1ndsurfer
|
|
« Απάντηση #16 στις: Τετάρτη, 16 Ιούλ 2014, 07:02:02 » |
|
Ακόμα και οι βάσεις των retract που φοβόμουν ότι θα είναι προχειρο φτιαγμένες με εντυπωσίασαν θετικά Νομείς από 3-πλο κοντρα πλακέ, πηχάκια από σκληρό ξύλο κομμένο σε τραπεζοειδές σχήμα για να σφηνώνει. Θα γίνει μια απλή ενίσχυση, δεν υπάρχει ανάγκη για ανακατασκευή
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
|
|
|
w1ndsurfer
|
|
« Απάντηση #17 στις: Τετάρτη, 16 Ιούλ 2014, 07:16:20 » |
|
Μέτρησα το washout του φτερού (ευχαριστώ τον DGiatr), εμφανίζεται να έχει 1 μοίρα washout απο την κατασκευή. Θα προσθέσω μια ελαφρά στρέβλωση των aileron ώστε να προστεθεί άλλη μισή μοίρα
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
|
|
|
w1ndsurfer
|
|
« Απάντηση #18 στις: Τετάρτη, 16 Ιούλ 2014, 07:20:47 » |
|
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
|
|
|
w1ndsurfer
|
|
« Απάντηση #19 στις: Τετάρτη, 16 Ιούλ 2014, 07:30:40 » |
|
Αυτό που θέλω να πετύχω είναι scale λεπτή αεροτομή των aileron που καταλήγει σε μυτερή ακμή στο χείλος εκφυγής Όπως είδατε παραπάνω το aileron είχε πέτσωμα από balsa 2mm πάνω και κάτω, με παχύ χείλος εκφυγής 5mm !
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
|
|
|
dgiatr
|
|
« Απάντηση #20 στις: Τετάρτη, 16 Ιούλ 2014, 07:41:12 » |
|
Μπράβο Νικολάκη , βάλε πράμα να γουστάρουμε!! Δώσε μας κίνητρο να κάνουμε και εμείς τίποτα τώρα καλοκαιριάτικα γιατί μας έπιασε η ζέστη!
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
w1ndsurfer
|
|
« Απάντηση #21 στις: Τετάρτη, 16 Ιούλ 2014, 09:33:13 » |
|
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
|
|
|
w1ndsurfer
|
|
« Απάντηση #22 στις: Τετάρτη, 16 Ιούλ 2014, 17:57:25 » |
|
Ανακατασκευή των aileron, με 0,25mm Fliteskin στο κάτω μέρος:
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
|
|
|
w1ndsurfer
|
|
« Απάντηση #23 στις: Τετάρτη, 16 Ιούλ 2014, 17:58:41 » |
|
Μέτρηση των σημείων που θα μπουν οι μεντεσέδες και οι σχετικές ενισχύσεις εσωτερικά
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
|
|
|
w1ndsurfer
|
|
« Απάντηση #24 στις: Τετάρτη, 16 Ιούλ 2014, 18:01:38 » |
|
Οι συγκεκριμένοι μεντεσέδες (Robart point hinges) είναι οι πλέον κατάλληλοι για την κατασκευή Frise ailerons όπου ο άξονας περιστροφής είναι κάτω από την επιφάνεια του aileron. Απαιτεί βέβαια σωστή μέτρηση και ευθυγράμμιση ώστε να πατήσει στο σημείο που πρέπει
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
|
|
|
w1ndsurfer
|
|
« Απάντηση #25 στις: Τετάρτη, 16 Ιούλ 2014, 18:02:29 » |
|
Ευθυγράμμιση με το φτερό
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
|
|
|
w1ndsurfer
|
|
« Απάντηση #26 στις: Τετάρτη, 16 Ιούλ 2014, 18:07:18 » |
|
Εφόσον γίνουν σωστά, τα Frise ailerons παρουσιάζουν το χαρακτηριστικό ότι όταν το aileron ανεβαίνει το χείλος προσβολής του προεξέχει μερικώς από την κάτω επιφάνεια του φτερού, λειτουργώντας έτσι σαν αερόφρενο απαλοίφει το adverse yaw. Σε άλλο μοντέλο που το έχω εφαρμόσει η διαφορά ήταν μεγάλη, κάνει axial roll χωρίς διόρθωση με elevator / rudder
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
|
|
|
w1ndsurfer
|
|
« Απάντηση #27 στις: Τετάρτη, 16 Ιούλ 2014, 18:08:40 » |
|
Στην πάνω πλευρά του φτερού θα γίνει προέκταση του πετσώματος (χιτώνιο) που θα καλύπτει το κενό φτερού-aileron
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
|
|
|
w1ndsurfer
|
|
« Απάντηση #28 στις: Παρασκευή, 18 Ιούλ 2014, 17:19:07 » |
|
Με κομματια ρετάλια Fliteskin έφτιαξα μια βάση για να πάρει washout το aileron
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
|
|
|
w1ndsurfer
|
|
« Απάντηση #29 στις: Παρασκευή, 18 Ιούλ 2014, 17:20:38 » |
|
Για το χείλος εκφυγής του aileron αντί για ξύλο μπήκε μια λωρίδα Fliteskin 0,30 mm
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
|
|
|
w1ndsurfer
|
|
« Απάντηση #30 στις: Παρασκευή, 18 Ιούλ 2014, 17:23:02 » |
|
Τέλος το πάνω μέρος του aileron ντύθηκε με λεπτό Fliteskin 0.17mm το οποίο τοποθετείται σε 3 βήματα για να έχει ευθυγράμμιση, την σωστή καμπυλότητα χωρίς τσακίσματα
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
|
|
|
w1ndsurfer
|
|
« Απάντηση #31 στις: Παρασκευή, 18 Ιούλ 2014, 17:24:21 » |
|
Και το αποτέλεσμα: απόλυτα λεια επιφάνεια έτοιμη για βάψιμο, λεπτή ακμή στο χείλος
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
|
|
|
|
|
w1ndsurfer
|
|
« Απάντηση #34 στις: Σάββατο, 19 Ιούλ 2014, 07:08:46 » |
|
Ilsoko, Αν μπορείς βάλε φωτο με προτάσεις παραλλαγής. Δεν είχα ποτέ φτιάξει Macchi, και επειδή τα στατικά μοντέλα είναι πολύ χρήσιμα για να αντιγράφεις scale λεπτομέρειες και να μελετάς τις καμπύλες, τα ανάγλυφα κλπ. έχω παραγγείλει (μέσω eBay επειδή έχει καταργηθεί) ένα Veltro της 21st Century Toys σε 1:32 ! http://www.modelclub.gr/forums/index.php/topic,15982.0.htmlhttp://www.britmodeller.com/forums/index.php?/topic/234937188-21st-century-greyhound/Όποια παραλλαγή επιλέξω θα εφαρμοστεί πρώτα στο στατικό για να δω πως ταιριάζουν τα χρώματα, και μετά στο 2-μετρο μοντέλο
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
|
|
|
w1ndsurfer
|
|
« Απάντηση #35 στις: Σάββατο, 19 Ιούλ 2014, 07:22:28 » |
|
Αργύρη μου προβληματίστηκα πολύ με αυτό το θέμα, μέχρι που ένας φίλος που ασχολείται με τα μεταφυσικά με έφερε σε επαφή με μια μέντιουμ που επικοινωνεί με τον άλλο κόσμο. Με την προηγούμενη πανσέληνο λοιπόν κατάφερε και επικοινώνησε με τον Mario Castoldi (ο οποίος είχε κέφια γιατί μόλις είχε παραλάβει την νέα Alfa Romeo!), και όταν του εξήγησα το πρόβλημα μου με καθησύχασε ότι δεν θα έχει πρόβλημα με το συμμετρικό εκπέτασμα, αρκεί να τα κάνω ελαφρύ και να μην του βάλω καμια τεράστια τρίφυλλη προπέλλα καθότι το ασύμμετρο είχε γίναι για να αντισταθμίσει την ροπή της έλικας Ξέρω ότι κάποιοι θα απογοητευτούν (DGiatr?) αλλά για να το λέει ο Mario κάτι θα ξέρει.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
|
|
|
|