Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
284.264 μηνύματα σε 11.307 θέματα από 5.929 Μέλη / Τελευταίο μέλος: ΠαύλοςΣαλόνικα
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τρίτη, 24 Οκτ 2017, 01:42:41

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τρίτη, 24 Οκτ 2017, 01:42:41

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Τελευταίες 10 φωνές:
Κυριακή, 22 Οκτ 2017, 00:32:43
Εννοείται!
Σάββατο, 21 Οκτ 2017, 11:14:13
Καλημέρα.
 evan και το μενού (ψαράκι, λουκανικάκι, κεφτεδάκι, πατατούλες κλπ) θα είαι χωρίς επιβάρυνση;;;
 laugh laugh
Πρόσφατα θέματα
[Σήμερα στις 00:27]

[Σήμερα στις 00:15]

[Χθες στις 22:17]

[Χθες στις 21:04]

από StZ
[Χθες στις 20:57]

από kostask
[Χθες στις 20:50]

από modeller2
[Χθες στις 20:33]

[Χθες στις 20:03]

από w1ndsurfer
[Χθες στις 19:20]

από vilisdev
[Χθες στις 09:17]

από DeltaMan
[Κυριακή, 22 Οκτ 2017, 21:39:41]

[Κυριακή, 22 Οκτ 2017, 18:18:35]

από pansofos
[Σάββατο, 21 Οκτ 2017, 21:05:10]

από evan
[Σάββατο, 21 Οκτ 2017, 20:54:19]

από dominicm
[Σάββατο, 21 Οκτ 2017, 18:17:48]
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Μέλη
Σύνολο μελών: 5929
Τελευταίο: ΠαύλοςΣαλόνικα
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 284264
Σύνολο θεμάτων: 11307
Online σήμερα: 46
Online έως τώρα: 362
(Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 4
Επισκέπτες: 22
Συνολικά: 26
Στυλ εμφάνισης

  Aeromodelling GR - 20 χρόνια
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Συντονιστής: ArgyrisGiannetakis)  |  Θέμα: JU-87B Stuka « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: 1 ... 24 25 26 [27] 28 29 30 ... 32  Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: JU-87B Stuka  (Αναγνώστηκε 66480 φορές)
   
rOEN911
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 123



Προφίλ
« Απάντηση #390 στις: Τρίτη, 10 Ιαν 2017, 16:40:21 »

εμενα προσωπικα αυτα τα σιδερα δεν θα μου αρεσαν, δες εδω μια https://img.rcgroups.com/http://i4.photobucket.com/albums/y143/flyingtigers/Ju87_4.jpg?h=Jvpkyi0FlFGEfOMwPeiQvQ

ακριβως στην ενωσια του φτερου σαν το πραγματικο
Καταγράφηκε
ArgyrisGiannetakis
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 5.056



Προφίλ WWW
« Απάντηση #391 στις: Τρίτη, 10 Ιαν 2017, 16:48:03 »

Μπορει οπως λες στα 24 κιλά να αντεξει.Αλλα συνηθως η κρουση σε μια βαριά δεν ειναι παντα καθετα.Ειναι συνηθως και με το πλαι και περισοτερο απο μπροστα.Οποτε εκει εχει σημασια αν θα αντεξουν τα 4 η 6.5 η 8 mm.Παρε για παραδειγμα ενα εκπαιδευτικό υψηλπτερυγο 1,60 με 1.80 φτερο  με βαρος 4-5 κιλά!! που συνηθως εχουν για σκελη 4 με 6 μμ παχος τα σκελη τους .Σε μια βαρια θα αντεξουν τα σκελη τους η θα πρεπει νατα ισιωσουμε?Εγω πιστευω οτι θα θελουν τα ισιωματακια τους.
Παντως προς το παρον αφησε τα και ετσι και εαν θα προκυψη θεμα πιστευω ειναι ευκολο να τα βελτιωσεις και να τα ενισχησεις !Βγαινουν  ευκολα απο τα λαμάκια τους εξαλου!
Καταγράφηκε

Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
Δημήτρης Άρτα
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.080



Προφίλ
« Απάντηση #392 στις: Πέμπτη, 12 Ιαν 2017, 16:21:30 »

Απο πριν με το νερό ναι , θα ειναι καλύτερα να κρυωσει μονο του.Εαν δεν εχεις λαδι καντο και ετσι δυο τρεις φορες. και δοκίμασε το.Καθε φορα που ζεστανεις απο την πρωτη ως την τριτη τεταρτη φορά κρατα περισότερο χρόνο την φλόγα πανω και κατεβαζε σταδιακά την θερμοκρασια.
Δυστυχώς Αργύρη αυτός ο τρόπος δεν απέδωσε!!
Η ατσαλόβεργα έγινε πολύ μαλακή και λυγίζει πιό εύκολα και από το ασημότσαλο των 6mm που είχα πάρει στην αρχή!!Λυγίσει σαν αλουμινιένιος σωλήνας 6mm.......!
Έτσι με τον ένα τρόπο γίνεται εύθραστο το μέταλλο και με τον άλλο πολύ μαλακό και ευλύγιστο.....!
Δεν έχω εμπιστοσύνη πιά στο σχέδιο του Zirolli για σκέλη από ατσαλόβεργα ή καλύτερα μάλλον, δεν μπορώ να τα κατασκευάσω έτσι!!!
Οπότε άκυρος αυτός ο τρόπος!Πάμε για σχεδόν έτοιμες λύσεις!
Καταγράφηκε

Πετάμε ?
MOGOLOS
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 406



Προφίλ
« Απάντηση #393 στις: Πέμπτη, 12 Ιαν 2017, 18:08:52 »

Να πώ μια βλακεία?
Δες μπας και βολευτείς με 10αρα μπετόβεργα
Καταγράφηκε

Γιατί εαν δεν εχει πολυβόλα δεν πετάει
ArgyrisGiannetakis
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 5.056



Προφίλ WWW
« Απάντηση #394 στις: Πέμπτη, 12 Ιαν 2017, 18:51:42 »

Φίλε Γίαννη δεν ειναι καθόλου βλακεια!Ισα ισα και για μενα κατα την γνωμη μου ειναι η σωστή διαμετρο που θα επρεπε να μπει.Και εγω ειπα στον Δημητράκη αν θελει να ξεμπερδεψει μια και καλή 8 αρα οριακά βεβαια αλλα 8αρα για να μην σκαψει πολύ τις βασει. Η διαφορα απο 6,5 σε 8 ειναι τρελη και δεν το λεω χωρις να μην το εχω δοκιμασει.Και ας ακουγεται λιγο.Κανονικά θελει 10.
Τωρα οσο αφορά το βαψιμο όλα ειναι πειραματισμός.Αφου ειδες οτι μαλακωσε πολύ μπορεις να ψυξεις λιγο πιο γρηγορα και να ξανασκληρηνει.ΑΛΛΑ δεν φταει μονο το βαψιμο .Δυστυχως ειναι τα χιλιοστα που χρησημοποιεις.Αν προσπαθουσες να τα σπασεις και να τα λυγησεις τα 8αρια και τα 10αρια οπως σε ειδα δτο βιντεακι στην μεγγενη τοτε θα εβλεπες οτι  θα ανεβαινες πανω και δεν θα σπαγανε.Πιθανον να μην εχεις κομματια 8αρι και 10αρι για να το πιστεψεις αλλα αξιζει τον κοπο να κανεις μια δοκιμή για να καταλαβεις και να πιστεις .
Π.Χ. Στο πιλατους μου που εχω και αναρτησεις συχρόνος το 2009 που εφτιαξα τις μοναδες τις eurokit με 6.5 .Το σημειο που ενωνει την μοναδα με το στρατς. Οσο και καλά να ερχομουν εβλεπα οτι μετα δεν εκλεινα τα σκελη γιατι ειχαν στραβωσει.λιγο λιγο.Οταν μετα 5-6 ισιωματα τα αλλαξα σε 8 αρια δεν ξανασχοληθηκα ουτε σε βαριες......Το αεροπλανο ζυγηζει 11.5 κιλά .και εχει και ρηναιο και αναρτησεις παντου.
Πιστευω οτι μια δοκιμή θα σε πεισει!Μην απογοητευεσαι δεν κανεις κατι λαθος !απλα δεν εχεις δει την διαφορά!

Τα σκελη πρεπει να ειναι το πιο δυνατο σημειο του μοντελου.Δεν πρεπει να εχουν καμια ταλαντωση ουτε δεξια ουτε αριστερα ουτε μπροστα πισω.Στην τροχοδρομηση για απογειωση με τα 6.5 θα ειχες τεραστιο θεμα με ταλαντωσεις !Και στην πρωτη στροφη που θα εκανες θα λυγαγανε με την μία σαν ελατηριο!!!!


* KIF_3975.jpg (73.14 KB, 1024x768 - εμφανίστηκε 430 φορές.)
Καταγράφηκε

Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
Δημήτρης Άρτα
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.080



Προφίλ
« Απάντηση #395 στις: Πέμπτη, 12 Ιαν 2017, 20:13:09 »

Αυτό με την μπετόβεργα μου το είπε και ένας φίλος μου.....!! Grin
Είχε βαρεθεί να με ακούει για την ατσαλόβεργα και μου λέει δε βάζεις μια μπετόβεργα να ησυχάσεις......!!
Όντως με την 8άρα ή την 10άρα μπορεί να έκανα δουλειά ,αλλά που να βρείς και ρόδα που να ανοίγει η ζάντα ένα ολόκληρο cm για να μπεί η ατσαλόβεργα...??
Άσε που έχω πάρει και φόβο με τα σύρματα!!Οπότε πάμε σε άλλη λύση!!!

Ένα mix ανάμεσα στα σκέλη της Siera (Strut and mounting block)



και τα σκέλη από το Stuka του Αντώνη



Tο θέμα είναι ότι πρέπει να βρώ Oleo Legs 210mm.......και να πέρνουν και 5'' τροχούς......


* Stuka 206 (5).jpg (117.03 KB, 800x449 - εμφανίστηκε 420 φορές.)
Καταγράφηκε

Πετάμε ?
Δημήτρης Άρτα
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.080



Προφίλ
« Απάντηση #396 στις: Σάββατο, 14 Ιαν 2017, 20:45:24 »

Δια χειρός Ziroli.....!!!
Ένα μικρό σόκ το έπαθα από το μέγεθός τους πάντως!







Καταγράφηκε

Πετάμε ?
Δημήτρης Άρτα
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.080



Προφίλ
« Απάντηση #397 στις: Σάββατο, 14 Ιαν 2017, 20:48:21 »

Το χάρηκα .....όμως! Cheesy







Το κακό ....χαμόγελο!!

Καταγράφηκε

Πετάμε ?
Δημήτρης Άρτα
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.080



Προφίλ
« Απάντηση #398 στις: Σάββατο, 14 Ιαν 2017, 20:53:47 »

Μια μικρή ιδέα για το που θα τοποθετηθούν τελικά τα main struts αφού το φτερό είναι σε τρία τμήματα και τα σημεία δεσίματος με το κεντρικό τμήμα έπεφταν ακριβώς πάνω στα wheel pants!





Καταγράφηκε

Πετάμε ?
evan
Administrator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 6.799


rcuniverse.com/community/profile.cfm?memid=526119


Προφίλ WWW
« Απάντηση #399 στις: Σάββατο, 14 Ιαν 2017, 22:09:15 »

Καλώς τα δέχτηκες φίλε Δημήτρη.
Αγωνιούμε όλοι για τα σκέλη  Cheesy
Καλή συνέχεια!
Καταγράφηκε

Παλαιός μύθος έστι περί Δαιδάλου εκείνου του ενδοξοτάτου αρχιτέκτονος, ός ποτε εκωλύετο απιέναι εκ της Κρήτης. Ο Δαίδαλος ουν είπε τω υιώ: "Νενικήμεθα μεν και δούλοι εσμέν. Εγώ δε της φυγής οδόν εσοφισάμην. Πρώτοι των ανθρώπων δια του ουρανού πετόμεθα ώσπερ αετοί"
Δημήτρης Άρτα
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.080



Προφίλ
« Απάντηση #400 στις: Πέμπτη, 19 Ιαν 2017, 19:55:26 »

Ευχαριστώ Ευάγγελε!
Ήρθε και ο κινητήρας.....!DLE 55RA.
Πρώτη επαφή με βενζίνα,πέρα από παπάκια και αλυσοπρίονα,οπότε δοκιμές, παραδοκιμές, κοψίματα ραψίματα και λίγο λέιζερ.......!



Καταγράφηκε

Πετάμε ?
rOEN911
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 123



Προφίλ
« Απάντηση #401 στις: Πέμπτη, 19 Ιαν 2017, 20:29:06 »

chock ,3-4 γυρισματα βγαζεις chock και πηρε ,DLe ειναι καλες μηχανες εχω 6-7 για αρχη στρωστην με λιγο παραπανω λαδι ,απο τα 2 λιτρα και μετα μην σου πω και παραπανω κλειστην λιγο ωστε να δουλεψει κα8αρα ,αν δεν την βιαστεις 8α εχεις αλυσοπριονο , οσοι τις βιαζονται παιδευονται στο τελος  


επισεις σου προτεινω βαλε ενα απο αυτα τα Air Horn Inlets γιατι στο scale οι μηχανη διψα για αερα μεσα στο cowl ! ,με αυτο αποφευγεις τα "μπερδεματα" του κινητηρα

http://www.6starhobby.com/engine-mounts-stand-off/152-6star-cnc-aluminum-alloy-air-horn-inlet-for-dle30-dle50-dle55-zenoah-g80-and-crrc-gas-engine.html
Καταγράφηκε
Δημήτρης Άρτα
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.080



Προφίλ
« Απάντηση #402 στις: Πέμπτη, 19 Ιαν 2017, 21:42:27 »

Ευχαριστώ πολύ Αντώνη!!!! Thumbs up
Καταγράφηκε

Πετάμε ?
Δημήτρης Άρτα
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.080



Προφίλ
« Απάντηση #403 στις: Σάββατο, 21 Ιαν 2017, 13:31:04 »

Το ''όχι μεταλλικές ντίζες'' στο γκάζι και στο τσόκ γιατί βρε παιδιά?
Καταγράφηκε

Πετάμε ?
rOEN911
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 123



Προφίλ
« Απάντηση #404 στις: Σάββατο, 21 Ιαν 2017, 15:47:58 »

Δεν εχει προβλημα να βαλεις μεταλικες ντίζες αρκει να μην ακουμπανε μεταλο σε μεταλο γιατι κανει παρεμβολες και θα χασεις το μοντελο, εγω βαζω control horns σε αυτο to style με bolink η περαστη βιδα ! Eπισεις οτι δηποτε φευγει απο την μηχανη δεν πρεπει να ακουμπαει πουθενα η να μην είναι σωστά στερεωμενο ! πχ η ηλεκτρονικη τα καλωδια εγω προσωπικα τα περναω σε σπιραλ πλαστικο γιατι μου εχει μου εχει τυχει να φθαρουν απο κραδασμους,αυτό προκαλεί και παρεμβολες αλλα και η μηχανη δεν θα δουλευει σωστα η και κα8ολου !την ηλεκτρονικη βαλτην οσο πιο μακρια γινεται απο τον δεκτη Καταπροτιμηση  πισω απο το μοτερ

Καταγράφηκε
Σελίδες: 1 ... 24 25 26 [27] 28 29 30 ... 32  Πάνω Εκτύπωση 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Συντονιστής: ArgyrisGiannetakis)  |  Θέμα: JU-87B Stuka « προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.176 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.