ant1971
|
 |
« Απάντηση #15 στις: Δευτέρα, 20 Ιαν 2014, 14:35:29 » |
|
Γιωργο σε ευχαριστω  εχεις Pm Αντωνης
|
|
|
Καταγράφηκε
|
η ασχολία με το ε/π συχνά είναι παράδεισος & κόλαση μαζί
|
|
|
PaNt
|
 |
« Απάντηση #16 στις: Δευτέρα, 20 Ιαν 2014, 14:57:39 » |
|
Σε ευχαριστω για το χρονο σου  θα με ενδιαφερει για ε/π πανω από 1000 ευρω επειδη εχει το συστημα να οριζοντιωνει μετα από αστοχια σε καποια κινηση το ε/π (SELF-LEVELING) Αυτη την δυνατοτητα την ειδες στην πραξη να δουλευει σωστα σε real time? (το hellicomand rigid την ειχε?) Αν δουλεψες το 3sx ειχε οδηγιες επαρκείς? (γιατι από πληροφορια δεν υπαρχει και πολύ στο διαδίκτυο) ? το σεταρισμα του ηταν πολυπλοκο? χριασθηκε να στο δειξει καποιος? (εχω καλομαθει στο beast που το θεωρω σχετικα πολύ απλο σε σχεση με τις δυνατοτητες του, και ειναι η μονη εμπειρια που εχω απο fbl unit) Σε ευχαριστω και παλι Δεν έχω ασχοληθεί με την μονάδα.. Αλλά αν ασχολέισαι με 3d το self leveling ξέχασετο..! Μόνο κακό μπορεί να σου κάνει..! Και γενικά αν θες να προσχωρήσεις μην το χρησιμοποιήσεις..!
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
taz00
Aeromodeller Jr. member

Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 40
|
 |
« Απάντηση #17 στις: Δευτέρα, 20 Ιαν 2014, 15:24:08 » |
|
Το self leveling είναι μία από τις λειτουργίες της μονάδας η οποία θα συμφωνήσω ότι δεν είναι και ιδιαίτερα χρήσιμη. Αυτό που είναι ιδιαίτερα ενδιαφέρον είναι το bail out, κοινώς εκεί που έχεις χάσει το ελικόπτερο ακόμα και στο 1 μέτρο από το έδαφος σε όποια θέση και να είναι με το πάτημα ενός διακόπτη αυτό οριζοντιώνεται (κανονικά ή inverted) και ανεβαίνει μόνο του προς τα επάνω. Πέραν αυτού θεωρείται από τα καλύτερα fbl units που υπάρχουν. Προσωπικά λατρεύω το Spartan Vortex VX1n, τόσο στον τρόπο που πετάει όσο και στο setup του. Ειλικρινά απορώ που δεν το έχουν επιλέξει περισσότεροι ειδικά στα λεφτά του και δεδομένου ότι ο δημιουργός είναι Έλληνας. Ο λόγος που αποφάσισα να δοκιμάσω το BD3SX είναι επειδή αγόρασα ένα 700άρι ελικόπτερο όπου ακόμα και μία πτώση να μου γλυτώσει θα έχει βγάλει τα λεφτά του. Με το 550 που έχω δεν έχω πέσει ποτέ και είμαι στα αρχικά στάδια του 3d (δηλαδή inverted πτήση κανονικά και ανάποδα, tic tocs, rolls, flips, rainbows κλπ), παρόλα αυτά την έχω γλυτώσει 1-2 φορές από τύχη οπότε θεώτησα καλό να έχω μία ακόμα δικλείδα ασφαλείας.
Κάποιος πολύ προχωρημένος στο 3d βέβαια δεν χρειάζεται το bailout καθώς πλεόν δεν μιλάμε για χάσιμο προσανατολισμού σε ένα piro flip κλπ αλλά για λάθη τόσο κοντά στο έδαφος όπου με το ζόρι προλαβαίνεις να πατήσεις το ΤΗ.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
ant1971
|
 |
« Απάντηση #18 στις: Δευτέρα, 20 Ιαν 2014, 15:53:36 » |
|
το self leveling ειναι κατι αλλο απο την bail out δυνατοτητα μιας μοναδας? το ενα δεν εξασφαλιζει οτι θα εχει και το αλλο? ρυθμιζετε σε ξεχωρους διακοπτες για χρηση κατα επιλογη? το BD3SX εχει και τα δυο? σε ευχαριστω πολυ εκ των προτερων  υ.γ. Παυλο η αποψη σου κρυβει πολυ λογικη και εμπειρια (αλλα θεωρω πολυ ενδιαφερον βοηθειες τετοια συστηματα και θα τα ψαξω οσο μπορω, αλλωστε η διαφορα στην τιμη απο τα επικρατεστερα fbl unit δεν ειναι πανω απο 100με 150 ευρω)
|
|
|
Καταγράφηκε
|
η ασχολία με το ε/π συχνά είναι παράδεισος & κόλαση μαζί
|
|
|
taz00
Aeromodeller Jr. member

Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 40
|
 |
« Απάντηση #19 στις: Δευτέρα, 20 Ιαν 2014, 16:09:42 » |
|
To 3SX έχει και τα δύο. Το self leveling κάνει το ελικόπτερο να συμπεριφέρεται σαν co-axial. Το bail out λειτουργεί μόνο αν το ενεργοποιήσεις εσύ για να σε βγάλει από μια δύσκολη θέση. Μπορείς να τα έχεις σε ξεχωριστό διακόπτη. Η διαφορά τιμής είναι αρκετά πιο πάνω πχ το Spartan VX1n κάνει 160€ ή 193€ με το datapod και το 3SX 500€.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
ant1971
|
 |
« Απάντηση #20 στις: Δευτέρα, 20 Ιαν 2014, 16:14:47 » |
|
To 3SX έχει και τα δύο. Το self leveling κάνει το ελικόπτερο να συμπεριφέρεται σαν co-axial. Το bail out λειτουργεί μόνο αν το ενεργοποιήσεις εσύ για να σε βγάλει από μια δύσκολη θέση. Μπορείς να τα έχεις σε ξεχωριστό διακόπτη. Η διαφορά τιμής είναι αρκετά πιο πάνω πχ το Spartan VX1n κάνει 160€ ή 193€ με το datapod και το 3SX 500€.
σε ευχαριστω αλλα φιλε μου taz00 το εχω βρει με λιγο ψαξιμο στα 350 ευρω αν θελεις εχεις pm για παραπανω πληροφορια
|
|
|
Καταγράφηκε
|
η ασχολία με το ε/π συχνά είναι παράδεισος & κόλαση μαζί
|
|
|
taz00
Aeromodeller Jr. member

Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 40
|
 |
« Απάντηση #21 στις: Δευτέρα, 20 Ιαν 2014, 16:16:46 » |
|
Οι τιμές που σου γράφω είναι Ευρώπης και για τα δύο.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
ant1971
|
 |
« Απάντηση #22 στις: Δευτέρα, 20 Ιαν 2014, 16:21:27 » |
|
Οι τιμές που σου γράφω είναι Ευρώπης και για τα δύο.
οκ σωστος  εγω μιλαω για αμερικη αλλα και οι διαφορες που αναφερω απο beast ή v bar απο εκει ειναι της ταξης των 150 με 100 ευρω που εγραψα παραπανω
|
|
|
Καταγράφηκε
|
η ασχολία με το ε/π συχνά είναι παράδεισος & κόλαση μαζί
|
|
|
taz00
Aeromodeller Jr. member

Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 40
|
 |
« Απάντηση #23 στις: Δευτέρα, 20 Ιαν 2014, 16:26:38 » |
|
To beastx κάνει 200$ και το 3SX 500$, μπορείς να γίνεις πιο συγκεκριμένος?
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
|
ant1971
|
 |
« Απάντηση #25 στις: Δευτέρα, 20 Ιαν 2014, 16:35:44 » |
|
To 3SX έχει και τα δύο. Το self leveling κάνει το ελικόπτερο να συμπεριφέρεται σαν co-axial. Το bail out λειτουργεί μόνο αν το ενεργοποιήσεις εσύ για να σε βγάλει από μια δύσκολη θέση. Μπορείς να τα έχεις σε ξεχωριστό διακόπτη. Η διαφορά τιμής είναι αρκετά πιο πάνω πχ το Spartan VX1n κάνει 160€ ή 193€ με το datapod και το 3SX 500€.
500 ευρω δυσκολα θα εδεινα παντως!!
|
|
|
Καταγράφηκε
|
η ασχολία με το ε/π συχνά είναι παράδεισος & κόλαση μαζί
|
|
|
taz00
Aeromodeller Jr. member

Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 40
|
 |
« Απάντηση #26 στις: Δευτέρα, 20 Ιαν 2014, 16:44:27 » |
|
Το AR7200BX είναι και δέκτης μαζί. Το beastx με τα καλώδια κάνει 220$ http://www.helidirect.com/microbeast-beastx-flybarless-unit-p-22946.hdxΤο 3SX στο λινκ που έβαλες 480$ Διαφορά 260$=190€. Επιπλέον αν αγοράσεις από Αμερική ρισκάρεις να πληρώσεις τελωνείο (ειδικά αν δεν δεχθεί να υποτιμολογίσει ο πωλητής, κάτι συνηθισμένο από USA).
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
ant1971
|
 |
« Απάντηση #27 στις: Δευτέρα, 20 Ιαν 2014, 16:46:21 » |
|
 ακομη και την στιγμη που εκανα ποστ το λινκ απο αμερικη το ειχε κανονικα σε αποθεμα(το ζαχαρωνα απο τις γιορτες ακομη) πριν απο δευτερολεπτο βλεπω Out of stock χιχιχιχι μετα αντε να πεις οτι δεν ειναι ονομα και πραγμα bavarianDEMON 
|
|
|
Καταγράφηκε
|
η ασχολία με το ε/π συχνά είναι παράδεισος & κόλαση μαζί
|
|
|
PaNt
|
 |
« Απάντηση #28 στις: Δευτέρα, 20 Ιαν 2014, 17:13:37 » |
|
To 3SX έχει και τα δύο. Το self leveling κάνει το ελικόπτερο να συμπεριφέρεται σαν co-axial. Το bail out λειτουργεί μόνο αν το ενεργοποιήσεις εσύ για να σε βγάλει από μια δύσκολη θέση. Μπορείς να τα έχεις σε ξεχωριστό διακόπτη. Η διαφορά τιμής είναι αρκετά πιο πάνω πχ το Spartan VX1n κάνει 160€ ή 193€ με το datapod και το 3SX 500€.
Όπα άλλο bailout λέω..! Τότε προσωπικά αν θες να προχωρήσεις στο ελικόπτερο και εννοώ 3d τότε δεν πρέπει να χρησιμοποιείς ούτε αυτό.. Bailout ειναι ενα mode στο vbar που σε βοηθάει να ακυρώνεις τα hold.. κρατάει ελάχιστες στροφές στον ρότορα όταν κάνεις Auto έτσι ώστε οταν χρειασθεί να ακυρώσεις να προλάβει να φορτώσει..! Πραγματικά βοηθάει πολύ..
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
taz00
Aeromodeller Jr. member

Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 40
|
 |
« Απάντηση #29 στις: Δευτέρα, 20 Ιαν 2014, 17:21:32 » |
|
To vbar έχει governor. To BD3SX όχι, οπότε αν κάποιος θέλει θα πρέπει να χρησιμοποιήσει το autorotation bailout του esc (πχ τα Castle Creation esc έχουν τέτοιο) Σχετικά με το bailout του 3SX δεν βρίσκω το λόγο να μην το χρησιμοποιήσει κανείς αρκεί να μην το παρακάνει. Σκοπός του δεν είναι να κάνεις πράγματα πάνω από τις δυνατότητες σου και να βασίζεσαι σε αυτό να σε σώσει, αλλά εκείνη την μία φορά στις 100 πτήσεις που θα είχε καταλήξει σε πτώση να γλυτώσει το ελικόπτερο.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
|