Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.409 μηνύματα σε 12.382 θέματα από 6.240 Μέλη / Τελευταίο μέλος: Νικ.
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τρίτη, 30 Απρ 2024, 04:43:52

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τρίτη, 30 Απρ 2024, 04:43:52

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από geoli
    [Χθες στις 20:29]

    από Yiannis_S
    [Χθες στις 20:12]

    από Markhelis
    [Χθες στις 14:09]

    από jnkmilos
    [Χθες στις 00:26]

    [Παρασκευή, 26 Απρ 2024, 12:30:31]

    [Τετάρτη, 24 Απρ 2024, 19:34:42]

    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 23:33:41]

    από ysmario
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 18:49:06]

    από micknaf
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 14:17:30]

    από micknaf
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 14:16:39]

    από Yiannis_S
    [Πέμπτη, 18 Απρ 2024, 00:29:29]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 17 Απρ 2024, 13:52:00]

    από dominicm
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 14:57:47]

    από Yiannis_S
    [Δευτέρα, 15 Απρ 2024, 23:14:33]

    [Παρασκευή, 12 Απρ 2024, 17:02:03]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6240
    Τελευταίο: Νικ.
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304409
    Σύνολο θεμάτων: 12382
    Online σήμερα: 28
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 0
    Επισκέπτες: 17
    Συνολικά: 17
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 17     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Θέματα που αφορούν την κατηγορία F5J-GR  (Αναγνώστηκε 48755 φορές)
    twinspark
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 172



    « στις: Δευτέρα, 9 Δεκ 2013, 12:48:29 »

    Σε αυτό το θέμα μεταφέρθηκαν μηνύματα που αφορούν τεχνικά χαρακτηριστικά, ηλεκτρονικό εξοπλισμό και προτάσεις για τροποποίηση του κανονισμού της δημοφιλούς κατηγορίας F5J-GR
    Καλή συνέχεια

    (Edit από moderator)




    Θα ήθελα κι εγώ να ευχαριστήσω όλους όσους οργάνωσαν τον αγώνα και μας πρόσφεραν μια πολύ ενδιαφέρουσα Κυριακή. Ήταν η πρώτη φορά που συμμετείχα σε επίσημους αγώνες και θα ήθελα να ξαναέρθω στον επόμενο.

    Πιστεύω όμως ότι θα πρέπει να σκεφτείτε τα παρακάτω για να γίνουν πιο ασφαλείς οι αγώνες.

    1. Να υπάρχει καθορισμένη κατεύθυνση προσγείωσης και απογείωσης.
    Σε όλους τους χώρους που έχω πετάξει πάντα ορίζουμε πως απογειωνόμαστε και προσγειωνόμαστε.
    Είναι αδιανόητο να έρχεται ο καθένας από όπου θέλει και αποδείχτηκε τουλάχιστον 4-5 φορές που πήγαν να χτυπήσουν ανεμόπτερα μετωπικά! Την μία φορά που χτύπησαν κόπηκε μια άτρακτος. Ειδικά στην περίπτωση του αγώνα που 10 ανεμόπτερα ταυτόχρονα απογειώνονται - προσγειώνονται πρέπει να υπάρχει σαφής κατεύθυνση ακόμα και στην άπνοια.

    2. Να μην ξεκινάει το χρονόμετρο 1 λεπτό πριν την έναρξη του χρόνου εργασίας αλλά 20 δευτερόλεπτα πριν.
    Σε 3 περιπτώσεις υπήρξαν αθλητές που βιάστηκαν να προλάβουν να συνδέσουν τη μπαταρία με αποτέλεσμα, είτε να είναι εκτός χρόνου, είτε να τρέχουν να προλάβουν να απογειωθούν πετώντας το ανεμόπτερο πάνω από το κεφάλι του μπροστινού τους. Προσωπικά άκουσα αθλητή να λέει ότι ένιωσε τον αέρα της έλικας που πέρασε μισό μέτρο πάνω από το κεφάλι του κατά την απογείωση. Όπως και η περίπτωση που κάποιος συμμετείχε σε λάθος γύρο.
    Επίσης κάθε φορά κάποιοι πήγαιναν μπροστά να απογειωθούν και όσοι δεν προλάβαιναν ή δεν ήθελαν να περπατήσουν πολύ, απογείωναν 20 μέτρα πίσω τους. Αν κάποιος με τεχνικό πρόβλημα (όπως στην δική μου περίπτωση, που δεν ξεκίνησε το μοτέρ) βρίσκεται πίσω καταλαβαίνεται τι αποτέλεσμα θα είχαμε.

    Η σωστή διαδικασία που εφαρμόζεται και σε αγώνες του εξωτερικού είναι:
    - Ανακοίνωση ότι σε 5 ή 10 λεπτά ξεκινάμε. (Οι δύο σειρές του ίδιου γύρου δεν χρειάζεται να έχουν πάνω απο 5 λεπτά μεταξύ τους. Ειναι καλύτερο να δίνεις 15 λεπτά ανάμεσα σε δύο γύρους και 5 λεπτά για κάθε σειρά, παρά 10 και 10)
    - Ανακοίνωση από το μεγάφωνο προς τους αθλητές να πάρουν τις θέσεις τους. Τότε ο αλυτάρχης περιμένει να πάρουν όλοι σωστές θέσεις στο διάδρομο με ασφαλείς αποστάσεις μεταξύ τους. (εννοείται ότι αν κάποιος έχει πρόβλημα τον περιμένουν όλοι κάποιο λογικό χρόνο). Ο αλυτάρχης ρωτάει αν είναι όλοι έτοιμοι για απογείωση.
    - Εκκίνηση χρονομέτρου που δίνει 20 δεύτερα μέχρι την έναρξη του χρόνου εργασίας.


    Σας παρακαλώ πολύ να σκεφτείτε πολύ σοβαρά τις δύο αυτές προτάσεις γιατί κινδυνεύουμε και τα ανεμόπτερα να σπάσουμε και τα κεφάλια μας!
    « Τελευταία τροποποίηση: Τρίτη, 10 Δεκ 2013, 18:20:45 από evan » Καταγράφηκε
    twinspark
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 172



    « Απάντηση #1 στις: Δευτέρα, 9 Δεκ 2013, 22:03:44 »



    Αξίζει τον κόπο να δείτε τα αποτελέσματα και ότι από τις 154 πτήσεις που έγιναν συνολικά, 80 ήταν δεκάλεπτα.

    Το τέλος του χρόνου βρίσκει και τους Έλληνες μοντελιστές σε αρκετά καλό επίπεδο. Από 1η Ιανουαρίου που θα ισχύσει και θα εφαρμόζεται επίσημα ο νέος κανονισμός από την FAI είναι ένα ακόμα κίνητρο για όλους αφενός να πλησιάσουμε τους δικούς μας GR κανονισμούς σε αυτούς της FAI και αφετέρου και την συμμετοχή όσων θα έχουν την δυνατότητα και σε κοντινούς αγώνες στο εξωτερικό.


    Αντώνης Παπαδόπουλος

    Θα ήταν για ώφελος όλων μας να πλησιάσουν λίγο οι ελληνικοί κανονισμοί αυτούς που εφαρμόζονται στο εξωτερικό!

    Ειδικά εφόσον βλέπουμε αποτελέσματα με 80 πτήσεις των 10 λεπτών. Είναι αδύνατον οι μισές πτήσεις του αγώνα να παίρνουν την ίδια βαθμολογία.

    Πρεπει να βρεθεί τρόπος να είναι πιο ακριβής η βαθμολογία. Για παράδειγμα στον τρίτο γύρο μόνο 3 άτομα από τα 22 πήραν βαθμούς ποινής. Δηλαδή οι υπόλοιποι 19 πετάξαν το ίδιο καλά?

    Μήπως πρέπει οι υπευθυνοι σιγά σιγά να προσθέσουν την βαθμολογία της προσγείωσης στον αγώνα?

    Νίκος Λιάκος
    Καταγράφηκε
    orck
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.623


    game over :|


    « Απάντηση #2 στις: Δευτέρα, 9 Δεκ 2013, 22:38:55 »

    Νικο στο εξωτερικο οι αγωνες F5J πως βαθμολογουνται;

    Θα ηθελα να σημειωσω το εξαιρετικα θετικο γεγονος οτι δυο συλλογοι, η ΕΑΑ και ο ΑΜΣΑ συνεργαζονται για ενα κοινο στοχο. Συγχαρητηρια στους δυο προεδρους και στα μελη τους.
    Καταγράφηκε

    Παναγιωτης, Π.Φαληρο
    Οι αγγελιες μου
    twinspark
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 172



    « Απάντηση #3 στις: Τρίτη, 10 Δεκ 2013, 00:10:37 »

    Νικο στο εξωτερικο οι αγωνες F5J πως βαθμολογουνται;

    Και να ξαναπώ τα συγχαρητήρια στους διοργανωτές γιατι αν δεν είχαμε αυτόν τον αγώνα δεν θα μπορούσαμε να συζητάμε για το επόμενο βήμα.
    Στο εξωτερικό υπάρχουν δυο κανονισμοί. Τους περιγράφω χοντρικά.

    Ευρώπη - FAI F5J
    Η συσκευή που έχει το ανεμόπτερο καταγράφει το ύψος που θα κόψει το μοτέρ είτε όποτε θέλει ο αθλητής είτε στα 30 δευτερόλεπτα.
    Η βαθμολογία βγαίνει ως εξής:
    Βαθμοί = χρόνος πτήσης σε δευτερόλεπτα - ποινή ύψους + προσγείωση

    Η ποινή ύψους είναι 0,5 βαθμούς ανά μέτρο μέχρι τα 200 και 3 βαθμοί ανά μέτρο πάνω από τα 200. Δηλαδή αν κόψεις το μοτέρ στα 150 θα αφαιρεθούν 75 βαθμοί. Αν κόψεις στα 210μ θα αφαιρεθούν 130 βαθμοί.
    Η προσγείωση παίρνει 50 βαθμούς ως 1 μέτρο απόσταση από το σημείο σου, 45 βαθμούς για 2 μέτρα, 40 για 3,……., 5 βαθμούς ως 10 μέτρα, και 0 βαθμούς αν είναι παραπάνω.

    Παράδειγμα: Αν κόψεις το μοτέρ στα 184μ κάνεις 9 λεπτά (540 δευτερόλεπτα) και προσγειωθείς 4,5 μετρα από το στόχο. Βαθμολογία = 540 – 92 + 30 = 478 βαθμούς

    Αμερική – ALES
    Στην Αμερική είναι λίγο πιο απλό.
    Το αλτιμετρο είναι σαν το δικό μας. Κόβει στα 200μ ή στα 30 δευτερόλεπτα.
    Βαθμοί = χρόνος πτήσης σε δευτερόλεπτα + προσγείωση
    Ο χρόνος πτήσης είναι τα δευτερόλεπτα εως τα 600 αλλά άμα αργήσεις τότε αφαιρούνται. Δηλαδή κάθε δευτερόλεπτο πάνω από τα 600 είναι -1 βαθμός.
    Η προσγείωση είναι το ίδιο.

    Παράδειγμα. Αν Κάνεις πτήση 10 λεπτά και 10 δευτερόλεπτα τότε παίρνεις 590 βαθμούς + την προσγείωση.


    Και στις δύο περιπτώσεις γίνεται αναγωγή των βαθμολογιών στα 1000 αλλά αυτό λίγη σημασία έχει.

    Το αμερικάνικο σύστημα μπορούμε να το εφαρμόσουμε πολύ εύκολα γιατί ήδη έχουμε τα αλτίμετρα. Βάζουμε και ένα μεγάλο χρονόμετρο στο μοντελοδρόμιο και ο καθένας μας γίνεται χρονομέτρης του άλλου.
    Καταγράφηκε
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #4 στις: Τρίτη, 10 Δεκ 2013, 07:35:25 »

    Αγαπητέ φίλε και συναθλητή Νϊκο,

    διαπιστώνω μέσω των μηνυμάτων σου ότι έχεις μεγάλο ενδιαφέρον για την βελτίωση των κανονισμών και τακτικής τέλεσης του αγώνα.

    Προκειμένου οι προτάσεις σου να τύχουν ευρύτερης ανταπόκρισης, και να υπάρξει η δυνατότητα αλλαγής (αν κριθεί ότι χρειάζεται) των κανονισμών, προτείνω να κατατεθούν επίσημα μέσω του σωματείου σου στην Επιτροπή Αερομοντελισμού, για να εξεταστούν στην ετήσια Πανελλήνια συγκέντρωση των αερομοντελιστικών σωματείων (αν δεν έχει περάσει η φετεινή επίσημη προθεσμία υποβολής).

    Και κάτι ακόμα, η βελτίωση αρχίζει εκ των έσω !
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    alex.cularis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 971


    « Απάντηση #5 στις: Τρίτη, 10 Δεκ 2013, 10:30:29 »

    καλημερα
    η  προταση του νικου ειναι πολυ καλη αλλα για να  υλοποιηθει πρεπει πρωτα να εχουμε και τους   τεραστιους χορους  επιπεδου  εξωτερικου για να γινουν  οι αγωνες  που απαιτουνται για  προσγειωση ακριβειας .
    η προσγειωση  ακριβειας  που πολλες φορες γινεται με  καρφωμα οδηγει και σε προβληματα στο  μοτερ οποται εαν δεν εχεις αλλο ανεμοπτερο χανεις και τον αγωνα επισης αυτοι που εχουν ανεμοπτερο τυπου RES υστερουν απεναντι σε  αυτους
    που εχουν aileron.
    πειστευω οτι εχουμε καταληξει σε αυτου του ειδους αγωνα εναι γιατι ειναι απλος ακομα και για αρχαριους που ρχονται με ενα ανεμοπτερο για να απολαυσουν τον αγωνα.
    εαν καποιος φοβαται  οτι θα σπασει στην προσγειωση τοτε η  δεν φερνει το καλο του ανεμοπτερο η προσγειωνεται εαν μπορει τελευταιος για να ειναι σιγουρος
    για τους προχωρημενους που θελουν αγωνες επιπεδου FAI  και υπαρχουν αρκετοι με 2 και 3  ανεμοπτερα competition  που θελουν να κανουν πρωταθλητισμο πρεπει πρωτα  να βρεθει ο χωρος και τα αλλα ειναι ευκολα εαν θελουμε.
    ηδη 13 χωρες  για το  2014 κανουν τετοιο αγωνα  και τελικος θα γινει στη σλοβακια
    νομιζω η λαρισα τωρα που επεκτειναι το χωρο της ισως ειναι ιδανικη   για ενα αγωνα
    στο χερι μας ειναι οποιοι θελουν να γινουν αγωνες τετοιου   τυπου και εχουμε την διαθεση να βαλουμε το χερι στην τσεπη γιατι απαιτουνται αλλα αλτιμετρα  FAI να  το δηλωσουμε μεσω των σωματειων  και βλεπουμε
    Καταγράφηκε
    modeller2
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 875



    « Απάντηση #6 στις: Τρίτη, 10 Δεκ 2013, 13:06:13 »

    Το θεμα της ασφαλειας κατα την φαση της προσγειωσης πιστευω οτι ειναι
    ενα θεμα που πρεπει να αξεταστει απο τους αρμοδιους του χομπυ αν και
    τα τεχνηκα προβληματα ειναι πολλα και διαφορετικα για καθε λυση
     
    Παρολα αυτα μια λυση με τα λιγοτερα προβληματα και εφοσον το επιτρεπει
    το μεγεθος του χωρου προσγειωσεις ειναι η διερεση του στην μεση με κορδελα
    την οποια κανενας αθλητης δεν θα πρεπει να την περασει επι ποινης αποκλησμου
    απο τον γυρο και αν το ιδιο παραπτωμα απαναληφθει τρεις φορες αποκλισμου
    απο τον αγωνα

    Εαν ο χωρος ειναι μικρος θα μπορουσε ο αλυταρχης να ανακοινωνει πριν την
    απογειωση του καθε γυρου την φορα προσγειωσης η οποια θα ειναι αναλογη
    του αερα την συγκεκριμενη στιγμη και παλι για την  μη συμορφωση θα επιβαλει
    ποινες αναλογες ο αλυταρχης του αγωνα

    Και οπως ο θειος Γιαννης η βελτιωση αρχιζει απο εμας
    Καταγράφηκε

    Εγω πεταω τα δικα μου ανεμοπτερα........https://www.facebook.com/pages/Sparti-F5J-glider/170739626465835

    SPARROW320REF SPARROWIII TANGOXL 3,40 EAGLET230 EAGLET 250REF TANGOXV 3,4
    eolos30
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 862



    « Απάντηση #7 στις: Τρίτη, 10 Δεκ 2013, 13:28:03 »

                 Πάντως με τα αλτίμετρά μας κατι πρέπει να γίνει.
     
                    Οι απώλειες ήταν σημαντικές.

      Σας γράφω ,κάποιες στα γρήγορα και οχι πλήρη κατάλογο.
    Ο Κων.Ιωαν. Εχασε 3 γύρους, εγω 2 και τι να πει βεβαια ο Gpap poy exase ακριβό ανεμόπτερο.

    Στο εδαφος δεν φαινετε το πρόβλημα , αλλα απο τα 30-50 μέτρα κοβει, ξαναδίνει και αλλα τέτοια.

    Ειμαι και γω με την προτεραιότητα στην Ελληνική παραγωγή, και ας ειναι πιό χοντροκομένη, ακριβώτερη, με λιγότερες δινατότητε ρύθμισης και καταγραφής, αλλα ρε φίλε να ειναι Αξιόπιστη , να κάνει την απλή δουλειά.!

                  Τα αλτίμετρα πρεπει να συντηρηθούν, ομαδικά με κόστος μόνο την αντικατάσταση κάποιου κρισιμου εξαρτήματος.
    Αν παραμ'ηνουν ετσι , ειναι δισφ΄΄ημιση για τη κατηγορία.
     
     Προτεινω να τα αποστείλουν για ελενχο και συντήρηση οι πρόεδροι των συλλόγων. Και με 5-10 ε να τα παραλάβουμε .



    Καταγράφηκε

    The desire for safety stands against every great and noble enterprise. -Tacitus
    Γαβανάς Χάρης
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 214


    « Απάντηση #8 στις: Τρίτη, 10 Δεκ 2013, 14:53:51 »

    Συγχαρητήρια σε όλους τους συμμετέχοντες για τον αγώνα και σε όσους δούλεψαν για να πραγματοποιηθεί.
    Οσον αφορά τις αλλαγές στην βαθμολόγηση της κατηγορίας πρέπει να σκεφτούμε και λίγο τα άτομα που πιθανόν να χρειαστούν για να πραγματοποιηθεί...
    και θέλω να πω ότι εάν θέλουμε να βαθμολογούμε τον ακριβή χρόνο προσγείωσης του αθλητή με ποινή για κάθε δευτερόλεπτο που καθυστερεί θα πρέπει τότε να βάλουμε και έναν χρονομέτρη από πίσω από τον κάθε αθλητή για να έχει σωστή μέτρηση και να μην υπάρχουν προβλήματα για το πότε ακριβώς προσγειώθηκε ο καθένας.......
    Αρα λοιπόν θα πρέπει να βρούμε εαν πετάνε δέκα αθλητές ταυτόχρονα, δέκα ίδια χρονόμετρα και δέκα άτομα για να κρατάνε τον χρόνο.
    Τότε λοιπόν θα αρχίσουν τα προβλήματα αφού είναι πολύ δύσκολο να βρείς τόσα πολλά άτομα (οχι αθλητές) για να κάνεις τον αγώνα. Παρόμοια προβλήματα υπάρχουν και στους αγώνες Pylon και για αυτό τον λόγο έχουν σταματήσει να γίνονται. Οι κανονισμοί βγήκαν για να γίνει ο αγώνας όσο το δυνατόν ποιο εύκολος στο να πραγματοποιηθεί....
    και σίγουρα μπορεί να βελτιωθεί αλλά με προσοχή....

    Φιλικά Χάρης    
    Καταγράφηκε
    alex.cularis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 971


    « Απάντηση #9 στις: Τρίτη, 10 Δεκ 2013, 15:03:04 »

    eole  καλησπερα
    τα αλτιμετρα  οπως και καθε ηλεκτρονικη συσκευη επηρεαζωνται  απο τις καιρικες συνθηκες οπου με 0 βαθμους κελσιου και 100%υγρασια     δημιουργουνται βραχυκυκλωματα στην πλακετα .
    εχοντας 25  χρονια εμπειρια απο ρανταρ  που τα κυκλωματα ηταν  με προδιαγραφες για -20 και 80%υγρασια   ειχαμε συνεχεια προβληματα
    ενας τροπος για να το αποφυγης ειναι να  βαλεις οταν εχεις τετοιο καιρο το  αλτιμετρο μεσα σε ενα ναιλον σακουλακι και να το κλεισεις καλα ετσι  δεν θα αντιμετωπισεις προβλημα
    εγω προσωπικα τα τρια τελευταια χρονια που πεταω δεν ειχα κανενα προβλημα και καμια πτωση
    Καταγράφηκε
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #10 στις: Τρίτη, 10 Δεκ 2013, 15:15:02 »

    Αγαπητέ Ανδρέα, μάλλον βιάστηκες.

    Αγνόησες τον καθοριστικό παράγοντα της ημέρας, που ήταν η χαμηλη θερμοκρασία.
     
    Μήπως λοιπόν το κόψιμο - επαναλειτουργία του μοτέρ στην άνοδο, οφείλεται στη χαμηλή τάση της μπαταρίας, λόγω ψύχους;

    Μήπως το speed control έχει ως κατώτερο σημείο διακοπής, μία τάση μεγαλύτερη από αυτή που μπορεί να κρατήσει η ψυχρή μπαταρία σε μεγάλο ρεύμα της ανόδου;

    Μήπως οφείλεται στην εξωτερική επαφή της πρίζας με το αλτίμετρο;

    Για να μην κατηγορούμε το Ελληνικό αλτίμετρο, χωρίς αποδείξεις, δώσε μου το αλτίμετρο που πιστεύεις ότι σε πρόδωσε, να το δοκιμάσω σε δικό μου μοντέλο.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    nickhawk
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 392



    « Απάντηση #11 στις: Τρίτη, 10 Δεκ 2013, 15:49:00 »

    Γιάννη μάλλον οι αθηναικες LiPo ειναι καλομαθημένες σε ψηλότερες θερμοκρασίες. Ακόμα και τα speed control κακομαθαίνουν εκεί στο νοτιά.Ανδρέα αν ο αγώνας γινόταν εδώ τη περασμένη Κυριακή θα δάγκωνες ........τη LiPo σου. Αρμοδιότερος να απαντήσει είναι ο κατασκευαστής του αλτιμέτρου, εγώ έχω να καταθέσω ότι όσες φορές παρουσιάστηκε πρόβλημα η αιτία βρισκόταν στον χειριστή (λάθος τριμ,λάθος travel adjustment,το στικ κατα τη διάρκεια του σεταρίσματος δυο κλικ ψηλότερα απο το idle, κ.α).Πάντως το κόψιμο και ξεκίνημα διαδοχικά μάλλον δείχνουν τη μπαταρία η λάθος παραμετροποίηση του speed control. Βαγγέλη μήπως το σακκουλάκι είναι αεροστεγές και συμπιεσμένο? Συγχαρητήρια σε όλους που πήραν μέρος.
    Καταγράφηκε

    Νίκος Γραμματικάκης Ε.Α.Θ
    GRELE
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 896



    « Απάντηση #12 στις: Τρίτη, 10 Δεκ 2013, 16:23:43 »

    Αγαπητε Ανδρεα
    Εγω θα ηθελα να δω τον "πληρη καταλογο" των προβληματων που αναφερεις οτι παρατηρηθηκαν .
    Φυσικα αναφερομαι σε προβληματα που αποδιδονται στο ALTMR1.
    Ειμαι σιγουρος οτι εαν αναλυθουν θα δεις οτι δεν ισχυουν αυτα που γραφεις αλλα οτι  οι αιτιες ειναι  αλλες.
    Π.χ. μπαταριες που "κοβουν" ειτε λογω παλαιοτητας ειτε λογω κρυου ειτε λογω ρυθμισης του low voltage cutoff , στιγμιαια παρασιτα η παρεμβολες σε 35αρες τηλεκατευθυνσεις που σαν αποτελεσμα εχουν να "κοβουν" και να "δινουν" τα speedcontroller κλπ...
    Επισης η μη σωστη κατανοηση του τροπου λειτουργιας εχει τις δικες της παρενεργειες.
    Βεβαιως ειναι μια ηλεκτρονικη κατασκευη , που οπως ολες, μπορει να παθει καποια βλαβη αλλα  μεχρι σημερα αυτο ΔΕΝ εχει καταγραφει και σιγουρα πολλα εχουν "επιβιωσει" πτωσεων επιτυχως.

    Η καλη λειτουργια του ALTMR1 αποδεικνυεται απο το μεχρι σημερα μηδενικο ιστορικο απροκλητων βλαβων .Μαλιστα απ'οσο θυμαμαι μονον ενα  ALTMR1 (του Γ.Κ.) εχει αποσυρθει αφου εσπασε στην μεση μετα απο πτωση του ανεμοπτερου του και μονον ενα εχει επισκευαστει(του Κ. Μ.) διοτι "φορτιστηκε" σε φορτιστη μπαταριων απο λαθος συνδεση του φορτιστη.
    Οι καιρικες συνθηκες και η συνεχης χρηση ΔΕΝ επηρεαζουν την λειτουργια του.
    Και στο παρελθον εχουν διατυπωθει αμφιβολιες και εγιναν ελεγχοι οι οποιοι κατεδειξαν την καλη λειτουργια σε ολες τις περιπτωσεις.
    Πιστευω λοιπον οτι μετα απο 4 χρονια χρησης  απο 70 αθλητες σε πανω απο 1000 επισημες πτησεις αγωνων εαν υπηρχε προβλημα θα το ειχαμε ανιχνευσει.
     

    Φιλικα
    Βασιλης Παπαδοπουλος
    Καταγράφηκε

    ......electrics are here to stay......
    eolos30
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 862



    « Απάντηση #13 στις: Τρίτη, 10 Δεκ 2013, 17:03:11 »

               Βασίλη , η συγουριά σου  με κάνει να σε εμιστευομαι.
    Θα βγάλω τη προστασία 9.1; , και θα το ξαναψαξω. Πάντως πριν την νέα σεζόν θα πρέπει να ειμαστε σύγουροι.
    Απο την πειρα που εχεις δώσε κάποιες προειδοποιήσεις.
           Δεν το ορκίζομαι γιατι ειναι και το αλσχαιμερ,  νομίζω πως εχω τσεκαρει στο εργαστίριο με φουλ γκάζι και δεν ειχα διακοπές , για 2 και 3 30α δεύτερα. Θα τα πουμε πρώτα με πμ. Θεωρώ συγουρο πως δεν θα εχεις δισκολία για ενα περιοδικό τσεκ-απ.
    « Τελευταία τροποποίηση: Τρίτη, 10 Δεκ 2013, 17:21:36 από eolos30 » Καταγράφηκε

    The desire for safety stands against every great and noble enterprise. -Tacitus
    GRELE
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 896



    « Απάντηση #14 στις: Τρίτη, 10 Δεκ 2013, 20:19:24 »

    Αγαπητε Ανδρεα
    Το εργαστηριο σου απο το χωραφι φανταζομαι θα ειχε καποια σοβαρη διαφορα θερμοκρασιας.
    Οι LiPo κατω απο τους 15 βαθμους C αρχιζουν να μην συμπεριφερονται σωστα και μαλιστα σε περιπτωση ισχυρων φορτιων σε χαμηλη θερμοκρασια χαλανε!
    Αυτα τα ξερουμε και απο τα ηλεκτρικα PATTERN οπου σε τετοιες συνθηκες τις εχουν στο καλοριφερ του αυτοκινητου πριν την πτηση.
    Εγω ο ιδιος εχω χαλασει pack απο χαμηλη θερμοκρασια και το ξερω καλα.
    Αυτο που εχω να προτεινω ειναι να πετατε περισσοτερο με το ALTMR1 συνδεδεμενο για να αποκτηθει εμπειρια χρησης του.Μην το φοβαστε.Στο τελος ειναι η καλυτερη προπονηση που μπορεις να κανεις.Αυτο κανω εγω.Δεν το βγαζω ποτε
    Εγω ειμαι τοσο σιγουρος ισως γιατι ξερω το μηχανημα πολυ καλα αλλα ας πουν την γνωμη τους και μερικοι αλλοι προκειμενου να εδραιωθει η πεποιθηση οτι οντως οι περιεργες συμπεριφορες εχουν αλλα αιτια.
    Στην διαθεση σας ημουν και θα ειμαι παντα για οποιονδηποτε ελεγχο χρειαστειτε.
    Φιλικα
    Βασιλης Παπαδοπουλος
    Καταγράφηκε

    ......electrics are here to stay......
    Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 17     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ανεμόπτερα R/C  |  Ηλεκτροκίνητα ανεμόπτερα (Συντονιστής: _ΤΑΣΟΣ_)  |  Θέμα: Θέματα που αφορούν την κατηγορία F5J-GR
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.034 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.