Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
299.615 μηνύματα σε 12.206 θέματα από 6.189 Μέλη / Τελευταίο μέλος: mockinbird
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Δευτέρα, 8 Αύγ 2022, 08:09:57

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Δευτέρα, 8 Αύγ 2022, 08:09:57

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 01:32]

    από mockinbird
    [Χθες στις 16:43]

    [Χθες στις 11:47]

    [Σάββατο, 6 Αύγ 2022, 19:27:22]

    από CMarkop
    [Παρασκευή, 5 Αύγ 2022, 14:07:03]

    [Τετάρτη, 3 Αύγ 2022, 18:45:06]

    [Τρίτη, 2 Αύγ 2022, 17:52:04]

    από Bocian
    [Τρίτη, 2 Αύγ 2022, 16:05:06]

    από antonisng
    [Δευτέρα, 1 Αύγ 2022, 09:36:34]

    από dominicm
    [Κυριακή, 31 Ιούλ 2022, 10:53:24]

    από dominicm
    [Πέμπτη, 28 Ιούλ 2022, 20:06:20]

    [Πέμπτη, 28 Ιούλ 2022, 12:24:22]

    από titanaki
    [Πέμπτη, 28 Ιούλ 2022, 06:02:17]

    από Dimko
    [Δευτέρα, 25 Ιούλ 2022, 22:00:58]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6189
    Τελευταίο: mockinbird
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 299615
    Σύνολο θεμάτων: 12206
    Online σήμερα: 43
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 2
    Επισκέπτες: 22
    Συνολικά: 24
    Στυλ εμφάνισης

    Μην ανοίγετε εδώ θέματα που δεν έχουν καμμία σχέση με αερομοντελισμό. Το πιθανότερο είναι οτι θα διαγραφούν γιατί είναι εκτός αντικειμένου του Aeromodelling GR.

    Σελίδες: 1 ... 26 27 28 [29] 30 31 32 ... 99     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Εντυπωσιακά βίντεο #2  (Αναγνώστηκε 366344 φορές)
    ArgyrisGiannetakis
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 10.071



    WWW
    « Απάντηση #420 στις: Παρασκευή, 11 Ιούλ 2014, 22:25:17 »

    Ενα ακόμη απο άλλη γωνία.

    Καταγράφηκε

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    ArgyrisGiannetakis
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 10.071



    WWW
    « Απάντηση #421 στις: Σάββατο, 12 Ιούλ 2014, 23:27:24 »

    Ενα νέο βιντεο απο το συμβάν με το Β-29 και όσα είπε ο Mac.

    Καταγράφηκε

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.034



    « Απάντηση #422 στις: Κυριακή, 13 Ιούλ 2014, 23:46:31 »

    Οσο καλός κατασκευαστής ή χειριστής είσαι και αναγνωρισμένος, τέτοια πράγματα δεν επιτρέπονται. Ο κος αυτός πρέπει να καταθέσει το license στην AMA και να πάει στη Florida για ψάρεμα. Συγνώμη αλλά αυτή είναι η αλήθεια...


    Καταγράφηκε
    Wind
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 186



    « Απάντηση #423 στις: Δευτέρα, 14 Ιούλ 2014, 00:16:33 »

    Ευτυχως που, κατά πασα πιθανοτητα, ο τυπος δεν παρακολουθεί τα εδώ  1-2 forum γιατι πιθανότατα θα παθαινε μελαγχολια και θα τον τρώγανε οι τυψεις από τις "αποψεις" των εδώ μοντελιστων και μπορει οντως να πηγαινε για ψαρεμα......    Ουτε εκει θα γλυτωνε..  Θα τον περιλαμβαναν στα forum για το ψαρεμα ότι "πεταει" επικινδυνα την πετονια και ανησυχουν οι σπαροι....    Grin
    Καταγράφηκε

    Αυτοι που νομιζουν οτι τα ξερουν ολα εκνευριζουν εμας που τα ξερουμε !
    ( αχ και να ημουν mod αχ..)
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.034



    « Απάντηση #424 στις: Δευτέρα, 14 Ιούλ 2014, 00:25:43 »

    χαχα καλό. Thumbs up Ευτυχώς που υπάρχουν κάποιοι στην εγχώρια "παραγωγή" που δίνουν θέαμα, παίρνουν ρίσκα και σνομπάρουν τα ελληνικά fora. Αναμένω να δω θέαμα και μεγάλα ρίσκα...για να δούμε. Grin Grin
    Καταγράφηκε
    contravago
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 578


    « Απάντηση #425 στις: Δευτέρα, 14 Ιούλ 2014, 00:44:58 »

    Εγκυρη πηγη κανει αναφορα σε χρηση Spectrum Ποοολύ άνεση
    Καταγράφηκε
    ArgyrisGiannetakis
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 10.071



    WWW
    « Απάντηση #426 στις: Δευτέρα, 14 Ιούλ 2014, 00:50:56 »

    Οσο καλός κατασκευαστής ή χειριστής είσαι και αναγνωρισμένος, τέτοια πράγματα δεν επιτρέπονται. Ο κος αυτός πρέπει να καταθέσει το license στην AMA και να πάει στη Florida για ψάρεμα. Συγνώμη αλλά αυτή είναι η αλήθεια...


    Φίλε Νίκο πιστέυω πώς οσο καλός κατασκευαστής η χειρηστής είσαι και αναγνωρισμένος τέτοια πράγματα λόγο ατυχήματος γινόντουσαν και θα γίνονται.Και θα ήταν άδικο ο οποισδήποτε, εσύ , εγώ, να πάμε για ψάρεμα, γιατί απο αυτά εάν δεν μας μείνει κάτι να βελτειωθούμε τότε όλα αυτά τα ατυχήματα που συμβαίνουν θα είναι σαν να μήν συνέβησαν ποτέ, δηλαδή τσάμπα!Απο αυτά πρέπει να μαθαίνουμε και να γινόμαστε σοφότεροι!!Σε ποιονδήποτε μπορεί να συμβεί και θα συμβεί!!Συμβαίνει παντου και στα πραγματικά full size event !
    Οσον αφορά το πού θα ρίξουμε την ευθύνη είναι το μόνο έυκολο όταν δέν είμαστε οι εμπλεκόμενοι.Εμπλεκόμενος όμως μπορείς να γίνεις στο δευτερόλεπτο!
    Ειτε απο σέρβο γκαζιόυ σαν τον Μαc είτε απο συνδιασμό διαδοχικών ελείψεων που έδωσαν ραντεβου την συγκεκριμένη στιγμή!!

    Γιαυτό λοιπόν ας τα κρατήσουμε στο μυαλό μας για να πιάσουν τόπο στην δύσκολη στιγμή, όποια και να είναι!και βέβαια πάντα καλή τύχη!! Thumbs up
    « Τελευταία τροποποίηση: Δευτέρα, 14 Ιούλ 2014, 15:10:10 από ArgyrisGiannetakis » Καταγράφηκε

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.034



    « Απάντηση #427 στις: Δευτέρα, 14 Ιούλ 2014, 00:56:54 »

    Δεν έχω διάθεση και χρόνο να γράψω άλλο, παραθέτω μερικά σημεία:

    - To ατύχημα οφείλεται σε δυσλειτουργία των κινητήρων και όχι σε ανθρώπινο σφάλμα.
    - Ο μοντελιστής χρησιμοιποιούσε ένα ενα μη ακροβατικό scale αεροσκάφος για ακροβατικές μανούβρες με αποτέλεσμα να καταπονει το airframe και τους κινητήρες.
    - Είχε πάθει ατύχημα και άλλες φορές παρά το ότι είναι έμπειρος χειριστής και μοντελιστής.
    - Προφανώς είχε την εμπειρία αλλά δεν έκανε τακτικούς ελέγχους δεδομένης της καταπόνησης του μοντέλου γι αυτό είχε πάθει επανηλειμένως ατύχημα.
    - Πάρε ρίσκα με τις ανάλογες συνθήκες και προυποθέσεις, έλεγξε το σκάφος ίδιαίτερα αν έχει την πολυπλοκότητα του B29 και δέχεται καταπονήσεις. Αν όχι, κάτσε σπίτι σου και πήγαινε για ψάρεμα, επαναλαμβάνω.

    Με καλή πρόθεση,

    ΥΓ: Αναμένω όπως είπαμε υπερθέαμα και κίνδυνο στα ελληνικά μοντελδρόμια, αδρεναλίνη στο full!! Thumbs up Grin Ελπίζω μέχρι τότε τα ελληνικά fora να έχουν αποκτήσει κάποιο "επίπεδο" γιατί απ'οτι φαίνεται από τα παραπάνω δεν έχουν και θίγουν τον κάτοχο του B29. Grin
    Καταγράφηκε
    KOSTAS.CAS
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 31


    "Παστελακι παιδια"


    « Απάντηση #428 στις: Δευτέρα, 14 Ιούλ 2014, 00:58:00 »

    Διαδόσεις, μυστικη πηγη αναφερει κινεζικη βασκανια τυπου φου  τα μπα  laugh smiley6600 Ποοολύ άνεση
    Καταγράφηκε
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.034



    « Απάντηση #429 στις: Δευτέρα, 14 Ιούλ 2014, 00:58:58 »

    Φίλε Νίκο πιστέυω πώς οσο καλός κατασκευαστής η χειρηστής είσαι και αναγνωρισμένος τέτοια πράγματα λόγο ατυχήματος γινόντουσαν και θα γίνονται.Και θα ήταν άδικο ο οποισδήποτε, εσύ , εγώ, να πάμε για ψάρεμα, γιατί απο αυτά εάν δεν μας μείνει κάτι να βελτειωθούμε τότε όλα αυτά τα ατυχήματα που συμβαίνουν θα είναι σαν να μήν συνέβησαν ποτέ, δηλαδή τσάμπα!Απο αυτά πρέπει να μαθαίνουμε και να γινόμαστε σοφότεροι!!Σε ποιονδήποτε μπορεί να συμβεί και θα συμβεί!!Συμβαίνει παντου και στα πραγματικά full size event !
    Οσο αναφορά το πού θα ρίξουμε την ευθύνη είναι το μόνο έυκολο όταν δέν είμαστε οι εμπλεκόμενοι.Εμπλεκόμενος όμως μπορείς να γίνεις στο δευτερόλεπτο!
    Ειτε απο σέρβο γκαζιόυ σαν τον Μαc είτε απο συνδιασμό διαδοχικών ελείψεων που έδωσαν ραντεβου την συγκεκριμένη στιγμή!!

    Γιαυτό λοιπόν ας τα κρατήσουμε στο μυαλό μας για να πιάσουν τόπο στην δύσκολη στιγμή, όποια και να είναι!και βέβαια πάντα καλή τύχη!! Thumbs up


    Αργύρη +1000 Thumbs up
    Καταγράφηκε
    ArgyrisGiannetakis
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 10.071



    WWW
    « Απάντηση #430 στις: Δευτέρα, 14 Ιούλ 2014, 16:31:04 »

    Για όσους ενδιαφέρονται μπορούν να δούν το θέμα που άνοιξα στο RCUNIVERSE.Ας κρατήσει κανείς στο μυαλό του αυτά που θέλει! Thumbs up
    http://www.rcuniverse.com/forum/rc-jets-120/11601257-mac-hodges-b29-crush.html
    Καταγράφηκε

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    Haris Andronis
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 192


    1st Dream - Minare


    « Απάντηση #431 στις: Τρίτη, 15 Ιούλ 2014, 02:55:13 »

    Εντυπωσιακό Αργύρη!

    Νομίζω όμως ότι θα συμφωνήσω με τον Junk. Ανεξαρτήτου της μηχανικής αστοχίας ο "παππούς" δεν αντέδρασε σωστά και ίσως για αυτό
    χαριτολογώντας ανέφερε τα περί ψαρέματος.

    1) Το μοντέλο από πολύ νωρίς εκτρέπεται της ευθείας του διαδρόμου και παρά το αντίθετο rudder δεν επανέρχεται -> IDLE CUT OFF -> ABORT TAKE OFF
    2) Συνεχίζει την επιτάχυνση και βλέποντας το μοιραίο να έρχεται,δίνει πρώιμα Full Up elevator και επιχειρεί απογείωση. Εμφανώς αυτό δεν γίνεται
    και επιμένει έχοντας φύγει πλέον πολύ εκτός της ευθείας διαδρόμου ενώ το αεροπλάνο δείχνει ότι είναι σε κατάσταση stall -> IDLE CUT OFF -> ABORT TAKE OFF
    3) Το αεροπλάνο και ενώ απογειώνεται έχοντας full δεξί rudder συνεχίζει με 100% ισχύ στο γκάζι δείχνοντας πως δεν αντιλήφθηκε ότι 1 από τους 4 κινητήρες δεν
    έχει πλήρη ισχύ (που ατυχώς φαίνεται ξεκάθαρα ότι ο τέρμα αριστερά κινητήρας δεν στροφάρει). Είναι δυνατόν να πετάει τέτοιο πολυκινητήριο και στην απογείωση να μην έχει στο μυαλό του 1000% το ενδεχόμενο ασσύμετρης ώσης και έγκαιρης αντίδρασης ;

    Να μην σου πω πως αν εσύ έφτιαχνες τέτοιο μοντέλο θα είχες βάλει τηλεμετρία μέτρησης στροφών και θα άναβε πυρσός σε περίπτωση τέτοιου συμβάντος !!!

    Δεν θέλω να μειώσω τον κύριο ούτε να κάνω τον έξυπνο αλλά νομίζω πως εδώ το πρόβλημα δεν είναι η μηχανική αστοχία που Θεός φυλάξει μπορεί να συμβεί σε όλους μας!

    Καταγράφηκε
    ArgyrisGiannetakis
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 10.071



    WWW
    « Απάντηση #432 στις: Τρίτη, 15 Ιούλ 2014, 12:43:30 »

    Φίλε Χάρη όντως το συμβάν σηκώνει πολύ σηζήτηση αρκεί να είναι εποικοδομητική και να μας μείνει κάτι στο μυαλό μας!!Το να κατακρίνουμε χωρις να είμαστε εμπλεκόμενοι είναι το πιο έυκολο..Εμπλεκόμενος όμως μπορείς να γίνεις στο δευτερόλεπτο!
    Είναι προφανές οτι ο Μαc είχε μια άσχημη μέρα που ευτυχώς θα μπορούσε να ήταν και χειρότερη, απο συνδιασμό διαδοχικών ελείψεων που έδωσαν ραντεβού την συγκεκριμένη στιγμή!
    Τετοια μέρα θα μπορεί να συμβεί στον καθένα, και σε μένα πρώτα πρώτα, βάζοντας τον εαυτό μου σε παρόμοια θέση,σε μια απογείωση ενος γρήγορου αεροπλάνου, και στο Φίλο Νίκο θα μπορούσε σε ένα απο τα καταπληκτικά hover ,να αστοχήσει ένα σερβο του elevator και να αναγκαστείς να κάνεις ενστικτωδώς οτι σου έχει η εμπειρία σου μπροστά στον κόσμο!
    Βαλτε και στο μυαλό σας το πού πετάτε και τη μετρα ασφαλείας έχουν παρθεί απο το εκάστοτε χώρο που κατα την γνώμη μου έπαιξε μεγάλο ρόλο στην συγκεκριμένη περίπτωση του Μac, και θα δέσει η συνταγή!
    9 στου 10 απο εμάς θα τράβαγε το αεροσκάφος να φύγει δέν θα έκανε abort!!!Βάλτε τον εαυτό σας εαν το έχετε πάθει στην αερομοντελιστική σας καριέρα?Εγώ το έχω πάθει!
    Εάν δείτε το βίντεο ξανά και μετρήσετε τα δευτερόλεπτα θα δείτε οτι απο το ξεκίνημα της απογείωσης εως το ξεκόλημα του αεροσκάφους είναι 4 δευτερόλεπτα !
    Στα δύο δευτερόλεπτα έχει φύγει 2 μετρα απο το centerline ήδη!με τέρμα όλα δεξια ηδη στο  1 δευτερόλεπτο και σε όλη την συνέχεια της πτήσης.
    Μην πιστέυουμε οτι είχε πολλά να κάνει σε 4 δευτερόλεπτα , 50 κιλά, 170cc x4 ,4 ροπές! η καλύτερα 3 αλλά ασύμετρες!! και με crosswind με κατέυθυνση απο το κόσμο προς το RUDDER του!!
    Ποια φρένα, ποιά abort, θα φρέναραν τόσο βάρος σε απόσταση μόλις 5 μετρων απο του πρώτους θεατές?
    Ο Μαc αντέδρασε ενστικτωδώς όπως θα αντιδρούσε το 95% αντίστοιχης εμπειρείας πιλότος.Τώρα αυτή η αντίδραση ευτυχώς για τον κόσμο, ηταν η σωστή εκ του αποτελέσματος γιατί έτυχε να μην υπάρχει, την συγκεκριμένη στιγμή που όπως είπα και πριν ηταν το ραντεβού,κόσμος στο σημείο της πτώσης!
    Αντιθέτως κατα την γνώμη μου πάντα, έαν έκανε ένα βιονικό abort όλο αυτό το βάρος πού θα σταμάταγε?Εγω προσωπικά βλέπω τουλάχιστον 10-15 νεκρούς θεατές με την μία!!!Του κατσε και αντέδρασε έτσι και η τύχη τον βόηθησε, τι να κάνουμε.?
    Οσον αφορά τις ευθύνες του Mac τώρα, κατα την γνώμη μου, θα έπρεπε καταρχήν να μην πετάξει σε ένα μέρος που δέν πληρεί τις προδιαγραφές για τέτοια μοντέλα, και εκεί έχουν ευθύνη και τα αδέλφια Mallcione που του έπέτρεψαν να παρευρείσκεται στην εκδήλωση.
    Κατα δέυτερον ξέρω και έχω δεί οτι έχει διπλά συστήματα απο δέκτες στο μοντέλο και είπε και είπαν οτι όντως το σέρβο την έκανε την συγκεκριμένη στιγμή διότι στην εκκίνηση τον είδαν οτι γκάζωνε κανονικά ο ΝΟ 1.Παρόλα αυτά έπρεπε να έχει ενα συγχρονιζερ στα μοτέρ για ασφάλεια, απαράδεκτο!
    Την ενστικτώδη αντίδραση του δεν θα την κρίνω άλλο, την έκρινα πρίν.
    Η ευθύνη της διοργάνωσης είναι επίσης μεγάλη όταν δεν πληρεί τα βασικά για τέτοιου μεγέθους μοντέλα!Δεν ειναι σωστή απόσταση αυτή του διαδρόμου απο τους θεατές!
    Εχει συζητηθεί πολύ στο φόρουμ rcuniverse ΄και η ευθύνη που έχει η ΑΜΑ για την αδεια που έδωσε στο συγκεκριμένο show για το όριο που πληρεί η συγκεκριμένη τοποθεσία σαν διάδρομο, απόσταση ,γρασίδι,κλπ.
    Επίσης έγιναν άλλα 4 ατυχήματα την ίδια μέρα σοβαρά απο warbirds και το ένα έπεσε στο ίδιο σημείο!!

    Ο Mac Hodges είναι ένας πολύ αναγνωρισμένος αερομοντελιστής και πιλότος και έχει προσφέρει πολλά στον χώρο τους!Εχει μάθει και εκπαιδέυσει εκατοντάδες μοντελιστές, έχει δικό του μοντελοδρόμιο και κατάστημα μέσα σε αυτό,και γενικά είναι πολύ αγαπητός!Ηταν ευτυχώς και πολύ τυχερός και αυτός και ο κόσμος και η διοργάνωση και εμείς που τα παρακολουθούμε!!!!
    Οσοι θέλουν να τον βρίσουν ας τον βρίσουν δίκαίωμα τους! αλλά ας αναλογιστούν τι έχουν κάνει, τι θα κάνανε, και τι θα τους τύχει, πόσο extreme πετάνε,πόσα έχουν σπάσει,πόσοι έχουν κυνδυνέυσει όταν πετάνε, !!!
    Καταγράφηκε

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.034



    « Απάντηση #433 στις: Τρίτη, 15 Ιούλ 2014, 14:29:42 »

    Αγαπητέ Αργύρη,

    Αντιλαμβάνομαι ότι σαν γνήσιος και παραδοσιακός μοντελιστής που είσαι αισθάνεσαι δέος και θαυμασμό για το συγκεκριμένο μοντελιστή. Το ίδιο συμβαίνει με όλους μας, όλοι έχουμε κάποια ινδάλματα σε αυτό το hobby.

    Ωστόσο όλη αυτή η αξία που έχει ο συγκεκριμένος κύριος αναιρείται μερικώς ή μπορεί και πλήρως από την επικίνδυνη συμπεριφορά και ιστορικό του. Οσες επιτυχίες και αν έχεις και καλά προσφέρει αρκεί μια κακή στιγμή για να καταρρεύσουν όλα σαν χάρτινος πύργος.

    Αυτή η μη ενδεδειγμένη συμπεριφορά η οπόια δεν πρέπει να αποτελεί πρότυπο για κανένα μπορεί να κάνει:

    - Κακό στο hobby
    - Κακό στους άλλους
    - Κακό στον εαυτό του

    Υπάρχει βέβαια και αυτό που λέγανε κάποτε οι extreme gamers στη Santa Cruz - "Νο guts no glory", ωστόσο αυτό πρέπει να ισχύει μόνο για τον εαυτό μας και όχι για τους άλλους και τη σωματική ακεραιότητα τους.

    Φιλικά,
    Ν
    Καταγράφηκε
    DUKE
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 369



    « Απάντηση #434 στις: Τρίτη, 15 Ιούλ 2014, 15:18:11 »

    Φάλαινα εναντίον υδροπλάνου! η και το αντίστροφο

    Ένας πιλότος υδροπλάνου αντέδρασε έγκαιρα σηκώνοντας το ρύγχος του αεροπλάνου πριν χτυπήσει έναν θαλάσσιο... γίγαντα!
    Το περιστατικό που εξελίχθηκε στην Αλάσκα, αποτυπώθηκε σε βίντεο που δημοσιεύθηκε από τη Mirror.
    Οι έκπληκτοι αυτόπτες μάρτυρες είδαν το θαλάσσιο πλάσμα να βρίσκεται εκατοστά έξω από το νερό και σε απόσταση αναπνοής από το υδροπλάνο 


    Καταγράφηκε

    Η μόνη διαφορά μεταξύ της ηλιθιότητας και της ιδιοφυΐας είναι ότι η ιδιοφυΐα έχει και τα όριά της
    Σελίδες: 1 ... 26 27 28 [29] 30 31 32 ... 99     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αερομοντελλισμός στο Aeromodelling GR  |  Aeromodelling GR - γενικές συζητήσεις (Συντονιστής: ArgyrisGiannetakis)  |  Θέμα: Εντυπωσιακά βίντεο #2
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.044 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.