Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
284.251 μηνύματα σε 11.307 θέματα από 5.929 Μέλη / Τελευταίο μέλος: ΠαύλοςΣαλόνικα
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Δευτέρα, 23 Οκτ 2017, 20:13:06

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Δευτέρα, 23 Οκτ 2017, 20:13:06

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Τελευταίες 10 φωνές:
Χθες στις 00:32
Εννοείται!
Σάββατο, 21 Οκτ 2017, 11:14:13
Καλημέρα.
 evan και το μενού (ψαράκι, λουκανικάκι, κεφτεδάκι, πατατούλες κλπ) θα είαι χωρίς επιβάρυνση;;;
 laugh laugh
Πρόσφατα θέματα
[Σήμερα στις 20:03]

από w1ndsurfer
[Σήμερα στις 19:20]

[Σήμερα στις 18:52]

[Σήμερα στις 09:42]

από Mirage
[Σήμερα στις 09:20]

από vilisdev
[Σήμερα στις 09:17]

από gkcarbons
[Χθες στις 21:45]

από DeltaMan
[Χθες στις 21:39]

[Χθες στις 18:18]

από giles 202
[Χθες στις 14:34]

από pansofos
[Σάββατο, 21 Οκτ 2017, 21:05:10]

από evan
[Σάββατο, 21 Οκτ 2017, 20:54:19]

από dominicm
[Σάββατο, 21 Οκτ 2017, 18:17:48]

[Σάββατο, 21 Οκτ 2017, 12:10:21]

από evan
[Σάββατο, 21 Οκτ 2017, 10:38:49]
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Μέλη
Σύνολο μελών: 5929
Τελευταίο: ΠαύλοςΣαλόνικα
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 284251
Σύνολο θεμάτων: 11307
Online σήμερα: 55
Online έως τώρα: 362
(Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 15
Επισκέπτες: 28
Συνολικά: 43
Στυλ εμφάνισης

  Aeromodelling GR - 20 χρόνια
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ελικόπτερα R/C  |  Ελικόπτερα με καύσιμο (Συντονιστής: Γκούσκος Διονύσιος)  |  Θέμα: T-rex 550dfc vs T-rex 700n dfc gasser osmax 15gt « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: 1 2 [Όλοι]  Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: T-rex 550dfc vs T-rex 700n dfc gasser osmax 15gt  (Αναγνώστηκε 4580 φορές)
   
silvestorx
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4


Προφίλ
« στις: Τετάρτη, 14 Αύγ 2013, 10:17:52 »

Καλημερα σας!!! Ειμαι νεο μελος στη κοινοτητα,φυσικα οχι σαν μοντελιστης,ειχα ασχοληθει στο παρελθον με τα αυτοκινητα  καπου στα 10 χρονια κ τωρα εχω μεταπιδησει στα ελικοπτερα κ αεροπλανα τα τελευταια δυο χρονια ετσι λοιπον εχω στη κατοχη μου ενα T-rex 600N dfc,T-rex 500 ESP,Piper 1/4 Hangar9,Eagle 540,Calmato sport 60!Περνω λοιπον το θαρος να σας γραψω γιατι με ενδιαφερει η αγορα ενος νεου μοντελου κ ετσι ειμαι αναμεσα σε δυο στο 550 dfc η στο T-rex  700n dfc αλλα με μοτερ osmax 15gt βενζινη.Αυτο που πρεπει να σας πω ειναι οτι κανω spor πτηση προς το παρων αλλα δεν σας κρυβω οτι με ενδιαφερει η 3D πτηση στο μελλον,φυσικα για να φτασεις εκει πρεπει να πετας ωρες η' πιο σωστα πρεπει να μεινεις πολλες ωρες στον αερα!!!!!
    Σας ευχαριστω εκ το προτερων
Καταγράφηκε
snoopy
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 179



Προφίλ
« Απάντηση #1 στις: Τετάρτη, 14 Αύγ 2013, 10:30:31 »

καλημέρα και καλώς ήρθες στην ομάδα μας !  Thumbs up

Το 700 είναι μεγαλύτερο από το 550 και αφού έχεις το 600 και 500,γιατί θες να πας σε μικρότερο?

Όσο πιο μεγάλο,τόσο πιο σταθερό.

Πέτα χαλαρά και sport όπως πετάς και πάρε ένα simulator για να δεις τα 3d,,,θα γλυτώσεις πολλά λεφτά !!!!

Αν πάρεις το phoenix έχει μέσα όλα τα ΤRex και πολλά άλλα.
Καταγράφηκε
silvestorx
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4


Προφίλ
« Απάντηση #2 στις: Τετάρτη, 14 Αύγ 2013, 10:49:07 »

Snoopy καλημερα!!!!simulator κανω μην φανταστεις παρα πολυ γιατι λογο δουλειας καταλαβενεις  smiley6600 το θεμα ειναι πως θελω να αυξησω τις ωρες πτησεις real με μικρο κοστος εχω ακουσει πως με αυτο το μοτερ(gasser) πετας καπου στα 40 λεπτα φυσικα τα ανταλακτικα το 700 ειναι πιο ακριβα αλλα απο την αλλη πλευρα με την μπαταρια πεταω καπου στα 5 λεπτα αντε 7 κ για να πεις οτι εχω μπαταριες για να πεταω αρκετα θελω καπου στα 400-500 ευρω κ αντε να αντεξουν ενα χρονο Cheesy
Καταγράφηκε
pagani
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 345


Kostas Laliotis


Προφίλ
« Απάντηση #3 στις: Τετάρτη, 14 Αύγ 2013, 10:57:18 »

φιλε μου τα εχεις μπερδεψει λιγο, οι βενζινες ελικοπτερα εχουν παρα πολλα προβληματα, και θελουν πολυ κοπο για να δουλεψουν σωστα. επισης εχουν διαφορετικα κοστη τελειως τα 2 ελικοπτερα που λες.
εγω θαλεγα να μεινεις σε αυτα που εχεις και απλα να κανεις προπονηση, οσο περισσοτερο κατασκευαζεις τοσο λιγοτερο πετας.
το 500 dfc που εχεις ειναι φοβερο εργαλειο για να κανεις τα παντα.
και gasser = problems μονο το μοτερ το 15αρι ποσο εχει εχεις κοιταξει??? και σιγα μην δουλευει
Καταγράφηκε
snoopy
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 179



Προφίλ
« Απάντηση #4 στις: Τετάρτη, 14 Αύγ 2013, 11:11:57 »

Καταλαβαίνω τι λες με το θέμα μπαταρίας και κόστος !

Και εγώ έχω ΤRex 250,450,500,550 αλλά όταν πήγα στα θερμικά επέλεξα την Ηirobo.

Δεν είναι τυχαίο ότι είναι παγκόσμια πρωταθλήτρια στην κατηγορία F3C ! (μπες youtube για δεις).

Όχι ότι έχω κάτι με την Align άλλα άλλη ποιότητα !

Φθηνά ανταλλακτικά πολλά optionals και απίστευτο ελικόπτερο !  Thumbs up

Έχω το Sceadu 30 και 50 και θα πάρω το SDX 50 που είναι ακροβατικό Full!

Μπες you tube,πάτα SDX 3D και θα καταλάβεις !

Άμα θέλεις να μπεις στο κόσμο του 90αρι δες το Τurbulence D3 της Hirobo και βάλε τον Osmax που έχεις στο μυαλό σου !

Θα με θυμηθείς φίλε μου !!!!!!!
Καταγράφηκε
silvestorx
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4


Προφίλ
« Απάντηση #5 στις: Τετάρτη, 14 Αύγ 2013, 11:55:39 »

pagani φιλε μου δεν τα εχω μπερδεψει!!!το τ-ρεχ 700 dfc super compo το εχω βρειι στα 680 απο ευρωπη κ απο ελλαδα 440 αντε κ κανενα 100ρικο τα παρελκομενα φυσικα δεν εχω δει βεζινη live κ ετσι δεν γνωριζω κ τα προβληματα!!!γι αυτο λοιπον ανοιξα το θεμα για να με καθοδηγησετε οσο το καλητερο Azn. Το T-REX 550 DFC εχει 750 super compo k κανενα 400-500 μπαταριες χωρις να ξερουμε ποσο θα αντεξου δηλ.ποσους κυκλου φορτηση θα εχουν!!!
Καταγράφηκε
Jerry
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 32


Προφίλ
« Απάντηση #6 στις: Τετάρτη, 14 Αύγ 2013, 13:48:43 »

καλησπερα και απο εμενα. Ενημερωτικα και μονο απο οτι το εψαξα ο os max κυμαινεται γυρω στα 500-550ε οποτε ειναι εφαμιλλο με το κοστος των μπαταριων. Οσον αφορα το θεμα της 'αξιοπιστιας' των μπαταριων εαν επιλεξεις επωνυμους κατασκευαστες (gens,pulse,thunder power ktl) και τις προσεχεις δεν θα εχεις κανενα προβλημα. Θα καταφερεις παρα πολλους κυκλους φορτισης-εκφορτισης μεχρι να τα παιξουνε.
Και  μην ξεχνας την ευκολια ενος ηλεκτρικου μοντελου σε σχεση με τα βενζινοκινητα που ειναι και το βασικοτερο...ξεχνας τα εσβησε,μπουκωσε,καθαρισμα του μοντελου κ.α, ασε που ειναι και πιο οικολογικα.
Τωρα αναμεσα απο τα δυο ισχυουν τα κλασικα..οσο πιο μεγαλο πιο σταθερο πτητικα αλλα και ακριβοτερα ανταλλακτικα....οποτε η επιλογη δικη σου.
Τελος η χρηση του πιο πανω μοτερ απαιτει μετατροπες και στα δυο ελικοπτερα για να μπει....που θα πρεπει να της ξανακανεις σε μια ενδεχομενη καλη πτωση....
Καταγράφηκε

Το εγκεφαλικό προϋποθέτει εγκέφαλο!!
......................Μην αγχώνεστε μερικοί.
pagani
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 345


Kostas Laliotis


Προφίλ
« Απάντηση #7 στις: Τετάρτη, 14 Αύγ 2013, 14:20:16 »

1oν δεν εχουν 400 500 οι μπαταριες, με 400 ευρω παιρνεις 8 μπαταριες που ειναι παρα πολλες. δεν χρειαζονται. επισης μην συζητας για 550 αφου εχεις 500. δεν εχει νοημα.
επισης σου ξαναλεω οσα ελικοπτερα βενζινη εχω δει εχουν προβληματα. επισης πιστευω οτι αυτο το μοτερ δεν θα δουλευει η αν δουλευει δεν θα εχει καθολου δυναμη.
τωρα επειδη ολους μας αρεσει η προκληση κατασκευη η βενζινη ειναι πιο ενδιαφερουσα περιπτωση
αλλα πιο σωστη ερωτηση θα ηταν gasser 700 vs electric 700..
αλλα οπως ξαναειπα εαν θες να μαθεις να πετας λαθος σκεψεις εχεις, ο καθενας οπως τις βρησκει ομως
Καταγράφηκε
ant1971
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 470



Προφίλ
« Απάντηση #8 στις: Τετάρτη, 14 Αύγ 2013, 14:49:41 »


αλλα πιο σωστη ερωτηση θα ηταν gasser 700 vs electric 700..

   Thumbs up

συμφωνω απολυτα
Καταγράφηκε

η ασχολία με το ε/π συχνά είναι παράδεισος & κόλαση μαζί
arisS2000
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 132



Προφίλ
« Απάντηση #9 στις: Τετάρτη, 14 Αύγ 2013, 15:11:19 »

Αφού έχει το 500αρι πάρε 10 μπαταρίες που είναι και φθηνές να πετάς ασταμάτητα. Τώρα αν θες αγορά νέου μοντέλου το  new 550 DFC είναι ωραίο και καλο ε/π αν και έχει ενα θέμα με το CoG θέλει δηλαδή 6s 5000mah τουλάχιστον(μην προσπαθήσεις να βάλεις του 500 δεν θα ζυγισει σωστά εκτός αν κανείς πατέντα)  και τα περισσότερα αντ/κα του είναι απο το 600DFC. Τώρα όσον αφορά του 700 για gas δεν ξέρω οτι σου είπαν, για ηλεκτρικό πολυ καλο αλλα παραπάνω κόστος σε ολα του..

Καλη επιλογή... Thumbs up
Καταγράφηκε

amartolos
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 173



Προφίλ
« Απάντηση #10 στις: Τετάρτη, 14 Αύγ 2013, 15:23:55 »

pagani φιλε μου δεν τα εχω μπερδεψει!!!το τ-ρεχ 700 dfc super compo το εχω βρειι στα 680 απο ευρωπη κ απο ελλαδα 440 αντε κ κανενα 100ρικο τα παρελκομενα φυσικα δεν εχω δει βεζινη live κ ετσι δεν γνωριζω κ τα προβληματα!!!γι αυτο λοιπον ανοιξα το θεμα για να με καθοδηγησετε οσο το καλητερο Azn. Το T-REX 550 DFC εχει 750 super compo k κανενα 400-500 μπαταριες χωρις να ξερουμε ποσο θα αντεξου δηλ.ποσους κυκλου φορτηση θα εχουν!!!

Το 550dfc super combo το παιρνεις 520ευρω απο hong kong μερια.Εννοειται χωρις τελωνειο ΕΓΓΥΗΜΕΝΑ.Αν σε ενδιαφερει σου στελνω link.

Απο το συγκεκριμενο καταστημα αγοραζω μονιμα πλεον ανταλλακτικα για το 450αρι μου,( ο taiwan πωλητης που ειχα στο ebay μαλλον αποσυρθηκε) γιατι εχει σουπερ τιμες και πολυ γρηγορους χρονους παραδοσης 6-7 εργασιμες
Καταγράφηκε
m1john
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 121



Προφίλ
« Απάντηση #11 στις: Τετάρτη, 14 Αύγ 2013, 16:56:06 »

Το 700 με τον οσμαχ gt-15 μιας κι εχουμε στησει 2 μεχρι στιγμης ειναι οτι καλυτερο μπορεις να εχεις εκτος κι αν ανηκεις στην κατηγορια του x-trem 3d. Μεγαλος χρονος πτησεις καθολου κραδασμος οικονομια και πολυ ωραιος ηχος.
Καταγράφηκε
konanagno
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 127



Προφίλ
« Απάντηση #12 στις: Τετάρτη, 14 Αύγ 2013, 17:10:56 »

μπράβο m1john, έχετε κιόλας στήσει 2???!!!! για πες εντυπώσεις, εγώ πετάω ένα ΗΒ700 με ΤRM270 RC, είμαι απολύτως ευχαριστημένος, κι αναρωτιέμαι τι παίζει με τον τον GT15...
Καταγράφηκε
pagani
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 345


Kostas Laliotis


Προφίλ
« Απάντηση #13 στις: Τετάρτη, 14 Αύγ 2013, 17:16:51 »

Το 700 με τον οσμαχ gt-15 μιας κι εχουμε στησει 2 μεχρι στιγμης ειναι οτι καλυτερο μπορεις να εχεις εκτος κι αν ανηκεις στην κατηγορια του x-trem 3d. Μεγαλος χρονος πτησεις καθολου κραδασμος οικονομια και πολυ ωραιος ηχος.

αφου εχετε στησει 2 ανεβαστε ενα βιντεο ρε παιδια αφου τοσοι πολλοι ενδιαφερονται να το δουμε
Καταγράφηκε
konanagno
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 127



Προφίλ
« Απάντηση #14 στις: Τετάρτη, 14 Αύγ 2013, 17:19:45 »

απ' ότι λένε στα φόρουμ του εξωτερικού, ο GT15 είναι για το 600, το 700 μάλλον του παραπέφτει μεγάλο...
Καταγράφηκε
m1john
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 121



Προφίλ
« Απάντηση #15 στις: Τετάρτη, 14 Αύγ 2013, 18:15:59 »

Δυστυχως βιντεο δεν υπαρχουν οποιος ενδιαφερεται για πληροφοριες εδω http://www.alphasportrc.com
Καταγράφηκε
jnkmilos
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 115



Προφίλ
« Απάντηση #16 στις: Πέμπτη, 15 Αύγ 2013, 00:33:16 »

παιδια οτι αρεσει στον καθενα αν ο φιλος μας θελει να δωσει 580 ευρω για τον βενζινα
χωρια τα λεφτα του κιτ για το 700 κανενα προβλημα με τα ιδια χρηματα μπορει να στησει και ενα logo se και να ειναι αρχοντας και απροβληματιστος.
 
Καταγράφηκε

Τι είναι το σημερα παρά το χθές του αύριο.
PaNt
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8.650


Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


Προφίλ WWW
« Απάντηση #17 στις: Πέμπτη, 15 Αύγ 2013, 02:24:53 »

Αν είχες εμπείρία με μοτέρ τότε να πας σε gasser  θα είναι καλός δάσκαλος μιας και μπορείς να πετάς πολυ ώρα..! Αλλά αν δν είσαι γνώστης τότε άστο γιατι μια ζωή θα είσαι με ενα κατσαβίδι θερμόμερο και εργαλεία στο χέρι...!

Μπορείς στο ηλεκτρικό να φιάξεις σεταπ και να πετάς 10-12 λεπτά χωρις προβληματα χωρίς τπτ..!


Το 700 με τον οσμαχ gt-15 μιας κι εχουμε στησει 2 μεχρι στιγμης ειναι οτι καλυτερο μπορεις να εχεις εκτος κι αν ανηκεις στην κατηγορια του x-trem 3d. Μεγαλος χρονος πτησεις καθολου κραδασμος οικονομια και πολυ ωραιος ηχος.

καθόλου κραδασμός και βενζίνα δεν γίνεται...!! μην τα ισοπεδώσουμε ολα...!

Καταγράφηκε
m1john
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 121



Προφίλ
« Απάντηση #18 στις: Πέμπτη, 15 Αύγ 2013, 09:53:24 »

Το 700 με τον οσμαχ gt-15 μιας κι εχουμε στησει 2 μεχρι στιγμης ειναι οτι καλυτερο μπορεις να εχεις εκτος κι αν ανηκεις στην κατηγορια του x-trem 3d. Μεγαλος χρονος πτησεις καθολου κραδασμος οικονομια και πολυ ωραιος ηχος.

καθόλου κραδασμός και βενζίνα δεν γίνεται...!! μην τα ισοπεδώσουμε ολα...!


[/quote]

Δεν ξερω αν τον εχεις δει απο κοντα σωστα ρυθμισμενο επειδη εγω τον ειδα  τον ειδα να περνει μπροστα χωρις η μιζα να παρει 2 στροφες το εκανα χοβερ θα σου πω οτι ειναι απλα εκπληκτικο. Φυσικα ολο το ελικοπτερο ειναι στημενο και ρυθμισμενο απο τον Κωστα Ζαχαριαδη.
Καταγράφηκε
pagani
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 345


Kostas Laliotis


Προφίλ
« Απάντηση #19 στις: Πέμπτη, 15 Αύγ 2013, 10:12:39 »

κοιτα για να ειμαστε λιγο καχυποπτοι και εμεις απο την εμπειρια μας θα το λεμε, εχουμε δει βενζινες ελικοπτερα και μερικα δεν πεταξανε ποτε κιολας, βεβαια δεν ηταν εκει ο κωστας ζαχαριαδης να μας ρυθμισει το trex 700.  τωρα αν εχει αλλαξει τοσο πολυ η τεχνολογια που με 15κυβικα πετας 40 λεπτα θα με εψινε και εμενα για το 90αρι μου
Καταγράφηκε
m1john
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 121



Προφίλ
« Απάντηση #20 στις: Πέμπτη, 15 Αύγ 2013, 11:09:55 »

Εχεις απολυτο δικιο φιλε μου κι εγω αν δεν το εβλεπα ισως να μην το πιστευα. Ο χρονος πτησης ισως και να υπερβαινει τα 40 λεπτα θεωρητικα παντα οι οδηγιες του κινητηρα παντως λενε να μην πετας πανω απο 20-25 λεπτα.
Καταγράφηκε
ΚΥΡΝΙΚ
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.940


Προφίλ
« Απάντηση #21 στις: Παρασκευή, 16 Αύγ 2013, 11:21:09 »

Αντιγράφω από άλλο δικό μου post.

Για να σε φτιάξω...και να ξεχάσεις θέματα περιττά όπως μπουζί, μπουζόπιπες, οπίσθια ρουλεμάν στροφάλου, ελατήρια πιστονιού, αναξιοπιστίο ρελαντί, σταφιδιασμένα σωληνάκια, μεγάλη διάρκεια πτήσης, φθηνό κόστος πτήσης, χωρίς να χρειάζεται να φορτίζεις κινέζικα βεγγαλικά στο σπίτι σου....χρησιμοποιείς απλά βενζινομηχανή !!!!

Τα παρπάνω ισχύουν για ZENOAH κινητήρες.

Προσωπικά τη βενζινοκίνηση τη βρίσκω εξαίσια για sport καταστάσεις.



Καταγράφηκε
silvestorx
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4


Προφίλ
« Απάντηση #22 στις: Σάββατο, 24 Αύγ 2013, 13:13:06 »

OS MAX GT15 HZ im T-Rex 700 Nitro, Sports-flight, Soft-3D
Καταγράφηκε
Σελίδες: 1 2 [Όλοι]  Πάνω Εκτύπωση 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ελικόπτερα R/C  |  Ελικόπτερα με καύσιμο (Συντονιστής: Γκούσκος Διονύσιος)  |  Θέμα: T-rex 550dfc vs T-rex 700n dfc gasser osmax 15gt « προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.619 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.