Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
285.737 μηνύματα σε 11.353 θέματα από 5.948 Μέλη / Τελευταίο μέλος: giourgg.1
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τετάρτη, 13 Δεκ 2017, 07:18:11

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τετάρτη, 13 Δεκ 2017, 07:18:11

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Τελευταίες 10 φωνές:
Δευτέρα, 20 Νοέ 2017, 22:44:55
Τα βλέπω όλα πράσινα !!!
Πρόσφατα θέματα
[Σήμερα στις 00:25]

[Χθες στις 21:42]

από red_baron
[Χθες στις 20:26]

από 470lp
[Χθες στις 18:39]

[Χθες στις 16:00]

[Χθες στις 10:53]

από niro
[Δευτέρα, 11 Δεκ 2017, 21:50:40]

από dominicm
[Δευτέρα, 11 Δεκ 2017, 11:05:46]

από tritongr
[Κυριακή, 10 Δεκ 2017, 21:38:35]

από dhiotis
[Κυριακή, 10 Δεκ 2017, 12:49:29]

[Κυριακή, 10 Δεκ 2017, 11:52:52]

από sliver
[Κυριακή, 10 Δεκ 2017, 10:43:25]

από vagelis
[Σάββατο, 9 Δεκ 2017, 19:08:02]

από dominicm
[Σάββατο, 9 Δεκ 2017, 17:48:36]

[Σάββατο, 9 Δεκ 2017, 15:42:38]
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Μέλη
Σύνολο μελών: 5948
Τελευταίο: giourgg.1
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 285737
Σύνολο θεμάτων: 11353
Online σήμερα: 31
Online έως τώρα: 362
(Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 4
Επισκέπτες: 12
Συνολικά: 16
Στυλ εμφάνισης

  Aeromodelling GR - 20 χρόνια
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Τζετ και τουρμπίνες (Συντονιστής: dim sofos)  |  Θέμα: Κατασκευή τουρμπίνας FD3/64 « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: 1 [2] 3 4 5 ... 12  Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Κατασκευή τουρμπίνας FD3/64  (Αναγνώστηκε 39085 φορές)
   
dimkav
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 485



Προφίλ
« Απάντηση #15 στις: Σάββατο, 25 Μάι 2013, 14:46:53 »

Κατασκευή εργαλείου από παλιό κλειδί τρυπανιού, που θα χρησιμεύσει για την περιστροφή των πτερυγίων.


* DSC01144.JPG (53.69 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 2242 φορές.)

* DSC01145.JPG (55.95 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 2040 φορές.)

* DSC01244.JPG (55.07 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 1914 φορές.)
« Τελευταία τροποποίηση: Σάββατο, 25 Μάι 2013, 21:18:24 από dimkav » Καταγράφηκε
dimkav
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 485



Προφίλ
« Απάντηση #16 στις: Σάββατο, 25 Μάι 2013, 14:49:55 »

Κατασκευή δακτυλίων από σηλήνες νερού, που θα χρησιμεύσουν για την περιστροφή των πτερυγίων.


* DSC01149.JPG (53.62 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 2046 φορές.)
Καταγράφηκε
dimkav
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 485



Προφίλ
« Απάντηση #17 στις: Σάββατο, 25 Μάι 2013, 14:51:57 »

Περιστροφή των πτερυγίων κατά 370.


* DSC01157.JPG (52.94 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 2024 φορές.)

* DSC01156.JPG (53.03 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 1978 φορές.)

* DSC01159.JPG (54.05 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 1963 φορές.)
Καταγράφηκε
dimkav
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 485



Προφίλ
« Απάντηση #18 στις: Σάββατο, 25 Μάι 2013, 14:54:11 »

...


* DSC01160.JPG (53.6 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 2243 φορές.)

* DSC01158.JPG (54.34 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 1954 φορές.)
Καταγράφηκε
dimkav
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 485



Προφίλ
« Απάντηση #19 στις: Σάββατο, 25 Μάι 2013, 15:03:31 »

Κατασκευή bush με πάσα 6mm το οποίο θα κολληθεί στη φτερωτή. Στις επόμενες φωτογραφίες φαίνεται, πρόχειρα βιδωμένο, πριν κολληθεί  στην turbine wheel.


* DSC01221.JPG (53.38 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 1949 φορές.)

* DSC01222.JPG (52.75 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 1926 φορές.)

* DSC01223.JPG (54.08 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 2541 φορές.)
« Τελευταία τροποποίηση: Σάββατο, 25 Μάι 2013, 20:55:30 από dimkav » Καταγράφηκε
savasp2
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 168



Προφίλ
« Απάντηση #20 στις: Σάββατο, 25 Μάι 2013, 20:01:33 »

Απο που μπορουμε να βρουμε το βιβλιο αυτο;
Καταγράφηκε

Mefisto 1.9
Gem 2.0
Alula
Extra 300s 20cc
Marathon 25 30cc
P47 Parkzone
Piper Pawnee Eflite
Zero 50 Cmpro
dimkav
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 485



Προφίλ
« Απάντηση #21 στις: Σάββατο, 25 Μάι 2013, 20:40:58 »

Από http://www.trapletshop.com και είναι το Gas Turbine Engines for Model Aircraft του Kurt Schreckling.
Υπάρχει και το αξιόλογο βιβλίο Model Jet Engines (3rd Edition) του Thomas Kamps.
Αυτά τα δύο βιβλία θα πρέπει να υπάρχουν στη βιβλιοθήκη καθενός που ενδιαφέρεται για μια τέτοια home build turbine κατασκευή.
« Τελευταία τροποποίηση: Σάββατο, 25 Μάι 2013, 20:51:27 από dimkav » Καταγράφηκε
ilias
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.811



Προφίλ
« Απάντηση #22 στις: Σάββατο, 25 Μάι 2013, 23:01:04 »

Ακομα και αν δεν παρει εμπρος, μονο και μονο η κατασκευη της ειναι ολα τα λεφτα Thumbs up
Καταγράφηκε

Velox 26cc
Last down xxxl
PrecisionAerobatics Addiction
Polaris seaplane
Bard glider
TopModel CZ Stinger
Pilot Q.B. 10L
Tarot 450PRO V2 Flybarless
...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
GeorgeC
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 258



Προφίλ
« Απάντηση #23 στις: Κυριακή, 26 Μάι 2013, 00:27:18 »

Ακρως ενδιαφερων εγχειρημα!
Συνεχισε την καλη δουλεια... Thumbs up
Καταγράφηκε
STRATOS77
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 762


Λυμπερης Ευστρατιος.


Προφίλ
« Απάντηση #24 στις: Κυριακή, 26 Μάι 2013, 01:09:44 »

Ενα μεγαλο μπραβο και απο εμενα για το απιστευτο ενχειρημα σου...βλεπω οτι υπαρχουν ακομα ανθρωποι,που τους αρεσει να μοιραζουν την γνωση τους...!!! Thumbs up
Καταγράφηκε

ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΣ ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΑΝΑΛΥΣΕΩΝ MATRIX ΚΑΙ ΜΑΓΕΙΡΕΜΑΤΩΝ
Kiril
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.211


Προφίλ
« Απάντηση #25 στις: Κυριακή, 26 Μάι 2013, 10:19:50 »

Φοβερη κατασκευη! Thumbs up
Ευχομαι ολα να παν καλα και να δουλεψει απροσκοπτα.
Καταγράφηκε
dimkav
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 485



Προφίλ
« Απάντηση #26 στις: Κυριακή, 26 Μάι 2013, 20:02:30 »

Σας ευχαριστώ. Πράγματι μια τέτοια κατασκευή είναι πώρωση και αξίζει όσες ώρες και να διαθέσεις. Το βιβλίο το είχα αγοράσει πριν από αρκετά χρόνια, το διάβασα άπειρες φορές, αλλά τώρα αποφάσισα να επιχειρήσω την κατασκευή.
Συνέχεια με την κατασκευή των καλουπιών από σκληρό κόντρα πλακέ με τη βοήθεια των οποίων θα κατασκευαστούν ο εμπρός κώνος εισαγωγής και το εμπρός κάλλυμα από φύλλο αλουμινίου 1mm.


* DSC01091.JPG (54.09 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 1682 φορές.)

* DSC01093.JPG (52.96 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 1683 φορές.)

* DSC01094.JPG (53.45 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 1641 φορές.)
« Τελευταία τροποποίηση: Κυριακή, 26 Μάι 2013, 21:21:43 από dimkav » Καταγράφηκε
dimkav
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 485



Προφίλ
« Απάντηση #27 στις: Κυριακή, 26 Μάι 2013, 20:04:27 »

...


* DSC01182.JPG (54.13 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 1640 φορές.)

* DSC01183.JPG (53.93 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 1644 φορές.)

* DSC01229.JPG (54.62 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 1639 φορές.)
Καταγράφηκε
dimkav
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 485



Προφίλ
« Απάντηση #28 στις: Κυριακή, 26 Μάι 2013, 20:13:50 »

Αυτές οι κατασκευές με δυσκόλεψαν πάρα πολύ γιατί δεν ήξερα ότι έπρεπε κάθε λίγο να θερμαίνεται το φύλλο του αλουμινίου.
Για να μπορεί το φύλλο αλουμινίου να κατεργαστεί κάπως άνετα και να πάρει το σχήμα του ξύλινου καλουπιού πιέζοντάς το με ένα ξύλο καθώς περιστρέφεται, θα πρέπει να θερμανθεί με φλόγιστρο αρκετά, να αφεθεί να κρυώσει, να μπει στον τόρνο και να γίνει η κατεργασία.
Μετά από λίγο θα πρέπει να επαναληφθεί η ίδια διαδικασία δηλ. να βγει από τον τόρνο, να θερμανθεί, να κρυώσει κλπ. γιατί μετά από λίγη κατεργασία σκληραίνει και πάλι.
Αυτό για τον κώνο έγινε περίπου 4 φορές και για το κάλλυμα γύρω στις 10 φορές μέχρι να πάρουν την τελική τους μορφή.
Ο αλουμινένιος δίσκος βρίσκεται πιεσμένος μεταξύ των δύο ξύλων δηλ. του καλουπιού και του ξύλινου δακτυλίου που φαίνεται.


* DSC01230.JPG (54.49 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 1609 φορές.)

* DSC01227.JPG (53.07 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 1614 φορές.)

* DSC01228.JPG (53.61 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 1622 φορές.)
« Τελευταία τροποποίηση: Κυριακή, 26 Μάι 2013, 21:30:02 από dimkav » Καταγράφηκε
dimkav
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 485



Προφίλ
« Απάντηση #29 στις: Κυριακή, 26 Μάι 2013, 20:17:15 »

Στη δεύτερη και τρίτη φωτο, έχει κοπεί το μέρος που ήταν μεταξύ των δύο ξύλων και ο κώνος έχει πάρει την τελική του μορφή.


* DSC01231.JPG (54.46 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 1592 φορές.)

* DSC01233.JPG (55.93 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 1620 φορές.)

* DSC01232.JPG (54.27 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 1596 φορές.)
Καταγράφηκε
Σελίδες: 1 [2] 3 4 5 ... 12  Πάνω Εκτύπωση 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Τζετ και τουρμπίνες (Συντονιστής: dim sofos)  |  Θέμα: Κατασκευή τουρμπίνας FD3/64 « προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.146 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.