Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
288.219 μηνύματα σε 11.412 θέματα από 5.953 Μέλη / Τελευταίο μέλος: Subnick
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Τρίτη, 20 Φεβ 2018, 13:40:53

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Τρίτη, 20 Φεβ 2018, 13:40:53

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Τελευταίες 10 φωνές:
Κυριακή, 28 Ιαν 2018, 16:15:33
Dji mavic air!  Απίθανο μικρούλι. Check  it!  Καλημέρα σε όλους.
Πρόσφατα θέματα
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Μέλη
Σύνολο μελών: 5953
Τελευταίο: Subnick
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 288219
Σύνολο θεμάτων: 11412
Online σήμερα: 51
Online έως τώρα: 362
(Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 16
Επισκέπτες: 26
Συνολικά: 42
Στυλ εμφάνισης

Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Sport - fun και γενικά (Συντονιστές: Serafim, Yankos)  |  Θέμα: mini tyro - Κατασκευή « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: 1 2 [Όλοι]  Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: mini tyro - Κατασκευή  (Αναγνώστηκε 4097 φορές)
   
geoli
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 313



« στις: Δευτέρα, 18 Φεβ 2013, 08:54:59 »

Καλημέρα σε όλη την παρέα ,
Χειμώνας , κατάλληλη εποχή για κατασκευές και για να περνάς καλά κάποια βράδυα .
Ετσι είπα να φτιάξω ένα μοντελάκι απο το RCME σε cnc kit μορφή το 'mini tyro' vintage sport.
wing span : 32"(812mm)
wing area : 168 sq.ft.
fuse length : 23"(584mm)
allup wight :370 g.
wing loading :400 g. sq.ft.
fuctions : elevator-rudder
engine : 0.7 - 0.9 cc ή ηλεκτρικό ισοδύναμο .
θα ακολουθήσει φωτο ρεπορτάζ.


* yro400x252.jpg (33.67 KB, 400x252 - εμφανίστηκε 476 φορές.)
Καταγράφηκε
geoli
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 313



« Απάντηση #1 στις: Δευτέρα, 18 Φεβ 2013, 09:08:31 »

Φωτό απο ουρά,κάθετο και φτερά.


* minityro 002.jpg (97.84 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 468 φορές.)

* minityro 004.jpg (44.47 KB, 666x500 - εμφανίστηκε 488 φορές.)
Καταγράφηκε
geoli
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 313



« Απάντηση #2 στις: Δευτέρα, 18 Φεβ 2013, 09:11:26 »

Φτερά


* minityro 003.jpg (56.15 KB, 676x507 - εμφανίστηκε 474 φορές.)

* minityro 005.jpg (74.46 KB, 936x684 - εμφανίστηκε 477 φορές.)
Καταγράφηκε
geoli
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 313



« Απάντηση #3 στις: Δευτέρα, 18 Φεβ 2013, 09:20:29 »

Προετοιμασία ατράκτου πέτσωμα φτερών ακροπτερύγια ,θέλουν δουλειά ακόμα,νομείς .


* IMG_3834.jpg (74.48 KB, 693x529 - εμφανίστηκε 475 φορές.)

* minityro.jpg (82.62 KB, 896x672 - εμφανίστηκε 468 φορές.)
Καταγράφηκε
geoli
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 313



« Απάντηση #4 στις: Δευτέρα, 18 Φεβ 2013, 09:23:42 »

1+


* 007.jpg (82.5 KB, 768x562 - εμφανίστηκε 469 φορές.)
Καταγράφηκε
geoli
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 313



« Απάντηση #5 στις: Δευτέρα, 18 Φεβ 2013, 09:34:31 »

Προετοιμασία και κολλήματα πηχάκια στην άτρακτο.Έτοιμη γιά ένωση των δύο μισών.


* minityro fuse01.jpg (73.2 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 461 φορές.)

* minityro fuse03.jpg (78.5 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 454 φορές.)
Καταγράφηκε
geoli
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 313



« Απάντηση #6 στις: Πέμπτη, 28 Φεβ 2013, 22:19:52 »

Καλησπέρα σε όλη την παρέα η κατασκευή τελειώνει σιγά σιγά.
Μένει το πέτσωμα της ατράκτου κάτι λίγο στα φτερά,τα σκέλη,το ντύσιμο με lite span και το μοντάρισμα.
Εχει λίγο δουλίτσα ακόμα,καλά θα περάσουμε.
Ακολουθούν φώτο.


* fusjo.jpg (61.85 KB, 544x408 - εμφανίστηκε 357 φορές.)

* fuj2.jpg (58.98 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 359 φορές.)
Καταγράφηκε
geoli
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 313



« Απάντηση #7 στις: Πέμπτη, 28 Φεβ 2013, 22:21:53 »

+ more pics


* fujt.jpg (54.44 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 363 φορές.)

* ty1.jpg (65.49 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 368 φορές.)
Καταγράφηκε
geoli
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 313



« Απάντηση #8 στις: Πέμπτη, 28 Φεβ 2013, 22:23:31 »

++


* tyf2.jpg (59.88 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 359 φορές.)

* ty2.jpg (68.83 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 355 φορές.)
Καταγράφηκε
geoli
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 313



« Απάντηση #9 στις: Πέμπτη, 21 Μάρ 2013, 23:45:49 »

Καλησπέρα σε όλη την παρέα .
Συνεχίζοντας την κατασκευή ήρθε η ώρα της πρώτης μου κατασκευής fuel tank.
Τα υλικά λαμαρίνα 0.3mm σωληνάκι μπρούτζινο,χαρτόνι για δοκιμές.
Για την κόλληση, οξύ για φάγωμα στο γαλβάνι και κόλυση με καλάι. Παρακαλούντε οι έχοντες προηγουμενη εμπειρία να ρίξουν τα φώτα τους.


* mt tank 003.jpg (23.24 KB, 360x312 - εμφανίστηκε 261 φορές.)

* mt tank 004.jpg (18.62 KB, 320x240 - εμφανίστηκε 234 φορές.)

* mt tank 005.jpg (21.52 KB, 385x240 - εμφανίστηκε 243 φορές.)
Καταγράφηκε
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Master contributor
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 5.042


AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


WWW
« Απάντηση #10 στις: Παρασκευή, 22 Μάρ 2013, 09:38:32 »

Φίλε Γιώργο,

ο κινητήρας Cox που έχεις βιδώσει στο σκάφος έχει δική του δεξαμενή. Με αυτή θα λειτουργεί αρκετά λεπτά. Δεδομένου ότι δεν έχει throttle, δεν πρέπει να λειτουργεί πολύ ώρα, γιατί δεν είναι εύκολος ο χειρισμός του μοντέλου με τον κινητήρα συνεχώς στο full.

Δεύτερη ερώτηση είναι πρόκειται να συνδέσεις τη δεξαμενή που φτιάχνεις στον κινητήρα; Και πως;
Καταγράφηκε

Γιάννης Κωνσταντακάτος
Πρόεδρος Ε.Α.Α.
evan
Administrator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 6.865


rcuniverse.com/community/profile.cfm?memid=526119


WWW
« Απάντηση #11 στις: Παρασκευή, 22 Μάρ 2013, 10:03:27 »

Φίλε Γιώργο,

ο κινητήρας Cox που έχεις βιδώσει στο σκάφος έχει δική του δεξαμενή. Με αυτή θα λειτουργεί αρκετά λεπτά. Δεδομένου ότι δεν έχει throttle, δεν πρέπει να λειτουργεί πολύ ώρα, γιατί δεν είναι εύκολος ο χειρισμός του μοντέλου με τον κινητήρα συνεχώς στο full.

Δεύτερη ερώτηση είναι πρόκειται να συνδέσεις τη δεξαμενή που φτιάχνεις στον κινητήρα; Και πως;

Καλημέρα Γιάννη ,

Νομίζω ότι η μηχανή του δεν έχει δεξαμενή



* cox_191-5.jpg (16.8 KB, 257x252 - εμφανίστηκε 205 φορές.)
Καταγράφηκε

...πρέπει να φυλάξεις τον πολιτισμό και την αξιοπρέπειά σου σαν το ακριβότερο άρωμα. Να μην πέσεις στο επίπεδό τους. Μόνο αυτό σε σώζει σαν άνθρωπο.  Χ.Μ.
geoli
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 313



« Απάντηση #12 στις: Παρασκευή, 22 Μάρ 2013, 11:43:10 »

Καλημέρα σε όλη την παρέα .
Κατ'αρχή ο κινητήρας δεν έχει ρεζερβουάρ. Το σχέδιο ήταν να τοποθετηθεί ένας diesel κινητήρας  αντί για καθεαυτό diesel
σκέφτομαι να τοποθετήσω ένα μετατραμμένο cox, με diesel ή νίτρο . Γι' αυτό το λόγο φτιάχνω και το ρεζερβουάρ.
Καταγράφηκε
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Master contributor
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 5.042


AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


WWW
« Απάντηση #13 στις: Παρασκευή, 22 Μάρ 2013, 14:51:28 »

Εχεις δίκιο, δεν έχει δεξαμενή, με παραπλάνησε η φωτογραφία.

Το ερώτημα όμως που παραμένει είναι πως θα ελέγχεις το μοντέλο με την ισχύ συνεχώς στο full ?
Καταγράφηκε

Γιάννης Κωνσταντακάτος
Πρόεδρος Ε.Α.Α.
geoli
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 313



« Απάντηση #14 στις: Παρασκευή, 22 Μάρ 2013, 19:17:20 »

Καλησπέρα σε όλη την παρέα .
Το όλο σχέδιο ξεκίνησε σαν κατάσκευή ένός παλαιού τύπου (vintage) μοντέλο προσπαθώντας να ακολουθήσω τον τρόπο κατασκευής, επικάλυψης,κινητήρα,ακόμα και πτήσης των πρώτων αυτών μοντέλων.Το αρχικό σχέδιο αυτού του μοντέλου (single channel) είχε έλεγχο μόνο στο rudder. H πτήση του θα είναι οχι και πολύ μεγάλης διάρκειας και με σταθερή ταχύτητα.Το μοντέλο είναι αρκετά σταθερό και ελεγχόμενο. Ευελπιστώ ότι και η πτήση του θα πάει καλά.

υγ:υπάρχει και δυνατότητα τοποθέτησης ελέγχου στο γκάζι.
Καταγράφηκε
evan
Administrator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 6.865


rcuniverse.com/community/profile.cfm?memid=526119


WWW
« Απάντηση #15 στις: Παρασκευή, 22 Μάρ 2013, 19:29:04 »

...
υγ:υπάρχει και δυνατότητα τοποθέτησης ελέγχου στο γκάζι.

Φυσικά και υπάρχει  Thumbs up

Καλή συνέχεια Γιώργο!


* DSC04237 (Small).JPG (36.67 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 197 φορές.)
Καταγράφηκε

...πρέπει να φυλάξεις τον πολιτισμό και την αξιοπρέπειά σου σαν το ακριβότερο άρωμα. Να μην πέσεις στο επίπεδό τους. Μόνο αυτό σε σώζει σαν άνθρωπο.  Χ.Μ.
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Master contributor
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 5.042


AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


WWW
« Απάντηση #16 στις: Παρασκευή, 22 Μάρ 2013, 19:31:53 »

Ευτυχώς που συμμετέχει και ο evan. Αξιος ανηψιός.

Στα μοντέλα με rudder only ακολουθείς μία από τις δύο επιλογές.

Βάζεις μικρή δεξαμενή, για μία ομαλή άνοδο, σε λογικό ύψος, και όταν σβήσει θα κάνεις ολίσθηση.

Αν η δεξαμενή είναι μεγάλη, και το μοντέλο παίρνει ύψος και θέλεις να το κατεβάσεις, το βάζεις σε περιδίνηση, και όταν αφήσεις το rudder αυτό θα έχει ταχπύτητα και θα μπει σε τροχιά ανακύκλωσης. Τότε δίνεις και πάλι rudder, - τμηματικά- ώστε να ακολουθήσει στροφή ανόδου. Η στροφή στην άνοδο εξουδετερώνει την ανακύκλωση και την απώλεια στήριξης.

Φυσικά μπορείς να το αφήσεις να ολοκληρώσει την ανακύκλωση και να δώστο βάλεις σε στροφή ανόδου στην επόμενη φάση.

Ετσι έκαναν τα ακροβατικά τον παλιό καιρό.
Καταγράφηκε

Γιάννης Κωνσταντακάτος
Πρόεδρος Ε.Α.Α.
geoli
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 313



« Απάντηση #17 στις: Παρασκευή, 22 Μάρ 2013, 19:47:39 »

Το μοντέλο έχει και elevator
Το πνεύμα του εγχειρήματος είναι όλα αυτά που περιγράψατε .

Άλλη μια επιλογή για throtle control


* images.jpg (6.65 KB, 258x195 - εμφανίστηκε 172 φορές.)

* imagesCAMAOB0L.jpg (5.82 KB, 259x195 - εμφανίστηκε 178 φορές.)
Καταγράφηκε
geoli
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 313



« Απάντηση #18 στις: Δευτέρα, 20 Μάι 2013, 21:42:03 »

Καλησπέρα σε όλους .
Μετά απο κάποια απραξία συνεχίζω την παρουσίαση του μοντέλου,και ελπίζω να το τελειώσω σύντομα.
Στις οικόνες που θα βάλω θά δούμε τη δεξαμενή καυσίμου και την έναρξη επικάλυψης του μοντέλου με light span και balsa lock.
ελπίζω να βγεί καλό αποτέλεσμα.


* mini tyro 0031.JPG (44.84 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 140 φορές.)

* mini tyro 0041.JPG (51.88 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 127 φορές.)
Καταγράφηκε
geoli
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 313



« Απάντηση #19 στις: Δευτέρα, 20 Μάι 2013, 21:43:54 »

Ακόμα λίγες 


* mini tyro 0061.JPG (51.08 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 127 φορές.)

* mini tyro 0081.JPG (56.64 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 127 φορές.)
Καταγράφηκε
geoli
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 313



« Απάντηση #20 στις: Δευτέρα, 20 Μάι 2013, 21:45:23 »

2+


* mini tyro 0091.JPG (47.24 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 128 φορές.)

* mini tyro w1.JPG (47.77 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 120 φορές.)
Καταγράφηκε
Σελίδες: 1 2 [Όλοι]  Πάνω Εκτύπωση 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Sport - fun και γενικά (Συντονιστές: Serafim, Yankos)  |  Θέμα: mini tyro - Κατασκευή « προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.31 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.