Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
285.825 μηνύματα σε 11.355 θέματα από 5.923 Μέλη / Τελευταίο μέλος: javant
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Κυριακή, 17 Δεκ 2017, 11:52:39

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Κυριακή, 17 Δεκ 2017, 11:52:39

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Πρόσφατα θέματα
από cosmic
[Σήμερα στις 11:39]

από snoopy
[Σήμερα στις 10:38]

[Σήμερα στις 00:08]

[Χθες στις 22:49]

από mpamphs
[Χθες στις 22:23]

[Χθες στις 22:23]

από fotis
[Παρασκευή, 15 Δεκ 2017, 21:56:48]

από chris 1975
[Παρασκευή, 15 Δεκ 2017, 18:25:05]

από SOFIANOS
[Παρασκευή, 15 Δεκ 2017, 15:21:01]

[Παρασκευή, 15 Δεκ 2017, 13:20:56]

[Παρασκευή, 15 Δεκ 2017, 11:24:51]

[Παρασκευή, 15 Δεκ 2017, 10:31:26]

από kondorgr
[Παρασκευή, 15 Δεκ 2017, 09:58:06]

[Πέμπτη, 14 Δεκ 2017, 16:13:57]

από Nikolas K
[Πέμπτη, 14 Δεκ 2017, 15:54:16]
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Μέλη
Σύνολο μελών: 5923
Τελευταίο: javant
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 285825
Σύνολο θεμάτων: 11355
Online σήμερα: 73
Online έως τώρα: 362
(Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 5
Επισκέπτες: 22
Συνολικά: 27
Στυλ εμφάνισης

  Aeromodelling GR - 20 χρόνια
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ελικόπτερα R/C  |  Ελικόπτερα με καύσιμο (Συντονιστής: Γκούσκος Διονύσιος)  |  Θέμα: ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ TREX 600Nitro ΣΕ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ; « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: 1 2 3 [Όλοι]  Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ TREX 600Nitro ΣΕ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ;  (Αναγνώστηκε 5019 φορές)
   
manosm1
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 644



Προφίλ
« στις: Πέμπτη, 15 Νοέ 2012, 18:13:34 »

Αγαπητοί φίλοι,

καθώς οι καιροί είναι χαλεποί και προσπαθούμε να εξοικονομούμε λίγο χρήμα, αλλά και για να έχουμε και λόγους να τριβόμαστε λίγο με τα μαστορέματα στον χώρο, είπα να ανοίξω αυτό το θέμα, να βάλουμε όλοι τα φώτα μας (εσείς δηλαδή, γιατί εγώ είμαι θεόστραβος...) για το πως μπορούμε να
μετατρέψουμε ένα trex600 Nitro pro σε ηλεκτρικό. Τα καύσιμα ωραία είναι, αλλά κάθε βδομάδα 25ρια και 30ρια (euro) δεν λέει... (ούτε στο αμάξι δεν δίνω τόσα!)
Από την άλλη, οι μπαταρίες, τις αγοράζεις μια φορά και αν τις προσέχεις (σωστές φορτίσεις κ.λ.π.) σε βγάζουν για πολύ καιρό, μέχρι να παρουν φωτιά και σου κάψουν το σπίτι!  Cheesy) Τελικά, τι χρειάζεται;
Άλλος λέει χρειάζομαι ένα απλό universal motor mount (το πουλάει ο Κινέζος), άλλος λέει να αλλάξω τα frames (οπότε δεν συμφέρει γιατί το ένα θα φέρει το άλλο...), άλλος λέει να πουλήσω το θερμικό και να αγοράσω ηλεκτρικό (καθαρές δουλειές... έλα όμως που δεν πωλείται το θερμικό! Θα πρέπει να το "σκοτώσω" στην τιμή και είναι κρίμα..), άλλος λέει οτι είναι πανεύκολη δουλειά που γίνεται εδώ και δυο χρόνια περίπου, κ.λ.π. κ.λ.π.
Τελικά τι λέτε;

Ευχαριστώ,

Μάνος Wink
Καταγράφηκε

«Οι σοφοί άνθρωποι μιλούν επειδή έχουν κάτι να πουν.
Οι ανόητοι άνθρωποι μιλούν επειδή πρέπει να πουν κάτι» .

Πλάτωνας
kostas72
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 495



Προφίλ
« Απάντηση #1 στις: Πέμπτη, 15 Νοέ 2012, 20:06:27 »

να μετατρεψεις το nitro  σε ηλεκτρικο. εγω ετσι εκανα με το 700αρι. εχει πανω απο 40 πτησεις φουλ και ειναι σα να το μετετρεψα τωρα.
Καταγράφηκε
kostas72
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 495



Προφίλ
« Απάντηση #2 στις: Πέμπτη, 15 Νοέ 2012, 20:08:00 »

οσο αναφορα την μετατροπη ειναι ευκολη και απλη . μοτερ -βαση- esc-τιποτε αλλο.http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__11689__HK600GT_motor_mount_H60033_.html. βαση απο κινεζο, μοτερ και esc της αρεσκιας σου,main gear και pinion απο ελλαδα αλλα και απο εξω,κατα προτημιση mode 1.http://www.helihobby.com/helicopter-parts/600-class-parts-electric/align-t-rex-600efl-pro-flybarless/cnc-slant-thread-main-drive-gear-set-112t-h70021b.html
« Τελευταία τροποποίηση: Πέμπτη, 15 Νοέ 2012, 20:41:37 από kostas72 » Καταγράφηκε
manosm1
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 644



Προφίλ
« Απάντηση #3 στις: Πέμπτη, 15 Νοέ 2012, 21:32:44 »

Γουαου! Ξεκινάω αύριο κιόλας! Μου φτιάξατε την μέρα. Τέτοια θέλω: Να βλέπω εναλλακτικές αγορές και λεπτομέρειες.  Thumbs up
Επειδή τώρα είναι αργά, αύριο με την αυγούλα, ξηλώνω μηχανή, εξάτμιση και τροχό και ο θεός βοηθός.
(Τώρα τι θα την κάνω την μηχανή με την εξάτμιση, ολοκαίνουργια ys55 με hatori 566, ένας Θεός ξέρει...)!

Σας ευχαριστώ,

Μάνος 
Καταγράφηκε

«Οι σοφοί άνθρωποι μιλούν επειδή έχουν κάτι να πουν.
Οι ανόητοι άνθρωποι μιλούν επειδή πρέπει να πουν κάτι» .

Πλάτωνας
kostas72
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 495



Προφίλ
« Απάντηση #4 στις: Πέμπτη, 15 Νοέ 2012, 22:18:53 »

να την πουλησεις βεβαια. εαν αρχισεις την μετατροπη να γνωριζεις οτι βαση μοτερ και main gear πρωτα πρεπει να τοποθετηθουν στο ενα πλαινο frame για να βρεις την απολυτη καθετοτητα αναμεσα στο μοτερ και το κεντρικο γραναζι. αυτο διοτι θα χρειαστει στο frame να ανοιξεις δυο+ δυο τρυπες για την βαση του μοτερ.πρωτα θα ανοιξεις στο ενα πλαινο και στην συνεχεια στο αλλο μετην μεθοδο του σαντουιτς .το ενα πανω στο αλλο δηλαδη.για οποια δυσκολια  smiley6600 smiley6600.καλη επυτιχια.
Καταγράφηκε
Markhelis
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.749


Προσέχουμε για να έχουμε!!!


Προφίλ
« Απάντηση #5 στις: Πέμπτη, 15 Νοέ 2012, 23:21:27 »

Μάνο ρίξε και μια ματιά εδώ, ίσως να σε βοηθήσει σε κάτι!!  Thumbs up
Καταγράφηκε
gvertical
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 316


HI ALL


Προφίλ
« Απάντηση #6 στις: Παρασκευή, 16 Νοέ 2012, 08:34:19 »

καλημερα μανο. η δικη μου ταπινη γνωμη ειναι να μην το κανεις! σκεψου λιγο, εχεις ενα καλοσεταρισμενο ελικοπτερο που χερεσε να το πετας. το μονο προβλημα σου ειναι τα καυσιμα και η λαδιλα! γιατι θελεις τωρα να βαλεις το κεφαλι σου σε μπελα! σκεψου λιγο οτι οι μπαταριες που πρεπει να παρεις ειναι πανακριβες! θελεις τουλαχιστον 4 σετ για να το ευχαριστιεσαι. θελεις φορτιστες και τροφοδοτικο μεγαλο! δεν ειναι καθολου αστειο πραγμα να εχεις τοσα αμπερ στο σπιτι ! μετα αν κατι παει στραβα, κανενα τρακινγ ας πουμε σκεφτεσε το αγχος και τα ξενυχτια! ενα αλλο παλι, πες οτι φορτισες τις μπαταριες σου για πτηση και πιανει μια βροχη για μια εβδομαδα! τι θα κανεις με τις μπαταριες? ενω τωρα βαζεις καυσιμο και πετας!
τελος αν πετας εξτρεμ 3ντι, καν¨το, αν οχι γιατι να το πηραξεις? δεν ειναι οικονομικος τελικα ο λογος, αλλα ειναι της μοδας! μη πεσεις στην παγιδα φιλε μανο. Thumbs up
(ελπιζω να σε προλαβα!) Grin καλες πτησεις οτι και να πετας.
Καταγράφηκε

live simply, so other people can simply live!
kostas72
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 495



Προφίλ
« Απάντηση #7 στις: Παρασκευή, 16 Νοέ 2012, 09:28:10 »

εαν αποφασισεις τελικα για την μετατροπη ριξε μια ματια και εδω.http://customheliparts.com/store/index.php?route=product/product&path=20_77&product_id=397
Καταγράφηκε
BasPap
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 337



Προφίλ
« Απάντηση #8 στις: Παρασκευή, 16 Νοέ 2012, 12:24:06 »

Ρίξτε μια ματιά εδώ:
https://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=15150.msg129575#msg129575

Είναι δοκιμασμένο: Τελική έκδοση με Scorpion 4035 500kv και ESC ICE HV 80 Μπαταρίες 2χ 6s 3000mah ή 3300mah.
Καταγράφηκε

T-Rex 600N converted to electric.
Apostolis
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 185



Προφίλ
« Απάντηση #9 στις: Παρασκευή, 16 Νοέ 2012, 12:45:22 »

Να αναφερω κι εγω καποια πραγματα για τα ηλεκτρικα ως κατοχος ενος T-REX 600 12S ESP το οποιο ειναι μετατροπη απο 6S ωστε να ξερεις περιπου τι θα αντιμετωπισεις και να αποφασισης αναλογως αν αξιζει.Κατ'αρχην για να εχεις αξιολογη δυναμη πρεπει να πας σε σετ απ 12S,πραγμα που σημαινει πως θελεις ενα μοτερ αρκετα ακριβο συν ενα speed control ιδιου βεληνεκους.Επισης θελεις για καθε πτηση 2 μπαταριες 6S.Δηλαδη για να κανεις πχ. τεσσερις πτησεις χρειαζεσαι οκτω μπαταριες 6S 3300-4000mah.Οι οποιες πρεπει να ειναι καλης ποιοτητας και τουλαχιστον απο 35C και πανω για να εχεις καλη αποδοση.Ξεχνας επισης τις δεκαλεπτες πτησεις με την ιδια αποδοση απ'την αρχη μεχρι το τελος.Οσο καλες και να ειναι οι μπαταριες το πολυ να σου δωσουν αξιολογη αποδοση τα πρωτα 4-5 λεπτα.Γενικως οι LiPo θελουν προσεκτικη μεταχειριση και καλο φορτιστη-τροφοδοτικο.Το 12S σετ απ δεν ειναι και τοσο ''φιλικο'' με τις μπαταριες,μειωνει την ζωη τους αρκετα.Διαβασα παραπανω πως πρεπει να ανοιξεις τρυπες για την βαση του αξονα κλπ.Αν εκει γινει καποιο μικρο λαθος δυσκολα τα πραγματα.Γενικως για να μην μακρηγορω για να εχεις ιδια αποδοση-αξιοπιστια με το θερμικο που εχεις χρειαζεσαι αρκετο χρημα.Κανε την σουμα με ολα μαζι και θα καταλαβεις.

http://www.aeromodelistis.com/smfgr/index.php?topic=10835.0
    
Καταγράφηκε

My wife says if I buy one more rc she is going to divorce me......Man I am going to miss her!
"No one has talent in this hobby,the only difference is made by the money and time someone spends''
manosm1
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 644



Προφίλ
« Απάντηση #10 στις: Παρασκευή, 16 Νοέ 2012, 12:47:20 »

καλημερα μανο. η δικη μου ταπινη γνωμη ειναι να μην το κανεις! σκεψου λιγο, εχεις ενα καλοσεταρισμενο ελικοπτερο που χερεσε να το πετας. το μονο προβλημα σου ειναι τα καυσιμα και η λαδιλα! γιατι θελεις τωρα να βαλεις το κεφαλι σου σε μπελα! σκεψου λιγο οτι οι μπαταριες που πρεπει να παρεις ειναι πανακριβες! θελεις τουλαχιστον 4 σετ για να το ευχαριστιεσαι. θελεις φορτιστες και τροφοδοτικο μεγαλο! δεν ειναι καθολου αστειο πραγμα να εχεις τοσα αμπερ στο σπιτι ! μετα αν κατι παει στραβα, κανενα τρακινγ ας πουμε σκεφτεσε το αγχος και τα ξενυχτια! ενα αλλο παλι, πες οτι φορτισες τις μπαταριες σου για πτηση και πιανει μια βροχη για μια εβδομαδα! τι θα κανεις με τις μπαταριες? ενω τωρα βαζεις καυσιμο και πετας!
τελος αν πετας εξτρεμ 3ντι, καν¨το, αν οχι γιατι να το πηραξεις? δεν ειναι οικονομικος τελικα ο λογος, αλλα ειναι της μοδας! μη πεσεις στην παγιδα φιλε μανο. Thumbs up
(ελπιζω να σε προλαβα!) Grin καλες πτησεις οτι και να πετας.
Με έχεις προλάβει και με έκανες να σκέφτομαι πολύ!
Η μόδα δεν με απασχολεί καθώς οτι κάνω το κάνω για παρτη μου, ούτε το αν κανω extreme 3d (πολύ θα'θελα, μιας και τώρα εισέρχομαι δειλα-δειλα στο 3d...). Αυτό που με βάζει σε σκέψεις είναι αυτά που είπες για τις μπαταρίες. Όχι τόσο η τιμή τους αλλά η ασφάλεια.
Δεν μπορεί να εξασφαλιστεί η σωστή χρήση τους και άρα και το ακίνδυνο του θέματος;
Αν είναι να έχω ωρολογιακές βόμβες στο σπίτι να πα'να γ...θουνε!
Έχω σχετική εμπειρία με μπαταρίες (3σελες)  από 450ρι αλλά βέβαια όλα είναι σχετικά.
Πω πω άσχημο φρένο πάτησα !  

Μάνος Wink
Καταγράφηκε

«Οι σοφοί άνθρωποι μιλούν επειδή έχουν κάτι να πουν.
Οι ανόητοι άνθρωποι μιλούν επειδή πρέπει να πουν κάτι» .

Πλάτωνας
Apostolis
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 185



Προφίλ
« Απάντηση #11 στις: Παρασκευή, 16 Νοέ 2012, 15:04:37 »

Ενταξει μην το παρακανουμε οι LiPo δεν ειναι ωρολογιακες βομβες.Αν δειχνεις την δεουσα προσοχη στην χρηση και στην αποθηκευση δυσκολα θα συμβει κατι.Αλλωστε και στο θερμικο σου ε/π αν δεν δειξεις την πρεπουσα προσοχη-συντηρηση μπορει να εχεις σοβαρο ατυχημα.Ολα ειναι σχετικα.
 
Καταγράφηκε

My wife says if I buy one more rc she is going to divorce me......Man I am going to miss her!
"No one has talent in this hobby,the only difference is made by the money and time someone spends''
dhiotis
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 894



Προφίλ
« Απάντηση #12 στις: Παρασκευή, 16 Νοέ 2012, 15:16:47 »

Να συμπληρωσω και εγώ κατι που δεν αναφέρθηκε ακόμα.
Σε τυχόν πτώση,  οι μπαταρίες υποφερουν τόσο  που πολύ πιθανόν να θέλουν αντικατάσταση....
Υπολόγισε και αυτό στα ετήσια έξοδα σου,  εκτός εάν δεν πεφτεις!
Καταγράφηκε

Μιά φορά και ένα καιρό, υπήρχαν Nitros, flybars & κρύσταλλοι συχνότητας.
manosm1
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 644



Προφίλ
« Απάντηση #13 στις: Παρασκευή, 16 Νοέ 2012, 17:27:11 »

Εγώ μυαλό δεν βάζω!  idiot2 Επειδή με "γαργαλάει" η τσέπη μου (λες και μου περισσεύουν...) ίσως το τολμήσω το εγχείρημα και όπου βγει.
Πάντα ήμουν ανήσυχο πνέυμα  idiot2 και οπως λέει και ο λαός "αν δεν βρέξεις πόδι δεν τρως χταπόδι (άσχετο!)".
Στο κάτω κάτω, κάτι να φτιάχνουμε βρε παιδιά, κάτι να μαστορεύουμε. Πως θα περνά ο καιρός με όλη αυτή την "πίκρα" γύρω μας;
Στις μπαταρίες έχω βάλει μυαλό από παλιά, καθότι αντιλαμβάνομαι τα όρια τους αλλά και παίρνω μέτρα ασφαλείας (φορτίσεις σε lipobags, μέχρι το 80% στην πτήση κ.λ.π.). Βέβαια άλλο 3σελες και άλλο 12σελες!
Τώρα για το αν πέφτω, δεν έχω πέσει παρά μόνο σε μικρά (από 450 και κάτω) καθώς ήταν εις γνώσην μου και ξέροντας οτι τα κόστη επισκευής εκεί είναι μικρά.
Στα μεγαλύτερα όπως το και το 700ρι που πετώ (σαν χεσμένος...) ο φόβος με κάνει να κάνω οτι κάνω με μεγάλη προσοχή και ίσως γιαυτό δεν έχω πέσει
(ακόμη.... φτου φτου, μακριά, μακριά από μένα...) αλλά ποτέ δεν ξέρεις, πότε θα'ρθει η μεγάλη πτώση με το μεγάλο μπαμ!(φτου, φτου, μακριά, μακριά...)  worry

Μάνος  Wink
Καταγράφηκε

«Οι σοφοί άνθρωποι μιλούν επειδή έχουν κάτι να πουν.
Οι ανόητοι άνθρωποι μιλούν επειδή πρέπει να πουν κάτι» .

Πλάτωνας
gvertical
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 316


HI ALL


Προφίλ
« Απάντηση #14 στις: Παρασκευή, 16 Νοέ 2012, 17:36:48 »

για μια στιγμη στεναχωρεθηκα που η απαντηση μου σου εβαλε φρενο! ετσι σε θελω το μυαλο να λεει οχι αλλα η καρδια να κανει αυτο που θελει!
καπος ετσι ειμαι και εγω! μη μασας πρωχορα, και με τη βοηθεια των παλεοτερων πιστευω να τα καταφερεις. ολα να πανε καλα μανο Thumbs up Thumbs up
Καταγράφηκε

live simply, so other people can simply live!
manosm1
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 644



Προφίλ
« Απάντηση #15 στις: Παρασκευή, 16 Νοέ 2012, 17:54:28 »

Ρίξτε μια ματιά εδώ:
https://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=15150.msg129575#msg129575

Είναι δοκιμασμένο: Τελική έκδοση με Scorpion 4035 500kv και ESC ICE HV 80 Μπαταρίες 2χ 6s 3000mah ή 3300mah.


Τώρα βέβαια, "η φτήνια τρώει τον παρά" αλλά από τον κινέζο (HobbyKing) με turnigy speed controller (dlux160), μοτερ turnigy SK3 - 4962 - 480 kv
και 2 RHINO 6σελες 3700 mAh (25c) για δοκιμή, βγαίνει περίπου στα 250 euro.
Ο άλλος κινέζος (Flying-Hobby) το setup που περιγράφετε, το δοκιμασμένο, χωρις μπαταρίες πάει στα 350 euro! O κούκος τ'αηδόνι δηλαδή! Τι λέτε;
Θα μου πείτε (και με το δίκιο σας) χωρίς λεφτά "που πας ρε Καραμήτρο";  buck2
Καταγράφηκε

«Οι σοφοί άνθρωποι μιλούν επειδή έχουν κάτι να πουν.
Οι ανόητοι άνθρωποι μιλούν επειδή πρέπει να πουν κάτι» .

Πλάτωνας
Apostolis
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 185



Προφίλ
« Απάντηση #16 στις: Παρασκευή, 16 Νοέ 2012, 18:00:34 »

Καπως ετσι προχωρησα και εγω στην μετατροπη του δικου μου 600 απο 6S σε 12S.Η λογικη σιγουρα ελεγε πως θα ηταν καλυτερα να πουλησω το παλιο και να παρω το καινουργιο ετοιμο.
Η καθε κατασκευη-πατεντα εχει την ομορφια της,ειδικα οταν στο τελος εχει και επιτυχια.Οπως βεβαια καλο ειναι να εχεις μια πληροφορηση πριν ξεκινησεις απο καποιους που εχουν καποια εμπειρια στο συγκεκριμενο.Αλλα στο ξαναλεω αν πεσεις στην παγιδα να βαλεις οικονομικα πραγματα,ειδικα μοτερ-μπαταριες, την αποδοση που ειχες στο θερμικο δεν θα την εχεις.
Μιλας πχ. για δυο μονο μπαταριες.Δηλαδη θα παιζεις μονο 5 λεπτα και μετα θα περιμενεις να φορτισουν;Ασε που τα 25C ειναι λιγα.
Καταγράφηκε

My wife says if I buy one more rc she is going to divorce me......Man I am going to miss her!
"No one has talent in this hobby,the only difference is made by the money and time someone spends''
pagani
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 343


Kostas Laliotis


Προφίλ
« Απάντηση #17 στις: Παρασκευή, 16 Νοέ 2012, 18:07:03 »

η αληθεια ειναι οτι το ηλεκτρικο θελει χρημα, οτι πληρωσεις παιρνεις και δυστηχως στα ελικοπτερα αν αυτο που παρεις δεν ειναι καλο Η ειναι ιδιοτροπο  και δεν εχεις την εμπειρια να το ρυθμισεις σωστα τοτε υπαρχει προβλημα να εχεις μεγαλυτερη ζημια, αν θες την αποψη μου τα πραγματα αυτα που λες απο hobbyking ξεχνα τα, επισης στο ιδιο διλημα εχω ερθει και εγω και τελικα το αφησα νιτρο. δεν αξιζει τον κοπο, να ξερεις οτι για να στησεις ενα ηλεκτρικο το πιο φτηνο ειναι το κιτ, και εσυ μονο αυτο εχεις τωρα αρα δεν σε συμφερει. αν δεν πετας 3d δεν υπαρχει λογος για ηλεκτρικο, πετα το ελικοπτερο σου και οταν φτασεις σε σημειο να μην σου φτανει η δυναμη για καποια ακροβατικα πχ 4 point tic toc συζητας να παρεις ενα ηλεκτρικο px fusion, τοτε ναι θα σε ανεβασει πτητικα
Καταγράφηκε
manosm1
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 644



Προφίλ
« Απάντηση #18 στις: Παρασκευή, 16 Νοέ 2012, 18:44:20 »

η αληθεια ειναι οτι το ηλεκτρικο θελει χρημα, οτι πληρωσεις παιρνεις και δυστηχως στα ελικοπτερα αν αυτο που παρεις δεν ειναι καλο Η ειναι ιδιοτροπο  και δεν εχεις την εμπειρια να το ρυθμισεις σωστα τοτε υπαρχει προβλημα να εχεις μεγαλυτερη ζημια, αν θες την αποψη μου τα πραγματα αυτα που λες απο hobbyking ξεχνα τα, επισης στο ιδιο διλημα εχω ερθει και εγω και τελικα το αφησα νιτρο. δεν αξιζει τον κοπο, να ξερεις οτι για να στησεις ενα ηλεκτρικο το πιο φτηνο ειναι το κιτ, και εσυ μονο αυτο εχεις τωρα αρα δεν σε συμφερει. αν δεν πετας 3d δεν υπαρχει λογος για ηλεκτρικο, πετα το ελικοπτερο σου και οταν φτασεις σε σημειο να μην σου φτανει η δυναμη για καποια ακροβατικα πχ 4 point tic toc συζητας να παρεις ενα ηλεκτρικο px fusion, τοτε ναι θα σε ανεβασει πτητικα

Σε ευχαριστώ, αγαπητέ μου φίλε όπως και τους υπόλοιπους για τις πολύτιμες συμβουλές!
Για να πετάω, έχω το θερμικό μου το 700ρι, το οποίο είναι "διαμάντι" (αν και μου κάνει κάτι τρέμουλα, μάλλον λόγω χαμηλών στροφών μετά από στροφές, είδομεν...) και ετοιμάζω και ένα 450ρι (FBL, DFC κ.λ.π.) να θυμηθώ τα νιάτα μου! Απλά το 600ρι το'χω και κάθεται. Αυτός είναι ο λόγος που θέλω να το πασπατέψω! Από το να κάθεται; Να το πουλήσω δεν μπορώ, γιατί δεν το αγοράζει κανείς! Τι να το πετάξω σαν θερμικό; Για να μου τρώει καύσιμο; Ή να το΄χω στην άκρη να σκονίζεται και να το καμαρώνω;
Καταγράφηκε

«Οι σοφοί άνθρωποι μιλούν επειδή έχουν κάτι να πουν.
Οι ανόητοι άνθρωποι μιλούν επειδή πρέπει να πουν κάτι» .

Πλάτωνας
pagani
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 343


Kostas Laliotis


Προφίλ
« Απάντηση #19 στις: Παρασκευή, 16 Νοέ 2012, 19:13:37 »

μπορεις να κανεις προπονηση με το 600, τα παντα κανει, και δεν τρωει καυσιμο, το 700 τρωει, εγω στη θεση σου εαν πηγαινα να πεταξω θα εκανα 3 πτησεις με το 600 και μια με το 700. 
Καταγράφηκε
gvertical
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 316


HI ALL


Προφίλ
« Απάντηση #20 στις: Παρασκευή, 16 Νοέ 2012, 19:36:32 »

εχει δικιο ο pagani μανο. απο χομπικινγ τα πραγματα ειναι σκαρτα! αγοραζε τα καλα πραγματα σιγα-σιγα και το καλοκαιρι εισαι ετιμος! Thumbs up
Καταγράφηκε

live simply, so other people can simply live!
manosm1
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 644



Προφίλ
« Απάντηση #21 στις: Παρασκευή, 16 Νοέ 2012, 19:56:34 »

εαν αποφασισεις τελικα για την μετατροπη ριξε μια ματια και εδω.http://customheliparts.com/store/index.php?route=product/product&path=20_77&product_id=397

Τώρα το πήρα χαμπάρι! Λίγο αλμυρό βέβαια αλλά καθαρές δουλειές.  Thumbs up
Καταγράφηκε

«Οι σοφοί άνθρωποι μιλούν επειδή έχουν κάτι να πουν.
Οι ανόητοι άνθρωποι μιλούν επειδή πρέπει να πουν κάτι» .

Πλάτωνας
manosm1
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 644



Προφίλ
« Απάντηση #22 στις: Παρασκευή, 16 Νοέ 2012, 20:07:24 »

μπορεις να κανεις προπονηση με το 600, τα παντα κανει, και δεν τρωει καυσιμο, το 700 τρωει, εγω στη θεση σου εαν πηγαινα να πεταξω θα εκανα 3 πτησεις με το 600 και μια με το 700. 

Λοιπόν δεν θα το πιστέψετε αλλά: το 700ρι (flybarless με YS90) πετά 13 λεπτά (μετρημένα)! Ίσια, ανάποδα, ότι θέλετε!

Το 600ρι (flybar με YS56 sr ) στο 8λεπτο το κάυσιμο το'χει ρουφήξει ! Cheesy

Είπατε τίποτα;
Καταγράφηκε

«Οι σοφοί άνθρωποι μιλούν επειδή έχουν κάτι να πουν.
Οι ανόητοι άνθρωποι μιλούν επειδή πρέπει να πουν κάτι» .

Πλάτωνας
manosm1
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 644



Προφίλ
« Απάντηση #23 στις: Παρασκευή, 16 Νοέ 2012, 20:12:38 »

εχει δικιο ο pagani μανο. απο χομπικινγ τα πραγματα ειναι σκαρτα! αγοραζε τα καλα πραγματα σιγα-σιγα και το καλοκαιρι εισαι ετιμος! Thumbs up

Η πιο ωραία πρόταση! Συμφωνώ!

Και ξέρετε κάτι; Καπου διάβασα οτι όταν θέλεις και επιδιώκεις κάτι πάρα πολύ, συνομωτεί το σύμπαν για να το πετύχεις! Άρα τα πράγματα έχουν πάρει το δρόμο τους!

Σας ευχαριστώ όλους θερμά για την ανταπόκριση και τις σοφές συμβουλές σας. Ελπίζω να μην σας φαίνομαι ανώριμος. Απλά λίγο "άρρωστος" είμαι... laugh

Με εκτίμηση και φιλικά,

Μάνος Wink
Καταγράφηκε

«Οι σοφοί άνθρωποι μιλούν επειδή έχουν κάτι να πουν.
Οι ανόητοι άνθρωποι μιλούν επειδή πρέπει να πουν κάτι» .

Πλάτωνας
pagani
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 343


Kostas Laliotis


Προφίλ
« Απάντηση #24 στις: Παρασκευή, 16 Νοέ 2012, 20:12:48 »

ναι μονο που το 700αρι εχει διπλο ντεποζιτο
Καταγράφηκε
manosm1
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 644



Προφίλ
« Απάντηση #25 στις: Παρασκευή, 16 Νοέ 2012, 23:27:24 »

ναι μονο που το 700αρι εχει διπλο ντεποζιτο
Τι να το κάνεις όμως; Χωράει διπλό ντεπόζιτο στο 600ρι; Δεν χωράει!
Και τελικά πατάω 10 φορές με το 700ρι και μισή με το 600ρι! Sad
Καταγράφηκε

«Οι σοφοί άνθρωποι μιλούν επειδή έχουν κάτι να πουν.
Οι ανόητοι άνθρωποι μιλούν επειδή πρέπει να πουν κάτι» .

Πλάτωνας
PaNt
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8.650


Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


Προφίλ WWW
« Απάντηση #26 στις: Παρασκευή, 16 Νοέ 2012, 23:35:41 »

Αν νομίζεις ότι σου αρέσουν τα ηλεκτρικά και είσαι σίγουρος οτι θα πετάς νιτρο και ηλεκτρικό μαζί τότε κάντο με κλειστά μάτια..!

Σου έυχομαι καλή επιτυχία και πάντα με προσοχή.!!!
Καταγράφηκε
manosm1
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 644



Προφίλ
« Απάντηση #27 στις: Παρασκευή, 16 Νοέ 2012, 23:44:57 »

Αν νομίζεις ότι σου αρέσουν τα ηλεκτρικά και είσαι σίγουρος οτι θα πετάς νιτρο και ηλεκτρικό μαζί τότε κάντο με κλειστά μάτια..!

Σου έυχομαι καλή επιτυχία και πάντα με προσοχή.!!!

Ναι το έκανα πολύ, και παλιά, αλλά με 450ρι. Το ίδιο ετοιμάζω ξανά (γιατί το παλιό το πούλησα ο βλάκας!). Απλά το 600ρι το παλεύω για να μην κάθεται, και να'χουμε... να κάνουμε... Απλά θα το πάω σιγά-σιγά και λάου-λάου. Μέχρι το καλοκαίρι όπως πρότεινε ένας φίλος παραπάνω πιστεύω να'ναι έτοιμο. Αρκεί να μην έχω ανατοιναχτεί μέχρι τότε με καμιά 6σελη. Γιατί είμαι και λίγο γκαντέμης ξέρετε.... Grin

Σε ευχαριστώ.
Καταγράφηκε

«Οι σοφοί άνθρωποι μιλούν επειδή έχουν κάτι να πουν.
Οι ανόητοι άνθρωποι μιλούν επειδή πρέπει να πουν κάτι» .

Πλάτωνας
manosm1
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 644



Προφίλ
« Απάντηση #28 στις: Σάββατο, 17 Νοέ 2012, 22:17:27 »

Λοπιπόν το θερμικό που λέγαμε το έκανα βίδες! Καλώς εχόντων των πραγμάτων θα αρχίσω να ξεπουλάω (κοψοχωνιά...) ότι έχει μείνει, και σιγά σιγά θα "χτίσω" το ηλεκτρικό, το οποίο πιστέψτε με το ζήλευα χρόνια τώρα (θα μου πεις δεν είναι ο κατάλληλος καιρός, αλλά δεν γα.μ..ται!).
Έχω όμως αγχωθεί γιατί κατάλαβα οτι εδώ τα πράγματα σοβαρεύουν. Μεγάλα ρεύματα, μεγάλη προσοχή κ.λ.π. Δεν είναι σαν τα 450ρια που τελικά είναι παιχνίδια.
Ένα πράγμα που δεν έχω καταλάβει είναι πως γίνεται η σύνδεση: Άλλο speed controller για τις 12 σελες και άλλο Bec για τα servo και τον δέκτη; Ή υπάρχει ένα σε όλα; Οπως στα 450ρια με τις 3σελες; Ή θα πάρουμε φωτιά στον αέρα και θα λέμε "Τα όμορφα ελικόπτερα, όμορφα καίγονται"; 

Μάνος Wink
Καταγράφηκε

«Οι σοφοί άνθρωποι μιλούν επειδή έχουν κάτι να πουν.
Οι ανόητοι άνθρωποι μιλούν επειδή πρέπει να πουν κάτι» .

Πλάτωνας
PaNt
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8.650


Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


Προφίλ WWW
« Απάντηση #29 στις: Σάββατο, 17 Νοέ 2012, 22:46:02 »

Κοίταξε αν πάρεις Jive  τότε δν θα χρειαστείς εξωτερικό bec μιας και το εσωτερικο που έχει είναι καλό..!


Αν πάλι πάρεις κάποιο άλλο  esc  τότε καλά είναι να βάλεις ενα καλο bec και να μην εμπιστευτείς το εσωτερικό..!

Τώρα η μπαταρία μπορεί να είναι κοινή η και ξεχωριστή..! Εγώ πάντα ε΄χω κοινη μπαταρία γαι μοτερ και σερβο..!
Καταγράφηκε
manosm1
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 644



Προφίλ
« Απάντηση #30 στις: Σάββατο, 17 Νοέ 2012, 22:50:01 »

Κοίταξε αν πάρεις Jive  τότε δν θα χρειαστείς εξωτερικό bec μιας και το εσωτερικο που έχει είναι καλό..!


Αν πάλι πάρεις κάποιο άλλο  esc  τότε καλά είναι να βάλεις ενα καλο bec και να μην εμπιστευτείς το εσωτερικό..!

Τώρα η μπαταρία μπορεί να είναι κοινή η και ξεχωριστή..! Εγώ πάντα ε΄χω κοινη μπαταρία γαι μοτερ και σερβο..!

Ωραία η jive αλλά κάνει όσο ένα Ε/Π! Θα μ'άρεσε και ένα μοτερ Kontronic αλλά κοστίζει όσο 2 Ε/Π !  Cheesy
Καταγράφηκε

«Οι σοφοί άνθρωποι μιλούν επειδή έχουν κάτι να πουν.
Οι ανόητοι άνθρωποι μιλούν επειδή πρέπει να πουν κάτι» .

Πλάτωνας
manosm1
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 644



Προφίλ
« Απάντηση #31 στις: Σάββατο, 17 Νοέ 2012, 22:50:42 »

Που λέει ο λόγος ! Wink
Καταγράφηκε

«Οι σοφοί άνθρωποι μιλούν επειδή έχουν κάτι να πουν.
Οι ανόητοι άνθρωποι μιλούν επειδή πρέπει να πουν κάτι» .

Πλάτωνας
PaNt
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8.650


Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


Προφίλ WWW
« Απάντηση #32 στις: Σάββατο, 17 Νοέ 2012, 22:56:44 »

Κοίταξε αν πάρεις Jive  τότε δν θα χρειαστείς εξωτερικό bec μιας και το εσωτερικο που έχει είναι καλό..!


Αν πάλι πάρεις κάποιο άλλο  esc  τότε καλά είναι να βάλεις ενα καλο bec και να μην εμπιστευτείς το εσωτερικό..!

Τώρα η μπαταρία μπορεί να είναι κοινή η και ξεχωριστή..! Εγώ πάντα ε΄χω κοινη μπαταρία γαι μοτερ και σερβο..!

Ωραία η jive αλλά κάνει όσο ένα Ε/Π! Θα μ'άρεσε και ένα μοτερ Kontronic αλλά κοστίζει όσο 2 Ε/Π !  Cheesy

Άρα πας στην άλλη λύση.. εγώ προσωπικά μετα απο ψάξιμο τα πούλησα όλα τα jive..!! εχω hobbywing me vbar governor..!
Καταγράφηκε
papabill
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.193



Προφίλ WWW
« Απάντηση #33 στις: Σάββατο, 17 Νοέ 2012, 23:08:48 »

+1 για Hobbywing
θα προτεινα και Castle creations V2, ακουγεται οτι εχουν βελτιωθει.
Αλλιως YGE που ειναι η νεα μοδα!
Αντι για Bec θα σου προτεινα να βαλεις LiFe, οσο λιγοτερα ηλεκτρονικα, τοσο καλυτερα για μενα!
Πιο ριζοσπαστικη λυση:
Πουλά το ολο το ελικοπτερο, ασε τη κοπτοραπτικη και παρε ενα "μαμα" απο την αρχη!
Καταγράφηκε

Το ελικόπτερο ή το ραφι θα στολίσει ή στο χωράφι θα σκορπίσει...
manosm1
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 644



Προφίλ
« Απάντηση #34 στις: Κυριακή, 18 Νοέ 2012, 00:01:36 »

Ούτως η άλλως το Ε/Π στήνεται από την αρχή. Ήδη παράγγειλα άλλα frames (από το heli parts όπως πρότεινε ένας φίλος σε προηγούμενη σελίδα πιο πάνω) και όχι πατέντες. Απλά κρατάω ηλεκτρονικα (δέκτη, gyro, servo αντε και το regulator της align μπας και το "παντρέψω" σαν bec για ρεύμα στα servo και στον δέκτη. Από κει και πέρα μπαίνουν μοτερ, ESC, μπαταρίες. Καθαρές δουλειές! 
Καταγράφηκε

«Οι σοφοί άνθρωποι μιλούν επειδή έχουν κάτι να πουν.
Οι ανόητοι άνθρωποι μιλούν επειδή πρέπει να πουν κάτι» .

Πλάτωνας
manosm1
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 644



Προφίλ
« Απάντηση #35 στις: Κυριακή, 18 Νοέ 2012, 00:06:37 »

+1 για Hobbywing
θα προτεινα και Castle creations V2, ακουγεται οτι εχουν βελτιωθει.
Αλλιως YGE που ειναι η νεα μοδα!
Αντι για Bec θα σου προτεινα να βαλεις LiFe, οσο λιγοτερα ηλεκτρονικα, τοσο καλυτερα για μενα!
Πιο ριζοσπαστικη λυση:
Πουλά το ολο το ελικοπτερο, ασε τη κοπτοραπτικη και παρε ενα "μαμα" απο την αρχη!

Ποιο hobbywing φίλε μου; Το 120  ; Μια σκέψη είναι το κλασικό setup της Align στα ESP : Align μοτερ 600ΜΧ (510Kv), Castle Ice V2 80, και ξεχωριστό Align regulator  (5.1 V αν δεν κάνω λάθος...). Καθαρά και δοκιμασμένα πράγματα!
Καταγράφηκε

«Οι σοφοί άνθρωποι μιλούν επειδή έχουν κάτι να πουν.
Οι ανόητοι άνθρωποι μιλούν επειδή πρέπει να πουν κάτι» .

Πλάτωνας
PaNt
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8.650


Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


Προφίλ WWW
« Απάντηση #36 στις: Κυριακή, 18 Νοέ 2012, 00:28:46 »

+1 για Hobbywing
θα προτεινα και Castle creations V2, ακουγεται οτι εχουν βελτιωθει.
Αλλιως YGE που ειναι η νεα μοδα!
Αντι για Bec θα σου προτεινα να βαλεις LiFe, οσο λιγοτερα ηλεκτρονικα, τοσο καλυτερα για μενα!
Πιο ριζοσπαστικη λυση:
Πουλά το ολο το ελικοπτερο, ασε τη κοπτοραπτικη και παρε ενα "μαμα" απο την αρχη!

Ποιο hobbywing φίλε μου; Το 120  ; Μια σκέψη είναι το κλασικό setup της Align στα ESP : Align μοτερ 600ΜΧ (510Kv), Castle Ice V2 80, και ξεχωριστό Align regulator  (5.1 V αν δεν κάνω λάθος...). Καθαρά και δοκιμασμένα πράγματα!

Nαι μόνο για 120 μιλάμε..!
Τωρα εξαρτάται με το καθαρά..! με το  castle μονο καθαρά δν θα είναι..!
Το μοτερ είναι καλό. το  align regulator δν είναι καλο η θα πας σε CC BEC PRO V2 ή σε Western Robotic..!
Καταγράφηκε
Σελίδες: 1 2 3 [Όλοι]  Πάνω Εκτύπωση 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ελικόπτερα R/C  |  Ελικόπτερα με καύσιμο (Συντονιστής: Γκούσκος Διονύσιος)  |  Θέμα: ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ TREX 600Nitro ΣΕ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ; « προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.188 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.