Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.201 μηνύματα σε 12.375 θέματα από 6.237 Μέλη / Τελευταίο μέλος: SKRIM
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 29 Μάρ 2024, 07:58:19

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 29 Μάρ 2024, 07:58:19

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 00:09]

    [Χθες στις 22:30]

    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 21:25:44]

    από afilos
    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 14:52:26]

    από hpergm
    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 10:46:22]

    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 07:32:40]

    από 3DJunk
    [Τρίτη, 26 Μάρ 2024, 16:49:01]

    [Κυριακή, 24 Μάρ 2024, 21:58:01]

    από chris 1975
    [Παρασκευή, 22 Μάρ 2024, 17:25:32]

    από dominicm
    [Τρίτη, 19 Μάρ 2024, 19:24:15]

    [Τρίτη, 19 Μάρ 2024, 17:48:59]

    [Δευτέρα, 18 Μάρ 2024, 23:05:57]

    από viper1
    [Κυριακή, 17 Μάρ 2024, 13:18:58]

    [Κυριακή, 17 Μάρ 2024, 12:46:42]

    [Σάββατο, 16 Μάρ 2024, 15:32:06]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6237
    Τελευταίο: SKRIM
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304201
    Σύνολο θεμάτων: 12375
    Online σήμερα: 194
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 5
    Επισκέπτες: 139
    Συνολικά: 144
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 2 3 [4] 5     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Πρωτάθλημα F5J Νοτιου Ελλάδος 2013  (Αναγνώστηκε 14523 φορές)
    albatros
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 258



    « Απάντηση #45 στις: Πέμπτη, 20 Δεκ 2012, 15:00:36 »

    Καλησπέρα

    Επανέρχομαι στο θέμα του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος F5J ,με την συμμετοχή Βορείων και Νοτίων ,μιας και οι προτάσεις των σωματείων προς την ΕΠΑΕ έχουν γίνει και αναμένεται το επικυρωμένο πρόγραμμα αγώνων  από την ΕΛΑΟ.

    Υπάρχει η σκέψη (λόγω των οικονομικών δυσκολιών όσον αφορά τις μετακινήσεις) ,εφόσον μπορούν να γίνουν και 3 περιφερειακοί αγώνες στην Νότιο Ελλάδα για το 2013, να προκηρυχθεί ένα διευρυμένο έπαθλο στα πρότυπα του Μακεδονικού, ονομαζόμενο Πανελλήνιο ή όπως αλλιώς ,το οποίο και θα διαχειριστεί τα αποτελέσματα των Περιφερειακών αγώνων, τριών(3) στην Βόρεια Ελλάδα ,τριών(3) στην Νότια Ελλάδα και του ενός  Πανελληνίου ούτως ώστε να ανακηρύσσεται ο νικητής του Επάθλου.

    Δηλαδή  οι αθλητές της Νοτίου Ελλάδας θα βαθμολογούνται για τους 3 Νότιους περιφερειακούς και τον Πανελλήνιο και ομοίως και οι αθλητές της Βορείου Ελλάδας για τους 3 Βόρειους περιφερειακούς και τον Πανελλήνιο.
    Κατά αυτόν τον τρόπο ελαχιστοποιούνται οι μακρινές μετακινήσεις και ουσιαστικά μένει μόνο ο Πανελλήνιος κοινός αγώνας για όλους και ευκαιρία να βρεθούμε όλοι μαζί.
    Οι λεπτομέρειες της βαθμολογίας και γενικότερα της προκήρυξης του επάθλου μπορούν να συζητηθούν αργότερα έχοντας ήδη  ένα  πετυχημένο μοντέλο από το Μακεδονικό έπαθλο το οποίο μπορούμε να επεξεργαστούμε.   

    Καταγράφηκε

    Μπάμπης  Παραστατίδης - ΕΑΘΘ
    eolos30
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 861



    « Απάντηση #46 στις: Πέμπτη, 20 Δεκ 2012, 19:03:35 »

      Επιτέλους , κάποα διαρροή.
             Νόμιζα πως εχουν παγώσει ολοι απο το κρύο.

       Για πέστε πως το βλέπετε αυτο που λεει ο αγαπητος Μπάμπης?

        Δεν ταιριάζουν μια χαρα με του GREELE ?
             Υπάρχει κάποια πολύ διαφορετικη πρόταση?
    « Τελευταία τροποποίηση: Πέμπτη, 20 Δεκ 2012, 20:37:19 από eolos30 » Καταγράφηκε

    The desire for safety stands against every great and noble enterprise. -Tacitus
    GMeskos
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 336



    « Απάντηση #47 στις: Πέμπτη, 20 Δεκ 2012, 20:28:34 »

    Μία άπλή σκέψη,
    3 ή 4 άγώνες "βόρεια" τό ίδιο"νότια
    Τό κάθε γκρούπ θά έχει τήν δική του βαθμολογία.
    Γιά τόν τελικό οί 6 πρώτοι τού κάθε γκρούπ θά πηγαίνουν τελικό καί άπό έκεί θά βγαίνει ό πρωταθλητής
    Ό τελικός θά είναι βεβαίως μονοήμερος  όπου ένα γκρούπ τών 12 μπορεί νά κάνει 10-12 γύρους μέ
    πλήρη άνεση.καί νά ύπάρχει χρόνος γιά έπιστροφή.πχ. ό άγώνας άρχίζει στίς 10.00 τελειώνει  στίς 16.00.
    Άπό Αθήνα-Θεσ/νίκη καί τό άντίθετο 500χλμ σέ 6 ώρες είσαι στό σπίτι
    Τόσο άπλά.
    Καταγράφηκε

    SO MANY PLANES,SO LITTLE TIME!!
    albatros
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 258



    « Απάντηση #48 στις: Πέμπτη, 20 Δεκ 2012, 21:06:22 »

    Οι δύο σκέψεις είναι διαφορετικές και κινούνται σε διαφορετική βάση με πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα στην κάθε μία που μπορούν να συζητηθούν
    Καταγράφηκε

    Μπάμπης  Παραστατίδης - ΕΑΘΘ
    alex.cularis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 971


    « Απάντηση #49 στις: Πέμπτη, 20 Δεκ 2012, 21:51:17 »

    καλησπερα
    και οι δυο  ειναι καλες προτασεις αλλα  δεν ξερω του χρονου  με τις περικοπες που εχουν γινει  αν θα μπορει να ταξιδεψει   κανεις εστω και για μια ημερα
    Καταγράφηκε
    eolos30
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 861



    « Απάντηση #50 στις: Πέμπτη, 20 Δεκ 2012, 23:01:45 »


              Ναι , ο Βασίλης αφήνει ανέπαφο τον πανελλήνιο του ενός αγώνα  και προσθέτει δίπλα του ένα κύπελλο 3+1 αγώνων.
            Ή με άλλα λόγια ,  η πρόταση του Βασίλη δίνει έναν Πανελλήνιο τίτλο με ένα μόνο αγώνα και ένα κύπελλο μετά από 3+1 αγώνες.
    Αυτό θα φέρει κόσμο στη Λάρισα και θα χρειάζονται 2 μέρες.
             Ε, ας είναι και 2 μέρες ο τελικός. Αγοράστε σκηνη 4 εποχων η ισως μας φιλοξενήσει η Αεροπορία.
    Κατάλληλος καιρος εκει , πότε είναι?
    Καταγράφηκε

    The desire for safety stands against every great and noble enterprise. -Tacitus
    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.387



    « Απάντηση #51 στις: Παρασκευή, 21 Δεκ 2012, 08:41:59 »

    Καλημέρα,

    Καλό είναι να μην γίνεται μπέρδεμα μεταξύ του Πανελληνίου Αγώνα και των άλλων λοιπών διοργανώσεων, όπως και αν τελικά ονομαστούν.

    Το Μακεδονικό Επαθλο έδωσε ήδη μια εικόνα τι μπορεί να γίνει για μια σειρά αγώνων. Η συντριπτική πλειοψηφία των συμμετεχόντων ήταν από συγκεκριμένη γεωγραφική περιοχή και φυσικό ήταν γιατί και αυτός ήταν ΄και είναι ο σκοπός του.

    Κάτι αντίστοιχο είναι δυνατόν να οργανωθεί και σε άλλες γεωγραφικές περιοχές. Αυτός πρέπει να είναι και ο κύριος στόχος. Τα υπόλοιπα θα έρθουν από μόνα τους.

    Πρωτάθλημα Ελλάδος με την παρούσα οικονομική κατάσταση δεν νομίζω ότι αξίζει καν να το σκεφτόμαστε. Κύπελλο Ελλάδος με Κυπελούχο στο τέλος και όχι Πρωταθλητή ίσως είναι κάτι που έχει πιθανότητα πραγματοποίησης. Ακολουθώντας φυσικά τις διάφορες ιδέες που έχουν κατά καιρούς εκφραστεί.

    Γιατί, κατά την άποψη μου πρέπει να ο Πανελλήνιος Αγώνας να είναι ένας. Βάλτε το εαυτό σας να μένει σε ένα νησί ή σε μέρος εκτός Αθηνών και Θεσσαλονίκης και να ενδιαφέρεται να λάβει μέρος όχι σε Πανελλήνιο Αγώνα αλλά σε Πανελλήνιο Πρωτάθλημα. Θα είχατε αυτή την δυνατότητα?

    Γιαυτό τα βήματα πρέπει να είναι προσεκτικά και μελετημένα.

    Αντώνης Παπαδόπουλος   
    Καταγράφηκε
    albatros
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 258



    « Απάντηση #52 στις: Παρασκευή, 21 Δεκ 2012, 09:50:51 »

    Καλημέρα.

    Μην ξεχνάμε ότι σήμερα είναι η συντέλεια του κόσμου!

    Η ιδέα είναι να γίνει μια διαχείριση των αποτελεσμάτων των αγώνων F5J της ΕΛΑΟ  για το 2013 χωρίς καμία παρεμβολή σε αυτό.

    Ο Πανελλήνιος είναι ένας και μοναδικός διήμερος και ανακηρύσσει τον Πανελληνιονίκη του 2013.

    Το έπαθλο δεν θα είναι πρωτάθλημα αλλά κίνητρο συμμετοχής των αθλητών στους αγώνες.

    Η μια και μοναδική προϋπόθεση είναι, να γίνουν περιφερειακοί αγώνες F5J και στο Νότο για το 2013.

    Ας δούμε λοιπόν το πρόγραμμα και επανερχόμαστε.

    Καλά Χριστούγεννα.
    Καταγράφηκε

    Μπάμπης  Παραστατίδης - ΕΑΘΘ
    eolos30
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 861



    « Απάντηση #53 στις: Παρασκευή, 21 Δεκ 2012, 14:51:54 »




                      Η μια και μοναδική προϋπόθεση είναι, να γίνουν περιφερειακοί αγώνες F5J και στο Νότο για το 2013.

                                  Ας δούμε λοιπόν το πρόγραμμα και επανερχόμαστε.


                                                                             Αμήηην.
    Καταγράφηκε

    The desire for safety stands against every great and noble enterprise. -Tacitus
    eolos30
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 861



    « Απάντηση #54 στις: Τρίτη, 1 Ιαν 2013, 23:00:17 »



             Καλή Χρονιά και καλές προσγειώσεις σε όλους.
            Να ρωτήσω τους γνωρίζοντες:
                          Για να γίνει ο χρόνος προσγείωσης , 2 λεπτά ,
                                                      είναι θέμα αλλαγής κανονισμού και άρα
                                        θα πρέπει, αν είναι ,να γίνει ,μαζί με το πρόγραμμα των αγώνων ή είναι
                                                                        στη κρίση του εκάστοτε αλυτάρχη?
    Καταγράφηκε

    The desire for safety stands against every great and noble enterprise. -Tacitus
    _ΤΑΣΟΣ_
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.911


    Xplooer or Explorer, here’s the question !


    « Απάντηση #55 στις: Τετάρτη, 2 Ιαν 2013, 01:09:07 »

    Καλημέρα και Καλή Χρονιά

    Είναι αλλαγή κανονισμού και πρέπει να γίνει με την διαδικασία που προβλέπεται απο την ΕΛΑΟ.

    Πάντως μάλλον για αρνητικό το βλέπω ..... 1 λεπτό ειναι υπεραρκετό !
    Καταγράφηκε

    Ένα γραμμάριο δράσης αξίζει ένα τόνο θεωρίας.
    GRE-F-0611
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #56 στις: Τετάρτη, 2 Ιαν 2013, 08:56:36 »

    Είναι αλλαγή κανονισμού και πρέπει να γίνει με την διαδικασία που προβλέπεται απο την ΕΛΑΟ.
    Πάντως μάλλον για αρνητικό το βλέπω ..... 1 λεπτό ειναι υπεραρκετό !

    Δεν είναι δύσκολο να έρθεις για προσγείωση μέσα στο λεπτό που απομένει, αλλά σίγουρα δεν είναι υπεραρκετό, όταν το πεδίο προσγείωσης είναι στενό, και όπως  έρχονται όλοι μαζί, κάποιος πέφτει επάνω στο δικό σου, και σε αναγκάζει να αποσύρεις το ανεμόπτερό σου εκτός αγώνα, χώρια το κόστος επισκευής του.
    Το θέμα της αλλαγής από ένα στα δύο λεπτά έχει έρθει προς συζήτηση δύο φορές, στο παρελθόν, αλλά και τις δύο απορρίφθηκε. Δεν έχω ελπίδες ότι θα περάσει κάποια άλλη φορά στο μέλλον.

     
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    GASTON
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.300



    « Απάντηση #57 στις: Τετάρτη, 2 Ιαν 2013, 11:00:43 »

    Καλημέρα και καλή χρονιά
    Μετά από τέσσερα χρόνια F5J με πολλές συμμετοχές με πολλούς γύρους με αμέτρητα γκρουπ και αν η μνήμη μου δεν με απατά το μόνο συμβάν το είχαμε στις Σέρρες και εκεί ο χώρος είναι τόσο μεγάλος που θα μπορούσαν να πετάξουν σαράντα ταυτόχρονα και να προσγειωθούν χωρείς κανένα πρόβλημα.
    Όταν τελειώσει το δεκάλεπτο και όλη ετοιμάζονται να κατέβουν, κανένας δεν έχει κινητήρα για να κάνει κύκλους να περιμένει ένα – δυο λεπτά και να προσγειωθεί με ασφάλεια. Και τώρα που το σκέπτομαι, δεν σου αφήνει ο αλυτάρχης να μπεις στον χώρο προσγείωσης όταν κατεβαίνουν και άλλοι οπότε τα ανεμόπτερα παραμένουν στον χώρο προσγείωσης ώσπου κατέβει και ο τελευταίος.

    Μήπως να δώσουμε και στην απογείωση χρόνο να σηκωθούμε ένας – ένας με την ησυχία μας και μετά να ξεκινήσει το δεκάλεπτο γιατί κακά τα ψέματα η απογείωση
     είναι για μένα η ποιο επικίνδυνη φάση που αν χτυπήσουν στον αέρα, πέφτοντας μπορεί να σκοτώσουν και κάποιον.

    Μήπως αντί για αγώνες να ξαναγυρίσουμε στης αλάνες μας να κάνουμε το χαβαλέ μας χαλαρά.

    Υ.Γ.  μήπως ήρθε η ώρα να σκεφτούμε γιατί κάνουμε αγώνες.             
    Καταγράφηκε

    Κώστας Σπυριάδης
    ΕΑΘ Ενωση Αερομοντελιστων Θεσσαλονικης
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #58 στις: Τετάρτη, 2 Ιαν 2013, 11:41:11 »

    Φίλε Κώστα,

    η απογείωση πράγματι είναι μία ακόμα δύσκολη φάση του αγώνα. Βέβαια έτσι όπως έχουμε φτιάξει τους κανονισμούς, μπορεί κάποιος να απογειωθεί όποτε επιλεξει πριν το ηχητικό σήμα, και από φέτος ορίσαμε και σημεία απογείωσης εκάστου, ώστε να υπάρχει απόσταση ασφάλειας.

    Θα ήθελα όμως να επαναλάβω ότι σε αρκετές περιπτώσεις το μονόλεπτο περιθωριο της προσγείωσης, είναι λίγο. Εχουμε πλέον ξεθαρέψει και βάζουμε και 13 και 14 στο γκρουπ.

    Προσωπικά θα ήθελα να υπάρχει η άνεση, ανάλογα με την κυκλοφορία στην τελική της προσγείωσης, να μαζέψει κάποιος το μοντέλο του, εγκαίρως από τον διάδρομο.

    Οπως γνωρίζεις και εσύ πολύ καλά, το ανεμόπτερο που έρχεται με full crow, ιδίως με άνεμο, (πλαγιο ή μετωπικό, δεν έχει σημασία όταν πλησιάζεις τις αναταράξεις του εδάφους), θέλει αρκετή προσοχή και αρκετές διορθώσεις, και δυστυχώς δεν έχουμε μάτια να παρακολουθούμε που έχουν ακινητοποιηθεί τα προηγηθέντα μοντέλα.

    Προσωπικα σε μία προσγείωση στο μοντελοδρομιο της ΕΑΘ , έκανα επίτηδες απότομη στροφή, και έπιασα πολύ βαριά, προκειμένου να αποφύγω άλλο μοντέλο στο έδαφος. Θα σου θυμίσω επίσης την ουρά κάποιου Supra που εγινε κομμάτια.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    GASTON
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.300



    « Απάντηση #59 στις: Τετάρτη, 2 Ιαν 2013, 16:28:20 »

    Φίλε Γιάννη
    Θα κάνω μια φορά ακόμα τον δικηγόρο του διαβόλου
    Παράθεση
    Φίλε Κώστα
    Οπως γνωρίζεις και εσύ πολύ καλά, το ανεμόπτερο που έρχεται με full crow, ιδίως με άνεμο, (πλαγιο ή μετωπικό, δεν έχει σημασία όταν πλησιάζεις τις αναταράξεις του εδάφους), θέλει αρκετή προσοχή και αρκετές διορθώσεις, και δυστυχώς δεν έχουμε μάτια να παρακολουθούμε που έχουν ακινητοποιηθεί τα προηγηθέντα μοντέλα.

    Πιστεύεις πως αν είχες ένα λεπτό ακόμα θα έχεις μάτια να παρακολουθήσεις που έχουν ακινητοποιηθούν τα προηγούμενα μοντέλα ?  
    Παράθεση
    Φίλε Κώστα,
     
    Προσωπικα σε μία προσγείωση στο μοντελοδρομιο της ΕΑΘ , έκανα επίτηδες απότομη στροφή, και έπιασα πολύ βαριά, προκειμένου να αποφύγω άλλο μοντέλο στο έδαφος. Θα σου θυμίσω επίσης την ουρά κάποιου Supra που εγινε κομμάτια.
    Πιστεύεις πως αν είχες ένα λεπτό ακόμα θα γλίτωνες την απότομη στροφή αφού δεν μπορεί ο προηγούμενος να μπει στον χώρο προσγείωσης να πάρει το μοντέλο του γιατί έρχεται το δικό σου για προσγείωση?
    Καταγράφηκε

    Κώστας Σπυριάδης
    ΕΑΘ Ενωση Αερομοντελιστων Θεσσαλονικης
    Σελίδες: 1 2 3 [4] 5     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ανεμόπτερα R/C  |  Ηλεκτροκίνητα ανεμόπτερα (Συντονιστής: _ΤΑΣΟΣ_)  |  Θέμα: Πρωτάθλημα F5J Νοτιου Ελλάδος 2013
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.032 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.