Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
287.193 μηνύματα σε 11.386 θέματα από 5.933 Μέλη / Τελευταίο μέλος: DimitrisMel
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Πέμπτη, 18 Ιαν 2018, 17:17:56

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Πέμπτη, 18 Ιαν 2018, 17:17:56

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Τελευταίες 10 φωνές:
Σάββατο, 13 Ιαν 2018, 13:44:36
Cherson cx20 setup help!!!!
Πέμπτη, 11 Ιαν 2018, 21:47:54
Πέμπτη, 11 Ιαν 2018, 08:35:07
Πέτρο καλημέρα
Πρόσφατα θέματα
από eolos30
[Σήμερα στις 14:43]

[Σήμερα στις 14:42]

[Σήμερα στις 14:15]

[Σήμερα στις 11:44]

από snoopy
[Σήμερα στις 11:05]

από ilias
[Σήμερα στις 02:32]

από snoopy
[Χθες στις 22:05]

[Χθες στις 22:03]

από ΕΡΜΗΣ
[Χθες στις 20:31]

[Χθες στις 19:59]

από DIAMOND
[Χθες στις 11:14]

[Χθες στις 10:05]

από giamous
[Τρίτη, 16 Ιαν 2018, 18:15:15]

[Τρίτη, 16 Ιαν 2018, 14:44:30]

από Chris71
[Τρίτη, 16 Ιαν 2018, 12:35:54]
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Μέλη
Σύνολο μελών: 5933
Τελευταίο: DimitrisMel
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 287193
Σύνολο θεμάτων: 11386
Online σήμερα: 73
Online έως τώρα: 362
(Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 7
Επισκέπτες: 33
Συνολικά: 40
Στυλ εμφάνισης

Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Συντονιστής: ArgyrisGiannetakis)  |  Θέμα: Extreme Flight Extra 300 30-40cc « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: 1 ... 14 15 16 [17] 18  Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Extreme Flight Extra 300 30-40cc  (Αναγνώστηκε 47658 φορές)
   
GeorgeC
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 258



« Απάντηση #240 στις: Δευτέρα, 9 Σεπ 2013, 22:56:00 »

Λιγες πληροφοριες Νικ αναφορικα με την αποδοση του baffling και για εμας τους θερμοφοβικους? 
Πηρες μετρησεις να συγκρινουμε αποδοση?
Καταγράφηκε
3DJunk
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.700



« Απάντηση #241 στις: Σάββατο, 19 Οκτ 2013, 18:23:29 »

Γιώργο τώρα είδα το μήνυμα σου απλως λόγω έλλειψης χρόνου δεν μπαίνω τοσο συχνά εδώ. Το baffling πάει μια χαρά δες προηγούμενο Post είμαι κοντά στους 85-90'C.

Φωτογραφίες από το Athens Flying Week όπου το Extra είχε την τιμή να πετάξει ανάμεσα σε "θηρία" με όλη τη σημασία της λέξης, τόσο μεταφορικά όσο και κυριολεκτικά.

Ευχαριστώ το φίλο Αλέξανδρο.



* 1378183_10201375973695679_1549770086_n.jpg (60.54 KB, 960x640 - εμφανίστηκε 989 φορές.)

* 1382951_10201375973775681_1839227645_n.jpg (77.4 KB, 960x640 - εμφανίστηκε 979 φορές.)
« Τελευταία τροποποίηση: Σάββατο, 19 Οκτ 2013, 19:46:59 από 3DJunk » Καταγράφηκε
3DJunk
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.700



« Απάντηση #242 στις: Σάββατο, 19 Οκτ 2013, 18:26:28 »

Full Size vs Model...


* EF_FF.jpg (123.67 KB, 922x519 - εμφανίστηκε 979 φορές.)
Καταγράφηκε
Χρήστος Καΐτσας
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.752


I LoVe <3 <3 FreeStyLe & AeRomuSicaL....


WWW
« Απάντηση #243 στις: Δευτέρα, 11 Νοέ 2013, 12:51:27 »

Γεια σας φίλοι μου , είχα κι εγώ χθες την χαρά για πρώτη φορά να πετάξω το Extreme-Flight Extra 300 78in ... Ευχαριστώ πάρα πολύ τον φίλο μου Χάρη που με εμπιστεύτηκε ώστε κι εγώ να απολαύσω σε μια πτησούλα αυτό το καταπληκτικό μοντέλο ! Κι ένα βιντεάκι παρακάτω !



Χρήστος!!
Καταγράφηκε

Fly it like a Bitch... Land it like a Lady !! Wink
3DJunk
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.700



« Απάντηση #244 στις: Τετάρτη, 20 Νοέ 2013, 23:03:14 »

 Thumbs up
Καταγράφηκε
3DJunk
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.700



« Απάντηση #245 στις: Δευτέρα, 6 Ιαν 2014, 13:16:03 »

Κακοκαιρία, ας γράψουμε κάτι.

Επιγραμματικά:

- Βγάλαμε την πίπα και μπήκε muffler.
- Τοποθετήθηκε velocity stack στο carb της DA 60.
- Toποθετήθηκε βαρύ spinner μπροστά.

Αποτελέσματα:

- Μετόπιση του CG μπροστά => καλύτερο lock in στης ευθείες, integrated rolling circles loops κτλ και ότι έχει σχέση με roll.
- Μείωση βάρους κατά 340γρ, θα ήταν παραπάνω αν δεν έβαζα το μεταλικό spinner αλλή ήθελα το CG να πάει μπροστά.
- Μείωση στροφών με τη VESS 24B κατά 250-300 rpm σε σχέση με την tuned pipe. Δεν πειράζει η DA 60 βγάζει τη ροπή της χαμηλά, καμία σχέση με τις υπόλοιπες μηχανές της αγοράς, σε αυτά τα κυβικά.
- Πλέον με linear throtte curve η απόκριση στα rolling harriers κτλ είναι εξαιρετική.
- Πλέον το αεροπλάνο κλειδώνει όπως θέλω στις ευθείες σε full speed περάσματα χαμηλά από "ορίζοντα σε όρίζοντα"

Αρκετά ικανοποιημένος, από το χθεσινό πρώτο stress test. Νόμίζω ότι το 2014 μπήκε καλά, έπεται και συνέχεια ελπίζω. Thumbs up


* Extra Muffler.jpg (66.19 KB, 922x519 - εμφανίστηκε 670 φορές.)

* Extra Muffler2.jpg (73.61 KB, 922x519 - εμφανίστηκε 669 φορές.)
Καταγράφηκε
3DJunk
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.700



« Απάντηση #246 στις: Δευτέρα, 6 Ιαν 2014, 13:17:50 »

...


* Extra Muffler3.jpg (90.79 KB, 922x519 - εμφανίστηκε 687 φορές.)
Καταγράφηκε
3DJunk
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.700



« Απάντηση #247 στις: Δευτέρα, 6 Ιαν 2014, 13:19:55 »

...


* EF2014_FB1.jpg (127.53 KB, 1341x767 - εμφανίστηκε 683 φορές.)
Καταγράφηκε
GeorgeC
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 258



« Απάντηση #248 στις: Δευτέρα, 6 Ιαν 2014, 21:28:17 »

Ο ερωτας ειναι σαν τη γριπη.
Αν ξανακυλησεις την περνας βαρυτερα...

Ειναι οντως το -ομολογουμενως εξαιρετικο- μοντελο ή ο "παραδεισος" γυρω?... Wink
Καταγράφηκε
3DJunk
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.700



« Απάντηση #249 στις: Τετάρτη, 8 Ιαν 2014, 18:58:16 »

George,

Θα έλεγα ότι όλα είναι εναρμονισμένα... Thumbs up

Φιλικά,
Ν
Καταγράφηκε
3DJunk
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.700



« Απάντηση #250 στις: Πέμπτη, 9 Ιαν 2014, 01:19:35 »

Μερικα δευτερολεπτα video απο κινητο για να παρουμε μια ιδεα απο τον ηχο της DA 60 αλλα και απο το κλειδωμα στα low pass του μοντελου.

Ελπιζω συντομα να εχουμε μια κανονικη ληψη.

Καταγράφηκε
carapis
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 367


... ΠΕΤΑΩ ΓΙΑΤΙΙΙ,...ΒΑΡΕΘΗΚΑ ΕΔΩ ΚΑΤΩ...!!!


WWW
« Απάντηση #251 στις: Πέμπτη, 9 Ιαν 2014, 10:52:24 »


 ..., χαχαχαχαχαχαχααα, Νικολαααα, πολυ καλλιτερο δειχνει τωρα, θααα το δω κι απο κοντα να το απολαυσω...?!!!  Thumbs up

  Χρησταρας
Καταγράφηκε

FLY SAFE - FLY HIGH ?!!!
dionpapa
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 192


« Απάντηση #252 στις: Κυριακή, 12 Ιαν 2014, 14:26:06 »

Κακοκαιρία, ας γράψουμε κάτι.

Επιγραμματικά:

- Βγάλαμε την πίπα και μπήκε muffler.την πιπα την αγοραζω αν ειναι για πωληση...
- Τοποθετήθηκε velocity stack στο carb της DA 60.
- Toποθετήθηκε βαρύ spinner μπροστά.

Αποτελέσματα:

- Μετόπιση του CG μπροστά => καλύτερο lock in στης ευθείες, integrated rolling circles loops κτλ και ότι έχει σχέση με roll.
- Μείωση βάρους κατά 340γρ, θα ήταν παραπάνω αν δεν έβαζα το μεταλικό spinner αλλή ήθελα το CG να πάει μπροστά.
- Μείωση στροφών με τη VESS 24B κατά 250-300 rpm σε σχέση με την tuned pipe. Δεν πειράζει η DA 60 βγάζει τη ροπή της χαμηλά, καμία σχέση με τις υπόλοιπες μηχανές της αγοράς, σε αυτά τα κυβικά.
- Πλέον με linear throtte curve η απόκριση στα rolling harriers κτλ είναι εξαιρετική.
- Πλέον το αεροπλάνο κλειδώνει όπως θέλω στις ευθείες σε full speed περάσματα χαμηλά από "ορίζοντα σε όρίζοντα"

Αρκετά ικανοποιημένος, από το χθεσινό πρώτο stress test. Νόμίζω ότι το 2014 μπήκε καλά, έπεται και συνέχεια ελπίζω. Thumbs up
Καταγράφηκε
3DJunk
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.700



« Απάντηση #253 στις: Κυριακή, 2 Φεβ 2014, 15:14:32 »

Το αεροπλάνο στα τελικά στάδια βελτιωσης του, πλέον έχει μετατραπεί σε precision (IMAC) αεροπλάνο από εκεί που ήταν εντελώς πισώβαρο λόγω της πίπας. Ωστόσο με πολύ καλά στοιχεία και στο 3D. Η δύναμη ειναι μια χαρά αλλά χρειάζεται να αλλάξω προπέλα αφού με muffler setup πρέπει να πάμε σε 24x9 (Falcon) ή 24x8 (Mejzlik). Η VESS 24B ωστόσο είναι μια χαρά στο mirange. O ήχος της DA είναι πολύ καλός κατά τη γνώμη μου, καθαρίζει και είναι σχετικά μπάσος.

Αναφορικά με το πτητικό κομμάτι, όπως εχει πει και ένας Αμερικάνος top pilot, το rudder δεν είναι ποτέ αρκετό. Wink Ένα πολύ δυνατό servo στο rudder θα φανεί σε ότι έχει σχέση με integrations και θα δουλεύει με λίγοτερο deflection στο KE (καθόλου blowback) με απότελεσμα τα roll να είναι πολύ "πιο ξεκούραστα" για το χειριστή. Για το λόγο αυτό τοποθετήθηκε ένα πολύ δυνατό servo το Futaba BLS 152.

Τέλος τα SFGs έγιναν λευκά από την εξωτερική πλευρά για καλύτερο visibility των φτερών.

Μερικές φωτογραφίες που τραβήξαμε πριν 2 εβδομάδες στον "παράδεισο" μας με φοντο το χιονισμενο πλεον Παρνασσο.




* Extra Muffler3.jpg (81.76 KB, 922x519 - εμφανίστηκε 153 φορές.)
« Τελευταία τροποποίηση: Κυριακή, 2 Φεβ 2014, 15:35:31 από 3DJunk » Καταγράφηκε
3DJunk
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.700



« Απάντηση #254 στις: Κυριακή, 2 Φεβ 2014, 15:15:45 »

Rudder servo setup


* Extra_BLS_152.jpg (102.08 KB, 922x519 - εμφανίστηκε 154 φορές.)
Καταγράφηκε
Σελίδες: 1 ... 14 15 16 [17] 18  Πάνω Εκτύπωση 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Συντονιστής: ArgyrisGiannetakis)  |  Θέμα: Extreme Flight Extra 300 30-40cc « προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 1.269 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.