Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
291.855 μηνύματα σε 11.914 θέματα από 6.156 Μέλη / Τελευταίο μέλος: thanasis00
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Τετάρτη, 24 Φεβ 2021, 20:17:21

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Τετάρτη, 24 Φεβ 2021, 20:17:21

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από DIGI
    [Σήμερα στις 18:53]

    από carapis
    [Σήμερα στις 15:29]

    από dominicm
    [Σήμερα στις 12:19]

    από dim sofos
    [Σήμερα στις 11:46]

    [Σήμερα στις 11:08]

    από tosoun
    [Σήμερα στις 01:31]

    [Χθες στις 23:20]

    από santos
    [Χθες στις 13:02]

    από santos
    [Χθες στις 12:59]

    από socratesb
    [Χθες στις 12:46]

    από Greekjets
    [Δευτέρα, 22 Φεβ 2021, 13:19:20]

    από chris 1975
    [Κυριακή, 21 Φεβ 2021, 22:52:53]

    από Greekjets
    [Κυριακή, 21 Φεβ 2021, 17:01:51]

    από papabill
    [Κυριακή, 21 Φεβ 2021, 00:05:11]

    από papabill
    [Σάββατο, 20 Φεβ 2021, 23:59:12]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6156
    Τελευταίο: thanasis00
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 291855
    Σύνολο θεμάτων: 11914
    Online σήμερα: 57
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 4
    Επισκέπτες: 45
    Συνολικά: 49
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 [2] 3 4 5 ... 19     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΑΝΕΜΟΠΤΕΡΟ F5J  (Αναγνώστηκε 83357 φορές)
    modeller2
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 847



    « Απάντηση #15 στις: Πέμπτη, 8 Μάρ 2012, 12:14:17 »

    Σας ευχαριστω για τα καλα σας λογια, Γιαννη θα κανω τα παντα
    για να ερθω εστω σε εναν αγωνα αλλα δεν ειναι και τοσο ευκολο
    δυστηχως  Θυμός
    Καταγράφηκε

    Εγω πεταω τα δικα μου ανεμοπτερα........https://www.facebook.com/pages/Sparti-F5J-glider/170739626465835

    SPARROW320REF SPARROWIII TANGOXL 3,40 EAGLET230 EAGLET 250REF TANGOXV 3,4
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.534


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #16 στις: Πέμπτη, 8 Μάρ 2012, 12:33:10 »

    Σας ευχαριστω για τα καλα σας λογια, Γιαννη θα κανω τα παντα
    για να ερθω εστω σε εναν αγωνα αλλα δεν ειναι και τοσο ευκολο
    δυστηχως 

    Θέλεις να πεις ότι δεν χωράς σε αυτοκίνητο με άλλον?

    Εμείς σε περιμένουμε με χαρά να πετάξουμε μαζί.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    modeller2
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 847



    « Απάντηση #17 στις: Πέμπτη, 8 Μάρ 2012, 14:48:27 »

    Οχι αυτο δεν θα το ελεγα ποτε αλλα η συμετοχη σε εναν αγωνα εκτος απο
    την φυσικη μου παρουσια πρωηποθετει και καποια αλλα εξοδα τα οποια
    αυτη την στηγμη δεν δυναμαι να τα καλυψω γιαυτο και λεω οτι ειναι δυσκολο

    Θελω και εγω να πεταξουμε μαζι και ο πρωτος στοχος ειναι να ερθω σε μια
    απο τις ημεριδες που εχεις ανακινωσει αλοστε εως τοτε το ανεμοπτερο θα
    ετοιμο
    « Τελευταία τροποποίηση: Παρασκευή, 6 Απρ 2012, 11:32:00 από modeller2 » Καταγράφηκε

    Εγω πεταω τα δικα μου ανεμοπτερα........https://www.facebook.com/pages/Sparti-F5J-glider/170739626465835

    SPARROW320REF SPARROWIII TANGOXL 3,40 EAGLET230 EAGLET 250REF TANGOXV 3,4
    Γιάννης Παξιμαδάκης
    Global Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.022



    WWW
    « Απάντηση #18 στις: Πέμπτη, 8 Μάρ 2012, 17:36:00 »

    Συγχαρητήρια και απο μένα .
    Εντυπώσεις από την πτήση του ??

    Καταγράφηκε

    Γιάννης Παξιμαδάκης
    http://woodenkayakgreece.blogspot.gr/
    modeller2
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 847



    « Απάντηση #19 στις: Πέμπτη, 8 Μάρ 2012, 20:47:10 »

    Γιαννη σε ευχαριστω, το ανεμοπτερο πεταει εκπληκτικα το εχω πεταξει
    με διαφορους καιρους ειναι τοσο σταθερο που καταφερα να κανω
    πτηση χωρις καμια εντολη στο elevator εως την στιγμη της πρωσγειωσης
    με απολυτη απνια και παντελη ελειψη θερμικων απο 200 μετρα περιπου
    τα καταφερα να κανω  9,5 λεπτα πτησης

    Στο ανεμοπτερο που φτιαχνω τωρα αποφασισα να βαλω και τα δυο servo
    της ουρας πανω στο fin ενω στο προιγουμενο το servo του rudder το ειχα
    στην ατρακτο


    * IMGP1396.JPG (90.47 KB, 1240x1196 - εμφανίστηκε 900 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Εγω πεταω τα δικα μου ανεμοπτερα........https://www.facebook.com/pages/Sparti-F5J-glider/170739626465835

    SPARROW320REF SPARROWIII TANGOXL 3,40 EAGLET230 EAGLET 250REF TANGOXV 3,4
    MYRON B
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 90



    « Απάντηση #20 στις: Παρασκευή, 9 Μάρ 2012, 00:15:29 »

    Συγχαρητιρια και απο ΄μενα για την κατασκευη σου. Πιστευω οτι αξιζει να προβαλετε καθε προσπαθεια για κατασκευες εκ του μηδενος και να ειστε σιγουρος οτι η προσφορα γνωσεων πιανει τοπο περισσοτερο σημερα παρα ποτε.  Καλη συνεχεια!
    Καταγράφηκε
    DeltaMan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.399


    Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


    « Απάντηση #21 στις: Παρασκευή, 9 Μάρ 2012, 00:19:38 »

    Βασίλη, υπάρχουν μάστορες που έχουν τις καλύτερες μηχανές και "προσβάσεις" και βγάζουν "τζόγους", και άλλοι που έχουν απλά εργαλεία και βγάζουν χρυσάφια...

    Μάντεψε σε ποιά κατηγορία ανήκεις...

    * Μιλάμε για πολύ δίεδρο έ? Το φτερό σου το κόκκινο-άσπρο παραπάνω έχει μόνο Flaps και όχι Ailerons... ?

     Θα με ενδιέφερε και το βάρος του φτερού σου με το πέτσωμα του 1,5 χιλ. αν μπορείς... Την επιφάνεια τη βγάζω απ'το σχεδιάκι...  Χαμόγελο

    Αν μπορείς να βγάλεις και άλλα μπροστινά μέρη της ατράκτου απο αυτό το καλουπάκι σου, στείλε κανένα ΠΜ... Wink
    Καταγράφηκε

    Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές. Βοήθα τους Έλληνες επαγγελματίες.
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.534


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #22 στις: Παρασκευή, 9 Μάρ 2012, 08:00:55 »

    Στο ανεμοπτερο που φτιαχνω τωρα αποφασισα να βαλω και τα δυο servo
    της ουρας πανω στο fin ενω στο προιγουμενο το servo του rudder το ειχα
    στην ατρακτο
    Σίγουρα η τοποθέτηση των δύο σέρβο στην ουρά, εφαρμόζεται σε πάρα πολλά ηλεκτροκίνητα ανεμόπτερα. Με αυτή τη διάταξη αντισταθμίζουν το βαρύ μοτέρ και την μπαταρία που τοποθετείται στην μύτη.

    Ομως η νέα προσπάθεια είναι να μπούν και τα σέρβο στην μύτη. Ο λόγος είναι ότι έτσι και το μοτέρ και η μπαταρία μπορούν να είναι ελαφρύτερα, και επιπροσθέτως να αλαφρύνουν και τα δύο άκρα ταυτόχρονα, μειώνοντας την αδράνεια επαναφοράς / εκτροπής στην πτήση, όπως και το συνολικό βάρος. Αυτό που χρειάζεται είναι δύο ελαφρές ντίζες.

    Πολλά έτοιμα ανεμόπτερα των Χ@$& ευρώ δεν έχουν χώρο μπροστά για τα σέρβο.

    Ομως όλα τα σύγχρονα σχέδια από το 2011 και μετέπειτα έχουν προβλέψει να μπουν τα σέρβο στη μύτη (π.χ. Orca, Maxa και το Supra με την μακρύτερη ανεμοπτερική μύτη)
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    _ΤΑΣΟΣ_
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.787


    MPX Profi 4000


    « Απάντηση #23 στις: Παρασκευή, 9 Μάρ 2012, 10:34:58 »

    Βασίλη, υπάρχουν μάστορες που έχουν τις καλύτερες μηχανές και "προσβάσεις" και βγάζουν "τζόγους", και άλλοι που έχουν απλά εργαλεία και βγάζουν χρυσάφια...

    Μάντεψε σε ποιά κατηγορία ανήκεις...

    * Μιλάμε για πολύ δίεδρο έ? Το φτερό σου το κόκκινο-άσπρο παραπάνω έχει μόνο Flaps και όχι Ailerons... ?

     Θα με ενδιέφερε και το βάρος του φτερού σου με το πέτσωμα του 1,5 χιλ. αν μπορείς... Την επιφάνεια τη βγάζω απ'το σχεδιάκι...  Χαμόγελο

    Αν μπορείς να βγάλεις και άλλα μπροστινά μέρη της ατράκτου απο αυτό το καλουπάκι σου, στείλε κανένα ΠΜ... Wink

    Εγώ ανήκω στην πρώτη κατηγορία, ο Βασίλης στην δεύτερη ... αντε να δούμε εσύ που ανήκεις !!!  Cheesy

    Ρε κουφ@λ@ μόλις είδες το καλουπάκι σου έτρεξαν τα σάλια .... και μένα αλλά ας αφήσουμε τον άνθρωπο να το προσπαθήσει.
    Μόλις φτάσει σε κάτι καλό, γιατί όχι να μην κάνουμε και πραγωγή άντε και ενιαίο που επιζητούν "άλλοι" ...  Ποοολύ άνεση

    Βασίλη συνέχισε έτσι και άσε τον Γαδετσάκη να ονειρεύεται ........  Thumbs up
    Καταγράφηκε

    Ένα γραμμάριο δράσης αξίζει ένα τόνο θεωρίας.
    GRE-F-0611
    modeller2
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 847



    « Απάντηση #24 στις: Παρασκευή, 9 Μάρ 2012, 15:01:33 »

    Θειε Γιαννη η θεωρια για ελαφροτερα ακρα ειναι πολυ σωστη αλλα
    εδω φτιαχνω μια ατρακτο βασισμενη σε υλικα (μοτερ μπαταρια esc)
    που ιδη εχω και ειναι βαρια στο προιγουμενο ανεμοπτερο εβαλα βαρος
    στην ουρα για να ζυγησει εκει που το ηθελα εχωντας για ντιζες συρματοσχηνο
    2 mm που ειναι πολυ βαρυ,ισως βαζωντας το σερβο του rudder στο fin
    ελαφραινω την ουρα περισοτερο θα διξει στο τελος
    Καταγράφηκε

    Εγω πεταω τα δικα μου ανεμοπτερα........https://www.facebook.com/pages/Sparti-F5J-glider/170739626465835

    SPARROW320REF SPARROWIII TANGOXL 3,40 EAGLET230 EAGLET 250REF TANGOXV 3,4
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.534


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #25 στις: Παρασκευή, 9 Μάρ 2012, 16:25:36 »

    Ειναι πιστεύω κατανοητό, ότι η παρέμβασή μου δεν στοχεύει στο να σε πείσει να αλλάξεις τον σχεδιασμό του δικού σου ανεμόπτερου.

    Τα ελαφρά άκρα μπορεί να είναι ανευ σημασίας στις δικές μας πτήσεις, απλά ανέφερα το γεγονός επειδή οι "ξένοι πρωταθλητές" το ζητούν, σε μία προσπάθεια να έχουν "ότι καλύτερο" για να κερδίσουν.  

    Απλά αν είναι εύκολο, πες μου πόσο ζυγίζει το δικό σου μοτέρ και πόσο η μπαταρία;

    Επίσης αναμένω σχόλια πάνω στις φωτογραφίες που έστειλα.

    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    modeller2
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 847



    « Απάντηση #26 στις: Παρασκευή, 9 Μάρ 2012, 18:18:43 »

    Γιαννη και βεβαια ειναι κατανοητο αυτο που λες οπως ειμαι
    σιγουρος οτι κατανοητο απο ολους ειναι οτι δεν φτιαχνω ενα
    ανεμοπτερο για πρωταθλητες αλλα ενα ανεμοπτερο που πανω
    απο ολα ειναι ευκολο στην  πτηση ωστε να βοηθησει καπιον
    να μπει στον μαγικο κοσμο του ανεμοπτερου και των αγωνων
    οσο γινετε πιο ευκολα και πιο φτηνα
     Τωρα το βαρος του μοτερ μου ειναι 173 γραμμ, της lipo 100
    και της μπαταριας του δεκτη 60 γραμμ,

    Και  με αυτη την ευκαιρια συνεχεια της παρουσιασης με την  κατασκευη
    του φτερου
    Οπως εχω πει πιο πριν το φτερο ειναι φτιαγμενο απο μπλε φοαμ με
    πετσωμα 1,5 χιλ, μπαλσα αλλα οχι σε ολο το μηκος της χορδης του
    φτερου αλλα υπο τυπου χτιστου φτερου δηλαδη υπαρχη μπαλσα απο
    το δοκαρι εως το χειλος προσβολης στο χειλος εκφυγης και strips κατα
    μηκος της χορδης


    * IMGwing.JPG (85.76 KB, 1126x900 - εμφανίστηκε 778 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Εγω πεταω τα δικα μου ανεμοπτερα........https://www.facebook.com/pages/Sparti-F5J-glider/170739626465835

    SPARROW320REF SPARROWIII TANGOXL 3,40 EAGLET230 EAGLET 250REF TANGOXV 3,4
    modeller2
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 847



    « Απάντηση #27 στις: Παρασκευή, 9 Μάρ 2012, 18:24:07 »

    Και πρωτα φτιαχνωνται τα χειλη εκφυγης απο δυο λωριδες μπαλσας
    πλατους 3 εκατ, ενωμενα με χαρτοταινια αναμεσα στα οποια μπαινουν
    δυο τριχες καρπμον με εποξικη ριτηνη στην συνεχεια διπλονωνται και
    πρεσαρωνται αναμεσα σε μια βεργα αλουμινιο και γυαλι για 24 ωρες


    * IMGPt,e,.JPG (90.21 KB, 1700x904 - εμφανίστηκε 759 φορές.)

    * IMGpres.JPG (60.88 KB, 1000x500 - εμφανίστηκε 773 φορές.)
    « Τελευταία τροποποίηση: Παρασκευή, 9 Μάρ 2012, 20:05:29 από modeller2 » Καταγράφηκε

    Εγω πεταω τα δικα μου ανεμοπτερα........https://www.facebook.com/pages/Sparti-F5J-glider/170739626465835

    SPARROW320REF SPARROWIII TANGOXL 3,40 EAGLET230 EAGLET 250REF TANGOXV 3,4
    modeller2
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 847



    « Απάντηση #28 στις: Σάββατο, 10 Μάρ 2012, 22:39:07 »

    Το κεντρικο τμημα του φτερου το οποιο εχει flaps χωρις τα strips


    * IMG sentral.JPG (88.61 KB, 1800x933 - εμφανίστηκε 705 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Εγω πεταω τα δικα μου ανεμοπτερα........https://www.facebook.com/pages/Sparti-F5J-glider/170739626465835

    SPARROW320REF SPARROWIII TANGOXL 3,40 EAGLET230 EAGLET 250REF TANGOXV 3,4
    modeller2
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 847



    « Απάντηση #29 στις: Σάββατο, 10 Μάρ 2012, 22:40:25 »

    Και εδω το δεξιο ακραιο τμημα εδω, δεν εχουμε πηδαλια


    * img griht.JPG (71.3 KB, 1900x894 - εμφανίστηκε 714 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Εγω πεταω τα δικα μου ανεμοπτερα........https://www.facebook.com/pages/Sparti-F5J-glider/170739626465835

    SPARROW320REF SPARROWIII TANGOXL 3,40 EAGLET230 EAGLET 250REF TANGOXV 3,4
    Σελίδες: 1 [2] 3 4 5 ... 19     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ανεμόπτερα R/C  |  Ηλεκτροκίνητα ανεμόπτερα (Συντονιστής: _ΤΑΣΟΣ_)  |  Θέμα: ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΑΝΕΜΟΠΤΕΡΟ F5J
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.039 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.