Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.330 μηνύματα σε 12.381 θέματα από 6.300 Μέλη / Τελευταίο μέλος: CharlesjeF
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Πέμπτη, 18 Απρ 2024, 21:00:00

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Πέμπτη, 18 Απρ 2024, 21:00:00

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 14:50]

    από Yiannis_S
    [Σήμερα στις 00:29]

    από dominicm
    [Χθες στις 13:52]

    από tsiou
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 23:05:11]

    από dominicm
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 14:57:47]

    από Yiannis_S
    [Δευτέρα, 15 Απρ 2024, 23:14:33]

    από chris 1975
    [Σάββατο, 13 Απρ 2024, 11:21:01]

    από tasospap
    [Σάββατο, 13 Απρ 2024, 09:47:39]

    [Παρασκευή, 12 Απρ 2024, 17:02:03]

    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 20:51:06]

    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 12:49:07]

    από hpergm
    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 08:22:03]

    από Yiannis_S
    [Τρίτη, 9 Απρ 2024, 00:01:58]

    από jjkor
    [Δευτέρα, 8 Απρ 2024, 00:59:23]

    [Πέμπτη, 4 Απρ 2024, 22:49:28]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6300
    Τελευταίο: CharlesjeF
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304330
    Σύνολο θεμάτων: 12381
    Online σήμερα: 78
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 4
    Επισκέπτες: 50
    Συνολικά: 54
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 [2] 3 4 5 ... 26     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: ΥΑΚ 55Μ 50-60cc  (Αναγνώστηκε 79161 φορές)
    dionpapa
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 192


    « Απάντηση #15 στις: Δευτέρα, 20 Φεβ 2012, 21:21:25 »

    Καλησπερα σε ολους....Για τον φιλο Νικο μια αλλη φωτο,διαφορετικη προοπτικη για το full size..... Φαινονται καλυτερα οι αναλογιες του.


    * 45612_1083634101-1.jpg (86.58 KB, 1024x787 - εμφανίστηκε 638 φορές.)
    Καταγράφηκε
    GeorgeC
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 280



    « Απάντηση #16 στις: Δευτέρα, 20 Φεβ 2012, 21:36:56 »

    Καλησπερα στο thread.
    Χωρις να ειμαι ο πλεον εμπειρος για να μιλησω για τα πτητικα χαρακτηριστικα του μοντελου ενα θα πω οτι κατενθουσιαστηκα!
    Ημουν παρων κατα τη ληψη του παραπανω video κι ενω η πτηση του Νικολα ειναι περαν αξιολογησης Cheesy , ο λιγος χρονος που ειχα στα stick μου αφησε την καλυτερη των εντυπωσεων.
    Το εν λογω σκαρι κρατουσε αριστο knife με ελαχιστο input απο πλευρας μου και ολα αυτα χωρις καμμια απολυτως μιξη!
    Ευθυβολο και σταθερο και γρηγορο οταν ζητηθει...

    Με το καλο να το παραλαβεις Νικολη ωστε να λαβει την απαραιτητη περιποιηση (!) κατασκευαστικως αλλα προπαντων πτητικως...
    Φανταστικη επιλογη!
    Καταγράφηκε
    GeorgeC
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 280



    « Απάντηση #17 στις: Δευτέρα, 20 Φεβ 2012, 21:39:16 »

    Οσο συνηθιζω το σχημα τοσο περισσοτερο μ'αρεσει...
    Καταγράφηκε
    dionpapa
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 192


    « Απάντηση #18 στις: Δευτέρα, 20 Φεβ 2012, 22:17:16 »

    Για οποιους ενδιαφερονται δινω καποιες φωτογραφιες απο το setup και τις μετατροπες του ΥΑΚ55m που ειδατε παραπανω..Στην πρωτη, συμμετρικα οι δυο μπαταριες(LIPO HYPERION 2500mAh) και μπροστα απο το CG,στο βαθος αριστερα το servo γκαζιου σε μικρη αποσταση απο την πεταλουδα του καρμπυρατερ για μηδενικη ταλαντωση(περιπου 10cm) και ακριβως απεναντι.
    Διπλα του κουτακι απο φιλμ για σταθερη αναπνοη της αντλιας καυσιμου.Στη δευτερη ο δεκατετρακαναλος futaba με τα δυο regulators 5A της FlighTech και ταση 5,9-6volts.Πισω τους το επιβλητικο carbon rudder tray με μοχλικο απο δυο ρολεμαν αξωνα.Servo JR DS8911.Και αλλες δυο καλυτερες!!! Θα εχει και συνεχεια...Ευχαριστω!


    * DSCN0244-1.jpg (37.67 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 622 φορές.)

    * DSCN0248-1.jpg (32.98 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 627 φορές.)

    * DSCN0250-1.jpg (39.75 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 617 φορές.)

    * DSCN0249-1.jpg (37.71 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 609 φορές.)
    Καταγράφηκε
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.191



    « Απάντηση #19 στις: Δευτέρα, 20 Φεβ 2012, 22:32:54 »

    Super!! Πεταει η ομαδα!! Wink George ελπίζω να το δούμε στο επόμενο session.

    Αυτο το rudder tray σε συνδυασμο με το συγκεκριμενο servo κανει δουλεια.  Thumbs upΤο αεροπλανο εχει πολυ δυνατο rudder λογω σχεδιάσης αφενός αφετέρου λόγω efficient μοχλικού συστήματος και αυτο φαινεται στα integrations (Slow rolling circles, loops κτλ).

    Καταγράφηκε
    v_tolias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.358



    « Απάντηση #20 στις: Δευτέρα, 20 Φεβ 2012, 22:33:40 »

    Για οποιους ενδιαφερονται δινω καποιες φωτογραφιες απο το setup και τις μετατροπες του ΥΑΚ55m που ειδατε παραπανω..Στην πρωτη, συμμετρικα οι δυο μπαταριες(LIPO HYPERION 2500mAh) και μπροστα απο το CG,στο βαθος αριστερα το servo γκαζιου σε μικρη αποσταση απο την πεταλουδα του καρμπυρατερ για μηδενικη ταλαντωση(περιπου 10cm) και ακριβως απεναντι.
    Διπλα του κουτακι απο φιλμ για σταθερη αναπνοη της αντλιας καυσιμου.Στη δευτερη ο δεκατετρακαναλος futaba με τα δυο regulators 5A της FlighTech και ταση 5,9-6volts.Πισω τους το επιβλητικο carbon rudder tray με μοχλικο απο δυο ρολεμαν αξωνα.Servo JR DS8911.Και αλλες δυο καλυτερες!!! Θα εχει και συνεχεια...Ευχαριστω!
    Βλέπω ότι στο rudder έχεις 1 servo.. Σε τί εξυπηρετεί το rudder tray σε αυτή την περίπτωση, αφού δεν υπάρχουν δύο ή παραπάνω servo για να συνεργαστούν?
    Νομίζω ότι προσδίδει πολυπλοκότητα και επιπλέον σημεία που μπορεί να αστοχήσουν!!

    Γιατί δεν μπήκε μεγάλο horn, κατευθείαν πάνω στο servo?
    Καταγράφηκε

    Κανένα δεν έμεινε εκέι πάνω...
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.191



    « Απάντηση #21 στις: Δευτέρα, 20 Φεβ 2012, 22:35:57 »

    Προσφέρει από την άποψη ότι δεν ζορίζεις κατευθείαν την κεφαλή του servo.Αλλο το servo να δεχεται στην κεφαλη ροπη απο 2inch servo και αλλο απο το μισο και λιγοτερο. Ο Krill που είναι γνώστης νομίζω κάνει ακριβώς το ίδιο.... Wink
    Καταγράφηκε
    v_tolias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.358



    « Απάντηση #22 στις: Δευτέρα, 20 Φεβ 2012, 22:38:46 »

    Το φαντάστηκα αφού εγραψα το μήνυμα.. Tongue
    Thanks!

    Βέβαια σε 50cc α/π δεν νομίζω ότι πρέπει να φοβόμαστε αυτά τα ζόρια, είδικά αν πρόκειται για καλά servos..

    Αλλο το servo να δεχεται στην κεφαλη ροπη απο 2inch servo και αλλο απο το μισο και λιγοτερο.
    Βέβαια, αν θυμάμαι καλά από τη φυσική(πρέπει να ξαναδιαβάσω) η ροπή είναι τελικά ίδια σε σχέση με το κέντρο(με την προϋπόθεση ότι τα συρματόσχοινα, horns κτλ σχηματίζουν ένα παραλληλόγραμμο), με την λογική που ένα servo έχει δύναμη π.χ. 10kg/cm..  Η ροπή είναι 10kg/cm ή 20kg/5mm ή 5kg/2cm! Τελικά η ίδια η δύναμη μεταφέρεται από το rudder στο servo όταν κάνει έργο!
    Απλά από ότι καταλαβαίνω δεν ζορίζονται τα ρουλεμαν, αφού το ζόρι από την ροπή που ασκείται στην κεφαλή λόγω της διαφοράς ύψους που υπάρχει από το servo, το απορροφάνε τα ρουλεμαν του extra horn... Σωστά?
    « Τελευταία τροποποίηση: Δευτέρα, 20 Φεβ 2012, 22:49:33 από v_tolias » Καταγράφηκε

    Κανένα δεν έμεινε εκέι πάνω...
    GeorgeC
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 280



    « Απάντηση #23 στις: Δευτέρα, 20 Φεβ 2012, 22:42:46 »

    BUILD THREAD!
    BUILD THREAD!
    BUILD THREAD!
    Καταγράφηκε
    orck
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.623


    game over :|


    « Απάντηση #24 στις: Δευτέρα, 20 Φεβ 2012, 22:47:31 »

    Ωραια παρουσιαση.
    Θα ηθελα μια επεξηγηση σχετικα με "το κουτακι απο φιλμ για σταθερη αναπνοη της αντλιας καυσιμου", δεν καταλαβαινω τι ειναι αυτο και που βοηθαει.

    ΥΓ Build thread!
    Build thread!
    Build thread!
    Καταγράφηκε

    Παναγιωτης, Π.Φαληρο
    Οι αγγελιες μου
    v_tolias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.358



    « Απάντηση #25 στις: Δευτέρα, 20 Φεβ 2012, 23:00:40 »

    Θα ηθελα μια επεξηγηση σχετικα με "το κουτακι απο φιλμ για σταθερη αναπνοη της αντλιας καυσιμου", δεν καταλαβαινω τι ειναι αυτο και που βοηθαει.
    Πολλά cowl δημιουργούν πρόβλημα στους βενζινοκινητήρες αλλάζοντας κατα την πτήση την πίεση έξω από το καρπυρατερ(venturi), παρουσιάζοντας πρόβλημα στην τροφοδοσία.. Για να λυθεί αυτό, μία λύση είναι να μπέι ένα σωληνάκι που θα φέυγεια από το carb και θα καταλγει σε ένα σημείο της ατράκτου που δεν επηρεάζεται από την διαφορά πίεσης. Πολλοί προτιμούν να το τοποθετούν μέσα σε ένα καπάκι από film ώστε να έχει σταθερή πίεση!
    Καταγράφηκε

    Κανένα δεν έμεινε εκέι πάνω...
    dionpapa
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 192


    « Απάντηση #26 στις: Δευτέρα, 20 Φεβ 2012, 23:03:26 »

    Καλησπερα..στον φιλο που ρωταει..το servo δουλευει εναν αξονα καθετο σε δυο ρολεμαν και οχι απευθειας ενα arms 10cm με τεντωμενα δυο συρματοσχοινα στις ακρες του.Ετσι μειωνονται οι τριβες και οι δυναμεις που απαιτουνται....!!Και αλλες φωτο....με τις μετατροπες,Τα elevators τα εφτιαξα διαιρουμενα,και με φενολικα μπρατσα.Η great planes τα ειχε κολλητα... ηθελα τρειλερ για την μεταφορα......


    * DSCN0252-1.jpg (26.32 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 562 φορές.)

    * DSCN0253-1.jpg (18.46 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 566 φορές.)

    * DSCN0256-1.jpg (24.52 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 585 φορές.)

    * DSCN0258-1.jpg (21.22 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 576 φορές.)
    Καταγράφηκε
    dionpapa
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 192


    « Απάντηση #27 στις: Δευτέρα, 20 Φεβ 2012, 23:15:15 »

    Να και το διαιρουμενο RUDDER,με κουρασε λιγο στα φενολικα.Δε ηταν ευκολο να βρω την σωστη γωνια.....απεναντι απο τα συρματοσχοινα...


    * DSCN0255-1.jpg (24.42 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 571 φορές.)

    * DSCN0254-1.jpg (22.87 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 571 φορές.)
    Καταγράφηκε
    GeorgeC
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 280



    « Απάντηση #28 στις: Δευτέρα, 20 Φεβ 2012, 23:20:33 »

    Τωρα που απογειωνωμαστε!!!!!
    Θελουμε κατασκευαστικες λεπτομερειες.
    Καταγράφηκε
    dionpapa
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 192


    « Απάντηση #29 στις: Δευτέρα, 20 Φεβ 2012, 23:37:58 »

    Αυτη η φωτογραφια για τον φιλο μου το Γιωργο.Ολη η κινηση του  servo aileron(50 μοιρες περιπου) με την carbon ντιζα σε ευθεια προεκταση του φενολικ..Εδω εβαλες το χερακι σου φιλε...Λεπτομεριες κατασκευης οταν φτιαξουμε το αλλο......!!!!!


    * DSCN0262-1.jpg (14.5 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 547 φορές.)

    * DSCN0266-1.jpg (11.39 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 549 φορές.)
    Καταγράφηκε
    Σελίδες: 1 [2] 3 4 5 ... 26     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Συντονιστής: ArgyrisGiannetakis)  |  Θέμα: ΥΑΚ 55Μ 50-60cc
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.069 δευτερόλεπτα. 27 ερωτήματα.