Καλησπέρα παιδιά.
Πέταξα σήμερα ένα ανεμοπτεράκι "παλιό" που είχα, πήγα εδώ σε ένα εκκλησάκι πάνω σε ένα λοφάκι κοντά στο Συκούριο Λάρισας, κυνήγησα και κανένα θερμικάκι, ωραία πέρασα... Καιρός δύσκολος όμως, μοντέλο "χάλια" που λέμε (παιχνίδι όχι ανεμόπτερο), μπόρεσα να κρατηθώ μόνο 24 λεπτά με 2S/1000 mAh. Δέν έχω όμως τον AeroGummy μου μαζί και μου λείπει γ@μωτη...
* Θεόδωρε τί εννοείς αν έχω κάνει πρόοδο με το σετάπ μου? Για πού? Για τον Φοίνικα ή στο άλλο που έχω βάλει στον Τηλέμαχο για προπόνηση?
* LRS σημαίνει Long Range System σωστά? Δλδ Σύστημα μακράς εμβελείας... Είναι αυτό το Dragon Link στους 433 MHz? Αλήθεια πιάνει σωστά το σύστημα τηλεχειρισμού στα 30 χιλιόμετρα με αυτό το πράμα?
* Φυσικά και θα έχουν διαφορές στη διάτρηση (penetration) τα δυό μοντέλα με τόση διαφορά βάρους, όπως επίσης και στην επίδοση ανεμοπορίας, αν και παίζουν πολλά πράγματα ρόλο και ένα απο αυτά είναι το συνολικό Drag που παράγουν, γι'αυτό και πρέπει...
* Όχι απλά να κλειστούν οι τρυπούλες στο κοροπλάστ, αλλά οτιδήποτε "χαλάει" το αεροδυναμικό σχήμα, να αλλαχθεί-τριμαριστεί-καλυφθεί...
* Υπάρχει ένα θέμα με τις αποστάσεις γενικά... Πρέπει να ξεκαθαρίσει μιά και καλή τί εννοούμε λέγοντας αυτό... Γι' αυτό μερικές φορές "φορτώνω" όπως γράφω και σε άλλο θέμα "και είμαι και Έλληνας"... Κολλάει που λέμε, στο ότι διαβάζουμε στα ξένα φόρουμ και σάιτς ότι μουρλό και παλαβό μπορούμε να φανταστούμε χωρίς εξηγήσεις και πολλά-πολλά... Απλά φανφάρες και εξωτικούς τίτλους απο τυπάκια που πέταξαν ένα Easy Star και μετά γράφουν κατεβατά και ανοίγουν αβέρτα θέματα... Γι' αυτό τρελαίνομαι. Και καλά κάνουν και ενημερώνουν φυσικά τον κόσμο και βάζουν φωτό κλπ και μοιράζεται η πληροφορία, αλλά υπάρχουν και όρια, απο όπου έπειτα αρχίζει η ΠΑΡΑπληροφόρηση._
ΆΛΛΟ είναι λοιπόν να πάς 25 χλμ. και να γυρίσεις
άλλα 25, άλλο είναι να πάς 12,5 μπρός και 12,5 πίσω, και άλλο είναι να φύγεις απο ένα βουνό στα 2000 μέτρα και να προσγειωθείς μετά απο 50 χλμ.
χωρίς να βάλεις "δράμι" κινητήρα. Και είναι επίσης άλλο να κρεμάσεις το μοντέλο κάτω απο ένα μπαλόνι Ηλίου και να πείς ότι ανέβηκα 50 χλμ...
Όλα έχουν την προσέγγιση-σχεδιασμό τους και
όλα φυσικά είναι "μαγικά" το καθένα για το σκοπό του... ΝΑ ΤΟ ΛΕΜΕ όμως. Να το διευκρινίζουμε. Τέλος πάντων, δέν θέλω να γίνομαι κακός, άλλωστε
εγώ πρώτος έχω κάνει τις άπειρες χαζομάρες και λάθη.
* Αν είναι να δουλεύει συνέχεια ο κινητήρας, τότε ναί, θέλουμε οπωσδήποτε την κατανάλωση για την πλεύση του, μέσω της τηλεμετρίας φαντάζομαι. Εδώ είναι καλό να έχουμε πολλά S, ώστε να πέσουν τα Αμπέρ, βέβαια πάντα με "ζύγισμα" γιατί και τα έξτρα στοιχεία στο "έξτρα S" είναι βάρος που το χάνουμε απ'τη χωρητικότητα στην άλλη περίπτωση... Γι'αυτό θέλει μελέτη και πειραματισμό αλλά πού χρόνος και χρήμα για όλα... (ναί, για να γράφεις κατεβατά στο Αερομόντελινγκ έχεις χρόνο). Καλύτερα αισθάνομαι πάντως που έχεις 4 αντί για 3S. Θα διάλεγα επίσης για τον σκοπό αυτό ένα τρίφυλλο έλικα με το μεγαλύτερο βήμα στη διάμετρο των 8 ιντσών που θα μπορούσα να βρώ, με το χέρι στην τσέπη όμως κάθε φορά γιατί ίσως και να σπάει στην προσγείωση... Αν δέν μπορούμε να βρούμε τρίφυλλο, φτιάχνουμε έναν (
) ή βάζουμε ένα 10x10 ή 10x12 δίφυλλο αν υπάρχει...
* Μου φαίνεται Wiz ότι και η γωνία του μοτέρ είναι καλή γιατί δέν είδα να βουτάει ή να ανεβαίνει όταν έδινες γκάζι... Είναι έτσι? Δέν πείραζες elevator όταν γκάζωνες?