Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
299.665 μηνύματα σε 12.209 θέματα από 6.189 Μέλη / Τελευταίο μέλος: mockinbird
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Δευτέρα, 15 Αύγ 2022, 09:17:36

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Δευτέρα, 15 Αύγ 2022, 09:17:36

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 00:51]

    από CMarkop
    [Χθες στις 21:12]

    από antonisng
    [Χθες στις 14:40]

    [Τετάρτη, 10 Αύγ 2022, 20:01:01]

    [Τετάρτη, 10 Αύγ 2022, 18:01:01]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 10 Αύγ 2022, 12:57:31]

    από giamous
    [Τρίτη, 9 Αύγ 2022, 22:16:38]

    [Τρίτη, 9 Αύγ 2022, 19:08:51]

    από Skyline
    [Τρίτη, 9 Αύγ 2022, 15:50:10]

    από dominicm
    [Τρίτη, 9 Αύγ 2022, 11:47:15]

    από dominicm
    [Τρίτη, 9 Αύγ 2022, 11:44:58]

    από mockinbird
    [Κυριακή, 7 Αύγ 2022, 16:43:45]

    [Κυριακή, 7 Αύγ 2022, 11:47:08]

    [Τρίτη, 2 Αύγ 2022, 17:52:04]

    από dominicm
    [Κυριακή, 31 Ιούλ 2022, 10:53:24]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6189
    Τελευταίο: mockinbird
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 299665
    Σύνολο θεμάτων: 12209
    Online σήμερα: 30
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 1
    Επισκέπτες: 12
    Συνολικά: 13
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 ... 4 5 6 [7] 8     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: ΟΣΑ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ SCALE  (Αναγνώστηκε 31598 φορές)
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.224



    « Απάντηση #90 στις: Σάββατο, 3 Ιούλ 2021, 18:18:05 »

    Θα ήθελα να επανέλθω σε ένα σημείο που έθιξα στο διαδικτυακό σεμινάριο αλλά δεν μπόπεσα να διευκρυνίσω επειδή έπεσε η σύνδεσή μου και αφορά την βαθμολόγηση της πτήσης. Ειδικότερα, στο νέο κανονισμό περιλαμβάνεται ένα bonus (που δεν διευκρυνίζεται πόσο είναι) για την εκτέλεση επικινδύνων δύσκολων ασκήσεων όπως το touch and go, το full Cuban eight, slow roll και άλλες.
    Χαρακτηριστικά λέει ο κανονισμός στο άρθρο 6C.3.6.11.Realism in Flight παράγραφος 3 (σελ.54):

     (αναφέρεται στην κατηγορία βαθμολόγησης παρουσίασης πτήσης -flight presentation- με K factor 4)
    "3, The inclusion of more complicated and/or risky manoeuvres such as full Cuban Eights, Slow Rolls, Point Rolls, Snap Rolls, Overhead Triangles and Rectangles and Touch and Goes should be rewarded more, compared with sequences consisting of simple single element manoeuvres."

    Έτσι όπως το διαβάζω, είναι στην διακριτική ευχέρια των κριτών για το πως και πόσο θα βαθμολογήσουν την ύπαρξη τέτοιων ασκήσεων και ειδικά αν είναι περισσότερες από μία (πχ slow roll, touch and go και Cuban eight).

    Πώς ερμηνεύεις Γιώργο το συντελεστή αύξησης βαθμολογίας με συμπερίληψη τέτοιων ασκήσεων; Και πόσο παραπάνω θα βαθμολογούσες εσύ (πχ αν υπάρχει ένα touch and go);

    Εντάξει, δεν άργησα πολύ...

    Εδώ δεν έχω καταφέρει να ολοκληρώσω τη διόρθωση του δεύτερου μέρους της παρουσίασας για να ανέβει στην ιστοσελίδα της Ομοσπονδίας...

    Πάμε στα ερωτήματα τώρα:

    Παντελή, πολύ απλά, δεν γνωρίζω...

    Είναι καινούργιος κανονισμός και σε πτητικό σκέλος έχω να κρίνω από το 2015. Δεν το έψαξα. Γνωρίζω όμως ότι και σε επίπεδο FAI αναγνωρίστηκε το πρόβλημα, γιατί μιλάμε για πολύ θολό ορισμό και είναι σε διαδικασία να το ξεκαθαρίσουν Όταν, αν μάθω κάτι, θα επανέλθω...

    Οποιαδήποτε γνώμη εδώ θα είναι τελείως υποκειμενική, άρα άχρηστη.


    Στη δεύτερη ερώτηση, για τα Roll.

    Ξεκάθαρα επιτρέπεται η εκτέλεση μόνο ενός Roll, ως άσκηση επιλογής. Ίσως στην τελευταία αναθεώρηση να αφαιρέθηκε κάτι που το έκανε αυτονόητο. Είναι όμως ξεκάθαρη η πρόθεση του "συγγραφέα"

    Στη σελίδα 68 του διεθνούς κανονισμού, στον οδηγό για κριτές εξηγείται το roll και εκεί ορίζεται ότι ο αγωνιζόμενος πρέπει να δηλώσει εκ των προτέρων το είδος του Roll που θα εκτελέσει. Δεν γίνεται καμία αναφορά για πολλαπλή επιλογή ασκήσεων. Μία κάθε τύπου. Ασχέτως είδους.

    Γιώργος
     
    Καταγράφηκε

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    ArgyrisGiannetakis
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 10.078



    WWW
    « Απάντηση #91 στις: Τρίτη, 6 Ιούλ 2021, 22:54:08 »

    Καταγράφηκε

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    Dell Gatto Grande
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 588


    when you see a bird walking, don't fly.


    « Απάντηση #92 στις: Τετάρτη, 7 Ιούλ 2021, 22:37:04 »

    Και κάτι ακόμα!
    Η εκτέλεση ενός axial roll και ενός slow roll θεωρείται ότι καλύπτουν δύο διαφορετικές ασκήσεις;

    Διότι υπό αυτή την έννοια μπορεί κανείς να εκτελέσει 4 roll (axial, barell, slow, 4 point) και να καλύψει το σύνολο σχεδόν των προαιρετικών ασκήσεων...
    Στον κανονισμό, έτσι όπως το γράφει, καταλαβαίνω ότι μπορείς να εκτελέσεις μόνο ένα roll και υποχρεούσαι να δηλώσεις τι είδους θα είναι (axial, barell κλπ).

    Κατόπιν μελέτης των κανονισμών του 2021 ναι επιτρέπεται.  Μπορεί κάποιος να εκτελέσει για παράδειγμα το LOOP και να δηλώσει σαν LIGHT FUNCTION  ενα outside-loop.






    Αυτό που δεν ξέρω είναι αν επιτρεπόταν το 2020 γιατί δεν έχω τους προηγούμενους κανονισμούς.
    Μήπως τους έχει κάποιος να επιβεβαιώσει τι επιτρεπόταν  πέρσι?

    .
    Καταγράφηκε

    Γιώργος Παπαγιάννης
    www.rcjet.gr 
    Proud Official Pilot of www.powerbox-systems.com
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.224



    « Απάντηση #93 στις: Τετάρτη, 7 Ιούλ 2021, 22:54:17 »

    Δεν θα συμφωνήσω...

    Οι ασκήσεις S και T είναι ειδικές ασκήσεις επιλογής που μπορούσε να εκτελέσει το πρωτότυπο αεροπλάνο. Και για αυτό χρειάζεται και τεκμηρίωση. Προφανώς δεν αναφέρεται σε παραλλαγές ενός roll...

    Ενδεικτικά είναι τα παραδείγματα που αναφέρονται.

    Π.χ. το εξωτερικό loop δεν είναι μια παραλλαγή του loop αλλά κάτι εντελώς διαφορετικό...

    Ο αεροψεκασμός επίσης...

    Μην προσπαθούμε να βρούμε παραθυράκια στον κανονισμό. Η πρόθεση του είναι ξεκάθαρη...

    gkan
    « Τελευταία τροποποίηση: Τετάρτη, 7 Ιούλ 2021, 23:15:26 από Γιώργος Κανδυλάκης » Καταγράφηκε

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.224



    « Απάντηση #94 στις: Τετάρτη, 7 Ιούλ 2021, 23:22:25 »

    για να το "τραβήξω" λίγο,

    με την ίδια λογική μπορώ δηλώσω

    spin με 2 περιστροφές
    spin με 4 περιστροφές
    spin με 5 περιστροφές

    side slip to right + side slip to left

    flight in a straight line at 4 meters...

    κ.λ.π.

    Παραλλαγές στο ίδιο θέμα δηλαδή και όχι different flight functions


    Καταγράφηκε

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    Dell Gatto Grande
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 588


    when you see a bird walking, don't fly.


    « Απάντηση #95 στις: Παρασκευή, 9 Ιούλ 2021, 15:00:03 »


    Δηλαδή η πέμπτη ή η έκτη άσκηση του περσινού πρωταθλητή είναι άκυρη ;


    1. takeoff
    2. 360 0:35
    3. figure8 1:44
    4. loop 2:41
    5. slow roll 3:00
    6 .4-point roll 3:54
    7. inverted flight 4:30
    8. immelman 5:00
    9. half cuban8 6:00
    10. landing





    Καταγράφηκε

    Γιώργος Παπαγιάννης
    www.rcjet.gr 
    Proud Official Pilot of www.powerbox-systems.com
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.224



    « Απάντηση #96 στις: Παρασκευή, 9 Ιούλ 2021, 19:52:29 »

    Όχι, δεν είναι άκυρη.

    Δεν θα κρίνω τι έγινε στο παρελθόν, ούτε μπορώ να κρίνω τι σκέφτηκαν οι κριτές στο συγκεκριμένο αγώνα ή στη συγκεκριμένη πτήση.

    Η απάντηση μου είναι:

    Αν τύχει σε μένα τέτοιο πρόγραμμα δεν θα το κάνω δεκτό. Θα το συζητήσω πριν με τον διαγωνιζόμενο ζητώντας διευκρινήσεις.
    Αν παρόλα αυτά η πτήση γίνει με τέτοιες ασκήσεις, θα μηδενιστούν.

    Ανάλογα με το πως δηλώθηκαν (S και T), μπορεί να μηδενιστούν και οι δύο, όχι μόνο η μία

    Αυτό, επαναλαμβάνω, δεν αναιρεί το αποτέλεσμα του αγώνα, μετά από τόσο καιρό. Δεν ξέρω αν συζητήθηκε τότε. Αν είχε συζητηθεί τότε, το πιθανότερο είναι ο διαγωνιζόμενος να είχε επιλέξει άλλη άσκηση. Αν θα άλλαζε το αποτέλεσμα? άγνωστο, ο καθένας μπορεί να υποθέσει ότι θέλει.

    Ένα σημαντικό ερώτημα επίσης είναι αν υπήρχε απλή άγνοια και όχι δόλος... Κανένας δεν είναι τέλειος και αλάνθαστος.

    "Κανένας δεν είναι άσφαλτος"  Grin

    Και οι κριτές κάνουμε λάθη... Αν έγινε, κακώς έγινε, πάμε παρακάτω και κοιτάμε να μαθαίνουμε και να βελτιωθούμε...

    Μια τελευταία διευκρίνηση. Εάν πρόκειται για μια χαρακτηριστική άσκηση που μπορεί να κάνει το εν λόγω αεροπλάνο, τότε αλλάζει κάπως το πράγμα.

    Εάν όμως όπως προείπα, μιλάμε για παραλλαγές στο ίδιο θέμα, τότε όχι, δεν επιτρέπονται.

    Και βέβαια, αυτή είναι η προσωπική μου άποψη. Δεν σημαίνει ότι είναι η μοναδική σωστή, είναι όμως αυτή που θα υποστηρίξω...

    gkan


    Καταγράφηκε

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    ArgyrisGiannetakis
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 10.078



    WWW
    « Απάντηση #97 στις: Τετάρτη, 22 Σεπ 2021, 21:43:25 »




    Καταγράφηκε

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    aru
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 59


    small details matter


    « Απάντηση #98 στις: Πέμπτη, 23 Σεπ 2021, 10:30:59 »

    To εχω γραψει Ηλία μου!Μπορω να στο στειλω με WETRANSFER.

    Καλημέρα σε όλους! Δυστυχώς τώρα είδα το θέμα. Επειδή θα με ενδιέφερε να έβλεπα την παρουσίαση (με την συζήτηση) θα μπορούσες Αργύρη να μου την στείλεις και εμένα ή έστω αν είναι εφικτό να ανέβει κάπου (youtube, vimeo?) που να υπάρχει πρόσβαση; Ευχαριστώ
    Καταγράφηκε
    ArgyrisGiannetakis
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 10.078



    WWW
    « Απάντηση #99 στις: Πέμπτη, 23 Σεπ 2021, 12:57:59 »

    Φίλε aru  δυστυχώς στο καναλι του youtube της BMFA αλλα και BMFA ZOOM MEETING ενω έχουν ανεβασει ολα τα meeting που έχουν κανει ,δυστυχως δεν εχουν ανεβασει το συγκεκριμένο που ηταν για την κατηγορια F4C-H .Δεν γνωρίζω τον λόγο.
    Πρεπει να το εχω  το βιντεο και μπορω να σου το στειλω με wetransfer.
    Καταγράφηκε

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.224



    « Απάντηση #100 στις: Πέμπτη, 23 Σεπ 2021, 13:33:19 »

    Καλημέρα και από εμένα,

    Αργύρη, πράγματι έτσι είναι, είναι το μοναδικό βίντεο που δεν έχει ανέβει επίσημα στο κανάλι της BMFA.

    Υπάρχει λόγος και αυτός είναι ότι κάποιες από τις προσωπικές απόψεις μου για την κρίση δεν δεν συμβαδίζουν με την επίσημη θέση της FAI. Θα ξπεραστεί με κάποιου είδους εισαγωγική διευκρίνιση, μόνο που έχουν περάσει μήνες και αυτό δεν έχει γίνει ακόμα...

    Παραδόξως βέβαια, και προς μεγάλη μου έκπληξη, το βίντεο έχει ανέβει ανεπίσημα εδώ και πολύ καιρό στο κανάλι χωρίς δημοσίευση, το βρήκα μέσω του rcscalebuilder.com

    Για όποιον θέλει λοιπόν να δει την αρχική παρουσίαση για την BMFA, εδώ το link:
    https://www.youtube.com/watch?v=3GLZ4p8tkbU&app=desktop

    Όσο για το Ελληνικό σεμινάριο, εκεί εκκρεμεί το ανέβασμα των powerpoint παρουσιάσεων που δεν έχω καταφέρει ακόμα (από τεμπελιά πιο πολύ...) να στείλω στην Ομοσπονδία...

    gkan
    Καταγράφηκε

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    ArgyrisGiannetakis
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 10.078



    WWW
    « Απάντηση #101 στις: Πέμπτη, 23 Σεπ 2021, 15:50:58 »

    Ευχαριστουμε πολύ Γιώργο!

    Καταγράφηκε

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    ArgyrisGiannetakis
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 10.078



    WWW
    « Απάντηση #102 στις: Πέμπτη, 28 Οκτ 2021, 09:59:21 »

    Desoutter walk around.

    In 1929 the Croydon based Desoutter Aircraft Company acquired the construction rights for the Dutch designed Koolhoven FK41 three-seat high winged monoplane, and 41 of the aircraft were built in the United Kingdom. National Flying Services (NFS) at Hanworth, Middlesex acquired 19 Desoutters for use on instructional, air taxi and pleasure flying work.
    These photographs are available as a CD of digital images from www.sarikhobbies.com


    Καταγράφηκε

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    ArgyrisGiannetakis
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 10.078



    WWW
    « Απάντηση #103 στις: Τετάρτη, 11 Μάι 2022, 23:46:00 »

    Καταγράφηκε

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    ArgyrisGiannetakis
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 10.078



    WWW
    « Απάντηση #104 στις: Τρίτη, 17 Μάι 2022, 21:56:11 »


    Καταγράφηκε

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    Σελίδες: 1 ... 4 5 6 [7] 8     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αερομοντέλα υπό κλίμακα (scale)  |  Κλίμακος (scale) F4C και semi scale (Συντονιστής: ArgyrisGiannetakis)  |  Θέμα: ΟΣΑ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ SCALE
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.037 δευτερόλεπτα. 29 ερωτήματα.