Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.411 μηνύματα σε 12.382 θέματα από 6.240 Μέλη / Τελευταίο μέλος: Νικ.
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τετάρτη, 1 Μάι 2024, 03:36:49

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τετάρτη, 1 Μάι 2024, 03:36:49

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 00:16]

    από geoli
    [Δευτέρα, 29 Απρ 2024, 20:29:39]

    από Yiannis_S
    [Δευτέρα, 29 Απρ 2024, 20:12:49]

    από jnkmilos
    [Δευτέρα, 29 Απρ 2024, 00:26:02]

    [Παρασκευή, 26 Απρ 2024, 12:30:31]

    [Τετάρτη, 24 Απρ 2024, 19:34:42]

    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 23:33:41]

    από ysmario
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 18:49:06]

    από micknaf
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 14:17:30]

    από micknaf
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 14:16:39]

    από Yiannis_S
    [Πέμπτη, 18 Απρ 2024, 00:29:29]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 17 Απρ 2024, 13:52:00]

    από dominicm
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 14:57:47]

    από Yiannis_S
    [Δευτέρα, 15 Απρ 2024, 23:14:33]

    [Παρασκευή, 12 Απρ 2024, 17:02:03]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6240
    Τελευταίο: Νικ.
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304411
    Σύνολο θεμάτων: 12382
    Online σήμερα: 44
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 0
    Επισκέπτες: 28
    Συνολικά: 28
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 ... 17 18 19 [20]     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: HK-500....  (Αναγνώστηκε 56231 φορές)
    traveller
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 308


    Γηράσκω δ' αεί πολλά διδασκόμενος.


    WWW
    « Απάντηση #285 στις: Πέμπτη, 9 Δεκ 2010, 12:21:54 »

    Αν η κατευθηνση του αερα ειναι ακριβως στη μουρη του ελικοπτερου...αν το gyro εχει τοποθετηθει ακριβως στο διαμηκη αξονα χωρις μοιρα αποκληση....Τοτε φταιει το χερι σου. Μου ετυχε με πλευρικο ανεμο (δεν προλαβαινε το gyro την αποτομη αλλαγη κατευθηνσης του αερα) και απο κακη επικοινωνία του χεριου μου με τον εγκεφαλο λογω ασωτης διασκεδασης το προηγουμενο βραδυ.... Cheesy
    Καταγράφηκε

    Πρωτα  μπουσουλάμε... περπατάμε...τρεχουμε...και μετά πετάμε!!!
    TOLIS
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.264



    « Απάντηση #286 στις: Πέμπτη, 9 Δεκ 2010, 12:56:10 »

     Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin
     Thumbs up Thumbs up Thumbs up Thumbs up
    Καταγράφηκε

    cogito ergo sum....
    koumparos
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 372


    « Απάντηση #287 στις: Δευτέρα, 3 Ιαν 2011, 16:07:44 »

    Για αναβάθμιση του ε/π τι πρωτείνετε?
    Αlgin 500L ή scorpion 3026 1600kv?
    Καταγράφηκε
    koumparos
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 372


    « Απάντηση #288 στις: Τρίτη, 18 Ιαν 2011, 15:44:39 »

    Είχα γράψει ποιο πάνω ότι προσπαθόντας να κάνω κάποια απλά ακροβατικά flip,loop,rool ξεκινει το ε/π ακριβώς να κοιτάω την ουρά του και καταλήγει κοιτόντας 30 μοιρες δεξιά.
    Επίσης είχα ρωτήσει  αν είναι λογικό που το slide στην ουρα έχει πολύ μικρή διαδρομή προς τα αριστερα από δεξιά ενω όλα ήταν φτιαγμένα σωστα με αποτέλεσμα κουνόντας το στικ αριστερα να κάνει αστραπιαία πιρουέτα το ε/π ενώ κουνόντας το δεξιά να την κάνει σχετικά αργά.Επίσης είχα και ένα ανεπέσθητο ολίσθημα της ουράς αριστερα στο hover

    Προχθες το ε/π συνετρίβη.Κοιτόντας τα κομάτια του ένα ένα για να βω τι είναι οκ παρατήρησα ότι υπάρχει τζόγος περίπου στο 1 χιλιοστό μεταξύ tail case και tail shaft.Είναι σαν τα ρουλεμάν να έχουν φάει την πατούρα τους στην κάσα και να έχουν απομακρινθεί.Επιδή κατα την πτώση το ε/π μόνο στην ουρά δεν χτυπήθηκε θεωρώ ότι το πρόβλημα προυπήρχε.

    Και επιτέλους η ερώτηση Grin
    Το πρόβλημα αυτό δικαιολογεί τις ποιο πάνω συμπεριφορές του ε/π???
    Καταγράφηκε
    pissas
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 443


    « Απάντηση #289 στις: Τρίτη, 18 Ιαν 2011, 15:50:14 »

    το ιδιο μου ειχε φαει και εμενα στα 450αρια copterx , και ναι το δικαιολογει πιστευω, μιας και εμενα οσο τρωγοντουσαν αυτα η ουρα εκανε του κεφαλιου της . προσωπικα το μπρατσο και τα ρουλεμαν στην ουρα πλεον τα βαζω μονο align( και εκει βγαζει τζογους , αλλα λιγοτερους.)
    Καταγράφηκε

    esky kob
    copter x 450 se v2
    copterx 450 pro  belt
    eflite msr
    rjx xtream 50
    skype: LandTamer
    Dimitris Kriti
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.837


    Βενζίνη, τσόκ, δυο σχοινιές και φύγαμε!!!


    « Απάντηση #290 στις: Τρίτη, 18 Ιαν 2011, 17:10:23 »

    koumpare...  εχω την εντυπωση πως καποια στιγμη πρεπει να αλλαξεις ελικοπτερο...
    Καταγράφηκε

    Καποιοι λενε "οτι δεν εχει πτερυγα δεν πεταει".
    Λαθος, πεταει αλλα ειναι λιγααακι ποιο δυσκολο...
    Markhelis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 6.236


    Προσέχουμε για να έχουμε!!!


    « Απάντηση #291 στις: Τρίτη, 18 Ιαν 2011, 19:21:26 »

    koumpare...  εχω την εντυπωση πως καποια στιγμη πρεπει να αλλαξεις ελικοπτερο...

    Αναγκαστικά θα το αλλάξει θέλει δεν θέλει αφού το έκανε βίδες.  Wink
    Καταγράφηκε
    koumparos
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 372


    « Απάντηση #292 στις: Παρασκευή, 11 Φεβ 2011, 15:23:16 »

    Το ε/π, πλέον όλο algin, εκτος απο frame αφου όλα τα ανταλλακτικα μπήκαν algin κάνει την 5 πτήση πετα την πτωση.οι 4 πρώτες ήταν απλες πορειες για δοκιμή.
    οι 5 πτηση παλι πορειες και ολα καλα.Το ε/π κατεβαίνει αλλάζω μπαταρία και το ξανασηκώνω.Το ανεβάζω στα 5 μέτρα και το γυρίζω για πρώτη φορα μετα την πτώση σε idleup.H ουρα φεύγει πολύ αριστερα.Χρειάζομε 1/3 του στικ για να την κρατήσω.Το κατεβάζω και απο τότε ότι και να κάνω η ουρα φεύγει αριστερα.Το ε/π έχει καινουργιο διπλο γραναζι,καινουργια μπουμα,καινουργιο tail rotor,καινουργια Tail shaft μέχρι και καινουργιες αντιρίδες.Εχετε καμία καλή ιδέα ή να αρχίσω να κοιτάω την τσέπη μου για ηλεκτρονικά (gyro ή servo)Huh? Δάκρυ Δάκρυ


    Στο εδαφος όλα δουλεύουν μια χαρα και σε normal αλλα και σε hl mode


    gyro spartan quark servo futaba 9257


    To μόνο που μπορώ να σκεφτώ αλλα δεν ξέρω αν ισχύει είναι το εξεις.Εβαλα Tail blades πλαστικα απο HK.Απο τότε ακούω ενα φρου φρου φρου μάλλον απο την ουρά.Μήπως είναι τόσο τραγικα τα blades με αποτέλεσμα να έχω πολλους κραδασμούς και να τα χάνει το gyro?Huh?
    « Τελευταία τροποποίηση: Παρασκευή, 11 Φεβ 2011, 15:33:37 από koumparos » Καταγράφηκε
    PaNt
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 8.613


    Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


    WWW
    « Απάντηση #293 στις: Παρασκευή, 11 Φεβ 2011, 16:48:46 »

    Το ε/π, πλέον όλο algin, εκτος απο frame αφου όλα τα ανταλλακτικα μπήκαν algin κάνει την 5 πτήση πετα την πτωση.οι 4 πρώτες ήταν απλες πορειες για δοκιμή.
    οι 5 πτηση παλι πορειες και ολα καλα.Το ε/π κατεβαίνει αλλάζω μπαταρία και το ξανασηκώνω.Το ανεβάζω στα 5 μέτρα και το γυρίζω για πρώτη φορα μετα την πτώση σε idleup.H ουρα φεύγει πολύ αριστερα.Χρειάζομε 1/3 του στικ για να την κρατήσω.Το κατεβάζω και απο τότε ότι και να κάνω η ουρα φεύγει αριστερα.Το ε/π έχει καινουργιο διπλο γραναζι,καινουργια μπουμα,καινουργιο tail rotor,καινουργια Tail shaft μέχρι και καινουργιες αντιρίδες.Εχετε καμία καλή ιδέα ή να αρχίσω να κοιτάω την τσέπη μου για ηλεκτρονικά (gyro ή servo)Huh? Δάκρυ Δάκρυ


    Στο εδαφος όλα δουλεύουν μια χαρα και σε normal αλλα και σε hl mode


    gyro spartan quark servo futaba 9257


    To μόνο που μπορώ να σκεφτώ αλλα δεν ξέρω αν ισχύει είναι το εξεις.Εβαλα Tail blades πλαστικα απο HK.Απο τότε ακούω ενα φρου φρου φρου μάλλον απο την ουρά.Μήπως είναι τόσο τραγικα τα blades με αποτέλεσμα να έχω πολλους κραδασμούς και να τα χάνει το gyro?Huh?

    Αυτο φενεται σαν να ζοριζεται στο γυρισμα και να χανει στροφες...! ετσι μολις χασει στροφες χανεις και ουρα...!

    Τι καμπυλη γκαζιου εχεις?? και τι μοιρες??1
    Καταγράφηκε
    koumparos
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 372


    « Απάντηση #294 στις: Παρασκευή, 11 Φεβ 2011, 17:33:06 »

    H καμπύλη γκαζιού που έχω είναι σε Normal 0-50-65-85-100 και μοιρες -4 -2 +5 +7,5 +11
    και σε idle up -11  0   +11 και 90  90 90.
    Το θέμα είναι ότι πλέον το κάνει και σε normal πτήση.

    Αυτό που παρέλυψα να πω είναι ότι στην προηγούμενη πτήση το ε/π κατέβηκε γιατί έσπασαν τα αυτια της κασας του 9257.Θεώρησα όμως ότι θα είχαν πρόβλημα από την πτώση.
    Ζύγισα τα 2 tail blades σε ζυγαρια μεγάλης ακρίβιας και τα βρήκα 4,52 το ένα και 4,65 το άλλο.Λέει κάτι αυτό?

    Επίσης έβγαλα απο το ε/π blades και Tail blades και το έβαλα να δουλέψει σε φουλ στροφές.
    Δεν ακουγετε απολύτως.
    Καταγράφηκε
    PaNt
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 8.613


    Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


    WWW
    « Απάντηση #295 στις: Παρασκευή, 11 Φεβ 2011, 20:36:06 »

    H καμπύλη γκαζιού που έχω είναι σε Normal 0-50-65-85-100 και μοιρες -4 -2 +5 +7,5 +11
    και σε idle up -11  0   +11 και 90  90 90.
    Το θέμα είναι ότι πλέον το κάνει και σε normal πτήση.

    Αυτό που παρέλυψα να πω είναι ότι στην προηγούμενη πτήση το ε/π κατέβηκε γιατί έσπασαν τα αυτια της κασας του 9257.Θεώρησα όμως ότι θα είχαν πρόβλημα από την πτώση.
    Ζύγισα τα 2 tail blades σε ζυγαρια μεγάλης ακρίβιας και τα βρήκα 4,52 το ένα και 4,65 το άλλο.Λέει κάτι αυτό?

    Επίσης έβγαλα απο το ε/π blades και Tail blades και το έβαλα να δουλέψει σε φουλ στροφές.
    Δεν ακουγετε απολύτως.


    Αν το κανει και σε νορμαλ δοκίμασε να βγάλεις τα tail blades και να βαλεις αλλα..>!
    Επισης ειναι με ιμαντα η αξονα...!

    Λεω μηπως εχει θεμα το γυροσκοπιο με τον στατικο που δημιουργείται...! ΡΙξε λιγη σιλικονη σπρει στον ιμάντα ακριβώς πριν την πτήση αφου ρωτα αλλαξεις tail blades...!
    Και ριξε και την καμπυλη στο 75% δεν χρειαζεται για απλα ακροβατικα να δουλευεις τοσο ψηλα. τσαμπα παει η μπαταρια και το μοτερ...!
    Καταγράφηκε
    koumparos
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 372


    « Απάντηση #296 στις: Παρασκευή, 11 Φεβ 2011, 23:31:56 »

    Eίναι με ιμαντα.
    Αν φτένε τα tail blades πολλα μπορώ να εξιγήσω.

    Θα τα αλλάξω την Δευτέρα ,παει και αυτό το ΣΚ Δάκρυ Δάκρυ και αν δεν διορθωθεί θα επιστρέψω laugh

    Καταγράφηκε
    vtr
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.568


    α........ ρε και να ειχα τα 3 ΧΧΧ...


    « Απάντηση #297 στις: Σάββατο, 12 Φεβ 2011, 09:13:03 »

    Μήν απελπίζεσαι.... 
    Καταγράφηκε

    Sponsored by: nemhobby.com 

    Σελίδες: 1 ... 17 18 19 [20]     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ελικόπτερα R/C  |  Ελικόπτερα ηλεκτρικά (Συντονιστής: Γκούσκος Διονύσιος)  |  Θέμα: HK-500....
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.036 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.