Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.410 μηνύματα σε 12.382 θέματα από 6.240 Μέλη / Τελευταίο μέλος: Νικ.
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τρίτη, 30 Απρ 2024, 15:29:20

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τρίτη, 30 Απρ 2024, 15:29:20

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 14:15]

    από geoli
    [Χθες στις 20:29]

    από Yiannis_S
    [Χθες στις 20:12]

    από jnkmilos
    [Χθες στις 00:26]

    [Παρασκευή, 26 Απρ 2024, 12:30:31]

    [Τετάρτη, 24 Απρ 2024, 19:34:42]

    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 23:33:41]

    από ysmario
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 18:49:06]

    από micknaf
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 14:17:30]

    από micknaf
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 14:16:39]

    από Yiannis_S
    [Πέμπτη, 18 Απρ 2024, 00:29:29]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 17 Απρ 2024, 13:52:00]

    από dominicm
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 14:57:47]

    από Yiannis_S
    [Δευτέρα, 15 Απρ 2024, 23:14:33]

    [Παρασκευή, 12 Απρ 2024, 17:02:03]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6240
    Τελευταίο: Νικ.
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304410
    Σύνολο θεμάτων: 12382
    Online σήμερα: 38
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 3
    Επισκέπτες: 23
    Συνολικά: 26
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 [2] 3  Όλοι     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: τρυπες για μοτερ  (Αναγνώστηκε 8010 φορές)
    Johnnie Red
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 662



    « Απάντηση #15 στις: Τετάρτη, 18 Απρ 2007, 13:28:07 »

    Γειά σου ρε φίλε v.Tolias

    Ο τρόπος που περιγράφει ο "Θείος" όπως πάντα είναι το "optimum"...Το καλλίτερο δηλαδή για την σωστή πλεύση του αεροπλάνου. Μην ανυσηχείς για τις τρύπες. Βουλώνουν αν θέλεις με 5λεπτη εποξική.
    Βέβαια αν κάποιος δεν γουστάρει τις τρύπες και τις μετακινήσεις μπορεί να βάλει ροδέλες και να τριμάρει και λίγο το μοντέλο στον αέρα.....(πιο τεμπέλικος τρόπος αλλά και αυτός είναι αποδεκτός).
    Καλές πτήσεις
    Τρύφωνας
    Καταγράφηκε

    What goes up must come down...

    www.petame.gr
    v_tolias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.358



    « Απάντηση #16 στις: Τετάρτη, 18 Απρ 2007, 13:36:09 »

    Aυτο ακριβως εννοω johnnie...
    Τωρα αν χρειαστει καποιος να τρυπισει οχι 2 αλλα 3-4 φορες το firewall(και ειδικα σε ενα ακροβατικο μεγαλυτερο απο 60αρι που γνωριζουμε ολοι τι ζορι τραβαει το firewall π.χ. σε σναπ)δεν νομιζω οτι μονο με εποξικη θα ειναι 100% ασφαλες..Τουλαχιστον εγω δεν θα το εκανα..Θα εβαζα σε ολο το firewall ρητινη και υαλουφασμα Ποοολύ άνεση Ποοολύ άνεση
    Εγω παντως μεχρι στιγμης ειμαι ικανοποιημενος με τον "τεμπελιστικο" τροπο και τωρα αρχιζω να καταλαβαινω διαφορα σε καποια ακροβατικα....Αλλα δεν με απασχολει αυτη τη στιγμη!!Ακομα δεν παλιωσα τοοοσο ωστε να ειμαι τοοοοοσο απαιτητικος laugh laugh
    Τωρα lukis ειδες τι μπορεις να κανεις και αποφασισε μονος σου πως θα το λυσεις Wink Wink
    Καταγράφηκε

    Κανένα δεν έμεινε εκέι πάνω...
    Serafim
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.111



    « Απάντηση #17 στις: Τετάρτη, 18 Απρ 2007, 13:38:29 »

    Καλησπέρα σε όλους

    Μια και ανοίξαμε πάλι το θέμα για πείτε μου κι εμένα έναν σωστό (και εύκολο κατα προτίμηση) τρόπο να δώσω down thrust σε μια μηχανή που είναι τοποθετημένη με την κεφαλή στις 45 μοίρες προς τα κάτω, οπότε και η βάση έχει την αντίστοιχη τοποθέτηση.  Φαντάζομαι ότι απλά τοποθέτηση ροδέλας στην τρύπα της βάσης που είναι στο πάνω μέρος του firewall δεν είναι και πολύ σωστή.

    Σεραφείμ
    Καταγράφηκε

    There is no greater force in the world than wrong rudder
    v_tolias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.358



    « Απάντηση #18 στις: Τετάρτη, 18 Απρ 2007, 13:41:09 »

    Ισως μια ροδελα στην πανω βιδα και 2 μικροτερες σε παχος στις 2 μεσαιες να ηταν καλη λυση....Τι λενε και οι αλλοι??
    Καταγράφηκε

    Κανένα δεν έμεινε εκέι πάνω...
    Serafim
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.111



    « Απάντηση #19 στις: Τετάρτη, 18 Απρ 2007, 13:46:19 »

    Ισως μια ροδελα στην πανω βιδα και 2 μικροτερες σε παχος στις 2 μεσαιες να ηταν καλη λυση....Τι λενε και οι αλλοι??

    Το σκέφτηκα κι εγώ αυτό, αλλά και πάλι επειδή οι 4 τρύπες της βάσης δεν σχηματίζουν τετράγωνο είναι δύσκολο να πετύχεις μόνο down.  Εάν δεν υπάρχει καλύτερος τρόπος θα το κάνω έτσι.

    Σεραφείμ
    Καταγράφηκε

    There is no greater force in the world than wrong rudder
    GiannisX
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.505



    « Απάντηση #20 στις: Τετάρτη, 18 Απρ 2007, 14:50:32 »

    Μπορούν 2 ροδελίτσες τόσες δα στο side να αλλάξουν τόσο το κέντρο της έλικας ως προ τον
    άξονα της συμμετρίας,τόσο όσο να ανοίξεις άλλη τρύπα στο f/w;;;μήπως μιλάμε για ελάχιστες μοίρες;;;εαν όχι γιατι side thrust μιλάμε;;τι απόκλιση;;
    εγώ με 2 ροδέλες διόρθωσα το side με το κέντρο της έλικας να μετατοπίζεται ελάχιστα εως αμελητέα.Το φάγωμα της τρύπας είναι σωστό;;
    Καταγράφηκε

    Aeolus-Rc
    ggeorge42
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 458



    « Απάντηση #21 στις: Τετάρτη, 18 Απρ 2007, 17:14:38 »

    Μπορεις να υπολογίσεις πόση θα είναι η απόκλιση:
    a: γωνία side thrust
    L: απόσταση έλικας από το firewall
    d: απόκλιση

    Τώρα πόσο ρόλο παίζει, εξαρτάται από το μοντέλο και τις απαιτήσεις σου, όπως είπαν και οι προηγούμενοι φίλοι.
    Εγώ πάντως όποτε φτιάχνω από σχέδιο (σπάνια δυστυχώς) υπολογίζω την απόκλιση πριν κάνω τις τρύπες, για γωνία 2-3 μοιρών.
    Σε ARF δεν νοιάζομαι και πολύ, άλλωστε δεν είμαι στο επίπεδο να πετάω pattern.

    Γιώργος


    * Drawing1.jpg (8.83 KB, 448x154 - εμφανίστηκε 289 φορές.)
    Καταγράφηκε
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #22 στις: Τετάρτη, 18 Απρ 2007, 19:37:32 »

    Το θέμα αναλύεται και εδώ:
    http://jkon.aeromodelling.gr/ninter-092b.htm

    Αν το κέντρο της έλικας = έλξης μετατοπιστεί δεξιότερα από τον άξονα συμμετρίας, τότε έστω και αν κοιτάει προς τα δεξιά, τραβάει και προς τα αριστερά. 
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    dapan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 814



    « Απάντηση #23 στις: Τετάρτη, 18 Απρ 2007, 21:26:55 »

    Το φάγωμα της τρύπας είναι μια μέθοδο που όλοι μας έχουμε χρησιμοποίηση το θέμα είναι τα blind nuts να είναι σωστά καρφωμένα στο firewall έτσι ώστε η βάση της μηχανής να είναι καλά σταθεροποιημένη.
    Αν τώρα χρειάζεται νέα τρύπα κατά την προσωπική μου άποψη ανοιξέ την άφοβα.. απλά βούλωσε την παλιά με ξύλινη καβίλια ίδιου διαμετρήματος μπορείς να βρείς καβίλιες σε πολλά διαμετρήματα στα prakticer βάλτη κόλλα εποξική και είσαι έτοιμος


    dapan
    Καταγράφηκε

    Όποιος μαθαίνει από τα λάθη του είναι έξυπνος,
    όποιος μαθαινει από τα λάθη των άλλων είναι σοφός
    GiannisX
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.505



    « Απάντηση #24 στις: Τετάρτη, 18 Απρ 2007, 21:46:50 »

    Ο ξυλόστοκος κάνει δουλειά?  worry
    Καταγράφηκε

    Aeolus-Rc
    dapan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 814



    « Απάντηση #25 στις: Τετάρτη, 18 Απρ 2007, 23:12:31 »

    δεν νομιζω...
    Καταγράφηκε

    Όποιος μαθαίνει από τα λάθη του είναι έξυπνος,
    όποιος μαθαινει από τα λάθη των άλλων είναι σοφός
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #26 στις: Πέμπτη, 19 Απρ 2007, 08:18:23 »

    Κάποτε, συνέταξα το manual και φιλοτέχνησα τα σχήματα που περιείχε, για τις αντικραδασμικές βάσεις του Hyde.

    Ενα από αυτά εξηγούσε το πως μπορείς να αλλάξεις την θέση της βάσης επάνω στο firewall, αν ήθελες να αλλάξεις και την γωνία έλξης (είτε down, είτε side).

    Το σχήμα δείχνει ότι η βάση στερεώνεται με 3 βίδες, (έτσι ήταν οι αρχικές Hyde), αλλά το ίδιο ισχύει και για 4 βίδες.
    Το firewall τρυπιέται με λίγο μεγαλύτερο τρυπάνι απ' ότι το πάχος των βιδών που κρατάνε τη βάση.
    Πίσω από το firewall τοποθετείται ένα χωριστό - δεν κολλιέται - κόντρα πλακέ που έχει τα blind nuts. Σε μία άκρη αυτού του κ.π. υπάρχει μία βίδα στερέωσής του στο firewall (σημειώνεται με το γράμμα Α). Και εδώ η τρύπα είναι λίγο φαρδύτερη.
    Για να αλλάξεις την θέση , απλά χαλαρώνεις όλες τις βίδες, βρίσκεις τη νέα θέση και τις ξανασφίγγεις.
    Οταν οριστικοποιηθεί η θέση της βάσης, αυτή μένει εκεί που την κρατάει μόνο η βίδα στερέωσης Α, που δεν ξεσφίγγεις.
    Τα παξιμάδια μένουν εκεί που πρέπει για να κατευθύνουν το που θα στερεωθεί ξανά η βάση, αν την αφαιρέσουμε.
     



    * HYDE_01.jpg (25.41 KB, 300x421 - εμφανίστηκε 238 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    gliderguider
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 264


    Νίκος Βουλουμάνος


    « Απάντηση #27 στις: Παρασκευή, 20 Απρ 2007, 08:21:10 »

    Φιλε ggeorge42 στον τύπο σου D=L sin A το L πρέπει να αντικατασταθεί με την υποτείνουσα του τριγώνου (πάνω πλευρά στο σχήμα). Ο τύπος θα ίσχυε άν αντί για sin (ημίτονο) υπήρχε το tan (εφαπτομένη).

    Φιλικά,
    gliderguider
     
    Καταγράφηκε

    Seize your day!
    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.387



    « Απάντηση #28 στις: Παρασκευή, 20 Απρ 2007, 08:33:27 »

    Καλημέρα gliderguider,

    Με έφερες κάπου 30+ χρόνια πίσω όταν προσπαθούσαμε να αποστηθίσουμε και όχι να μάθουμε, τους πίνακες με τις τιμές που είχαν τα ημίτονα, εφαπτόμενες κλπ των γωνιών 90, 180 κλπ.

    Κάτι έχει μείνει πάντως......

    Αντώνης Παπαδόπουλος
    (off topic)

    Καταγράφηκε
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #29 στις: Παρασκευή, 20 Απρ 2007, 10:17:45 »

    Φιλε ggeorge42 στον τύπο σου D=L sin A το L πρέπει να αντικατασταθεί με την υποτείνουσα του τριγώνου (πάνω πλευρά στο σχήμα). Ο τύπος θα ίσχυε άν αντί για sin (ημίτονο) υπήρχε το tan (εφαπτομένη).

    Φιλικά,
    gliderguider
     

    Δίκιο έχεις, αλλά όπως λέω και εγώ στο βιβλίο μου, στις μικρές γωνίες, οι τιμές είναι πρακτικά ίδιες.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Σελίδες: 1 [2] 3  Όλοι     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Εκπαιδευτικά - Πως θα ξεκινήσω  |  Θέμα: τρυπες για μοτερ
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.034 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.