Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
296.234 μηνύματα σε 12.083 θέματα από 6.188 Μέλη / Τελευταίο μέλος: NK_ArchStudio
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Σάββατο, 27 Νοέ 2021, 19:06:05

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Σάββατο, 27 Νοέ 2021, 19:06:05

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από KATANAS
    [Σήμερα στις 19:04]

    [Σήμερα στις 17:35]

    από Markhelis
    [Σήμερα στις 15:30]

    [Σήμερα στις 14:05]

    από dominicm
    [Σήμερα στις 11:18]

    από cptnassos
    [Χθες στις 18:45]

    από Aris M.
    [Χθες στις 14:10]

    [Πέμπτη, 25 Νοέ 2021, 20:10:46]

    [Πέμπτη, 25 Νοέ 2021, 10:33:08]

    από 3DJunk
    [Τετάρτη, 24 Νοέ 2021, 23:25:06]

    από Bocian
    [Τετάρτη, 24 Νοέ 2021, 14:48:06]

    από Yiannis_S
    [Δευτέρα, 22 Νοέ 2021, 13:48:22]

    από jnkmilos
    [Δευτέρα, 22 Νοέ 2021, 01:36:26]

    από dominicm
    [Κυριακή, 21 Νοέ 2021, 10:03:41]

    [Κυριακή, 21 Νοέ 2021, 01:25:48]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6188
    Τελευταίο: NK_ArchStudio
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 296234
    Σύνολο θεμάτων: 12083
    Online σήμερα: 64
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 7
    Επισκέπτες: 51
    Συνολικά: 58
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: [1]     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Τα ηλεκτρονικά τρελάθηκαν ???  (Αναγνώστηκε 2380 φορές)
    Elpa
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 77


    « στις: Δευτέρα, 12 Φεβ 2007, 21:21:20 »

    Αγαπητοί συναδελφοι,

    Ενα βήμα παραπέρα πια με το Honey bee επιτελους να πεταει αξιοπρεπως (για τα δικά μου δεδομένα) και να που αρχισαν τα προβλήματα.
    Στο αερα πια  Cheesy  και ενω προπονούμαι στο hovering και αντε και κανα δειλο μπρος πίσω και καμμια στροφή αντιμετωπίζω το εξής:

    Με πλήρως φορτισμένη μπαταρία στα πρ'ωτα  1-2 λεπτα πτήσης το ε/π δείχνει να έχει τη δύναμη να ανέβει σε υψος (απλά δεν το σηκώνω εγω) όμως μετα το δίλεπτο θελει σχεδόν τερμα γκαζι για να πεταει στο μισό μετρο ύψος. Σε συτή τη φαση αναβοσβήνει ταχυτατα το κοκκινο λαμπακι των ηλεκτρονικών και με λιγο παραπανω γκαζι (τερμα δηλαδη ) παραμενει κοκκινο συνεχεια. Σε συτη την κατασταση είναι για τα υπόλοιπα 6-7 λεπτα (μισό μετρο) μεχρι που θα καθήσει κατω λόγω τελειωμένης μπαταρίας.

    Επιπελον του ότι δεν εχει δύναμη να πεταξει στην διάρκεια των 6-7 λεπτών το ουραίο κανει τα τρελά του (ανεβοκαταβασει στροφες από μονο του απότομα και ξαφνικά)

    Και ρωτώ: idiot2

    η ολη αυτη λειτουργία είναι φυσιολογική απλα΄η μπαταρία αντεχει για 2 λεπτα?
    Μήπως τα χει παιξει??
    Μήπως τα χει παίξει κανα μοτερακι και την ξελιγώνει?
    Μήπως κατι πρεπει να προσεχω στην φόρτιση?

    Για το ουραίο:  idiot2

    Το Gyro τρελαθηκε? Σηκώνει ρύθμιση??? (η ουρα δεν τρεμοπαιζει κανει απότομες κινήσεις αριστερα αλλα σχετικά μεγαλης διαδρομής)
    Μήπως όλα αυτα είναι αποτελέσματα χαμηλής μπαταρίας???
    Στο 4in1 ηλεκτρονικό  μπορεί να γίνει κατι σαν reset?
    Μπορώ να εκπαιδευσω το gyro?

    Σας τρελανα με τις ερωτήσεις μου Huh? Στριφογύρισμα ματιών

    και για να μη μιιλάμε στο αερα εχουμε: μοτερ brushed 370, μπαταρία: 8,4V-650mAh Ni-MH , φορτιστης 12V/300mA και με ενα προχειρο υπολογισμό αποφασισα να φορτιζω την εν λόγω μπαταρία για 2h και 10min (μιας και ο φορτιστής είναι αρκετα μαπας για να κόβει μόνος του) και μετα από αυτή τη φόρτιση μέτρηση με το βολτομετρο και δείχνει περί τα 9.4V. Μαλλον φορτισμενη  Δάκρυ

    και κατι τελευταίο... εναι φυσιολογικός ενας τζόγος στην σύνδεση του κεντρικού γραναζιού με τον κεντρικό αξονα. και αν ναι πως μπορώ να τον μετρήσω Huh?

    ευχαριστώ εκ των προτέρων
    « Τελευταία τροποποίηση: Δευτέρα, 12 Φεβ 2007, 21:38:12 από Elpa » Καταγράφηκε

    καλές πτήσεις και καλύτερες προσγειώσεις
    G.Hiotis
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 360



    « Απάντηση #1 στις: Δευτέρα, 12 Φεβ 2007, 21:59:20 »

    παρε μια μπαταρια esky  11,1 volt Lipo  να πετας αξιοπρεπως περιπου 9-10 λεπτα  Thumbs up
    Καταγράφηκε
    Lemon!
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 375



    WWW
    « Απάντηση #2 στις: Δευτέρα, 12 Φεβ 2007, 22:07:01 »

    Αυτό με το Led να δείχνη αλλαγή κατάστασης μου φένεται σαν κακή εποικινωνία με τον πομπό...

    Μήπως έκανες το λάθος να ανοίξεις τον πομπό την ώρα που εκείνος φόρτιζε? η απλά τον δοκίμαζες ενώ ήταν συνδεδεμένος με τον φορτιστή-τροφοδοτικό?
    (απ οτι θυμάμε ο φορτιστής δέχεται 18ν απο το τροφοδοτικό του... κ αν δεν κάνω λάθος πρέπει να είναι 2 κομμάτια.
    αυτό του τροφοδοτικού-{μπρίζα} κ ο φορτιστής (με 2 led κατάστασης))
    αν είναι έτσι τότε θα πρέπει να αλάξεις το τρανζίστορ εξόδου του πομπού το οποίο είναι ένα BD139
    απο ότι θυμάμε επίσεις!

    Δοκίμασε να δεις τι συμπεριφορά θα έχεις με κλειστή κεραία στα 5-6 μ απο το ελικόπτερο, προσοχή μη δώσεις γκάζι,
    μόνο τα σέρβο παίξε..
    αν εχεις "τρελά"  κ ξεκινά κ το μοτερ μόνο του,πρέπει να πας τον πομπό για service!
    Καταγράφηκε

    Γιώργος Λεμονής
    v_tolias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.358



    « Απάντηση #3 στις: Δευτέρα, 12 Φεβ 2007, 23:21:45 »

    Εχω και εγω αυτο το προβλημα αλα οταν δοκιμασα μια μπαταρια με 8 στοιχεια NIMH ολα ηταν ΟΚ...Αρα το πιο πιθανο ειναι να θελει αλλη μπαταρια οπως ειπε και ο Giorgos_H Thumbs up Thumbs up
    Καταγράφηκε

    Κανένα δεν έμεινε εκέι πάνω...
    sfyris
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.031


    WWW
    « Απάντηση #4 στις: Δευτέρα, 12 Φεβ 2007, 23:40:28 »

    Μπαταρία θέλεις, 650mAh δεν είναι τίποτα. Άσε που το ρεύμα που της τραβάει για να λειτουργίσει της μειώνει γρήγορα τη ζωή. Αν βάλεις Lipo θέλεις και κατάλληλο φορτιστή και balancer αλλα θα ξεμπλέξεις. Οι κινήσεις του gyro οφείλονται στην άδεια μπαταρία μην ανησυχείς.
    Καταγράφηκε

    Έχεις σκεφτεί ποτέ οτι δεν προσέλαβα τον γιο, τον αδερφό, τον ξάδερφο, το φίλο σου στην επιχείρησή μου επειδή εσύ κάνεις πλούσιο το κάθε κινεζάκι;
    Elpa
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 77


    « Απάντηση #5 στις: Τρίτη, 13 Φεβ 2007, 09:45:00 »

    @sfyris:  Ναι συμφωνω μαζί σου ότι τα 650 mAh ειναι ελάχιστα και πραγματι θα ξεμπλέξω με μια lipo, αλλά δεν νομίζω ότι αξίζει το κόπο για ενα ελικόπτερο των 150euro από Ελλάδα ή των $80 USD από Αμερική ή Ασία να ξοδέψω τα ίδια ή και περισσότερα για μπαταρία και τα παρελκόμενά της.
    Οπότε καταφευγω στην λύση ενός ΝιΜΗ pack.

    Εδω τίθεται ένα θέμα ακόμα. Κατα την αγορά του ε/π μου είχαν πε ότι αν πεταξει για πάνω από 15min το ε/π είναι πολύ πιθανό έως σίγουρο να καούν και τα 2 μοτέρ. 

    Δηλαδή να μην φτιαξω pack μεγαλύτερο από 1800 mAh HuhHuh?

    Το μοτερακι αυτο σε τι ευρος τασης δουλευει? Δηλαδη αντί για ένα pack 8,4V να φτιαξω ένα στα 9,6 ?? θα υπάρχει πρόβλημα???
    Και αν δεν υπάρχει πρόβλημα με τα μοτέρ μήπως θα τα τινάξει το ηλεκτρονικό πορτοκαλι κουτακι που τα εχει όλα μεσα???

    @ qluser : Με εβαλες σε σκέψεις...θελω να πιστευω όμως ότι το πρόβλημα είναι μονο με την επάρκεια ρευματος αλλιώς παω για καινούριο- ποιο σερβις Huh? το χω ξεγραψει από την πρωτη στιγμή παλι καλά που βρίσκω και ανταλλακτικά

    @ v_tolias : μιλάμε για το ίδιο ε/π Huh σ'ίγουρα με 9,6V δεν παρουσιάστηκε κανένα πρόβλημα σε μοτέρ/ηλεκτρονικά Huh? και τι  χωρητικότητας το pack???

    Ευχαριστώ εκ των προτερων
    Elpa
    « Τελευταία τροποποίηση: Τρίτη, 13 Φεβ 2007, 10:01:03 από Elpa » Καταγράφηκε

    καλές πτήσεις και καλύτερες προσγειώσεις
    panelpni
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 311

    Γνώμη εχουν όλοι, γνώση έχουν λίγοι.


    « Απάντηση #6 στις: Τρίτη, 13 Φεβ 2007, 11:56:24 »

    Φίλε Elpa για να είσαι σίγουρος τι φταιει κάνε το εξής. Φόρτισε κανονικά την μπαταρία σου και πριν την σύνδεσης με το ελικόπτερο βαλε παράλληλα ένα πολυμετρο να σου δείχνει την τάση (v) της μπαταρίας. Κάνε αιώρηση κρατώντας το ελικόπτερο και σημείωσε την ένδειξη του πολυμέτρου, άνοιξε το γκάζι τέρμα και πάλι σημείωσε την ένδειξη. Μετά από 2-3 λεπτά συνεχούς λειτουργίας του ελικόπτερου και με στάθμη γκαζιού που θα είχες αν πέταγες κανονικά, ξανάπαρε της ένδειξης του πολυμετρου σε φουλ γκαζι  και σε αιώρηση. Αν δεις ότι υπάρχουν μεγάλες διάφορες από της αρχικές μετρήσης μην το ψαχνής παραπέρα. Όπως σου προανέφεραν και τα αλλά μέλη του φόρουμ είναι η μπαταρία σου.
     Αν η ενδείξεις είναι με μικρή απόκλιση μπορεί να έχει ‘Πέσει’ το μοτέρ σου και να τραβάει πολύ ρεύμα και να πέφτει η μπαταρία σου ευκολότερα. Αν είχες ένα wattόμετρο θα έβρισκες τι φταιει ευκολότερα. 

     To μοτέρ 370, την 650αρα και ειδικά της Ni Mh της έχει για καραμέλες και της με ξεζουμίζη  εύκολα. Αν αυξήσεις την τάση της μπαταρίας θα ανέβουν και τα  watt και είναι πολύ πιθανό ίσως και σε συνδυασμό με ένα καταπονημένο μοτερακι που τραβάει παραπάνω να σου κάψει την πλακέτα.
    « Τελευταία τροποποίηση: Τρίτη, 13 Φεβ 2007, 12:12:13 από panelpni » Καταγράφηκε
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.756


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #7 στις: Τρίτη, 13 Φεβ 2007, 12:28:45 »

    Τα έχουμε ξαναπεί.

    Οι NiMh έχουν μεγάλη αντίσταση και δεν είναι κατάλληλες για εκφορτίσεις με μεγάλες εντάσεις. Αν και έχουν μέσα τους ενέργεια, απλά γονατίζουν όταν τους ζητηθεί να την δώσουν γρήγορα (πέφτει η τάση).
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    v_tolias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.358



    « Απάντηση #8 στις: Τρίτη, 13 Φεβ 2007, 13:18:18 »

    @ v_tolias : μιλάμε για το ίδιο ε/π Huh σ'ίγουρα με 9,6V δεν παρουσιάστηκε κανένα πρόβλημα σε μοτέρ/ηλεκτρονικά Huh? και τι  χωρητικότητας το pack???
    Ναι..Μιλαμε για υτο ιδιο ε/π!!
    Ηταν 9,6 στα 900 mAh...Δεν ειμαι σιγουρος για την χωρητικοτητα αλλα ηταν μεταξυ 700 και 1000mAh!
    Η πτηση ηταν πολυ καλυτερη και ο χρονος "καλης" πτησης ηταν περιπου 5 λεπτα...Βασικα παω να παρω μια τετοια γιατι ηταν ενος γνωστου!!
    Οσο για τα ηλεκτρονικα δεν ειχαν κανενα προβλημα στα 8 λεπτα λειτουργιας Thumbs up Thumbs up
    Βεβαια δεν ξερω ποσο θα αντεξουν τα μοτερ μακροπροθεσμα αλλα δεν με πολυνοιαζει αν ειναι να κανω ομορφες πτησεις Wink Wink
    Καταγράφηκε

    Κανένα δεν έμεινε εκέι πάνω...
    Σελίδες: [1]     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ελικόπτερα R/C  |  Ελικόπτερα ηλεκτρικά (Συντονιστής: Γκούσκος Διονύσιος)  |  Θέμα: Τα ηλεκτρονικά τρελάθηκαν ???
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.022 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.