Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
284.251 μηνύματα σε 11.307 θέματα από 5.929 Μέλη / Τελευταίο μέλος: ΠαύλοςΣαλόνικα
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Δευτέρα, 23 Οκτ 2017, 20:13:29

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Δευτέρα, 23 Οκτ 2017, 20:13:29

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Τελευταίες 10 φωνές:
Χθες στις 00:32
Εννοείται!
Σάββατο, 21 Οκτ 2017, 11:14:13
Καλημέρα.
 evan και το μενού (ψαράκι, λουκανικάκι, κεφτεδάκι, πατατούλες κλπ) θα είαι χωρίς επιβάρυνση;;;
 laugh laugh
Πρόσφατα θέματα
[Σήμερα στις 20:03]

από w1ndsurfer
[Σήμερα στις 19:20]

[Σήμερα στις 18:52]

[Σήμερα στις 09:42]

από Mirage
[Σήμερα στις 09:20]

από vilisdev
[Σήμερα στις 09:17]

από gkcarbons
[Χθες στις 21:45]

από DeltaMan
[Χθες στις 21:39]

[Χθες στις 18:18]

από giles 202
[Χθες στις 14:34]

από pansofos
[Σάββατο, 21 Οκτ 2017, 21:05:10]

από evan
[Σάββατο, 21 Οκτ 2017, 20:54:19]

από dominicm
[Σάββατο, 21 Οκτ 2017, 18:17:48]

[Σάββατο, 21 Οκτ 2017, 12:10:21]

από evan
[Σάββατο, 21 Οκτ 2017, 10:38:49]
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Μέλη
Σύνολο μελών: 5929
Τελευταίο: ΠαύλοςΣαλόνικα
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 284251
Σύνολο θεμάτων: 11307
Online σήμερα: 55
Online έως τώρα: 362
(Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 16
Επισκέπτες: 27
Συνολικά: 43
Στυλ εμφάνισης

  Aeromodelling GR - 20 χρόνια
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Ηλεκτρικά  |  Slowflyers & Parkflyers - Indoor & Microlight  |  Θέμα: Κατασκευή διπλάνου FOAME2 « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: 1 2 3 4 [5]  Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Κατασκευή διπλάνου FOAME2  (Αναγνώστηκε 10637 φορές)
   
ilias
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.810



Προφίλ
« Απάντηση #60 στις: Τρίτη, 4 Ιαν 2011, 13:36:55 »

3s 750mah 70 gr

Το σκεπτικο ηταν για ελαφρυ setup για indoor καταστασεις
Καταγράφηκε

Velox 26cc
Last down xxxl
PrecisionAerobatics Addiction
Polaris seaplane
Bard glider
TopModel CZ Stinger
Pilot Q.B. 10L
Tarot 450PRO V2 Flybarless
...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
balantis20
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 261


Avoid the "vortex" of crap.....CAN YOU???


Προφίλ
« Απάντηση #61 στις: Τρίτη, 4 Ιαν 2011, 17:32:24 »

Καλησπερα,
πολυ ωραιο το βαψιμο μαλλον θα κινηθω κι εγω σε παρομοιο scheme και τα περιπλοκα ας μου λειπουν γιατι απαιτουνε πολλη δουλεια. Cheesy
Τωρα το πως πεταει το μοντελο ειναι καθαρα θεμα σετταρισματος και στην παραμικρη λεπτομερεια.
Αν θυμασε ilias σε ειχα ρωτησει σε παλαιοτερο μηνυμα αν οι κινησεις σου ειναι ικανοποιητικες για 3d.
Δεν ειναι απαραιτητο να εχεις μεγαλες κινησεις μονο για 3d μερικες φορες σε τετοια μοντελα οι μεγαλες κινησεις ειναι απαραιτητες και για normal πτηση.
Απο φωτο που ειδα τα horns ηταν πολυ μικρα οπως και τα servo arms οποτε προφανως εχεις μικρες κινησεις και τα πραγματα ειναι πιο δυσκολα.
Επισης το κεντρο βαρους παιζει πολυ σημαντικο ρολο στο τροπο που πετανε τα ντεπρον.Συνηθως αν εισαι υπερολικα μπροστοβαρος τοτε παρουσιαζονται δυσκολιες και μπορει και οι μεγαλες κινησεις να μην σε βοηθανε.Ποσο μαλλον μικρες κινησεις.Και βλεπωντας την μπαταρια τοσο μπροστα και ειδικα 3s 70+ gr. ειναι πολυ πιθανο να εισαι μπροστοβαρος.Αυτο το κρινω απο τις φωτο που ειναι δυσκολο,αν δεν το δεις να πεταει............
Δεν ξερω αν σου δινουν στα σχεδια το κεντρο βαρους αλλα ψαξτο και κοιτα το αν εισαι ενταξει.Αν ερθεις αρκετα πισωβαρος θα δεις πως και αυτες οι κινησεις που εχεις τωρα μπορει να εχουν αλλη αισθηση πιο ικανοποιητικη για 3d.
Πολυ συμαντικο ειναι να το εχεις ζυγισει στον διαμηκη αξονα.Απλως προσπαθησε να το αφησεις με την μυτη να παταει στο εδαφος(εννοειται με την προπελλα για στηριγμα),ορθιο καθετα και δες τυχον αποκλισεις.Προφανως με τοσο μεγαλη μπαταρια δεξια μπορει να γερνει στην πτηση και να χρειαστεις να την φυτεψεις στο κεντρο.Αποφυγε τα παραπανω βαροι.

Για αρχη μεγαλωσε τις κινησεις,ελεγξε το κεντρο βαρους,γενικως τα ζυγισματα και αν μπορεις μικρυνε την μπαταρια γιατι ειναι πολυ μεγαλη κατα την αποψη μου για τοσο μικρο μοντελο.Αν εχεις βαλει και υπερβολικα μεγαλο μοτερ αργοτερα θα εχεις να αντιμετωπισεις και το θεμα με το R-L thrust αναλογα το πως συμπεριφερεται  σε φουλ γκαζια.
Ελεγξε και τα δεσιματα που εχεις κανει με την πετονια δεν τα θεωρω ιδανικη λυση,δες κυριως αν ειναι δικτυωμενα σωστα ολα τα μερη και δεν υπαρχουν παρεκτροπες ειδικοτερα του ουραιου με το υπολοιπο μοντελο.

Γενικως το depron ειναι ευκολο στο να το επεξεργαστεις και να το φτιαξεις αλλα εδω παιζουν ρολο και οι παραμικρες λεπτομερειες που κανουν την διαφορα στον τροπο πτησης που πρεπει φυσικα να ειναι οσο καλυτερος γινεται .........Thumbs up

Καλη τυχη
Καταγράφηκε

Team-Talented Amateurs
http://www.youtube.com/user/balantis20

''aka W Omega X''

Α.Μ.Σ.Α
ilias
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.810



Προφίλ
« Απάντηση #62 στις: Τρίτη, 4 Ιαν 2011, 20:53:44 »

W omega X

η αναφορα σου εχει πολλες λεπτομερειες.

Διαβαζοντας τις εχω να αναφερω τα εξης

Το πακετο σερβο-Horns-πηδαλια εχουν μεγαλες κινησεις και οχι μικρες. Το κακο ειναι οτι με την τ/κ που το πεταω δεν εχω EXPO
Το μοντελο συμπεριφερεται σαν πισωβαρο αφου πριν μεταφερω λιγο μπροστα την μπαταρια ειχα κανει και λιγο downtrust
Για την θεση της μπαταριας μαλλον εχεις δικιο και θα πρεπει πιθανον να μπει στο κεντρο αλλα το αφηνω για το τελος
Το μοτερ ειναι 27gr με οτι μπορει να σημαινει αυτο
Οι μπετονιες εχουν βοηθησει αρκετα στο δεσιμο. Ισως να χρειαστει κατι ακομα για την ατρακτο στο υψος των φτερων
Για το κεντρο βαρους ισως αν ειχα βαλει τα σερβο ακομα πιο μπροστα να κερδιζα σε ζυγισμα αλλα ακομα το ψαχνω το ολο στησιμο

Παντως ευχαριστω για την αναφορα σου
Καταγράφηκε

Velox 26cc
Last down xxxl
PrecisionAerobatics Addiction
Polaris seaplane
Bard glider
TopModel CZ Stinger
Pilot Q.B. 10L
Tarot 450PRO V2 Flybarless
...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
smartalex
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 362



Προφίλ
« Απάντηση #63 στις: Παρασκευή, 23 Σεπ 2011, 13:36:17 »

πολυ καλη δουλεια φιλε ,

το depron εχει ανοιξει νεους οριζοντες..................... σε ολους εμας τους μαστροχαλαστες  devil
Καταγράφηκε

hirobo srb - trex 250 - trex 500 - blade 400 - blade msr - extra 300 pkz - yak 54 eflite - f16 eflite - mosquito fms - habu pkz - icon a5 pkz - f86 eflite - f86 alfa models - ta183 alfa models
twister multiplex - mig-29 sebart- fox - pkz p51- corsair - f-16starmax - venus 3d-
Σελίδες: 1 2 3 4 [5]  Πάνω Εκτύπωση 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Ηλεκτρικά  |  Slowflyers & Parkflyers - Indoor & Microlight  |  Θέμα: Κατασκευή διπλάνου FOAME2 « προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.161 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.