Καλησπέρα,
Τελευταία δεν ανοίγουμε καινούργια thread, συνεχίζουμε σε υφιστάμενα που σχετίζονται με τις πρόσφατες εξελίξεις στο hobby.
Μετά από 13-14 χρόνια και το πρώτο Pilot-RC 37% που ήρθε στην Ελλάδα, συνεχίζουμε με το Extra NG 103'' της ίδιας εταιρείας. Τα κοινά χαρακτηριστικά τους ως εξής:
1. Σχεδόν ίδιος κινητήρας αφού ο GP-123 V3 είναι η εξέλιξη του TMM-106i που είχε το YAK 54=> Made in Taiwan
2. Savox Servos από τα 1256 της εποχής εκείνης (αν δεν κάνω λάθος ήταν και τα πρώτα που δοκιμάστηκαν πίσω στο 2009-2010 στα μέρη μας) στα 2290SG με σχεδόν 3πλάσια ροπή στο κεντρικό shaft.
3. Futaba Radio, από Futaba T14MZ σε T14SG εδώ ίσως κάναμε downgrade χαχα

.
Ένα video από την 4η δοκιμή στρωσίματος του κινητήρα στο αγαπημένοn Μελισσοχώρι πριν 2 εβδομάδες περίπου:
Συνεχίζεται...
